Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
szatano999  12-10-27, 22:12 Zgłoś
+ 289 -
Dodano: 2012-10-27, 22:12:58   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 289  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Nietoperze
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Asteroth
    Ocena: 40 (glosow:42)
2012-10-29 12:25:52
na co mu zwracac uwage? Mniej miejsca nie zajmie, bo sie nie skurczy magicznie

sean158
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 21:16:41
komentarz usunięty przez moderatora

Lisiczarnia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-05 01:21:37
"Zwróć uwagę" na co? Przecież siedzi z brzegu. Siłą tego małego obok siebie nie posadził. Ramiona ma odciąć sobie czy honorowo walnąć się na glebę?

lewaa85
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-11-03 18:39:54
To wszystko przez sterydy ;D

PanPaluszek23
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-01 10:49:04
Jak ktoś ma marzenie być takim to nie macie prawa mu tego zabronić on ruszył dupe z fotela i zrobił to na czym mu zależało

TanczS
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-31 19:01:36
Ludzie o to wam chodzi? O to że gość jest trochę większy? Każdy ma prawo siedzieć jak jest wolne a problem mają tamci, pewnie ten po prawej zasiadł ostatni, bo wątpię żeby paker usiadł jak widział, że się nie zmieści.

shut
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-31 15:13:23
biedny dziadek.

kojak20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-31 10:41:00
Mozna by mu było zwrocic uwage zeby sie zamienił miejscami z tyym zielonym w googlach :D

Ameliniowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 23:24:49
Waszym zdaniem każdy kto ma mięśnie jedzie na syntholu czy jakoś tak, niektórzy wolą cięzką pracą dojść do wyznaczonego sobie celu.

HaDeSSS91
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-30 15:04:45
Nie no nie róbcie sobie jaj... Ciężka praca? Czy dla Was cieżką pracą jest kupic sunthol i sobie wsczepic w biceps? Tam czy tak wiocha to wiocha! koleś myśli że jest kozak bo na biceps przeciez widac jak sie rozpycha na zdjeciu

arte91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 20:59:09
Widziałem gościa już gdzieś na jakimś portalu poświęconym pakowaniu itp. facet to nie fake, serio ciężko tyra

natuus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-30 22:41:10
efekty po syntholu nie wyglądają tak, jak na zdjęciu.

Conflagros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-31 12:37:02
Facet tak wygląda bo jest po sezonie. Gdzie Ty tam synthol widzisz? :) Spójrz na jego ramię, barki i szyję. Wszystko jest na miejscu. A wszystko można osiągnąć, jak się chce, ja już tyram rok dobrze się odżywiając i efekty mam. Jak to mówią, trening czyni mistrza.

margi84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 09:17:54
Gdzie wiocha?? Dlaczego ktos mialby zwracac mu uwagę??

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-30 08:19:43
azjaty to male ludzie , nie potrzebuja wiecej miejsca ..

ta_niedobra
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-30 07:39:16
O co chodzi? O to, że kupuję 1 bilet, zajmuję 1 miejsce. Jeśli koleś kupił 3 - nie ma sprawy. Jeśli kupił 1 to znaczy, że przez jego głupotę (bo mądre to to nie jest), 2 pozostałe osoby muszą stać, mimo, że mają bilet. Poza tym gniecie dziadka. Ach, a jaja to się myje, a nie wietrzy.

jendkeros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 13:33:38
komentarz usunięty przez użytkownika

miron_pieron
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-29 23:51:41
Pan Miagi (ten co obok niego siedzi) z pewnością by go rozwalił.

Marek-irl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-29 23:27:43
komentarz usunięty przez użytkownika

SoczekZfoczek
    Ocena: 20 (glosow:20)
2012-10-29 19:58:46
żal za dupe ściska, że ty zajmujesz pół miejsca w autobusie a on 3?? gośc jest duży i szacun dla niego.. samymi "koksami" sie nie zbudujesz to jest też ciężka praca.. wielcy znawcy..

pasazerka06
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-10-29 20:30:38
Dokładnie! Najłatwiej jest każdego oceniać i bezpodstawnie krytykować. Najpierw się, Moi Drodzy sami za siebie weźcie, a potem obrażajcie innych! Wiochą jest to, że jakiś idiota zamieszcza tutaj takie zdjęcia. ;]

Hustlin
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-10-29 19:40:56
komentarz usunięty przez moderatora

otomin
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-10-29 17:51:08
widac ze chlop z pola

jendkeros
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-30 13:35:30
Tak jak Twoj stary.

mackokrejz
    Ocena: -16 (glosow:18)
2012-10-29 17:08:18
Musiałem się zalogować żeby dać plusa : D koleś ma w 100% racje :D

juzew12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-29 16:59:53
Miszt nad misztami

pablo914
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-10-29 16:49:24
chyba większości żal dupę ściska, siedzicie czały czas przed monitorem i udajecie cyber kozaków a wasze jedyne mięśnie bardziej rozwinięte to te odpowiadające za masturbacje, p.s. gardzę wami

Macdrv
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-10-29 18:16:49
sport to ja mam w zawodzie koniu! mam też rozsądek i umiar

Macdrv
    Ocena: -28 (glosow:28)
2012-10-29 16:13:22
wiocha to tak się skoksować dla mnie to przegięcie

tyna160
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-30 06:28:38
Wiocha to Twoja klata wyglądająca jak dół na wapno

rosolek021
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-10-29 15:42:10
no właśnie .. Gdzie tu jest wiocha hm..? ktoś mi pomoże ?

Dawios123
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-10-29 13:32:37
nie widzę tu wiochy ;/

Baron_Sanedi
    Ocena: 21 (glosow:21)
2012-10-29 13:11:24
nie wiem co jest wieksza wiochą opis do zdjęcia czy absurd, ale chyba opis!!

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-10-29 12:34:59
dziadek mu zaraz z karata za*ebie

Asteroth
    Ocena: 40 (glosow:42)
2012-10-29 12:25:52
na co mu zwracac uwage? Mniej miejsca nie zajmie, bo sie nie skurczy magicznie

robson16v
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-10-29 11:54:46
a niby z jakiego powodu zwracać mu uwagę? Gdzie tu wiocha??

brudny18
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-10-29 11:54:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Slepecci
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-10-29 11:48:39
Wiocha są stereotypy, strach przed kimś kto jest przypakowany:> idiotyczne i smutne

zbiczeek
    Ocena: -16 (glosow:16)
2012-10-29 15:03:53
To nie jest stereotyp. Bezdyskusyjnie koksy sa bardziej agresywne i nie o strach chodzi, a zwyczajnie wiekszosc ludzi woli, jak to sie mowi nie ruszac g@wna, bo bardziej smierdzi.

Nadia94
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-29 23:05:56
zbiczek-no tak tak...przecież nie napiszesz,że się go boisz.

Slepecci
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-30 16:05:00
Ludzi nie wolno się bać! to pierwsza zasada

cupamo
    Ocena: -18 (glosow:20)
2012-10-29 11:38:07
Pewnie siedzi w kolejce po mózg

normal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-10-29 11:01:47
Widzę, że niektórzy mają układy z Adminem. W momencie wejścia na główną miało "aż" 34 punkty. Wiocha zrobiła się wiochą ...

szatano999
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-10-29 11:12:26
śpię z nim....wczoraj mi wrzucił absurd na główną...a dziś go usunął...to sie nazywa układ

whatever91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-29 12:16:21
Nie dajcie się trollować, pod każdą wiochą pisze ten sam komentarz :)

domipru
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-10-28 01:42:04
A mi sie wydaje ze to "synthol" (dla nie kumatych wpisac w youtube)

szatano999
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-10-29 09:25:39
sie pakero... trochę rozpiero

ichibanboshi
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-10-29 12:40:39
Sam jesteś synthol. Na bank brał coś "mocniejszego", ale nie synthol. Każdy jak zobaczy dużego chłopa, to odrazu synthol... A poza tym nie widzę w tym wiochy. Może ma przeprosić za to, że tak się rozrósł?

Elias39
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-10-28 01:36:33
Widać że same sterydy.

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-10-28 19:41:21
może duma go rozpiera??!!!

panirak
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-10-27 23:57:32
W niektórych przypadkach wielkość jednak ma znaczenie..

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-10-28 09:10:58
jak to mówią....duży...potrzebuje więcej


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300