Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dziś potrzeba 10 osób, by powstał komercyjny chłam!
BACHA666  12-11-28, 00:39 Zgłoś
+ 1136 -
Dodano: 2012-11-28, 00:39:43   przez: BACHA666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1136  Zgłoś nadużycie
5
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Siekierezada w wersji hard
Ukryj komentarze(148)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maciekszef99
    Ocena: 28 (glosow:30)
2012-11-30 10:32:28
Bohemian Rhapsody - klasyka. To wykonanie przez Queen z AXL'em ROSE z Guns N Roses i Eltonem Johnem w 92 na Wembley, zaraz po śmierci Freddi'ego... POEZJA!!!!!!! A teraz....Justin k***a Biber i Gangnam style...Ewentualnie Michel Telo i nosa nosa...Freddie był gejem, ale teraz to same pedały....ehhh

Taktoja88
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-08 17:23:55
To prawda, dużo teraz nijakiego brzdąkania, niewiele zespołów można teraz normalnie posłuchać, dlatego tym bardziej cenie sobie muzykę 30 second to mars, którzy mają coś do powiedzenia.

holera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-05 18:40:42
Żyjemy w czasach gdzie listy przebojów zmieniają sie co około 3 miesiące wszystko jest robione aby na kase iswoją gębe na okładce

kiliy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-05 17:54:34
W dzisiejszych czasach też można znaleźć fajne kawałki, z wok. moim zdaniem najlepsza jest Adele a jeśli chodzi o zespół to polecam The Fry

andxka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-04 09:11:52
heh Fredek... ciężko teraz żyć bez Ciebie :(

pedobear1234
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-12-03 20:07:17
A czy ty kiedyś słyszałeś jej występu na żywo, widziałeś jej możliwości na scenie? Nie? No to nie masz co się wypowiadać na jej temat. To jest właśnie jedna z największych gwiazd muzyki, porównywalna do samego Michaela Jacksona, więc nie gadaj już glupot...

pedobear1234
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-12-02 18:35:35
No i co, dzięki temu chcecie być "ambitni", bo słuchacie muzyki sprzed 50 lat? nie wszystkim odpowiadają takie dźwięki, których wy słuchacie, więc zamknijcie się w końcu!

maciekszef99
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-12-03 08:57:35
czererecze czererercze cze cze cze

marcio1264
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-12-03 09:06:55
Rusz choc troche mozgownica.Nie chodzi o to sprzed ilu lat jest muzyka.Liczy sie to,na jakim ona jest poziomie.Freddie Mercury to artysta tworzacy muze z najwyzszej polki,dzisiejsza muza,to koszmar,kicz,tragedia...

BACHA666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-04 20:57:19
komentarz usunięty przez użytkownika

marikotoda
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-12-02 10:42:13
Nie jestem fanem Beyonce, ale myślę że wiochą jest zestawienie obok siebie dwóch różnych tekstów pochodzących z dwóch różnych gatunków muzycznych z czego jeden to sam refren. Interpretacja jak u świadków Jehowy. Tylko pogratulować.

mlody2901
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-02 02:38:39
Postawiliście 2 moje ukochane osoby obok siebie;) Prawda Beyonce jest jedna wielka komercja ale jest też jedną z niewielu artystek komercyjnych z USA która daje nieprawdopodobne koncerty i potrafi śpiewać na żywo;) Dlaczego nie daliście dla porównania np Listen??

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-01 22:44:36
Strasznie tu uogólniacie. Beyonce to rzeczywiście chłam ale obecnie jest dużo wokalistek które nie mają sobie równych na przestrzeni lat i jestem przekonany, że przyszłe pokolenia będą ich słuchać.

Boreko91
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-01 22:48:41
Żeby nie było: Rosin Murphy, Skin (Skunk Anansie), Florence, Karin Andersson (Fever Ray i Knife), Beth Ditto, PJ Harvey, Adele czy nasze Nosowska i Brodka. Wokalistki które są równie genialne, jeżeli nie lepsze niż Nancy Sinatra, Dolly Parton czy Aretha Franklin.

frischi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-01 18:37:24
Kocham Cie Freed...

maciekszef99
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-12-01 14:50:40
Jesli jednak dla was, najwyzsza wartoscia bedzie "tolerancja"(ktora tak naprawde oznacza brak uzywania mozgu, a slepa akceptacje wszystkiego), to wkrotce obudzicie sie w swiecie bez ZADNYCH wartosci - swiecie chaosu i zepsucia, gdzie kazdy wyznacza wlasne normy moralne...

anya775
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-01 15:16:38
w takim swiecie chaosu i zepsucia juz zyjemy niestety,tylko ludzie starsi maja jeszcze jakies wartosci.

Destrukatronis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-01 14:45:19
komentarz usunięty przez użytkownika

szydera88
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-01 10:03:25
kiedyś liczyła się prawdziwa muzyka teraz każdy chce zarobić

Kurczaczek123
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-12-01 09:43:18
Niestety w dzisiejszych czasach popularność muzyki jest często odwrotnie proporcjonalna do jej jakości.

pedalek23i4
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-01 08:01:21
komentarz usunięty przez moderatora

pedalek23i4
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-01 08:02:26
komentarz usunięty przez moderatora

koper18
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-01 00:13:47
O Freedie, jakbyś teraz wstał i zobaczył co się dzieje...

Caliente85
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-11-30 23:56:28
Wszyscy płaczecie, że komercha i chłam leci z radia i tv.Jest popyt to musi być i podaż Gdybyście się nie interesowali tym chłamem i komerchą to by tego nie było proste. A co tematu powyższej wiochy to rzeczywiście Freddie był jedyny i niepowtarzalny, ale Beyonce zła nie jest .

jaymz1996
    Ocena: -19 (glosow:29)
2012-11-30 23:45:33
Wiocha to umieszczanie wizerunku Beyonce, bo akurat ona jest wokalistką perfekcyjną bez względu na to ilu dany kawałek ma autorów - muzyki, tekstów i kto był producentem. Tyle możliwości a jakiś debil wziął jedną z najlepszych wokalistek na świecie.

pedalek23i4
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-01 07:50:59
komentarz usunięty przez moderatora

Boreko91
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-01 14:01:26
Jeżeli 1996 to rok twojego urodzenia to jesteś usprawiedliwiony... tylko wtedy.

Valdix
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-30 23:08:40
maciekszef99, potwierdzam, genialny koncert i nie powtarzalne widowisko, pozdrawiam wszystkich smakoszy:)...

princessa123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-11-30 22:59:26
Zgadzam się , ale szkoda że na przykład dałeś/aś Beyonce , bo ona ma faja muzykę : )

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-30 22:11:21
e, coś tam jeszcze można znaleźć ciekawego: mmmmaadnes mmmmmaadnes albo pa papapa papapa statE, staTE, stATE, sTATEE of the art, albo this is the end hold your breath and count to ten ale zgadzam się, że syf zajmuje 99,999% przestrzeni i czasu antenowego

Pierdzielak
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-11-30 21:55:12
Teraz niestety wystarczy UMCK, UMCK, UMCK...

piotrek2011m
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-30 22:12:50
To zależy komu-dla mnie nie

Pierdzielak
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-11-30 22:18:26
Zaraz nas zminusują miłośnicy rąbanki i pierdzących gitar!!!

PostAmerykanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 21:39:26
czynienia na co dzień - Berlin. I społeczeństwo niemieckie oprócz postnazistowskiej partii nie ma nic przeciwko. A najbardziej śmieszy mnie jak Polacy płaczą, że z Europy Bliski Wschód się stanie, a ten problem nas nie dotyczy. * Miało być ksenofobami

shark7
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-11-30 21:38:20
A czemu się dziwić skoro coraz mniej w kulturze wymagamy i dotyczy to wszystkich dziedzin, filmu, muzyki czy nawet literatury choć z tą ostatnią nie jest tak źle.

jprdle
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-30 21:52:22
Cześć Szarki :) - JA wymagam - jakakolwiek dziedzina sztuki, której się dotykam, ma pobudzać mnie intelektualnie i dostarczać nowych doznań lub przynajmniej nie doprowadzać do obumarcia płata czołowego, jeśli nie - rzucam tam, gdzie stoję :)

shark7
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-11-30 22:07:10
Cześć bamboszkowy guru :) Ale w tym zagonionym świecie trudno znaleźć czas na głębsze refleksje, zadowalamy się byle czym stąd spłycanie się artyzmu w dziełach.Dzisiejsza sztuka nie ma szans na przetrwanie tak jak dzieła wielkich, nie wspominając o ich wartości.

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-11-30 20:24:22
Jakie czasy, takie gwiazdy. Wielkie mi rzeczy, też mogę kręcić tyłkiem jak Beyonce i wyć "ooooh, baby" po 200 razy w jednej zwrotce.

jprdle
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-30 21:20:23
Doktorze - ożenisz się ze mną ? :D Ja w avatarku mam prawdziwego artystę - kto zna, to wie, o co kaman ;)

redaktor_maj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 19:40:47
To już niestety jest tak poukładane, że poziom inteligencji na świecie jest stały, a liczba ludności ciągle rośnie.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 19:12:24
Niestety w dzisiejszych czasach popularność muzyki jest często odwrotnie proporcjonalna do jej jakości.

tolek44
    Ocena: -25 (glosow:31)
2012-11-30 18:52:22
jedno i drugie wiocha

toudi73
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-11-30 20:40:44
Jak MERCURY jest wiocha to ja jestem jaskiniowiec - ja gościu płakałem jak dowiedziałem się że zmarł. A tobie chyba słoń nadepnął na ucho a koń kopnął w głowę!

Boreko91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-01 14:03:21
tolek44 z reguły nie krytykuje ludzi którzy słuchają innych gatunków muzyki, ale jeżeli uważasz najlepszego wokalistę wszechczasów za wiochę to albo jesteś upośledzony albo masz uszy w dupie.

toudi73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 18:17:11
a my mieliśmy kiedyś nasze paradoksy - Buenos Ares - Buenos Ares - Buenos Ares - 1996

toudi73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 18:15:46
komentarz usunięty przez użytkownika

qualitysonecznik
    Ocena: -13 (glosow:13)
2012-11-30 16:58:30
WIEDZĘ ŻE SIĘ GUWNO ZNANIE JEŚLI COŚ TO NIE FREDDY TYLKO FREDDIE MERCURY ! ! ! POZDRO DLA PFQ !!

toudi73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 18:20:56
panie kolego nie ładnie tak pisać, nie znalazł kolega sensu w wypowiedziach a tylko błędy w pisowni lub zdrobnienia ja na kaczyńskiego mówię jaruś albo kaczor - mohery też by krzyczały ale poza małą literą piszę całkiem poprawnie po polsku

piwo69
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-30 16:51:18
no temat do , dup### bo tych wykonawców nijak nie da się porównać a oboje robili i robią muzyke w innych epokach

PostAmerykanka
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-30 16:51:08
Freddy Mercury to mistrz nad mistrzami. Jego charyzma, energia i niewyobrażalne wyczucie przekazywania emocji za pomocą słów przelanych na kartkę, a potem wyśpiewanych przez mikrofon. Nikt mu nie dorówna. Mercury jest ponadczasowy, nigdy nie zginie

porcupine
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-11-30 16:47:13
Pff, jakby w latach 80-tych nie tworzyli dziadostwa... Tyle że dziś o tych zespołach nikt, albo prawie nikt po prostu nie pamięta.

PostAmerykanka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-30 16:53:25
No lata 80-te jednak różniły ludzi pod każdym względem od tych, współczesnych. Kiedyś wiochy nie było - była po prostu prawdziwa muzyka, prawdziwy taniec i prawdziwe życie.

porcupine
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-30 17:05:44
Posłuchaj sobie takie utwory jak "Live is life" albo "Wake Me Up Before You Go Go" i powiedz jeszcze raz, że wtedy nie było wiochy.

Vashieio
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-11-30 17:41:57
Life is Life jest świetne! Najlepsze w połączenie z T.E.L.I na koncertach Huntera

porcupine
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-30 17:59:00
Dla mnie jest żenująco prostackie, ale każdy wiochę widzi inaczej :)

bacabaca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-30 18:06:23
phi...o tych co dzisiaj grają za 5 lat nikt nie będzie pamiętał!...przykład?...Ich Troje - WIELKI zespół...

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-11-30 18:18:27
W latach 80-tych to ludzie śpiewali, ludzie grali, na scenie były instrumenty, były straszne kawałki ale to robili ludzie a nie zaprogramowane komputery dające głos i dźwięk. Dziś w utworach takich gwiazdek jakich promuje mtv czy viva nie ma człowieka, jest produkt markietowej jakości

PostAmerykanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-30 18:18:52
"Wake me up before u go go" to jedna z tych piosenek, która nadawała nowemu pokoleniu energię do życia,uważasz ten utwór za wiochę? To ja uważam ciebie za wieśniaczkę... Przepraszam

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-30 18:20:32
Wyobrażacie sobie dzisiejsze gwiazdki na koncercie na żywca? Taki głos ja FM miała jeszcze tylko Whitney Houston. Gęsia skórka na ręku, Ci co potrafią odróżnić dobrą muzykę znają to uczucie.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-30 19:04:23
Wham był straszny ale GM solo już całkiem fajna muzyka-przepraszam:)

Vashieio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-30 19:07:28
Ja to jestem szczęśliwy, że moda na miksery, syntezatory i inne elektroniczne urządzenia nie weszła na scenę metalową i na koncerty. AVE ^^

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 19:15:48
Kolego są perełki gdzie elektronika z czymś cięższym daje dobry efekt, Nightwish np. Ale podzielam Twoje zdanie. I tak dziwne że jeszcze nie ma tu nikogo z walką że dico polo to prawdziwa muzyka

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-30 19:20:17
30 seconds to mars.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 19:23:57
Linkin Park ale ostatnia płyta jest straszna, kopia poprzedniej i dlatego nie cieszy

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-30 19:29:24
I jeszcze MUSE.

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-30 19:31:22
Koniecznie musi być w tym zbiorze.

Vashieio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-30 21:00:49
Lucy poprock to nie tutaj kochaniutka. Ja miałem na myśli coś w gatunku MDM, Death, Black, Heavy, a nie lukrowanych rockmanów grających pod mamonę przed tysiącem rozwrzeszczanych nastek

Vashieio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 21:06:49
komentarz usunięty przez moderatora

qualitysonecznik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 16:46:02
komentarz usunięty przez moderatora

qualitysonecznik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 16:40:09
komentarz usunięty przez moderatora

osiekk
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-11-30 16:16:43
Jak gówno wiecie o Beyonce to się nie wypowiadajcie najlepiej wzieliście jedną piosenke i tylko jej refren gdzie ma duzo innych piosenek naprawde z dobrymi tekstami Sory ale porównywanie Bey do Michal Telo jest dla mnie porażką, Beyonce ma prawie 20 lat muzycznej kariery Michal Telo?...dla mnie minu

migaczsmigacz
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-11-30 16:54:51
Zapomniałeś dodać że bardzo błyskotliwej kariery bo śpiewała dla największych(sic!) Sory, ale jęczenie i kręcenie tyłkiem dla młodego Kadafiego na prywatnym jachcie dyskwalifikuje ją dla mnie jako człowieka i choćby nawet śpiewała tak pięknie jak Freddie to dla mnie jest tylko scenicznym ku...iszone

Vashieio
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-30 16:56:16
Wklej proszę kawałek tekstu z przekazem jakiejś popowej gwiazdki ;]

migaczsmigacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-30 19:39:45
komentarz usunięty przez użytkownika

migaczsmigacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-30 19:49:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Informatyk007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-01 00:37:32
Ty gówno wiesz o Freddiem Mercurym, skoro twierdzisz, że to jakiś Michael Teló. Zanim ta twoja Bijons zaczęła "karierę - hahaha", F.M. już nie żył.

Valerie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 16:10:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Valerie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 16:09:43
Istnieją również współcześnie, wspaniali artyści, którzy tworzą utwory z przekazem. Niestety giną w tej całej masie badziewia, które nas zalewa. Trzeba się nie raz nieźle natrudzić by znaleźć te perełki, ale warto.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 19:07:44
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-30 19:17:26
Nigtwish, Within Temptation np, w rodiu tego nie usłyszysz a szkoda

Anti-Religion
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 19:39:13
Alanis Morissette, moja faworytka. :-) I byłem na koncercie, jest rewelacyjna.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-30 19:42:32
Lubię, to dodam jeszcze Avril

zolwik1989r
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-30 15:20:31
Freddie nie był gejem, tylko biseksualny jakbys chcial wiedziec.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-30 16:05:00
"Wokalista był osobą otwarcie biseksualną[21], choć w niektórych wywiadach określał siebie również jako gej" - wikipedia. Myślę, że Freddie lepiej od Ciebie wiedział kim był...Sam czytałem wywiad w którym powiedział że jest gejem.

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-30 16:07:19
...jakbyś chciał wiedzieć, oczywiście:)

maurins
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-30 15:19:44
Za Queen zawsze łapka w górę:)

WD-40
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 13:46:18
a ja wole Scorpions

Mortis23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-30 13:37:40
Komercja: produkować coś płytkiego, gorszego pod względem treści, przekazu, a ludzie i tak to kupiom. Wystarczy wykreować daną modę i promować.. -.-

chwila333
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 13:14:09
Jest jeden plus tego gówna "muzycznego" w obecnych czasach. Można odróżnić to od prawdziwej muzyki, tej z przesłaniem, z sensem, po prostu: Z DUCHEM. Bo różnica bije po oczach.

luciolucio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 12:34:24
Podpisuję się pod tym dwoma rękami. Współczesna produkcja muzyczna to wiocha i nie wieś bo bym wiejskie gusta muzyczne obraził.

maciekszef99
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-30 12:33:45
Różnica polega na tym, że kiedyś muzyk musiał się wyróżniać aby trafić do słuchacza...Stąd "usłyszani" zostali utalentowani.Dziś tv czy internet, może wypromować byle cymbała w pare chwil. Kiedyś pojęcie "celebryta" nie istniało. Istniało natomiast "artysta", tak rzadki

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 12:34:49
tak rzadkie dziś...

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 12:51:46
Teraz to zwykła komercha... Nagrywają to co się tylko i wyłącznie ludziom podoba, to co się sprzedaje.

maciekszef99
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 12:57:22
Żeby się jeszcze to mogło podobać...

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-30 13:02:09
rynkiem muzycznym rządzą stacje radiowe i jak puszcza kawałek 30 razy dziennie to po takim dniu każdy odruchowo go nuci. Nie ma dostępu do radia , nie ma promocji.

maciekszef99
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-30 13:38:16
Ja bym jednak promocję artysytów przypisał internetowi...Debilne programy typu idol czy xfactor tez maja swoj udzial w promowaniu beztalencia.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 12:30:02
komentarz usunięty przez użytkownika

peyo85
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-30 12:20:21
Od Beyonce już lepszy jest WEEKEND "Ona Tańczy Dla Mnie" :):)

jw12
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-30 12:17:05
pełny szacun dla gościa ,który to wsadził! Bravo!

Mike_83
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-30 12:02:07
To ona nie żyje?Kto to jest w ogóle?

hommer2005
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-30 11:46:57
I co jeszcze będzie na tym portalu?

Mike_83
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-30 11:59:35
Jajco ,po prostu jajco.

Szpkaz
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-11-30 11:39:43
ogłaszam sezon na porównywanie starych zespołów to współczesnych(fakt beznadziejnych) nowy sposób by dostac się na główną

Vashieio
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-30 14:40:51
Powiedz mi tylko czy obecne kapele będą słuchane przez nasze dzieci i wnuki. Ja wychowałem się na Scorpionsach, AC/DC, Black Sabbath, Iron Maiden i TSA. Wić powiedz mi kto z ówczesnych "artystów" osiągnie tyle co oni?

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 15:39:56
Kaczyński:) o nim jeszcze kilka pokoleń będzie wspominać (musiałem)

maciekszef99
    Ocena: 28 (glosow:30)
2012-11-30 10:32:28
Bohemian Rhapsody - klasyka. To wykonanie przez Queen z AXL'em ROSE z Guns N Roses i Eltonem Johnem w 92 na Wembley, zaraz po śmierci Freddi'ego... POEZJA!!!!!!! A teraz....Justin k***a Biber i Gangnam style...Ewentualnie Michel Telo i nosa nosa...Freddie był gejem, ale teraz to same pedały....ehhh

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-11-30 10:58:54
cały koncert jest 9/10 (10/10 ma Depeche Mode) Lisa S z G. Michaelem też wypadli tam rewelacyjnie.

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-11-30 11:00:39
komentarz usunięty przez użytkownika

kasagaz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-30 11:06:09
exactly;)

PostAmerykanka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-30 16:57:11
Sorry, ale za ten przekreślony księżyc z gwiazdą dostajesz minusa KSENOFOBIE!

king_gr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 17:09:34
@PostAmerykanka a gdzie Twoja tolerancja? Ty dostajesz minusa za lewactwo. A z przekreśloną "gwiazdką" kolegi wyżej jak najbardziej się zgadzam. Ludzie obudźcie się w końcu!!!

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-30 19:07:29
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-30 19:28:34
Popieram Kolegów. To ten co przyjechał dostosowuje sie do danego kraju i prawa a Wy pozwoliliście tworzyć im we własnych krajach swoje państwa i teraz schodzie na drugi plan, oni rządzą, Przykład Dania, w części kraju już Bożego Narodzenia nie ma ale muzełmańskie święta są. Powodzenia

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-30 19:30:18
obudzicie się w turbanach z brodą a kobiety w burce to pomyślicie kto miał rację.

PostAmerykanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 21:33:13
Jesteś nienormalny!? Oczywiście, że gospodarka Zachodu nie pozwoli do muzułmanizacji Europy,a to, że dała im przywileje, które przynajmniej na razie nie są nadwykorzystywane to inna sprawa. A jak to się ma do Polski? Oprócz kebaba widziałeś gdzieś

PostAmerykanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 21:36:58
Arabów w turbanach biegających po polskich ulicach!? Jesteście cholernymi homofobami, którzy nigdy z Arabem nie rozmawiali, i kierujecie się jak ciemnota talibami w Afganistanie. Arabowie w Europie dostosowują się i są ucywilizowani. Wiem bo mam z nimi do

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-01 14:46:15
Po 1 co ma homofobia do arabow.....po 2 "gospodarka europy nie pozwoli...." - co ma do tego gospodarka? (ktora i tak lezy i kwiczy):) po 3 jesli w to wierzysz ze ktos powstrzyma nadmierne mieszanie sie ras, to jestes smieszna:) Powstrzymac to moze tylko spoleczemstwo.

PostAmerykanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 15:27:01
Naprawdę uważasz, że ten problem dotyczy Europy Wschodniej m.in. nas? Podaj mi argumenty, że u nas jest to poważny problem, bo ja prócz budek z kebabami, żadnym Muzułmanów nie widzę na polskich ulicach.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 08:33:11
Właśnie o to chodzi, że u nas JESZCZE to nie jest problem. Jednak za naszą zachodnią granicą już poważny! To tylko kwestia czasu. Obudź się dziewczyno.

Legwan1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 10:25:32
komentarz usunięty przez moderatora

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 10:22:27
komentarz usunięty przez użytkownika

trzestylkiem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-30 10:20:34
Tak to jest jak w branży muzycznej są nie odpowiednie osoby.Prawdziwe talenty można nie raz spotkać na ulicach, a teraz większości rodzinki znanych muzyków pchają z rodzinki osoby i promują je.

MarilynDead
    Ocena: -20 (glosow:28)
2012-11-30 09:38:16
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-11-29 22:34:45
komentarz usunięty przez użytkownika

rusofil4
    Ocena: -29 (glosow:35)
2012-11-29 21:54:01
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-11-30 09:24:01
jeden z trzech głosów na świecie o skali cztery oktawy. To jest geniusz. Wadą jego był homoseksualizm dlatego go słucham a nie oglądam. On zasłyną muzyką, talentem a nie byciem BI, tak jak to robią dziś "artyści", ukrywał to ile się udało i za to szacunek.Nie świecić dupą.

maciekszef99
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-30 10:23:38
Dziewczyno lecz się....

sordo
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-30 10:33:17
Outlaws13 - "wadą jego był homoseksualizm" .... przemyśl ten głęboki wywód bo twoją wadą zdaje się jest brak tolerancji. Nie twierdzę że popieram osoby odmiennej orientacji wulgarnie obnoszące się z nią i wymuszających społeczna akceptację bo każdy w społeczeństwie ma prawo do własnego zda

sordo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-30 10:35:58
zdania na dany temat, i tak jak jednie nie lubią np.rudych tak inni homoseksualistów ale to nie powód aby opluwać ich na ulicy lub nazywać ich "wadliwymi"

maciekszef99
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-30 10:49:24
Sordo.Outlaws13 mówi że wadą jest homoseksualizm, Ty że brak tolerancji. Dla niego homoseksualizm nie może być wadą a dla Ciebie brak tolerancji może? To hipokryzja kolego.Outlaws13 nie napisał, że kogokolwiek ma zamiar opluć. Cała ta wasza tolerancja prowadzi do rozbestwienia i rozstroju wartości..

maciekszef99
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-11-30 10:51:51
Wszystko "tolerować", nie myśląc przy tym i nie zważając na konsekwencje - to nie jest przepis na zdrowe społeczeństwo.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-11-30 10:52:32
sordo(idioto) jeszcze nigdy tak pozytywnie nie wypowiedziałem sie o pedale a ty mi zarzucasz brak tolerancji. Czytaj głośno mój komentarz dotąd aż go zrozumiesz.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 11:04:49
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-11-30 11:10:03
Naucz sie, "tolerancja to nie pozwolenie na wszystko a akceptacja pewnych zachowań" i żeby było jasne to słowa Michała Piruga,pedała i podpisuję się pod tym. Wy robicie im gorszą przysługę taką tolerancja,walką o nich niż ja krzywdę jej brakiem. I wystarczy bo absurd nie jest o orientacji.

ogarnijto
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-11-30 13:13:07
tobie to już niezle sie we łbie pie*doli

AguchaG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-30 16:42:50
Chryste ratuj! Skad ty bierzesz takich ludzi?

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-30 19:34:04
On nie ma z tym ze Mną nic wspólnego.

sordo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 09:42:00
outlaws13 (idioto) nawet tak bardzo pozytywne (w twoim mniemaniu) zdanie na temat homoseksualisty i tak brzmi jak obelga. Nadal twierdzę że jesteś homofobem...

sordo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 09:49:00
maciekszef99 - odmienność to cecha, nie wada i to miałam na myśli. Jasno napisałam zresztą co myślę o wulgarnych zachowaniach które jak sam wspomniałeś prowadzą do rozstroju wartości. Poza ty do swojego przedmówcy napisałam "bo twoją wadą ZDAJE SIĘ jest brak tolerancji-widzisz różnicę?

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 08:37:19
To zależy jaka odmienność. I którą odmienność kto jak traktuje. Pedofilia to odmienność czy wada wg Ciebie? Wg mnie WADA. Tak samo jak wg mnie homosie są wadą społeczeństwa, a dla Ciebie to cecha. Tylko że to moja opinia i tylko moja.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-07 08:39:22
Natomiast homosie nie zachowują swoich upodobań dla siebie i opinii, a organizując marsze, parady i demonstarcje, chcą narzucać swoje przekonania innym. Ja swoich nikomu nie narzucam. Dla mnie Ci ludzie niosą zepsucie i rozstrój. Tyle.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-29 18:06:12
Słabe porównanie, bo to chyba najgłupszy tekst Beyonce, a wielcy artyści też wszystkiego sami nie tworzyli (np. Biała gołębica Scorpionsów wcześniej była Dziewczyną o perłowych włosach). Dobry kawałek ma być zapamiętany i nieważne ile osób przy nim pracowało.

shchenqu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-28 10:53:47
1 autor 1 producer. Freddy wszystko robiła a Twoja niewiedza to dopiero wiocha. Pozdrawiam

BACHA666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-11-29 00:27:56
Twoja wiedza na temat Queen jest jak widać marna! Freddie a nie FREDDY... Robił a nie ROBIŁA... I najważniejsze producentem "Bohemian Rhapsody" jest Roy Thomas Baker,a Freddie Mercury napisał tekst.Reasumując...wystarczyły dwie te osoby!

marcinekcom
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-28 10:25:49
Freddie był geniuszem i zawsze takim pozostanie, nie ma alternatywy dla Niego w tych czasach, a szkoda...

gizmo666
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-11-28 06:33:09
Bez sensu porównywać geniusza z blondynką. O niej za kilka lat nikt nie będzie pamiętał On zostanie na wieki bo rock jest jak zwykła dziwka :-)

halva
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-30 10:53:38
O niej juz sie zapomina.Osobiscie nie wracam juz do jej piosenek a takich zespolow jak Queen co raz slucham , a pamietam te piosenki jeszcze z dziecinstwa i moje dzieci tez beda pamietaly :)

kometa100
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-11-28 02:00:02
Jak to mówią:z gówna bata nie ukręcisz.

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-30 13:14:29
Współczesna produkcja muzyczna to wiocha


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700