Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Do tego stopnia, że rodowici Anglicy boją się tam wejść.Tak wygląda wielokulturowość.
Mundzio84  12-11-03, 15:21 Zgłoś
+ 363 -
Dodano: 2012-11-03, 15:21:42   przez: Mundzio84
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 363  Zgłoś nadużycie
31
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(160)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sernik_na_zimno
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-11-07 20:59:39
Dlatego ja uważam, że każdy kto jedzie do innego kraju jest tam gościem, więc skoro ktoś nie potrafi się dostosować, to powinien wrócić do siebie. Mój kraj=mój dom.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 02:58:42
wszystko wg planu zniszczenia rasy bialej

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-09 10:18:26
komentarz usunięty przez użytkownika

jurke8922
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-20 13:11:59
zapraszamy :D

gawlak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 04:23:42
tak sie denerwujecie na to wszystko i dobrze,,,dbajmy o polskosc ii glosujmy na kazda inna grupe politykow ktorzy nie sa za rownouprawnieniem czy powiazaniem kultur...nie jestem osoba pobozna i pierdoli mnie polityka ale w tym wypadku widze wsparcie tylko i wylacznie w grupie pis...

kfas77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-13 15:40:10
raz ich już zatrzymalismy,zatrzymamy i drugi

ojejku150
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-12 15:43:05
za to ze sa muslimami przysluguje im ekstra pokoj i zwolnienie z cancil taxu. tzn ze niby cos tam mniej "placa" bo jest to pokoj do modlow. czy to nie jest rasizm. mi tam nikt nic nie chce dac

jonesy
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-09 12:01:42
nie wiem czy wiecie ale ugrupowanie EDL wspierało Breivika i jest utożsamiane z neonazizmem. Ich działania zaogniają konflikt. Nie zależnie od tego jaką religią jest islam to działania EDL nie są wcale lepsze. Obie strony są tu winne i nie dziwię się że tłuką się nawzajem.

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-08 22:15:30
Pierwotniak !!! Co na to twoj szwagier?

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-08 22:11:46
Ale szwagier kardiolog powiedzial ze jest fajny...........i kocha niewiernych.

kameel88uk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-08 21:25:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Asteroth
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-08 20:32:37
czego chcesz sie nauczyc od arabow? Jak zmusic do slubu 12 latke? Czy moze jak ja pozniej gwalcic bo jest zona? Ba, koran pozwala uprawiac sex z zona w KAZDYM wieku (tak, sa nawet instrukcje jak wykorzystywac sexualnie niemowle) Brawo za "otwartosc"

kameel88uk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-08 21:23:57
komentarz usunięty przez użytkownika

patryk191
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-08 17:52:22
denerwuja mnie turasy.

ojejku150
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-12 15:38:03
to nie turas

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-07 22:23:42
Nie każdy muzułmanin to fanatyk i ekstremista, jednak problem w tym, że większość ekstremistów i fanatyków to muzułmanie. A fanatyzmu nie zamierzam tolerować w żadnej postaci. Czasem jednak cieszę się, ze Polska to katolicki kraj z tradycjami, troche bardziej sceptycznie patrzący na imigrantów.

kameel88uk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-08 21:22:13
komentarz usunięty przez użytkownika

kameel88uk
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-11-07 21:38:49
komentarz usunięty przez użytkownika

FireCrow
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-07 22:52:27
tak, na pewno ten Azjata z amerykańskim akcentem siedzący na siedzeniu pasażera jest z BNP... Multikulturowość? Chyba zaznałeś jej w jakiejś fabryce kurczaków na przerwie a nie w życiu codziennym...

sernik_na_zimno
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-11-07 20:59:39
Dlatego ja uważam, że każdy kto jedzie do innego kraju jest tam gościem, więc skoro ktoś nie potrafi się dostosować, to powinien wrócić do siebie. Mój kraj=mój dom.

antony
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-07 19:59:36
islam jest podobny do naszej ideologi Heinrich Himmler

olac
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-07 15:09:42
powinni ich wszystkich wyeliminowac, nim oni wyeliminuja nas.

kraszer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-07 08:23:50
A kto Ci powiedzial ze EDL nienawidza polakow skoro znam polakow ktorzy sa w EDL i murzynow i nawet ciapka.EDL zaimuje sie walka przeciwko ekstremizmowi czyli takiej ideologi ktora nie zgadza sie ze wspolczesnym spoleczenstwem. Akcja dzieje sie w luton w dzielnicy BURY PARK czyli na ciapkowien hehe

Leash
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-07 18:57:17
Jasne, widzialam te prawicowe zwierzeta na marszu w Bristolu. Jacy oni pokojowi, az szwadron glin musial ich eskortowac , a plac gdzie sie zgromadzili byl osloniety zelaznymi bramami.

Leash
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-11-07 07:33:20
Ty powalony niedouku. Poczytaj co to EDL o pisz. Bo akurat to, zr tego kretyna pobili, zrobili dobra robote. Chce ci tez powiedziec, ze tolerancyjni panowie z EDL nienawidza rowniez Polakow. Wam katolom jednak wystarczy slowo "muslim" i juz plujecie jadem. A toz to tak samo glupia religia

Szpadelek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-07 07:30:58
Jeśli ktoś chce,mogę mu przesłać fajną prezentację nt islamu.Cała prawda o islamizacji świata.Kontakt przez pw. Ps-możecie minusować jako,że to nie jest komentarz.

bananos2
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-11-07 07:09:02
Wypierdolić arabów w kosmos. Wszystkich.

ojejku150
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-12 15:40:27
w jaki kosmos . w CZARNA DZIURE. chcesz zeby sie jeszcze tam rozpanoszyli

bruner
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-11-07 06:44:10
Religia jest dla ludzi bez rozumu

puszekp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-07 00:35:30
komentarz usunięty przez moderatora

krupas
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-07 00:03:17
Jak tacy ludzie chodzą po ulicach Anglii ja się pytam?? Później się dziwie , że dochodzi do ataków terrorystycznych. Wybuchania bomb skoro sami otwierają drzwi do swojego kraju dla takich ludzi. Mało tego jeszcze ma by ich więcej.

pabloolsztyn
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-06 23:56:41
Szmaty każą szanować swoją religie a inna w dupie maja.czy nie można zebrać ich na jakiejś wyspie wszystkich razem a potem potraktować napalmem i seria granatów?czy ja o tak dużo proszę?do granata się dołoże ale pod warunkiem jak dadzą rzucić plisssss!to jest kuria gorsze niż jakakolwiek plaga.

orzel77
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-07 22:24:43
a ta inna religia to antyreligia. czyli islam to faszystowska ideologia. Boga nie ma. papież to pedofil i tym podobne stwierdzenia. jest 1 religia na świecie szanować 2 człowieka kto tego nie rozumie walić w łeb.

piaskowa
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-06 23:55:01
Jak tu szanować drugiego człowieka ? Ta nacja myśli ze jest ponad wszystkimi! współczuje Angola ze muszą się z nimi użerać, poczuje to trochę wolności naćpa się i z kijem bejsbolowym lata po dzielnicy. Najlepiej okaleczać kobiety z byle powodu ale bron Boże powiedz coś o ich Bogu!!

pabloolsztyn
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-06 23:54:59
Szmaty każą szanować swoją religie a inna w dupie maja.czy nie można zebrać ich na jakiejś wyspie wszystkich razem a potem potraktować napalmem i seria granatów?czy ja o tak dużo proszę?do granata się dołoże ale pod warunkiem jak dadzą rzucić plisssss!to jest kuria gorsze niż jakakolwiek plaga.

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 22:42:53
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-11-06 22:25:59
Kolejna sprawa: gosc wyzywa obcego na ulicy od faszystow i pedofilii: Nie wiem jak wy ale tez bym dal mu w morde i to niezaleznie od tego jakiego wyznania obaj jestesmy. Facet wypomina nienawisc muzulmanom, a jak sam sie zachowuje? sam wszczyna awanture a ma pretensje do tego goscia z ulicy-paranoja

Expert1994
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-06 22:23:59
Odp: "WMG1945" zanim zaczniesz się wypowiadać pomyśl i zinterpretuj właściwie moje słowa ! Mi chodziło o to, że zanim się Hitler zabił to snuł plany na wytępienie tej hołoty.

WMG1945
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-06 22:45:04
Skad mam wiedziec o co tobie chodzilo, piszesz o muzulmanach ze hitler chcial ich wytepic.Odpisalem tobie ze muzulmanie walczyli w Waffen SS.Ta czy innaczej jeb... islam!

Expert1994
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-06 22:46:06
To jest najgorsza rasa ludzka, wpie*****ją się do czyjegoś państwa i zaczynają rządzić, państwo powinni nad tym zapanować

martin987
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-06 22:21:54
2) UK (Churchill) sprzedalo Polske Stalinowi i zamiast odbudowy nowej niepodleglej Polski pielegnowalismy przez ponad 50 lat komunizm czego rezultatem jest obecna emigracja Polakow (podobnie jak muzulmanow). Kraje arabskie niegrozne byly przez ostatnie setki lat, wiec dlaczego teraz sa? Kto tu jest

martin987
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-06 22:17:52
Sami znafcy widze: Po pierwsze UK i US zniewolily kraje arabskie (sila: bombardujac i mordujac np Irak, Liban lub ekonomicznie: Arabia Saud)kradnac ich naturalne surowce, wprowadzajac swoja chora demokracje (witajcie wysokie ceny i roboto za najnizsza krajowa u zyda)Z Polakami podobnie: UK sprzedalo

glinkapl
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-06 22:05:37
tempić dziadostwo niech do siebie jadą tam ich miejsce

markos34
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-06 22:02:39
Na szczęście my Polacy mamy tajną bron czyli nasi KIBICE musi tylko ktoś im wskazać WŁAŚCIWY CEL by wzajemnie nie napadali na siebie;) bo jak widać to robactwo jest bardzo niebezpiecznie...

upsidedown81
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-11-06 21:57:18
my też nie powinniśmy zgadzać się na budowę meczetów w Polsce - dla nich to miejsca święta po wsze czasy. W starych kościołach sprzedaje sie motory (widziałem pod Rzeszowem) ciekawe jak by to był meczet. Wielokulturowość i różni fanatycy idą razem. Wole mieć spokojnych moherów niż agresywnych abduli

martin987
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-11-06 22:29:59
Spokojnych mocherow, buahahahaha

orzel77
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-11-06 21:37:42
ten angol na kretyna na końcu filmu wychodzi mówiąć "myslisz że ten facet jest grzeczną tolerancyjną osobą i wychowuje swoje dzieci na toleranyjnych "mam nadzieje że angol nie ma dzieci i nie bedzie miał bo napewno tolerancji ich nie nauczy :)

orzel77
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-11-06 21:32:28
taki typ angola nie jest za żadną integracją on się z nikim nie integruje tylko wyzywa i poniża 2 człowieka czy to muzłumanin arab chinczyk zielony czerwony czy czarny swoj czy nie swój. dno i wodorosty lać po łbach takie śmiecie.

orzel77
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-11-06 21:28:47
angol go ciągle prowokował jakie angol ma prawo do nazywania jego religi ideologią faszystowską i pedofilią. nie dziwie się że ciagle w łeb bedzie dostawał jak nie potrafi szanować 2 człowieka. myslicie że angol szanuje innych angoli tak samo i wyzywa a potem zdziwienie że po mordzie dostaje.

wloczega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 20:22:46
Nie wiem jak to jest z Anglikami ale, wiem że wielu Polaków mieszka i czuje się swobodnie na Bury Parku w Luton- to jest główna ulica i centrum kulturowe Pakistańczyków, zaś samo Luton zostało przekazane im przez bądź co bądź samą królowa chyba ponad 40lat temu.

Podlasiak1977
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-06 20:03:17
proponuje aby tak jak w Polsce po roku siedzenia na bezrobociu odebrac im zasilki a pojada sobie sami.w dobie kryzysu wydawac takie sumy na utrzymanie nierobow to wiocha totalna.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-06 19:57:24
No, ale przecież mamy się otwierać, mamy być tolerancyjni. Głosujmy dalej na PO, SLD, Palikotów i innych bezideowych wypierdków, niedługo podobne problemy dotkną nas.

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-06 20:07:36
obys sie mylil.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-06 19:51:58
komentarz usunięty przez moderatora

ptasiagrypa
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-06 19:47:45
My mamy swoich cyganów oni muzułmanów...

scott34
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-06 19:15:49
Tak, tak taki filmik powinni obejrzeć zwolennicy tolerancji tylko dlatego ,że Polska jest ultra katolicka to nie mamy tej chołoty u siebie w takim stopniu jak na zachodzie europy.Kanclerz Merkel powiedziała do Turków albo asymilacja ze społeczeństwem niemieckim ,a jak nie to wynocha do siebie!!!!!

azzaro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:12:14
komentarz usunięty przez moderatora

ojejku150
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:00:27
komentarz usunięty przez użytkownika

I100PROcentZmC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:00:02
komentarz usunięty przez moderatora

psikutasbezes
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-11-06 18:57:32
Filmik ukazujący prawdę o braku woli integracji ze strony muzułmanów. To samo tyczy się cyganów, ilu cyganów pracuje uczciwie? Ilu pokończyło studia? Oczywiście nie wolno hejtować wszystkich, są wyjątki od reguły. Niektórzy potrafią zintegrować się z narodem i żyć w zgodzie z otoczeniem.

krzys617
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:34:33
chyba coś ci sie po myliło

psikutasbezes
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-06 19:57:58
co mi się 'po myliło'?

TempyCh
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-06 18:56:18
mówić wam! jak w europa być wielka kryzys i ony robić z europa swoja wioska to biała człowiek robić z arab kostka domino bez oczka jak z żyd i pobić rekorda 6 milion. moja w Polandzie żyć jak Polaka: pić mnóstwo wódka, mówić ciągle k!k!k! i wielki polityk moja i fachowca od wszystko

TempyCh
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-06 19:02:36
moja jeszcze wykąpać w wybielacz skrócić pół metra penis i być z plemię Piast z dziad pradziad

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-06 18:41:15
komentarz usunięty przez moderatora

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:03:48
komentarz usunięty przez moderatora

h3h3
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-06 19:08:50
Usuń to jak najszybciej...

cartmano
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-06 19:34:03
Ku.. niestety ciekawość wygrała... Żałuję:/

Expert1994
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-11-06 18:26:44
Hitler dobrze chciał wytępić tą hołotę tylko w tym go popieram!

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-06 18:40:48
Baranie wez ksiazke do reki to zobaczysz ze muzulmanie sluzyli u hitlera!

mysliwy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-06 20:00:44
Bo w pierwszeństwie była większa hołota czyli żydzi. Sowieci także służyli dla hitlera, jednak ich zaatakował.

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-06 18:22:25
Ja bym wszystkich tych po**bów wydu**yl z powrotem do azji, ogrodził ich murem, i zbombardował wszystkich! Wioski meczety kobiety dzieci i mężczyzn. A jeżeli jakaś część z nich by przeżyła to zakaz wjazdu do europy.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-07 17:02:36
To nie wiara ani ideologia tylko jakaś sekta....

zenonjop
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-11-06 18:12:59
komentarz usunięty przez moderatora

meredith100
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-06 20:28:08
Nawet tolerancyjne cioty nie tolerują ideologii przemocy, którą kieruje się islam. To smutne, nie rozróżniać zła od dobra.

Pasiak
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-06 18:10:02
jestem niewierzący, i nie przeszkadzają mi żadne religie dokąd nikt nie wpierdala się w moje życie niech sobie robią co chcą, byle jak najdalej odemnie.

FireCrow
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-06 19:42:25
I tu pojawia się problem, bo muzułmanie niestety wpier**** się na siłę, jednym z podstawowych zasad tych choler jest przekonanie każdego niewiernego na 'jedyną właściwą wiarę'. Moja żona spędziła pół roku w Turcji, mieszkając z rodziną muzułmanów. Jej też próbowali wyprać mózg...

traczek10
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-06 18:05:14
A Pałacu Buckingham jeszcze nie przejęli? ;)

cupamo
    Ocena: -12 (glosow:18)
2012-11-06 17:58:38
Większością jesteście wyznawcami katolicyzmu,a macie w sobie więcej jadu niż te wszystkie-jak to mówicie-"muzułmańskie brudasy"razem wzięte.Większość z was pewnie uważa za swój autorytet Jana Pawła II.To czy on was tego nauczył?Żadna wiara nie nakazuje swoim wyznawcom krzywdzenia ludzi!

Expert1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 18:24:47
komentarz usunięty przez moderatora

WMG1945
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-06 18:48:46
Oni interpretuja koran jak chca.Moze islam to religia pokoju? Wjezdzaja do Europy i sie nie potrafia zasymilowac.Zobacz co sie dzieje w takich krajach jak Francja,Anglia.STOP ISLAMIZACJI EUROPY!

FireCrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 19:43:46
komentarz usunięty przez użytkownika

FireCrow
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-06 19:45:29
DO CUPAMO: staram się nie przeklinać... ale widzę, iż jeszcze nie miałeś bezpośredniej styczności z tym problemem... więc weź nie pier**l proszę...

Podlasiak1977
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-06 19:48:06
cupano ja nie podpalam meczetow jak oni koscioly,ja nie zabijam za to ze obraza sie moja wiare co jest nagminne nawet na tym portalu.oni za obraze mahometa czy hu..j wie kogo podkladaja bomby,strzelaja itp wiec nie porownuj katolikow z islamcami.

chybaty7
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-06 19:55:57
Uwierz ta religia nakazuje zabijać i krzywdzić drugich ludzi jeśli robi coś wbrew przepisom ich boskiej księdze koran

ketrab76
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-06 17:14:00
dac im wiecej praw i zasilkow to nam niedlugo na glowe qrwa nasraja !!! Adolf H. by sie przydal !!!!!!!!!!

cupamo
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-11-06 17:09:06
Przecież ten Muzułmanin został sprowokowany.Filmik ten jest tak samo wiarygodny jak ten z Solem Campbellem przestrzegający o tym by angielscy kibice nie przyjeżdżali do Polski i na Ukrainę na Euro bo wrócą w trumnach.

gregoo990
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-06 17:20:50
akurat to jest fragment filmu dokumentalnego ktory zostal emitowany w bbc1. w kazdym miescie w uk jest dzielnica tych brudasow

cupamo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-06 17:27:01
Program w którym wystąpił Campbell też leciał w BBC.

Max74
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-06 18:28:54
Nie dość, że został sprowokowany to jeszcze widać wyraźnie jak Angol rasista w pysk go strzelił. Że też ci Angole tak się panoszą na muzułmańskiej ziemi.

zenonjop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-06 18:45:44
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-06 18:48:11
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-06 18:59:17
Qrwa żałuję, że na to wszedłem. Sk.... ścierwa.

bleeblee69
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-06 16:17:34
Noo widzę, że jeszcze trochę a przejmą cały świat, heh. Nienawidze sku****lów, ich religii itd... dla mnie to mogą się nawzajem pozabijać w tym całym iraku ;] przynajmniej kilka tys debilów mniej;]

Python013
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-11-06 16:06:46
Zawsze można wygonić to fanatyczne g*wno siłą a meczety zrównać z ziemią.

michalng
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-11-06 16:35:14
Czy pomysł wyganiania i równania z ziemia to nie jest "fanatyczne gówno " ?

meredith100
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-06 15:50:53
Polecam wszystkim artykuł amerykańskiego dziennikarza, który robił dokument o protestach przeciw zbudowaniu meczetu w USA,wpiszcie w wyszukiwarkę- euroislam, wysoka cena za prawdę. To mnie uświadomiło...

letmedoit
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-11-06 15:32:07
komentujecie komentujecie książki zaraz całe napiszecie o islamizacji a te wideo to po prostu przypadek kiedy koleś znany w całej Anglii z działalności antymuzułmańskiej dostaje w pysk od muzułmanina. przegięcie ale z drugiej strony czego się spodziewa ze strony muzułmanów, kwiatków?

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-06 15:38:07
Tak?To zobacz moje inne absurdy.Co się dzieje np. w takim Paryżu, to też przypadek?.To nie jedyny filmik w sieci - jest ich całe mnóstwo, a poprawnie politycznie media tego nie pokażą.Poza tym masz mu za złe, że nie podoba mu się przejmowanie jego kraju przez nich?

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-11-06 15:30:10
Wielka Brytania nie jest odosobniona.To samo dzieje się we Francji, Holandii czy Niemczech.W każdym kraju gdzie są wysokie benefity, czyli nie trzeba chodzić do pracy, wystarczy, że zrobisz sobie 5kę dzieci, co dla nich jest normą i żadnym problemem.Nie byli groźni ani nawet zauważalni

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-11-06 15:33:51
jeszcze kilka lat temu.Teraz kiedy jest tam ich naprawdę spory procent przestają być grzeczni.Ci bardziej radykalni już domagają się wprowadzenia szariatu, nie szanują swoich gospodarzy, jednocześnie żądając szacunku dla ich kultury i religii.Te lata pokazały, co przyznają już politycy, że

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-11-06 15:36:10
nie potrafią się zasymilować z zachodnią kulturą.Próbują ją zdominować i widać to coraz bardziej.Do tego rujnują tamtejsze systemy socjalne i edukacyjne.Przez poprawność polityczną i modę na wielokulturowość, te kraje w tym tempie za parę lat będą zrujnowane, a zachód upadnie.

Max74
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-06 16:10:20
Dokładnie tak kolego. W Belgii jest tak samo, panoszą się paniska żal bierze. Ostatnio czytałem, że w przedszkolach w Antwerpii Belgowie już są mniejszością. Dostałem też raz od znajomego filmik jak muslimom nie podobało się, że ekipa tv chciała coś kręcić w pobliżu meczetu i próbowali ich przepędzi

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-06 16:16:37
Tak.Takich przypadków jest masa.W Niemczech też w szkołach w wielu miastach uczniowie niemieccy są mniejszością i są gnębieni.Powstał o tym dokument - polecam obejrzeć.O tym się nie mówi, ale zalew Europy przez muzułmanów właśnie stał się faktem.Tyle że w tv wam tego nie pokażą, bo nie wypada.

Asteroth
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-11-06 15:03:25
Zawsze powtarzam, ze islam to zaraza ktora powinno sie zwalczac wszystkimi dostepnymi metodami - ze szczegolnym uwzglednieniem lapania w meczecie i natychmiastowej deportacji - a jezeli dorwali sie obywatelstwa, to wywalic z paszportem w jedna strone do Iranu

erwin_93
    Ocena: -7 (glosow:25)
2012-11-06 14:58:22
Rzeczywiście wiocha! Typowe nawoływanie do nienawiści i nieudolna prowokacja.

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 18:21:45
komentarz usunięty przez moderatora

Pasibrzuch87
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-06 14:50:50
Wkrotce islamisci rozpanosza sie na cała europe i bedzie za pozno na takie filmiki.

szyps
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-11-06 14:13:40
Religia pokoju...

JanPawianII
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-11-06 13:37:12
Każda religia do zło i ogłupienie. Bez względu na to czy to islam czy chrześcijaństwo- każda religia jest tak samo "prawdziwa" i tak samo bezsensowna. Chociaż muzułmanów nie cierpię bardziej.

rzorza
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-11-06 14:09:24
to nie o religie chodzi tylko o podejscie do niej! mozna byc muzułmaninem czy katolikiem i nikogo nie krzywdzic

zenonjop
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-06 18:27:53
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 18:34:42
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 18:35:51
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-06 18:37:03
komentarz usunięty przez moderatora

zenonjop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-06 18:39:22
komentarz usunięty przez moderatora

newton07
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-06 19:08:02
Jesteś... brak słów normalnie... Internet ogłupia, nie religia. Dziecko neo. Islam niewiele różni się od chrześcijaństwa. Wszędzie istnieją fanatycy religijni, źle odbierający prawdy zawarte w Biblii, czy np.Koranie.

stepu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-06 13:01:41
@meredith100 w krk w dawnych czasach kobiety traktowano tak samo. Według mnie krk trochę ewoluował, a islam pozostał w miejscu

meredith100
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-06 13:10:19
Ideologicznie się nie rozwinął, czy nie złagodniał, jednak bardzo się rozprzestrzenia. Niestety głupota roznosi się najszybciej. Kobiety są tam tylko po to by rodzić. To nie do przyjęcia.

patrolek
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-06 12:43:50
Napuszczą do kraju różne nacje i potem się dziwią, że są jakieś spiny. Jakby zatrzymali tego ich lidera, to zaraz jego zwolennicy pewnie ruszyliby demolować miasto. ponoć gówna się nie rusza, żeby bardziej nie śmierdziało, ale czasami trzeba je sprzątnąć.

arigold7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-06 14:05:41
yhym a podejmij jakies kroki to rodacy opluja Cie krzyczac ze jestes nietolerancyjnym rasista

michalng
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-06 16:33:55
Zeby nie napuszczali do kraju rożnych nacji to jakiś milion naszych rodaków klepał by biedę na bezrobociu :-)

emilianox
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-11-06 12:34:37
W UK islam, a w PL żydostwo...

rzorza
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-06 14:19:54
wiesz ilu ludzi zmieniało nazwiska z żydowskich na polskie żeby nie być przesladowanym? lepiej sprawdź czy czasem Twoje korzenie nie sięgają tego "żydostwa"

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-11-06 12:29:46
Czemu Hitler nie wyplewil tego swinstwa...

weronikan
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-06 12:53:35
bo wyplewial Nas i Zydow. Jak mozesz powolywac sie na Hitlera po tym co Nam zrobil? zabijanie nigdy nie jest dobre!

stepu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-06 12:58:45
Bo to Hitler ich stworzył, niemiecka propaganda wyprała im móżgi.

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-06 18:25:20
@weronikan, dlatego wstawiłem trzy kropki i chyba logicznym jest, że w ich miejsce miał być ten tekst - "...zamiast niewinnych Polaków i niewinnych Żydów". Ty nie zrozumiałaś przekazu ale cię za to nie ganię ;]

ccccc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 12:29:38
komentarz usunięty przez moderatora

weronikan
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-06 12:29:23
tylko my na tym stracimy

meredith100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-06 12:27:00
komentarz usunięty przez moderatora

weronikan
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-06 12:26:57
jesli chodzi o zniewage chrzescijan ( ostatnia sprawa o podarcie Biblii przez Nergala). To wszystko polityka, pieniadze, polityczna poprawnosc. Muzulmanie nas zaleja - to rzeczywistosc, ale czy zislamizuja? to tylko zalezy od nas i jak o nasza wiare bedziemy dbali. Nie dajmy jej ponizac !!! bo wtedy

PonuryUserr
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-06 12:24:16
U nas nie jest wcale lepiej...ciągłe rozszerzanie praw mniejszości nardowych i ograniczanie naszych praw. Tusk już dawno sprzedał nasz kraj za garść srebrników...

weronikan
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-06 12:24:03
filmik nie do konca jest sprawiedliwy. bardziej pasuje mi to na prowokacje. moge sie mylic ale takie jest moje odczucie. i jeszcze jedno....zauwazylam ze w polsce panuje teraz moda na niewiare i sranie do wlasnego gniazda. my probujemy byc tolerancyjni bo to cool. nawet sady sa bardziej tolerancyjne

meredith100
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-06 12:31:38
Wydaje mi się, że istota jest to, że ich wiara, czy ideologia jest sprzeczna z naszą ideologią, spójrz na to jak tam traktuje się kobiety, ten filmik jest jak dla mnie bardzo łagodną wersją. Nie jestem katolikiem ale to dobre wyznanie, nie krzywdzi nikogo, islam to inna bajka.

weronikan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-06 12:21:09
Wszystko niby nie tak ze strony muzulmanow, ale nie wiemy co oni maja pomiedzy soba bo jak widac doskonale sie znaja. Kazdy z nas wie, ze muzulmanie nie pozwalaja obrazac ich religii i moga za nia zginac a ten koles nie mowil zbyt ''milo''. Musze dodac, ze zazwyczaj za muzulmanami nie jestem ale ten

DXPac
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-06 12:19:11
To jest cała prawda. Ale nie tylko islam ale czarni to samo. Nie jestem rasistą ale nie można pozwolić by sprowadzało się ich zbyt dużo. Bo później przejmują całe dzielnice i białego to pobiją tak jak w paryżu czy USA a kobiete biała to zgwałcą. Nie jestem za rasizmem ale niech będą uczciwi.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-06 12:09:21
Przyjaciół/łek muslimów to i tak nie przekona. Nietolerancja, rasizm, ksenofobia, homofobia to dzisiaj magiczne słowa o wielkiej mocy.

sahtar
    Ocena: -13 (glosow:17)
2012-11-06 12:05:06
a co to kur*a nas obchodzi? Brytyjczycy niech sobie robią co chcą i z kim chcą! Ważne, żeby u nas porządek był ;)

meredith100
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-11-06 12:02:03
To niepokojące, w tym roku byłem w Berlinie i dzielnic tego typu jest coraz więcej. Nie rozumiem jak w demokratycznym społeczeństwie pozwala się na szerzenie ideologii tak złej i łamiącej wszelkie zasady. Nie toleruję krzywdzenia innych ludzi, w tym przypadku jestem za ograniczeniem im praw.

rafcio20
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-06 11:50:01
Poki co wszyscy i tak beda tylko o tym gadac miedzy soba a nikt dupy nie ruszy zeby cos probowac z tym robic:/

malgolina
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-06 11:35:00
Powtórzę co napisałam pod innym absurdem Mundzia: My walczymy z "armią moherów", która zawzięcie broni katolicyzmu (Kościoła). My,młodsi nie będziemy już bronić chrześcijaństwa tak jak dzisiejsi starsi, wtedy to,po cichu islamizacja zaleje Europę a my zostaniemy zmuszeni do wyznawania inne

malgolina
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-11-06 11:38:02
..innej wiary. Czy ktoś z polityków zauważa w ogóle fakt,że w państwach Europy islamiści mogą stawiać meczety bez obawy podpalenia czy zamieszek,a jeśli u nich grupa chrześcijan chciałaby zbudować Kościół,to nie ma takiej możliwości?

HakanSzwili
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-06 11:31:27
widze że są jeszcze gorsi od cyganów !!

miszcz82
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-06 11:24:49
komentarz usunięty przez użytkownika

maria0
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-06 11:19:57
Luton, mieszkałem tam. Wcale nie jest tak źle, tylko trzeba uważać żeby nie oglądać się za ich kobietami...

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-06 11:15:44
Angole mają muzłumańską plagę, a my mamy plagę ciemnych, ortodoksyjnych katoli.

Bartek7991
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-06 16:52:35
I co, myślisz że jesteś fajny jak tak napiszesz? Od tysiąca lat w Polsce jest katolicyzm główną religią, a dopiero po wstąpieniu amerykańskiej kultury stadzie debili nie pasuje rodowita religia...

Dobry_Mordimer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-06 20:46:37
Równie dobrze mogłeś napisać,że wszyscy powinniśmy czcić Peruna czy Strzyboga. Katolicyzm to nie jest nasza rodowita religia. Nasza rodowita religia już dawno poszła w zapomnienie, przed jakimiś pięciuset laty, a to dlatego, że Chrześcijanie do mniej więcej XIX wieku robili, co teraz robią Muzułmani

Dobry_Mordimer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-06 20:50:45
I nie pi*rdol mi tu o stadzie debili próbujących obalić wspaniałą religię. Nikt jej obalać nie chce, ale widocznie nie zauważasz różnicy między wiarą, a instytucją Kościoła, w której nie ma absolutnie nic wspaniałego, bo, powiedz mi, co jest takiego zajefajnego w byciu bezmyślnym zombie

Dobry_Mordimer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-06 20:55:24
będącym jedynie narzędziem do składania daniny i indoktrynowania kolejnych zombie. Po Muzułmanach zapewne jeździsz za to, że chcą się wszędzie rozplenić, a sam ze swoim świętym Kościółkiem robiłbyś dokładnie to samo. ale jak się mówi, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

ncaso
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-06 11:12:13
Miarka się kiedyś przebierze i będą pogromy jak w XV wieku... oj będą...

tasior777
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-11-06 10:42:44
kolejny przykład jakie tolerancja przynosi skutki... minusujcie lewackie psy

mielonozaur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 20:09:39
komentarz usunięty przez moderatora

ar2r13
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-11-03 17:50:02
Jak pisałem wczesniej Adolf H. bardzo szybko uporał by się z tym problemem.

lucjan9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 17:23:11
komentarz usunięty przez moderatora

WD-40
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-11-03 15:56:47
zasrana muzułmańska plaga,rozłazi się po całym świecie

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-03 16:02:02
Najsmutniejsze jest to, że politycy sami zapraszają w imię poprawności politycznej okupanta do własnych krajów.Są zaślepieni i nie chcą widzieć, co się wyrabia, poprzez ich decyzje.Kiedy muzułmanów będzie tylu w Europie, że nie da się nic zrobić, otworzą się im oczy.

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-03 16:34:49
Zemsta za krucjaty??:)

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-06 11:30:58
Rządy wiedzą co robią. Zapraszają muzułmanów po to, żebyście mieli się czego bać. A oni będą was pr4zed nimi chronić. jak już będzie ich niebezpieczna iloćś, to sami poprosicie o ostrzejsze prawo, inwigilację i utratę prywatności, w imię obrony przed zagrożeniem. a oni wtedy podwyższą wam podatki

arigold7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-06 11:36:11
a zgincie pieprzeni rasisci i homofoby! a tak na powaznie nie wiem ilu dowodow trzeba lewakom zeby przejzeli na oczy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600