/n Cofamy do ludzi pierwotnych - wiocha.pl absurd 803235

Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha z reklamy T-mobile
mickraee  12-12-01, 00:56 Zgłoś
+ 480 -
Dodano: 2012-12-01, 00:56:05   przez: mickraee
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 480  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(101)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
meredith100
    Ocena: 11 (glosow:25)
2012-12-04 11:32:08
To dziwne, że kiedy w TV przedstawia się przemoc i jakichś Rambo-rozpierdzielaczy, to nikogo to nie razi, kiedy jednak pokazana jest nagość czy czułość to dzieciom się oczy zasłania. Dzieci nie razi nagość jeśli rodzice nie mają z tym problemu i rozmawiają o tym.

mea83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-25 15:17:58
a telefon to chyba w dupie trzeba nosić!!! Żenada

teemo987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-24 00:20:18
Mi tam się aż miło zrobiło w środku jak pierwszy raz zobaczyłem tą reklamę bo tak naprawdę ona pokazuje naszą naturę. Po co komu cichy?! Żyjmy w zgodzie z naturą ! xd (ale reklama nawiązuje w ogóle do czego innego xD ale to już szczegół)

makrelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-10 09:25:28
a mnie sie podoba, pare złotych mi wpadło za kilka godzin pracy:). Polecam prace w reklamie;)

Pretttt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-10 17:50:19
która to ty?

makrelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 08:01:06
zgadnij;)

PostAmerykanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-09 20:04:58
Bardzo dobra, nie naruszająca żadnych zasad moralnych reklama. No ale ciemnogród pewnie nie rozumie tej reklamy.

ABWzuHause
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-09 12:55:05
Dziś przenieś portfel do telefonu a jutro pod skórę.

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-08 21:44:49
fajna reklama

marcio1264
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-07 10:59:27
Jakie czasy,takie reklamy.Dzis nawet,zeby sprzedac telefon,trzeba gola dupe pokazac.Niedlugo pojawia sie reklamy seksu zbiorowego zachecajace do kupna rowera...

Arthum
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-06 19:37:41
Ludzie to już nie chodzi o to że nagość jest dla mnie czymś wielce wstydliwym jednak ta reklama żeruje na najniższych instynktach ludzi. Jest to czyste żerowanie na czymś co jest w naszej kulturze traktowane jako tabu(fakt faktem jest to tak traktowane). Może i nie widać ale jest to dla mnie paskudne

mimik29
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-06 16:46:22
A teletubisie zlikwidowali dlatego ze tinkiłinki nosił torebkę. Powalone to wszystko

baska240
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-06 14:24:36
Nagość to coś naturalnego i pięknego,ja absolutnie nie wstydze sie swojego ciała,ale jesteśmy cywilizowani i uczmy dzieci szacunku dla swojego ciala i siebie .Może zwolennicy tej formy okazywania zachwytu swoim ciałem wyjdą na świąteczne zakupy i poświecą tu i ówdzie golizną,fajnie będzie;)

wdowa20.6
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-06 11:17:17
Dla mnie ta reklama to totalna wiocha i dno. doda tak samo chciała du*pą zaświecić w Media Expert .

baltazar123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-06 02:02:16
choćby skakali koło mnie nago i tak nic nie wezmę z tej sieci ;p

DZejek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-06 01:01:42
Admin; jaki masz znowu problem? Czemu ta reklama to wiocha w Twoim mniemaniu? Kolejny nieprzemyslany komentarz, tak?

heyulia
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-05 20:12:58
Każde dziecko moze sobie wejsc na internet i sobie wlaczyc jakies porno. Reklama jak reklama, zwraca na siebie uwagę, ale podobno od dzieciecych lat nam wmawiają, że Adam i Ewa biegali soie nago po lesie...

holera
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-05 18:09:23
Straszne, oh jak oni mogli

Anzelma112
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-12-05 08:16:17
A co złego jest w nagości? Niech ludzie w końcu przestaną się tego wstydzić.

marcmos
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-12-05 08:15:18
Co się Wam nawiedzeni, cnotliwi mohery nie podoba w tej reklamie ?

roziaa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-05 20:26:58
piosenka

martika_zuza
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-05 01:11:49
ja wszystko rozumie, ale mam córkę , która ma 8 lat i woloała bym, że w poudnie czy jak tam wolicie w ciągu dnia ta rekalam niebyła emitowana... nawet moja córka stwierdziła, że jest ona obrzydliwa

jannie
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-05 18:45:29
To smutne, że Pani córka już w wieku ośmiu lat traktuje nagość (w dodatku zupełnie niewinną - bez pokazywania "newralgicznych" punktów) jako coś obrzydliwego.

gr4b4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-05 21:08:29
Dokładnie, każdy ma to samo, a i tak nie wiadomo dlaczego robi się z nagości takie tabu.

maximax
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-12-05 00:47:30
komentarz usunięty przez użytkownika

your.novocaine
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-04 23:02:38
Na pewno dzięki temu będą mieć więcej klientów. :P

SnakeX
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-04 21:48:15
I widzicie? reklama osiąga swój zamierzony cel, dotrzeć do jak największej ilości osób. Osoby co jej nie znały bo nie oglądają TV właśnie się o niej dowiedziały :) Tak działa reklama.

Jorgusson
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-04 22:25:41
Czyli na zasadzie, niech mówią byle nie przekręcali nazwiska (bądź logo firmy) - sorki ale tak funkcjonują "wybrańcy narodu". Ja dziękuję.

Ziober42
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-04 21:43:43
Normalny chwyt reklamowy nic szczególnego ilu facetów ogląda reklamy?? Otóż bardzo mało, a ilu spojrzy na pół nagie kobiety? no nie liczę pedałów.

mar.orz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-04 21:38:20
ciekawe gdzie schowali te komórka

idj95
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-04 21:17:38
Nie oglądam TV. Na początku pomyślałam, że to jakaś parodia, a w komentarzach... o kurde, ta reklama jest na serio puszczana w telewizji O_o

gr4b4
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-05 21:09:38
I co w tym takiego strasznego? O.o

satellite1984
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-04 21:17:34
ta reklama jest poryta i zgadzam sie z przedmowca drLOUBITCH ze jupilaaaa podnosi cisnienie

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-12-04 21:07:27
Wk*rwia mnie ta reklama niesamowicie. Jeszcze gorsza jest reklama orange i te okrzyki "jupilaaaa". No k*rwicy dostać można.

Jorgusson
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-04 22:18:43
Zgadam się żenada totalna - myślą, że jak pokażą kawałek gołego dupska to ludzie polecą do tej różowej, niemieckiej sieci. Jaki target taka reklama. Na szczęśćie są jeszcze przykłady normalnych reklam.

iwo8nka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-04 20:47:09
grupen sex;P

rbk17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 20:55:00
Ale z taką obsadą możliwy tylko za grubą kasę ...

szydera88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-04 20:46:47
marketing posunie się do najgorszego byle byś kupił to gówno

szydera88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 20:38:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Hustlin
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-04 20:21:38
komentarz usunięty przez moderatora

mickraee
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-04 20:04:41
CleoCleo --- to jest obrzydliwe . To nie reklama , ty to ty jesteś już stary i masz w nosie , ale dzieci na to patrzą .

Jeannette666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-04 20:01:07
"Dwuznaczne hasła reklamowe dźwigą Handlu", jak spada popyt na produkt to warto zainwestować w nową reklame o np. podtekcie erotycznym ...(działa tu oczywiście psychologia reklamy)- mnie takie reklamy już nie dziwią, jest tego coraz wiecej, a wszystko po to, a żeby sprzedać.

sernik_na_zimno
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-04 21:38:37
i do tego ta piosenka "I'm happy becouse I'm stupid"

Jeannette666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 19:41:53
komentarz usunięty przez użytkownika

bbboyyy
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-12-04 19:29:00
komentarz usunięty przez moderatora

Jorgusson
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-04 22:23:11
No to powiedz, z czym Ci się kojarzą nagie ciała - z proszkiem do prania ??? Normalne, że z seksem, erotyką i miłością. Dopisywanie do tego jakiejkolwiek ideologii, według mnie, mija się z celem.

Klocki89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 19:24:32
komentarz usunięty przez moderatora

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-04 18:33:55
Szkoda, że nie 1080p :P

krzyku19
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-12-04 18:13:14
a mi się podoba :D

mcebury
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-12-04 17:46:42
ta brunetka z różową poduszeczką jest wyje(bana) w kosmos ^^

hhmaniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 17:32:37
komentarz usunięty przez moderatora

RoaringBeast
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-04 16:48:33
komentarz usunięty przez użytkownika

CleoCleo
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-12-04 16:46:09
Większość z Was nie ma pojęcia o znaczeniu słowa "erotyka". Ten wyraz nie ogranicza się tylko do seksu i pornografii. Radzę o tym poczytać albo popytać się kogoś, kto się w tym specjalizuje, zanim zaczniecie bronić tej "reklamy".

rakietfjul
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-12-04 16:40:14
O co wam chodzi ? Jaka wiocha ? Chyba jesteście inni skoro swoją nagość uważacie za wiochę, a wy co jesteście inni? Przecież macie to samo, jeśli nagość jest dla was wiochą podczas prysznicu po co się na siebie patrzycie ? Zamknij oczy i się myj jak jest wiochą dla Ciebie...

ROBI00000000
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-12-04 16:27:16
Fakt wiocha..Pytam kur..a gdzie jest granica? Przecież tę durną reklamę oglądają dzieci...

poter288
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-12-04 17:42:46
i to pisze facet który na avatarze ma blacharę.

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-05 10:32:06
No i co z tego że dzieci to oglądają? Nagość jest czymś naturalnym,poza tym tutaj to tylko pośladki widać, reszta bardzo sprytnie zasłonięta.

DeiVXX
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-12-04 15:45:34
Proszę was gdzie tu wiocha ? Już mnie bardziej w oczy razi jak podczas reklamy tego rogalika Hazel nutt czy jak tam , facio wyglądający jak pół pedał je rogala jak by komuś robił tym przyjemność, ale lepiej pokazywać homosów w TV niż naturalny porządek -.-

piotrek4343
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 15:42:19
komentarz usunięty przez moderatora

roziaa
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-04 15:29:43
a mnie w tej rekalmie rozwala piosenka: "im happy coz im stupid!" To chyba jakas aluzja do klientow hehe

ktos15d
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-04 15:23:22
meszczyżni wieszają sobie na szji oczywisće :P

Maupajoke
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-04 14:56:01
a mnie zastaniawia jedno skoro oni nie mają ubrań gdzie trzymają ten telefon ?

kreglowicz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-04 14:58:08
a w ręce

KMyL
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-12-04 14:46:55
Smutne, że obecnie głównym motywem przewodnim w marketingu jest nagość -.-" I nie- to nie jest poziom starożytnej Grecji i nagich Igrzysk...

robert998
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-04 14:20:59
golizna jest tak wszechobecna, że przestają dziwić mnie takie reklamy...

louisflores
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-12-04 12:50:49
Człowiek rodzi się nagi, a nie w ubraniu. Bez przesady, w dzienniku trupy, krew, nienawiść, zabijanie, a jak leci goły tyłem, to zaraz problem. Boże dziecko co widziało goły tyłek z pewnością od razu będzie zwichrowane. Masakra, ludzie zastanówcie się czasem.

magic1948
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-05 10:34:01
No dokładnie. Jakoś się nie przejmują ludzie tym, że krew się leje dookoła, że słychać o przekrętach, że filmy i gry są brutalne itp itd, ale jak kawałek ładnego tyłka jest odsłonięty, to już jest to deprawowanie. Co za hipokryzja...

gosienka1008
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-12-04 12:44:54
OMG wg nie kumacie sensu tej reklamy.. co za nooby

Wika007
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-04 12:50:14
To wytłumacz mi o co chodzi w tej reklamie , bo ja narazie interpretują ją ,że z t-mobile zapłacisz tak dużo za rachunki,że zostaniesz goły . Poza tym gołe tyłki w reklamie to pójście na łatwizne.

kasagaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-04 13:51:40
z tego co wiem to są na razie dwa telefony którymi można płacić SIII i jeszcze jakiś dla większości niedostępne a i tak trzeba mieć konto w banku powiązane z tą usługą, to nie tak że ci doliczą do rachunku. dla mnie lipa, niepotrzebna lipa.

grim1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-04 12:38:03
komentarz usunięty przez moderatora

reeik
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-12-04 12:18:17
@Czikun88 dzieci już o 22;00 powinny spać a nie oglądać bajki, a jeśli Panu nie podoba się ta reklama to ja nie wiem. Moze jest pan impotentem .

ROBOTRON
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-04 11:53:30
Jak tanie kurrr dostali po 50zł i dupska pokazują

meredith100
    Ocena: 11 (glosow:25)
2012-12-04 11:32:08
To dziwne, że kiedy w TV przedstawia się przemoc i jakichś Rambo-rozpierdzielaczy, to nikogo to nie razi, kiedy jednak pokazana jest nagość czy czułość to dzieciom się oczy zasłania. Dzieci nie razi nagość jeśli rodzice nie mają z tym problemu i rozmawiają o tym.

baska240
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-04 11:20:23
gubiąc taki telefon możesz zostać goły i wesoły...

jenson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-04 14:37:16
nie, bo trzeba wpisac jeszcze pin : )

baska240
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-06 14:08:19
nie bylabym taka pewna;)

czikun88
    Ocena: -2 (glosow:26)
2012-12-04 11:07:17
wkurrwia mnie ta reklama, szczególnie kiedy przerywa bajkę oglądaną przez mojego trzyletniego synka... po prostu kurrwa super. dziecko ogląda bajeczkę, a potem widzi gołych ludzi w reklamie... bosko, że ja pierr... co za skończony skretyniały impotent zezwala na puszczanie takich reklam przed 22.00?

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-04 11:49:09
a mnie wpienia rowniez puszczanie reklam na kanale dla dzieci.Co sie k@wa stalo,ze nagle wolno tam przerywac bajkijJAKIMIKOLWIEK reklamami?Solorz i Walter to psy!

h3h3
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-12-04 12:54:27
A Twój trzyletni synek nigdy nie jest goły i nie wie co to nagość :| Przecież tu nie ma ani cienia najmniejszej erotyki :|

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-04 13:02:23
h3h3-dziecko ma jeszcze duuuzo czasu,zeby napatrzyc sie na golizne.Czy to golizna podszyta erotyzmem czy tez nie-po co eksperymentowac?Lepiej niech mu rodzice to rozsadnie dawkuja a nie przepelniona przemoca i nierzadem telewizornia( dyszaca checia zysku-nic poza tym).

pan_ksiadz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-04 11:04:41
jest też w dzień, ale wtedy tyłki mają ocenzurowane :P

czikun88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-04 11:08:20
no niestety nie na każdym kanale.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-12-04 10:48:25
Nagość we wczesnych godzinach, gdzie widza to dzieci... To za 2 lata w reklamach będą ludzie z narządami rozrodczymi na wierzchu a za 5 lat ostre porno na wieczorynkę... Dokąd zmierzasz świecie. A potem dziw, ze 12 latki bawiły się w słoneczko.

Jemiol52
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-12-04 11:02:03
Ja tą reklame widziałem tylko po 22

lelo33
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-12-01 10:43:47
Jestem ciekawy skąd ten koleś wyją telefon skoro nie ma żadnego ubrania ?

courier
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-12-01 10:31:53
bądż z t-mobile a wyjdziesz goły

marcmos
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-12-01 08:54:06
Fajna reklama, nie wiem o co chodzi z tą wiochą tu . Koś tu jet za bardzo nawiedzony ??

czikun88
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-04 11:12:16
chodzi o to, że emitowana jest nawet w przerwach między bajkami dla dzieci!!! cały dzień ją puszczają, na różnych kanałach! bez cenzury! będziesz mieć dzieci, to zrozumiesz.

pedalek23i4
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-12-01 04:08:23
komentarz usunięty przez moderatora

pan_ksiadz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-04 11:03:21
a może tego co płaci telefonem? w końcu Twój nick wskazuje na to ze wolisz facetów... a w ogóle zanim zaczniesz cokolwiek ruchać to może skończ podstawówkę i naucz się ortografii.

pedalek23i4
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-05 03:05:56
komentarz usunięty przez moderatora

EdmundKatarakta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-05 14:05:56
BUHAHA. Na pewno. Prawie 60 letni typ na wiocha.pl wyzywa innych i robi błędy typowego gimbusa.

annihil-that
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-01 04:03:11
mhm.bankowo samice pierwotne były tak elegancko wydepilowane.

mickraee
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-12-01 01:00:26
Powinni jak najszybciej usunąć tą reklamę. Puszczana jest o każdej porze i dzieci ją oglądają. Ostatnio mój kuzyn , który ma 6 lat zapytał czy on też może iść bez ubrania do sklepu. No ludzie bez przesady ta reklama jest bulwersująca i wcale nie zachęca tylko wręcz odwrotnie.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-04 10:32:14
tak jest, wypala oczy i niszczy psychę. Sam nie mogę dojść do siebie po obejrzeniu tego.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-04 10:46:19
Ster, chodzi o to,że nas dorosłych może i reklama nie razi w oczy, ale dziecko zadało niegłupie pytanie (czy on też może iść do sklepu bez ubrania). Dzieci widząc coś,co robią dorośli sądzą,że tak można. Reklama pokazywana jest cały dzień,oglądają ją dzieci małe i większe...

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-12-04 10:50:27
..a dzieciom czasem trudno logicznie wytłumaczyć dlaczego akurat tak jest. Moim zdaniem autorzy reklamy trochę przegięli z przesłaniem, golizna zaczęła dotyczyć nawet branży telekomunikacyjnej. Poza tym,mnie jako odbiorcę zaabsorbowali bardziej nadzy ludzie niż produkt, który polecają.

pan_ksiadz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-04 11:01:35
a jak Twój 6 letni kuzyn zobaczy w filmie superbohatera który lata to też wyskoczy z okna? Trzeba nauczyć dziecko, żeby potrafiło odróżnić to co widzi w tv od rzeczywistości. Swoją drogą 6 lat i takie pytanie?? niezbyt rozgarnięty ten Twój kuzyn

dragons86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-04 11:09:49
To chyba głównie problem tych osób co posiadają dzieci.Z resztą takie dziecko powiedzmy do 7 roku życia faktycznie może tak pomyśleć no ale od czego ma rodzice.Z resztą kto puszcza takie 5-6 letnie dziecko same do sklepu.Więc opcja że pójdzie nago do sklepu odpada.Nie sądzę że wyrośnie na ekshibicjo

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-04 11:13:41
Ksiądz,nie masz pojęcia jakie dzieci potrafią zadawać pytania, często dorosłych zatyka,bo zdarza się,że w ich pytaniu jest sporo racji.

ster000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-04 12:04:12
myślę że łatwo wybrnąć jest z odpowiedzią na tak zadane pytanie, tym bardziej że nie ma tam ujęć za które co niektórzy nakazują używanie prostokątnych czarnych pasków:) 'No i cóż że ze Szwecji..';) Nagość nie jest wulgarna w tej reklamie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tytan
  •  Ale w końcu znalazł
  •  Napaść na oczach policjanta to nie jest dobry pomysł
  •  Rusek


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400