Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dianusia  12-11-21, 23:00 Zgłoś
+ 387 -
Dodano: 2012-11-21, 23:00:07   przez: dianusia
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 387  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Kiciuś.
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(20)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mouse-in-house
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-23 15:30:35
Facet zrobil sobie fotke dla zartu a wszyscy uhuuhhu jak wiocha

polskapl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-23 01:14:08
Dla mnie spoko i oby tak dalej polecam, tylko leginsy, albo rajstopy na nogi i gitara.

CrissCross
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 18:04:25
A gdzie opis "gdzie ci prawdziwi mężczyźni"? Chyba jakieś święto.

cherry1-1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 00:23:30
Powinien mieć dłuższą spódnicę i szpilki ;)

Lola90009
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-11-24 14:48:51
komentarz usunięty przez użytkownika

barik111
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-11-24 14:52:26
dla żartów to matka cie urodziła

longvader
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-28 10:18:24
Swój palec chyba..

szydera88
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-24 07:09:53
ojejeu naprawde dowcipne widać że ma wyrafinowane poczucie humoru

czampionick
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-24 00:31:10
photoshop jak 90% zdjęć na tym portalu, za to fajna muza leci :)

pasjonatka1234
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-23 22:23:49
Sexy ciało+poczucie humoru=fajny facet

Ania9821
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-23 22:02:34
TO jest dla jaj rozróżniaj cię trochę.A po za tym ma ładne ciało :]

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-23 20:51:12
Nawet mu pasuje to wdzianko he he.

gihu83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 18:51:06
To raczej nowoczesna hybryda.

allejaja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-23 18:44:42
gość niegłupio zbudowany robi sobie jaja ;) i wielka wiocha pff

Gribson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 17:48:32
komentarz usunięty przez moderatora

mouse-in-house
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-23 15:30:35
Facet zrobil sobie fotke dla zartu a wszyscy uhuuhhu jak wiocha

otomin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-23 18:31:38
beka z typa przynajmniej jest

arigold7
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-23 20:29:52
ale zart, doprawdy zabawne, hahaha, ale sie usmialem, trzeba byc debilem zeby nakladac staniki i spodniczki

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-23 14:56:10
Przesadził koleś !!

szaflarska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-23 13:37:45
tylko niech uważa by się nie podniosła za bardzo ta sukieneczka.

typhon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-23 10:45:02
Ale nóg to już nie ogolił


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500