Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zabijanie zwierząt dla sportu i przyjemności, wiocha na maxa...
miniu2006  12-11-16, 00:11 Zgłoś
+ 855 -
Dodano: 2012-11-16, 00:11:41   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 855  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
miniu2006
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-16 00:39:53
To prawdę,zgadzam się z tobą.

wiesniak2508
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-15 13:41:15
widac na fotce wielka milosc i o to chyba chodzilo reprezentantom mniejszosci seksualnej

ZmudaTL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-11 23:49:50
chciał bym widzieć jak on niby z tej procy miał by go położyć... nawet z mojego 9,3x62 nie był by na to najmniejszych szans....

Nazwahuber123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-06 21:59:40
Gdyby nie myśliwi to byśmy nie mieli co jeść :) więc odrobinę szacunku dla myśliwych .! a jeżeli ktoś nie pojedzie na polowanie to niech nie pierdoli co jak jest i co jak sie robi .! skoro nie macie pojecia na jakiś temat to zamknijcie mordy!

Nazwahuber123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-06 21:57:18
W jakiś sposób tamci ludzie mają co jeść i inne gatunki są mniej zagrożone: ) To nie jest tak ze myśliwy jedzie i strzela sobie co mu wyjdzie: ) Wszytko jest poddawane odpowiedniej selekcji i od pewnego wieku można strzelać daną zwierzynę :) lub też zwierzyne chorą tzw. strzał sanitarny :)

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 00:08:34
mysle ze go na legalu ustrzelili wiecie takie dewizowe polowania. odstrzal starej sztuki za kase dla parku narodowego. klusownik nie robilby zdjecia bo to dowd dla sadu sprawidliwosc afryki jest taka jak w polsce ale po co kusic licho ajeli juz to nie mialby luku tylko karabin maszynowy

Najgorszezdjecia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 17:03:40
Ja bym po prostu wzięła tom spluwe i w jaja strzeliła. Jak można?♥ zabić bez bronnego (nosorożca♥)? To jest po prostu...Boże dajcie mi ktoś gnata to zachlastam im te żałosne gęby!

Keront
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-25 02:52:08
Obawiam sie, ze nasze wnuki wiekszosc gatunkow znac beda jedynie z opowiadan. Smutne i tragiczne jednoczesnie.

pan_pokh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-22 20:53:12
komentarz usunięty przez moderatora

HiIQ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-22 01:51:06
a co by było gdyby Nosuś miał taki sztucer ??? Jakby powalili go na gołe klaty to szacun...

angar_dawid
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-21 23:37:55
to z łuku da się zabić nosorożca ?

Sopelek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 14:56:31
Ta, śmiechem...

foxx1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 20:12:24
jasne z luku nosorozca lol

sneakymike
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 02:10:32
krzychoo33 sam jestes uspiony, tak nosorozca uspili, ze caly we krwi lezy? nato wskacuje caly lewy bok we krwi :-/

Castor123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-20 20:12:33
Gdyby nie gospodarka łowiecka, to byście autem spokojnie nie mogli ruszyć w trasę, a o stratach na uprawach leśnych nie wspominam, dodatkowo to myśliwi muszą płacić grubą kase za takie zabawy i cały rok zajmują się tą zwierzyną, tj dokarmiają, szczepią, grodzą uprawy rolne, płacą odszkodowania itd.

nnancys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 11:37:41
to chyba nie jest zabicie tylko uspanie. Może do zbadania? Albo przewiezienia w inne miejsce?

Sopelek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 15:01:55
To akurat nieistotne co jest z nosorożcem na zdjęciu. Faktem jest, że wielu impotentów lata z wypasionym sztucerem po lesie/buszu/dżungli i zabija zwierzęta dla poprawienia sobie... nie wiem czego właściwie. Kiedyś samochód był przedłużeniem kut..a. Dziś ich stać na polowania...

remington30-06
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 18:33:28
A co ty wiesz o polowaniu i o łowiectwie, polowanie jest naturalne i normalne. To wielowiekowa tradycja, łowiectwo jest kulturo twórcze. Ten sprzęt to łuk myśliwski i on zabił tego pięknego zwierza a nie uśpił. Polowanie na wielką Piątkę jest bardzo nie bezpieczne i tu zwierzyna ma równe szanse.

kardox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 16:32:54
Widać poziom ludzi z wiochy... safari jest za zezwoleniem władzy a myśliwi polują na okazy które są chore i tak czy siak zginą, kłusownictwo jest wiochą ale coś takiego to tylko skrócenie procesu umierania który u takiego zwierzęcia już trwa.

deerhunterq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 14:30:21
wy się gówna na tym znacie

swiderdnb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 14:21:05
...ale z kuszy

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 13:52:08
Okaz zapewne byl stary i schorowany, poszedlby do zabicia tak czy siak. Tak samo jest z odstrzeliwaniem pewnej liczby zwierzyny aby nie zaburzyly naturalnej rownowagi w przyrodzie... Natomiast jesli to odstrzal dla odstrzalu to faktycznie wiocha w c****

miszcz82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-19 10:15:26
komentarz usunięty przez użytkownika

NIL1986
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 09:46:33
Z łuku uwalić nosorożca szacun dla nich .

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 08:15:06
marchewki komus wyjadal, trzeba bylo go usunac.

kiellekstein
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 00:38:49
no dobrze ale na utrzymanie parków np Krugera idą głównie pieniądze z polowań. Ekolodzy tracą wrażliwość ekologiczną kiedy na utrzymanie zagrożonych gatunków trzeba wyłożyć własna kasę. A i tak odstrzeliwuje się głównie sztuki stare i chore. Coś jak eutanazja w Holandii...

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 00:33:41
Wątpię, że to kłusownicy, oni raczej nie robiliby sobie takich zdjęć. Mógł być to jakiś bardzo słaby osobnik czy coś w ten deseń. A nawet jak to kłusownicy to nie robią tego dla zabawy tylko dla pieniędzy. Gdybym ja miał możliwość zabicia zwierzęcia za gruby hajs to nawet bym sie nie zastanawiał.

kiellekstein
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 00:33:07
Polowanie jak na polskie żubry w Białowierzy. Jak któryś jest już na zdechnięciu to dają odstrzał. Przyjeżdża 90 letni niemniaszek, strzela do sztuki która i tak za 2 dni by zdechła za co płaci ok 80 000. Ale po corocznym odstrzale 3-4 szt. są pieniadze na utrzymanie całego stada w zdrowiu.

NN829
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-18 23:00:52
Miarą naszego człowieczeństwa jest to jak traktujemy zwierzęta... Zabijanie bez powodu a tylko dla zabawy jest chore, równie dobrze mogli by szczeniaki wywalić przez okno. Broń ma służyć do obrony, a nie zabijania dla rozrywki. Dziś zwierzę jutro człowiek.

POLIDER
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-18 22:02:32
tera fajnie gorzej jak sie obudzi

seanch
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-18 21:31:29
napewno trudniej tym łukiem by było sobie strzelić w łeb

krol_julian123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 21:00:20
no i co ktos chodzi wedkowac idiota ktos chodzi na polowanie idiota zatanow sie troche czlowieku. polowanie na zagrozone gatunki to jest wiocha

marsjanek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-18 20:56:49
A już tak kłusownictwo! Może mieli nakaz zabić tego nosorożca? Bo był słaby albo zagrażał otoczeniu? W innych krajach, gdzie żyją nosorożce to tam tak robią... .

arcziwwo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-18 20:05:13
jak tak mozna? banda kretynow idiotow i wgl !!

Injector
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-18 19:58:10
komentarz usunięty przez moderatora

niepozwalam
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-18 19:31:25
Czytając to mam wrażenie że sami wegetarianie a nie wiochmeni są tutaj :D

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-18 19:13:32
Dziwi mnie to, że kłusownictwo chociaż zabronione nadal jest i nikt nie zrobi z tym porządku.

jasiek84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-18 18:52:08
Ludzie za to płacą ciężkie pieniądze - nawet za odstrzał sanitarny, a nawet jeśli to dla sportu to szanse zwierzyny w bowhunting'u to 50/50%. DB

janel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-18 18:51:01
W Polsce poluje się na dziki a tam na nosorożce...

niko987
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-18 17:41:47
ale pierdolców !!! a szynke robi sie z mąki barany?

JaWolJaWol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-18 20:01:20
nie no nie z mąki ale pokaż mi szynkę z nosorożca o.O

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 21:27:27
A co ma zabijanie dla przyjemności wspólnego z szynką ?

szlapt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 16:32:34
ja pierdziele....jeden z nich to chyba Dani Alves z Barcelony...

rainkiller
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-18 16:21:22
Nosorożce na całym świecie są pod ścisłą obroną , więc Ci panowie pubblikując to zdjęcie narazili się na olbrzymie grzywny.

viv98
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-18 15:53:04
samo zabijanie dla przyjemnosci - to jest masakra- a to jest mega zagrożony gatunek

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-18 15:52:09
Powinno odwrócić się role..wypuszczać ludzi i niech zwierzęta na nie polują.

kubaska5
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-18 15:51:18
a z kont wiesz,że on został zabity dla sportu i przyjemności. czasami chore osobniki są odszczeliwane albo jak jest ich więcej niż może pomieścić dany rezerwat albo sawanna.

Ircia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-18 17:07:33
skąd, odstrzeliwane:)

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 11:12:15
We wszystkich tych sytuacjach zwierzęta są zabijane dla przyjemności. Za zabicie takiego zwierzęcia bogate białasy albo szejkowie arabscy płacą kupę szmalu. Na stronach rezerwatów wiszą nawet oficjalne cenniki. Za nosorożca pewnie kilkaset tysięcy dolarów.

kubaska5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-18 15:50:16
a z kont wiesz,że on został zabity dla sportu i przyjemności. czasami chore osobniki są odszczeliwane albo jak jest ich więcej niż może pomieścić dany rezerwat albo sawanna.

buczer9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 15:38:53
hahaha dobre bron ktorą zostalo uspione :) tak apropo jest to luk bloczkowy stosowany wlasnie do takich polowan ;/ (kolo tego kolesia z lukiem widac krew)

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-18 15:16:14
Wiecie o tym że słonie zabijają nosorożce dla zabawy..? Skąd wiecie że tych 2 zabiło go też da sportu? Może akurat ten osobnik był agresywny i niebezpieczny i atakował turystów w rezerwacie albo inne zwierzęta. Po co gadacie głupoty jak do końca nie znacie motywu działania "myśliwych"

Nattaman
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-18 15:09:02
z takiego łuku bloczkowego o uciągu większym niż 60 funtów, można zabić nosorożca, i te zwierze jest "martwe" nie "uspione"

Rolados
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 14:37:57
komentarz usunięty przez moderatora

house32
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-18 14:06:06
Z takiego łuku nie jest w stanie zabić nosorożca. Troche logiki

spadoova
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-18 13:26:31
Gdyby nie myslwi zabijający dla sportu to wieczorami byście z domów nie wychodzili bo by was dziki i inne zwierzęta zjadły

WD-40
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-18 13:06:20
a ja bym pojechał sobie na takie safari i strzelałbym ile wlezie

Wiatropylny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-18 12:27:23
Upierdolił dzika z kuszy? ;-)

ogarnijto
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-18 13:23:52
ty tak robisz codziennie a nie on

kukfa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-18 12:20:43
Również się zgadzam z opisem.. i z przykrością stwierdzam że nasz zacny Prezydent Kraju bronek Komorowski zabija zwierzęta dla sportu-hobby...to świadczy o jego wielkim sercu:]:]

emilos24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-18 11:49:47
nie wiem dlaczego to krytykujecie być może było stare albo chore i nie dało się wyleczyć więc zeby nie cierpiało się zabiło ale moze byc tak jak piszecie w polsce np jezeli jeleń ma rogi które są bardzo zdeformowane to się takiego odszczela by podczas godów nie zranił innego jelenia w walce o samice

rojeksto
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-18 11:02:38
w tych czasach ustrzelenie nosorożca to i tak wielka sztuka.. ze względu na jego gruby pancerz :)

glutzdupy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 10:59:07
komentarz usunięty przez moderatora

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-16 11:54:48
zgadzam sie z opisem, zabijanie zwierzat dla sportu to wiocha. w tym jednak przypadku zwierze zostalo w jakims celu uspione (na co wskazuje "bron", ktora "mysliwy" trzyma w reku).

nawoz_sztuczny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 10:25:02
komentarz usunięty przez moderatora

Night_Flier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 09:19:17
Ta twoja "broń" i "myśliwy" są jak najbardziej prawdziwi. To jest tzw."TROPHY HUNTING" legalny w minimum 6 krajach Afryki. Po prostu "zabijanie dla sportu" jak to autor ujął.

smasiek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-16 00:48:10
a ja watpie w to ze zbaili mysle jednak ze uspili zbye zrobic badania i wczepic nadajnik tak ze wiocha to dla mnie nie jest bo ktos kto to wrzucil liczy na pkt swoim opisem bo kto by wrzucal foty do sieci z kusownictwa? ;> przeciez tego nosorozca nie ukryja byle gdzie tak ze by ich zlapali

dragons86
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-16 15:22:21
Niestety wydaje mi się że go zabili.Ta jego lewa strona dość mocno zakrwawiona jak na wszczepienie nadajnika.Z resztą po ryjach widać z kim ma się do czynienia.

fulo1412
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 00:40:29
kaczek*

fulo1412
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-16 00:34:25
jeszcze zeby do kacze strzelali ale nie do zwierzat ktorych za kilka lat moze juz nie byc i nastepne pokolenia beda je ogladac na zdjeciach

miniu2006
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-16 00:39:53
To prawdę,zgadzam się z tobą.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-16 00:22:24
Przeciez to nosorożec biały, zagrożony wyginięciem. Aż mi się płakac chce.. Nie wierze, ze zabili i zrobili sobie zdjęcie to musi byc jakies większe znaczenie tej fotki..

miniu2006
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-16 00:27:22
Lucy smutne to jest niestety tacy ludzie byli,są i będą :(

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-18 11:16:18
taki wyjazd to około 10 tyś $ i opłata za każde zastrzelone zwierze. Jest wielu amatorów tego, tam też muszą z czegoś żyć. Dajcie im najpierw jeść a potem narzekajcie że sprzedają polowania.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.7100