Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Lewacy jak zwykle "honorowo" a ten prawie ich otoczył
Podlasiak1977  12-12-08, 10:06 Zgłoś
+ 195 -
Dodano: 2012-12-08, 10:06:06   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 195  Zgłoś nadużycie
12
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  PROSTO
  •  Tak to wygląda.
Ukryj komentarze(214)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vandal5g
    Ocena: 25 (glosow:35)
2012-12-12 13:53:17
Zauważcie, że aNTIFA to zwykłe tchórze bez honoru i zasad. Nie podejdą na solo tylko zaczną rzucać wszystkim co im wpadnie w te zasyfione łapska albo w 10 zaczną kopać na ziemi. Good night left side!

Cleaner
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-01 14:12:47
komentarz usunięty przez moderatora

mikolayss
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-28 18:25:36
WIELKI SZACUNEK BIAŁY BRACIE!!14/88!GOOD NIGHT left side!hail C18!

kacper854
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 18:54:35
hahaha dobra vixa!

TaCoKrzyczy
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-12-19 16:31:02
Ogarnij się prawicowcu. Każda walka z bandą faszystów itp się opłaca ! Co za debil

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-20 13:21:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Made-In-Poland
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-20 13:23:18
Jeśli walką nazywacie uciekanie to życzę powodzenia...

aedrin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-15 21:07:03
no i niech się barany powyrzynają, będzie bezpieczniej na ulicach

wojtas9900
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-14 23:53:51
Nie żebym popierał faszyzm ale ANTIFA to gamonie i zera z taka przewagą jedyne na co było ich stać to rzucanie gratami i ucieczka. Żałosne

wojtas9900
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-14 23:57:15
Podlasiak1977 dobry opis daje + :)

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-13 12:38:31
dla nich patriotyzm,konserwatywne wartosci to wlasnie faszyzm:)takze nie przejmuj sie faszyzmu nie popierasz:)i dzieki:)

wojtek2791
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-14 23:26:58
Rozje..ł mnie ten opis: "on jeden, ale prawie ich otoczył"

Expolde
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-14 19:29:15
oczywiście szufladkujmy teraz wszystkich tak jak te barany na filmie do jednego worka, a na pewno daleko zajdziemy, zresztą co polska wie o takich rzeczach jak naziści, punk czy też skini, zresztą też są to "sub-kultury" które są tępione przez ich twórców, czyli w tym przypadku prawdziwych skinów.

borys88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-15 19:26:42
"...co polska wie o takich rzeczach jak naziści..." nóż mi się w kieszeni otwiera...

Expolde
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-15 19:35:40
Twierdzisz że dzisiejsza młodzież ma jakieś pojęcie na ten temat? To że byli tu podczas 2 wojny światowej nie świadczy o tym że nasza generacja coś wie o neo-nazistach, to kim byli w przeszłości każdy wie, tym kim są dzisiaj nikt.

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-17 15:20:11
Po pierwsze i najważniejsze napisałeś o NAZISTACH a nie o neo-nazistach, poza tym stwierdziłeś że "byli tu" podczas II wojny światowej (no tak na wczasy przyjechali, takie wrześniowe last minute) i to już świadczy o twojej marginalnej wiedzy, przynajmniej jeżeli chodzi o dzieje ojczyzny i jeszcze zar

borys88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-17 15:25:16
zarzucasz brak wiedzy reszcie swoich rówieśników, powiem ci tak, nie mierz wszystkich swoją miarą bo bardzo często ci skali zabraknie. Więc jeżeli chodzi o to kim byli naziści to radzę jeszcze poczytać i nadrobić zaległości a co do neo-nazistów to nie trzeba być specjalnie rozgarniętym żeby wiedzieć

borys88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-17 15:31:35
że to najczęściej banda niedoinformowanych gówniarzy zafascynowanych władzą jaką hitlerowcy posiadali, symboliką i całą otoczką jaka nazizmowi towarzyszyła.

megam0cny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-14 09:19:10
hiszpan1974, oj, zdrowo ci dupsko przeorał jakiś łysy, że taką traumę nosisz...

hiszpan1974
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 19:11:45
jakoś się nie znalazł ,ale widzę że marzysz o wielkim fiucie :)

sako77
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-12-13 23:16:55
banda żałosnych debili, i jedni i drudzy... i tylko muza fajna :D

Strikeer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 22:15:14
.. ktorzy zaczynaja byc plaga tego swiata. W Polsce jeszcze tego nie ma ale czy wiecie co sie dzieje w europie? Podejrzewam, ze tak. Blokowanie calych miast. Agresja, anarchia, bezprawie. O to walczy cala europa? - o tolerancje? Ale gdzie sa granice...

Strikeer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-13 22:12:05
Niech mi ktoś wytlumaczy, bo na prawde nie rozumiem i ostatnia nadzieja w was jak mi nie wyjasnicie to nie zrozumiem. O co oni walczą. Skini, antifa, itd, itp. Czy na prawde ich przekonania sa warte tyle zeby bic, zabijac, ponizac? Wzieli by sie ku*wa za muzulmanow.

WMG1945
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-13 22:41:56
Antifa lubi muzulmanow. W sumie ostatnio muzulmanie pokazali ze ich nie lubia,w Szwecji(w niemczech tez) na jakims wiecu czy cos podobnego islamscy imigranci naj... antife:)

TaCoKrzyczy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-19 16:33:18
Widzę, że kolejny nie tolerancyjny gnojek. Odpierdol się może od innych religii? Skoro takim dobrym katolikiem jesteś. Żałosny

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-20 17:03:40
Nie jestem osoba wierzaca,wy jak jedziecie na katolikow to jest super,extra.Tak jestem osoba nietolerancyjna i nie jest mi zle z tym.Bo mtv,tvn,gw mowi ze trzeba wielbic pedalow,murzynow ,arabow to ja mam tak robic?

Kels
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-13 17:42:41
a gdzie była ochrona O.o na kawce ?

pawelfed84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-13 17:24:00
komentarz usunięty przez użytkownika

TaCoKrzyczy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-19 16:34:44
Tak! Brawo dla nazistów i faszystów. Brawo dla homofobów i ludzi bez jakiejkolwiek tolerancji.! Brawo! Jak słysze takich ludzi jak ty to niedobrze mi się robi

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-13 15:49:06
Zawsze mnie smieszyli te eko-pedaly

raadzi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-13 12:44:16
na pustyni ucieka 50 murzynow a goni ich jeden bialy na koniu,przygladajacy sie temu inny czlowiek dogania murzynow zatrzymuje i pyta: dlaczego uciekacie? jest was przeciez duzo wiecej? jeden z murzynow na to: A bo jak dogoni to nie wiadomo ktoremu prz....li!

marcinkowski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 08:55:23
komentarz usunięty przez moderatora

Leash
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-13 08:11:59
To lewacy, czy anarchisci? Zdecyduj sie. Podpowiadam: nie, to nie to samo.

markoman0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-13 21:27:25
właśnie na taki komentarz czekałem, czy dla Was anarchizm, antyfaszyzm i lewicowość to to samo? bo te pojęcia się kłócą ze sobą więc może zamiast pieprzyć głupoty lepiej się zastanowić co się mówi.

murinforte
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-13 21:37:58
Żeby się zastanawiać trzeba mieć czym :)

Greggoryus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-13 02:18:26
ahahaha! Banda pedałów :D

karach
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-12 23:30:12
Jezeli gole glowe na lyso bo mi tak wygodnie to tez jestem skinem????......

gandziri88
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-12-12 22:50:20
podejrzewam ze jeszcze ich było za mało. nie mieli przewagi liczebnej, lewackie ścierwa.

maslanka208
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 22:43:45
komentarz usunięty przez moderatora

wiking_tk
    Ocena: 18 (glosow:18)
2012-12-12 21:52:35
Bo On był SPRITE a oni pragnienie .

Nicoxd
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-12-12 21:36:11
bo jak 10 skinów atakuje 1 punka na ulicy który idzie sobie po winko to już jest ok...

Nicoxd
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-12 21:38:30
poza tym nic mu nawet nie zrobili ... rzucali w niego tylko jakimiś śmieciami

Paolcia2486
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-12-13 01:54:39
10 Nazistów/ NOP-owców. Nie 10 skinów. Prawdziwy skinhead - OI-owiec, stał zawsze ramie w ramie z punkiem. Tak czy inaczej, przecież nie chodzi o to, że bronimy tego skina jako skina, ale jako osobę atakowaną przez 30 innych. Kimkolwiek by nie był.

mlw1488
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-13 12:03:39
co ma Nazizm do NOPu? poza tym Paolcia dobrze prawisz.

Paolcia2486
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-18 17:01:22
mlw1488- ja nigdzie nie powiedziałam, że NOP ma coś do nazizmu, ale niezaprzeczalnie NOP-owcy są rasistami i nie raz wpierdziel spuszczą jak ktoś im się nie spodoba :)

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-19 21:05:54
No właśnie, nic mu nie zrobili.To po co niby się rzucają,skoro i tak żaden nie wyskoczy? Poza tym za śmieci o których wspominasz zapłaci właściciel sklepu, który ci durnie zdemolowali. Łysemu nic nie zrobili,ale za to postronnemu człowiekowi który nic do tego nie ma zamienili interes w śmietnik.

kaszu
    Ocena: 18 (glosow:20)
2012-12-12 21:09:00
Co za chamy,wchodząc do sklepu nawet koszyka nie wzięli.

doman800
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-12-12 21:06:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-12-12 20:47:45
Z jednej strony nie wiadomo, czy łysy się wcześniej zachował tak strasznie honorowo. Ale z drugiej, dali dupy te cioty z dredami po całości, to jest dość symboliczny obrazek. Normalnych ludzi jet więcej niż łysych szumowin i wrzodów na tyłku społeczeństwa. Tyle ze gówno im robią, podczas gdy powinno

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-12 20:50:16
się podejść trochę bliżej niż ci na górze i nap*erdalać po ryju. Tymczasem wolą się trzymać na dystans, chować dupę za innymi, bo ja nie, ty idź, a przy okazji narobią burdelu komuś kto z tym nie ma nic wspólnego.Brawo, oby tak dalej,pokój, miłość, słuszne przekonania i zalegalizować marihuanę. Tfu.

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-12 20:53:04
Gdyby na przykład w Polsce zdarzyło się coś podobnego, tylko że z antyfaszystą na miejscu łysego, Krytyka Polityczna już dawno piałaby o nacjonalizmie i odradzających się upiorach przeszłości. Ojezu, zgłośmy to, edukujmy, a jakby coś, spi*rdolimy w tego kraju, w końcu ostrzegaliśmy. Jedni i drudzy

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-12 20:56:30
są siebie warci, czyli równie żałośni. O, Tomasz Piątek mógłby felietonik strzelić. Z tą swoją frazą, lekką i subtelną jak krowa, która próbuje nakryć do stołu. Albo inny Jaś P*zdeczka, który się potrafi tak po chłopięcemu zapluć. Kulawe to wszystko jakieś.

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-12 21:00:15
Jak cię biją, to oddajesz, a nie felieton piszesz, do cholery. Felieton później. Weźcie się ludzie ogarnijcie w końcu.

delicatessen79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 12:02:14
Oj sfrustrowani jesteśmy... jeszcze trochę i bomby trzeba będzie podkładać. Pamiętaj tylko że od bomb giną nie tylko politycy ale i osoby postronne. UWOLNIĆ BRUNONA KUR.. MAĆ!!!

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 21:34:18
A gdzie tu frustrację widzisz? Mylisz się, to zaledwie niesmak. Taki z lekkim odchyłem w stronę "ja p*erdolę", ale jednak niesmak. Spróbuj może zarzucić dożylnie ze cztery miligramy trotylu, podobno dobry na ostrość obserwacji.

Expolde
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-12-12 19:37:40
Z tym że łosiu skinhead to nie jest nazista, tylko dlatego że barany amerykańskie tak mówią nie znaczy że to prawda, jak to że nad Rosswell ufo przeleciało...skinhead to tak na prawdę ktoś bez politycznych nastawień, nie jest "prawy" czy "lewy" polityka w jego oczach niszczy świat.

Nicoxd
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-12-12 21:39:50
CO?! HAHAHAH

krassos
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-12-12 21:56:40
Nie haha tylko racja. To ze wszyscy znają jedynie tą wersje skina, to brak wiedzy. Poczytaj sobie coś o muzyce OI np.

zielonylech
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-13 00:03:11
Zgadzam się z tobą a ten nicoxd chyba się nie zna

markoman0
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-13 21:31:12
skinhead z założenia powinien być antyfaszystą ale łysym baniom sie popieprzyło w główce, chcą być fajni i "tępić murzynów", no cóż, nie każdy ma rozum niestety, ruch skinhead powstał na jamajce(gdzie za dużo białych nie ma/nie było), po czym przeniósł się do Anglii i zrzeszał klasę robotniczą a nie

sako77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 23:24:02
komentarz usunięty przez użytkownika

sako77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-13 23:27:02
łosiu, nie ma prawdziwych skinów i nie prawdziwych, są RÓŻNE odłamy, także i skini-nazisci... poczytaj zanim coś palniesz "znafco" tematu...

Expolde
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-14 18:45:01
Dla twojej informacji nie ma odmian skinów, jest tylko jedna prawdziwa, to tak jakbym teraz powiedział że są róże odłamy ubierania się pod kątem "punk".

sako77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-14 19:04:56
Explode, dla twojej informacji, są odłamy skinów (tak jak odłamy np metalu) takie jak min: OI!, nazi, red skins, SHARP, RAC itp... są to podgrupy które utworzyły sie z nurtu głównego (GŁÓWNEGO, a nie "jedynego prawdziwego...) i które maja niewiele wspólnego, ale to wszystko są skini...

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-18 22:44:20
Explode ze śmiechu nie mogę ;)

michu659
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 19:31:45
komentarz usunięty przez moderatora

matezz1987
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-12-12 19:24:01
Choćby miał papieża wytatuowanego na czole, a idzie i robi taką burdę to jest zwykłym śmieciem. Orientacja polityczna nie ma tu nic do rzeczy. Śmieć to śmieć.

inkabam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 19:17:49
Kulturka, weszli, zrobili rozróbę, wyszli też drzwiami nie oknem :) Kulturalna młodzież :)

plomien1234
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-12-12 19:02:02
Ale jak łysi idą chmarą to jest wszystko ok? A może tak " kto mieczem wojuje od miecza ginie?" Hipokryci.

antraxcdt
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-12 19:31:11
jak widzimy na załączonym obrazku on od żadnego miecza nie zginął a "antyfaszystą" klinga w ryj odbiła :P :). Ośmieszyli się i tyle. Jak już mieli do niego problem to w 30 powinni sobie poradzić. A jeden chłop stawił im czoła.

artuoi2012
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-12-12 19:00:20
To się nazywa strategia, sprytnie się okopał i podjął walkę pozycyjną:)

ultima_thule
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-12 18:41:58
Debile, a skąd wiecie, że naziol? Może NR, może NS... wielcy znawcy. Ha! Ha! Ha! Srantifa!

hiszpan1974
    Ocena: -20 (glosow:30)
2012-12-12 18:39:17
tak tak! łysi zawsze na solo wychodzą..... co wy pieprzycie?! 10,czy 30.... powinni zatłuc łysą zarazę i wypchać kałem ! Zaraz się jakiś idiota zacznie wydzierać że skin to patriota,a to g... prawda-wszystkie skiny to debile i bandziory!i w d... mam wasze punkty naziprawicowe gnidy

antraxcdt
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-12-12 18:47:11
widzę, że już kiedyś w mordę dostałeś i teraz przez internet wylewasz swoje żale. Tak na marginesie przeczytaj sobie nawet na wiki skąd się wywodzą i kto to są skinhedzi :).

hiszpan1974
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-12-12 18:53:29
pomyłka-nie dostałem :) a pierwszymi skinheadami byli jamajczycy-głupio ci ośle z pokolenia neo? poza wiki nie czytałeś w życiu niczego oprócz składu wina po 3pln.i dlatego nie wiesz że na wikipedii wszyscy mogą pisać? np-zobacz"pomroczność jasną" na wiki

antraxcdt
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-12 19:28:51
hiszpan1974 - po Twoich wypowiedziach widać kto tu ogląda ( bo z czytaniem jak widać jest problem ) etykietki z tanich win. I tak dla Twojej wiadomości NAWET na wiki jest napisane, że piersi skinheadzi pochodzili z jamajki :). Tak na marginesie i tak uważam, że po mordzie dostałeś:).

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-13 16:50:03
Moze nie dostal bo sie nie wychylal ze swoimi lewackimi pogladami.Oni na necie dostaja mocy

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 19:13:08
WMG1945 - ta lewacy to tacy protoplaści dzieci neo. W necie/TV/radiu/gazecie kozak a w świecie to z domu nie wychodzi.

megam0cny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 09:14:19
komentarz usunięty przez moderatora

hiszpan1974
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 19:14:27
to zapraszam pajacyki :)

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-12 18:31:20
Unless you are 30 to 1 Your force will soon be undone!!

piterek_19
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-12-12 18:28:39
i to jest właśnie honor i męstwo lewackich bojowników o wolność. Skatować kogoś w 30 - w ich kręgach to powód do dumy!

rroy
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-12-12 17:39:42
Ten film propaguje tolerancje;)

mcebury
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-12-12 17:32:30
Rzygać mi się chce od waszego pie(rdole)nia... Lewica - socjaliści, komuchy... Prawica - faszyści, rasiści, naziści i ch(u)j wi co... I bądź tu normalny... Każdego jednego nieroba łamiącego prawo (bez względu na poglądy) powinno się piętnować i karać. Wyrokami, grzywnami i wszystkim co się da..

mariom460
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-12 18:35:38
Dobrze gadasz, ale kto będzie karał wymiar sprawiedliwości, który jak na dzień dzisiejszy jest bezkarny?? Najlepiej by było jakby każdy przestrzegał prawa obyczajowego, a karą za jego nieprzestrzeganie był wpier(do)l

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-12 18:48:04
Podobno w państwie demokratycznym władzę ma naród... Nie politycy. Oni są tylko przedstawicielami wybranymi przez lud i mają go reprezentować. Chyba że mnie tego dnia w szkole nie było i czegoś nie wiem :P ale wydaje mi się że władze powinny słuchać polityków którymi kieruje naród, a nie samowolka...

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-12 20:47:44
No i słuchają aż za bardzo polityków. Ale jeśli mafiozi dostają odszkodowania za czas spędzony w areszcie, a ktoś ukradł flaszkę i idzie do więzienia to co to za prawo?

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-12 23:00:19
Politycy po prostu nie są kontrolowani przez naród i bardzo mało podają do wiadomości publicznej... Na temat każdej ustawy i innej pierdoły powinien się wypowiedzieć naród i fachowcy których ta ustawa dotyczy.. A nie że ch(uj)ek który o niczym nie wie głosuje i imieniu narodu na tak...

Gruber
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-12-12 17:14:49
Tytuł i opis jest tu większą wiochą niż filmik

DiMaXo
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-12-12 17:13:45
Wiocha to sa wasze faszystoskie poglady. Wideo pochodzi z greckiej faszystoskiej organizacji... a teraz w kryzysie partii Xrhsh Aygh czy po angielsku Golden Down. Koles przed wbiciem do sklepu zadzgal na zywych oczach kogos kogo uwazali za obcego. Wasi dziadkowie oddali zycie walczac z faszyzmem...

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-12-12 17:21:59
Walczyli ale nie o takich ''antyfaszystow''.Jak ktos sie z wami nie zgadza to go nazywacie faszysta.I zapamietaj ze walczyli z niemcami!

Szolotl
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-12-12 17:27:17
Gdyby wiedzieli,że ich wnuki wyrosną na intelektualną miernotę,zapewne by się tak nie poświęcali.

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-12 19:19:56
Walczyli też z komuchami i to znacznie dłużej niż z faszystami ... nie zapominaj o tym smyku.

borys88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 12:54:35
Boże widzisz i nie grzmisz... Walczyli zarówno z komuchami jak i z nazistami, widzę że niektórzy o tym nie pamiętają albo nie chcą pamiętać, jeszcze trochę i zaczniecie wybielać niemców, opamiętajcie się zanim będzie za późno. A tak na marginesie, wielcy pseudo narodowcy AK nie walczyła z faszyzmem t

borys88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 12:56:01
tylko z nazizmem a to jest zasadnicza różnica.

ks.proboszcz
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-12-12 16:59:15
Ja tu widzę bandę zjebów demolujących sklep bogu ducha winnemu właścicielowi.I tylko tyle.

akinstyl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-12 16:57:08
pieprze propagandy czy lewak czy faszysta, ale jeżeli o ludzi to najbardziej wkurwia mnie cwaniactwo "odważnych w stadzie". Żaden z tych "bohaterów" nie ma honoru.

Lanling
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-12-12 16:53:31
skinhedem to on nie jest akurat ale trzyma się bestia

hiszpan1974
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-12-12 18:44:17
a ty jak widać jesteś...... strzel sobie w łeb,bo Polsce obciach robisz.....

uFo125
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-12-12 16:43:53
i za co te lajki koleś chciał pokazać jaki nazior jest biedny a nawet 50 powinno go zlać i pies na końcu powinien się na niego odlać

WMG1945
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-12-12 17:23:48
Lanie na siebie to chyba wasza zabawa na lewackich imprezach.

hiszpan1974
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-12-12 18:42:17
i masz rację-niech zdychają nazistowskie łyse parówy!

uFo125
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-12-12 22:04:56
@WMG1945 ONRowska dziwko Hitler już czeka z pastą BHP bo lubi mocne tarcie

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-13 08:28:45
Ch.. w dupe tobie i hitlerowi.Mysle ze i tak ci nie bedzie przeszkadzalo.Po co sie spinasz na necie? W sumie gdzie masz sie spinac, na ulicy pewnie masz pi(z)de zwieszona w dol.

Fafikuleniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-13 10:02:45
I pewnie by go 50 zlało bo część ma żydowskie korzenie a jak talmud gojów każe traktować to już każdy wie. Nie uświadczysz honoru od lewaka. uFo125 ty pewnie też jesteś takim lewackim ścierwem ?

Inspectah
    Ocena: -12 (glosow:18)
2012-12-12 16:27:17
Nazistowskie ścierwo.

Sonozoki
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-12 16:00:29
to nie jest skinhead tylko j**bany rednecks

Sonozoki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 15:59:16
komentarz usunięty przez moderatora

ThePanKlopot
    Ocena: -13 (glosow:17)
2012-12-12 15:52:25
A szkoda że tego łysego pseudoskina nie oskalpowali. I że to niby oni jak zwykle w grupie a pseudoskini to k co? Nigdy ale to przenigdy w życiu nie widziałem aby te łyse szmaty nie zaatakowały nikogo inaczej niżgrupowo! A mieszkam na takowym osiedlu.

hiszpan1974
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-12-12 18:46:20
prawda. i lej na głosy "-" to nazi pastuchy klikają

bazyli9
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-12 18:48:43
nie podniecaj się za bardzo.idź lepiej dla rozluźnienia poczytaj 'wyborczą'.

Cezarion
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-12-12 15:32:02
Mieszkam w Anglii. Ten kraj to juz prawie skansen muzulmancow, próbują zwalczac wszystkie przejawy europejskosci, kulture, religie, obyczaje. Nawet pieprzona piosenke dla dzieci zbojkotowali, bo mowa tam o "czarnej owieczce"... Prawiczkowe poglady nigdy mnie nie interesowaly, moze poza tym,

Cezarion
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-12-12 15:39:23
ze niezbyt przepadam za asfaltami, pakolami i innymi arabusami. Wychodze z zalozenia, ze jesli sie jest w czyims domu, to trzeba uszanowac zwyczaje wlasciciela. Lewactwo tez mam w doopie ogolnie jestem apolityczny. Pedalow nie lubie, brzydza mnie. "We must secure the existence of our people..."

Piotrekkk1979
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-12-12 15:14:17
Bandyci spod znaku antify znowu chcieli błysnąć a jak zawsze się skompromitowali, rozwalając jeszcze przy okazji komuś sklep. No ale czego spodziewać się po dziczy propagującej narkomanię i twierdzących że pedofilia to orientacja seksualna. Pozamykać im squoty i zamknąć ich w pudle, tyle.

jacek.jacek
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-12-12 14:33:37
lewactwo to zawsze tchórzliwi bandyci popatrzcie na szczuki walikoty i inne mędy . Stalin też zawsze walczył o pokój mordując wszystkich co mu się nawineli pod ręke

Sebo30
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-12-12 14:20:18
jedno tylko mi przychodzi na myśl zamiast pały dać mu karabin

vandal5g
    Ocena: 25 (glosow:35)
2012-12-12 13:53:17
Zauważcie, że aNTIFA to zwykłe tchórze bez honoru i zasad. Nie podejdą na solo tylko zaczną rzucać wszystkim co im wpadnie w te zasyfione łapska albo w 10 zaczną kopać na ziemi. Good night left side!

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-12 18:08:05
Wszelkie bydło bijące się gdziekolwiek bez wyraźnego powodu to sku(rwy)syny bez honoru i zasad. Nie ważne czy to lewica czy prawica, ONR czy antifa...

Expolde
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-15 00:57:20
I? Chu* z tym faszyzm ma cierpieć za przeszłość teraz i chu* z tym w jaki sposób, skoro masz coś przeciwko ANTIFA to zapraszam na koncert punk z koszulką "hackenkreuz", szybciej do szpitala cię wywiozą niż ty tam wejdziesz, zresztą to samo można o kibolach powiedzieć co ty mówisz o ANTIFA :)

vandal5g
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 17:56:07
Jaki faszyzm?! Czy wg Ciebie Jan Bytnar, Rafał Gan Ganowicz byli faszystami?

Arakiel666
    Ocena: -14 (glosow:26)
2012-12-12 13:49:30
Polscy patrioci wielbiący Hitlera haha.

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-12 17:25:44
O czym ty k... piszesz?

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-12 18:25:20
Rodzice znowu zmusili go żeby poszedł do kościoła i che odreagować;)

Arakiel666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-12-12 18:46:15
WMG1945 o tym Waszym patriotycznym 88. mariom460 Ciebie zmusili bo ksiądz mówił, że jesteś dobry w te klocki. Ale tylko jak pierwszy raz bo później już chętnie biegałeś.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-12 19:04:24
Nienawidze hitlera i czerwonego scierwa!Czy gdzies pisalem 88? Widze ze na tej stronie nie zgadzasz sie z lewakami to jestes faszysta,nie zgadzasz sie z PO jestes pisiorm.

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-12 20:02:34
WMG1945 pisałem ogólnie o tych "patriotach" a nie konkretnie o Tobie.

mdfka
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-12-12 13:38:39
hehe czeba 30 smieci na jednego naszego a i tak boja sie podejsc :D!

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-12 15:15:23
Co to jest czeba?

tomi2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-12 16:21:35
Minusujcie, ale napiszcie chociaż co to ta czeba, to będę wiedzieć za co dostaję te minusy

hector1923
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-12 18:35:35
trzeba-już wiesz?

hiszpan1974
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-12 18:50:02
jakiego waszego faszystowska gnido? grekiem jesteś?

piotrek2011m
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-12-12 13:27:09
prawie otoczył trzydziestu antyfaszystów, a imię jego Chuck ONRis

tlenowygonzo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-12 13:26:39
Czy tam widzę scukę i Szyca?

Szolotl
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-12 13:21:18
Polska?patriotyzm?można sobie skandować puste hasełka.Wspólne państwo europejskie jest nieuniknione,a poszczególne pionki nie mają nic do powiedzenia.Kto wie,być może jest to i słuszna droga,przynajmniej z punktu widzenia ekonomicznego.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-12-12 13:38:16
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-12-12 13:44:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Szolotl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-12-12 14:07:47
Wspólna gospodarka,wojsko,szkolnictwo,nauka.Państwo podzielone na stany.Ekonomiczny raj i prawdziwa konkurencja dla Ameryki, Azji i w przyszłości Afryki.Kto miały rządzić?Jeden prezydent i premierzy,ilość zależna od stanów.Wizja ta jest nieunikniona,

Szolotl
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-12-12 14:09:21
ponieważ pomysł unii europejskiej jest nieudolny,a państwa europejskie w rozsypce są słabe, bezbronne i bardzo często źle zarządzane ekonomicznie.Przykład unii łacińskiej daje wiele do myślenia.Pozostaje kwestia "Do kogo otworzysz buzię?" do premiera.Oczywiście trudno przewidzieć wykonanie tego

Szolotl
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-12-12 14:10:35
projektu, lecz idea jest słuszna.Ja bym się zachowaniem czarnoskórych niezbyt przejmowała,ponieważ odpowiednia edukacja wszystkich ras powinna rozwiązać problem.A po drugie Afryka ze swymi złożami surowców nie zawsze będzie biedna.

Szolotl
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-12-12 14:17:28
Straszny z Ciebie pesymista. Pomyśl co będzie kiedy północna Afryka podporządkuje sobie południową? Islamiści kraje skłócone, kraje słabe wyrżną w pień, a Polaków siłą będą zmuszać do wyznawania obcych religii. Scenariusz powtarza się.

afrosamurai
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 15:13:29
komentarz usunięty przez moderatora

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-13 10:24:18
Jak powstawał ZSSR to bolszewicy mówili to samo. Wspólna Europa pod sierpem i młotem jest nieunikniona. Zaś z ekonomicznego punktu widzenia socjalizm się nigdy nie sprawdził, nie sprawdzi się także euro-socjalizm. Lepsze są dziś tylko metody inwigilacji ale nie tylko służby wiedzą dużo na ten temat.

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 19:24:32
Szolotl - pięknie to brzmi co mówisz, ale w bajki powinieneś przestać już wierzyć dawno temu. Po 1 myślisz, że takie Dojcze Brytole Żabojady pozwolą by ktoś inny rządził nimi? Po 2 jaka edukacja muslimów i asfaltów? nie miałeś chyba z tymi betonami za dużo do czynienia.

Lindenhof
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-12 13:19:21
lewaki na Madagaskar! tam gdzie ich kolesie w "przymałych czapeczkach"

NIEN0RMALNY
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-12-12 13:05:12
ale trzeba przyznać że dzielnie się oganiał :)

hector1923
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-12 13:10:47
tak,nie spękał.

veirodo
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-12 12:59:35
w grupie to wielce cwaniaki a jakby zobaczyli sie z tym skinem sam na sam to by uciekali szybciej niż ich nogi umieją biegać

ncaso
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-12 12:32:14
:D :D jak się ciemniaki dowartościowują :D Jakiś łysiejący właściciel sklepu to już na pewno prawicowy bojownik hahaha

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-12 12:27:47
antifa zemscie sie w necie- zablokuje mu poczte czy inne gg.

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-12-12 12:18:03
tylu ich i zaden nie miał jaj by go zaatakowac jeden na jednego ... smiecie jedne !!

Haemorrhage
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-12-12 11:57:06
Dobry naziol,to skopany naziol!

Ancymon1987
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-12-12 12:25:12
Najpierw to trzeba miec jaja, zeby kogos skopac. A widac, ze twoi pobratyncy nawet w 30 nie potrafią porządnie dojechac tego "naziola" :). Aczkolwiek mnie to poprostu nie dziwi ;)

Szolotl
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-12-12 13:06:33
"Najpierw to trzeba miec jaja, zeby kogos skopac." Filozofia uwsteczniająca człowieka do poziomu neandertalczyka. Gratuluję.

Krzysieks360
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-12 11:51:37
TO JEST SPARTA!!!!

hector1923
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-12 20:12:42
HECTOR BYĆ ZA!!!!!

Rei_Ayanami
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-12 11:47:48
komentarz usunięty przez użytkownika

hot_shit_pl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-12 11:40:00
Dobra nuta :D a z skinhead'a niezły byczek :)

Dawlat
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-12-12 11:38:53
"Ej nas jest 30, on 1, czemu nie podejdziemy do niego?" "A wiadomo komu w morde da?"

Hanusiak
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-12 11:29:29
Niczym sie nie roznia od skinow, tez szukaja okazji, zeby komus wpi**dolic, najlepiej jak atakowanych jest mniej, niz atakujacych

gurool
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-12-12 10:45:00
lewackie ścierwo. Widać sami homosie atakowali skina, 30 typa a nic nie mogli mu zrobić. Nadawałby się do ekipy 300 spartan

cempra
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-12-12 10:41:22
30 na jednego! To banda łysego!

Ancymon1987
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-12-12 10:26:37
Bycie lewakiem to prawie tak jak z mastrubowaniem sie. Moze i przyjemnie, ale troche wstyd. ;)

Made-In-Poland
    Ocena: 13 (glosow:27)
2012-12-09 02:39:28
Jakby skinów było dwóch to by uciekali

lordatanazy
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-12-12 10:30:35
Bo też byli skini! Skihead oznacza głupotę i nietolerancję bez względu na poglądy polityczne! Skrajność w jakichkolwiek poglądach jest bezsensowna. Fanatyzm ogranicza zdolność myślenia.

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-12 13:31:47
We dwóch raźniej uciekać.

W1kt00r
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-12-09 01:44:44
Siła złego na jednego... Nie dość że sklep zdemolowali to jeszcze powalczyć im sie chciało w tchórzowskiej przewadze liczebnej. Ale trzeba przyznać, że ziomek nieźle sobie radził! Ciekawe, czy lewacy by też byli tacy mocni w pojedynkę...

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-12-09 10:38:36
odpowiedz jest chyba oczywista:)

Made-In-Poland
    Ocena: 10 (glosow:22)
2012-12-11 02:13:33
No dokładnie... Ostatnio miałem pewną akcję w pustym, nocnym pociągu gdzie trzech antifiarzy do mnie sapało ale jak już do nich podbiłem to uciekli... :P

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 10:04:33
Pewnie by nie odpowiedzieli bo jeszcze w pojedynkę nie próbowali.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 19:42:34
Made,a moze poszli sie naradzic ktory pierwszy idzie na solo.zanim doszli do porozumienia pewnie wysiadles:))))

GibonOp
    Ocena: 12 (glosow:34)
2012-12-08 19:57:22
STOP lewactwu i pedałowaniu w Polsce

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-12-08 19:56:50
1:26-Skinhead puszcza siarczystego baka...w sumie mogl wczesniej- przynajmniej sklep nie zostalby zdemolowany..

kolo6666
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-12-08 18:38:55
ooo ja jebe.... nieźle łysy się trzymał..... jestem z nim....

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:29)
2012-12-08 17:22:30
Ciekawe,mnie zdarzyło się być w odwrotnej sytuacji.Miało być honorowo i skopali mnie w ośmiu.I nie jestem ani nigdy nie byłem czerwony,zielony ani różowy.

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:25)
2012-12-08 17:33:30
Po za tym mam multum przyjaciół oi skinheadów i żaden z nich nie jest rasistą.Nie mówiąc o tym,żeby był zmanipulowany przez jekąkolwiek partię polityczną,czy to z prawa,czy z lewa.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-12-08 21:36:58
murinoforte rozumiem ze bujasz sie w klimacie hc/punk.powiedz mi co by sie stalo gdyby Twoj przyjaciel oi skinhead zawital na koncert z naszywka Polska na harringtonie?mimo ze nie bylby rasista,nacionalista tylko poprostu patriota

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-12-08 22:29:27
A co niby by miało być?

murinforte
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-12-08 23:06:15
Sam jestem patriotą.Ale nie nacjonalistą

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:25)
2012-12-08 23:55:25
Więc jesteś pi*dą a nie patriotą. Niczego nie zrozumiałeś.

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-12-09 10:16:57
Rozumiem,aż za dobrze.

Podlasiak1977
    Ocena: 12 (glosow:26)
2012-12-09 10:43:14
murino dobrze wiesz co by bylo.w Wawie do mojej kolezanki sie spruli gdy miala godlo na kurtce.zreszta dla was kto ma jakis symbol narodowy na garderobie to juz naziol.wasz pariotyzm to wytykanie wad AKowcom,NSZowi.stawianie zniczy w miejscu gdzie powstani rozstrzelali zydow,ktorzy zapewnie byli

Podlasiak1977
    Ocena: 10 (glosow:22)
2012-12-09 10:47:38
kapusiami niemcow.czemu lewacy bezczeszcza pomniki NSZ jak w Lublinie?dla was Lupaszka to naziol.jak to jest ten wasz patriotyzm to nie dziwie sie jak antifa z gangami czarnych czy arabow atakuje bialych ktorzy tylko bronia sie przed ekspansja obcych.i te przybijanie zolwikow z rysiem kaliszem:)

murinforte
    Ocena: -4 (glosow:22)
2012-12-09 14:11:19
Nie mów do mnie w liczbie mnogiej,nie jestem towarzyszem.Po za tym każdy kieruje się własnym rozumem.Ja nikomu nie mówię jak ma żyć,nikogo nie oceniam.

murinforte
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-12-09 14:23:01
Czyli patriotyzm to tylko po waszej linii,reszta to ch*uj.KIedyś już byli tacy,którzy nawet historię próbowali zmienić,zakłamać tudzież stworzyć nową.

Fafikuleniek
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-12-09 14:37:35
Nie, nie tylko po naszemu ale są elementy wspólne. Pierwszy to nacjonalizm, żeby obcokrajowiec nie miał pierwszeństwa w pracy ani żeby nie był lepiej traktowany od Polaka poza tym jako mechanizm ograniczający imigrację. Zobacz co zrobiły Niemcy, Francja, Anglia, Szwecja.

Fafikuleniek
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-12-09 14:43:20
Tym państwom grozi praktycznie wynarodowienie, poza tym są to potęgi gospodarcze i militarne i ich arsenału można użyć przeciwko reszcie Europy. Także patriota musi być narodowościowcem. Ci zaś którzy walczą z narodowościowcami nie są z pewnością patriotami. Więc możliwe że są pożądani poza Polską

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-12-09 14:47:45
Ale nie w samej Polsce. Z tą jednostką to racja, jeśli Piszesz że nie Jesteś czerwony, zielony czy różowy to znaczy że na razie nijaki. Jednak jakąś postawę w życiu należało by przyjąć. Więc czemu nie tą do której w pewnym stopniu obliguje urodzenie ? Nikt nie każe ci łba golić na łyso.

murinforte
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-12-09 20:54:57
Talibowie w Afganistanie mówili tak samo

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-12 17:51:32
Hmm. Jeżeli wszyscy by wpadli na taki pomysł jak wy, z tym nacjonalizmem, to by wyj(eb)ali polaków z Anglii, Irlandii, Norwegi, Niemczech, Austrii, Francji i innych krajów do polski bo są tam "obcy" i by te nieroby które nie potrafią poradzić sobie w własnym kraju by podbili bezrobocie razy 2....

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 10:12:13
Dokładnie mcebury. Ta sama dźwignia działa w przypadku ich, jeśli Polak pojechał za granicę a jest to nierób i miernota to dla niego tam nie ma miejsca, nie ma miejsca w społeczeństwie dla takich postaw. Polak to brzmi dumnie, człek z taką historią jest zobligowany do samodoskonalenia.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 13:29:28
Dlatego nie jestem za nacjonalizmem. Zresztą w dobie dzisiejszej technologi nie jest to możliwe żeby w Polsce byli tylko Polacy, w Anglii Tylko angole itd. Za granicą Polak brzmi śmiesznie... Jedziesz na wakacje, siadasz gdzieś w knajpie, przysiada się laska, mówisz jej że jesteś Polakiem...

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 13:31:58
...a ona bez słowa wstaje i odchodzi... Opinia polaków za granicą jest zaj(ebi)ście zszargana przez ludzi którzy wyjechali tam zarobkowo... Mieszkają po 8 w jednym mieszkaniu, nie dojedzą, nie myją się, chleją, byle by przeżyć po kosztach i przywieść walutę, potem tam wracają i robią to dalej....

saviola1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-12-08 17:08:48
polowe sklepu rozpieprzyli i się zmyli... naprawdę czysta inteligencja przez nich przemawiała

pajakpajak
    Ocena: 13 (glosow:35)
2012-12-08 12:49:07
Bo te czerwone śmieci tylko w kilkunastu na jednego są cwani a pojedynczo chodzą kanałami.

murinforte
    Ocena: -10 (glosow:30)
2012-12-08 17:25:21
Dlaczego czerwone?Znasz ich,czy tylko powtarzasz prawicową propagandę?Kto to jest lewak?

pajakpajak
    Ocena: 17 (glosow:35)
2012-12-08 19:31:32
Wystarczająco długo żyję na tym świecie żeby mieć wyrobione poglądy na pewne sprawy i na pewno nie ulegam żadnej propagandzie. A kto to jest lewak ? Idź na "paradę równości" to zobaczysz całe stado tego bydła z politykami włącznie.

pajakpajak
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-12-08 19:33:40
Napisał bym coś jeszcze ale w Polsce niestety nie ma wolności słowa i nie chcę sobie problemów narobić.

murinforte
    Ocena: -11 (glosow:23)
2012-12-08 22:31:22
Co ma do tego jakaś tam parada?Tych z filmu widziałeś na tej paradzie?

xenomorph666
    Ocena: -14 (glosow:26)
2012-12-09 07:38:04
pajakpajak czyli jesteś za skinami tak? W sumie po twoim poprzednim avku w cale mnie to nie dziwi łysy, zakuty, łbie.

pajakpajak
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-12-09 19:57:04
Napisz z własnego konta to Ci odpowiem.

davidstar
    Ocena: 13 (glosow:29)
2012-12-12 11:15:30
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-12 17:58:39
Uważasz że jesteś lepszym człowiekiem do np. murzyna mieszkającego w afryce? Co pająk? odpowiesz mi?

hiszpan1974
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-12 19:02:38
ile gówniarzu żyjesz-22-25lat?

duda97
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-12 19:54:02
murinforte - jeżeli leją skinów, albo przynajmniej próbują to znaczy że czerwone

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-12 23:04:57
A gówno cie to ku(rwa) obchodzi ile żyje... Nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to się nie odzywaj... Widzę że nikt nie potrafi...

pajakpajak
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-12-12 23:16:04
Do mcebury Co ma murzyn mieszkający w Afryce do tej sytuacji ? A druga sprawa "murzyni" nie robią syfu w naszym kraju.A odpowiadając na Twoje pytanie nie uważa żebym był lepszy od kogokolwiek po prostu nie toleruję popaprańców którzy próbują narzucać swój pozbawiony jakichkolwiek wartości porządek.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-12 23:34:21
O to chodziło :P A dlaczego o to pytam? wkur(wia) mnie nienawiść do mniejszości. Nie gościa wina że jest czarny czy żółty itd. Ale jeżeli chodzi o to że na obcym terenie te mniejszości próbują na siłę narzucić swój porządek to powinno się to negować. Muszą się zwyczajnie dostosować.

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 10:16:37
No, w końcu się określiłeś. Pogląd na te sprawy mam podobny. Jako gość, o.k. ale gospodarzem jesteśmy my. W momencie gdy pracują i się asymilują to mają prawo do wynagrodzenia i szacunku. Szacunek przez pracę. Poza tym mniejszość powinna pozostać mniejszością, więc mimo wszystko - limit.

Fafikuleniek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 10:20:16
Na twoje pytanie o człowieka. Jeśli nie szkolę dziecięcych bojówek, nie obcinam łbów Tutsim, nie gwałcę i nie morduję, to tak, jestem lepszym człowiekiem od tego który to robi. Odpowiedź na takie pytania w szczegółach będzie na sądzie ostatecznym.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-13 13:16:59
np. mieszkając w bloku gó(w)no mnie obchodzi czy sąsiad jest muzułmanem, murzynem, czy kimś innym. Ja mu nie bronie np. klepać czołem 5x dziennie to i on nie powinien mi zabraniać np. przyjmować księdza po kolędzie... Wiara nie powinna wywierać negatywnego wpływu na stosunki społeczne

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 13:20:08
w przypadku przeginania pały, oczywiście, trzeba to negować... Bo nie może mi jakiś arabus zabronić wyznawać wiary w swojego boga tak samo jak ja nie mogę zabronić mu czcić Allacha. Co do tego limitu się częściowo zgodzę. Jak tylko w Polsce mieszka to musi się dostosować, jak ma obywatelstwo

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-13 13:26:47
... obywatelstwo to ma wtedy prawo głosu, a nie że przyjedzie i już zaczyna na obcym terenie kłapać mordą :P Co do tego murzyna co pytałem, dla mnie tam nie ma różnicy jaki gość ma kolor skóry. To że jego przodkowie mieszkali na innej szerokości geograficznej nie czyni z niego zwierzęcia

grave79
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-08 12:25:35
DOBRE!!!Mocny kolo.

mariom460
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-12-08 11:37:52
Hahah dobry zawodnik;D Tamci mi przypominają pewien naród, który nie ma za grosz honoru i atakuje tylko słabszych. Nie powiem jaki, bo nie chcę by mnie posądzano o antysemityzm;P

pajakpajak
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-12-08 19:40:50
Nikt Cię nie posądzi, na pewno połowa z nich to ten naród bez honoru a reszta to cioty bo tak "walczyli"... ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500