Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie przepadam za jej piosenkami, ale była KIMŚ. Chyba nie zasłużyła na to...
annik0  12-10-31, 11:26 Zgłoś
+ 812 -
Dodano: 2012-10-31, 11:26:20   przez: annik0
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 812  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Bardzo wymowne
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(77)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ewabrodowska
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-11-04 12:30:16
a może dlatego tak to wygląda ze zwyczajnie dopiero po roku można stawiać pomnik bo ziemia opada a w grudniu mija rok jak zmarła ale my zwyczajnie najpierw obgadujemy a nie myślimy :)

marek788
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-15 23:20:46
Trzeba zrobić o niej film! to sobie wszyscy przypomną...

Dizzel90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-10 16:44:31
komentarz usunięty przez moderatora

karolina600v
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-09 14:05:56
komentarz usunięty przez użytkownika

zeta111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 22:17:55
komentarz usunięty przez moderatora

Malboras
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 21:58:16
Debile wszędzie debile...

miedziakmiedziak
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-05 10:24:10
jakie to przykre...Smoleńskie wdowy mają pomniki i tablice pamiątkowe nazwiskami ich bliskich zmarłych nazywane są ulice...skwery...ronda...szkoły...a Pani Villas skończyła w brudzie i cierpieniu...gdyby urodziła się gdzieś w stanach uchodziłaby za gwiazdę pierwszej wielkości z takim głosem i talent

cokolino123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-08 00:57:48
jakie to przykre że dorosła osoba nie wie kiedy używa się wielokropka, a kiedy nie

szaruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 09:48:48
komentarz usunięty przez użytkownika

monika_78
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-05 02:24:24
Podziekowac synusiowi! Szmaciarz jakich malo!!!!! Na spadek to chetny burak jeden!!!!!!Przypomnial sobie o matce po smierci!

artimorfront
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-05 13:18:25
popieram

majtek5
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-05 15:08:56
A skąd wiesz jaka z niej matka była Może zasłużyła sobie na taki los

Progressive94
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-05 01:59:11
Ziemię można zawibrować i tego samego dnia postawić pomnik. Dziękuję. ;)

Masiakra
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-05 01:47:26
Nie zgodze sie ze dopiero po roku mozna stawiac pomnik. Nawet robiac to tzw wersja tradycyjna bez fundamentu - mozna postawic pomnik, a po opadnieciu ziemi - odpowiednio skorygowac poziom.

Masiakra
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-05 01:41:05
Rok po pochówku na pomnik to wersja tylko dla oszczednych. Ławy fundamentowe budynku mieszkalnego nadają się do zabudowy już po 7 dniach. Bez względu na kontrowersyjność Violetty Villas pomnik tak naprawde należy jej się od Państwa Polskiego za propagowanie talentu i polskości na świecie.

Lisiczarnia
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-05 00:39:17
Nie chodzi o to żeby pomnik był za 4 tysiące, 14 tysięcy, czy ile tam... Ale drewniany krzyż i cegły? Czy ktoś z was w ten sposób zadbał by o miejsce pochówku bliskiej osoby?!

annik0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-05 10:23:27
Dokładnie o to mi chodziło wstawiając to zdjęcie, ale co niektórzy zrozumieli opacznie że chodzi mi o nie wiadomo co.....

ZyklonB
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-05 00:18:04
Wyślij to zdjęcie jej kochającemu synowi, albo jej gosposi. Skoro tak zaciekle walczą ze sobą o spadek po pani Violetcie i tak ochoczą zapewniają o swoich uczuciach względem niej, to na pewno mają dość szmalu, żeby postawić na jej grobie alabastrowy bunkier.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-05 01:30:56
widać milości nauczył sie od "wspaniałej" mamuni

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-05 02:37:36
Miłość miłością, ale spadek i kasiora muszą być, nieprawdaż?

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-04 23:35:04
Trochę wstyd, że taka osoba ma taki grób... nasz rząd powinien jej zafundować pomnik... i nie mówię tutaj o marmurowej fortecy tylko zwykłej płycie... należy się jej jak każdemu zmarłemu...

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-05 01:32:09
tiaa każdej "artystce" która przewali majątek mamy fundować pogrzeby i pomniki? dzieki postoje

h4cker
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-05 23:03:51
Nawet nie wiesz ile twoich pieniędzy przewalają barany na wiejskiej... i to była prawdziwa artystka a nie "artystka" jak większość teraźniejszych w kraju...

cobos18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 23:20:43
została poprostu zapomniana....

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-04 20:32:03
Była niesłychanie uzdolnioną artystką, ale bardzo nieszczęśliwą kobietą. To przykre, że skończyła w taki a nie inny sposób.

murinforte
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-04 18:53:06
Każdy jest KIMŚ.Bez przesady.Umarłemu nie są potrzebne pomniki

panirak
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-04 19:01:13
Prawda.Każdy człowiek ma znaczenie.Swoją drogą pomniki powinny być jednakowe.Wystarczyłyby niewielkie tablice.Nie byłoby wtedy cyrków typu kto ma większy czy droższy.

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 19:03:45
po części i racja, najważniejsze ze pochowany. Ale patrząc z innej perspektywy Pani Violetta posiadała pewną sumkę pieniążków z własnego dorobku dlaczego wiec nie miała by posiadać normalnego pomnika? Bo i nas biednych stać na coś lepszego niż "cegły"

panirak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-04 19:09:03
Ja tam mogę mieć kamienie usypane.Byłe by ludzie pamiętali i przyszli znicz zapalić. Nie tylko 1go listopada.

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-04 19:20:12
w przeważającej części chodzi tu głownie o pamięć a nie wystawne, drogocenne i wielkie pomniki, ale mimo to uważam ze każdy człowiek nie ważne bogaty czy biedny zasługuje na pomnik i to nie taki usypany kopczyk czy jak w tym wypadku cegły...

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-04 19:22:22
PS: ale bogaci maja to do siebie ze są skąpi... i nawet na postawienie byle jakiego pomnika im szkoda jak widać, nie chodzi tu już o wystawne pomniki ale o samą wdzięczność dla zmarłego za to co robił ja np. nie wyobrażam sobie abym tak odwdzięczył się swoim bliskim bo ich odejściu

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 19:24:54
... nie mam wiele i niech moi rodzice żyją jak najdłużej ale nawet bym się zadłużył a postawił bym im pomnik, możne nie są znani, może nie są lubiani, ale na szacunek i wdzięczność każdy rodzic (no prawie każdy bo taki co zabija własne dzieci odpada) sobie zasłużył

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-05 01:35:50
zaprzeczasz sama sobie, chodzi o pamięć, a nie drogie pomniki, pamiętać bez pomnika sie nie da? obłuda, dobrze że wprowadzili kremacje, następne pokolenie nie będzie sie musiało "pokazywać" swojej pamięci

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-04 18:32:39
jej majątkiem rządzi teraz chciwa "opiekunka" i ma wszystko w dupie. Co nie zmienia faktu i nie odpowiada na pytanie "gdzie był jej syn kiedy matka go potrzebowała?". Reszta komentarza zbędna bo gdzie nie wiadomo o co chodzi tam chodzi o pieniądze

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 18:37:03
i tyle w tym smutnym temacie ;/

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 18:54:18
Droga gugulko taka jest właśnie prawda.

szymajda1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 23:48:54
Można też zadać inne pytanie, gdzie była matka gdy syn jej potrzebował? Pewnie robiła karierę.

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-05 00:20:23
A ja bym zapytał: gdzie byli lekarze, gdy tej pani już w okresie młodości potrzebna była pomoc?

czabru
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 18:20:14
A tak w ogóle każdy jest kimś, każdy zasługuje na godny pochówek ;) ale to tak na marginesie :D

kumajczacze
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 18:19:14
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 17:26:50
z tego co wyczytałem to tutaj problemem jest kasa na pomnik, z racji tego, że synek nie ma 100 tys złotych budowa pomnika opóźnia się. Swoją drogą po co pomnik za taką kasę?

annik0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-04 17:11:53
Masz rację. Mi nie chodzi o świątynię, tylko zwykły nagrobek. Była kim była, nikt nie zasłużył na parę cegieł. Sądzą się o mamusi pieniążki a na cmentarzu takie coś.

gryczane
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-04 16:51:06
przecież Violetta Villas to jej pseudonim artystyczny, naprawdę nazywała się Czesława Cieślak, więc z tym zdjęciem grobu to fake!

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-05 00:24:03
W Belgii ochrzczono ją pod imionami: Violetta Élisa, tak dla ścisłości.

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-04 16:44:29
Widocznie za mało zostawiła w spadku ...kotom...

agaciaaaxd
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-11-04 15:23:25
po jakim roku? Mojej cioci postawiliśmy po 2 miesiącach, a gdzie Ci teraz ziemia opada jak trumna jest przykryta płytami betonowymi i obmurówką dookoła? Widać dawno nie miałaś pogrzebu- ciesz się :)

diamondbitch
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-04 15:16:25
Jakby synuś był dla Mamusi dobry, to by się nie wyrzekła!

PIOTR20701
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-04 15:07:47
Zimą nie można budować pomników kamiennych.A to jest grób tymczasowy.

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-04 16:45:57
To powiedz ludziom żeby też w zimę nie umierali...Co się nie da..Da się!

Gawrosz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-04 13:57:31
Jak jej pomnik ma kosztować 100 tysi to co wy sie dziwicie ? Kto taki pomnik ma za sponsorować

ziome-k
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-04 13:09:12
Wstyd...Jak umarła to w mediach aż huczało a teraz nie ma kto Jej[*] pomnika postawić.

mleko678
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-04 12:57:59
Nie ważny jest grób i jego wygląd. Ważne jest to żeby ktoś raz na jakiś czas mógł przyjść, zapalić świeczke i pokazać że pamięta. Wiochy nie widzę.

drLOUBlTCH
    Ocena: -18 (glosow:34)
2012-11-04 12:57:02
komentarz usunięty przez moderatora

ogarnijto
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-04 14:11:59
psychotropy się skończyły?

bobzielarz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-04 12:33:10
Po ch u j jej zajebisty pomnik tak jak każdemu człowiekowi po śmierci.

ewabrodowska
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-11-04 12:30:16
a może dlatego tak to wygląda ze zwyczajnie dopiero po roku można stawiać pomnik bo ziemia opada a w grudniu mija rok jak zmarła ale my zwyczajnie najpierw obgadujemy a nie myślimy :)

annik0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-04 17:07:14
Jakoś bardzo rzadko się zdarza żeby ktoś czekał rok, że syn się tym nie zajął to mogę zrozumieć, ale Pani opiekunka? A Ty byś obstawiła swojego bliskiego cegłami?

szaruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 09:49:49
Co ty opowiadasz, ja już widzę po miesiącu pomniki, ze stoją. Tata mój miał pomnik 2 mies po śmierci.

sayaa
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-11-04 12:12:24
cioty ;] ona sie wyrzekla syna a wy sie dziwicie ze jej pomnika nie zrobil, JA SIE NIE DZIWIE ;]

wiosenka0
    Ocena: 14 (glosow:22)
2012-11-04 11:45:36
i dlatego nie kumam naszego zwyczaju stawiania pomników za wszelką cenę bo "co ludzie powiedzą". Podoba mi się "styl" Amerykański - stojąca jedynie płyta i to wwszystko, trawka i wsio. I tak będę mieć, płyta wkopana w ziemię za 500 zł a nie marmurowe "mauzoleum" za 4 ty

balladynka83
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-04 12:07:42
taki u nas zwyczaj, że się stawia pomniki. A wiocha jest bo ktoś zasiłek pogrzebowy wziął i nie specjalnie go wykorzystał.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-04 12:34:39
zasiłek to dziś nie wystarczy na pogrzeb jak chcesz wszystko opłacić z ręką na sercu.

agaciaaaxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 15:20:26
jestem ZA, po co marnowac miejsce i robic syf? tabliczka wystarczy... ;]. I ja taki bd miala ;D

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-05 01:43:33
a gdzie jest napisane że zasiłek pogrzebowy jest na pomnik? zasiłek jest na pochówek idioci, a pomnik to moja sprawa a nie zakichanego spoleczeństwa

kamer95
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-11-04 11:33:14
outlaws13 ma racje. Zbudujmy swiatynie dla kogos kto juz nie istnieje (teraz hejty) Kilka obrazkow wczesniej plakaliscie ze dzieci biedne w Afryce, chude, glodne ale co tam, wylewajmy kase dla trupa no bo przeciez byla "wielka".

bugala
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-04 11:23:28
W Warszawie na powązkach. też zrobiłem zdjęcie tego "pomnika"

TheGrudge
    Ocena: -12 (glosow:20)
2012-11-04 11:20:18
i dobrze jej tak. za to jak traktowała zwierzęta?! niech teraz ma jak ma,

guido1970
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-04 12:10:41
Ona na pewno bardzo "przeżywa" to w jakich warunkach ją pochowano.

TheGrudge
    Ocena: -17 (glosow:19)
2012-11-04 11:19:14
dobrze jej tak. za to w jakich warunkach zwierzęta trzymała? teraz niech ma jak ma.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-11-04 10:49:49
Zawsze zamiast wylewać tu jad możecie się złożyć i taką akcją społeczną wybudować jej świątynie. Lepiej gadać niż działać.

chlebzsmalcem
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-10-31 15:47:28
Synem piosenkarki jest Krzysztof Gospodarek strasznie staral sie ( po smierci zreszta )udowodnic jak Ja kochal , widzac takie zdjecia upewniam sie tylko w tym ze nie kochal p.Wioletty a tylko jej spadek tzn. dom bo reszte rozkradla opiekonka , zal... wielka Diwa..

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-04 11:59:43
Wielka diwa i zła matka. Trudno się dziwić temu, że jej nie kochał jak również trudno się dziwić temu, że chce wyrwać spadek zachłannej opiekunce, bo jak on tego nie zrobi, to nie zrobi już tego nikt.

samarra
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-04 12:14:05
artysci na ogol sa trudnymi rodzicami i wspolpartnerami. Inna sprawa, ze przez tyle lat nikt sie jej losem nie zainteresowal, jedna osoba potrafila skutecznie odgrodzic ja od swiata, ktora ja podobno tak ubostwial i szanowal. Villas miala dobre intencje w kwestii zwierzakow, ale zle wykonanie i nies

samarra
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-04 12:17:13
i niestety tak wyszlo. A co do jej rodziny, sasiadow itp. to zwyczajnie brak slow. Pomnik wcale nie musi byc super bogaty. Gdyby jej syn i synowa mieli odrobine honoru za te wszystkie lata braku zainteresowania chora matka to nie zebraliby o pieniadze na taki wypasiony pomnik tylko sami postawili co

samarra
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 12:18:20
i niestety tak wyszlo. A co do jej rodziny, sasiadow itp. to zwyczajnie brak slow. Pomnik wcale nie musi byc super bogaty. Gdyby jej syn i synowa mieli odrobine honoru za te wszystkie lata braku zainteresowania chora matka to nie zebraliby o pieniadze na taki wypasiony pomnik tylko sami postawili co

samarra
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-04 12:20:02
postawili cos skromnego, ale z gustem. Aczkolwiek rowniez zwiazek artystow polskich moglby zrobic zrzute w takiej sytuacji, chyba sobie na to zasluzyla jako Artystka.

samarra
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 12:27:58
postawili cos skromnego, ale z gustem. Aczkolwiek rowniez zwiazek artystow polskich moglby zrobic zrzute w takiej sytuacji, chyba sobie na to zasluzyla jako Artystka.

chlebzsmalcem
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-10-31 15:39:04
ta Jej pokojowka powinna jej postawic ten pomnik za 1000 zl - caly majatek Jej zaimala , ale po co szkoda kasy ..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400