Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy to odpowiednia metoda wychowawcza?
miniu2006  12-11-17, 23:40 Zgłoś
+ 671 -
Dodano: 2012-11-17, 23:40:08   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 671  Zgłoś nadużycie
8
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(211)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
agro207
    Ocena: 34 (glosow:48)
2012-11-19 10:39:31
stare dobre metody, sam tak miałem i wyrosłem na porządnego człowieka. może gdyby dzisiaj stosowano takie kary mniej było by patologii na ulicach

Trolenstein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 23:17:55
--> skutkowac, co z tego że powiecie mu , że za to mogą iść np. do więzienia,jak dziecko nie wie co to jest więzienie i jak wygląda tam życie bo jest na to po prostu za małe , wielu dorosłych ludzi również nie wie jak tam jest, a po przykładzie z życia wziętym: moja dziewczyna dostawała lanie etc. i jest na studiach dobrze sie uczy i zachowuje się jak przyzwoity człowiek , za to jej siostra została wychowana "po nowemu" i efekt jest taki , że szantażuje rodziców, że jak jej na coś nie pozwola to nie bedzie sie uczyc itp. bo wie , że rodzicom bardziej zależy na jej przyszłości niż

Trolenstein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 23:13:37
Ludzie , ja rozumie , że komuś nie mogą podobać się takie metody innym inne , to jak ktoś wychowuje dziecko powinno zostać w domu , tak jak kiedyś była zasada "Nie mów w domu co się dzieje w szkole, nie mów w szkole co się dzieje w domu". Piszecie jacy to ludzie są straszni jak katują dzieci, ale zastanówcie się chwile: uderzyć nie można , bo zamkną bo przemoc fizyczna kar psychologicznych nie można , bo przemoc psychologiczna i dziecko będzie miało skrzywioną psychikę mówicie wytłumaczyć skutki ale prawda jest taka , że małe dziecko nie ogarnie jeszcze czym to dla nie go będzie

Timon198522
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-09 19:50:18
Nie karać rozmawiać a wasze dziecko u sąsiada będzie sie w "słoneczko" zabawiać ;) POWODZENIA :)

angeloanna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-07 09:11:31
w szkolach nie bylo tego co jest dzis mlodziez jakas nie dorobiona dziwne zachowanie zero szacunku do rodzicow nauczycieli dno bo strach uderzyc dziecko

angeloanna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-07 09:09:46
Przyznam szczerze ze ja tez musialam czasami kleczec na grochu i moje kolezanki tez czasami tez dostawalo sie wciry pasem albo sciera przez łeb nikt nie dzwonil po policje nikomu dzieci za to nie zabierano nikt nie trfial za to do pudla dzieci wyrastaly na porzadnych ludzi w szkolach nie bylo...

lordvirus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-01 20:21:47
to jest chore w ten sposob karac psychika boli i zawsze cos zostanie rozmowa spokuj i opanowanie spokojem wiecej czlowiek zdziala i przykladem rodzic powinien razem z dzieckiem klekac i pokazac jak cierpi ze musi ukarac

kaka958
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-01 18:01:18
Jakby mi ktoś taką karę sprawił to bym się jeszcze bardziej buntowała. Na mnie kary nie działają. Straciłabym szacunek do rodziców jakby mnie karali w taki sposób. Mam do Nich szacunek właśnie dlatego że nie karzą tylko tłumaczą :)

tesar3
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-26 18:37:11
lepsze to niz lanie dziecka pasem

kleopatra166
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-25 17:09:44
hahaha moja była koleżanka z klasy za kare tak robiła musiała klęczec na grohu ale co najlepsze ze ona chciała byc karana w ten sposób ;D

wiewiorka2107
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-25 16:57:05
lincz dla rodzicow

piotrek153
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-24 17:19:48
Tak powinno karać w szkołach

piotrunia_1983
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-24 14:35:18
hahahha rece opadały ja jestem za...teraz to patologia rosnie zero respektu...

PsYcHoL1996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-24 07:53:00
Pograło dziecko w Crysisa i nanoskafander sobie na ciele robi ^^

matlos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-23 23:28:04
poklęczy se tak i wyjdą głupoty z łba i pewnie dzięki temu więcej tu nie trafi

nebe
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-23 20:15:01
stare dobre metody, sam tak miałem i wyrosłem na porządnego człowieka. może gdyby dzisiaj stosowano takie kary mniej było by patologii na ulicach. Całkowicie się z tobą zgodzę sam klęczałem po 3h lub więcej przydaje się w kościele hehe

bakzdupy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-30 00:44:05
Nie sądzę aby taka metoda miała przynieść owocne skutki... jeśli uważasz że wyrosłeś na porządnego człowieka za klęczenie na grochu to serdecznie współczuję. Tak, czy tak to przemoc fizyczna. Młodej osobie trzeba wyperswadować, że nie warto tego robić dlatego, dlaczego na prawdę nie warto --->

bakzdupy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 00:47:47
---> Taka kara chyba przynosi efekty przy zawinieniach typu zjadłem twoje jabłko bo ktoś kto uważa swoje działanie za słuszne raczej nie wyciągnie wniosków z klęczenia na ziarnach grochu, tylko będzie się starał ukryć te czyny za które jest karany.

emil1999
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-22 16:51:09
dla agro207 poje*ało cię

manamanam
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-22 15:03:53
Jeśli ktoś jeszcze bez takich metod, jak na obrazku myśli, iż nie można wychować dziecka, to jest totalną pochwą, która sobie w życiu poradzić nie umie i w przyszłości będzie ch*jowym rodzicem. Co innego dać klapsa w tyłek, co innego znęcać się nad dzieciakiem. Dziękuję

pp1piotr
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-21 22:42:34
To jest zdjęcie ze pornostrony BDSM i nie ma nic wspólnego z przemocą wobec dzieci.

IGotYouDancing
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-22 18:06:20
skąd wiesz, hm? ;)

bakzdupy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 00:50:08
Ale mimo wszystko może być wykorzystana jako przykład kary... i tak nie widzimy twarzy osoby więc istotne jest samo klęczenie na ziarnach grochu, tym bardziej , że takie sytuacje mają miejsce

arek1985
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-21 21:41:32
dobra metoda. niezła tez była na pasem po dupie. ah te czasy ... przynajmniej szanuje rodzico i ich kocham.

DRACO_1970
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-21 18:26:02
agro207 Oszołomie kto wmówił ci że wyrosłeś na porządnego? Każdy kto popiera takie metody to patolog i świr!!! pytanie. POCO RANIĆ KOGOŚ KOGO SIĘ KOCHA?

Trrtoll
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-11-21 19:00:07
Dla jego dobra, żeby zrozumiał że to co zrobił było złe, myślisz że rodzic który kara dziecko robi to dla swojej satysfakcji?(oczywiście nie mówię tu o patologi)

piter.piter
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-21 19:38:38
tak, ja np nie nakrzyczę i nie dam klapsa swojemu dziecku, nawet gdy bedzie pchalo gwoździa do kontaktu, kocham je i nie bede go ranił.... draco stary oszołomie lecz się na nogi.

deejay89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-21 21:11:08
pogadamy, jak Twoje dziecko będzie miało 18 lat, będzie zaćpane przychodziło po pieniądze na kolejne ćpanie, alko i inne.

kamild1996
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-25 23:42:14
Wiocha na wiocha.pl, do czego to doszło... Żeby chwalić metody przemocy fizycznej. Przyczyna jest prosta - jesteście zbyt tępi by wychowywać swoje potomstwo, więc nie potraficie korzystać z normalnych sposobów. Problemem jest nie tyle co metoda karania a ogólne zainteresowanie rodziców...

Art6grv
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-21 17:35:02
na niektórych bezstresowo wychowywanych gimazjalistów by moze poskutkowało ...

Luja
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-11-21 17:30:58
Też kleczałam na grochu tyle ze babcia mi kazała w momencie jak naprawde zrobilam cos złego. Nie wierze w bestresowe wychowanie, przez cos takiego gówniarze leją sie na stadionach,kozakują do nauczyciela w szkole i mysla ze im wszystko wolno bo rodzice nie potrafia byc stanowczy. Lać w morde i tyle

IGotYouDancing
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-21 03:11:46
Szczerze? lepiej to, niż żeby potem słyszeć o dzieciakach które skatowane leżą w szpitalach bo tatusiowi się łapka omsknęła parę razy za dużo.

inka6100
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-20 23:18:31
ja musiałam jeszcze trzymać ręce w górze...

kingkyl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-22 23:39:38
ja trzymałem doniczkę :P

dagmara17032010
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-20 22:49:15
Kocham swoje córki i nie wyobrażam sobie karać je w podobny sposób.Nigdy nie pozwolę sobie na to by je uderzyć czy poniżyć.Jednak nie popieram wychowania bez kar.

dagmara17032010
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-20 22:47:06
Ja również wyrosłam na porządną kobietę,mam dzieci, męża,prace,nie pije i nie stoję w kolejce do opieki...dostawałam po twarzy od matki za pyskowanie,ciotka za kare kazała mi klęczeć pod domem na asfalcie(taki z drobnymi kamykami)a widzieli to ludzie...mimo tego mam żal,że tak mnie traktowano.

Astalavista
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-21 13:48:15
komentarz usunięty przez użytkownika

sp4wners
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-20 19:25:00
agro207 - jesteś pierdolnięty w łeb. Ja tego nie miałem, mimo że nie mam teraz 16 lat, a 26 i jakoś nie jestem "skrzywiony" psychicznie, a całkiem normalny.

BlackHare
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-20 21:00:13
Tyle tylko, ze ty jesteś z rocznika, który jest w miarę normalny.

arek1985
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-21 21:43:55
ale brzydko nadal mowisz i obrazasz.

metinxd1996
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-20 17:02:32
hmm powiem tylko tyle najlepsza metoda na ucznia co myśli ze jak w domu podskoczy do rodzica to wszędzie mu wszystko wolno

extremetube
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-11-20 15:38:28
ruchałbym

diamentowamaska
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-11-20 14:38:00
Fotka z japońskiego filmu porno o szkolnych dziewczynkach ??? e68d4t

mkhar
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-20 13:51:34
ale jakie wielkie kolana ma!! :O

miniminimka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-20 13:25:23
dokładnie agro207, poza tym czepiacie się wszystkiego, dla mnie jak nie ma krwi połamanych kończyn i siniaków to każda metoda jest dobra, a ślady z grochu do wieczora jej zejdą

ThePanKlopot
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-20 13:18:25
A skąd wiecie, może laske robiłą :)

ocelot1m
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-20 13:06:13
jak zasluzyl niech kleczy gowniarz

fkn123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-20 12:49:31
Na początku myślałem ze to kogoś palce xd

GarfieldLasagne
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-20 12:46:20
karanie typu stanie w kącie jeszcze rozumiem. ponoć klękanie na grochu mogło powodować problemy z kolanami ale ja lekarzem nie jestem, taką tylko słyszałam opinię.

ajkamk
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-11-20 10:31:24
i co się takiego stało?!?!? a wy nie klęczeliście na grochu to były czasy jak i nauczyciel linijką po łapach bił. pach wisiał na gwoździu i nikt się nie skarżył a teraz krzyknie się na dziecko to już że jest terroryzowane oj mogły by się tamte czasy cofnąć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiochawnecie2
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-20 20:12:56
emm przepraszam ale moim zdaniem nie powinno tak być... ciekawe co ty byś powiedział gdyby Twoje dziecko przyszło do domu i oznajmiło Ci że dostało po łapach linijką albo Pan/i nauczyciel/ka zbił/a go paskiem?

kingkyl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-20 22:20:59
do wiochawnecie2 : pogratulowałbym nauczycielce, bo za moich czasów nauczyciel również wychowywał. A nie tylko godziny robił do wypłaty

damaJ
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-21 00:19:12
pamietam jak ja dostawalam po lapach dluga drewniana linijka lub drewnianym kijem. albo jak mnie dyrektor za ucho ciagnal za bieganie na przerwie.....

k_mitura
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-20 10:22:43
To kara za robienie laski kolegą z podwórka :)

GarfieldLasagne
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-20 12:47:32
Zwłaszcza kolegą. Najpierw idź do szkoły, potem się udzielaj.

Evlyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 10:03:10
komentarz usunięty przez moderatora

hashi89
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-20 09:14:38
Ja. Jak napisałem wyżej- nieraz dostawałem takie lanie, że siadać nie mogłem. Nauczyło mnie to czegoś? Ano nauczyło. Niektórych zachowań starałem się nie powtarzać, w więzieniu nie siedziałem, nie piję (a przynajmniej niezbyt dużo), nie ćpam, kończę studia, mam niezłą pracę. Och, jaki zły mój los :(

GarfieldLasagne
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-20 12:50:13
ja też, bez bicia. Bicie to metoda tak naprawdę dla słabych. Silni i mądrzy rodzice karają w inny, sle również, konsekwentny sposób. Tłumaczą dziecku następstwa jego czynów. W*ierdol niczego nie załatwi. Dziecko może nie powtórzy błędu ale nie wie dlaczego tego nie wolno.

hashi89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-20 09:09:25
No rzeczywiście! Ile razy ja dostałem wciry za małolata jak coś zrobiłem. Nieraz tak porządnie, że siąść nie mogłem. W więzieniu nie byłem, mam niezła pracę, kończę studia. Chyba nie tak źle?

Klocki89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-20 08:52:57
Bardzo dobrze niech to wróci :)

Night_Flier
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-20 08:32:52
W dzieciństwie też klęczałem tyle, że na kaszy gryczanej z rękami w górze. Dziś z perspektywy czasu czuję wdzięczność i szacunek do rodziców za te kary bo wyrosłem na normalnego człowieka czego nie można powiedzieć o dzisiejszej młodzieży.Teraz rodzić może skończyć w sądzie za coś takiego.

paczo11
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-20 08:17:27
e tam odciśnięte ,zniknie więc po co marudzić

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-20 07:47:27
Stare metody zawsze były najlepsze ,ale znalazła sie banda *psychologów* amatarów i zaczeli zmieniac wszystko co było dobrze i uporzadkowane .. Teraz widac co sie dzieje w szkolach i na ulicach ...Brawo oświata !!

blus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-20 07:14:34
bardzo dobra! pasa szkoda a dziecku nic sie nie stalo!

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-20 02:41:16
tak dobra - a co mu się stało?

tommek7
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-11-20 00:32:00
Dobrze niech bachor cierpi!

beerni
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-20 00:23:28
mi nikt nie mówi że bicie powstrzymało mnie w jaki kol wiek sposób od ich popełnienia ,ludziki a małych serduszkach i maluśkich mózgach bijcie się miedzy sobą ale wara mi od dzieci...."kochajcie dzieci swoje bo to nie jest wszystko jedno czy na wasz widok śmieją się czy bledną"

beerni
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-20 00:20:28
Powiem wam jedno ,mnie rodzice bili,a to bicie ..niczego mnie nie uczyło...potrafiłem dostać za to samo wiele razy...i zamiast posłuchu rodził się we mnie bunt..najłatwiej jest bić , a wystarczy rozsądna kara i trochę konsekwencji drodzy rodzice, popełniłem za młodu wiele błędów w życiu i niech mi n

kardamonnum
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-20 00:08:12
To jeszcze Was- zwolenników przemocy zapytam o jedno (ale odpowiedzcie sobie szczerze, bo tu się nie przyznacie): ilu z was dostało pasem, klękało na grochu (czy czym tam chcecie) za jakieś przewinienie i nigdy więcej tego nie zrobiło? Hm? No właśnie. I takie te wasze metody skuteczne.

Dindaa45
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-20 09:42:44
hmm na grochu nigdy nie klęczałam, może dlatego ,że moi rodzice nie stosowali takiej kary...ale nie raz skórzanym paskiem ojca takie lańsko dostałam, że pupa puchła i piekła :) wielu rzeczy nie miałam odwagi więcej powtórzyć...ale jeśli chodzi o rozrabianie to nawet pasek na to nie pomógł, cóż taka

Dindaa45
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-20 09:44:49
cóż taka natura dzieci, one muszą rozrabiać, jeśli nie to chyba z dzieckiem jest coś nie tak :)

max1012
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 10:11:22
Ja dostawalem lanie i pomagało. Rodzice mnie nie katowali (dostanie klapsa w 4 litery jak to teraz okleslaja) za bardzo. Teraz zadam ci pytanie czy nie bojisz sie wychodzic wieczorami z dzieckiem, albo puszczac do szkoły. Bo moze mu sie tam krzywad stać. Dzieci nie nalezy bic, ale wychowywać.

feanorka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-20 16:30:31
Ja dostałam lanie za rozpalenie ogniska na balkonie. Nigdy więcej tego nie zrobiłam. Psychiki mi nie złamali, na terapię nie muszę chodzić;) Nie wrzucajmy klapsa (i klęczenia na grochu) do jednego wora ze znęcaniem się nad dzieciakami, nie przeginajmy w drugą stronę.

MannGegenMann
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-20 00:01:46
Piszecie, ze w Polsce sa dzieci wychowywane bezstresowo z czym sie po czesci zgodze. Wiekszosc jednak nie jest jak dla mnie w ogole wychowywana (tzn rodzice maja Cie komletnie w powarzaniu) i tu rodza sie tez potem problemy w spoleczenstwie.

Kaliana
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-20 01:02:04
Tez mi sie tak wydaje. Kiedys, kiedy dzieci bito bylo troche inaczej. Rodzice wogole zwracali uwage na dzieci, starali sie cos im wpoic, jakies zasady, normy. To ze robili to w zly sposob to co innego. Teraz dzieci sa zostawiane same sobie. Nie wychowywane.

MannGegenMann
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-22 00:57:37
Kalian lepiej nie dalo sie sprawy ujac :) Kara cielesna to dla mnie glupota. Pamietam do dzisiaj ja dostalo mi sie mocniej po tylku w wieku 4 lat od przedszkolanki (stara baba z okropnymi starymi metodami) za glupote. Ba! Nikt mi nie powiedzial wlasciwie za co. Wiec trzeba uwazac z takimi metodami..

DamianTIger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 23:42:31
komentarz usunięty przez moderatora

DamianTIger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 23:40:09
komentarz usunięty przez moderatora

magmus95
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 23:28:21
Czy wy tez na pierwszy rzut oka zobaczyliście dwa palce ? ;3

Fibraxin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 23:27:52
A ja zawsze miałem odbite trampki kolegów jak grałem w nogę:) po szkole:) jako bramkarz:) łezka się w oku kręci i zgadzam się z kolegą:)

Arecki0270
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 23:24:58
komentarz usunięty przez moderatora

ivaniuczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 23:11:34
Ja klękałam przez woreczek to mi się groch nie wbijał w kolana :P i jakoś żyje :)

polak2468
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-19 22:54:20
Zdecydowanie dobra metoda. Strugnięcie parę razy pasem to też była metoda. Nie mówię o pastwieniu się i tłuczeniu, biciu tak aby krew się lała, czy aby krwiaki były. Stare dobre lanie pasem to była dobra metoda wychowawcza. Trzeba umieć rozróżnić karanie, a wyżywanie się, bo się jest psycholem.

matyssoki
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-19 22:52:01
lepiej by było jakby przymusowy odbyt w wojsku przywrócili xD

Tarboszek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-19 23:09:44
kolego chyba młody jesteś, bo wojsko to nie więzienie, żeby były jakieś odbyty przymusowe.

matyssoki
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-19 22:51:01
To jest Chore-.-Mam 16 lat i szczerze mówiąc dobrze że mam normalnych rodziców którzy byli cierpliwi i zawsze wszystko tłumaczyli i teraz mogę im podziękować za to że mnie tak wychowali(ale szczerze mówiąc niektórym to takie coś brakuje bo przy niektórych szesnastolatkach czuję się jak w przedszkolu

JOKI0509
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 22:35:50
fender77..kiedys lizano dupy rosji i moze jak by lizali dalej to gaz byl by tansz bo za waszego pokolenia i lizania dupy amerykanom nic nie mamy moze tylko tyle ze gina chlopaki w afganie za h...j wie co

Andrzej251180
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-19 22:35:49
Metoda super. znam z autopsji. mam 32 lata i kolanami wyczuwam zmianę pogody. Debil nie wie że stale uszkadza staw kolanowy!!!!

JOKI0509
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 22:34:15
fender77..kiedys lizano dupy rosji i moze jak by lizali dalej to gaz byl by tansz bo za waszego pokolenia i lizania dupy amerykanom nic nie mamy moze tylko tyle ze gina chlopaki w afganie za h...j wie co

JOKI0509
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-19 22:31:58
POPIERAM AGRO207..TO CO DZISIAJ MAŁOLATY WYRABIA TO PRZESADA NAS RAZ DZIENNIE NAUCZYCIELKA-NAUCZYCIEL TŁUKLI ZA BZDURY I TEZ TERAZ NIE MAM CZEGO SIE WSTYDZIC

fender77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-19 22:24:16
@agro No tak Wasze pokolenie tak miało i widać gdzie teraz jest Polska. Boimy się odezwać, walczyć o swoje. Dupy liżemy Amerykanom, Niemcom, Anglikom i Bóg wie komu jeszcze. Świetnie Was te "metody" wyszkoliły ale na lizusów i podwładnych którzy boją się cokolwiek powiedzieć.

neo86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-19 22:18:22
To jeszcze jest lajtowe ... ale pranie paskiem to była metoda !!! Z resztą obie metody bardzo dobre przynajmniej po takim wychowaniu dzieciak nie jest rozwydrzony i nie będzie tak , że jak tupnie nóżką to wszystko dostanie co będzie chciał ... po takim wychowaniu ma się szacunek do życia !!!

toporek89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 21:54:30
lepiej taka niz bezstresowe wychowanie czy lanie pasem i pastwienie sie nad dzieckiem

Selerson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 21:45:50
Też tak miałem :) tylko że groch był w woreczkach, stare dobre czasy z zerówki, ale z dwojga złego wolałem po łapach linijką :))

kardamonnum
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-19 21:37:52
A od kiedy kara musi boleć?Nie ma zakazów?Nie wiem jak was wychowywali,ale ja mimo iż nie byłam bita, nikt nie zmuszał mnie do chorych,bolesnych czynności'za karę'byłam normalną nastolatką i jestem normalną kobietą.I jakoś rodzice nie mieli ze mną problemów. Znacie takie coś jak rzeczowa rozmowa?

Ukill
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 21:35:25
Grochem o ścianę!

jarekquick
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-19 21:25:45
dodatkowo lać was trzeba gówniarze! ale pamiętajcie, następni będą jeszcze gorsi niż wy, przypomnicie sobie w wieku +67 jak na wszystkich świętych będziecie się bać wyjśc na cmentarz, itp

yggdrasil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 21:21:35
komentarz usunięty przez moderatora

YamakasiLBC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 21:19:11
komentarz usunięty przez moderatora

mietek92
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-19 21:17:05
Stara metoda której przynajmniej dzieci kiedyś się bały a nie to co teraz

Max9066
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 20:57:50
BezLipyZiom źle na to patrzysz

BezLipyZiom
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-11-19 20:41:26
A ja mam pytanie czemu te kamyczki są nad udem a nie poniżej kolan ??? skoro klęczała na grochu LOL EPIC FAIL

KrzychuJarzyna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-19 21:06:49
Ale tępe dziecko hahaha. Idź spać, bo już po dobranocce.

gothu123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-19 20:35:00
az sie poswiecilem i przeczytalem wypociny wiec jak waszym zdaniem wytlumaczyc dziecku13-15lat ze nie moze pic,palic skoro mamusia tatus cos robi? jak wytlumaczyc ze dzieci w tym wieku nie powinny uprawiac seksu skoro rodzice to robia? wasze tlumaczenia sa porypane czasem trzeba przetlumaczyc inacze

gothu123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-19 20:30:25
jednym słowem czytając wasze komentarze JA PIER.... bić dziecko źle(nie popieram) karać starymi metodami źle, przez wasze bez stresowe wychowanie rodzi się patologia i brak szacunku do jakichkolwiek zasad. Lepiej żeby miało ślady od grochu przez kilka godzin niż ślady po biciu przez kilka tygodni.

smok131
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 20:27:33
czy dobra? patrz poprzednie...

ag425
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-11-19 20:01:26
jak to jest dobra metoda to walnij czołem o ten groch

ag425
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-11-19 19:58:56
walnąc w tyłek tak ale to jest ewidentne znęcanie fizyczne , debile nie rodzice,

porcupine
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-11-19 19:47:48
Mnie starzy nie bili ani nie torturowali, a też wyrosłem na porządnego człowieka.

AmbitnyTroll
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-11-19 20:11:20
Człowieku, ale kto tu mówi o torturowaniu? Gadasz o torturach, a chyba nawet nie wiesz co oznacza to słowo...

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-19 20:41:01
Siegajac do definicji: Tortury- celowe zadawanie komus cierpien fizycznych, psychicznych, badz moralnych przede wszystkim poprzez zadanie bolu, majace na celu uzyskanie informacji, przyznanie sie, zastraszenie, badz zlamanie oporu osoby torturowanej lub osoby trzeciej.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-20 00:02:46
porcupine patrz jak cie zminusowali, oni mają tak skrzywione myślenie, że cie minusują za to że cie rodzice nie bili, czy na grochu nie sadzali, według nich bez pasa nie wychowasz dziecka na czlowieka, no cóż więc ja nim nie jestem;)

porcupine
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-20 23:08:32
@AmbitnyTroll To na zdjęcie (a co agro207 określił jako "stare, dobre metody") wygląda mi właśnie na tortury.

asazylke
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-11-19 19:28:30
Sredniowiecze

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-19 22:04:43
komentarz usunięty przez użytkownika

amonamarth25
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-11-19 19:28:19
Ja bym je wyd...... :D:D:D

temperowka92
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-11-19 19:28:19
To nie wiocha... Dzisiaj nie można dziecka nawet karać. "Wychowanie bezstersowe", a później ludzie dziwią się, że po ulicach biegają porypane bachory.

halva
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 21:35:06
Bo teraz rodzice nie wychowuja dzieci , a puszczaja je samopas na zasadzie "rubta co chceta tylko mi nie przeszkadzajta" .Bezstresowe wychowanie , jest mylone z brakiem wychowania ...a to sa dwie rozne rzeczy.Mnie ani nie bito , ani nie karano w taki sposob a wyroslam na pozadnego czlowiek

kalingrad44
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-11-19 19:12:05
tak to jest dobra metoda wychowawcza

Shila900
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-11-19 18:46:01
jak byście pracowali to byście wiedzieli że to jest gazeta zakładowa , do roboty buraki

SobiX
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-11-19 18:42:54
Coś pięknego :))

greenhunter
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-11-19 18:13:36
Old sql rulezzzz. nie to co dzisiaj biegające gimbusy z browarem i jointem w ręku sapiące do każdego kto im sie nie spodoba

a55116
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-19 18:02:12
i bardzo dobrze dzisiejsza mlodziez to ma za duzo w dupie wiecej takich kar a mnie bedzie problemow z nieletnimi

Ludek2012
    Ocena: -11 (glosow:23)
2012-11-19 18:01:05
Jak dla mnie to jest idiotyzm, w tych czasach dziecko będzie chciało po czymś takim się zemścić, a nie poprawić...

tommek7
    Ocena: 11 (glosow:23)
2012-11-19 17:52:58
Trzeba nieraz porządnie sprać dupsko bo inaczej nie zrozumie. Gdzie tu wiocha sie pytam?

Liwia88
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-11-19 17:48:45
Niektórym ta metoda na pewno by pomogła.

samzi
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-11-19 17:21:16
czasem trzeba przypier... żeby zrozumiało... prosto i na temat

mkkm
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-11-19 17:09:13
bić nie można bo to przestępstwo, krzyczeć nie można bo to psychiczne znęcanie się, karać nie można bo to nie humanitarne to zastanawiam się jak w dzisiejszych czasach wychowywać dzieci?

Wera27
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-11-19 18:02:50
Przeprowadzać rozmowy i tłumaczyć jeśli zrobiło coś źle? Krzyk to oznaka słabości, ludzie krzyczą kiedy nie mają sensownych argumentów i nie chce się im czegoś wytłumaczyć. Stosowania przemocy wobec słabszego to już nie skomentuję. Wymuszanie poprzez strach przed "laniem" jest głupotą.

oniemoge
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-11-19 17:07:54
To zdjęcie to jakaś ściema.Na pewno wrzucone do sieci przez jakąś emo wariatkę,jako wyraz umartwiania ciała,bo świat jej nie rozumie i sratatata...

hunatylla
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-11-19 17:03:12
komentarz usunięty przez użytkownika

szuwar1985
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-19 17:29:26
chodzi o klęczenie na grochu ty pół mózgu!

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-19 20:23:25
Chodzi o to, ze latwiej zamiast normalnie rozmawiac i tlumaczyc jest zadac bol (kleczenie na grochu). Ukarany tego, czego nie rozumial nadal rozumiec nie bedzie, ale zrobi co karzacy chce, aby kolejnego bolu uniknac. Metoda znana od zarania dziejow, czasm do przesluchan nadal stosowana.

olek132
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 16:57:11
pare razy , się dostało linijką przez ręce ...

pawelbb
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-19 16:49:15
bardzo dobra metoda wychowawcza!!!! Kiedyś dostało się paskiem po dupie i dzieci wyrastały na normalnych ludzi, a teraz??? rozejrzycie się do wokół....

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-19 16:48:17
Widzę, ze mamy tu propagandę zwolenników "nowoczesnych metod (haha) wychowawczych". Na pewno lepsze, niż nowoczesne metody "wychowania", np "bezstresowe". Gówniarz przynajmniej nie będzie myślał, ze wszystko mu wolno.

zacietrzewiony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-19 16:31:45
spytaj rodziców....

sahtar
    Ocena: 19 (glosow:19)
2012-11-19 16:18:10
nie odpowiednia forma wychowania??? nie wiem, co za idiota wstawia takie absurdy!!! Chyba taka kara jest lepsza niż wpieprz pasem na dupsko!!! a dzieci za złe postępowanie w jakiś sposób trzeba karać bo potem wyrasta nam antystresowo chowane pokolenie JP i pedałów....

neurotyczny_jan
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 16:11:30
niektórym ta metoda na pewno by pomogła.

marcind5891
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 16:07:17
może wtedy nie byłoby tylu młodych JP...

kasiasz7
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-19 16:02:11
Ja nie jestem za karami cielesnymi, sama również ich nie dostawałam, a jestem porządnym, kulturalnym człowiekiem. Myślę, że tłumaczenie dziecku co jest dobre, a co złe jest lepsze. Jednak są niestety dzieci, do których tak po prostu nie dociera nic i małe lańsko w dupę im nie zaszkodzi.

boshqua
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-19 16:00:11
nie, to lepiej kupić dziecku lustrzankę za przeciętną pensję, iphone'a, ipad'a, nowe nike, dać nieograniczony dostęp do internetu i niebotyczne kieszonkowe i czekać na wyniki takiego "bezstresowego" wychowania czyli roznegliżowane zdjęcia w internecie, picie w alkoholu i palenie w wieku 13

mcebury
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-19 16:28:26
No ale też pały nie należy przeginać...

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 16:49:29
mcebury, to nie jest przegięcie pały, nie wywołuje okaleczeń ciała ani jakiegoś strasznie wielkiego bólu.

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 19:46:15
wole wpierdol pasem niż takie gówno...

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 22:09:05
WpierdoI pasem to tez bardzo dobra metoda ;)

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-19 15:47:21
Ja nie chodzę do kościoła więc do klęczenia nie jestem przyzwyczajone.... Przy czymś takim to bym chyba oci(pi)ał

Worus
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-19 15:31:28
chyba kazdy z nas tak kleczal wiec nie wiem w czym problem brak tylko garnka z woda nad glowa

trzydwaraz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-19 16:52:30
Dokładnie. Ale cóż teraz nastała epoka bezstresowego wychowywania i zarazem JP i takich tam innych. Wystarczy porównać dzisiejsze dzieci, a te z przed 15 czy 20 lat, bo mniej więcej tam zamyka się ta granica, gdzie dzieci bawiły się w domek na dworze, a nie na komputerze.

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-19 15:20:13
@barik111 po "robocie" ma gorsze w strupkach i boli go dooopka.

barik111
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-19 18:02:23
lubisz takie, to twoja córka przecież, adoptowałeś ją i teraz każesz jej sobie pałke obciągać

longvader
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-11-19 15:17:29
Pewnie, lepiej wsadzić nauczycielowi kosz na głowę i poskarżyć się tatusiowi który dzięki "znajomościom" wyleje belfra na bruk..

couler
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-19 15:17:23
TAK

SZA7BA
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-11-19 15:12:46
Za debilne zdjęcia na facebooku z wypiętą dupą to całkiem odpowiednia kara

erwin_93
    Ocena: -16 (glosow:18)
2012-11-19 14:55:54
Akceptując takie metody, kieruje przed wami wyłącznie lęk przed wolnością, który został wam wpojony przez autorytarnych-zalęknionych rodziców. "Sadystyczna brutalność w połączeniu z mistycyzmem tworzy mentalność faszystowską". Polecam głęboką psychoanalizę.

AmbitnyTroll
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-19 15:00:54
Pieprzysz farmazony.

Avenger09
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-19 15:03:29
Dokładnie głupoty... Wychowanie w stresie i strachu uczy co jest dobre a co złe, a to podstawa wyjścia na ludzi.

erwin_93
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-11-19 15:10:44
Doskonałe podstawy etyczne - strach i stres. Dzieci łatwo rozpoznają podstawy tych irracjonalnych "autorytetów". Potem złamane tak jak rodzice, pozostają neurotykami do końca życia. Żałosne.

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 15:36:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Avenger09
    Ocena: 18 (glosow:30)
2012-11-19 14:32:34
Doskonała metoda. Pewnie dostanę mnóstwo minusów, ale mam to gdzieś... Jak widzę debilizm, to wstyd mi, że jestem człowiekiem. Wszystkich idiotów powinni słać do wojska i lać, a nadpobudliwym dać łopatę i niech napier*alają. Wtedy nie odważyli by się nawet na myśli o głupocie...

zbiczeek
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-19 15:57:56
Dostaniesz duzo plusow. W PL jest pelna akceptacja dla przemocy, bicia/dreczenia dzieci, partnerek, widac to tez na ulicy, gdzie za nic po gebie latwo dostac (co sie patrzysz, jak jezdzisz). Musi cywilizacja w PL zawitac i system prawny zmienic, aby beton zrozumial, ze nie tedy droga.

BonyDydy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-19 20:06:23
doastaniesz plusy ale nie za akceptacje przemocy. nikt tego nie toleruje (bicia w twarz,plecy,brzuch) a kara taka jak na zdjeciu jest przydatna i pasek na pupe czasem rowniez sie przyda. a nauczyc sie mozna : "najpierw pomysl potem zrob co chcesz". a ci od "co sie patrzysz" to zw

BonyDydy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 20:09:10
czajne gimby ktore mysla ze wolno im wszystko tak jak domu bo tak sa wychowani.

Astalavista
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-11-19 14:26:41
Dzieciak kiedyś dorośnie i podziękuje mamusi i tatusiowi

xander119
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-19 14:20:38
komentarz usunięty przez użytkownika

deathmind
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-19 14:11:09
Obrońcy bezstresowego wychowania oczywiście powołują się na wynaturzenia jak pobicia etc. Mieliście przykład w superniani i co? Tygodnie pracy? Kur*** ludzie, przecież taki dzieciak dostałby raz lanie za zbicie lampki i drugi raz by się zastanowił.

rosehatake
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-19 13:53:21
Jedni uważają to drudzy uważają tamto. Takie karanie względem mnie jest dobre, bo na takim wychowaniu ludzie wyrastali na porządnych ludzi, a dziś... aż szkoda mówić, np Dzień Niepodległości kiedyś, a teraz. Zmienił się raczej w manifesację(nie jestem pewna czy dobrze to nazwałam) kiboli.

antoniobanano
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-11-19 13:36:52
i barrdzo kur@#a pozytywnie..!

szpara333
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-19 13:07:10
bardzo dobrze sprawdzal sie takze ryz dlugozianristy

szogunxd
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-19 13:05:54
dobrze! tępić kurwstwo.

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-11-19 13:22:46
Tobie by się klęczenie na grochu przydało. Dzięki takim metodą za starych dobrych czasów było mniej takich głąbów jak Ty.

drLOUBITCH
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-11-19 12:51:21
Za moich czasów było normalne, że za nieodpowiednie zachowanie dostało się pasem po dupie, albo mokrą ścierą po łbie.

MarilynDead
    Ocena: -33 (glosow:37)
2012-11-19 12:54:23
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-11-19 13:13:51
Za te metody wychowawcze podziękuj swoim rodzicom. Widać nie bardzo poskutkowały, lepsza by była metoda śliskiego kocyka w twoim przypadku.

Avenger09
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 14:37:49
Zgadzam się z poprzednikiem. Dobrze by też było przywiązać MarilynDead do góry nogami skórzanym pasem na drzewie, coby mu głupoty ze łba wyszły podczas, gdy drugim pasem lali by go w "dupala"...

tooomek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-19 12:50:24
oj beerni ja tez nie jestem za katowaniem dziecka ...ale zeby nawet palcem nie tknąć,,,,to jak je przewijałeś?a tak na serio to jakby dzieci sie choc troszke czegos bały(szanowały) to nie było by tak jak jest...

omen100
    Ocena: 18 (glosow:18)
2012-11-19 12:48:33
Kara musi byc,oczywiscie nie mam na mysli torturowania dzieciaka, ale pociagnac za ucho,dac klapsa zawsze mozna:) Nie popieram bezstresowego wychowania.

beerni
    Ocena: -14 (glosow:22)
2012-11-19 12:41:30
jak nisko upadłeś człowieku ...krzywdzić słabszego ..to jest metoda ???Ja mojego dziecka nie tknął bym palcem ...uważam że winny jest zawsze rodzic..."ojciec Hitlera ciągle go napierdzielał.."

antraxcdt
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-11-19 13:27:29
jak słyszę takie głupoty to scyzoryk w kieszeni mi się otwiera. nie zdziw się jak Ci przyjdzie córeczka w wieku 14 lat z brzuchem i powie, że to ze słoneczka. Bezstresowe wychowanie to debilizm, nie mówię, że masz katować dziecko ale 30min na grochu jeszcze nikogo nie zabiło a głupie pomysły wybija.

carmamir
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-19 13:42:27
Bzdura, nie chodzi o krzywdzenie a o kare. Moze rodzice mnie nie bili ale czasami dostalem po uchu jak cos zrobilem, pamietaj ze dziecko ma gdzies co rodzice ucza jak jest z kolegami, wtedy rozne pomysly do glowy wpadaja. Jesli raz dziecko dostaie kare to sie uczy.

bono516
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-19 12:32:30
No cóż Agro207... Patologia nie bierze się z kar jakie rodzice stosują dzieciom ale odpowiednim podejsciu. Co da dziecku kara jak jego ojciec jest alkoholikiem a matka nie chce dziecka bo buło nieplanowane ? czy metoda karania rodzi w człowieku lepszego człowieka ?

MarilynDead
    Ocena: -12 (glosow:20)
2012-11-19 12:16:46
komentarz usunięty przez moderatora

mk82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-19 13:50:19
odpowiedz mi człowieku, po co robić z siebie takiego idiotę i pisać takie farmazony...?

SteelMike
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-19 12:07:22
Hmmmm czy to uczeń? Ja znalazłem to zdjęcie w galerii: Pic 10 from 15 in gallery "Erotic torture pictures"

godik3mie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-19 13:24:31
Pierwsze co pomyślałem po obejrzeniu zdjęcia- to z jakiegoś erotycznego portalu! W twoim komentarzu mam tego potwierdzenie....

rudasu
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-19 11:51:43
Ojojo ale sadyzm, lepiej dostać pasem przez dupę, lub ręką. No bo przecież karanie dzieci w jakikolwiek sposób jest chorym wymysłem dorosłych. Gimbusy się burzą.

Makaron666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 11:45:10
komentarz usunięty przez moderatora

Koliber21
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-11-19 11:44:03
Lepsza taka kara niż bicie,ta daje do przemyślenia,a bicie wzbudza agresje.

miodzjo
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-11-19 11:40:10
Takie kary krzywdy nie robią, ale przynajmniej była dyscyplina, a teraz dzieciaki robią co chcą, bo nauczyciel nic nie może.

misiorysio15
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-19 11:40:00
Tak, tak, po trzykroć tak

AmbitnyTroll
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-11-19 11:30:16
I bardzo dobrze. Z niepoprawnymi gówniarzami trzeba krótko! Kiedyś kary dla bachorów były skuteczne i wśród starszych pokoleń nie ma tylu degeneratów. A teraz mamy "bezstresowe wychowanie" gdzie max karą jest szlaban na PC. I mamy dzięki temu szerzącą się patologię i coraz więcej kryminali

szatano999
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-11-19 11:17:02
UWAGA!!!....przy robieniu tego zdjęcia nie ucierpiał żaden uczeń

agro207
    Ocena: 34 (glosow:48)
2012-11-19 10:39:31
stare dobre metody, sam tak miałem i wyrosłem na porządnego człowieka. może gdyby dzisiaj stosowano takie kary mniej było by patologii na ulicach

zbiczeek
    Ocena: -21 (glosow:37)
2012-11-19 10:55:06
Takie metody maja wiecej wspolnego z torturami, niz z wychowaniem, ale kazdy ma prawo do wlasnych upodoban, w koncu dzieciak i tak nie ma wyjscia i musi brac, co rodzic karze. Nie pisz tylko, ze na porzadnego czlowieka wyrosles, bo takie cos pochwalajac sam sobie zaprzeczasz.

Lola90009
    Ocena: -17 (glosow:27)
2012-11-19 11:12:19
komentarz usunięty przez użytkownika

deathmind
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-11-19 11:28:48
Znam trochę dziewczyn bezstresowo chowanych i wszystkie są tak pyskate, że szok. Dla nich słowo pokora nie istnieje, a żeby chociaż miały świadomość, że koleżanka może im zaraz przysadzić w sagan...

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-19 12:06:19
@death - moim zdaniem, to mylisz, podobnie jak wiekszosc zazartych przeciwnikow bezstresowego wychowania, czym jest brak wychowania, a czym wychowanie bez stresu.

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 14:05:46
Z jedną rozmawiałem nt. wychowania i owszem pouczano ją itd., ale ona się po prostu nikogo i niczego nie boi. Nie chodzi mi o jakąś fobię, ale o to, że jak komuś w twarz rzucasz chamskie docinki to ktoś może przejść do innych metod niż polemika.

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-19 14:08:03
Osobiście dziewczyny nigdy nie tknąłem, ale znam sporo, którym jakaś inna kobieta powinna równo zasadzić kopa w zadek na otrzeźwienie, bo to czasem przechodzi ludzkie pojęcie. Rozpieszczony facecik-niuniuś dostanie w dziób raz czy dwa i zacznie ważyć słowa.

Krishak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-19 18:19:05
tak kończą frajerzy

fender77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-19 22:23:12
No tak Wasze pokolenie tak miało i widać gdzie teraz jest Polska. Boimy się odezwać, walczyć o swoje. Dupy liżemy Amerykanom, Niemcom, Anglikom i Bóg wie komu jeszcze. Świetnie Was te "metody" wyszkoliły ale na lizusów i podwładnych którzy boją się cokolwiek powiedzieć.

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-25 07:50:42
wiocha to samemu stwierdzac, ze jest sie porzadnym czlowiekiem...

deathmind
    Ocena: 19 (glosow:21)
2012-11-19 10:33:00
Dobra już bez przesady. Gdy chodziłem do podstawówki pamiętam, że przynajmniej raz musiałem klęczeć w kącie na oczach klasy przez 45 min, bo miałem na 9:00, a byłem przed 8:00 i w czasie lekcji wariowałem po korytarzu. Jakoś nie czuję się pokrzywdzony dzisiaj.

deathmind
    Ocena: 19 (glosow:23)
2012-11-19 10:35:16
Choć wiem, że dzisiaj to byłbym nagrany telefonem przez kogoś, część by z tego miała ubaw, a jakieś pseudo-pajace doprowadziłyby do wyrzucenia takiej nauczycielki. Nie można karać, służby też już nie ma i co? Wg mnie mamy coraz więcej złodziei, kiboli itp.

BuraczanyPasterz
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-11-19 10:32:54
Admin capie i mody , Co wy na główna dajecie? Jaka wiocha? Normalna metoda wychowawcza, dawała w cholerę więcej niż dzisiejsze bezstresowe wychowanie. Jestem wdzięczny ojcu za każdy łomot zasłużony co dostałem , bo wyszedłem na ludzi. Miniu2006 zweryfikuj sposób myslenia.

piotrbigaj
    Ocena: 18 (glosow:18)
2012-11-18 16:02:50
to nie te czasy, teraz dzieciaki wolalyby pokleczec na grochu niz miec szlaban na neta albo na Iphone'a...

hycelius
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-18 11:13:20
Zajebiste!! i z góry francuzik!!

marczello
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-11-18 10:49:11
Ty zboku, to japońskie porno. Pod płaszczykiem troski o dzieci wstawiasz tu japońskie, zboczone obrazki. Wstydź się zboczeńcu!

elfcalypso
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-11-17 23:47:12
dla mnie to szczyt glupoty :)

miniu2006
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-11-17 23:49:50
Dla mnie również ;)

Viwaldoo
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-17 23:46:55
Faktycznie, tak nie wolno!! Groch powinien byc w woreczku

miniu2006
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-17 23:51:01
lub w garnku;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600