Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nikku  12-11-23, 20:26 Zgłoś
+ 544 -
Dodano: 2012-11-23, 20:26:33   przez: Nikku
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 544  Zgłoś nadużycie
14
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Big News
  •  Afront
  •  Daj odpisać
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
alldi
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-26 16:15:18
Pije już 5 piwo z rzędu i do tej po lewej nadal nie zagadałbym

madzia43335
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-16 17:37:58
ich makijaz powalajacy.....:/ bleeee

silver24242424
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 18:49:16
po jakiemu one godajom?

swayme
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 03:35:06
Po szwedzku.

koszelka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-02 12:59:21
Idiotki, i te poprawianie włosów...

cama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-02 00:15:07
Jakby mi cos tak ciamkalo guma nad uchem.... No chyba bym sie lekutko wkurwila...

Misiagogo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-01 11:45:11
Pewnie Niemki :)

voolcy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 15:38:18
Jakież to przykre, że robienie z siebie debila jest teraz takie "modne". Wstyd mi, że jestem blondynka przez takich ludzi. Powinni ich powybijac;p

Sbomba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-03 15:38:43
Tleniony blond jest godny miana "typowej blondynki". Znam wiele inteligentnych naturalnych blondynek...tylko ten tleniony blond dziala jak plachta na byka

salata555
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 03:13:13
ale ta gruba ma łapsko O_o

bunias
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 23:14:09
ale ta po lewej ma udo koło glowy . niby Szwecja a ludzie inaczej zbudowani

zrytyleb11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-29 15:59:48
glupie szwedki

piotrekoy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-29 09:05:17
zamiast w rozum poszło w cycki im ;D

bulith86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 00:44:07
Ją tam chciałbym mieć taka laske jak ta po lewej wkońcu nikt na dzielnicy by mnie nie zaczepial

receptawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-28 19:59:10
Wypiłem "ĆWIARTECZKĘ" i wiem o co im chodzi!!!!!!

nadziej
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-28 19:16:28
alldi pije 7 i ni chu ja powiem Ci ona wcale nie jest ladniejsza:P

majonezbejbee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-28 17:59:00
Gruba dziunia jak ta z polskich "Galerianek"

dominoMMz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-28 11:51:05
w sumie uświadomię was że to jest nagrane dla picu.. to co one mówią to kompletna parodia.. wiem bo od 8 lat mieszkam w norwegi a szwedzki jest praktycznie identyczny..

nadziej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 19:19:01
komentarz usunięty przez moderatora

zasadzkaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-28 11:38:37
Co, jak co, ale cycki sa OK.

fruuugo89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-28 00:21:44
Właśnie oglądałem to na YT i pomyślałem że na wiochę się przyda a tu proszę :)

BieberFever
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-27 23:04:37
Teraz już wiem dlaczego mówią że niemki są brzydkie...może to nie jest jednak stereotyp ? ten film to potwierdza.

Carro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 01:37:38
komentarz usunięty przez użytkownika

ogoniasta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-28 21:36:57
To nie Niemki.To szwedki.Nawet kompletny idiota by zauważył,że to nie niemiecki.

m44201
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-27 22:43:35
Widząc coś takiego jestem za aborcją...Autentycznie...

Paulina1_ni
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-27 21:20:25
Mi to wygląda na parodie głupich plastików. Dziewczyny nabijają was w butelkę

kermitttt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-27 20:34:26
Tam ktoś jest poza pierwszym planem?

nina2307
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-27 19:30:31
puste tepe szwedki jakich wiele w tym kraju

ferfaks1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-27 18:55:41
Naprawde jaki to jezyk.. nie wie nikt

ogoniasta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 21:38:50
Szwedzki.I nawet trochę rozumiem.Zna się ten norweski.

marcin.lasota.104
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-27 14:49:02
Sesesesee ale się seplenią :D ha

mikoss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-27 11:03:16
pustaki !!

kornelka456
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-27 08:05:57
ddziewczyny jaja sobie robią a wy już na poważnie.... faktycznie wiocha

spinka1234565
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-27 01:23:31
co one brały???

herayo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-27 00:07:14
cycek juz sie bardziej nie da scisnac, a ta po lewej ma reke jak Najman a ryj jak chomik

iloveadhd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-27 00:06:16
norweszki

ogoniasta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 21:40:55
Szwedki. Mówię po norwesku i potrafię rozpoznać każdy norweski dialekt,więc to definitywnie nie jest norweski.

Sobieski1991
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 23:42:40
alldi ja przyszedłem po 2 flaszkach i dalej jest jakaś gruba ale mniejsza z tym doceniając fakt że jestem narąbany i znam wszystkie języki przesłuchałem konwersacje 2 pań i z przykrością musze stwierdzić ze jedyne co mi utkwiło w pamięci to cycki

Marek-irl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 23:41:41
komentarz usunięty przez użytkownika

boromir543212
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-26 23:39:29
Dla was ta po lewej to gruba dziewczyna a może ona ma na imie Mariusz :D

dw90
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 23:36:37
ale o co chodzi?

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-27 00:12:11
te młode szmaty cały czas mówią o pier*oleniu.

dw90
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-27 00:18:07
Dzięki za info, bo ja tych dźwięków glonojada nie mogłem rozszyfrować

zozo1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 23:29:03
hahaahah gruba rozpier....

ahmed24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 23:22:36
cycki se usmażcie do gabloty i turecki harem wita

dankorm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 23:22:02
ta po lewej ma lapy jak pudzian :00

weeper
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 22:57:52
ale ogromny.... triceps:P

Ponponpatapon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 22:45:43
Galerianki wersja blond.

Peacegirl138
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 22:45:42
normalnie dziewczyny z mojej szkoły ;o

areklat
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-26 22:37:20
0:01 Nie słychać strzałów... A szkoda...

cibiusa
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-26 22:23:54
Przecież one to nagrały dla żartów i celowo robią z siebie słodkie idiotki, naśmiewają się z pustaków, makijaż i stylizacja też są celowe.

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-27 00:14:10
jak byś rozumiał co one mówią to byś wiedział, że cały czas nawijają o ruchaniu.

cibiusa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-27 12:10:38
StachTraktorzysta taki z Ciebie poliglota, a "jakbyś" po polsku nie umiesz napisać xD Poza tym jestem kobietą.

edithbb
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-26 22:13:13
Koles ktory to zamiescil jest z wiochy z zadupia totalnego !!! Jak nie rozumiesz -nie czaisz ze to Tyko parodia ze dziewczyny wyszydzaja Pewne zachowania . Co z wami polacy - brak tolerancji brak zrozumienia - wszystkie Co. Jest inne jest wyszydzane - wszystkie czemu nie potraficie zrozumiec

StachTraktorzysta
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-27 00:15:42
a ty rozumiesz co one mówią ?

abof
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-27 14:44:54
popieram to co mowisz i zadzwia to ze domysliles sie jezeli nie rozumiesz szwedzkiego :) a Co do czego to masz 100 % racje one mowia "och ale my nie lubimy dziewczyn ktore wypychaja piersi i maluja wlosy na blond" itp itd ,pozdro

shark7
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-26 22:08:15
Po ich rozmowie wywnioskowałem że rozwiązywały zagadnienia fizyki, szczególny nacisk położyły na rozbudowanie zasady mechaniki kwantowej odkrywając jednocześnie parę nowych zjawisk fizycznych.Jednym słowem Nobel z fizyki murowany.

Amaymon
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-26 22:04:35
ale ta w środku całkiem niezłe ma piersi :) chyba :D

imagine1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 21:50:42
nie ogarniam ;)

wacio06
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 21:11:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Cezarion
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 21:01:25
Mówia o tym, ze ta gruba im sie tu wpasila, wyzarla wszystko, nasmrodzila i dlatego maja paszcze czerwone bo je*ie jak z murzynskiej chaty.

abof
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-26 20:56:47
Szwedki , w sumie typowe... opowiadaja o dziewczynach ktore "sa puste , wypychaja swoje cycki , farbuje wlosy i sie wypowiadaja na tematy o ktorych nie maja pojecia" dalej nie chcialo mi sie sluchac.

Oscaro1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 20:55:32
Jaki śmiech od 2:57 żal dupę ściska -,-

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-26 20:48:50
Świnki trzy.

Oscaro1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 20:47:07
Czyżby Norweszki?

Nikku
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 20:49:27
Ja mówie że to ruski ; d bo jedna powiedziała "ja blondynka" po rusku ; d 3 lata uczenia sie ruska przydało sie ; P

ogoniasta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-28 21:43:44
Szwedzki.Uwierz mi, mówię po norwesku.

kinius_516
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 20:39:29
wszystkie cyce na wierzchu ! jakie blondynki świński blond ;p

Nikku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 20:36:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Bezprzewodowa0
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 20:26:43
niemki....

miniminimka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 20:16:13
o boże boże nie... miałam tego nie widziec....ale przynajmniej jedno sie wyjasnilo, skad sie wzięła moda na takie ściecie włosow, normalni chodza do fryzjera bo myslą że to taka moda a mi do głowy wpadło że one sobie je łamia zbyt częstym "poprawianiem" dotykaniem i przeczesywaniem....

gazowanySok
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 20:03:01
ta w środu wygląda jak Johny Bravo Bardziej cycek sobie nie mogła ścisnąć ? tej po lewej to wgl nie komentuje a ta po prawej mogła sobie więcej najeeebac tego ' korektoru ' na usta ; ]]

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-26 19:58:28
Mowili mi ze szwedki sa obrzydłe i mają pysk konia .. tutaj nie zgadzam sie nie sa złe lecz płytkość wypowiedzi mimo iz sie ich nie rozumie jednak powala na kolana no cóż oby wyrosły z głupot ..* NIE BIORE POD UWAGE TEJ PO LEWEJ*

LordMegatron
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-26 19:55:58
Cycki to nie wiocha men ;P

wiohulec
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-26 19:54:28
Tak, szwedki.. A reprezentuja kulture "fjortis". Fjortis to dziewczyny (niekiedy chlopcy) ktore dziwnie mowia, sa sztuczne i ogolnie puste.

wiohulec
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-26 19:52:08
a ta gruba: "Jag har inte ens smink på mig idag" Co oznacza- ja nawet niemam makijarzu dzisiaj... -.- W sumie cale video to : masz cos do powiedzenia? nie.. a ty? ja tez nie, jestem tylko ladna...

Hugo_Mineta
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-26 19:39:36
Wziąsc nad rzeke,kupic najtańsze kondomy,wyruchać,zlać sie brzuch.Naciągnąć spodnie spodnie dupe,odjechać.Na drugi dzień na ulicy nie powiedzieć nawet "cześć".Tyle są warte te z filmiku.

Hugo_Mineta
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-26 19:40:48
*zlać sie na brzuch

SoczekZfoczek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-26 19:17:22
ta na 2 planie jedzie na syntholu.!! :P

fajnygosc1990
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-26 19:04:05
daje glowe ze to lezby

Lord_Diablo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-26 19:03:18
Pierdzielone tapeciary porażka

banny1985
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-26 19:01:20
nie no czemu zapioł by dał do buzi i wypuścił spowrotem na łąke

yancyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 18:40:27
Ten kto to ogląda, to traci 4:58 min bo nie wiadomo o czym mówią, a mówią nie po naszemu ;-], chociaż cycki mogą być ;-P

twarzo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 18:28:48
takich to pewnie nawet do burdelu nie wezmą bo odstraszą potencjalnych klientów. masakra co te dziewczyny z siebie zrobiły...

andrzej67k
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-26 18:25:19
Bimbały mają fajne :)

i_tattoo_you
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-26 18:24:27
Nie mogę stwierdzić czy ten filmik to parodia czy to tak na serio. Jeśli na serio to totalna porażka, a dziewczyna pośrodku ma mega push-up, zresztą widać jak cycki jej aż pod brodę podniósł.

atama.n
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 18:14:23
Gang Olsena, wersja damska

lokasz85
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-26 17:46:51
To są Szwedki, ale wg mnie to parodiują kogoś... pewno jakaś tleniona blondyna z wyraźnie odznaczającą się "opalenizną na twarzy" je wpieniła.

mebtoom
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 17:46:30
WTF>????

witek1222a
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-26 17:43:47
Boże widziszi nie grzmisz;/

izia1993
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-26 17:35:59
Kurcze a juz myslałam ze to Węgierki.. również nadzwyczaj atrakcyjne...

luksio1984
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-11-26 17:34:43
Ta po prawej calkiem ladniutka, ma cos w sobie fajna dupa z niej! Ma ktos do niej jakies namiary???

jabi301
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-26 17:30:51
U mnie na studiach też był koleś co tak gadał. Wszyscy myśleli, że jest opóźniony w rozwoju, a okazało się że jest Hindusem:D

arki01
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 17:16:54
"wertyxal" nie pisz głupot bo na pewno nie północ Szwecji tylko południe jakieś Skåne blisko Dani.

hagen24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 18:52:29
Sam nie pisz głupot bo mieszkam w Danii i raz na jakiś czas bywam w południowej części Szwecji.Mówię biegle po duńsku i rozumiem trochę Szwedów z tej części blisko Danii a tych pustaków jakoś nie jestem w stanie skumać ;/

wertyxal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-26 17:12:11
Tempe szwedki! Po akcencie można stwierdzić że z wiochy w górnej części Szwecji tam gdzie w zimę nawet słońce nie dochodzi :) Co mówią nie będę tłumaczył same zachowanie mówi za siebie :|

jerryhoo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-26 16:58:34
krówki holenderki

kattyemo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 16:58:07
hahahahaha

wisniatom
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-26 16:41:35
Cycków nie pokazały nie polecam :D

mlodydziadek00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 16:40:30
Po jakiemu one mówią?

perkoz1926
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-26 16:59:00
komentarz usunięty przez użytkownika

alldi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-26 16:17:03
komentarz usunięty przez użytkownika

alldi
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-11-26 16:15:18
Pije już 5 piwo z rzędu i do tej po lewej nadal nie zagadałbym

mipa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-26 15:51:18
one parodiują pustaki więc o co chodzi ?

rogalo17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-26 15:51:02
tej z lewej podziekuje za buziaka na koniec filmiku. jeszcze by kogos polkla przez przypadek.

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-26 15:50:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Nikku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 20:04:50
Hmm , a może to coś o Tb ? Nie jestem taka jak one ; ) Hmm.. jak tak bardzo chcesz dołącz sie do nich : )

Galaxia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-26 22:59:18
komentarz usunięty przez użytkownika

jw12
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-11-26 15:22:13
no fakt, że dupy porażka ale te dwie z prawej cyce galantne!! ja bym tam zapakował pod warunkiem ,że by nic nie mówiły!!

Galaxia
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-26 15:54:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Nowus123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-26 15:19:42
Gdzie są prawdziwe kobiety ??

janek436
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-26 15:12:50
nie rozumiem ani slowa one chyba sa z katowic

lukki66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-26 15:10:19
ale cycki fajne

artarus
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-26 15:00:05
ten pustak z prawej strony branzluje te włosy jak pier...dolnięta . A ryje mają jak by japą w gówno wpadły.....ale piersi hmmmmmmm , fajne ;)

omfh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-26 14:42:31
komentarz usunięty przez użytkownika

umarlisieniemyja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-26 14:42:03
komentarz usunięty przez użytkownika

as12397
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 14:34:29
nie oglądałem do końca bo nie chciało ale te w środku by puknął

ruchamcimatke
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-26 14:34:03
to tak od lewej: nieruchalbym, nieruchalbym, ruchalbym

arkadiusz143s
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 14:20:53
wiadomo kto wysłał sms- Stefan Firlit

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 13:58:33
komentarz usunięty przez użytkownika

kojak20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-26 13:46:17
dsdsdasd asdasd hehehe sdaadasdasdasdasd bluADDdasdad hehe buadadasdasdja no no hehe dasdasdsadasdsad pantfarADSADLIDADFDFSDJFSDF wszystko zrozumiałem :D

skin82
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-26 13:45:01
gruba jest fajna

gucio69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 13:43:20
kto wie co to za język? Bo patrząc na mordy - pierwsze skojarzenie to "NIEMKI", ale język bardziej mi zalatuje Estonią, Szwecją...

kremek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 14:13:53
Szwecja ;)

ethnie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-26 14:29:29
język estoński ma się do szwedzkiego jak Doda do Bacha. Jest to szwedzki

JemPierogi3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 17:54:05
Dokładnie :)

pawel21konin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 13:40:42
głupie puste a rżnięcie by było ( w 2 przypadkach) jak mistrzostwo świata

michu108b
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 13:21:36
cycki z prawej trochę uwagę rozpraszają:D ale pustaki naprawdę na serie z jakiegoś ak zasłużyły:/

Baron_Sanedi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-26 12:55:02
one kluski w gębie mają??

trzmielek24
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-26 12:49:19
przecież to jest na pokaz zrobione, nie widzicie tej ironii? ludzie... ogarnijcie się...

evuniaj8
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-26 13:35:30
OBAWIAM SIE ,ZE WLASNIE NIE DO KONCA TO SA JAJA ...

halva
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-26 13:37:03
Po czesci sa to jaja , ale w wiekszosci one takie sa.Typowe szwedzkie nastolatki ...

piontek2307
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 12:29:00
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-26 12:26:08
istna tragedia...

Lola90009
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-26 13:50:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Homo_erectus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-26 15:12:32
lola, ale nie krępuj się, na powyższym filmiku z koleżankami byłaś bardziej otwarta:) dla wszystkich niewtajemniczonych, lola to ta gruba z tyłu:)

Lola90009
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-26 16:18:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Dindaa45
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-26 16:32:17
Lola90009 ----> właściwa osoba na właściwym miejscu...wiochmenka na wiocha.pl

Lola90009
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-26 16:37:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-27 11:04:56
"niejeden facet by mnie z łózka nie wypuścił", no jasne lola, w końcu za to ci płacą. @Dindaa, dokładnie, lola jak nikt robi reklamę wioszce, jej pochodzenie ażrazi po oczach

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-27 11:46:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Raxem
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-26 12:17:35
to sa Niemki... wiec nie wiem czego sie czepiacie...

halva
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 13:26:06
komentarz usunięty przez użytkownika

halva
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 13:35:38
Mniem ze niemieckiego nigdy nie slyszales , bo z tego co ja slysze one mowia w jezyku szwedzkim...wiec raczej(mysle ze napewno) sa to szwedki

majdan_91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-26 12:07:46
Wtf??????

kalikuxy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 12:04:41
na gruba ma udo zamiast nogi

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 11:54:56
Ale pustaki.

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-26 11:50:21
Mój brat kiedyś parodiował Chestera Benningtona. Czy to oznacza, że mój brat jest Chesterem Benningtonem? Banda idiotów z was.

HakanSzwili
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-26 11:42:38
po pierwsze : po jakiemu one gadają ?? po drugie : pierwsza od prawej to raczej chłop bo ma męski głos :D po trzecie : Iq poniżej debila , Wniosek ?? morda grubej ?? Bezcenna :D

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-26 12:20:40
A co za roznica po jakiemu? Ja ich nie rozumiem i uwazam, ze tak jest lepiej... :)

JemPierogi3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 13:16:45
Po szwedzku ;)

kriss92
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-11-26 11:19:52
te 2 fajne poza ta gruba xD

pawel1407
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-26 10:57:22
tą po prawej bym ruchnął, mała po środku też by mogła dostać, a warchlakowi w tle składam gratulacje za wygraną walkę z anoreksją!

Sebrof
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-26 12:50:51
Zanim byś zdążył, pewnie umarłyby ze śmiech na Twój widok.

pawel1407
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-26 13:06:07
Sebrof z doświadczenia to wiesz?

Sebrof
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-26 13:38:50
Nie:) Ale taki komentarz ze strony faceta w oczach kobiety jest łagodnie mówiąc żałosny.

pawel1407
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 13:55:44
komentarz usunięty przez moderatora

Adek221
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-26 10:56:09
Ku**a chodzę na siłownię już trochę a gruba ma większego bicepsa niż ja :P

kolaloka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-26 10:51:37
Nie no, kocham ludzi żujących gumę z otwartymi ustami.. Ubóstwiam wręcz!

Szpadelek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-26 10:35:43
Były sobie świnki trzy-wersja wiek XXI.

baca007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-26 10:32:41
holenderki, na szczęście nie wszystkie tak wyglądają, dużo jest naturalnych pięknych blondynek :)

azzaro
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-24 04:19:21
Wszystkie do UTYLIZACJI, na kompost się nadadzą.

Wpis_Usuniety
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-23 20:57:06
Nowa reklama push up. Tamta reklama to dopiero wiocha.

ketrab76
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-23 20:35:45
To sa szwedki , takie bedenne plastiki ! srednia wieku inicjacji sexualnej w szecji to 12 lat , tak ze te na filmiku to stare wyjadaczki meskich peisow ! niema sie czym podniecac

Shredi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-23 20:29:40
ta ostatnia jest bleeeee, nawet w burdlu by pracy nie dostała, w przeciwieństwie do siwej :D

WantToBeMe
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-23 20:35:42
W burdelu jak już.

Nikku
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-23 20:47:21
Oj tak ; d zgadzam sie z Tb ; d ta gruba by tam pracy nie dostała ; d


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1200