Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
plockpl  11-06-01, 20:31 Zgłoś
+ 440 -
Dodano: 2011-06-01, 20:31:07   przez: plockpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 440  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Nie jestem homofobem.
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Peace_and_Love
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-06-01 20:34:04
Fajne, fajne, ale zero wiochy. Kreatywność ludzka się objawiła ;)

kaciaja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-03 21:31:35
bardzo ciekawy sposób na "ubarwienie" szarej codziennosci,zadna wiocha

powierzchniatnaca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 16:31:30
To nie wiocha, wręcz przeciwnie, na inną stronę z tym. ;D

doraspl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-19 17:40:32
No kur... WIOCHA ?! To jest patent jak hoy a nie wiocha :D

Smoczy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-12 10:04:45
takimi motywami powinno się urozmaicać miasto,żadna wiocha,ale sam patent świetny

weg0rz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-08 15:54:55
Gdzie ty tu widzisz wiochę zajebisty motyw ^^

Psychee666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-08 14:55:40
Ciekawe...;D

kamilek_smier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 12:59:17
zajebiste to jest a nie wiocha ;/

Tomek69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-08 09:12:52
Wiochą jest wstawianie tutaj tego zabawnego obrazka !!!

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 06:44:36
spoko,ale co to robi tutaj?

krystian0687
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-07 21:02:13
to nie wiocha

kj52
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-07 18:49:27
WSZYSTKO WPORZO, ALE GDZIE TU JEST WIOCHA?

biala0puma
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-07 17:27:26
A czemu wiocha , to ja nie wiem :o

adriant3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-07 17:18:17
hehe dobre:D

CZESIO_1_xD
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-06-07 15:41:41
Niezłe :D. I codzienność staje się bardziej kolorowa :)

Kathleenn
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-07 15:03:15
na pierwszy rzut oka to to jakoś dwuznacznie wygląda, jeśli by patrzec od prawej strony;p

rekinio85
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-07 13:53:40
super! chyba ktos pomylil Wioche z Mistrzami...

corrado525
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-07 13:51:50
No ta a jeszcze krecik zapier*ala i robi te wszystkie dziury w drogach!!!

Sk8Des
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-07 12:32:28
TO NIE WIOCHA!!

hubi1511
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-06-02 17:59:12
to juz wiem dlaczego pasy znikaja....

gastromen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-02 09:08:46
pac man po 30 latach zowu w akcji ;p

znak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-01 22:53:40
Gratuluję pomysłu - fajniutkie:)

mormo03
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-01 22:05:39
Ja nie wiem po jaki ch** ludzie wrzucają tu każdą fote jaką znajdą, zacznijmy od tego że polowa zdjęć nie jest wiochą, np to...

masztto
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-01 20:41:05
Fajnie :D

Peace_and_Love
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-06-01 20:34:04
Fajne, fajne, ale zero wiochy. Kreatywność ludzka się objawiła ;)

therock14
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-01 20:33:26
Zajebiste. :P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400