Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe co następne. Takie rzeczy tylko w Polsce.
TYGRYS-1984  12-11-23, 07:57 Zgłoś
+ 556 -
Dodano: 2012-11-23, 07:57:01   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 556  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół to zacofanie?
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dePointeDuLac
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-12-07 11:02:10
zaskarżyć konkordat, bo faktem jest, że został wprowadzony nielegalnie. Łamie konstytucję i przeszedł mimo, że nie miał wymaganej ilości głosów na tak. Widać, że kler chce kasy i władzy i te durnie nic nie robią...

kiliy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-30 16:56:27
Kościół zaczyna przypominać parlamęt

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-06 21:22:13
W parlamencie niema tylu dewiantów co w kościele

ALIKK617
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-16 22:05:45
A tym samy kościół bardzo skutecznie odpycha inteligentniejszych od siebie. Szczęście że wierzę w Boga a nie jak moja teściowa w tą zgraje polityków.

doryda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-16 02:47:28
Z religii... Pff, moze jeszcze obowiązkowy?

RAFAEL145
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-10 10:19:30
oczka sie klerom otwierają nie wiedza jak zachecic zbłąkane owieczki do kościola i zyskac kase

ALIKK617
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 22:12:21
Myślę że w ten sposób to kler jedynie odpycha od siebie wiernych bo w Boga to mi nikt nie nakaże wierzyć i też nikt nie zabroni a co sobie kler robi to sami się tym załatwiają bo zniechęcają do kościoła ludzi oczekujących nauki pana Jezusa.

jethro
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-09 17:15:41
A jeśli jestem ateistą to z czego napiszę? Z bezbożnictwa i seksu przedmałżeńskiego?

Radziio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-09 12:57:28
Następne to będzie Matura z WF-u :D

pampalinex
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-09 11:34:22
A co to za problem żeby religia była na maturze? Jeśli nie będzie obowiązkowa to nie rozumiem waszej spiny.

przedpokoik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-09 01:58:14
Nic mnie tak nie wkurza jak to pieprzenie w stylu "takie rzeczy tylko w Polsce", od razu widać poziom intelektualny tworzącego absurd. Może byś najpierw sprawdził jakie brednie wypisujesz! Matura z religii obowiązuje w wielu krajach, w tym także w Unii Europejskiej, np. w Czechach,Niemczech,Finlandii

istsider
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-10 15:20:00
komentarz usunięty przez użytkownika

tomek65331
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-09 00:18:58
mature można pisać z dziwnych przedmiotów i wszystko spoko, ale religia w ktorej jest etyka, filzofia, socjologia i inne odcienie humanizmu są problem, dziwne...

zajac.007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 22:46:46
a może matura z W-F U

cfnu
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-08 22:44:57
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, TYCH KATOLI TO JUŻ CAŁKIEM POJE*ALO

kash17
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-08 21:41:17
Ale problem. Niech zrobią z niej dodatkowy przedmiot maturalny i jeśli ktoś chce iść, dajmy na to, do seminarium, niech ją sobie zdaje. Ja tam problemu nie widzę.

drewno00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-08 21:21:33
idioci czy tu coś piszą ze matura z religii ma być obowiązkowa

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-08 20:06:48
Proponuję obowiązkowe zajęcia praktyczne z kamasutry przed ślubem! Prowadzone obowiązkowo przej czarnych! Mniej rozwodów gwarantowane!

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-08 18:45:03
komentarz usunięty przez użytkownika

kooler
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-08 16:51:26
To jest niecny plan Benedykta XVI, niedługo Niemcy przejmą władzę nad światem dzięki papieżowi i przywrócą III Rzeszę z papieżem na czele.

judge_dredd
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-08 15:54:58
Wprowadzić maturę z etyki. Obowiązkową. Dziś brakuje moralności i etyki. Religii za to nam nie brakuje, ale jedno z drugim jakoś nie idzie w parze.

manieqm997
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-08 15:30:44
ciekawe jak beda psac jehowi ? oczywizcie bez urazy jesli ktos jest

Agape89
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-08 12:17:20
ej ale w tym jest wiocha?, mature z religii zdawaliby ci którzy chcą, jako przedmiot dodatkowy a nie obowiązkowy. Ja bym chętnie podeszła do takiego egzaminu, chociażby tak dla sprawdzenia siebie i swojej wiedzy z zakresu swojej religii

Agape89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-08 12:15:58
komentarz usunięty przez użytkownika

fati65
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-08 11:44:50
A kto nie zaliczy klechotury to spaliony na stoie zostanie .

Makaron666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-08 01:11:10
pedofile tracą wpływy i kasę każda metoda jest dobra, żeby to odkręcić nawet współpraca z ubekami

stereg
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-07 22:43:55
WYSTARCZY, ŻE nikt do niej nie przystąpi TO EPISKOPAT USTĄPI

agentfoxmulder
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-08 18:46:47
Obawiam się, że chętnych znajdą - łatwiej napisać maturę o gadających wężach niż np. maturę z biologii czy z historii.

mikson
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-07 22:33:25
Wiochą jest to że oni chcą matury z religii chrześcijańskiej w kraju świeckim, więc byłaby to dyskryminacja wyznawców innych religii. Spoko - matura z religioznawstwa może być, ale przedmiot ten musiałby zostać wprowadzony w szkołach, wtedy każdy uczyłby się każdej religii i nie byłoby dyskryminacji

kasiasz7
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-07 23:45:10
Nie sądzę żeby był czas na uczenie się każdej religii, która istnieje. Co wtedy by było z naprawdę ważnymi przedmiotami?

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-08 18:50:18
Według różnych źródeł mamy od 4000 do 10 000 religii, bogów to już trudno zliczyć.

Luker88
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-07 22:20:31
nie rozumiem czemu mam być przeciwny. kto chce będzie zdawał, kto nie to nie. jeszcze tylko wf bodajże zostanie ^.^

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-07 21:51:44
To co obserwujemy to walka o to aby Polska pozostała katolicka. Kościół Katolicki z siedzibą w Rzymie (przypominam że Rzym jest w Italii) czyli licencjodawca na jedyną słuszną religię, poniósł wielkie straty w Europie z powodu imigracji Muzułmanów.

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 21:54:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-07 21:56:03
Ogarnięty strachem (co widać) walczy o słabnące również w Polsce, wpływy. W Polsce musi on także walczyć z politykami, w obecnej koalicji dużo słabszymi niż Rzym. Rząd stara się odsunąć ludzi od kościoła co mu się nawet dość udaje. Niestety to czy Polak odejdzie od Kościoła czy nie zdaje się

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-07 21:58:04
Nie mieć większego wpływu na stan Państwa. Kościół bowiem nie jest organizacją charytatywną z definicji. Zaś politycy również chcą dobrze tylko dla siebie. Polak więc zawsze zapłaci jakąś cenę. Uratować nas może wiara w Boga, zachowanie Etyki i przede wszystkim wyzbycie się hipokryzji

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-07 21:59:53
Trzeba sobie uświadomić że jest Bóg, ale KK bynajmniej nie ma jedynej słuszności w sprawach wiary którą to słuszność chce nam za wszelką cenę wbić do głowy.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-07 22:14:31
Nie ważne jest w co kto wierzy, ważne jakim jest człowiekiem

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-08 02:35:05
mcebury nie próbuj na siłę wtykać swoje mądrości wypowiadając się nie w temacie, zwłaszcza że to co piszesz to wszystkim oczywiste fakty. Także, na drugi raz coś bardziej konstruktywnego proszę.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 14:18:53
Geniusz tkwi w prostocie :D

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 14:29:03
Racja, ale ciągłe powtarzanie czegoś oczywistego nuży.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-09 23:12:24
Mnie natomiast nuży to że ludzie nie boją się boga tylko kościoła i księży :P

Kaliana
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-12-07 21:10:30
A czemu nie? Jest matura z tańca, to czemu nie może być z religii. Lub z teologii. Przecież nie ma mowy o obowiązkowej maturze: kto nie będzie chciał może nie pisać. Poza tym inne religie też mogą sie o to ubiegać. Więc gdzie tu wiocha?

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-07 21:00:04
W d*upach się poprzewracało. Nie jesteśmy państwem kościelnym. Może co jeszcze? Wyobrażacie to sobie? Najważniejsze pytanie na maturze z religii: Gdzie jest krzyż? :) Episkopat nie odpuści? Może pora spuścić episkopat?

satellite1984
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-12-07 20:51:57
Episkopat jest obłąkany. Banda grubych po.jeb.ów

Caliente85
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-07 20:43:49
Taa i co jeszcze... :/

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-07 20:42:50
Dokładnie... Katolicyzm, muzułmanizm, buddyzm, i różne starożytne politeistyczne religie to jeszcze przejdzie. Ale nie ku(r)wa z chrześcijanizmu....

KMyL
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-12-07 20:33:43
Wiocha dla tego, kto to tu wrzucił: ta religia byłaby wybierana jako dodatkowy przedmiot, a nie obowiązkowa. Więc kto chce, to zdaje, kto nie to nie... Nie siejcie propagandy o obowiązkowej maturze z religii -.-"

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-07 20:32:42
Bez KU..WA PRZESADY !!

kejor
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-07 20:28:41
Wszyscy jesteście głupi :) nie ma to jak wyciąć fragment wiadomości i zmanipulować tępą gimbaze przed komputerami. Gdybyście przeczytali choć odrobinę więcej na ten temat to w ogóle by się tu nie pojawiło. Co wam to zawadza, przecież matura z "religii katolickiej" nie będzie obowiązkowa a

Makaron666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-08 01:14:52
pedofilska mafia przestanie ukrywać gwałcicieli i zacznie płacić podatki a potem się obudziłem

matizudanina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-07 20:19:26
A gdzie się podziali wszyscy obrońcy konstytucji? Wszak z tego co pamiętam konstytucja zabrania takich działań( to dyskryminacja wobec wyznawców innych religii). Ale żyjemy w takim państwie, że niedługo księża będą podczas 1 nocy poślubnej patrzyć czy kochamy się po misjonarsku bez prezerwatywy...

Fulorer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-07 18:59:09
Po co robić szum w takiej sprawie skoro i tak wszyscy wiedzą że to nie przejdzie :|.

Wiesniakznetu
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-07 18:35:07
Dać palec a upierdzielą całą rękę. To jest efekt zbyt dużej władzy. Krajem rządzi rząd a nie episkopat

darus1000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-07 18:23:12
Jakoś klientów muszą pozyskiwać hehe p.s. Jaruzelski był za wprowadzeniem nauki o religii , czarnuchy się obroniły i mamy dalej ciemnogród

bxumm
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-12-07 18:19:53
A ja chce żeby księża nie walili małych dzieci i nie mieli bab na boku...

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-07 18:57:10
szybciej znajdą trotyl na tupolewie^^^

HashHashBejbe
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-07 18:06:30
Jeszcze czego , mało sie nachapali ? Dlaczego księża pchają się ze swoimi pedofilskimi buciorami w nasze życie ? PRECZ Z CZARNĄ STONKĄ !!!

makaba
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-07 17:32:37
tymczasowy69 w pewnym sensie dobrze powiedział, przedmiot powinien nazywać się religia katolicka lub chrześcijańska. Nie wiem co w tym takiego dziwnego że miałby być na maturze? Byłby to przedmiot dobrowolnie wybierany przez ucznia tak jak biologia, historia, chemia, etc. Uczeń zechce to go wybierze

sex4all
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-07 17:27:36
lepiej qrwa z baśni Ch. Andersena- takie same bujdy!

pampalinex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-11 07:30:28
Nie ładnie jest obrażać wierzeń innych ludzi, grozi to do 2 lat pozbawienia wolności więc przyhamuj mordę ;) Zachowaj dla siebie swoje oświecone i nowoczesne poglądy.

bboy135
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-07 16:56:28
Polska przez naszych rządzących i kościół to jeden z najbardziej rozje...ych krajów na świecie, co tu jest chyba nie halo... jak takie rzeczy mogą w ogóle mieć miejsce, niby wolny kraj, a wszystko mamy narzucone z góry i nie mamy prawa wyboru, fałszywa wolność, we fałszywym kraju

ddc17
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-12-07 16:35:36
przeciez nigdzie nie jest napisane ze to bedzie przedmiot obowiazkowy, wiec jak nie chcesz, to nie piszesz, proste

kolos24cm
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-12-07 16:52:00
Twój poziom intelektualny mnie rozbroił... Idź pisz mature z WFu.

antraxcdt
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-12-07 17:46:33
kolos24cm - ale ddc17 ma rację. Czemu masz zabraniać komuś pisania matury z religii skoro ta osoba chce iść np. do seminarium.

judge_dredd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-08 15:50:44
antraxcdt - a po co w ogóle te gówniane nowe matury? wrócić starą maturę, na studia egzaminy wstępne. Poziom leci na łeb na szyję, a jeszcze religię wprowadzić do matur? Lepiej etykę. Jak chce do seminarium - zdać maturę, potem pisać egzamin z teologii na KULu i po sprawie.

mrpower
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-07 16:26:09
Osobiście na pewno nie zdawałbym religii jako przedmiotu na maturze bo nie jest mi to do niczego potrzebne ale jednocześnie co w tym złego że byłaby możliwość jego wyboru?? Jak ktoś ma taką ochotę i potrzebę to owszem jestem za tym aby religia była przedmiotem maturalnym !! Chociaż nic na siłę...

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-12-07 16:17:37
A następnym posunięciem KK będzie zalegalizowanie pedofilii By w sutannach żyło się lepiej :D

neurotyczny_jan
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-07 17:38:57
a potem powrót do tezy, że Ziemia jest płaska i palenie książek Darwina.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-12-07 19:12:37
ANALNY_LOWCA - To raczej w programie palikota sie znajdzie

jw12
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-12-07 16:14:15
czarnym już we łbie się pierd...... do kwadratu! jeszcze chwila to ludzie pójdą z kijami do kościłków!

bronek0915
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-12-07 16:05:11
Jest to wyrwane z kontekstu ponieważ ma być to jako dodatkowy przedmiot a nie obowiązkowy a poza tym jeśli ktoś zdaje do seminarium to zdawanie matury z Religi jest jak najbardziej uzasadnione.

never_111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 16:01:21
komentarz usunięty przez moderatora

Veilon
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-12-07 14:55:20
a 10 lat później będą ubiegać się o mandaty za nieprzyjęcie komunii świętej

BombowyAhmed
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-12-07 14:48:19
a niech zrobią tę pie*doloną religię na maturze, nawet obowiązkową. im bardziej kościół będzie naciskał na ludzi - tym bardziej ludzie się będą od niego odwracać. Za komuny było odwrotne zjawisko: ataki na kaściół i wtedy jakoś katoliczków mnożyło się jak grzyby po deszczu.

Noobski
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-07 14:22:40
Jeszcze trochę a będą nas siła doprowadzać do kościoła w niedziele...

bendyks
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-12-07 14:16:00
Od pierwszego stycznia wchodzą nowe testy na prawo jazdy. Mają być pytania z budowy różańca i kropidła.

Mordecai
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-12-07 14:11:17
niby w Polsce jest wolność wyboru i nie można narzucać wiary(tak jak robi to kościół katolicki), wielu ludzi opuszcza kościół dla tego chcą przymusowych lekcji religii co moim zdaniem jest ich porażką

Fafikuleniek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-07 21:45:50
Ludzie myślą że jak odsuną się od Boga to im coś pomoże. I tak będą dymani w dojpę jak wszyscy inni. Syf ideologiczny jest wszechobecny, wyrwiesz się z jednego, lądujesz w drugim. Zupełnie jakby to wszystko było jedynie walką o wyznawcę. Tyle że nie da się w nic nie wierzyć.

kamer95
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-07 13:53:26
Co prawda religia jest narzucana od poczatku zycia ale powinna byc DOBROWOLNYM wyborem, poza tym mam wolna wole i mam to na pismie w najwazniejszej ksiazce chrzescijanstwa. No chyba kosciol nie zaprzeczy sam sobie ^^

bula76
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-07 13:47:36
i tak nie był by to przedmiot obowiązkowy więc jak ktoś chce zdawać to niech zdaje

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 18:57:24
to może jeszcze niech będzie matura z życia elfów i leśnych wróżek, jak ktoś chce zdawać to niech zdaje.

midgarzulum
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-07 13:25:12
haha to by było dobre zamiast matury z matematyki :]

Arturo8319
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-07 13:18:06
chcieć to oni sobie mogą

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 13:10:12
komentarz usunięty przez moderatora

kapselxxx
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-07 13:00:16
ale jaka religia przecież jest ponad 2000 różnych religii na świecie

majsterdomowy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-07 12:48:39
później domagali się,by ocena z religii się pojawiła na świadectwie,ale nie była wiążąca do promocji do klasy następnej(teraz chyba jest,bo nie wiem dokładnie,jak jest w polsce a teraz to już katastrofa... Księża na księżyc...

Starbreaker
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-07 12:46:50
Widać po komentarzach kto kiedy zdawał maturę albo czy zdawał. Zawsze istnieje możliwość wyboru przedmiotów, to nie egzamin gimnazjalny - ze wszystkiego. Nikt nikomu nie każe zdawać matury z religii, która mogła by być przydatna jeśli ktoś np. idzie do seminarium. Ale gimbaza wie lepiej...

juliuszatko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-07 15:25:38
może z góry założyli że kościół chce nałożyc religię jako obowiązkowy przedmiot? to już byłaby katastrofa...

antraxcdt
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-07 12:46:34
a niech będzie matura z religii!! jak ktoś chce pisać bo chce iść do np. seminarium to sobie niech pisze maturę z religii. Ale pod żadnym pozorem nie może ona być obowiązkowa!!

majsterdomowy
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-07 12:45:45
otóż pamiętam swego czasu,że kościół krzyczał,by wprowadzić do szkół religię,po to by uświadamiać społeczeństwo młodych...bezpłatnie. kilka lat później,domagali się katecheci wypłaty za nauczanie,bo to ciężka praca z młodzieżą i dostali wypłaty,jak normalni nauczyciele(od państwa,nie od kościoła) póż

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-07 12:45:01
Czarni w bardzo ciekawy sposób pojmują wolność.Mam nadzieję że w tym pokopanym kraju znajdą się na tyle rozumni posłowie aby do tego nie dopuścić.

jjjzaw
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-07 12:43:30
Religia to nie tylko chrześcijaństwo. Ciekawe jak bym chciał zdawać egzamin z islamu. W końcu też religia.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-07 12:49:42
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-07 19:16:58
Ciekawe jak wygladal by egzamin z islamu?W samochodzie pulapce bys zdawal?

leo234
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-07 12:41:29
INDOKTRYNACJA OSIĄGA JUŻ SZCZYT!!! :/

Szpadelek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-07 12:39:19
To się nazywa rozdział kościoła od państwa-heheheheh

Babel20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-07 12:37:30
Wiem !! odrazu zrobmy mature z wfu obowiazkowo !!!!!! ;) hahaha

Babel20
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-07 12:34:38
no chyba ich calkiem poje**lo :) cale szczescie ze mam juz ta bzdure za soba ;)

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-12-07 12:18:51
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-07 12:20:49
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-07 12:22:39
komentarz usunięty przez użytkownika

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-07 12:50:46
komentarz usunięty przez moderatora

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 00:34:46
Bo Kościół Katolicki z siedzibą w Rzymie nie jest z definicji organizacją charytatywną. Dziwię się że Polacy nie zrzeszyli się w Kościół Polski. Papierze (poza JPII) byli, jak pokazała historia, przeciwni utworzeniu bądź odrodzeniu Państwa Polskiego.

wiejskisplaw
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-07 12:13:09
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-07 12:07:42
To niech mi ktoś powie w jaki sposób, na egzaminie państwowym, można ocenić duszę człowieka i wystawić mu z niej stopień? Ocenianie poziomu samej wiedzy dyskryminowałoby przecież i krzywdziło ludzi mniej zdolnych a o głębokiej duchowości. Chyba, że w religii nie chodzi już o ducha.

wieslav
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-07 11:51:29
A kto zapłaci za taką maturę/sprawdzenie jej/przygotowanie??!?! Jak kościół chce maturę z tych bajek to niech sam ją opłaci, przygotuje, sprawdzi itd. Ciekawe czy sami by pokryli taki wydatek...

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 19:00:39
....pewnie by pokryli tak samo jak teraz pokrywają koszty nauki raligii w szkołach ;)

Quattro85
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-12-07 11:35:33
Możecie mnie minusować do oporu ale zgadzam się aby uczniowie,którzy chodzą na Religię musieli zdawać Maturę z tego przedmiotu,a to dlatego,że skoro na nią uczęszczają to znaczy,że są"wierzący" i Matura pozwoliłaby na sprawdzenie ich wiedzy o wierze.

BialaSzalona
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-07 11:45:21
Może i ludzi wierzą ale ich do uczęszczania na religię czy do kościoła zniechęcają sami księża. Jak słychać że ksiądz zgwałcił nastolatkę, pijany wjechał gdzieś, okradł kogoś, w czasie mszy zbiera 2 razy ofiarę, mówi na lekcji że należy ofiarę dawać itd

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-07 11:49:22
To niech zdają ją w kościele i za kościelne pieniądze.

zygmunt1952
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-07 11:26:39
A gdzie rozdział kościoła od państwa,który gwarantuje konstytucja?

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-08 19:10:07
Konstytucja to w teorii najważniejszy akt prawny, a w praktyce to politycy sobie nią d..pę podcierają. Rozdział Kościoła od Państwa to widzimy na każdym kroku (opłacane z budżetu lekcje religii, opłacani kapelani w wojsku, policji, SG, ABW i wszędzie gdzie się da).

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-07 11:26:34
Jak ktoś będzie chciał to ją napisze. Jeśli nie chcesz jej pisać, nikt Ci nie każe jest to przedmiot dodatkowy. Z igły widły;/

runej
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-07 11:09:00
Banda PEDAŁÓW

dePointeDuLac
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-12-07 10:59:38
Jakby to była matura z wiedzy o religiach świata, a nie tylko z jednej religii to ok, ale obawiam się, że ta której żąda episkopat byłaby bardziej z wiary i jej jestem przeciwna. I to pewnie jeszcze episkopat żądałby tworzenia arkuszu przez kler a nie Ministerstwo. Ktoś powinien iść Trybunału i

dePointeDuLac
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-12-07 11:02:10
zaskarżyć konkordat, bo faktem jest, że został wprowadzony nielegalnie. Łamie konstytucję i przeszedł mimo, że nie miał wymaganej ilości głosów na tak. Widać, że kler chce kasy i władzy i te durnie nic nie robią...

BialaSzalona
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-12-07 10:41:55
Ha ha może coś podziała. Bo spotkałem takie osoby w średniej szkole które nie wiedzieli którą ręką się przeżegnać.;)

tymczasowy69
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-12-07 10:41:31
przedmiot powinien nosic nie nazwe religiA! a religiE! i jak juz powinien byc prowadzony przez osobe obiektywna... wtedy moze byc z tego matura

Kassadir
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-07 11:45:11
Ja tam się z nimi zgadzam, bym to dodał do matury, tylko najpierw bym opodatkował kościół [ale tylko katolicki], i dla draki, zalegalizował prostytucje, związki homo i lekkie narkotyki - w sumie te ostatnie też mogły by być na maturze [koniecznie pisemna i praktyczna!].

damien_omen
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-07 21:20:21
Równie dobrze można by wprowadzić bajkoznawstwo.

saskia_88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-07 10:20:42
I najlepiej jeszcze obowiązkowym, to metoda jak jeszcze bardziej zniechęcić młodzież do kościoła. Jeśli ktoś będzie chciał wierzyć to będzie wierzył.

michub
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-24 21:29:13
c.d.... Nie życzę sobie,by skacowany prosiak,z łaski użalał się nad moją trumną za 1000 zł... Żegnajcie czarnuchy...Akt apostazji,podpisany....

Quattro85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-07 11:43:30
A ile czasu zajęło Ci uzyskanie Apostazji?Bo mnie w 2003 roku 7 miesięcy.

michub
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-24 21:26:27
Głosujcie za opodatkowaniem dla tej sekty.... Wtedy zrozumieją,jakie fory dał im schyłkowy PRL,i jajowaty stół...Rzeczywistość jest całkiem inna....:-) Ode mnie ani grosza spasione zboczeńce,jak i wielu innych wychowanych w domach katolickich... Nie mam ślubu,który zbeszcześciłby spasiony alkoholik

neurotyczny_jan
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-11-23 17:40:56
kościół to może sobie chcieć i na tym poprzestanie. ja natomiast chcę delegalizacji sekty zwanej KK.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-23 20:43:04
Kościół jak chce to dostaje Kto im odmówi ? ... Tusk to tchórz a Kaczor to by laskę każdemu księdzu zrobił a potem za to jeszcze podziękował

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-11-23 12:59:24
no ale ta matura ma byc obowiazkowa czy po prostu jako jeden z przedmiotow do wyboru? to troche zmienia cala kwestie...

acer326
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-11-23 12:31:51
Chciała by dusza do raju,a tu doopa.Co jeszcze?Matura z religii,kaplica przyzakładowa,kartka od spowiedzi przy wypłacie?

hetera
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-23 11:33:49
Trochę mnie przytkało... literki mi się pomieszały i w pierwszym momencie przeczytałam iż autorką tekstu jest "Katarzyna Waśniewska".

BoaKrztusiciel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-23 12:17:33
O matko, południe dopiero, a Ty już topisz lód. Wyhamuj trochę;)

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-23 11:20:54
Spokojnie,nie będzie matury z religii, coraz więcej młodzieży i tak nie chodzi na lekcje. Nauka o Bogu i Kościele nie jest nauką ścisłą, decydującą o wyborze zawodu. Coraz więcej ludzi odsuwa się od Kościoła. A gdyby nawet Kościół się uparł,to będą protesty rodziców.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 12:10:52
dlatego na siłę chcą to wprowadzić.....bo im kasa ucieka...redukcja etatów, nieprzymusowość zajęć, olewka młodzieży....

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 12:17:40
Ale na siłę tego nie wprowadzą, Kościół nie może decydować zamiast ministerstwa edukacji jaki ma być program nauczania i jakie przedmioty na maturze. Od kiedy wiara jest urzędowo ustalonym przedmiotem nauczania,nie będzie religii na maturze i tyle.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 12:20:26
Rozumiem,że kapłani szukają nowych sposobów na zwiększenie ilości wiernych,ale nie tędy droga. Mnie nikt już nie zmusi do chodzenia co tydzień do kościoła i dawania na tacę. Uczyłam się w dzieciństwie religii w salce obok kościoła i chodziłam z chęcią, to było kiedyś,jak pieniądz nie był jeszcze....

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-23 12:24:00
..towarem cenniejszym niż człowiek. Wiara w Boga została mi do dzisiaj,i tylko to... A czego nauczy się dzisiejsza młodzież? Wiedzy o cenniku jak z kosmosu za usługi sakralne, informacji molestowaniu ministrantów, zabawach z bitą śmietaną...

Purzel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-23 12:30:38
Podaj mi okres czasu w dziejach, kiedy to pieniadz liczyl sie mniej od czlowieka, bo ja jakos takiego nie potrafie sobie przypomniec.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-23 12:41:02
Purzel, sam pewnie pamiętasz,że kiedyś były inne czasy i niektórzy ludzie/księża mieli więcej empatii. Może źle to ujęłam,bo faktycznie pieniądz od zawsze załatwia wszystko,ale kiedyś ludzie potrafili sobie bardziej pomagać.

szczurzyca
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-23 12:51:23
Czlowiek zawsze byl, jest i bedzie towarem, tylko ceny sie zmieniaja.

Hanoch
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-23 14:12:47
Jeśli chodzi o politykę to jestem daleki od jakiejkolwiek partii, nie popieram PO ani PiS ani żadnej innej, ale nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że jedna z partii przejmując władzę wprowadza religie katolicką jako obowiązkowy przedmiot na maturze.

slawomirek1234
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-11-23 11:19:14
najwyzszy czas w koncu moze tym bezboznikom wleja cos do głowy normalnego a nie te bzdury co ucza i dzieci beda normalniejsze o ale przy głupich ociemniałych rodzicach to ciezko zeby dzieci znormalniały

sunako666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-23 08:45:29
Jak ja się cieszę że skończyłam już szkołę. Tylko czekać aż się wezmą za reformę szkoł wyższych...

velbekkomen
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-23 08:37:55
ciekawe czy ci co nie chodzili na te wypociny też mieli by zdawać? ... integralna wizja świata? ciemnogród i zacofanie... oni by chcieli, żeby człowiek dalej myślał, że Słońce krąży wokół Ziemi... bisdupi i kardymały...

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-11-23 08:35:40
WYAWLIĆ ORŁA ZE SZKÓŁ!!!!....DAĆ TAM HERB PAPIESKI!!!!....i klęknąć i poddać Polskę Watykańczykom.......bo takie będziecie mieć Rzeczpospolite..jakie ich młodzieży chowanie

dianusia
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-11-23 08:25:29
Właśnie przed chwilą słuchałam o tym w telewizji.Szok dla mnie.

Seb88
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-11-23 08:23:40
Już im się całkiem w głowach popierdoliło


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500