Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak naród Polski nauczył się pokoju...
BlaszanyPinokio  12-11-12, 09:32 Zgłoś
+ 857 -
Dodano: 2012-11-12, 09:32:30   przez: BlaszanyPinokio
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 857  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda.
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Nie jestem homofobem.
Ukryj komentarze(361)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Aria88
    Ocena: 17 (glosow:27)
2012-11-14 21:32:20
co za banda debili to plusowala? Czy głupi Naród Polski nigdy nie nauczy się odrózniania prawdy od fikcji?

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-12 16:19:10
nieładnie usunęli mój komentarz z linkiem odn przedstawionej kwestii, a szkoda

a.rgon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 19:52:52
Ja się cieszę że jest taka moda atakowania Narodowców, kibiców, patriotów i inne grupy społeczne, widać że rząd boi się nas, obywateli, naszego sprzeciwu wobec beznadziejnej sytuacji w naszej pięknej, "zielonej wyspie". Innym radzę się doinformować - MN nigdy nie organizował i nie będzie organizował

neomi00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-28 21:28:16
ale to sejm nas do tego zmusza i popieram te zamieszki!!

ewusia24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-24 08:41:10
Nie popieram takich zamieszek ale Francuzi i Amerykanie zarabiają dziesięć razy więcej niż my.. My dostajemy jałmużnę a nie wypłatę.. Żyjemy byle przeżyć do końca miesiąca.. Nie dziwię się ludziom że mają dosyć tego kraju pełnego kłamstw, obłudy i złodziei w rządzie..

orangu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-24 00:30:52
A czy Polska kiedykolwiek była niepodległa? Czy tu kiedykolwiek żyło się szaremu człowiekowi dobrze?

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 21:13:51
Prorządowe media robią wszystko, żeby MN oczernić. A tego że kilkanascie tysięcy patriotów zostało na poczatku otoczonych przez po/milicję i spryskanych gazem na dzień dobry to już nikt nie mówi? Za rok "absurdy" dotyczące Marszu Niepodległości na 100% będą te same, ludzie sie jednak nie z

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-20 21:11:09
Oczywiście - kolejna zbitka, która ma niszczyć w oczach uzytkowników naprawde fajną inicjatywe jaką jest Marsz Niepodległości. Wkurzałem sie rok temu na gadanie ludzi co tylko TV oglądali i gówno czytali i potem tak gadali o MN jak gadali. Rok mija, a te "absurdy" sie powtarzają... :'/

rafal8
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-11-19 11:14:14
taki własnie Dzien Niepodległosci od 2 lat organizuje nam PIS! a 13 Grudnia szykuje sie nowa zadyma PISu o wolne media, czyli o TV Trwam! Bedzie zadyma i jak zwykle zwala na Policje!

duda97
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 21:06:33
Boże! Mimo 6 lat rządów platformy są jeszcze ludzie podatni na jej propagandę. Masakra!

PushPushPush
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-18 13:03:09
Polska to Polska

ladypanna
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-17 21:44:52
Aż mi wstyd :(

kuki174
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 20:27:42
komentarz usunięty przez moderatora

rem75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 15:29:27
zdjęcie 1-policja defiluje,zdjęcie 2 też,a u nas co robi?

rafal8
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-11-19 11:15:37
Pilnuje marsz faszystów i PISowców by nie rozwalali Warszamy jak w 2011

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 01:46:21
Czytam te wasze komentarze i .. zieew

sidinio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-17 00:19:27
A czego oczekujecie od młodzieży która nie pracy i 0 pozytywnych perspektyw w kraju, albo emigracja albo bieda. Nie którzy jak widać już zaczynają wychodzić na ulice, a media nazywają ich huliganami! brawo . JAREK POLSKĘ ZBAW !!! oby tak dalej rodacy...

Hugoseczek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-16 18:50:01
HAHAHA bo u nas fajerwerki drogie :D:D:D wiec ludzie wymyslili ''frajerwerki'' :D Wina naszych Kochanych politykow !!

hehehehe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-16 15:36:10
komentarz usunięty przez moderatora

kondii84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-16 14:24:40
jaki kraj taki Dzień Niepodległości...

excior
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-16 10:38:34
To nie jest do końca tak... Rząd Tuska sobie na to zasłużył. A prowokacja policyjna? Wszystko mówi samo za siebie.

paweuxxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-16 09:27:45
Dzień niepodległości już był w 1918.Teraz są burdy i ataki na tych co udają patriotów,(czytaj:polityków),a niestety odbiło się to też na niewinnych przechodniach.Jak jest wojna to niestety cywile też giną.RZĄD NA BRUK---BRUK NA RZĄD Niestety wielu z was (nie wszyscy)mają za daleko do łba i zostaje

pegas80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-16 09:00:57
zgadzam się gdyby policji nie było zadymiarze nie mieli by co robić żeby ładnie wyszło wpuścili kilku zrobili swoje i afera a na marszu prezydenckim miła atmosfera kiboli brak ciekawe

kopciarz8
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-16 08:11:26
Kto tam nie był niech się nawet nie wypowiada ... Państwo policyjne i tyle. Nie ma wolności w tym kraju.

zelki1987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-16 00:37:24
Naród niepodległości to głupota, bo chcą wsadzić do więzienia. A my jesteśmy biedni w Polsce.

adiskas
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-15 23:59:59
nyan cata potraficie oglądać po 10h dziennie, ale nikt nie znajdzie 10 minut żeby dowiedzieć się czy to co podają w TV(n) i nie tylko, to prawda

bart0712
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-15 23:40:34
Wiadomości ani żadnych faktów nie oglądam od roku, słucham stacji radiowej z samą muzyką bez wiadomości. Polecam każdemu odciąć się od tego co nam media serwują - nie macie pojęcia jaką mam spokojną głowę:)

twospliffs
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-15 23:13:28
aha, czyli rzucanie płytami chodnikowymi w policję to nieprawda, a ci co to robili wyrażali w ten sposób swoje obawy o stan finansów publicznych albo służby zdrowia, a to wszystko to w ogóle była prowokacja i nieprawda

damianszkolak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-16 19:19:00
no i widzisz sam sobie odpowiedziałeś

Majko04
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-15 22:58:52
Z kontrrewolucją się nie negocjuje do kontrrewolucji się strzela... Jakoś mnie tak naszło...

mrxbox
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-15 22:29:42
jeżeli tacy jak Ty nie zaczną się przejmować nic nie zmieni się na lepsze mam dosyć już takiej ściemy że wszystko jest okej nie jest qrva

rafal7891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 21:37:18
zawwsze bylismy najlepsi

Jakub-25
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-15 20:51:14
to polska zaczyna przypominać parostwo policyjne ale żę są idioci którzy głasują na kommora to już inna sprawa ;/

niobet
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-15 18:39:25
i jeszcze jedno co nie którzy dali se wyprać mózgi mediom co widać w ich komentarzach

niobet
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-15 18:35:54
prowokacja zomo i nagonka mediów co nie zmienia faktu że dali sie sprowokować. tv w lewackich łapach jest lepszą propagandą niż gebelsa.

wa1tor
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-15 16:43:33
TYLKO GDYBY KURNA MAC W TELEWIZJI POKAZYWALI MARSZ A NIE TYLKO CIAGLE JEDNA ZAMIESZKE PARU OSÓB. MARSZ BYL PIEKNY, DUZO LUDZI ITD. Nie wierzcie do cholery tym lewackim mediom ludzie ... ogarnijcie sie

Jakub-25
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-15 16:42:48
Co za kretyn to wstawia ? co za idioci na to głosują ? nie wiecie że policja prowokowała ?? wątpię czy jest tak w USA czy Francji idioci !

abdulx
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-15 16:25:24
Tylko, że my nie mamy takich problemów, jak np. Francuzi z imigrantami, którzy podpalają samochody i robią rozróby na ulicy. Lepiej się zastanów, zanim następnym razem coś takiego wrzucisz, bo w każdym kraju zdarzają się jakieś odchyły, a Ty po prostu jeszcze za mało wiesz o świecie

blink3r
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-15 15:43:22
Tylko jaka jest w ich krajach sytuacja polityczna i gospodarcza... obiecują nam jak to wspaniale będzie a jest jeszcze gorzej jak się społeczeństwo nie obudzi i nie zrobią drugiego 89 to nic z tego nie będzie będą dalej nas okradać ale po co ja to pisze ludzie i tak wierzą w to co im się w tv powie.

misiek_wawpl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-15 19:46:06
'89 był sterowany, a teraz ludzi muszą docisnąć w taki sposób żeby do gara nie było co włożyć bo inaczej nic się nie będzie działo...

hitler1234
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-15 15:12:51
popieram ich niech rozpierdolą tą polskę i będzie spokuj !!!!!!

rbk17
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-15 14:19:14
Najbardziej agresywne są marsze narodowców a następnie gejów.

oburzony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-16 14:55:31
Wynika to z tego, że geje są bardziej zniewieściali/kobiecy, więc jak dochodzi między nimi do penetracji analnej, to robią to delikatniej od narodowców. Tak czytałem w gazetce ONR-u, nie wiem ile w tym prawdy.

tomekkopik
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-15 12:48:18
Dzień Niepodległości świętuje się normalnie we wszystkich miastach tylko nie w Warszawie. Za rok zapraszam do Trójmiasta

GreQ2010
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-15 12:47:25
Powinni takich wywieść do Grecji... chyba z tamtejszych zamieszek zrobili sobie wzór

Made-In-Poland
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-15 12:08:26
W mediach jest przedstawiana tylko ta zła strona... Dlaczego nie pokażą marszu i łez w oczach ludzi którzy świętują odzyskanie niepodległości??? A po co... Lepiej prowokować i pokazywać burdy...

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-15 15:28:43
Ja jakoś widziałem w telewizji wywiady z ludźmi którzy uczestniczyli w marszu po zamieszkach... Nawet wypowiadał się gościu z dzieckiem w wózku że na początku się trochę bał gdy do nich doszło ale reszta marszu przebiegła według niego pozytywnie... Więc nie (pie)rdol głupot

Ramuelek
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-11-15 12:07:20
Bo w normalnych krajach policjanci nie pzrebieraja sie i nie wchodzą w tłum gdzie specjalnie podjudzają do zamieszek.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-15 15:33:10
A jak ma policja łapać najbardziej agresywnych zadymiarzy skoro widać ich z kilometra? Łysi frajerzy nie umieją się zachować to najlepiej zgonić na policję bo nie byłą w mundurach że to oni zaczęli

natuus
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-15 18:37:44
Weź doczytaj mcebury, weszli w tłum, po czym zaczęli podpuszczać zadymę. Jesteś ślepy?

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-15 19:54:18
Wystarczy samo Bury :) --->"zaczęli podpuszczać zadymę"

natuus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-15 22:17:40
Pomyśl logicznie. Brak prowokacji = brak zadymy. Proste, prawda? :)

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-15 23:30:58
Wytłumacz mi po co niby policja miała by to prowokować to ja wytłumaczę ci dlaczego się mylisz :)

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 00:40:21
Bury, nie cytuj tu tv. Nie trzeba zakładać kominiarki, żeby agresywnych ludzi wyłapywać.

natuus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-18 13:42:36
Hm... nie wiesz, że na kiboli jest nagonka? Nie wiesz, że nasza polska milicja próbuje podpuścić kiboli na każdym kroku? Ot na przykład wczoraj zostałam zagazowana, tak sobie, bo chciałam na meczu wyjść z klatki (a raczej trybunowej części klatki) i zrobić siku. I co, sprowokowałam, co nie?

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 17:34:34
mcebury- Zeby pokazac jaki wspanialy byl marsz komorowskiego np

jacek.jacek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-15 11:30:12
inne jest świętowanie w prawdziwie wolnych krajach

fender77
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-15 11:23:43
Nie widzicie różnicy ? W normalnym kraju święto niepodległości jest wypełnione przez wszelkiego rodzaju defilady, marsze, festiwale etc. a u nasz Komor przeszedł z kilkoma żołnierzami z pomnika pod inny pomnik i myślą że to jest fajne ? Święta trzeba ŚWIĘTOWAĆ! Polacy zrozumcie to w końcu !!

Kiziamizia1989
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-11-15 09:19:20
Porównanie iście deb.ilne. Bogate państwa stać na takie świętowanie bo tam lepiej się żyje. A w PL nie dosyć, że ludzie niezadowoleni z rządu, zarobków i wysokości wydatków to jeszcze podczas obchodów świąt państwowych prowokuje się ich do zamieszek żaby mieć co pokazać w TV. Władze manipulują nami

bonifacq
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-15 09:10:00
Jeszcze 25 lat temu w Polsce było to nie do pomyślenia przejechała by Milicja , kilku odstrzeliła , kilku spałowała , i następnym razem nawet by nikt nie pomyślał o czymś takim , no ale jest demokracja i za 800zł ( wyrok sądu) możesz nasrać policjantowi na głowę :)

ciapek131
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 08:34:14
komentarz usunięty przez moderatora

Parling
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-11-15 08:33:54
Co za debile dają plusa na taką manipulacje? Byłeś tam, matole?? Ja byłem i wiem, jak wyglądał marsz! Policja celowo prowokowała uczestników marszu po to, aby w TVN było co pokazać.

ciapek131
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 08:33:12
komentarz usunięty przez moderatora

ciapek131
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 08:30:22
komentarz usunięty przez moderatora

zolwo
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-15 08:25:14
Co za chory kraj. Telewizja dłużej pokazywała zamieszki niż trwały na prawdę. Pozostałych tysięcy ludzi w tym marszu to oczywiście nie było?

krzysjarzyna1
    Ocena: -9 (glosow:25)
2012-11-15 08:19:51
No niestety wszechpolacy i inni faszyści uwielbiają psuć takie okazje. Gratulacje dla PiSowskiego marszu o 15...

Made-In-Poland
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-15 12:10:51
Jakby nie było to wasza zasrana antifa prowokowała i atakowała ludzi... Zaczęli bójki dostali w palnik i jest wielkie halo...

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-15 15:38:20
To tak jak na stadionach... Kibice leją się między sobą po meczu, to tak samo Antifa z ONR na marszu... Oba ugrupowania to odpady demokratycznego społeczeństwa... Przynajmniej po tych zadymach reszta ludzi mogła sobie normalnie świętować.

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 12:28:10
Marszu upamiętniającego odzyskanie niepodległości nie można porównać do meczu...

pozytywunosiciel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 07:54:49
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-15 07:23:07
niestety w niektórych krajach trzeba walczyć o niepodległosc ..

pieknykrzysio
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-15 06:22:03
my nikogo nie lubimy, ilu z Was, z rana, patrzac w lustro sie usmiecha, podspiewuje? Nikt, bo jestesmy juz tak zje.bani ze nawet na siebie patrzymy z agresja, stad tez tyle luster bobitych pod kublami bo nawet dochodzi do rekoczynow! Polszcza

pozytywunosiciel
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-15 07:46:21
To, że Ty nie lubisz siebie, nie oznacza, że każdy tak ma. Twój post jest równie durny jak całe te zdjęcie.

misiek_wawpl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-15 19:49:26
pozytyw chyba nie zrozumiałeś co piękny miał na myśli a ma rację. Ludzie są już tak zmęczeni walką o codzienność i przeżycie od 1-ego do 1-ego, że już nic im sie nie chce...

benex
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-11-15 05:52:19
co za wieśniak robi takie montaże, każdy normalny kto zna temat marszu niepodległości wie że to była p.o.licyjna prowokacja na zlecenie mafii rządzącej

Lisu
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-15 03:53:36
nie w polsce tylko w warszawie debilu, inne miasto pieknie świętowały, tylko my (jestem z warszawy..) jak zwykle musielismy zapajacować .. :/

misiek_wawpl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-15 19:51:04
Jeżeli rzeczywiście jesteś z Warszawy to zastanów się co napisałeś bo powinieneś wiedzieć ile ludzi jest spoza Warszawy co samo w sobie oczywiście nie jest złe bo to rodacy, tylko nie pluj na Warszawę...

marcin.kocjan.52
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-15 01:38:14
policyjna prowokacja

Bakus1910
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-15 01:12:25
jakie gówno

boongoo
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-11-15 00:51:05
NACJONALIZM JEST WSZĘDZIE BYŁ I ZAWSZE BĘDZIE KOCHAM CIE POLSKO KOCHAM WAS POLACY a wy wbijcie mi nóż za to w plecy i nazwijcie faszystą !

boongoo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-15 00:48:51
u nas też mogło by być jak w krajach za granicą niestety rządzący izraelskiego pochodzenia nie są zwolennikami objaw miłości do ojczyzny i wolą wysyłać policję do prowokacji i pałowania, Polak Polakowi bratem tak być powinno a jest za dużo podziałów w społeczeństwie!

adanonek21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-15 00:35:17
czemu ktos nie wstawi zdjec grecji albo egiptu jak oni przejawiaja szczescie do kraju po przez rzad i kryzys(tez przez rzad) a polska pokazala jak jest szczesliwa przez nasz rzad nie pomijajac prowokacji policji co dazy do kolejnych zakazow

adanonek21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-15 00:28:54
Czemu ktoś nie wstawi zdjęć np z Egiptu, Grecji. Swego czasu też kręcili na ostro przez kryzys swój rząd a polska w Dzień Niepodległości pokazała jak odnoszą się do tego co jest a druga rzecz to ,że policja sama prowokowała żeby była afera i znowu wymyśla jakieś ograniczenia co do tego marszów prote

specnazQQ
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-15 00:28:45
Byłem na miejscu. Manifestacja była pokojowa. Widziałem tylko kilku odszczepieńców, którzy nie wiem o co walczyli: 1 moher kilku dresów i paru świrów.

sifywojtek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-15 00:09:25
porownaj sobie stosunek zarobkow do cen w stanach, francji i w polsce. przeciez u nas nie ma sie z czego cieszyc mamy tak przej**ane ze juz dawno powinnismy to wszystko rozpie**olic

germanStyleVW
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-15 00:27:49
roZp...olic genialny pomysł godny 15-sto latka. no własnie na marszu było pare osób które próbowały powołac do Zycia twój anbitny plan i mamy fotki pamiątkowe Z marszu

pozytywunosiciel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-15 08:00:40
Najpierw Ty to porównaj sobie historię Stanów, Francji i Polski. Potem przemyśl czy rzeczywiście jest tak źle, jeśli dalej nie będzie Ci się podobać to wyjedź stopem do Francj, bo na bilet Cię nie stać.

misiek_wawpl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-15 19:52:55
nie zrozumieją widocznie jeszcze nie dotknęła ich cudotwórcza ręka 23 letnich rządów w tfu. tzw "wolnej Polsce"...

hektor110
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-14 23:53:53
normalnie mi wstyd za Polske, pocieszam sie jedynie tym, ze w Hiszpanii bylo podobnie...

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-14 23:28:28
Przesada. 99 % Ludzi biorących udział w "marszu niepodległości" przyszło tam z przyczyn patriotycznych. A że pozostały procent to prymitywne nacjonalistyczne małpy to już inna sprawa, szkoda że ich najbardziej widać i słychać.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 23:55:25
I tu masz racje. Ale zawsze znajdzie się odsetek gównojadów którzy będą robić wszystko żeby nie było tak jak ma być...

martin987
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-15 01:41:06
Zadymiarze oplacani przez PIS (tak by wygladalo ze narod niezadowolony z obecnej wladzy) plus fanatycy

duda97
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-15 08:30:28
szkoda tylko że nie wiesz co to nacjonalizm, więc uzywaj takich słów

andr27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 23:17:22
komentarz usunięty przez moderatora

kkkx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-14 22:58:10
komentarz usunięty przez użytkownika

urolog1500
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 22:55:14
Jak ONR'owcy są tacy pokojowi to czemu dali się "sprowokować" i zabierają ze sobą na manifestacje różne dziwne sprzęty. Policja raczej nie tłukłaby bezbronnych pokojowo nastawionych ludzi bo byłaby afera.

urolog1500
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-14 23:03:55
Czemu zakrywają twarze? Wstydzą się czegoś? Czy chcą anonimowo i bez karnie siać rozpier*ol?

mcebury
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-14 23:05:16
WhiteWarrior: "Nie znam osoby która jechałaby na Marsz w celu walki z policją, jak ktoś się chciał bić to tylko z antifą. Ale niestety, brudasów było tak mało, i tak się chowali że ciężko było chociaż jednego dorwać" ----- dlatego...

kiera01
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-14 22:50:08
Aria88 - Ja bym od głupków, przyjmujących wszystko co powiedzą w telewizji za jedyną słuszną prawdę, nie wymagał racjonalnego myślenia.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-14 22:51:20
Więc powiedz jak ty to wszystko widzisz :)

Greggoryus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-14 22:49:49
Ja pierdo*e...

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 22:46:34
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-14 22:49:54
Więc powiedz jak ty to wszystko widzisz :)

urolog1500
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-14 22:46:31
Ten, który jest za Polską dla Polaków, niech wpie*li wszystkich Polaków z Anglii i innych krajów bo Anglia dla Anglików przecież. Czysta hipokryzja.btw. w Polsce nie ma praktycznie mniejszości, to Polacy bardziej panoszą się po innych państwach, niż jacyś cyganie, żydzi, czarni itp. po Polsce.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 23:03:35
Taka jest smutna prawda

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 00:50:43
żydo.stwo się bardziej panoszy. A Polakom się dziwisz? Fajnie jest mieć co do gara włożyć, a sam wiesz ile jest roboty w Polsce i jaki u nas przemysł.

krupas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-14 22:44:55
ŻEBY LUDZIE PRZYNAJMNIEJ ZARABIALI TYLE CO MAJĄ LUDZIE NA ZASIŁKU W INNYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ TO BY TAKIEGO CZEGOŚ NIE BYŁO NA ULICY I KRAJU!!!!!!

MrJopo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 22:43:15
White Polish Patriots nie powinniście mieć czasem swojego logo w ojczystym języku ? jeszcze w yiddish sobie napiszcie

bacabaca
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-14 22:36:02
ale tak było tylko w stolicy...na szczęście reszta kraju jest normalna...warszawsioki mają na co zasłużyli...

masquee
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-14 22:35:13
A po co to wszystko w mediach? Po co policja rozpoczela cala ta prowokacje = proste. Rozwiazanie ONR i mlodzierzy wszechpolskiej, jeszcze wieksze podzielenie narodu. Jest powod? Jest. Ale wy wierzcie dalej slepo w te papke medialna. Oni chca was tylko rozkrasc do cna. Tyle.

DXPac
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-14 22:33:37
To są DEBILE , DEBILE !!!! ino ORMO puścić z pałami i lać . Oraz otwierać ogień z ostrej po nogach. Bo się pier.... z bandą zasrańców którzy w maskach są odważni i w grupie. jeb.. im kary po 50 tys zł to by się nauczyli szacunku.

masquee
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 22:36:43
Policja to rozpoczela. Specjalna prowokacja. Po co? to proste. Jest powod rozwiazania onr i mlodzierzy wszechpolskiej oraz kolejne podzielenie narodu. Pamietaj im bardziej ludzie sa skloceni tym mniejsza szansa na bunt przeciw wladzy. Wylacz TV wlacz myslenie!!!!!!

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-14 22:39:15
Nie rozumiesz tego że nawet jak ludzie władzę obalą to i tak niczego to nie zmieni? Gówno to wszystko da...

urolog1500
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-11-14 22:27:49
Zrobić rozpierdol, potem zwalić wszystko na policyjną prowokację, tvn i gazetę wyborczą. Beka xDDD

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-14 22:35:26
najprościej obrócić kota ogonem :D

WhiteWarrior
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-11-14 21:51:21
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-14 21:55:02
O tym właśnie mówię. Biedaki nie chodzą na marsz demonstrować tylko się nap(ier)dalać.... Nie było tych dresów z antify to się z psami bili.... Macie swoich patriotów

QUELLE666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 21:46:15
Wiochą jest ten obrazek, który pokazuje wszystkich Polaków jako nietolerancyjny zacofany, buntujący się naród. Tak naprawdę to tylko garstka debili, taka jaka występuje w każdym kraju widnieje na tym zdjęciu i tą garstkę powinno sie potępiać.

kiera01
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 21:45:21
mcebury - O czym ty w ogóle do mnie piszesz? Od kiedy patriotyzm to rasizm? Tobie już telewizja całkiem mózg wyprała, widzę że jakakolwiek dyskusja z tobą nie ma żadnego sensu.

mcebury
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-11-14 21:49:26
to wyłącz komputer

kiera01
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 21:42:00
mcebury - Ty się zastanów o czym piszesz, jak widzę dla Ciebie logiczne myślenie jest za trudne, lepiej oglądać telewizję, zamiast broń Boże logicznie pomyśleć i wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, lepiej przyjmować jedyne, słuszne oficjalne, promowane przez telewizję poglądy.

mcebury
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-14 21:45:45
lepiej gonić z łysymi biedakami którzy ci imponują wmawiając sobie że to jest najlepsze rozwiązanie....

Aria88
    Ocena: 17 (glosow:27)
2012-11-14 21:32:20
co za banda debili to plusowala? Czy głupi Naród Polski nigdy nie nauczy się odrózniania prawdy od fikcji?

mcebury
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-11-14 21:40:45
a co jest prawdą?

WhiteWarrior
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-11-14 21:44:12
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-11-14 21:52:14
O to właśnie przykład waszego patrioty....

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 22:44:22
komentarz usunięty przez użytkownika

kiera01
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-14 21:32:17
Niestety w Polsce wpaja się chore unijne wartości, takie jak integracja międzynarodowa, równość, bezklasowe społeczeństwo, które są tylko zwykłą socjalistyczną bujdą, i jeżeli ktoś się z tym nie zgadza jest powszechnie uważany za oszołoma czy faszystę.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-11-14 21:38:57
Patrząc z biologicznego punktu widzenia zamiast uważać innych przedstawicieli swojego gatunku za równych sobie wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?

Aria88
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-14 21:43:05
mcebury debilu trzeba Cię tak nazwać bo Twój poziom inteligencji jest poniżej przeciętnej. Kto to był Jan Mosdorf i za co został skazany na śmierć w Oświęcimu?Dziecko masz 20lat i siano w głowie

WhiteWarrior
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-14 21:45:40
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-14 21:48:17
mnie bardziej interesują Polacy zamordowani w Oświęcimiu niż jakiś Niemiec

Aria88
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-14 21:50:09
White Warrior Ty też mądrością nie świeć bo takie hasła są poniżej poziomu.

Aria88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-14 21:52:04
ooo kurde wyszedł z Ciebie prawdziwy faszysta teraz;) nie obchodzi CIe on bo był pochodzenia Niemieckiego? Bardzo nietolerancyjnie z Twojej strony

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-14 21:59:35
co znaczy jeden Niemiec wśród tylu Polaków?

Aria88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 22:03:13
Jan Mosdrof działał jak najbardziej w interesie Polskim. Znasz choc w 1/10 historię Ruchu Narodowego w Polsce?Ze tak go szkalujesz? Czy zdązysz polknac to co CI wujek gogle zaserwuje

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-14 22:08:36
Ja go nie szkaluje... Był on ważniejszy od innych polaków zamordowanych w Auschwitz?

Aria88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 22:20:03
Ja sie nie pytam kto jest ważniejszy tylko czy wiesz kim On był? TO odnosie Twojej wypowiedzi "wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?" Zgnał za pomoc Żydom i nie tylko. Więc wcisk

Aria88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 22:24:31
stereotyp narodowca gdzies indziej bo tutaj nie przejdzie

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 22:32:56
"wolisz krzyczyeć je(ba)ć żydów, je(ba)ć murzynów, je(ba)ć wszystko co nie polskie bo jesteś patriotą i chcesz żeby polska była tylko dla polaków tak?" A co głośi ten WhiteWarrior i jemu podobni? O takich ludzi mi chodzi.... To są poj(e)by

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 00:57:48
Aria, to w takim razie dziękujmy niemcom za mosdorfa i zapomnijmy o tym, że to NIEMCY zniszczyły nasz kraj, wymordowali elity. Dzięki nim Polska nie odbuduje się przez setki lat.

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 21:30:35
komentarz usunięty przez użytkownika

kiera01
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-14 21:15:51
Przez wiele lat uczestnicy marszu niepodległości są w własnym kraju poniżani. Każda próba manifestacji swoich uczuć patriotycznych jest brutalnie tłumiona przez policję i lewicowe anty-polskie organizacje takie jak Antifa.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-11-14 21:20:13
A faszystowskie ścierwo takie jak ONR nie może sobie pokrzyczeć.... Weź się człowieku zastanów co gadasz i zmień kolegów bo ci łeb piorą

AmbitnyTroll
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-14 21:38:28
mcebury, czytając co piszesz w komentarzach, łatwo dojść do wniosku, że jesteś policyjnym komuchem.

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-14 21:43:16
Nie, tylko wk(urw)ia mnie to że jak bym chciał tam pójść z żoną i dzieckiem w wózku bał bym się że przez te bójkę między policją a łysymi po(jeb)ami moje dziecko albo moja kobieta dostała by racą, petardą, czy czymś innym. A te biedaki wszędzie szukają zadymy....

michalng
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-14 23:07:31
A mi się wydaje ze policja nie ma nic do manifestowania uczuć patriotycznych. Chyba ze te uczucia manifestuje się za pomocą kamieni lub podpalania samochodów.

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 21:13:35
komentarz usunięty przez użytkownika

chester1311
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-14 21:07:55
dajcie godnie żyć i zarabiac na rodzinę !!! ... a bedzie tak jak powinno byc wy rządowi złodzieje !!!!!!

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 21:06:27
mcebury - Tak, bo zanim się zaczął marsz to lewactwo i policja w kominiarkach prowokowała uczestników marszu.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-14 21:17:04
I bardzo dobrze. Najagresywniejsi członkowie marszu zostali stłumieni i potem do wieczora ludzie z dziećmi, ludzie starsi mogli sobie spokojnie manifestować.

guido1970
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-14 21:03:16
Do @ polkowski,w zasadzie zgodziłbym się z twoim wpisem,mam tylko zastrzeżenia co do tej "prowokacji policji",ale to szczegół.Natomiast prawdą jest,że podziały w naszym społeczeństwie,są w bezwzględny sposób wykorzystywane,i przez to Polska nigdy nie będzie suwerennym krajem.

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 21:01:21
mcebury - O czym ty piszesz? Masz w ogóle pojęcie co oznacza słowo faszyzm? To organizacje lewicujących zuchów atakowały uczestników marszu niepodległości, którzy według nich są faszystami.

mcebury
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-14 21:15:00
Ja widziałem łysych biedaków atakujących policję

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-14 20:58:56
jakiego pokoju? milczenie podczas gdy rzad rucha cie w dupe to pokoj? brawa dla demonstrantow! tak trzymac!

mcebury
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-11-14 21:13:41
Że kraj biedny i ludzie tępi i nie potrafią zarabiać pieniędzy to znaczy że rząd ruch w dupę naród? Sami siebie ruchacie!

Aria88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-14 21:58:49
mcebury naprawdę nie widzisz, że wszyscy z twoich wypowiedzi się tak naprawdę śmieją?

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-14 22:01:24
niech się śmieją. Ja też się z was śmieję tak że spoko :)

elqui
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 20:56:37
A o defiladzie nie wspomnisz?

viniii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-14 20:56:16
A w Poznaniu było pięknie, ludzie uśmiechnięci, zadowoleni nikt koszami i kamieniami nie rzucał

kiera01
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 20:42:33
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-11-14 20:41:26
Błędy demokracji w biednym społeczeństwie... Na filmach i zdjęciach sami biedacy, nieudacznicy życiowi którzy niczego nie mają i nic sobą nie reprezentują

kiera01
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-14 20:37:25
Niestety widzę że autor tego obrazka, padł ofiarą perfidnej medialnej manipulacji. W mediach uczestników marszu niepodległości nazywa się faszystami. Ta praktyka jest skutecznie prowadzana przez wiele lat, i dochodzi do tego że lewackie bojówki walczą z urojonym faszyzmem.

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-14 20:50:20
Niee. to popi(erd)oleńcy bili się z policią a nie a nie faszyści z bojówkami

Aria88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 21:40:19
mcebury dziadka SBeka masz?:) Człowieku przecież z Twoich komentarzy wynika twój brak totalnej wiedzy o sytuacji na Marszu. Można Cię zabić śmiechem.

mipa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-14 20:27:49
BlaszanyPinokio - a ty musisz powtarzać to co powie tvn bo własnego zdania nie masz, zwykła manipulacja pajaca.

kiera01
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-14 20:21:15
W czasach PRL marsze niepodległości były brutalnie tłumione przez oddziały ZOMO, dziś przez lewactwo i policję.

mcebury
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-14 20:51:45
Marsz był później. Na początku były zadymy

ziolo1916
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 19:42:06
w USA strzelaniny są sprawą codzienna, we Francji cieżko o scietowanie dnia niepodległosci skoro rodowitych francuzów jest tylu ilu rodowitych warszawiaków w Warszawie.U nas jest znikome wymieszanie etniczne w porównaniu z zachodem. pokażcie zdjecia z przedmieść paryża lub ciekawych dzielnic w stana

Kreywen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 19:39:22
komentarz usunięty przez moderatora

automatyk
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-14 19:29:53
I bardzo dobrze że były zadymy , to jest forma protestu do władz.

Myszatron
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-14 20:01:51
komentarz usunięty przez użytkownika

ogigia89
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-11-14 19:29:38
Polska - najbardziej bezsensowny i nienormalny naród świata.. Podpisano : Polak niestety :)

master-86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-14 19:45:35
Nie udrożniasz kolego pojęć: Polska to kraj, a nie naród (Polacy). Pozdrawiam :P

vwnt
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 21:14:48
masz studia ?? to uciekaj na zmywak lamusie

pete78
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-14 19:24:58
a może zamiast tego BIĆ,PAŁOWAĆ,PROWOKOWAĆ

tomasz17tomi
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 19:20:57
A w jaki inny sposób można walczyć z władzą może w taki że trzeba wyjechać z Polski! Policja sama prowokowała zadymy żeby w tv tylko to pokazywać. Jeśli ktoś kto to wrzucił plus admin który dał to na główną nie posiadają odpowiedniej wiedzy nawołuję do porawy oraz do większej wiary w Polaków

paja-cyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 19:16:24
Jaka niepodległość takie obchody...

malagosqa
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-14 19:10:48
Po katolicku. Wycierają sobie gęby "bóg, honor, ojczyzna" :>

TempyCh
    Ocena: -1 (glosow:23)
2012-11-14 19:02:29
"prowokacja! prowokacja!"-biedne pokrzywdzone skiny:( setki demonstracji w całym kraju, a zawsze to tylko ich prowokują,a oni tacy niewinni. Gdyby nie policyjna prowokacja to na pewno nie odpaliliby rac, a: kije, kominiarki, kastety etc.-wszystko zostałoby w autokarach.

TempyCh
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-14 19:04:03
wstyd!!!

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 20:55:23
taaa. po ch(u)ja w ogóle brali te sprzęty?

dobrydup
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-11-14 18:42:30
i wrzucil to ktos kogo tam nie bylo i nie ma pojecia co sie stalo wszystko widzial w TVN i wielka wiocha ^^ tak naprawde byla to jedna wielka prowokacja policji sam widzialem jak w kominiarkch wbiegali razem z policja w mundurach a po calej akcji stali przy radiowozach i papierosy palili ^^

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 18:41:06
komentarz usunięty przez moderatora

Worris
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-11-14 18:34:31
Ktoś kto to dodał nie ma sranego pojęcia jak było na prawdę, Nie ma to jak siedzieć włączyć TV i nie mając bladego pojęcia komentować wszystkie wydarzenia.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 19:06:09
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-14 19:11:09
Czyli debile nie rzucali w policjantów kamieniami ? Ktoś ich w TV domalował ?

zucio89
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-14 18:33:58
no i pokazali ze sa niepodlegli :) sam z milach checia donalda , komorke , gesiora i reszte tych jelopow pod sciane albo do lasu do mrowiska:P

meme12
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-14 18:32:09
ci w kominiarkach są opłaceni przez tych z góry dopóki nie pojawiła sie policja nie bylo zadnych zadym nie wierzcie co gada telewizja ani inne media tu wszystko jest pod władzą tych kondonów tfu !!!!!!!JKM !!!!

n1un13k
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-14 18:21:57
chyba kazdy zdaje sobie sprawe ze to mozna i na odwrot przedtawic...

Kreskol789
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-14 18:15:12
No jak zawsze ... A potem wszyscy mówią , że Polska to najgorszy kraj >.

jaroomx3
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-11-14 18:09:54
Wielka mi to niepodległość,niedługo trzeba się będzie prosić i podania pisać o to czy się można wysrać!Naplęgło się tych darmozjadów polityków i do wszystkiego się wpie* i coraz to głupsze ustawy wymyślają.Mogę tylko współczuć kombatantom że za taki szit walczyli.Putin pierdnie a Ci już zesrani!

hehehehe
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-11-14 18:06:38
autorze dodanego zdjęcia, jesteś tylko zwykłą TVNowska małpą, zjadającą byle gówno pokazane w TV więc co możesz twierdzić na takie tematy ?

neurotyczny_jan
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-11-14 17:58:00
To jest Święto Niepodległości widziane przez pryzmat PiSu. Gdyby nie prezio i jego przyduupasy to by to wyglądało jak w cywilizowanym kraju. Dziękujemy ci Jarku.

manieklol
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-14 17:51:44
Polacy to idioci, takie zamieszki powinny być na co dzień na Wiejskiej a nie w jedno z najpiękniejszych świąt jakie znam. Jesteśmy debilami bo nie potrafimy wyjśc jak Grecy czy Hiszpanie w zwykły szary dzień tylko robimy bydło z dzień w którym oddaje się cześć poległym za naszą wolność!

pete78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 19:30:09
Dokładnie!!! taka rozpierducha powinna byś codziennie przez miesiąc lub dwa,może wtedy ktoś by słuchał i zaczął negocjować,a jak nie to spalić wszystko co "publiczne"

Dynia230
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-14 17:46:36
Ale ludzie tylko widza garstke ludzi co demolowala a nie ok. 60tys ludzi ktorzy manifestowali zeby zylo sie nam lepiej ale meda mydla oczy a jak widac ludzie wola wierzyc w to co telewizja im wpaja a nie w prawde

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 19:14:40
A co w tym dziwnego ? Garstka awanturujących się debili zawsze "medialnie" przykryje tych normalnych. Mało to, jak nie wyeliminuje się tych debili to i normalnych z roku na rok będzie mniej przychodzić.

tomek29101989
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-14 17:32:12
niech dadza nam zyc tak jak w tych krajach do ktorych nas porownuja... wtedy ludzie nie beda robic zadym przy kazdej okazji

ICG74
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 17:31:51
Skurczybyki z policji wmieszali się w tłum demonstrantów i prowokowali. W Polakach budzi się duch narodowy przeciwko żydo-agenturalnemu reżimowi

AmbitnyTroll
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-14 17:19:51
Polska nie jest niepodległym krajem. Polska jest podporządkowana UE oraz innym krajom, nasz rząd to marionetki ruskich. Pominę to, że nie ma w tym kraju wolności słowa i poglądów. Nie o taką Polskę nasi dziadowie walczyli. Święto niepodległości w PL = głupota. Nasz kraj wkrótce znowu ogarnie komuna.

Juriusz56
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-14 16:58:47
To była policyjna prowokacja. Polkowski dobrze pisze. jeżeli ktoś chce zgłębić temat polecam wpisanie frazy na youtube.com

Homo_erectus
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-14 16:54:26
nie zgadzam się z tym, uważam, że jest to nieprawdziwy obraz marszu, poza zamieszkami również byli panowie z flagami, kobiety z kwiatami i uśmiechnięte dzieci

adrian198561
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:53:21
komentarz usunięty przez moderatora

adrian198561
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:48:38
komentarz usunięty przez moderatora

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:46:15
komentarz usunięty przez użytkownika

mleko3.2
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 16:41:18
Autor mógłby do tego porównania dołożyć z każdego kraju średnią wypłatę na jednostkę , wtedy może ten absurd miał by sens ...

swirus90
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-14 16:37:02
do kolezanki emilus te lyse paly przynajmniej walcza z tym co nas niszczy

pawel993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:36:40
komentarz usunięty przez moderatora

swirus90
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-14 16:35:39
i nie porownujcie nas do innych krajow UE takich jak niemcy czy francja to sa rozne swiaty i cywilizacje

swirus90
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-14 16:34:13
do kolegi orsona182 do warszawy zjechali sie ludzie z calej polski zeby zjednoczyc sie i powiedziec glosno razem nie ! gdzie ty byles? w domu przed tv ?

swirus90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:32:33
komentarz usunięty przez moderatora

orson182
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-14 16:30:22
nie Dzień Niepodległości w Polsce tylko w Warszawie, w całej Polsce był spokój i piękna parada, tylko wieśniaki z Wawy znowu się popisały

otomin
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-14 16:18:19
jaki nasz naród jest czase poplerdoIony

mleko3.2
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 16:48:02
Jak śmiesz obrażać swój własny naród ?! Weź se lepiej grubasku zjedź ta paczkę chipsów co masz na miniaturce i się nie wypowiadaj , bo chyba z tego braku ruchu wysuwasz "poplerdoIony"-e wnioski.

Atleta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:16:08
komentarz usunięty przez użytkownika

orz1
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-11-14 16:12:43
Jaka niepodległość takie święto.

emilus03
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-11-14 16:05:43
Policja powinna pałować bez litości te tępe, zakute, łyse pały. A organizatorzy tego "marszu niepodległości" powinni pokryć koszty napraw i sprzątania.

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-14 18:00:19
Ciebie powinni spałować

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-14 20:36:26
Dokładnie!!!!! + wpi(er)dol w areszcie

mikin84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 16:03:49
komentarz usunięty przez moderatora

comiecwpisac
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-14 16:01:05
Polacy lubić robić rozróba, bo Polacy musieć mieć jakaś rozrywka. A autor to od mnie minus dostawać.

shedo12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 15:52:06
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-14 15:50:43
od kiedy to Francuzi mają dzień niepodległości? Chyba Ci się pomieszało z rocznicą zdobycia Bastylii... -.-

whipit
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-14 15:39:08
Kraj nie jest zły tylko ludzie mendy .. i nie ma co się dziwić ,że ludzie walczą . (Chodzi mi oczywiście o walkę ,która ma przynieść pozytywne skutki )

naya1310
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-14 16:13:02
:O kraj to naród terytorium i władza... jesli nie ma jednego z tych 'składników, nie ma kraju... więc nie można pisać, że kraj dobry tylko ludzie mendy - to jest aż do bólu nielogiczne...

bazanted
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-14 15:32:13
Przecież ten absurd to dzieło jakiegoś klakiera internetowego, któremu płacą za pisanie głupot. Kto to na główną wrzucił?

omen666
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-14 15:31:47
lewacka propaganda

moher1934
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-14 15:24:12
U Nas mieli lepsze fajerwerki ;-)

xNiViSx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-14 15:20:21
Na tym zdjęciu raczej widać jak nasi rodacy walczą o sprawiedliwość w naszym kraju niż bezpodstawne demolowanie, palenie i bicie jak to określił nasz wspaniałomyślny autor fotki

naya1310
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-14 16:15:45
sprawiedliwopść nie istnieje... nie mozna walczyć o coś czego nie ma :P

mleko3.2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-14 16:52:59
naya1310 Doprawdy ? Hmmm to się okaże dla ciebie w twoich ostatnich godzinach ...

kakars
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-11-14 15:16:34
Ja bym ich wszystkich wysłała na ogrodzone czterometrowym płotem pole i niech sie tam ganiają i biją, a nie psują innym święto.

germanStyleVW
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-14 15:45:14
albo jak tacy waleczni to Afganistan

germanStyleVW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 15:46:35
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 18:05:06
germanStyleVW -Czemu Polacy maja walczyc w Afganistanie? Ty pewnie amerykaninowi to bys lache zrobil co?

germanStyleVW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 00:00:19
komentarz usunięty przez moderatora

germanStyleVW
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-15 00:15:34
WMG1945 sam se laske Zrób geju . jestem przeciwko udziałowi polskich Zołnierzy w cudzych wojnach czy misjach "pokojowych" ale dla cwaniaczków którZy robią Zadymy i koZakują to Zrobiłbym wyjątek

Platyna
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-14 15:00:54
Czemu autor po prawej stronie wkleił zdjęcie prowokujących policjantów, zamiast wojsk na placu Piłsudskiego? Oglądałeś chociaż emisje w tvp?

boongoo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-14 14:57:08
słowa żydo-tuska : "Polskość jest nienormalna" a czy normalne jest żeby płemieł się tak wypowiadał na temat swojego kraju ?! WTF! ba a jak policja kochana przejeżdżała ludzi na marszu radiowozami to też normalne jest ? BOJĄ SIĘ PATRIOTÓW WIĘC SĄ I REPRESJE!wszystko na youtubie !

alfons.dobry
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-14 14:56:50
Banda kretynów nic wiecej.

boongoo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-14 14:55:00
tak system stara się żebyście tak widzieli ten dzień tumany, prowokacje policji w kominiarkach kontra p. w kaskach i zadymy bo chcą by ludzie źle myśleli o patriotach oczerniając ich że są faszystami, osoby które kochają Polskę ! Źle się dzieje gdy rządzą żydzi i złodzieje !

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-14 19:17:10
A dzięki tobie ludzie widza w was antysemitów.

doradca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 23:20:42
Nikogo nie obchodzi co jacyś "ludzie" w nas widzą.

leszekr123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-14 14:46:06
Bo juz Bismarck powiedzial"Polacy to taki narod,ktory cale zycie walczy o swoja wolnosc,a jak juz ja zdobedzie,to nie wie co z na zrobic"Niestety prawda!!!

Shogi
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-14 14:44:40
Kolejny lewak który widzi tylko złe strony Marszu,autor może być dumny z siebie... kreuje Polskę tak jak to robią media opisujące tylko bójki grupki lecz nie widzące dobra przemarszu 100tyś zwykłych ludzi które przyszły wraz z rodziną świętować 11 listopada ...

Radek4321
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-14 14:36:13
Dajcie tym ludziom prace to nie będzie takich akcji...

germanStyleVW
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 14:40:51
cos w tym jest racji ale są takie jednostki co im na beZrobociu dobrze starcza na chlanie

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 15:03:42
Pracy się nie "daje". Wy byście chcieli żeby wszystko wam qwa dawać... Trzeba zdobyć odpowiednie wykształcenie bądź zawód a potem ciężko pracować na to aby zdobyć etat. A nie "dajcie pracę"... Jakoś nie widzę u tych półmózgów rzucających kostką brukową chęci pracy...

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 18:15:15
ncaso policjanci mają niby wykształcenie a odrzucali;) oczywiście wszyscy się uczmy i wszyscy będziemy mieli pracę, rozwiązałeś problem bezrobocia! Brawo!

pakoskila
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-14 14:31:50
Jaki kraj, takie święto.......

mrozo18
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-14 14:31:46
A dziwisz się? Jakby we Francji i USA życie i zarobki wyglądały tak, jak w Polsce, to podejrzewam, że byłoby tak samo lub podobnie...

MrPw
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-14 14:29:26
bo ja równie dobrze mogę powiedzieć że pod kominiarkami twarze kryły motomyszy z marsa i robiły zadymy... no i co nie wolno mi może ktoś w to uwierzy??

germanStyleVW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 14:28:27
komentarz usunięty przez moderatora

MrPw
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-14 14:27:32
a ja mam pytanie... nie obchodzi mnie ilość minusów które dostane ale jak czytam te wypociny na forach to mnie krew zalewa i niech mi ktoś wytłumaczy jak wy polaczki rozróżniacie tych niby policyjnych prowokatorów od zwykłych bandytów??

germanStyleVW
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-14 14:37:54
dobrze gadasz , choc jeden normalny , a nie sami pseudo patrioci w przedziale wiekowym 15-20 którzy podczas prawdziwej wojny uciekliby do mamusi, teZ mam dosc TUska ale nierobie wiochy i demolki Zwłaszcza 11 listopada

doradca
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-14 15:44:43
W internecie są filmy. Tajniacy to ci w zielonych i czarnych kominiarkach, którzy czają się za plecami policjantów w pełnym rynsztunku. Potem wbiegają w tłum i wracają w stronę kordonu Policji, rzucając w kordon kamieniami. Następnie znikają za kordonem.

ikar1980
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 14:23:42
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 18:17:03
Sam jesteś debil, wie wszystko bo oglądnął Wiadomości;D

reinerka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-14 14:18:17
debil to wstawił...jak mozna porównywac USA z Francją do Polski!!!! takie zami8szki to mały pikuś do tego jakie powinny one byc na prawde...

ster000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-14 14:16:29
komentarz usunięty przez użytkownika

ringus136
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-14 14:11:30
Po pierwsze porównałeś zdjęcia z oficjalnych i nieoficjalnych. Po drugie nie wiesz jak wyglądała sytuacja na Marszu Niepodległości. Po trzecie to nie ma nic wspólnego z pokojem. W odróżnieniu od Usa i Francji na polskie ulicy wszyli dumni ze swojej historii obywatele którzy chcą zmienić coś w tym kr

ringus136
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 14:14:15
komentarz usunięty przez użytkownika

ringus136
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-14 14:15:26
dodam jeszcze, że we Francji i Usa oraz innych tego typu krajach udział w tego typu imprezach bierze góra kilka tysięcy ludzi, w Polsce kilkadziesiąt. Na Marszu było nawet 100 tysięcy patriotów :) PS. w poście wyżej zgubiłem słowo "uroczystości" ;)

michalng
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-14 14:40:59
W USA w paradach z okazji 4 lipca biorą udział dziesiątki milionów ludzi ;-) W samym Nowym Jorku w 2009 pokaz sztucznych ogni oglądało kilka milionów ludzi

siup94
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-14 14:10:55
Polska nie jest wolna... bredzisław Komorov wraz z donkiem tańczą jak im putin zagra... True Story.

doradca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 13:56:55
komentarz usunięty przez moderatora

mirokoo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-14 13:49:10
mi się podoba ^^ zadyma ;DDD

MrPw
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-14 14:46:16
a jak dostaniesz to płaczesz i mówisz co ci zrobiła niedobra policja

BombowyAhmed
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-14 13:40:22
aż chce się skomentować: to takie polskie

Jacek176
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-14 13:34:01
No kurcze nie wiecie o co chodzi? Przecież ci "biedni", "prześladowani" "patrioci" ciągle są prowokowani przez policję. Oni tak naprawde są wartościowi tylko ta zła policja ciągle ich prowokuje ;) Te burdy na stadionach od ponad 20 lat to też przez policyjne prowokacje

MrPw
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-14 14:32:38
no racja przecież jak ktoś mówi prawdę to zaraz jest minusowany... przecież łatwiej wymyślać głupoty o prowokacjach niż przejrzeć na oczy i zrozumieć że mieszka się w kraju dzikusów i jak się w łeb nie przy...e to spokoju nie będzie. Smutne ale prawdziwe.

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 18:21:07
No to ba! Za komuny też wszyscy zganiali na ZOMO, że prowokuje. A to przecież Ci stoczniowcy dzicy ich atakowali, dobrze, że odstrzelili paru tych dzikusów, co nie??? Jacek176,MrPw jesteście tacy tępi, że nawet historia was nic nie nauczy;D

dziubek_ja
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-14 13:28:49
Czy w US&A i Fracji biegają policyjni prowokatorzy w kominiarkach i rzucają petardami?

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-14 13:34:52
Widać nie bo ludzie tam nie są na tyle tępi żeby dać się podpuścić....

ionen
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-14 14:27:37
Nie bo tam Policjant jak tupnie to wszyscy na ziemie. Dlatego nie ma kibolstwa i innego tałatajstwa jak u nas. Tam albo słuchasz się policjanta albo w najlepszym wypadku pała na plecy. Inna sprawa to brak poszanowania u nas dla policji. Policjant w USA to bohater a u nas "pies"

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 14:30:53
i gdyby nie ten pies to ludzi by ze strachu z domu nie wychodzili bo kto im by pomógł?

doradca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-14 15:46:45
A tak ze strachu nie wychodzą z domu żeby nie oberwać pałą albo gazem.

doradca
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-14 15:48:32
Ionen - nie ma "kibolstwa i tałatajstwa" jak u nas? Ile ty masz lat? Nie wiesz o gangach, gettach murzyńskich i latynoskich? Nie wiesz o dzielnicach przestępczości w Paryżu? Nie widziałeś zamieszek w Londynie?

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-14 17:30:34
doradca, a jak wpier(doli) ktoś twojej matce albo zgwałci twoją córkę to gdzie pójdziesz? Krótko myślisz ty i tobie podobni że się rzygać chce

kucik-london
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-14 13:26:26
Jak inne narody ogladaja to w tv to mysla ze w polsce jest dalej komuna;|

dziubek_ja
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-14 13:25:06
A czy we Fracji i USA policjanci operacyjni chodzą w kominiarkach razem z ludźmi i czy wyskakuja z uliczki by sprowokować ludzi do reakcji ?

szydlasty
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-11-14 13:24:45
Kto był ten wie jak było na prawdę. A autorowi "wiochy" i tym co mu dają kciuki w górę - czytajcie więcej Gazwty Wyborczej, oglądajcie więcej TVNu, dalej głosujcie na PO. PDK.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-14 13:52:36
Fatalna reklama co? Całe nawoływanie PiSu i im podobnym do nienawiści do rządu, władzy i partii rządzącej obróciło się przeciwko nim czyż nie? Ludzi tam bijący się z policją napiętnowali zwolennikami PiSu... Czy ludzie w opozycji o takich poglądach i metodach działania powinni rządzić?

ncaso
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-14 13:21:20
Tak - w Radio Maryja ciemniaki już się pewnie dowiedziały, że było was milion :D Reszta marszu wraz z grupami rekonstrukcyjnymi była pokazana w każdych mediach, więc zwolnij patridioto...

ster000
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-14 13:19:02
Przecież biegną po pasach... A ten w brązowej bluzie z kapturem znalazł się tam przypadkowo, zbiegiem okoliczności. Kupił w przecenie nową wykładzinę w IKEA i biegnie radośnie do domu. - Wysoki Sądzie, mogę poświadczyć, tak, leży u Jurka w przedpokoju.

tasior777
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-11-14 13:16:02
a poza tym zadymy rozkręciła policja i funkcjonariusze w kominiarkach na you tubie pełno filmików z psami w kominiarach

tasior777
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-11-14 13:14:47
poza tym nie pokazałeś,że u nas pod pomnikiem też jest defilada i pełna kultura( usa i francja cacy, Polska jest be). ludzie robią zadymy bo już nie wytrzymują tego co się w tym kraju dzieje

michalng
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 14:46:16
Nie. Bydło robi zadymy. I nie dlatego ze w kraju jest taka czy inna sytuacja tylko dlatego ze bydło to lubi. Lubią się lać na meczach, lubią tez na Marszu Niepodległości.

tasior777
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-14 13:12:53
no a jak komorowski zapomniał złożyć kwiatów pod pomnikiem piłsudskiego tylko wołał przydupasów do koryta to już autor nie wkleił. Żołnierze trzymający wieniec sami go złożyli a komor miał w dupie

twarzo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-14 13:09:37
Polska... trzeba zacząć się przyzwyczajać, bo tu nigdy normalnie nie będzie, co roku jest coraz gorzej

Simon_mcKEY
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 12:58:37
komentarz usunięty przez moderatora

doradca
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-14 12:52:50
Poza tym w Marszu wzięło udział 100 tys osób [tak, tak, lewaczki:) PS. co was tak mało?:)]. A dało się sprowokować może 100 osób. Także mamy 1 promil. Oczywiście media nie pokażą reszty Marszu. Prowokacja policyjna była po to, żeby mieli czym straszyć lemingów w TVN:)

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-14 14:13:03
Nie przesadzajmy ze 100 tysiecy, mysle ze ponad 60 tysiecy bylo.Policji zalezalo na awanturze zeby pokazac jak mily byl marsz Komorowskiego.

doradca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-14 15:50:10
...i żeby mieli ładne zdjęcia dla kontrastu do wieczornych Faktów:)

Papa_wiocha
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-14 12:51:13
mcebury dobrze gada. W Rosji takich tłumoków pałują, aż miło. I co? i spokój jest. Tych naszych cfelasów w kominiarkach, tych niby kiboli, powinni tłuc ile wlezie, później na roboty w kamieniołomach. zaraz frajerom odechciałoby się w tłumie latać.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-14 14:14:09
Tata byl milicjantem?

doradca
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-14 12:45:46
Ależ tu psiarni komentuje:) Policja w niedzielę sama wszczęła zamieszki, każdy myślący człowiek po obejrzeniu paru filmów z YT to wie:) Gdyby nie było na Marszu Policji (albo gdyby siedzieli w bocznych uliczkach i się nie pokazywali) nie byłoby żadnych "zamieszek".

polkowski
    Ocena: 10 (glosow:32)
2012-11-14 12:45:09
Porównanie krajów suwerennych do Polski to jest wiocha. A tak na marginesie ile synagog spłonęło w Paryżu ile samochodów spłonęło we Francji, co się dzieje w Grecji, Hiszpanii. U nas to są śmieszne podchody sprowokowane policją w kominiarkach. Widać u komentujących brak wiedzy i straszne kompleksy.

hopek20o
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-11-14 12:51:01
Brawo dla przedmówcy są jeszcze inteligentni ludzie na tym świecie . Pozdrawiam.

mcebury
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-11-14 13:20:59
Jak by byli normalni to by się nie dali sprowokować...

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 18:28:48
Normalni czyli jacy? Jacyś goście w kominiarkach ich bili, to oni mieli im zrobić po lasce? Jeśli to jest według Ciebie normalność to miej przy sobie zawsze wazelinę;)

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-14 20:15:34
Ta bez powodu ich bili, bez powodu mieli petardy, race, szczęki, pałki, kastety, noże i bez powodu rzucali kostką brukową, śmietnikami i ch(u)j wie czym jeszcze ....

luk-knu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 12:43:56
komentarz usunięty przez moderatora

chuckoland
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-14 12:11:57
mlw1488 zgadzam sie z Toba. Ludzie pierdziela straszne glupoty-naogladaja sie wiadomosci czy faktow ze stronniczych stacji telewizyjnych i jak te lemingi to samo powtarzaja. w tv pokarza garstke chuliganow ktorzy demoluja i robia burdy. a tłumow idacych z flagami , grup rekonstrukcyjnych tego juz ni

ncaso
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-14 12:11:29
Tak półgłówki, jasne! - policja biła się z policją w kominiarkach a ta policja w kominiarkach miała przygotowane race, petardy wyrywała kostkę i miała szaliki klubowe na tępych mordach. Rozumiem, że przeciętny "genetyczny patriota" to opóźniony w rozwoju tłumok ale bez przesady...

maciekszef99
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-14 12:06:31
a ja wam powiem jedno, ten babilon upada.

danyla
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-14 12:01:48
Jest tylko jedno "ale"!!! Uważam że to porównanie jest nieodpowiednie, ponieważ te kraje(USA, Francija) nigdy nie poznali ni komuny, ni radzieckiej okupacji!!! Slava Ukrainie!!! Niech żyje Polska!!!

koniowaty1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-14 13:06:20
Dla twojej wiadomości, komunizm, jako filozofia, narodził się we Francji, która obecnie jest państwem socjalnym. Komunizm również zakładał ideę państwa socjalnego, tyle, że dodatkowo wypaczoną niepotrzebną ideologią

mistef35
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-14 11:58:28
no , a łysego debila nie trudno sprowokować , wystarczy palcem kiwnąć i już bezmózg niszczy wszystko po drodze

wiejskisplaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 11:49:36
komentarz usunięty przez moderatora

szatanowa15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 11:46:43
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-11-14 11:44:37
Zaangażować wojsko nie policje... Tam chłopaki mają troszkę większe jaja więc oni ruszą na tłum nie odwrotnie. Jeden wpier(dol) drugi i zaraz się ludzi kultury nauczą

mcebury
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-11-14 12:11:29
I minusujcie!!!!!!!! Ch(u)ja wbijam w tych biedaków!!! Niech ich leją, pałują, zamykają.... Zwykli frajerzy. Patrioci? Kozacy? Frajerzy!

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 12:18:20
U mnie masz wielkiego PLUSA zgadzam się lać lać i jeszcze raz LAĆ!!!!!!!!

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 12:34:42
Dają się wypuszczać temu politycznemu nieudacznikowi Zawiszy i jemu podobnym... Tym ugrupowaniom... Zwykła hołota, mięso armatnie, masa która ma narazić własną dupę za kilku frajerów i "imię patriotyzmu".....

mistef35
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-11-14 11:43:43
łysy kibol = kretyn ,imbecyl ,prostak ,analfabeta ,taki człekopodobny śmieć .

Ancymon1987
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-14 11:46:10
A teraz wez wyłącz internet, wyjdz z domu i znajdz takiego i powiedz mu to prosto w twarz. Raz dwa trzy. Działaj. W internecie to kazdy jest madry. Szkoda, ze w RL taki cwaniaczek juz nie jestes.:)

ncaso
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-14 12:03:37
Ancymon, przecież to że kibol zapewne z kolegami zbije mistefa35 w żaden sposób nie zmienia faktu że kibol to kretyn, imbecyl, prostak etc...

oburzony
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 12:09:26
Ja myślałem, że te łyse pedały walczą z kłamstwami (TVN-u itd.) jak prawdziwi patrioci, a teraz sugerujesz, że na ulicy będą gorzką prawdę siłą prostować? Faktycznie niezły z Ciebie ancymon, bo właśnie zburzyłeś mój światopogląd.

mistef35
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-14 11:39:57
Polacy świętowali niepodległość, to co na tych zdjęciach to łyse debile , bezmózgi i imbecyle .

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-14 11:38:01
tam nie pracują za 300$ czy też 250 Euro... Polacy to i tak cierpliwy naród.

witsopot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-14 11:36:29
komentarz usunięty przez moderatora

fancs
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-14 11:31:23
Tylko, szkoda, że policja sama stworzyła oddział prowokacyjny i sama zaczęła akcje. Policyjne państwo.

komercjusz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-14 11:31:05
Jaka K***a niepodległość? gdzie ona jest? najpierw ZSRR a teraz UE dusi naszą gospodarkę.kiedyś chociaż nasze produkty można było znaleźć w za wschodnią granicą a teraz nie ma ich wcale.wolność czego? biedy i upadku państwa

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-14 12:38:26
przypomnij sobie jak o 22 musiałeś być w domu i z niego nie wychodzić, jaka kara groziła za złe słowo na temat władzy i sam sobie odpowiedz na to genialne pytanie...

komercjusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 14:25:44
mcebury , pamiętam, tyle że nie było tak cały czas tylko w czasie zmian ustrojowych, ale pamiętam też że można było iść całą rodzinom na mecz, lub na nocny seans do kina,czy wieczorny spacer z dziewczyną. i to że każdy miał prace. ale też nie nazwałem tego wolnością, teraz też jej nie ma

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 14:35:25
Bo idąc na mecz to się tylko zastanawiasz czy przypadkiem czymś w łeb nie dostaniesz bo na stadionach zwykłe bydło. Błędy demokracji w biednym społeczeństwie. Winny nie kraj ale ludzie, którzy nie szanują wolności ani godności....

maka9595
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-14 11:25:42
Kto był to widział co zrobiła prowokacja policji. Na początku marszu nie było żadnego kibola w kominiarce. Dopiero po 15 minutach zrobiła się obok marsz grupa kiboli co walczyła z policją. Ciekawe że za 10 s podjechała policja z megafonem. Dalej czytajcie GW i oglądajcie TVN powodzenia!

LookAss
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-14 11:23:12
poogladajcie sobie na youtubie jakie prowokacje byly robione przez policje!

PawelJarosz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-14 11:19:21
i po co porownujecie nas do innych państw ? dla mnie to jest wiocha :)

cywil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 11:17:26
Nie cała tylko hołota w postaci kiboli i zadymiarzy. Wrzuciłem link do strony z lemingami które rzucały kostką na 11 listopada i moderator usunął,może to któryś z nich?

tomasenko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-14 11:16:23
CO CHAMY najpierw najeżdzacie tuska i komorowskiego, a teraz jak TVN pokaże, że na Marszu Niep. sami zadymiarze to łykacie? Ludzie u tuska była garstka ludzi i cała masa ochrony i policji. Na MN tyle samo policji, za to ludzi 10 razy więcej. Zadymiarze to 100-200 osób, łykajcie dalej TVNowskie kłam

tomasenko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 11:11:15
komentarz usunięty przez moderatora

klemusek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-14 10:57:01
Ale za to jak Naród długo pamięta!!!!

audivw
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-14 10:54:57
Cała nasza piękna polska... rozjeb i nic więcej

cywil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 11:06:29
komentarz usunięty przez moderatora

czeslawj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-14 11:27:30
Polska piszemy wielką literą. Trochę szacunku

Hustlin
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-14 10:52:09
komentarz usunięty przez moderatora

Prostytus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-14 10:48:10
nam Polakom potrzeba wojny, takiej prawdziwej wojny, żebyśmy zaczęli na nowo szanować swoją ojczyznę i siebie nawzajem.

HakanSzwili
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-12 23:49:43
To niestety jest cała prawda :/ wiecznie tylko zadymy i awantury , Politycy się wyzywają na ulicach przy byle jakich okazjach zadymy , mam qrwa DOŚĆ tego kraju !!

ocelot1m
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-12 16:04:44
w kominiarkach wystepowala milicja gamonie. a ludzie z dziecmi tez byli i sie nie bali!!!

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-13 00:03:36
Milicja????.....chyba ci się czasy pomyliły.....może jeszcze ZOMO????

gibek19992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-14 10:48:59
komentarz usunięty przez moderatora

osiniak75
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-11-12 15:48:09
Polski Marsz Niepodległości to totalna porażka. Prawdziwi patrioci w kominiarkach i race zamiast fajerwerków, I weź tu wyjdź z dzieckiem. Paranoja. A zresztą szkoda gadać.

poi5on
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-12 15:15:17
nie wiem jak w Francji, ale w USA policja jest nie potrzebna wystarczy kilka czołgów i odział marins zresztą spróbuj tam dotknąć policjanta... zresztą co ja będę tłumaczyć pokoleniu "jp"... napisze tylko, że dla mnie ten marsz to po prostu coroczna ustawka kiboli z policja...! ! !

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-11-12 13:58:08
ta dyskusja nie ma zadnego sensu, kazdy z was powtarza te same bzdury zaslyszane w wiadomosciach, w kazdym z waszych wpisów sa rzeczy nielogiczne, ktore nie mialy miejsca, piszecie na podstawie utartych sloganow czy stereotypow. bez odbioru.

extraper
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-11-12 12:55:26
Policyjna prowokacja!!!

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-14 11:41:34
Nawet jeśli, to jakim trzeba być frajerem żeby się dać wypuścić w taki śmieszny sposób hahaha

mlw1488
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-11-12 11:53:52
a widzisz gdzies w USA czy Francji bande policyjnych frustratow tylko czekajacych na zagazowanie/ostrzelanie z gumowych kul tłumu, bez wzgledu na wiek czy plec?

BlaszanyPinokio
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-11-12 12:10:55
Wydaje mi się, że jeżeli w ich kierunku lecą kostki chodnikowe, śmietniki, race, dechy, a Ci pokojowcy trzymają w rękach maczety, noże, to policja ma prawo być lekko sfrustrowana i chyba ma prawo do obrony (użycie gazu i gumowych kul)

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-12 12:21:54
Wydaje mi sie ze wszystko sie dzialo tylko w twojej glowie. Rozumiem chec wrzucenia popularnego absurdu, zdobycia pkt czy uznania, ale nie manipuluj faktami, nic takiego w tym roku nie mialo miejsca a zdjecia sa z poprzedniego roku.

SaoPaulo
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-11-12 12:42:38
Ta banda policyjnych frustratów powinna nie tylko strzelać tymi gumowymi kulami do tych z*ebanych oszołomów, ale jeszcze kwasem polać albo farbą by naznaczyć. A potem za jaja i na latarnię. Bo po jakiego kujta robić zadymy w taki dzień ja się pytam???

avenger85
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-11-12 13:23:28
cywilizowani ludzie szli w marszu z głowami w górze o godzinie 11:00. kibole, zadymiarze itp itd wyszli przed zmrokiem w kominiarkach, kapturach, szalikach z racami w ręce ... wyszli tylko w jednym celu zrobić zadymę. i wy jeszcze macie czelność zrzucać winę na policję ???lecz się jaskiniowcu

oburzony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-14 11:32:43
Po jakiego kujta? Bo to zwykłe ludzkie ścierwa i taki sposób na spędzanie czasu im odpowiada. Zapytaj lepiej tego przygłupa od "faktów", z którym starasz się dyskutować, co oznacza 14 i 88 w jego nazwie użytkownika.

Wiiewior
    Ocena: -9 (glosow:21)
2012-11-12 11:17:04
Wiocha na skalę światową!!! Powinni z ostrej amunicji strzelać w tą zakapturzoną bandę dresów i chuliganów, wtedy może na ulicach by było tego bydła mniej...

ocelot1m
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-11-12 11:26:47
wiochą jest to że chcesz strzelac do polaków imbecylu

Wiiewior
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-12 11:30:34
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, takie mam zdanie i już. PS. imbecyli to sobie w rodzinie poszukaj, polaku

WMG1945
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-12 14:02:42
Wiiewior - Widze ze wykarmiony jestes milicyjna pala!

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-14 11:42:58
to nie są polacy tylko sku(rwy)syny. Łyse ścierwa z ONR

ocelot1m
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-11-12 10:22:23
Co ty wiesz o marszu??? nie byles to nie pier**l

BlaszanyPinokio
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-12 11:33:39
No pewnie, że mnie nie było! A swą widzę czerpię z dziennika "Fakt".


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900