Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
drobinka  12-11-23, 00:27 Zgłoś
+ 763 -
Dodano: 2012-11-23, 00:27:30   przez: drobinka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 763  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
falk87
    Ocena: 6 (glosow:24)
2012-11-29 22:53:11
tego obrońcę praw zwierząt wsadził bym do klatki pełnej żmij

Arthum
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-08 19:44:10
Człowiek też jest zwierzęciem(wbrew temu co większość ludzi mówi), rozumiem że żmija jest pod ochroną ale pierwszą reakcją obronną jest wykorzystanie tego co ma się pod ręką do obrony, a że to było pierwsze co przyszło babci do głowy to się nie dziwię. Sam bym pewnie tak samo zareagował ze strachu.

Royer30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-04 00:53:54
jestem wojskowym, na konotopie jestem praktycznie codziennie, a o takim zdarzeniu nie slyszalem ....

Peterz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-03 12:17:41
Macie o co kruszyć kopie ... trudno stało się. Z jednej strony jest to zwierze prawnie chronione i jak każde ma prawo żyć, z drugiej strony każdy w poczuciu zagrożenia (prawdziwego lub wyimaginowanego - nie każdy musi się znać, w tym przypadku jest to starsza osoba) ma prawo się bronić.

Piotrek902
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-03 00:07:39
Niezła bajeczka babuni. Wąż syczał, bo to naturalna reakcja obronna. Chciał ukąsić ? Ja też bym ją chciał ukąsić gdyby jakaś stara rura okładała mnie laską... Facet postąpił słusznie, węże w momencie zagrożenia syczą, wystarczy go obejść, a nie okładać...

yeloneck
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-01 11:36:10
Trochę śmieszne, że żmija wypełzła i chciała ją ukąsić... Dobra bajka.

Rajden204
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-01 09:45:44
Hmm to się wydarzyło nie daleko mojego miasta, Drawska Pom... Wiochmeni i idioci oblegają Polskę! Trzeba coś z tym zrobić!

adolf206
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-30 23:30:20
co za tępa baba...predzej by ja ta zmija ukasila jak zaczela ja bic laska niz gdyby ja ominela. nic tylko wychlostac.

Punisherix
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-30 23:25:57
Niże demograficzne w Polsce ! własnie przez takie sytuacjie przykre nie wiem jak wy ale jaj jej współczuje i się żmiji boję i wgl węży postąpił bym tak samo ze strachu więc nie reagujcie tak pochopnie .

mundox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 17:41:03
komentarz usunięty przez moderatora

shirou
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-30 15:32:52
i tak jest za dużo ludzi na świecie

yeti1992
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-01 12:45:49
powieś sie to bedzie o jednego mniej

Samarka
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-11-30 13:56:45
Drogie osoby broniące praw żmij w komentarzach:)Nie każdy jest na tyle''mądry'' co Wy i wie jak obchodzić się ze żmijami!Więc kobieta miała prawo się wystraszyć.Widzę,że w naszym kraju bardziej szanuje się żmiję niż starszą kobietę.

bmw120d
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-30 12:52:18
w sejmie jest ich wiecej i tez sa pod ochrona

LOL1500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 11:49:00
komentarz usunięty przez użytkownika

LOL1500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 11:50:39
komentarz usunięty przez użytkownika

LOL1500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 11:51:40
komentarz usunięty przez użytkownika

przemekrj
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-30 11:12:54
Ludzie,co wy piszecie,skąd ta babcia ma wiedzieć czy żmija ucieknie czy nie, czy ją ugryzie czy może tylko sobie po prostu syknie parę razy na babcię, durni obrońcy praw zwierząt.

adolf206
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-30 23:34:00
durny to ty tez troche jestes, jak wyzej pisalem predzej by ja zmija ugryzla niz gdyby ja ominela,ciekawe czy jakby zobaczyla niedzwiedzia to tez by go laska zaczela okladac czbo nie wiadomo co niedzwiedz zrobi czy moze uciekala by.

damien_omen
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-30 09:52:56
Żmija atakuje zwierzę większe od niej (człowiek) tylko w samoobronie, gdy nie ma możliwości ucieczki. Tej babci należy się surowa kara !

misiorysio15
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-30 09:51:16
Widocznie babcia nie była spokrewniona z Salazarem Sliterinem i nie znała mowy węży. Bo gdyby znała, zrozumiałaby, że żmija nie syczy, tylko mówi: ssssspier....j, bo mnie nadepniesz. A baba żmiję laską w łeb :-(

helga301
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-11-29 23:45:57
jak dla mnie to bardzo dobrze , że ta kobieta została ukarana . Jakim prawem ludzie maja mieć więcej swobody niż zwierzęta , którym robimy tyle szkody i niszczymy im otoczenie .

falk87
    Ocena: 6 (glosow:24)
2012-11-29 22:53:11
tego obrońcę praw zwierząt wsadził bym do klatki pełnej żmij

NIEN0RMALNY
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 22:17:12
komentarz usunięty przez moderatora

wiochoslaw
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-11-29 22:01:01
Nie wieże , ta żmija chciała "Chyba chciała" ukąsić starszą babcie , a ta się broniła zabiła ją i niby sprawa ? Ja bym temu ekoglowi czy kij wie komu wsadzić do kontenera ze ptasznikami, dał mu nóż i powiedział że one są chronione. Co ? Czekał by aż go ujebią czy zaczzął ioch wybijać?

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-29 22:12:36
Zapłacił byś mu parę groszy i bez żadnych skrupułów by im karki poukręcał

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 12:09:38
Od ptaszników się odstosunkuj kolego to całkiem sympatyczne zwierzątka. :)

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-11-29 21:49:24
Takim ekologom tylko pałą można przegadać! Lenie pazerni na pieniądze i nic więcej!

Nati50
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-01 00:17:14
komentarz usunięty przez użytkownika

slanet1
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-11-29 21:34:01
Czyli jak żmija wpełznie do domu to musisz się wyprowadzić bo ona pod ochroną żyć musi a my nie

stereg
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-29 21:19:01
rozumiem, że wszyscy zwolennicy z...a zmiji gdy pies na nich szczeknie walą go kijem po łbie. To, że żmija syczy, to chyba normalne, kot miauczy a pies szczeka. Wielokrotnie wędrując po lesie widziałem i słyszałem żmiję i po prostu lekkim łukiem ja omijałem. I tyle. Ale "chłop żywemu nie przepu

Samarka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-29 21:10:56
Taa...Żmija może mnie upier****ć a ja nie mam się prawa bronić?No to jakieś chore żeby zwierzęta miały większe prawa od ludzi!Za zabicie psa podobno grozi 2 lata,czyli jak zaatakuje mnie pies nie mam prawa np.Go zastrzelić,bo skończę w pace haha :)

Wera27
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-29 21:40:52
Pies nie jest pod ochroną i mogłabyś go zabić w obronie własnej.Natomiast Żmije są ściśle chronione w Polsce i nie są niebezpieczne,wystarczyłoby ją obejść dokoła.Zwykle same uciekają przed człowiekiem.Nie sądzę,że gad zaczął by gonić tę kobietę gdyby go po prostu ominęła.Mogła "ruszyć" mó

Wera27
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-29 21:46:29
mózgiem zanim ją "na wszelki wypadek" zabiła.Gdyby każdy nie przestrzegał przepisów dotyczących ochrony zwierząt i zabijał je bo jest niedouczony to większość z nich już by wyginęła. Jad żmii jest równie szkodliwy co jad osy.

Samarka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-29 22:37:31
Nie wiem w jakim stopniu jest szkodliwy jad żmii i pewnie większość osób nie wie i każda zareagowałaby tak samo jak ta kobieta.Nie zrobiła tego dla przyjemności tylko ze strachu,więc nie powinna być karana.

emciok
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-29 22:53:08
Owszem że powinna być karana, zwierz nie stwarzało realnego zagrożenia. Gdyby przeszła na około jak to napisała koleżanka powyżej nic by się nie stało. Trochę wyobraźni, zwierzę nie atakuje samo z siebie. Strach nie jest usprawiedliwieniem.

olo113
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-11-29 19:56:15
tak, bo na pewno gdyby babka poszła dalej to żmija przypuściła by za nią szaleńczy pościg celem zatrucia śmiertelnym jadem! boże co za ciemnogród! Mam nadzieję, że kara będzie wysoka

beznazwy531
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-29 18:57:59
w końcu człowiek dominuje na tym świecie, nie zwierzęta

kaka958
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-29 18:53:03
Żmije są pod ochroną i nie można ich zabijać. A powiedzenie "bo w obronie: tutaj się nie sprawdza Ludzie powinni wkuć sobie do główek że zwierzęta najpierw grożą a potem atakują. Stety lub niestety ale żyjemy w ekosystemach gdzie ważne są zależności między organizmami i powinniśmy sobie z tego

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-29 18:04:06
Taką tabliczkę należy ustawić jak mają się spotkać 2 teściowe..

Rybcia123456
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-11-29 18:01:22
Kara musi być!Gdyby nie My-Ludzie to zwierzęta miayby spokój!

Wiesniakznetu
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-11-29 17:04:34
Typowy ekofaszysta. Za rogiem dwóch dresiarzy leje studenta a on sobie przechodzi i odwraca głowę

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 16:51:32
komentarz usunięty przez moderatora

mick1973
    Ocena: 7 (glosow:29)
2012-11-29 16:39:40
komentarz usunięty przez użytkownika

RealityVSDelusion
    Ocena: -28 (glosow:40)
2012-11-29 17:06:08
Widzę łatwo wymądrzać się ch.uja wiedząc ... idź do schroniska i się dowiedz a nie p.ierdolisz.

emciok
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-29 22:57:44
4 tyś. ? Chyba 40 zł -,- Bezdomny, jest bezdomnym z wyboru a zwierzęta nikomu nie zawiniły.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 00:11:45
emocik idac twoim tokiem mozna zlikwidowac wszystkie schroniska, niech pieski sobie wybiora gdzie chca pobiegac. nie przepadam za porownywaniem ludzi do zwierzat jak i nie popieram znecania sie nad zwierzetami ale wiekszosc z nas by sie wystraszyla gdyby napotkala na drodze weza

mick1973
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-11-30 15:46:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-29 16:28:19
komentarz usunięty przez użytkownika

kapeetek
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-11-29 16:24:57
Zanim zaczniesz rozpowszechniać bzdury sprawdź. ŻMIJA NIE JEST JUŻ POD OCHRONĄ. Wspaniali ekolodzy wyhodowali sporo i wypuścili. Powstał kolejny problem. Żmije te nie boją się ludzi przez co stanowią zagrożenie.

bibabalanga
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-29 16:54:12
Niezwykle ciekawe co piszesz. A możesz podać numer rozporządzenia?

masteeff
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-29 16:56:10
a ciekawe skąd ty masz takie informacje?? chętnie się dowiem

emciok
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 22:58:55
Ładne bajki, chcemy więcej ;-)

bgm30
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-29 15:51:35
Kurcze nie wiem czy potrafił bym sie cofnąć kilka kroków jakbym zobaczył taka żmije która atakowała z premedytacja będąc w dodatku jest pod ochrona ....

ogarnijto
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-29 15:44:53
to ten człowiek nie powinien zawracać dupy

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-29 15:35:01
trzeba było ekologa lachą , po łbie i po genitaliach jak miał . Dlaczego ja na nich patrzeć nie mogę choć zwierzęta kocham i przyrode też

dlugi1974
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-11-29 15:28:01
Zygzakowata nie jest zagrożeniem dla życia i zdrowia chyba że ktoś jest uczulony no ale wtedy to i osy i pszczoły i trzmiele trzeba ukatrupić. Każda żmija w konfrontacji z człowiekiem po prostu ucieknie. „chłop żywemu nie przepuści” niestety taka jest wiedza starszych ludzi.

masakra01
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-29 15:27:03
komentarz usunięty przez moderatora

arigold7
    Ocena: -2 (glosow:28)
2012-11-29 13:36:23
ekolodzy i obroncy praw zwierzat to najwieksi debile i zaklamane cwele

Ingenue87
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-29 15:40:22
Trudno się z tym nie zgodzić. Delikatnie mówiąc- hipokryci.

arigold7
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-29 16:18:30
no dokladnie, zabraklo mi tego slowa, najczesciej zaprzeczaja sami sobie, i mysla ze nikt nie wie ze chodzi o kase

gusia89
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-11-29 13:15:51
ciekaw jestem co by było jakby wrzucić takiego obrońce praw zwierząt do żmijowiska. Leżał sobie spokojnie czy uciekał nie patrząc pod nogi czyli rozdeptując te biedne stworzonka...

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-11-29 13:01:51
przed sądem to powinien stanąć ten gościu za zawracanie dupy sędziemu

wiesmianka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-29 12:46:25
Ta historia przypomniała mi plan eko-idiotów-swego czasu wynajęli helikopter do którego upchnęli 3 worki pełne żmij (po ok 80szt) i zrzucili je z niego licząc, ze węzeł się rozwiąże przy upadku- niestety plan się nie udał, żmije się udusiły a w lesie było czuć zgniliznę przy radości wszytskich :D

cempra
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-11-29 12:44:02
Bzdura! Wsioki zabijają z urzędu - jeżdzę na rowerze przez las (trasa rowerowa) często i na trasie rozmazane leżą zaskrońce - dla zabawy. Poza tym nie przypominam sobie żeby w PL ktoś zmarł po ugryzieniu. Stara pewnie zobaczyła swoją konkurencję - drugą żmiję i jak to kazdy porządny katolik - zabiła

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-11-29 14:04:08
Bardzo trafny komentarz! Brawo! Podpisuje sie pod tym!

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-29 15:26:25
cempra święta prawda. Zygzakowata nie jest zagrożeniem dla życia i zdrowia chyba że ktoś jest uczulony no ale wtedy to i osy i pszczoły i trzmiele trzeba ukatrupić. Każda żmija w konfrontacji z człowiekiem po prostu ucieknie.

yeah_____PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 12:41:15
komentarz usunięty przez moderatora

BatNaWas
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-29 12:38:41
A to żmija

macio1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 12:25:52
komentarz usunięty przez moderatora

masteeff
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-29 12:18:12
i bedą zabijac te piekne węże bez wyraźnej przyczyny bo"tak ich uczyli dziadkowie" a żmija przez to jest na wyginięciu a do tgo niemożna dopuścic

masteeff
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-29 12:16:01
tak wiec sam jad naszej żmiji jest dosyć mocny lecz nie zawsze przy ugryzieniu dostajemy pełną jego dawkę, zdarzają sie także tzw suche ugryzienia gdy żmija nie wpuści wogole jadu. Podsumowujac do tematu. nie nękana paotkana żmija szybko ucieknie ale mentalność moherów sie długo nie zmieni i bedą za

bajk87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 15:01:21
komentarz usunięty przez moderatora

masteeff
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 12:13:22
przyparta do muru. LD50 czyli dawka śmiertelna jadu żmiji wynosi 0.11 mg/kg ( im niższy wskaźnik tym grożniejszy jad dla człowieka i innych zwierząt.Wskaźnik ten jest wiekszy niż u węży takich jak żmija gabońska Bitis gabonica czy grzechotnik straszliwy Crotalus durissus tak więc sam jad jest dosyć

masteeff
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 12:06:11
Witam Rzeczywiście ochrona środowiska w polsce jest jakby to ująć zbyt fanatyczna w podejściu do wykonywanych obowiązków.Lecz tak samo babcia nie musiała zabijać żmiji bo polskie mają płochliwe usposobienie i wolą uciec na nasz wiok niż walczyć no chyba że są przez nas nękane lub "przypart

mr.tick
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-29 11:35:46
Wszystkich tych eko-oszołomów pozamykałbym gdzieś w dziczy, niech tam sobie żyją. O środowisko trzeba dbać, ale wszystko z umiarem i zdrowym rozsądkiem. Drogi zbudować nie pozwolili, wolą żeby dzieci w drodze do szkoły ginęły, a jak już swoje wywalczyli to resztę mają gdzieś.

mr.tick
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-29 11:39:09
Poczytajcie sobie co się dzisiaj dzieje dzisiaj w dolinie rospudy, o którą tak zaciekle walczyli. NIKT z zielonych tam się nie pojawił od kilku lat, wszystko gnije, same rozszerzające się bagna niszczące cały ekosystem. Ktoś ma jeszcze wątpliwości, że tu wcale nie chodziło o pieniądze?

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-11-29 10:57:42
to jest idiotyzm! rozumiem ochrona zwierząt zagrożonych wyginięciem, ale ŻMIJ? to lepiej żeby ta starsza kobieta umarła ugryziona przez taka żmije? ludzie to jednak najbardziej poroniony gatunek jaki łazi po tej ziemi

AguchaG
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-11-29 11:36:22
Zmija zygzakowata ni jest az tak strasznie jadowita aby powalic czlowieka.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-29 14:07:45
Po pierwsze KAŻDA istota ma jakieś miejsce i zadanie w piramidzie pokarmowej. A chooy, po co nam pszczoły, przecież mogą użądlić, i pozbądźmy się ich. Albo koty, nóż przecież srayą nam w piwnicy... ZABIĆ! Jakie będą konsekwencje? Po drugie jad zygzakowatej nie jest szczególnie morderczy dla nas.

AguchaG
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-29 14:41:55
Zreszta to ze zmija zasyczala wcale nie musialo znaczyc ze juz chciala sie rzucic i zabic

saskia_88
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-11-29 10:29:20
Pragnę zauważyć, że jakby ją żmija ukąsiła, to dopiero dostałaby antytoksynę po tym jak ją sobie sama kupi, jej cena to koszt w granicach 300-500 zł i nawet w szpitalu jej nie ma, mają obowiązek posiadania ją apteki i jak już jest to jedna, albo wcale. Też bym zatłukła żmiję!

bajk87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 08:38:07
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-11-23 05:32:56
Żmije nie stanowią "realnego zagrożenia". W Polsce więcej osób odnosi obrażenia w kontakcie z krowami (o psach nie wspominając) niż ze żmijami.

JohnToyar
    Ocena: 2 (glosow:28)
2012-11-23 00:56:22
i bardzo dobrze zrobil ten gosciu. skoro babcia miala tyle werwy zeby zatluc gada na smierc, rownie dobrze mogla go ominac. niestety biedna zmija jest wężem a co za tym idzie wcieleniem szatana który kusil Ewe, wiec zadanie mohera bylo proste: wyeliminowac zlo!

Peterz
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-11-23 04:42:07
Pokąsały babcie żmije, żmije pozdychały a babcia żyje ... swoją droga skąd możesz wiedzieć, że to "mocher", może babcia była tak postępową jak ty i uznała,że nic innego nie ma prawa by żyć.

JohnToyar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 11:35:11
komentarz usunięty przez użytkownika

JohnToyar
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-11-23 11:36:50
wlasnie takie zachowanie jest typowe dla moherow, wiec zaryzykowalem stwierdzenie, ze jest to moher.do tego dochodzi kombinatoryka, z matematycznego punktu widzenia prawdopodobienstwo tego,ze spotkana na wsi kobieta w podeszlym wieku jest moherem,jest bliskie 100%.

Peterz
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-23 19:23:08
Typowe dla mocherów ...lol. Nie obraź się ale twoje zachowanie jest typowe dla lemingów, wszystko co złe lub wydaje się złe to wina mocherów.

JohnToyar
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-23 21:31:51
dlaczego wszystko? napsilem tylko o o stosunku fanatycznych wyznawcow chrescijanstwa, a za takich uwazam mohery, do biednych wezy ( z racji symboliki boblijnej). nie pisalem o żadnej winie, wiec nie obraz sie ale: u argument is invalid:P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Jeden do zera
  •  Wszystko dobrze
  •  Ojciec chrzestny. Polska edycja.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300