Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
KUBOS_1  12-12-17, 12:14 Zgłoś
+ 1418 -
Dodano: 2012-12-17, 12:14:01   przez: KUBOS_1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1418  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Karny Kut**
  •  Nasi tam byli ?
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(78)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
romeck
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-01-05 19:54:36
Autor moze i chcac nie chcac ma racje , pokazuje jak latwo manewrowac debilom statystykami. Bierzemy sobie pare wartosci dodajemy zupelnie pare innych dzielimy i wychodzi nam jakas liczba ktora rzucamy w spolecznosc sugerujac ze swiat jest zly :)

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-25 21:14:05
Kuźwa to wiocha czy urząd statystyczny

zasadzkaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-10 10:58:04
A tak w ogóle to waszym zdaniem, jaka tak naprawde powinna być średnia ?

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-25 21:12:06
popis zadowolił by się zero złotych...

mordenhajm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 17:37:28
a gdzie pracownicy wszystkich tych spółek których prezesów tu podano? Byłoby trochę więcej niż 2006 osób do wyliczenia. No ale wówczas okazałoby się, ze kupa ludzi zarabia więcej niż pracownicy marketu...

zasadzkaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 09:37:19
Niby wszystko racja, ale i tak mi się wydaje, że średnia krajowa w miarę dobrze odzwierciedla zarobki. Jest zawyżona, ale nie przesadnie. Te 3400 brutto to nie jest tak dużo. Ot taka właśnie średnio dobra płaca.

skorpion1969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 23:26:13
srednia krajowa ,nie oznacza Twoich poborow netto miesiecznych,jest wyliczona brutto,z calosci,bez udzialu politykow,i tak jest w kazdym demokratycznym kraju,nawet w niemczech!jeden zarabia 8000,drugi 1000,jaka jest srednia?

skorpion1969
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-08 00:30:41
a jak do wladzy dojdziecie,to bedziecie sobie kupowac!wszystko!dobry samochod,telewizor,dom,itd.,a gdzie jestesmy my?zjadacze chleba?bedziesz mial nas gleboko w dup..!przejrzyjcie na oczy!czepiacie sie wszystkich,bogatych,biednych,ale nie widzicie wlasnego gowna!

skorpion1969
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-08 00:24:12
zaczyna mnie to drzaznic,nic nie potrafisz,to pchaj sie na afisz!stekacie wszyscy,ten tyle ,ten tyle ,zarabia,sa wybory,sprobujcie!to nie jest glupia rada,nie jestem politykiem,jestem wyksztalcony,za wlasne pieniadze,nie rodzicow!macie talent demagogiczny,zrobcie cos!,nie stekajcie!

idler73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-07 15:11:53
Wiem o tym od lat. Jakieś pomysły na zmianę ? Z tego co sobie przypominam, wszystkie rządy po 1989 roku nie zrobiły nic, żeby zmienić sytuację chociaż trochę ... Kocham polityków tak samo jak oni mnie.

skorpion1969
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-10 00:11:21
czekasz az rzad ci da kase,czy co?sila jest w twoich rekach,tylko i wylacznie!myslicie ,ze zalezne sa zarobki od rzadu?tak,jesli pracujesz w tak zwanej branzowce,jak sie cenisz ,tak sie sprzedasz!

Gabararara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-07 12:36:08
Trzeba się było uczyć to byś zarabiał więcej niż średnia krajowa, co po politechnice nie jest wcale wygórowaną kwotą...

s0nar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-07 13:13:27
Średnią krajową to się zarabiało jeszcze studiując na politechnice i klepiąc fuchy raz w tygodniu. Dzisiaj nawet za dwie średnie krajowe to by mi się nie chciało rano z łóżka wstawać.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 12:31:23
inna sprawa, że w państwowych firmach osoby odpowiedzialne zarabiają dużo mniej (z posłami na czele), co powoduje, że (z małymi wyjątkami) osoby mające wiedzę i umiejętności pracują w prywatnych firmach, a nie na koszt Państwa. A w państwowych zarządzają ludzie z mniejszą wiedzą i doświadczeniem

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 12:35:02
W efekcie spółki kwitną, a Państwowe się wali. no i dodatkowo w Państwowym co firmowe, to niczyje, a co niczyje, to można brać. Lewizny na porządku dziennym (najbardziej widoczne obecnie w szpitalach), okradanie przedsiębiorcy też, no i kasowanie klientów na dwa tory też akceptowalne.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 12:36:37
i jak się to nazywa? że koleś jest zaradny, anie że jest złodziejem, który nas wszystkich okrada ... Zacznimy od tego robić porządki, a potem patrzmy dalej. ale lekarzy wszyscy się boją, nawet politycy ...

skorpion1969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 01:21:05
a czemu sie dziwic?Panstwo dalo ci na nauke?jesli tak ,to powinienes pracowac w branzy panstwowej,jesli nie,to rozwijaj sie czleku!to potwierdza moje haslo.nic nie potrafisz-pchaj sie na afisz!Twoja teze tez!ja nie narzekam,mam co mam i jestem szesliwy,ale polacy to upierdliwcy w narzekaniu!

jwpmafia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-07 09:07:09
w prywatnym przedsiębiorstwie niech prezes(właściciel) zarabia i 2 mln zł miesięcznie, bo on sam tą firmę stworzył, ale w państwowej spółce ta rozbieżność nie powinna być tak debilnie ogromna, jak za komuny cztero-krotnie wyższa od podstawowej pensji max!!

skorpion1969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 01:28:30
niema panstwowych spolek,sa tylko udzialy z "panstwem"w kazdej chwili,jesli uwazasz ,ze masz wiekszy zasob wiedzy niz Twoj przelozony,mozesz wystapic z wnioskiem o awans,jesli komus sie to nie podoba?(spolki panstwowe)sladasz wniosek do sadu administracyjnego(darmowy)europy,o nie uznanie twoich kwali

botaniczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-07 08:41:27
Wiedzieliśmy to i bez tego wpisu

s0nar
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-07 08:40:12
No i? Gdzie tu wiocha? Przecież nikt nikomu nie broni zostać prezesem i też zawyżać średnią.

Myszatron
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-07 10:05:04
Niby tak, ale taki burak dostanie milion za robienie pod siebie a zwykły koleś który zapier***a 12 godz. dziennie dostanie 1700 zł (chociaż to i tak dużo jak na polskie realia). A pózniej się mówi że średnia 3400 zł. ale chyba dwumiesięczna.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-07 12:28:10
jeśli uważasz, że ty też umiesz robić pod siebie za tą kasę, to rób to. Gwarantuję ci, że po dwóch - trzech godzinach tylko to byś robił, i to na rzadko. nawet nie 1% jest w stanie podołać odpowiedzialnosci.

vector78q
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-07 02:12:52
Podobnie można manipulować bezrobociem. Według polityków PO za ich rządów bezrobocie spadło. A tak naprawdę 2 miliony ludzi z kraju wyjechały, a żadne miejsca pracy praktycznie nie powstały.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 00:30:16
Prezesi firm niezależnie od sektora do którego przynależą mocno zawyżają taką średnią, zwyczajna manipulacja statystykami, to czy średnia jest miarodajna można określić po kondycji klasy średniej której w Polsce już od dawna praktycznie nie ma

CENTAUR4334
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 00:15:52
Wniosek nasuwa się jeden, trzeba zostać prezesem. ;)

pipi595
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-06 22:50:48
Popieram kolegę flashgordon prezesi prywatnych firm bogacą się na pracy rąk robotników a nie własnej. Ktoś napisał ,że prezes sponsoruje jakiś klub sportowy , tak to prawda tylko że sponsoruje ten klub na którym zarabia. Bogatych uczciwych na rękach można policzyć.

skorpion1969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-10 00:20:54
trzeba bylo sie uczyc!albo kombinowac!sa prezesi,sa robotnicy,chcesz zarabiac tyle co prezes-skoncz szkole,miej znajomych,kase na wstep,pomysl na interes,a nie gowno w gumofilcach!i burackie podejscie do zycia:mnie sie nalezy!chyba tylko wpierdol!ktos ci zabronil byc prezesem?

pipi595
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-06 22:46:59
Popieram kolegę flashgordon prezesi prywatnych firm bogacą się na pracy rąk robotników a nie własnej. Ktoś napisał ,że prezes sponsoruje jakiś klub sportowy , tak to prawda tylko że sponsoruje ten klub na którym zarabia. Bogatych uczciwych na rękach można policzyć.

msbotor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 12:10:58
A kto Ci karze pracować u takiego ? Sam sobie załóż firmę i będziesz płacił wszystkim "po równo". Biadolicie jak baby.

kob12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-06 19:44:07
rusz troche głową to nie jest po to by komuś zazdrościć,autor chciał pokazać jak jestesmy manipulowani błędnymi informacjami i śmiesznymi statystykami,chodzi o to ze w wywiadzie dzielni politycy wychodza z opresjii jesli wprowadzą jakąś wysuszającą kieszenie kolejna ustawę argumentujac to srednia kr.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-06 19:33:14
co ?? Kto ma średnio 3400zł ?? aaa ci schorowani emeryci i rencisci .. a nie wiedziałem :)

msbotor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 12:12:57
Rozumiesz co to znaczy "średnia" łbie ?

utorra
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-01-06 16:49:07
Co by nie było te średnie są dla idiotów, bo średnio bocian i krowa mają trzy nogi.

YareK691
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-06 16:19:40
Co za debilne zestawienie ... Comarch to firma prywatna stworzona przez Filipiaka i facet może zarabiać ile chce .... Było brać się do roboty a nie teraz zazdrościć innym. Polska to kraj malkontentów i zazdrośników ! poprostu wiocha !

vector78q
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-07 02:14:34
Widzę, że wogóle nie łapiesz o co autorowi chodzi, więc proszę Cię o nie udzielanie się

sylwester2712
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-06 12:38:31
A niech sobie płacą nawet po sto milionów dziennie tylko niech nie wykorzystują innych , nie nie przekupiają polityków i nie wywierają nacisków na nich , aby np . nie podnosili cła na produkty z chin

aaaggaa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-06 12:27:28
Zarobki jeśli by były odzwierciedleniem wykonywanej pracy to najbogatszymi ludźmi na ziemi byli by niewolnicy dlatego śmieszy mnie mówienie o uczciwości przy bogactwie. Człowiek uczciwy w ciągu życia nie jest w stanie wypracować bogacta bo ma tylko jedną parę rąk a skoro je ma to inne ręce to zrobiły

vector78q
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-07 02:17:54
Według mnie praca umysłowa jest często cięższa niż fizyczna. Wymaga potężnej wiedzy i ciągłego uczenia się. Łatwiej jest wykopać dołek niż wymyślić coś sensownego. Więc jak ktoś zakłada konkretną firmę i trzepie porządną kasę to trzeba go podziwiać.

Cristiano
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-06 12:12:25
To jest średnia pensja, a nie minimalna, więc nie wiem o co tyle halo. Dawajcie mniej pieniędzy na kościół i tych czarnych pedofili, to będzie się łatwiej Wam żyło.

SiataFullHD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 11:38:37
VAT

botek11111
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-06 10:43:45
tak 3400 a co do czego zapier.dalasz za 1200 zł miesięcznie ...

kermitttt
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-01-06 10:43:06
To zanim grafiki nie zobaczyliście, to nie rozumieliście słowa "średnia"?

lowkick
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-06 05:20:00
Totalna bzdura!! Na kilka milionów pracujących osób nie znajdziemy tylu prezesów zarabiających krocie, by wyszła taka statystyka. Na 2mln według Ciebie, takich prezesów powinno się znaleźć 6 tysięcy, a na powiedzmy 10mln (tyle może będzie zatrudnionych) 30 tysięcy! Nie ma takiej opcji

ZlyWujek
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-06 02:31:00
Jeśli tak ci źle to weź się zabierz porządnie za swoje życie i też zostań jakimś prezesem, a nie siedzisz tutaj i wstawiasz durne obrazki, tak tych tysięcy nie zarobisz.

kastus
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-06 04:20:47
Dokladnie to samo chcialem napisac!

lewy139
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-06 01:49:13
Ale ten kto dodał te dane nie jest wiarygodny. Przecież tam się znaleźli właściciele prywatnych spółek. A jaki oni sobie generują zysk to ich sprawa. Ta statystyka nie jest wiarygodna.

kermitttt
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-06 10:44:36
Dokładnie! Kogo obchodzi ile kto zarabia w prywatnej firmie?! Załóż swoją, osiągnij sukces i płać sobie 1800, a szeregowym pracownikom po 20000 jak taki jesteś zatroskany. Kto komu broni?!

the_garden
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 01:40:25
komentarz usunięty przez użytkownika

keget
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-01-06 00:53:18
Jak się ciężko pracuję i jest się ambitnym to się też zarabia , a zazwyczaj Ci którzy pracuja w marketach przebalowali okres uczenia się i rozwijania ( bo Ci w czasie dziecinstwa klepali biede i tak do czegos doszli)

gringorz
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-01-05 23:46:28
Co za paskudztwo.. Nienawiść do ludzi którzy mają więcej zasłania myślenie temu wybitnemu ekonomiście i wszystkim którzy to plusują. W gruncie rzeczy tej osobie marzy się system socjalistyczny. Zlikwidować prywatne firmy, wszystko upaństwowić i to rząd ma decydować komu się więcej i za co należy.

Cocado
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-01-05 23:24:58
widze wszyscy zadowoleni, brawo.

stonefenix
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-01-05 23:13:58
Więc sorry ale zamiast psioczyć to do roboty i tyle. Ja zarabiam teraz tyle że jestem szczęsliwy lecz nim mogłem to przepracowałem jako kelner za 5 zł na czarno rok czasu a pozniej rok w firmie sprzatajacej za 8 na zleceniu. Jednoczesnie sie ucząc.

edress
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-01-05 23:10:40
CU*J TO WAS OBCHODZI KTO ILE ZARABIA, NAJWIĘCEJ KRZYCZY TEN, KTÓRY TAK NAPRAWDĘ MA DUŻO, sfrustrowane POLACZKI

stonefenix
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-05 23:10:35
Nie wiem nie znam sie na statystykach, autor moze sie myli w samych obliczeniach ale i tak Ci najbogatsi sa brani pod uwage podczas obliczen, choc nie mam prawa byc tego pewien bo sie nie znam:P Jedyne co wam powiem to tyle, zazdrosne swinie: Prezes nie prezes sam do tego doszedł swoim wysiłkiem.

rabatka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-05 22:19:41
trochę ekonomi i statystyki łosie. śrenia krajowa to mediana a nie średnia arytmetyczna

orangu
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-01-05 22:14:38
Jeszcze będą wisieć kapitaliści... Jednostki się bogacą - większość biednieje.

zbiczeek
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-01-05 21:30:28
Widzialem kiedys takie zestawienie zarobkow prezesa/dyrektora do zarobkow szeregowego pracownika i w Polsce to jest przecietnie jak 10 do 1, w Europie Zachodniej jak 25 do 1, a USA jak 100 do 1. Politycy tez za granica proporcjonalnie so zwyklych obywateli zarabiaja duzo wiecej niz w PL.

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-05 22:51:46
Tylko, że w bogatych krajach zwykły pracownik ma minimum 4x wyższą wypłatę i standard życia niż polski odpowiednik.

Homo_eretcus
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-01-05 21:11:45
ja tam zarabiam 35000zł tysięcy miesięcznie:) jestem prezesem poważnej firmy marketingowej. doszłam do tego ciężką pracą i wydałam setki tysięcy na moje wykształcenie. a tak poważnie jestem sfrustrowaną hejterką internetową, która chce wyleczyć swoje głębokie kompleksy takimi komentarzami:(

romeck
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-01-05 19:54:36
Autor moze i chcac nie chcac ma racje , pokazuje jak latwo manewrowac debilom statystykami. Bierzemy sobie pare wartosci dodajemy zupelnie pare innych dzielimy i wychodzi nam jakas liczba ktora rzucamy w spolecznosc sugerujac ze swiat jest zly :)

Baron_Sanedi
    Ocena: -16 (glosow:16)
2013-01-05 20:49:55
a słyszałeś o takim czymś jak mediana?? teraz sam jestes idiota!!

zbiczeek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-05 21:24:06
W zadnych tego rodzaju statystykach nie podaje sie mediany.

the_garden
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-06 01:42:09
W wielu podaje się medianę, nie zmienia to jednak faktu, że praktycznie dowolną statystykę można zmanipulować do tego stopnia by otrzymać zakładany wynik, a "ciemny lud wszystko kupi". Dlatego jako naród powinniśmy dążyć do samodoskonalenia i rozwoju własnej wiedzy. By nie dać się zmanipulować w tak trywialny sposób. Jeśli chcemy mieć własne zdanie, musimy sami zgromadzić informacje i na podstawie faktów przy użyciu wiedzy wyciągnąć właściwe wnioski.

dragonow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-05 19:17:46
komentarz usunięty przez użytkownika

vieniu
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-01-05 18:35:52
Chyba nikt z was nie zrozumiał przesłania tej wiochy, chodzi to że łączą naszą z ich pensją dlatego wychodzi ta średnia 3400 a tak naprawdę to średnia jest poniżej 1200

ghsghs
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-05 19:21:47
Mediana zarobków w Polsce w 2012 r. wynosiła niecałe 3 tys. zł brutto. To znaczy, że połowa Polaków zarabia powyżej tej kwoty i połowa poniżej.

twoi_Starzy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-05 19:31:40
Ale jakie ma być to przesłanie? Skoro jest wyraźnie słowo "średnia"? Nie rozumiem, ktoś się oburza, że (7+1)/2 = 4?

masakra01
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-01-05 18:24:50
komentarz usunięty przez moderatora

lolxd10
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-01-05 18:10:28
Jezu ludzie mają własne, potężne korporacje. To chyba jasne, że nie będą zarabiać 3400 tylko np 500000 czy 1000000 zł. Nie wiem o co chodziło autorowi.

masakra997
    Ocena: 1 (glosow:31)
2013-01-05 18:10:28
od prezesa ComArchu profesora Filipiaka się odpierdol, zaczynał firmę od niczego, a teraz jeździ royce roll'em, sponsoruje piłkarską i hokejową Cracovie Wam też takiego sukcesu życze, zamiast liczyć KOMUŚ pieniądze ;)

drozdzu126p
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-01-05 19:45:27
Polać mu. Co do ludzi, którzy dorobili się pracując, nie siedząc na dupie, nie można się czepiać, zabierzmy się za polityków.

sylwester2712
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-06 13:07:33
drozdzu126p ale często ci ludzie wymuszają zmianę przepisów na politykach uniemożliwiając innym rozwój

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 19:02:32
komentarz usunięty przez moderatora

marcin_wro
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-18 00:02:32
W Naszym kraju średnia pensja jest zaniżona ponieważ bardzo wiele osób ma "na papierze" najniższą krajowa pomimo, ze zarabia więcej

kaczorek43
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-17 16:53:56
jak masz problem to zostań prezesem

basman123
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-12-17 13:30:05
przecież to są prywatne firmy, jak zarabiają to rada nadzorcza niech nawet klepnie 50mln miesięcznie jeżeli ta praca jest tego warta.

flashgordon
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-05 20:13:42
A wiemy, że nie warta, to tylko kwestia spekulacji i zawyżenia wartości pracy. Nie powinno być żadnej możliwości by zarobki dwóch różnych ciężko pracujących osób były jak 1:100 niezależnie od stanowiska i wykształcenia.

sirklon
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-17 13:07:38
Dlaczego akurat 2000 ludzi i to z Marketu ?. Można było wziąść 10 osób z Biedronki i wtedy statystyka była by jeszcze lepsza. .


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400