Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dania już nie dla Duńczyków
acucell  12-11-14, 23:26 Zgłoś
+ 553 -
Dodano: 2012-11-14, 23:26:56   przez: acucell
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 553  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(130)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
irek285
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-11-19 18:25:47
Tak macie swoja wielokulturowosc to nas Europejczykow zgubi.A ta pedofilska religia plodzi sie jak komary zaleje cala wurope a potem nas pozabijaja.Jeszcze bedziemy tesknic za pogladami Andersa Breivika wspomnicie moje slowa.

Landorff
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-14 08:22:42
Nabrali sobie ciapatych? To teraz mają. Sami sobie są winni.

KurCzak96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 15:39:12
komentarz usunięty przez moderatora

gabriela.dejneka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-05 11:05:51
no tak....hmmm..mieszkam sobie w holandii od jakiegos czasu...sporo tu muzulmanow jak pewnie wszyscy wiecie ..jakos nie zuwazylam zeby chodzili z bronia w reku i w bombowych paskach...mowicie ze europa muzulmanska...hmm a ja bym powiedziala ze troche juz polska....

czereza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-27 23:49:02
muzumańskie ścierwo.... tempił bym...

Joszo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-26 20:11:20
Kocham wypowiedzi gimbusów rasistów.

dudusdarek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-25 23:12:43
wytepic to robactwo

orangu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-23 23:56:45
Powiem wam tylko jedno - tylko nacjonalizm! Tylko państwa narodowe. Co oni zrobili z Europą? Meczety stoją , muslimy w czadurach po ulicach biegają jak koty. Multikulti - macie kur... multikulti. Jeszcze sami staniecie się rasistami.

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-22 07:04:53
allah pozwallah

acucell
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 23:08:35
Dziękuję za komentarze, nawet te krytyczne. Polecam moje dające do myślenia absurdy z poczekalni. Mnie bardzo poruszył klip, który zatytułowałem "Nie będzie widać śladów", scenka z życia dwojga wyznawców "religii pokoju".

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-21 17:07:33
Uśmiałem się jak norka. Przecież to było do przewidzenia. Następnym etapem będzie muzułmańska wiosna. To dopiero przedsmak tego co czeka narody które otworzyły drzwi Islamowi. Powoli to wchodzi już do Polski, w klubie Lordis w Łodzi np. w VIP roomie prawie sami muzułmanie.

jerzjerzy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-21 11:14:53
Ja to pamietam jak rok temu jade sobie na uczelnie a tu babcia w autobusie ni stad ni zowąd mówi do mnie "zobaczy Pan Ci muzułmanie będą nas palić żywcem, moja córka mieszka we francji i tam już sobie nie dają rady. Tu też przyjdą i będą nas palić" mówię do niej pewnie ma Pani racje!

kolor_purpury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 02:35:03
Przydałaby się współczesna krucjata przeciwko muzułmańskiemu ścierwu! z Polską nie pójdzie wam tak łatwo!

herayo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 00:31:27
Tak właśnie, bądźcie bardziej tolerancyjni dla "nich" to nas kur..wy wybiją i przejmą każde państwo... cieszy mnie to, że w Polsce jest dużo rasizmu, bo chociaż się nie musze obawiać pier..lo.ych ciapaków, coraz gorzej się dzieje i próbują przejąć po woli wszystko w imię ich religii... jes

KMyL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-20 19:26:13
irek285 Ma rację- Islam to "dziwna" religia, a Breivik akurat w przemyśleniach nie był idiotą... Szkoda tylko, że zachował się jak idiota... Ponoć w samych Niemczech na jedno dziecko katolickie przypada 8 muzułmańskich... Przyszłość nie wygląda najlepiej...

naya1310
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-21 09:09:31
WTF? co Ty bredzisz? Niemcy: chrześcijanie-52 mln (62%), islam-4,3 mln (5%). Jak nie wiesz to lepiej sprawdź a później zastanów się nad powielanim jakichś zasłyszanych bredni...

domingo123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-15 14:47:01
naya - a czytac potrafisz? KMyL napisal o DZIECIACH, a nie o samych doroslych. Na pewno przesadzil, ale w rodzinie islamskiej jest pewno okolo piątki dzieci, za ktore jeszcze pobieraja kupe kasy z panstwa

Asteroth
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-20 09:43:07
To sa efekty wspierania i tolerowania tej zarazy. Izrael ma calkowita racje ze sie przed nimi broni. Wszystkie kraje powinny czyscic swoje tereny z arabow rakietami, inaczej skoncza jako kolejne islamskie republiki wyznaniowe

Necrojude
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-20 07:36:47
A Breivik jak na złość uziemiony :/

naya1310
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 09:12:45
na stosunkowo nie długo :)

grabis
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-11-20 01:19:24
nie kupuje od 20 lat kebabów, suszi i chińskich wyrobów aby oni się wynieśli z naszego kraju.Lubie ich ale we własnych krajach. Oni są jak szarańcza. Polskie dania są naj lepsze.

Adrian2712
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-19 23:59:11
Do czego to k***a doszło?!Przebudźcie się w końcu puki nie jest za późno!!

Sebek2811
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-11-20 01:15:32
naucz sie ortografii POKI nie jest za pozno

danielslodki
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-19 23:50:10
W HOLANDI TO SAMO ... nawet za 11- latki sie biorą w pl telewizji powino sie o tym mowic głosniej!!

GranFigura
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-19 23:36:45
Powiedzcie mi, dlaczego w Kazachstanie Kazachowie (muzułumanie) nie napierniczają się z Rosjanami (chrześcijanami, prawosławnymi) i nie wożą się z szariatem we własnym kraju? Tak samo naftowi giganci (bez Arabii Saudyjskiej) jakoś rządzą świecko. Albo jestem niedoinformowany, albo szufladkujecie

GranFigura
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-19 23:47:55
dzicz muzułumańską z 3-go i 4-go świata wraz z porządnymi wyznawcami. A taka wyjeżdża do roboty w UE, która przez poprawność polityczną przyjmuje ich z otwartymi ramionami, by później islamizowali nasz kontynent.

intermag75
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-20 05:22:44
Do roboty? Jaja sobie robisz na socjalnym siedza i nic nie robia. Co ciekawe bigamia w eu jest nielegalna a mimo to maja kilka zon ktore zebraja w socialu ze niby matki samotne

GranFigura
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-21 00:29:16
Zapomniałem dodać, że w teorii do roboty jadą...

polak2468
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-19 23:07:09
Popieram w 100% irek285. Efekt wszechobecnej tolerancji dla wielokulturowości. Europejskie narody wymierają, bo zbyt mały przyrost naturalny jest, a zalewają nas imigranci ze Wschodu, m.in. muzułmanie. Może co do poglądów Breivika to zbyt dalekie posunięcie, ale nie przesadzajmy z tolerancją, bo tak

morgot3
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-19 22:56:42
no tak zalewają sobą Europę i pokazują powoli jak zdobywają kontrolę nad miastami. dobrze ze Polska jest krajem dla nich jeszcze nie atrakcyjnym.

halva
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-19 22:22:09
Ja to sie dziwie na groma tych muzulmanow wpuszczaj do europy...Njalepsze jest to w tym ze oni zyja z socjalu i jeszcze cos do gadania maja , a duznczycy na nich pracuja.Masakra.

agentfoxmulder
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-20 08:23:03
Tak samo w innych krajach. Przykładowo w UK Abu Hamza zbierał ludzi na ulicy i wygłaszał swoje pełne nienawiści pogadanki dla islamskich fanatyków, w których nawoływał do zabijania niewiernych. Z czego żył Abu Hamza i jego rodzina? Brytyjczycy na niego pracowali, których chciał zabijać.

agentfoxmulder
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 08:27:51
Czy Abu Hamza kupił lub wybudował dom za swoje pieniądze? Nie, na jego dom złożyli się pracujący uczciwie Brytyjczycy (dom z "socjalu"), których chciał zabijać.

halva
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 09:35:41
Ja to sie dziwie ze w ogole te panstwa na to pozwalaja.Tak jak ten Abu w UK ,powinni go i jego rodzine wywalic z UK niech wraca do siebie.To samo w szwecji ,chcieli by rzadzic szwedami i nie ukrywaja ze ich nienawidza.Tylko szwedzi sobie juz tak niepozwalaja.

Niunia0a
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-19 22:07:37
Cała wasza tolerancja;) Ja tam jestem zdania że np sporo my jadąc do nich musimy się rygorystycznie trzymać ich zasad to oni tak samo:(nie możemy nosić krótkich spódniczek, trzymać się za rękę itd...) To niech oni u nas nie noszą tych szmat na głowach... TOLERANCJA? ok, ale w obie strony!

grzejms
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 21:33:53
12 września 1683 moze powtorke z rozrywki ;)

uycha
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-19 21:12:15
Mieszkam w Austrii...tu się zaczyna to samo.Narzucają swoje prawa i święta.Czują się jak u siebie,są bezczelni i dumni jakby to oni zbudowali Europę.Obrzydzenie bierze patrząc na nich.Szkoły i przedszkola w 75% są"załadowane"tureckimi i arabskimi dziećmi.Pogratulować cymbałowi,który ich tu

satellite1984
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-19 20:55:04
mam tylko nadzieje ze do Polski to nie dotrze na taka skale a kraje europejskie niech z tym zawziecie walcza bo teraz rozumieja jaki popelnily blad

niepozwalam
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-19 21:11:03
Może i wiedzą że popełnili błąd, ale poprawność polityczna im pyski zamyka. Walczyć w europie można tylko z katolicyzmem, to też jest wpisane w poprawność polityczną

Podlasiak1977
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-11-19 20:48:36
najpierw zabronia obchodzic Boze Narodzenie co jest dla mnie niepojete wogole ze tak sie panosza.pozniej kaza naszym kobietom zakrywac twarze i cialo pozniej przymosowa islamizacja......kiedy w koncu Europa sie ocknie?

hecer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 20:39:52
komentarz usunięty przez moderatora

hagen24
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-19 20:06:40
Mieszkam w Danii i znam duńskie multikulti z autopsji.Muzułmanie się rządzą jakby byli u siebie.Ale duński rząd ostatnio im ukrócił i wprowadził przepisy że nie mogą zapraszać(czytaj ściągać)swoich rodzin do DK póki nie zapłacą wizy i kaucji (koszty to 50 tys - 80 tys koron).A 7tys koron to pół pens

hagen24
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-19 20:10:52
ji miesięcznej,więc to znowu nie tak dużo.Wielu duńczyków których znam mówi głośno że błędem było takie hojne zapraszanie ludzi spoza UE do DK.Na początku było ok ale jak urośli w siłę to zaczęli się rządzić.To samo jest w GB i Francji.A to ostrzeżenia dla innych krajów co chcą być multikulti...

halva
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 22:27:32
To samo w szwecji zrobili , tez juz im ukrucili i nie moga od tak sciagac rodzinki.To samo jesli chodzi o social.Wczesniej im wiecej dzieci mieli rtym wiecej kasy od ponstwa dostawali , a teraz sie to ukrucilo.Na trzecie i kolejne dostaje sie juz mniej kasy niz na dwoje :) .No i juz tak sie nie mnoz

otrado82
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-11-19 20:02:04
żeby na własnym kontynecie dac sobie w kasze dmuchać to jest......niech spierd....a tam gdzie ich miejsce

szprycel
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-19 19:35:03
Fu.ck multikulti

xarlor
    Ocena: 19 (glosow:19)
2012-11-19 19:25:17
moim zdaniem żadne państwo nie może być wielokulturowe.To po prostu jest niemożliwe do wykonania.Jedna zasada,chcesz żyć w moim kraju to uszanuj moją kulturę ja w zamian usznuję twoją

irek285
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-11-19 18:25:47
Tak macie swoja wielokulturowosc to nas Europejczykow zgubi.A ta pedofilska religia plodzi sie jak komary zaleje cala wurope a potem nas pozabijaja.Jeszcze bedziemy tesknic za pogladami Andersa Breivika wspomnicie moje slowa.

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-21 17:10:18
To powiedz że Jesteś narodowościowy, nacjonalista lub patriota. Spojrzą na Ciebie gorzej niż na pedała. Ludzie dawno zapomnieli co oznaczają te słowa, zrównali pojęcia z faszyzmem.

paradiagle
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-11-19 18:21:41
a wiecie ze we francji zyje wiecej muzlumanow niz francuzow?? tak i to znaczaco.. tak znaczaco ze za 30 lat przewiduje sie francje jako republike islamska;/ macie kur-a swoja tolerancje! moim zdaniem powinna byc rasowa segregacja bo tak to widzicie co sie dzieje..przyznaje ze nie nawidze tej rasy

greenhunter
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-19 18:05:57
Spalisz publicznie biblię: wyzwie cię kilka babć, sąd da ci jakąś tam karę w zawieszeniu za tydzień każdy zapomni: Spalisz koran: zaszlachtują cie w ciągu godziny, spalą twój dom, i będę drzeć się że allah tak chciał i gdzie tu ekstremiści ?

naya1310
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-19 22:00:11
ah, te świete chrześcijaństwo... rzeź w Beziers bodajrze 1209 czy 10)... 'zabijcie wszytskich Bóg rozpozna swoich"... wiem to średniowiecze... ale dzis też bedzie historią więc nie nalezy umniejszać jej znaczenia i wazności

seledynowy
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-19 22:44:13
@naya 1310 Chrześcijanin zabija ludzi wbrew nakazom swojej religii. Muzułmanin robi to w myśl przykazań koranu.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-20 01:35:53
i znowu to straszenie, też jestem za wywaleniem ciapaków z Europy, ale nie jestem chrześcijanką, dlaczego chcecie mi narzucić swoją religie strasząć mnie inną? poza tym babcie nie są problemem, a sądy które kleczą przed kk i wydaja jedynie słuszne wyroki

Majka18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-20 06:23:55
Samwise_Gamgee dlaczego ograniczasz chrześcijaństwo tylko do katolicyzmu? Przynajmniej takie odniosłam wrażenie po Twojej wypowiedzi....

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-20 14:34:37
seledynowy-pokaż mi gdzie koran nakazuje zabijać ludzi od tak. bo chyba nie masz tu na mysli sury 2 i 4, gdzie jest mowa o zabijaniu w imie Allaha w czasie wojny i ataku na Islam...

Kosmider76
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-11-19 18:02:51
To wielka porażka Europy która pozwoliła napłynąć taniej sile roboczej a teraz arabusy robią co chcą Anglii Dania Francja i inne kraje już nie potrafią nad tym zapanować, a razem z muzułmanami przyszła zazdrość, nienawiść brak szacunku dla innych którzy są we własnym kraju, to chyba coś nie tak. Mam

greenhunter
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-19 18:07:41
W pewnym sensie rozumiem Breivika, gdyby ode mnie to zależało uwolniłbym go dał odpowiednie fundusze i go wysłał do krajów arabskich. Przynajmniej swój by trafił na swojego

beeveer
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-20 18:09:54
breivik to gówno. najłatwiej strzelać do nieuzbrojonych i niechronionych dzieci. wielki k..a bohater. na odpowiedzialnych za syf to sie bał ręki podnieść. utopić go w gnojówce, bo na kulę w łeb nie zasłużył. tak giną żołnierze.

scott34
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-19 17:31:56
Są jak pasożyty ,nic nie dają tylko biorą ......"a robić nie ma komu"

anaana1988
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 17:18:30
chcieli to mają byle sie to na nas kiedyś nie odbiło

haldir
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-11-19 17:17:32
Dziś negują Boże Narodzenie, jutro wprowadzą nakaz chodzenia w abayach, następnie znormalizują przemoc wobec kobiet, a na końcu wprowadzą prohibicję(chociaż to w Polsce nie przejdzie). Spakować i odesłać na wschód, a tam to już niech sobie robią, co im się rzewnie podoba, mogą się wszyscy razem zdet

longvader
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-19 16:48:05
No i oto kolejny europejski kraj który obudził się z ręką w nocniku.

Sagitta78
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-19 16:29:58
Za to w Polsce łamie się ustawę o prawach zwierząt, bo biedni wyznawcy Islamu czy Judaizmu, pomimo wielkiego cierpienia zwierząt,wymagają by zwierzakom podrzynano gardła i wykrwawiano na żywca.Do tego tonami eksportuje się takie mięso do NICH. Wiara nie może być przyczyną cierpienia i braku szacunku

Sagitta78
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 16:24:15
Za to w Polsce łamie się ustawę o prawach zwierząt, bo biedni wyznawcy Islamu czy Judaizmu, pomimo wielkiego cierpienia zwierząt,wymagają by zwierzakom podrzynano gardła i wykrwawiano na żywca.Do tego tonami eksportuje się takie mięso do NICH. Wiara nie może być przyczyną cierpienia i braku szacunku

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-19 16:30:38
tak, tak, ale takie mięso jest lepsze. :)Szkoda że to miłość i troska nie ma przełożenia na real, schroniska głodują itd

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 01:40:21
aborcji też zabraniają, też szkoda że ta miłość i troska nie ma przełożenia na real, bidule, itp

PonuryUserr
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-19 16:15:30
Rozwój islamu pokazuje że można wejść do czyjegoś domu w buciorach następnie nakazać domownikom zmiany swojego zwyczaju chodzenia w kapciach na buty a w przypadku sprzeciwu domowników wyperswadowania siłą. Nie przepadam za Kaczyńskim ale Tusk odda nas muzułmanom za garść srebrników.

PoPe_1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 08:53:07
Dowiedz się, kto ściągnął Czeczenów do Polski

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-19 15:52:41
Dobrze, że to pojawiło się na głównej.Ludzie powinni być ze wszechstron informowani, czym grozi eskalacja islamu na nasz kontynent.To tylko mała próbka tego, na co ich stać kiedy są gdzieś w większości.A w Europie coraz więcej jest takich miejsc i jeśli nic się z tym nie zrobi, będzie o wiele gorzej

hxcstranger
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-11-19 15:19:42
po co wrzucacie tutaj takie rzeczy co chwilę? nie wydaje mi się aby ten problem dotyczył nas polaków

king_gr
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-19 15:28:27
I tu się mylisz, ten problem dotyczy całej Europy. Trzeba myśleć zawczasu, żeby nie obudzić się z ręką w nocniku i meczetami w polskich miastach.

pasztety
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-19 16:27:45
moze ciebie to nie obchodzi , ale mnie tak bo mieszkam w Danii . tak samo jak by ci ryj ucieli a ktos by powiedzial ze go to nie dotyczy . :) pozdro

Gruber
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-19 15:14:36
Najlepiej być ateistą i mieć na wszystko wy**bane

mkowal777
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-19 16:12:27
Ciekawe jak będziesz miał wy**bane jak Ci się zamieni w Europie chrześcijaństwo na islam i narzucą Ci wszystko. Można zobaczyć w sieci co się już dzieje w Anglii czy Francji. Tam nie ma tolerancji w dzielnicach islamskich. Zamykane podczas ich świąt są całe ulice i nikt nic nie mówi bo się boją.

Gruber
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-19 17:00:39
Dlatego wszyscy powinni być ateistami. Byłby o jeden konflikt mniej

WD-40
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-19 15:14:28
nie są u siebie więc nie powinni mieć żadnych praw,a jak chcą mieć meczety to niech wypieprzają do siebie do Ali Baby

saviola1
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-19 14:14:23
teraz macie zniesienie "Bożego Narodzenia" a potem będzie "prac swoje kobiety za byle co i to całkiem legalnie w ramach "wiary" - proszę bardzo!" - ale to przecież Chrześcijaństwo jest złe....

beeveer
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-11-19 14:36:48
wszystkie religie są złe. moja była religia mówi, że świat stworzyły 3 piękne elficzki w 3 minuty. ma na to tyle samo dowodów co katolicy/islamiści/mormoni na swoje teorie. zero faktów i kupę pięknych opowieści

dylus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 14:12:40
A u siebie grają ciężko pokrzywdzonych .Islam od słowa salām – pokój widzę jak oni tego przestrzegają .

hubik27
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 13:38:59
muzułmanie zachwile caly zachod ogarna i pozniej tylko cyk cyk po kroku Chrzescijan beda konyczć

damian.szefo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-19 13:20:16
Bokiem wychodzi ich walka z chrześcijaństwem. Teraz mają tolerancyjnych inaczej muzułmanów. Jeszcze trochę zabronią im obchodzić ich świąt narodowych, zlikwidują kościoły zamieniając na meczety.

king_gr
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-11-19 13:15:59
Dlatego właśnie nie możemy dać się omamić "poprawności politycznej". Chcą mieszkać w Europie, niech mieszkają - ale na naszych zasadach. Bez meczetów, szariatu i reszty badziewia. W przeciwnym razie dojdzie do tego, że nasze dzieci będą się bały wychodzić z domów. Dlatego wspierajmy organi

king_gr
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-11-19 13:17:59
-zacje typu Polish Defence League, walczące z islamizacją NASZEJ Europy. Za bezpieczną przyszłość!

kasagaz
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-19 12:51:06
ludzie tego nie widzą i może ich to nie obchodzi, ale cała ta sytuacja przypomina inwazję, w razie konfliktu mają tysiące gotowych na wszystko fanatyków, założe sie że w razie czego rządy krajów UE pojdą na dalsze ustępstwa wobec wyznawców tej religi, aniżeli zaryzykują konflikt.

GranFigura
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 22:14:20
Skąd ja to znam (polityka ustępstw wobec Hitlera)? Powtórka z historii...

MarilynDead
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-11-19 12:47:47
komentarz usunięty przez moderatora

gorbaczow7
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-19 12:41:23
jeszcze im bokiem wyjdzie ten islam i ta tolerancja !

mikoss
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-11-19 12:14:58
nie mój cyrk nie moje małpy!

ojejku150
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 13:35:54
sie mylisz!! pochodze z malej miesciny z moich mlodych lat nie przypominam sobie by w moim miescie zyli czarniczy chinczycy a tera jest ich troche. a i ci ciemni gadaja po polskku bardzo biegle. jak by sie mamusia z asfaltem zje....

naya1310
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-19 12:07:50
a mnie zawsze zastanawia dlaczego u nas święta ustawowo wolne od pracy (niejako stające się tym samym świetami państwowymi) są świętami Chrześcijańskimi (czy też kościoła Katolickiego)...

urling
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-19 12:28:28
Bo w Polsce w obrządku rzymskokatolickim ochrzczonych jest 33,5 mln mieszkańców Polski, co w 2011 roku stanowiło 87,0% populacji.Głównie dlatego

beeveer
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-19 12:41:42
tak, tylko że do tej sekty wciągają cie pod przymusem i bez twojej zgody. a potem czarny okupant chwali się ile to katolików. oczywiście taki chrzest z punktu widzenia pisma jest nieważny, ale skąd tępy katol ma to wiedzieć.. zamiast czytać źródło lepiej słuchać faceta w sukni.

greenhunter
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-19 13:03:06
@beeveer wybacz ale zawsze możesz się wypisać, większym dziadostwem są islamiści

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-19 14:34:07
widzisz, ciężka sprawa ciągnąć dwóch swiadków 550km do miejsca chrztu, bez pewności że od ręki się to załatwi. bo nieświadome niemowlę to mozna zrobić katolikiem, ale żeby sie wypisac to już swiadkowie mi potrzebni. uważasz że to uczciwe? takie rzeczy powinno się załatwiać poleconym.

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-19 15:44:34
urlig, owszem jest miażdżąca większość Katolików, ale już Konstytucja 3 maja wprowadziła rozdzial kościoła od państwa i kolejne zapis ten powieliły... więc państwo jaka instytucja świecka nie powinno kierować się kategoriami kościoła (któregokolwiek)...

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-19 15:55:34
greenhunter-każda wiara ma na swoim koncie zbrodnie.z tym, że w naszych czasach to islamiści latają z bombami(przynajmniej taki ich wizerunek jest kreowany),a zbrodnie Chrzescijaństwa to historia odległa.nie nam chyba oceniać która wiara jest "lepsza".Dla każdego jedyną słuszną jest wyznaw

greenhunter
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 18:02:44
@naya1310 trochę na tym świecie żyję, i sporo zwiedziłem, kilka lat pracy za granicą uświadomiło mi pewne wartości, i uwierz islamiści to jak tykająca bomba atomowa, jak już pier....nie to nie będzie co zbierać

naya1310
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-19 20:39:15
greenhunter-no tak, a ja siedze całe życie zamknięta w 4-ech scianach, nic nie widzialam,nic nie wiem i nie posiadam zdolności percepcyjnych i interpretacyjnych faktów i zdarzeń...ale widze, że jesteś samozwańczym znawcą islamu. eh. PS 28 lat to faktycznie troche...tylko troche więcej niż ja:P

krzysiekpli
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-19 12:05:20
katole to lenie, nic im sie nie chce a potem żal że ktoś przecież powinien to zrobic

Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 11:18:32
Dość już zasranej poprawności politycznej! Mamy dziś to, co w VII wieku - kiedyś orężem, dziś zalewają nas na własne życzenie. Trzeba nowego Poitiers i nowego Martela i wygnać do bydło do Azji.

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 11:22:20
"To bydło do Azji". Literówka bo mnie ponosi jak coś takiego czytam.

bryzoll
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 11:00:58
Mają większość to mogą, wielki rzeczy .. a u nas np Lublin wydałby 10tys zł na muzułmańskie Święta Ofiarowania? :)

kenshi
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-19 10:51:05
nie srajcie głupot że Polska się obroni nie raz pokazywano jak to cyganie rząd z polakami robią i żadnego odwetu nie ma ilu to cyganów zabiło polaka i co za to dostali zawiasy przykład ostatni jaki był np chojnice i co zmieniło się coś panoszą się świnie dalej po ulicach a ty zrób takiemu ścierwu

Fleuri
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-19 10:50:12
ogólnie wychodzę z założenia, że powinno się szanować kraj gospodarzy i nie narzucać swoich zwyczajów. Zachód zrobił błąd, że pozwolił zagnieździć się takim ludziom, którzy chowają się za 'tolerancją' a sami są rasistami. Tylko deportacja.

milorda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 12:39:12
tzn czkawka odbija się kolonializm( w przypadku choćby Francji) + sprowadzanie taniej siły roboczej czyli ludzi biednych, niewykształconych, iw dużych ilościach. A teraz zdziwienie.

ghsghs
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-19 10:44:46
Poczytałem więcej o tym i... - nie rada miejska, tylko rada osiedlowa (3 tys. mieszk.), - nie odwołała, tylko nie dofinansowała zakupu choinki, - nie dała kasy, bo nikt się nie chciał zająć zakupem i organizacją, - kasę wyłożył w końcu sposnor... ale nadal nikomu nie chciało się zorganizować teg

ghsghs
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-19 10:48:28
- być może nikomu się nie chciało w to bawić dlatego, że 200 m dalej były zaplanowane obchody bożonarodzeniowe, a w nieco dalszej odległości jeszcze kilka innych imprez. ... ZABIĆ MUZUŁMANÓW!

ulan1989
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 10:32:36
A mi się wydaje, że nam to nie grozi. Po co Arabowie mają przyjeżdżać do nas, skoro u większości naszych sąsiadów jest wyższy poziom życia? O ile dobrze pamiętam, to w Polsce jest ich zaledwie 40-50 tys., w tym nasi Tatarzy, czyli tyle co nic :)

ulan1989
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 10:34:41
A nawet jeśli pewnego dnia zwali się tu ich więcej, to Polacy i tak nie dadzą się zdominować ;) Już nieraz pokazywaliśmy, że obcy nie będzie nami rządził. No chyba, że rząd się nie zmieni...

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-19 10:29:51
po czym wnioskujesz? ze niby Polska taki nietolerancyjny narod? w tym tempie urabiania dorastajace pokolenie bedzie jak cala lewacka Europa. Ostatnio chlopak z Olsztyna dostal wyrok 3 lat za rozklejanie wlepek przeciwko osiedlajacym sie tam Arabom. Wiecej Europy w Polsce, Angela kazala!

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 10:23:41
komentarz usunięty przez użytkownika

ReniferuCzerwony
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-19 10:22:57
Prosty przepis na łagodnego araba: bierzesz karabin maszynowy, wchodzisz do jego domu i strzelasz do wszystkiego co się rusza ( do tych małych przyszłych zej*** zwanych dziećmi też) i wychodzisz :) TADAM! :)

poi5on
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-11-19 10:22:07
ja osobiście uważam, że Muzłumanie to wspaniali i tolerancyjni ludzie a Islam to religia pokoju... ale mówię tu o prawdziwej religii i prawdziwych wyznawcach a nie o tych fanatycznych świniach które religie wykorzystują do własnych celów... a tak na marginesie to Hitler stworzył ortodoksyjnych i fan

beeveer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 12:43:44
islam religią pokoju ?!?! co ty palisz człowieku? czytałeś koran? może przespałeś rozdziały dotyczące mordowania, zniewalania i podporządkowania? taki sam mądry islamista jak wielu katolików.

seledynowy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 22:51:24
A ja znam wilka - wegetarianina. Owszem, ciagnie go do lasu, ale gównie na jagódki i jeżynki

wiechu20
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-19 10:14:26
O ho jakie oburzenie a jak co do czego to każdy ateista :)

Arkadiusz432
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-19 11:24:27
Ja jestem ateistą. Trzeba odróżnić osobistą wiarę od przywiązania do tradycji i tożsamości kulturowej.

wiechu20
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-19 12:21:40
Ale czemu jest taka afera skoro na owym osiedlu większość lokatorów to turasy? Demokracja kolego demokracja.

kris21q
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-11-18 12:28:56
jak to czytam to jestem za ponownym uruchomieniem pieca w oświęcimiu

seledynowy
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-11-15 11:46:14
Wielokulturowość - tak, ale... Niech sobie muzułmanie odmawiają duńskiego piwka czy kiełbasek "TULIP", bo im Allah zabrania. Albo niech noszą swoje stroje regionalne. Ale wnoszenie na grunt europejski poniżania kobiet czy pogardy dla innych wyznań powinno być biletem powrotnym na Bliski Ws

pieknykrzysio
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-15 10:05:54
nim polska sie opamieta to jak zwykle bedzie za pozno...

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-15 10:02:27
na ogol bledow sie nie czepiam ale powiedz ze miales w tym jakis ukryty cel by napisac "chitlerowcy":)

sharkopi
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-15 08:56:51
Nie raz byłem w Dani. I przechodząc przez arabskie osiedle zostałem zwyzywany i wtedy zrozumiałem że muzułmanie są tak samo tolerancyjnie jak chitlerowcy. To są terroryści wyznaniowi, tępią wszystkich innych. Muzułmanie to tak naprawdę zaraza która wyniszcza od środka.

poznan2000
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-15 07:57:05
To wina polityki "wielokulturowości" - Polska bezmyślnie też otwiera granice na obcą zarazę, za parę lat będziemy mieli podobne problemy jeżeli nikt mądry nie dojdzie do władzy i nie zamknie granic na obcych

karabin73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-15 01:17:29
komentarz usunięty przez moderatora

specnazQQ
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-15 01:14:45
Opieram się na przesłankach, ale wg mnie to terroryści.

aaeveom
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-15 00:27:16
Czwarty Jan Sobieski by nam sie przydal, on by wiedzial co robic ;)

Gamge
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-11-14 23:57:05
Róbcie tak dalej że mniejszości narodowe mają większe prawa od nas to za parę lat w Polsce będzie to samo co teraz dzieję się w UK,Francji i Danii jak do tej pory tylko Rosia radzi sobie z inwazją arabów

miszcz82
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-19 10:25:16
komentarz usunięty przez użytkownika

arczi.t
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-19 11:46:57
Rosja nie tylko broni się przed brudną szarańczą, ale i z pedalstwem walczyć potrafi.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500