Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
gonzalo  12-11-29, 23:39 Zgłoś
+ 1274 -
Dodano: 2012-11-29, 23:39:43   przez: gonzalo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1274  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ssij_mi_jaja
    Ocena: 39 (glosow:39)
2012-12-02 11:33:36
Głupia cipa upuści, zabije (czyt. wyśliznęło się z rąk) dziecko i siedzi na wolności a koleś obronił rodzinę i idzie siedzieć - POLSKIE PRAWO !!!

GMOzabija
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-01 02:57:38
pociesz sie ze w stanach jeszcze gorzej za pierniecie wsadzaja bo system amerykanskiego wieziennictwa jest korporacja i jest na gieldzie mozna akcje kupic i im wiecej wiezniow=darmowych pracownikow tym lepiej dla korporacji, prywatyzacja panstwowych sektorow nie konczy sie najlepiej...

DelBoy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-26 20:53:25
Tragedia tego człowieka to efekt rządów popularnego duetu Tusk i Komorowski..

Sprytek111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-21 12:56:28
Polska :)

benzyn23
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-07 14:40:29
Polskie prawo zwyklych obywteli potrafi gnebic... chlopak ratowal rodzine i za to zgnije w wiezieniu... gdzie tu sprawiedliwosc?

Narcc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-09 22:47:26
Polskie Bezprawie...

Keront
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-08 17:13:27
Prawo nie jest dla nas, ale przeciwko nam.Bezprawie jest sposobem na utrzymania społeczeństwa w posłuszeństwie. Nie dziwcie się wiec paradoksom "wymiaru sprawiedliwości".

house32
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-05 23:45:13
moi drodzy. Za 10zl jest kodeks postepowania karnego. Jest w nim jasno napisane, że jeśli ktos uzywa przeciwko Tobie broni masz prawo prawo nie używając mocniejszej broni ani nie bedac o wiele mocniejszy fizycznie zrobic wszystko by powstrzymać napastnika. Chlopak nie bedzie siedzial. Spokojnie

Caban
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-30 15:35:42
bzdura, mozna uzyc dowolnej broni (chyba tylko z palna sa problemy) i byc dowolnej postury.

Khaleesi
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-12-04 13:56:40
Ja w to nie wierzę, jakim idiotą trzeba być, żeby za to skazać na dożywocie, żeby za to w ogóle skazać! Jego matka czy brat musieliby zginąć, żeby sąd patrzył przychylniej. Dlaczego mamy w Polsce takich baranów.

dominiq21
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-04 09:27:51
a wasniewska wolna. tyle w temacie.

zmija1706
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-04 09:26:57
Już bardziej toleruję prawo jakie obowiązuje w Stanach Zjednoczonych: ktoś obcy wejdzie Ci na posesję, to masz prawo zabić!

michalng
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-12-04 19:11:38
I tym sposobem ginie rocznie kilkanascie bogu ducha winnych osób. Bo np ojciec zabija chłopaka swojej córki, który przyszedł jej wyznać miłość w środku nocy.

Venbar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-05 08:00:48
michalng skończ pie{r}dolić, ci twoi bogu ducha winni ludzie mieszkają w stanach to wiedzą czym ryzykują. Wszyscy na pewno u nas w sejmie myślą jak ty

michalng
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-12-06 10:10:18
Ludzie mieszkający w stanach najczęściej gów{n}o wiedzą ;-) Naprawdę uważacie ze prawo pozwalające jednym ludziom zabijać innych ludzi jest dobre ?

pawelek897
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-03 10:31:23
Szkoda chłopaka. To jest chore, że zabijesz bandziora w obronie swojej rodziny i idziesz siedzieć za jakiegoś gnoja...

brzeziu32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 09:29:45
komentarz usunięty przez moderatora

guinnessd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 05:56:32
komentarz usunięty przez moderatora

yarmi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-03 02:29:35
Po prostu: Wiocha Jak Ch*j!!!!!!!!! H A Ń B A ! ! ! Dlatego stamtąd uciekłem........

sleepo
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-03 02:27:02
Jak by już martwemu sąsiadowi wsadził kose do łapy to nie miał by lub miał by mniejszy problem. MYŚLEĆ KURKA, MYŚLEĆ ! :)

up15
    Ocena: 19 (glosow:19)
2012-12-02 23:15:08
Anglicy mawiają "My home is my castle", ja rozumiem, iż w przypadku śmierci muszą zostać wykonane czynności wyjaśniające, ale kwalifikacja w przepadku takich zdarzeń zawsze powinna być obroną konieczną i odpowiadaniem z wolnej stopy. To bandyta wkraczający na teren prywatny ma się bać.

michalng
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-03 11:36:26
Jeśli kwalifikacją będzie obrona konieczna (a wszystko na to wskazuje) to nie będzie żadnego "odpowiadania z wolnej stopy" bo nie będzie żadnej sprawy. Śledztwo zostanie umorzone bo obrona konieczna to nie jest przestępstwo.

jacek.jacek
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-02 22:31:02
bo do dupy należy dobrać się gryfickiemu prokuratorowi M. Gdzie Seremet ?

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-03 11:38:38
ale za co ? Zginą człowiek. Prokuratura musi zbadać okoliczności sprawy. Jeśli wersja "medialna" potwierdzi się to zostanie to uznane za obronę konieczną i pan Dariusz wróci do domu.

lukasz77777
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-02 22:28:40
jakoś może pomoc temu chłopakowi,ktoś ma jakieś wpływy i to akurat oglada .prosimy o pomoc.szkoda rodziny...dzialał w obronie swoim i rodziny

redevil26
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-02 22:14:58
BO to właśnie nasza kur**wa POlska

b.pieczarka
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-02 22:06:31
Dlatego w takiej sprawie lepiej byłby wykopać dołek na ogródku, zakopać i nikomu nic nie mówić... kto by szukał pijusa zachlał się i ślad zaginął...

piter20012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 20:47:54
komentarz usunięty przez moderatora

leszek43d
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-12-02 20:24:25
Jaki premier takie prawo

Jarewa
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-12-02 20:36:48
Jacy Polacy taki premier.

jabi301
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-02 21:17:29
Kaczyński ci zrobi raj. Pustaku

cywil
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-12-02 21:30:37
Co ma do tego premier,myślisz że za kaczora dostał by 3 zdrowaśki i koronkę? Polskie prawo było i jest do bani,policjant za zastrzelenie recydywisty dostaje zamiast medalu nagane i kopa w dupe za niewspółmierne użycie siły,a co dopiero cywil.Prawo chroni bandytów w tym syfiastym kraju.

Kaliana
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-02 21:35:29
cywilu, premier ma do tego bardzo duzo. To on jest w mocy prawo zmienic. Wiec skoro prawo bylo zle, to dobry premier powinien cos na to poradzic.

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-03 11:30:55
Tylko ze nasze prawo jest w tym zakresie "obrony koniecznej" bardzo dobre. To ze "ludzie" go nie rozumieją, nie świadczy o tym ze jest złe. Ludzie mylą prawo do obrony z prawem do zemsty. W tym jest cały problem.

Rebus364
    Ocena: 18 (glosow:26)
2012-12-02 19:58:06
W USA gdy do domu obywatela wtargnie uzbrojony napastnik to obywatel ma prawo go zabić w samoobronie i nikt go po sądach nie włóczy.W zakłamanym , mafijnym ,,Banana Republic of Poland'' ważniejsze jest życie bandziora - zwyrodnialca a nie człowieka który go zabił broniąc rodziny przed napadem.

zucker64
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-02 22:31:10
Owszem takie rzeczy się zdarzały że gość zabił osobnika który wszedł do domu i został uniewinniony , ale częściej bandzior dostawał odszkodowanie za złamaną rękę bo się poślizgnął na pozostawionych na podłodze wrotkach dziecka

highquality
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 18:45:10
komentarz usunięty przez moderatora

highquality
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 18:44:00
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-02 18:15:32
Dlatego pamiętajmy aby zawsze zamykać drzwi.

Wiesniakznetu
    Ocena: 19 (glosow:19)
2012-12-02 17:55:05
W tym chorym kraju nie było, nie ma i nie będzie żadnej namiastki poczucia własności. Twój dom to wciąż własność państwa. Nie zbudujesz drewnianego schowka na narzędzia ogrodowe bo nie masz zezwoleń. Polska to wciąż kraj komunistyczny

AbdulWisimulacha
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-12-02 16:29:03
Żeby pic to trza umić... dobrze tak pijusowi!! Chciał ocjronić rodzinę przed sąsiadaem?! order mu za to a nie wiezienie!

hagen24
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-12-02 16:23:51
Bo POlskie prawo chroni bandytów i złodziei.Mamy przykład na Wiejskiej.

Mansonfan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-02 15:37:07
zryty kraj to zryte przepisy wiadomo nie od dzis ze tu tak jest

dragonow
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-02 15:03:38
Zabójstwo w obronie własnej NIE MOŻE skończyć się dożywociem-nie ma takiego przepisu prawnego. Autor to profan. Jeśli grozi mu dożywocie to widocznie został posądzony o morderstwo. O tym decyduje prokuratura, która na pewno zna lepiej sprawę niż dziennikarze i Wy, konformiści.

BlackHare
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-12-02 15:49:45
Problem w tym, ze gryficki prokurator znany jest z korupcji i załatwiania znajomym różnych spraw. Raz kiedyś po znajomości prawie zapuszkował byłego męża koleżanki swojej żony. Gdyby nie prasa, facet siedziałby do dziś za rzekome pobicie byłej żony.

PonuryUserr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-02 14:36:08
Nie że na trawniku tylko z tego względu że złodziej nie miał przy sobie żadnej broni.

zabijasty_return
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-02 14:05:38
Polska... debile w urzędach,skorumpowany,odrealniony wymiar sprawiedliwości z kretynami robiącymi za sędziów, złodzieje w rządzie...

mnich85
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-12-02 13:59:05
Jak pewien poseł w Krzyżakach powiedział dziki KRAJ dzikie obyczaje to od tamtej pory w pewnych kwestiach nic a nic się nie zmieniło…. I raczej nie zmieni…

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-02 13:53:50
Gryfice wybaczą. To tylko bania :]

WD-40
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 13:46:10
tak było i będzie bo wątpię że to się zmieni

plee3
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-12-02 13:25:08
Takie rzeczy tylko u nas:( Jakby facet miał kasę i układy to pewnie nawet kajdanek nie miał by założonych...Państwo ściga tych bezbronnych przymykając oczy na numery grubych portfeli. Dziadek za kradzież kostki masła dostaje grzywna lub zawiasy gdy prawdziwi przekreciarze sa medialnymi gwiazdami i n

patryk1011
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-12-02 13:21:54
sory, ale jak to czytam, to jedna myśl mi przychodzi do głowy: To jest ku*wa polska!!

Hustlin
    Ocena: -30 (glosow:34)
2012-12-02 12:43:09
komentarz usunięty przez moderatora

yeti1992
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-12-02 16:06:40
A my ciebie marny człowieczku.

Creeper123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-09 11:06:41
podludź

catarsis
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-12-02 12:40:32
I to jest polska, ofiara przestępstwa nie może się bronić . Mąż może latami katować i gwałcić swoją żonę a gdy ona w końcu w samoobronie wbije mu nóż to idzie siedzieć. Chory kraj z chorym prawem.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 11:27:37
Jeśli zrobi to w samoobronie to nie idzie siedzieć. Jeśli zarżnie go jak ten śpi pijany to wtedy idzie siedzieć.

davidstar
    Ocena: 40 (glosow:42)
2012-12-02 11:41:05
komentarz usunięty przez użytkownika

ssij_mi_jaja
    Ocena: 39 (glosow:39)
2012-12-02 11:33:36
Głupia cipa upuści, zabije (czyt. wyśliznęło się z rąk) dziecko i siedzi na wolności a koleś obronił rodzinę i idzie siedzieć - POLSKIE PRAWO !!!

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-12-02 11:30:04
Polska dla POlskich ZŁODZIEI i BANDYTÓW !!! Zwykły Kowalski sie nie liczy !

Syll93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-02 11:29:02
komentarz usunięty przez moderatora

pandino
    Ocena: 22 (glosow:22)
2012-12-02 11:25:57
MY HOME IS MY CASTLE. Takie prawo powinno obowiązywać, ale to Polska właśnie...

gurool
    Ocena: 31 (glosow:31)
2012-11-30 11:58:53
w USA jak ktoś ci wejdzie na posesje i go zabijesz to sie skonczy na zawiasach lub niczym. W PL gdy pobijesz lekko bandyte i złodzieja to idziesz siedzieć. POlska, by żyło się lePiej złOdziejom.

Nagotuj_Mi_Bobu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-01 19:57:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ggesc300
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-02 12:02:48
Nagotuj_Mi_Bobu Obejrzyj jeszcze raz dokładnie. Wyraźnie było powiedziane, że gdyby zabił go wewnątrz domu nie byłoby sprawy a on go zabił poza domem na trawniku kiedy już uciekał.

Nagotuj_Mi_Bobu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-02 20:20:02
ggesc300 racja moj blad dawno go kosiłem i cos pomylilem.ale ten trawnik nalezal do niego t.j czesc jego ogrodka, juz nie pamietam i nie wiem czy wtedy by mialo to jakies znaczenie skoro na niego terenie

ggesc300
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 18:09:13
Nagotuj_Mi_Bobu Chodziło o to, że on już był na zewnątrz, uciekał i nie stwarzał zagrożenia dla życia lub zdrowia domowników, więc nie było podstaw do tak radykalnego rozwiązania sprawy. A że film dobry to można trzasnąć sobie dla przypomnienia. Cheers

BoaKrztusiciel
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-11-30 10:50:50
Googlowałam artykuły, ale nie wiem jak się skończyło. Zamiast tego ckliwego tekstu, wolałabym suche fakty, bo to jest zwykłe branie na współczucie.

BoaKrztusiciel
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-11-30 16:06:16
Jeszcze trzeba było dodać, że dokarmia gołębie i zbiera na PCK... Jak rzetelny dziennikarz może pisać takie bzdury? Będą żyć w nędzy, bo co, matka nie może iść do pracy? A jej syn i ten przyjaciel domu nie mogli mu pomóc? Stali i się gapili jak tamten biegał z nożem?

BoaKrztusiciel
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-30 16:11:28
A może to był samosąd? Sąsiedzi mieli dość pijaka i dlatego chłopaka bronili. Może mu pomnik postawią. I co znaczy, że grozi dożywocie? Był wyrok, uprawomocnił się, odwoływali się do wyższych instancji? Gówno nie artykuł.

grruby80
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-11-30 09:33:11
Polskie przepisy mówią(w uproszczeniu) jeśli napastnik ma kij to ty również możesz użyć kija, ale jak użyłeś noża to przekroczyłeś granice obrony koniecznej. Według mnie powinniśmy mies prawo zabić każdego sur*** który napada na nasz dom(nie ogródek, garaż) TEREN PRYWATNY WTARGNIECIE GROZI ŚMIERCIĄ!

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-11-30 11:22:26
Gołymi rękami też można zabić, wystarczy nauczyć się technik. Ale w artykule jest napisane, że napastnik wdarł się z nożem w ręku, noża tego można więc (teoretycznie) użyć przeciwko bandziorowi.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-30 17:20:20
Nie. Polskie przepisy mówią jedynie ze środki użyte w ramach obrony koniecznej przekraczały granicy konieczności w zakresie siły i rodzaju. Jeśli ktoś atakuje cię kijem to możesz bronic się niżem jeśli nie jesteś w stenie obronić się inaczej.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-30 17:23:02
Natomiast jeśli atakuje cię np starsza pani laską (a ty jesteś młodym silnym mężczyzna) to obrona kijem może już być przekroczeniem granic obrony koniecznej

agentfoxmulder
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-02 11:48:45
Grruby ma rację. Dodam, że jeżeli napastnik na chwilę przestanie cię bić bo dostał strzała to już nie mozna dać mu drugiego strzała by nie miał szansy wznowić ataku bo to będzie przekroczenie obrony koniecznej.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-03 11:25:13
@agentfoxmulder Jeśli napastnik przestanie cię bić to znaczy ze przestał cię atakować. Skoro atak ustał a ty dalej lejesz napastnika to już nie jest to obrona.

Caban
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-30 15:48:53
bzdury. mozna sie bronic dowolnym przedmiotem i twoja sila nie ma znaczenia. wystaczy ze powiesz, ze dzialales w szoku i nie miales czasu na ocene sytuacji. tak samo zadajac ciosy nie mogles racjonalnie ocenic czy atak sie skonczyl.

makrelka
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-11-30 09:20:40
mógł go w kocyku przez okno wyrzucić, teraz byłby celebrytą! ps. Polska Temida nie jest ślepa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Logs22
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-11-30 08:20:15
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-30 07:44:03
Nie nasze prawo tylko debilny artykuł. Zabił człowieka. Oczywistym jest ze prokuratura musi sprawę wyjaśnić. Jeśli było tak jak opisuje artykuł to była to obrona konieczna i chłopak wróci do domu.

poi5on
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-11-30 08:59:48
tak jak kolega wyżej napisał... takie jest prawo i to że go wsadzili do aresztu nie jest niczym złym pod warunkiem że prokurator ma na tyle oleju w głowie i go z niego wypuści w ciągu doby lub dwóch i nakaże tylko dozór i zakaz opuszczania kraju... później normalne standardowe rozprawy i uniewinnien

robertshrek
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-11-30 05:33:31
Takie jest nasze prawo chlopak mial pozwolic az ten pijany pozabija jego rodzine a pozniej by go skazali za nie udzielenie pomocy ludzie co za panstwo
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kibice z Senegalu po wygranym meczu
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Kibice z Senegalu po wygranym meczu
  •  Taaa


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500