Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Księżniczka z penisem
jurek1102  12-10-30, 08:43 Zgłoś
+ 440 -
Dodano: 2012-10-30, 08:43:31   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 440  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(167)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mikolayss
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-11-04 07:50:20
wqrwia mnie pedalska propaganda.najpierw"wyszli z ukrycia",potem domagali się praw,teraz pewnie zabiorą się za leczenie NORMALNYCH LUDZI

lubieOwce
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-21 15:20:29
wiochą nie jest homoseksualizm, lecz krytykowanie tego.

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 01:03:29
WTF CO TO W OGÓLE JEST

Kacpruh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-08 01:00:47
Nie mam nic przeciwko homoseksualizmowi, na prawdę... Ale przecież to jest prowokacja, mimo wszystko. Ja wiem, że oni chcą być równie traktowani, ale czy nie powinni zabiegać o to umiejętnie? Pokazać, że kochanie kogoś tej samej płci nie wiąże się jedynie z miłością cielesną...

Kacpruh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-08 01:06:08
Tak na dobrą sprawę, mogą pokazać że nie są pozbawieni człowieczeństwa, i gdyby przestali ciągle prowokować, nikt by nie miał nic przeciwko nim.. Homoseksualizm to nie jest choroba. Nie uda się Wam tego "usunąć", bo orientacja nie zależy od nich samych - jest określana już podczas życia pł

xArturx93x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 01:20:56
komentarz usunięty przez moderatora

xArturx93x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 01:17:12
komentarz usunięty przez użytkownika

xArturx93x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 01:13:26
komentarz usunięty przez moderatora

xArturx93x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 01:12:16
komentarz usunięty przez użytkownika

meredith100
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-05 13:34:39
Uważam, że parady niczemu nie służą, to głupia prowokacja, bez efektu. Jeśli ktoś chce zmian niech uświadamia bliskich sobie ludzi o swojej wartości. Niestety parady to prezentacja homosexualizmu, która rzutuje na całe środowisko.

jacek.jacek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-04 22:55:47
dlaczego profanuje się tęcze znak Przymierza Boga z luźmi . Niech zboki za znak przyjmą obraz ciemniej cuchnącej jaskini

piczpit
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-11-04 18:37:32
nie wiem od kiedy bycie kobieta i posiadanie fiuta jest normalne, a jak pedaly chca dziecko to niech sobie zrobia

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-04 10:21:46
A Ania Grodza..? Gdzież ona?

mikolayss
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-11-04 07:50:20
wqrwia mnie pedalska propaganda.najpierw"wyszli z ukrycia",potem domagali się praw,teraz pewnie zabiorą się za leczenie NORMALNYCH LUDZI

catarsis
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-11-03 17:54:37
Pozamykajmy wszystkich którzy maja odmienny wygląd,światopogląd i sposób bycia niż tzw."normalni ludzie". Ciekawe tylko kto wtedy pozostanie. A teraz możecie sobie minusować do woli.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-03 18:08:49
Masz minusa nie za poglądy a za ta część komentarza "A teraz możecie sobie minusować do woli." zwykle olewam ocenianie nawet jak się nie zgadzam, minus to nie argument ale takie coś jest jak " dajcie łapkę do góry" (ukryta socjotechnika)

Mundzio84
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-03 18:44:54
Ale nikt nie chce nikogo zamykać.Gdyby oni żyli tak jak wszyscy inni ludzie, nie prowokując tak, jak ci na zdjęciu.Gdybym szedł na ulicy, minął homosia i nie odróżnił go od reszty tłumu, nie byłoby teraz tej dyskusji.Oni nie potrafią się dostosować do większości, mało tego - domagają się większych

Mundzio84
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-03 18:46:57
praw niż większość, czyli normalni pod względem swojej seksualności ludzie.A chora poprawność polityczna wypaczyła tą kwestię do tego stopnia, że wychodzi na to, że to MY mamy się do nich dostosować i siedzieć cicho.Bo jeśli ci się to nie podoba jesteś zacofanym homofobem.

miodzjo
    Ocena: -17 (glosow:17)
2012-11-03 15:09:24
Nie rozumiem gdzie tu wiocha

naya1310
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-04 18:44:19
przykro mi

erosse
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-11-03 13:21:14
tfu! pedalstwo je*nane!

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-11-03 09:59:10
Przeczytałem te wszystkie komentarze i napiszę że jestem zadowolony bo jeszcze rok temu pod takim absurdem były tylko komentarze w tonie że jest ok, że nie są źli, że to normalne itd. Były piski na takie Osoby jak ja. Dziś już ludzie zobaczyli że oni chcą więcej i więcej, mają wszystko a chcą jeszcz

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-11-03 10:01:24
jeszcze więcej. Że to nie chodzi o tolerancję a o podporządkowanie się im. Tak trzymajcie, nie dać się zakrzyczeć. Nikt nie wnika w to co robią prywatnie ale nikt nie chce tego widzieć i oglądać. Oni maja sie dostosować do naszych ram, wszyscy beda szczęśliwi, oni też bedą zdrowsi.

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-03 10:22:23
Lobby ruchu LGTB przeniosło się na stronę, gdzie coś zdziała. :P

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-03 11:36:22
Faktycznie.Maxa komentarz najwyżej oceniony w takiej kwestii to jakiś cud.Ale mnie to bardzo cieszy.Aczkolwiek, tak jak mówisz Opuncjo.Nie ma tu już kilku pedziów i ich popleczników, którzy tak zaciekle tu działali.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-03 18:25:29
Ten cud Mundzio za bardzo w tęczowe oczęta raził, ale i tak nie jest źle. Tym razem nie mam przynajmniej wrażenia czytając komentarze, że większość w tym kraju to zboki i ich wielbiciele. Jest jeszcze nadzieja ;-)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-03 18:49:02
No Max, zdrowy rozsądek i samodzielne myślenie, aż wylewa się z komentarzy.Trzeba to opić.Chociaż raz pozytywne zaskoczenie tutaj.Ja już walę piwo, żeby to uczcić.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-03 19:55:38
Piwo to za mało na takie wydarzenie. Ja sączę właśnie łyskacza i łkam ze wzruszenia, a potem zasnę snem sprawiedliwego z myślą, że nasza walka Mundzio nie była jednak bezcelowa ;-)

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-03 22:30:24
Nie była, oj nie była. Pozdrawiam chłopaki/

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-04 00:19:01
tak trzymac Panowie, nie poddawac sie!

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-04 07:50:42
Podpisuje sie pod wypowiedziami Kolegów ..

Ajatollach
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-04 10:38:02
Jest to duży krok to przodu w tej, jak to się wydawało, beznadziejnej walce. Co ciekawe zgubiła ich pazerność i ich własna nietolerancja do normalnych ludzi. Zdali sobie sprawę, że są nie tylko zboczeni, ale i niepoważni przez co przestano ich poważnie traktować. Sukces jest, przynajmniej tutaj na w

Vis41
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-03 09:30:30
Oni są traktowani na równi wobec prawa więc powinni skończyć pierdolić( się zresztą też) jak oni to mają źle

arigold7
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-03 09:21:03
porazka jest to co sie dzieje na swiecie, sprzeciw dla homoseksualistow odbierany jest jako zacofanie a pedalstwo za cos trendy, tylko jak nazwac dwoch kolesi walacych sie w dupe? dla mnie to zacofane, chore zwierzeta ktore trzeba leczyc. nie pojete jest to ze polowa ludzi bedzie miala ochote mnie (

arigold7
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-03 09:25:16
(hetero) zabic za te slowa, bo co bo mowie prawde? przejzyjcie na oczy im trzeba pomoc a nie bronic! nic nie mam do homo, nawet im wspolczuje bo cierpia na zaburzenia psychiczne tak samo jak pedofile i wymagaja leczenia, terapii!

Ajatollach
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-03 09:52:21
Choroba ta jest promowana dlatego, że chorzy pozajmowali wysokie stołki decyzyjne w różnych instytucjach i firmach medialnych. Pieprzeni egoiści robią dzieciakom zgniliznę w głowie tylko dlatego, że sami musieli się chować ze swoimi zboczeniami.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-03 10:21:00
Choroba to by to może i była, gdyby się dało ją wyleczyć. Znacz homoseksualistę, którego wyleczono z "pedalstwa"? Mnie tam cała kwestia homo wali, ale gorzej z pedofilią. Taki typ jest zwyrodnialcem cale życie i co z tym zrobić?

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-03 11:45:02
Nie wiesz czy to się da wyleczyć, dlatego że nikt tego nie próbuje.Gdyby powstała jakaś klinika, która to leczy to chyba zaraz ruchy tęczowe by ją spaliły.Wszędzie wmawia się ludziom że to nie choroba, a jeśli ty twierdzisz, że jest, to jesteś homofobem i to ty jesteś chory.Mało tego

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-03 11:48:10
w wielu krajach powstają ośrodki leczenia uwaga - homofobii, która jak opisałem to niżej nie istnieje, tylko jest wymysłem na pewne potrzeby.To właśnie przykład jak manipulują społeczeństwem, ci którzy są homosiami i jak napisał Ajatollach, zajmują wysokie stołki i mają pod sobą massmedia.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-03 18:36:33
Przyleciał do nas raz ze Stanów jeden profesor, który leczy homosi i to tylko tych co sami się do niego zgłaszają, ale władze bodajże uniwerku w Poznaniu odwołały wszystko po protestach i obawy przed linczem. Taka to druga strona tęczowej tolerancji.

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-03 07:37:52
Do LOBOTOMII I DO SPALENIA !!!

viciu080
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-11-03 08:20:14
Masz rację, takich jak Ty trzeba wytępić.

arigold7
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-11-03 09:15:31
wiciu nie pierd*l pedale

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-04 07:53:42
viciu .... spokojnie niedługo trafisz do mnie do pieca .. nie uciekniesz spod łopaty ..

IGotYouDancing
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-03 02:06:24
Nie mam nic do osób homoseksualnych. Mam coś do osób homoseksualnych (hetero zresztą też) którzy organizują sobie obmacywanki w miejscach publicznych, które wyglądają jak gra wstępna - a ja akurat ochoty nie mam na patrzenie.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-02 23:27:30
O witam w "normalnej" Europie spod znaku Palikotów, Kaliszów, Tusków i wszelkiego innego śmiecia.

AmbitnyTroll
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-02 23:08:58
Polska zacofana bo niby co? Homosi nie toleruje? Jeżeli pedalstwo to ma być postęp, to ja wolę już żyć w epoce kamienia łupanego...

pitbull33
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-02 23:06:29
Marsz zboków i tyle. Jeśli czegoś nie zrobimy to za parę lat będą latać nago z wibratorami w d, a palikot będzie biegał z wiadrem wazeliny. Ostatnio dwóch szło w galerii i się lizali, co za okropny widok...

tetloch
    Ocena: -17 (glosow:21)
2012-11-02 22:00:39
Jestem stałym bywalcem wiocha .pl komentarze dotyczace przeginania typu przesadne solarium itp.są na miejscu, ale dlaczego czepiacie się osób homoseksualnych czasami mam wrażenie że komentarze piszą mochery z radia maryja .

pajakpajak
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-11-02 22:16:49
Jak przestaną zachowywać się jak bydło nie obrażając bydła to nikt nie będzie się ich czepiał. Nikt nie czepia się homoseksualistów tylko PEDAŁÓW którzy nie szanują innych a żądają szacunku dla siebie.

arigold7
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-02 23:11:34
idz sie je*nij z mostu tetloch

WMG1945
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-03 13:25:24
Jak ktos nie toleruje pedalstwa to jest moherem?

gr0t
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 19:41:18
@pajakpajak dobrze gada!

salata555
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-04 18:43:49
pajakpajak masz racje. Do tego przebieraja sie w te swoje kiczowate, wsoirskie ciuszki albo z gola dupa biegaja po ulicach. Sami sobie krzywde robia

mrpower
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-02 21:16:01
hmm... pomimo iż nie jestem jakimś faszystą ani nic z tych rzeczy ale Hitler podziwiam za rozwiązanie problemu pedalstwa i wszelkiego rodzaju wynaturzenia, niech który tylko próbował się ujawnić, od razu wędrował do obozu

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-03 13:27:25
Nie tylko hitler ich do obozow wysylal.Ich ikona che guevara tez zakladal obozy dla pedalow

pani-emonayn
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-11-02 20:59:20
K*rwa, co wy od tych ludzi chcecie??? Rozumiem, że wiochą jest obnoszenie się z tym, ale powinni mieć takie samo prawo funkcjonować (w tym na ulicy i miejscach publicznych) jak pozostali ludzie. Za co ich k*rwa wytykacie/nienawidzicie?

Max74
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-11-02 21:20:33
Za to samo za to czemu nie przepadamy za innymi dewiantami jak np. pedofile, zoofile i im podobni o tzw. odmiennych "orientacjach". Oni pewnie też powinni mieć prawo do akceptacji, bo przecież tolerowanie wszelkiej maści zboków jest takie dzisiaj modne.

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-02 22:48:41
Max nie przegadasz tych tepakow, beda plakac ze geje powinni miec takie same prawa, albo ze ktos zneca sie nad zwierzatkiem, ale jakby widzieli kogos w potrzebie przejda obojetnie, masz racje, nie raz juz pisalem ze pedofila nic nie rozni od pedala pod wzgeledem zboczenia, ale bronmy pedalow bo to m

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-02 22:50:00
modne, nie rozumiem jak zdrowy, inteligenty czlowiek moze walczyc o prawa grupy spoleczenstwa do ktorej nie przynalezy a co gorsze walczyc o prawa dla swirow

pani-emonayn
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-02 23:41:05
Do dwóch rozmówców wcześniej: a) na zdjęciu jest transwestyta/transgenderystka a nie gej. b) na równi z "pedofilami", "zoofilami" itp. stawiam was - homofobiczna hejterowską hołotę. Znam geja i transwestytę i nie są inni od innych ludzi i nie robią nikomu krzywdy. Zoofile robią k

pani-emonayn
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-11-02 23:42:36
.... krzywdę zwierzetom, pedofile - dzieciom, a Wy mniejszościom seksualnym i każdemu kto nie pasuje do stereotypu. Patologia to synonim was.

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-03 00:42:00
patologia to synonim twojego mozgu a raczej gowna pod czaszka, co to w ogole jest homofobia? ja sie tam pedziow nie boje, holota to cie chyba wychowala, zoofil czy pedofil robi krzywde i trafia za to do wiezienia a pedal znajdzie drugiego i sie zapinaja ale tak samo zboczeni sa i jeden i drugi

Max74
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-03 09:55:04
Na zdjęciu jest zbok i kogo obchodzi jakie maści ? Gów...jest i pozostanie gów... i bez znaczenia, że jedno różni się od drugiego. Kur... a pedofile czy inni nie są normalnymi ludźmi ? To skąd potem zaskoczenie, że np. znany dyrygent czy psycholog okazali się pedofilami - przecież byli tacy normalni

ICG74
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-11-02 20:50:04
Je jestem za równouprawnieniem. Niech geje mają dzieci tylko pod warunkiem, że sami sobie je zrobią.

pani-emonayn
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-11-02 20:57:43
Skoro tak, to: niech bezpłodny facet lub bezpłodna kobieta też ma dzieci, pod warunkiem, że sam/a z partnerem je zrobią.

AmbitnyTroll
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-02 22:53:44
Ehhhh, od razu widać, że pani-emonaym, ma typowy tok rozumowania homosia. Człowieku nie porównuj NORMALNEJ, heteroseksualnej pary do związku homo. Takimi porównaniami tylko udowadniasz swoją głupotę :)

pani-emonayn
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-02 23:45:23
Trollu, nic cię nie różni od pedofila, zoofila, mordercy itp. Czytaj wyżej. J3biemnieto, że mnie minusujecie, a wręcz cieszy bo wiem, że dogryzłam homofobowi. PS. nie jestem homo q-: i naucz się pisać mój nick.

Max74
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-03 10:08:05
Pani coś tam jest z gatunku ludzi bardzo tolerancyjnych, którym podobają się wszelkiej maści indywidualności i wszystko to co jest lansowane na MTV. Dzięki takim ludziom Charles Manson czy inni zwyrole mają swoje fan cluby.

AmbitnyTroll
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-03 10:44:59
pani-emonaym, pragnę uświadomić, że nie ma takiego pojęcia jak "homofob". To określenie zostało wymyślone przez zboczeńców, w celu nazywania tak ludzi o odmiennych (zdrowych) poglądach.

robert303
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-02 19:56:36
to jest nie naturalne, pedały do rowerów! reszta na rzeź zanika kultura wiara i człowieczeństwo a szerzy się pedalizm i inne paddactwo....

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-02 22:51:58
minusuja Cie same pedzie albo obroncy praw zwierzat co maja zbyt nudne zycie i ich pasja jest pierdzielenie glupot w necie jakie to pedalstwo jest cool

antony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-02 19:47:36
jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one

polskass
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-02 19:42:31
Patrzac na komentarze widze ze Polska jest dalej zacofana. Sprawdze jeszcze raz za 10 lat. Pa.

jeekoo
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-02 19:45:22
Nie sprawdzaj. Za 10 lat też nie będziemy chcieli pedalskich parad.

MichaelCorleone
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-02 21:59:29
Jeżeli zacofanie polega na normalności i przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych to jestem zacofańcem. Nigdy nie będe miał szacunku do pedalskiego odpadu i tego typu wynaturzeń.Rzygać mi sie chce jak patrze na te cioty.Niech się nie odnoszą tak ze swoją innościom bo niektórym robi się niedobrze n

MichaelCorleone
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-02 22:00:37
na ich widok.

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-02 22:55:04
dokladnie ale ludziom sie w glowach pojeb@lo i normalnosc dla nich to zupelnie co innego niz dla nas, to smutne ale tego syfu jest coraz wiecej, nie wiem co gorsze pedaly czy ludzie broniacy ich "praw" bo za chiny nie moge pojac tego ze sie tak o to sraja jakbysmy zabijali im starych

RobertK20
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-02 19:11:16
nie lubię pedzi niemców i zupy buraczkowej

grotesska
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-02 19:56:45
I krupniku. Poza tym posłów z Wiejskiej w Wa-wie też nie lubię.

AmbitnyTroll
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 23:00:44
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-02 18:51:39
O Rafalali słyszałem kiedyś, była nawet w programie Drzyzgi. Tacy ludzie też chcą żyć normalnie w naszym społeczeństwie, lecz nie zdobędą przychylności otoczenia obnosząc się wszem i wobec ze swoją innością.

Vic.Vega
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-02 18:18:01
Nie wiem z czego chcą być tu dumni... Nie mam nic do chorych ludzi ale nich sie tym nie chwalą.

catarsis
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-02 18:03:18
poproszę o definicje sformułowania "normalny człowiek"

Max74
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-11-02 18:18:53
Normalny człowiek nie potrzebuje takiej definicji, tak jak nie potrzebuje tłumaczenia dlaczego nie jada się kupy.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-02 18:22:48
W odniesieniu do powyższego obrazka, normalny człowiek jest przede wszystkim zdrowy psychicznie.A co za tym idzie, nie ma zaburzeń odnośnie tego jakiej jest płci i jakiej płci ma być jego partner, po to żeby zapewnić przetrwanie swojemu gatunkowi poprzez prokreację.To tak prosto ujmując.

szpajder
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-02 18:02:06
"Pedalizm" sie szerzy niestety. Tolerancja to już nie tolerancja, a społeczna presja do akceptacji wszelkich wynaturzeń.

amayi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-02 17:57:19
wiecie co jest najwieksza wiocha? ta strona. glowna jest pelna cyckow, a wstawiajac zdjecie geja macie pewnosc, ze znajdzie sie na glowniej, podczas kiedy absudy powazne sa olewane. to smutne. wieksza wiocha dla spoleczenstwa sa 2 calujacy sie mezczyzni niz rzad okradajacy nas. gratuluje -.-

MundekStw
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-02 17:37:00
Wprowadzam dziś w życie oficjalny zakaz pedałowania!

spemesz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-02 17:36:13
Do gazu ! :D

buczer9
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-02 17:04:25
słyszysz sam siebie???? homo= normalni to nie jest normalne jak w ogole mozna tak myslec teraz bedziemy temu przytakic potem 2 gejow beda chcieli adoptowac dziecko itp itd...ciocia marian babcia franek itp

Mortis23
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-02 16:32:04
Niech sobie każdy będzie taki jaki chce.. Tylko niech się nie obnosi z tym.. Ani nie robi z siebie nie wiadomo czego.. I nie ważne czy to homo, hetero, trans.. Rozumiem, że niektórzy chcą uświadamiać innych poprzez parady, jednak często odnosi to efekt odwrotny od zamierzonego.. Nie tędy droga..

karina777
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-02 16:10:45
Dlaczego ludzie zagladają immym pod kołdre? z zazdrości....

Max74
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-02 18:14:17
Czyli to zdjątko jest zrobione pod kołdrą i to zazdrości, bo ktoś normalny chciałby być dewiantem. To tak jakby zdrowy zazdrościł łysej głowy choremu na raka. Pękłabyś z dumy dziecino jeśliby Twoja mamusia też miała ptaka a wujkowi cyce urosły ?

arigold7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-02 22:58:39
max podziwial za wytrwalosc, niestety tym debilom nic nie przetlumaczysz

traczek10
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-02 15:59:18
Moja ciocia też ma ptaszka a nawet 2 ... hoduje kanarki

naya1310
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-02 20:53:29
no wiesz... takie dewiacje rodzinne wyciągasz na światło dzienne... chwalisz się tym na portalu publicznym... a fuj... gorszysz społeczeństwo :P... czy w Twojej rodzinie wszyscy nie moga być normalnie gejami, lesbijkami albo trans... o bosz, kanarki... blee, straszne... haha :P

Anusiak88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 21:13:19
naya a co ty masz do gejów? toc balujesz w ich towarzystwie ostatnio,i mili ci są,jeden nawet poleciał na twojego..takiego'' a tu taka obłuda ,oj nie ładnie.... :P

naya1310
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-02 22:11:43
hahaha a Ty zaraz musisz wszytsko wydać :p a ja tu stwarzam pozory i udaje normalną... hahaha chociaż tutaj, bo w 'realu' już nikt w moją normalność nie wierzy :P hahaha... do zabawy są fajni i mili :D a tolerancja nie jest synonimem akceptacji :P pamiętajcie myjcie ręce :D

greenhunter
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-02 15:56:46
Niedługo to pewnie ja będę chodził i skandował krzycząc "JESTEM NORMALNY" chcę równouprawnienia bo ostatnimi czasami wszystki dewiantom wszystko można

bezkasku
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-02 15:30:50
I teraz patrząc na takie obrazki, jak reszta społeczeństwa ma uważać ich za normalnych?? Tak intensywnie krzyczą domagając się "normalnego" traktowania, ale postępują tak, że nawet dzieciak zauważy, że normalni to oni nie są. Wszystkim homosiom zdecydowanie mówię NIE.

MrMaximus
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-02 15:16:58
Kiedyś myślałem że naprawdę jest z tymi sodomitami coś nie tego (jakaś trauma z dzieciństwa ? ), teraz widzę że to po-prostu nowo moda, byle obciągaczyk z dworca afiszuje się ze spermą w dupie jak wiejski celebryta.I dopóki coś nowego nie wskoczy na fale tak pozostanie.

patrykub05
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-02 15:04:51
ja byłbym dumny gdyby mój owczarek go wydymał :D

Nadia94
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-02 14:15:22
Pewnie zostanę zlinczowana mówiąc ,że nic do nich nie mam.Fakt to chore i nienormalne ale nikomu w niczym nie przeszkadzają.

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-11-02 14:18:21
Mi przeszkadza świadomość że mogę coś takiego zobaczyć na w spacerze z dziećmi i z psem.

Nadia94
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-02 14:52:01
Tak,ale przecież ich nie wybijesz.Takie mają poglądy i ja to szanuje,tak samo jak szanuję to,że Ty ich nie tolerujesz.Chociaż uważam ich poglądy za nienormalne to mi nie wadzą.A dziecka przed tym nie uchronisz,lepiej tłumaczyć od małego,że to nienormalne bo na pewno w dalszym życiu synek/córcia

Nadia94
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-02 14:53:32
zobaczą/przeczytają lub zetkną się z kimś takim.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-11-02 15:06:51
Ja nie namawiam wszystkich do tego aby ich nienawidzić , to pogląd każdego z osobna. Oni natomiast wszystkich przekonują jacy to oni zdrowi i cudowni. Do gazu!!! Moje dzieci wiedzą że to dewiacja i że są to pedały. Nazywam rzeczy w domu po imieniu. Nie koloryzuję że to geje, nie ma co upiększać.

meredith100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 15:18:36
Outlaws13 szkoda mi Ciebie i Twoich dzieci, normalny jedynie jest pies, bo na taki widok nawet nie zwróci uwagi, niestety ludzie są głupsi.

Zeusek
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-11-02 13:22:44
Toleruje i szanuje gejow to zwykli ludzie nie moge jednak tolerowac tranwestytow dla mnie to chore nie godzic sie z tym jakim sie urodzilo chodzi mi tu o plec

naya1310
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-02 14:11:57
transwestytyzm jest na równi chory jak homoseksualizm... homoseksualizm to też nie godzenie się z tym jakim się urodziło, a raczej niegodzenie się na biologiczne i naturalne przeznczenie płci w jakiej sie urodziło :P

Zeusek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-02 15:37:56
Hmm masz racje nie wiem poprostu nie umiem tego zrozumiec albo nie chce

qwad14
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-02 13:15:17
Twoja matka ma j@j@ a Twój ojciec ma p***ę w poprzek - j***ć lewacką modę na tzw "tolerancje".

yeti1992
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-02 13:48:49
co prawda to prawda

WhiteWarrior
    Ocena: 3 (glosow:27)
2012-11-02 12:43:21
komentarz usunięty przez użytkownika

qwad14
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-11-02 13:49:49
Żywcem do pieca bo szkoda na nich gazu.

yeti1992
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-02 12:42:44
"ztego" hahaha

manamanam
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-11-02 12:16:25
Geje chcą być traktowani jak normalni ludzie, to niech też się tak zachowują. Powiedzcie mi, który normalny heteroseksualny facet wyskoczy półnagi w stringach z lateksu z piórami na penisie i wywrzeszczy, że jest hetero? Apotem dziwią się, że są brani przez społeczeństwo za idiotów.

izz_me
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-02 15:24:31
Może w stringach z lateksu nie ale są tacy co ganiają w samych gaciach publicznie i jakoś nikt ich nie nazwie zboczeńcami, tylko fajnymi śmiesznymi chłopakami. Hipokryci.

b00b
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-11-02 12:14:39
Normalnych homoseksualistów, którzy sobie zyją w spokoju zostawić, a pedałów którzy idą z tęczowymi flagami przez miasto i golymi dupami świecą karać pieniężnie za sianie zgorszenia

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-02 23:03:07
tych normalnych leczyc a pedalow do gazu

AmbitnyTroll
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-02 11:58:26
Tak najlepiej wyzwać od homofoba, ale jak sami sieją publiczne zgorszenie to jest okej. Co za kretyn w ogóle wydaje pozwolenia na takie marsze? Powinny być za to surowe kary! Człowiek nie może kulturalnie wypić piwa w parku a jak pedały robią sobie paradę to jest ok. Absurd!

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-02 23:05:34
i tak Cie nazwa hipokryta albo homofobem, obroncy homoGOWNA

QUELLE666
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-11-02 11:53:42
WIOCHĄ w tym kraju jest ksenofobia, homofobia itp. dlatego, mściwy karzeł z obrazka wyżej cały czas istnieje na wyżynach rankingów. Jeśli popieracie kult tupolewa, to ten obrazek dla was jest wiochą. Dla mnie wiochą jest ten kto go tu umieścił.

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-11-02 12:02:05
Oczywiście, każdy kto nie popiera takiego czegoś, to fanatyk PiSu.Fajne masz myślenie.Możecie sobie nazywać niechęć i brak poparcia dla dewiacji homofobią, a chęć zachowania własnej tożsamości narodowej ksenofobią.Robić z tego coś złego.Na szczęście są jeszcze ludzie myślący samodzielnie.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-02 12:33:57
Quelle, alt ty jesteś pusta/y.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-02 13:59:13
Quelle... nie ma to jak umiejętnie argumentować i bronić przekonań...

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-02 23:07:38
mundzio, obawiam sie ze tych myslacych samodzielnie jest coraz mniej ;/

kokagrk
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-11-02 11:42:59
Ludzie co was interesuje kto jak sie ubiera kto z kim śpi i kto co ma w majtkach!! Jak by kazdy pilnowal swojej dupy jaki piekny byl by swiat!! Ale nie zawistny polak nie potrafi musi skomentowac wszystko i wszystkich !! Bo spac spokojnie by nie mogl :)POLSKA DZIWNY I ZACOFANY KRAJ

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-02 11:57:56
Ona idzie z dzieckiem niosąc publicznie takie tabliczki i pokazując je ludziom, którzy ją mijają.NAS to interesuje, czy k*rwa oni się z tym obnoszą?Zacofany kraj, bo ludzie nie są tak tępi i poprawni politycznie, bo nie łykają wszystkiego, co leci na MTV i mają własne zdanie?

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-02 14:24:59
No własnie nas to nie interesuje, to oni raczej wyskakują do nas ze swoją dupą i zawartością majtek i siłą chcą nas do siebie przekonać. Może lepiej by im to wychodziło gdyby nie te obleśne przebieranki, parady i lizanie się publicznie.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-02 14:31:56
Żeby sie nie narazić nikomu i uciąć jakieś uwagi że jestem zły to powiem że na przeciw takich parad powinien być ustawiony CKM i w sposób humanitarny rozwiązać ich problemy. Ciałami można karmić psy w schroniskach.

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-02 23:10:24
kokagrk rece opadaja glupota ludzka nie zna granic... piekny bylby swiat bez zboczencow i dziwakow!!!!!!! dziwny i zacofany jest twoj umysl

kocu7
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-11-02 11:37:29
WIOCHĄ TUTAJ JEST HOMOFOBIA, KTÓRĄ SIĘ LECZY, PIEP**ONE HOMOFOBY !!!

QUELLE666
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-02 11:57:56
jesli całe życie ktoś spędził na swoim monotematycznym podwórku - to każde nowe dla niego zjawisko odbiera jako zagrożenie, które trzeba tępić - DLATEGO: HOMOFOBIA jest wiochą!!!

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-02 12:12:06
Zacznijmy od tego, że coś takiego jak homofobia nie istnieje.To pojęcie wymyślone, przez takich jak wy, po to żeby zdyskredytować ludzi, którzy są przeciwko robieniu z dewiacji czegoś normalnego.Zrobić z nich chorych.To tak jakby powiedzieć, że jak nie lubię zupy pomidorowej

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-02 12:13:56
to jestem zupopomidorofobem, albo jak irytują mnie występy klaunów w cyrku, to jestem klaunofobem.Takie "fobie" można wymyślić dosłownie na wszystko.To absurd w najczystszej postaci, a mimo to masa ludzi daje sobie to wmówić.

meredith100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-05 15:25:38
Jak nie lubisz zupy to nie lubisz zupy. Jeśli obawiasz się homosexualizmu, odczuwasz strach, czy obrzydzenie przed nimi to jest fobia, nie myl pojęć imbecylu. Homofobia wymyślona, przecież to termin z psychologii. Do szkoły barany!

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-05 16:07:09
Ja jak brzydzi mnie kupa w kiblu, albo rzygi na chodniku, to też jest fobia?Idąc tym tokiem myślenia, 99% społeczeństwa jest chore.Poza tym naucz się kulturalnie wypowiadać i nie obrażać zaraz osoby, z którą polemizujesz, niczym tępy dres spod bloku.

meredith100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 16:21:41
Idź tokiem jakim Ci wygodnie. Niektórych nie ma sensu uświadamiać. Przydałyby się jakieś prawdziwe problemy, żeby homoseksualizm wydał się błahostką.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-02 11:34:22
Nauczyciel mojej siostrzenicy ma hemoroidy. Jestem z tego dumna ! Moja ciocia ma królika. Jestem z tego dumna ! Żałośni ludzie, którzy głupotę mają za cnotę.

TempyCh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-02 11:26:17
co mówi gej gdy się budzi o świcie? kto rano wstaje temu pan bóg daje

rasistaantysemita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 11:24:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-02 11:18:38
A mi szkoda jej dziecka, które idzie obok.Oby w przyszłości nie pomieszało się tej dziewczynce w głowie i też nie przyszyła sobie ptaszka.

AmbitnyTroll
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-02 12:08:06
Niestety, ale to nie jest ona. To jest "on". Obrzydliwe...

Buahahahah
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-02 11:09:00
Pedały do gaaaazuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-11-02 11:05:58
Jestem dumny z bycia homofobem (dziwne słowo bo ja sie tych dewiantów nie boję)

AcidDrink3r
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-02 10:42:35
toleruje ich odmiennosc niech kazdy zyje po swojemu, ale minus za obnoszenie sie ze swoja odmiennoscia. to cale zamieszanie wokol nich zaczyna byc meczace

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-10-30 21:57:46
a ja jestem heteroseksualny i jestem z tego dumny:)

Made-In-Poland
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-10-31 13:29:42
I powodu tej normalności większość Cię tu zjedzie... Co za chory świat...

Podlasiak1977
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-10-31 20:06:54
phi,zazdroszcza:)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-02 11:08:59
I tylko o to mi chodzi a to o czym nie wiem jest mi do niczego nie potrzebne i nie zamierzam nikogo pytac o orientacje.

tasior777
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-10-30 17:39:18
Pier...dolone pedalstwo

Made-In-Poland
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-10-31 13:28:15
Przecież oni są normalni to my jesteśmy homofobami...

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-31 20:08:04
jestesmy,jestesmy.podobno to sie leczy,ale ja niemam czasu latac po lekarzach:)

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-02 11:10:50
Zalety nie podlegają leczeniu, Ja chcę być homofobem.

QUELLE666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-02 11:55:13
od wielu lat tj. orientacja nie choroba, nie wszyscy są niestety na tyle inteligentni żeby o tym wiedzieć :P

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-02 12:36:38
pedofilia też jest chorobą od wielu lat a nie zboczeniem dla takich tolerancyjnych jak ty. Poczytaj dlaczego wykreślili z rejestru w USA i w jakich okolicznościach. Jeśli to dla ciebie argument to szkoda mi ciebie.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-10-30 14:27:08
Boże patrzysz i nie grzmisz...

PushPushPush
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-10-30 11:15:37
piepszeni homoseksualiści .

ster000
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-30 09:57:47
nauczycielka mojej siostry jest gejem :)

Peterz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-10-30 09:03:14
To jest straszna wiocha.

dianusia
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-10-30 08:53:57
Syn Grodzkiej.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-30 13:56:49
Albo córek :)

Made-In-Poland
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-30 14:14:49
Ja bym tu po prostu użył słowa "to" ;)

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-31 06:50:02
Ono i tyle :)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-30 08:50:36
No ona jest wiochą na 100%

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-02 01:31:46
Raczej ON


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500