Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Niby dzieło sztuki w jednej galerii...
myta25081980  12-12-18, 20:54 Zgłoś
+ 827 -
Dodano: 2012-12-18, 20:54:06   przez: myta25081980
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 827  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Turyści w ataku.
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shark7
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-18 21:15:33
Kiedyś Niemcy podobne dzieła robili z ludzi.Sztuką to nie było dlatego później spotkało się to z brakiem akceptacji nie tylko środowisk artystycznych ale również różnych trybunałów sprawiedliwości.

kicia030393
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-04 13:47:01
Jak dla mnie to bestialstwo. Ogólnie wszystkie te trofea myśliwskie mnie oburzają... Ale cóż. Świat się zmienia. Zwierzę samo się nie umie obronić ( na pewno nie taki pieszczoszek domowy) ... Więc człowiek jako rasa, która zniża się ku upadkowi, może sobie pofolgować.

amstaf1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-01 21:40:47
wg mnie fajne dzielo sztuki, ktos wie gdzie t omozna obejzec na zywo?

kita098
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-30 19:53:34
każdy tak mówi to tylko zwierzę!!! ale zwierzęta też mają uczucia!

wiochman556
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-28 16:10:58
to co ? kiedy futro z człowieka ? :>

EvilGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 19:46:48
komentarz usunięty przez moderatora

SlashSnakepitPL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-27 00:00:32
A nie pomyśleliście, że ten pies zdechł śmiercią naturalną? Jak widzicie dywan z krowy to nic nie robicie, a zobaczycie zdechłego psa przerobionego na dywan to od razu sracie.

as11s
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-12-25 21:43:56
pies, kot, tygrys, niedźwiedź co to za różnica? jak zdechło to można sobie dywan zrobić, to tylko zwierze

wloczyblant
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-24 23:46:46
bardzo dobrze. powinni tak robić z pedofilami, zwierzęto-bijcami, męskimi ku*wami bijącymi żony i dzieci i z innymi sadystami, którzy nie powinni dostać szansy na życie w społeczeństwie. myślę, że odsetek takich popie*doleńców zmalałby w rekordowym tempie.

cyckidupaoko
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-23 22:36:39
powinni tego typka katować przez rok niewinnego zwierzaka wypatroszyć i dywanik zrobić ..

MileenaLOL
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-23 21:31:12
biedny piesek zara się rozryczeee, niech zrobiądywan z tego, kto zrobił chodnik z tego psiulka

Hustlin
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-12-23 15:48:41
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-12-23 20:50:21
Ch*j z Tobą.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-26 17:30:15
No tak boli ze wiecej place na zwierzeta niz Ty przez cale swoje marne, biedne, nic nie znaczace zycie zarobisz MUAHHAHAHA smiecie

Xfing
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-12-23 14:38:16
Jakby to był tygrys albo lew albo świnia albo owca albo cokolwiek to byście tak żarem nie pizgali, bolące tyłki.

Exhibition-ism
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-23 22:50:13
dobrze gada, polać mu!

MAXWIOCHA99
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-23 14:34:00
kochanie,widziałas gdzies moją siekiere spalinową?

ocelot1m
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-12-23 05:34:50
fajny piesek. i poglaskac mozna i zarcia nie potrzebuje. fajny pomysl

Bhive
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-22 23:39:23
Co za różnica czy pies czy lew? Żałośni jesteście...

lubie.placki243
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-22 21:42:56
Jeju...to jest okropne... a tak w ogóle jak można pisać, że "i co z tego" no jak to co ? To może teraz niech zaczną robić dywany z dzieci, wszystkich ludzi no bo skoro z psów można no to... żałosne...

arigold7
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-12-22 21:32:54
jesli to byl jej pies i wolala zrobic z niego dywan i codziennie na niego patrzec zamiast zakopac to co was to obchodzi? ot zdechl pies, zrobili z niego dywan. wiele innych zwierzat jest bestialsko ubijanych i wpierd@lacie kotlety i jest ok?

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-22 20:17:18
mój pan mówi, że komendę "zdechł pies" wykonuję doskonale

kasiasz7
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-22 18:29:54
Ja się nie oburzam z powodu takiego rodzaju dywaników. Oburzam się z tego, że robi się je z prawdziwych zwierząt, nie ważne czy z psa, czy z tygrysa. Gdyby takie dywaniki były zrobione ze sztucznych materiałów dla mnie byłoby wszystko ok.

Astaroth007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-22 18:28:03
A jak sobie zrobisz dywanik z runa to dobrze nie? Tutaj to tylko kwestia przyzwyczajenia. Jedni traktują psa jak członka rodziny inni robią z niego dywan.

Xcorsten
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-22 18:25:31
Następny modek co pochodzi z komunistycznej rodziny. Ocenzurowałem to co miałem ocenzurować zachowałeś się jak frajer. Władza absolutna ci się marzy? Wprowadź taką w swojej rodzinie a w wolnym internecie i wolnym ludziom daj prawo do nieskrępowanej wypowiedzi.

maryz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-22 18:09:56
I jaka w tym wiocha? Dywaniki z niedźwiedzi, tygrysów, panter i innych są ok, ale jak gdzieś pojawi się pies w takiej czy innej formie to wszyscy są obrońcami zwierząt...

bibabalanga
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-23 16:22:16
A kto powiedział, że z tygrysa czy pantery jest OK?? Taka sama wiocha jak z psa. No proszę... wchodzicie do kogoś na chatę a tam przykładowo taka zebra przed kominkiem....wiocha, że hej !!!

Pati__609
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-22 18:00:33
A gdyby ten pies zrobił sobie dywanik z twórcy tego "niby dzieła" to od razu rodzina by zwierzaka skatowała! TO NIE FAIR! CZŁOWIEK MOŻE ZABIĆ, A PIES NIE MOŻE ZROBIĆ KUPY NA TRAWNIKU, CO JEST W JEGO NATURZE NORMALNE!

as11s
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-25 21:48:37
pies nie zrobi sobie dywanika bo nie żyje!!!!!!! poza tym to ludzie są rasą panó i mogą zabić każde zwierze BEZKARNIE jeśli tylko należy do nich

as11s
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-25 21:49:46
*panów

Xcorsten
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-22 17:45:35
komentarz usunięty przez moderatora

terrorbrain
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-22 17:07:12
Jakoś nie oburzacie się na każde zdjęcie gdzie widać np: poroże albo "dywanik" z niedźwiedzia czy innego potworka. Czemu?

IGotYouDancing
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-22 16:51:33
Taka jest dzisiejsza "sztuka". Nie ma cieszyć oczu, ma zmuszać do przemyśleń, zostać na długo w pamięci, a czasem i wk*rwić.

Magdziaa1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-22 16:50:24
komentarz usunięty przez moderatora

ster000
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-22 16:39:12
Limahl'a Never Ending Story:)

Kibelak1998
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-22 16:18:10
fakt, brutalne i przykre. Też mam psa. Szkoda zwierzaka. Tylko szkoda,że połowa ludzi która właśnie pisze,że to bestialstwo itd.itp. To ma przy cieplutkim kominku futro z niedźwiedzia,dzika lub barana. Tych zwierząt nie jest wam żal ?

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-22 16:16:49
Ciekawe kiedy bedzie dywan z ... np zony,meza 'babci , dziadka .... do czego to prowadzi ???? Paranoja !!!

wiedxma
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-22 17:17:39
autor tego "dziela" powinien zrobic sobie ze swojej matki... moze niech idzie jeszcze krok dalej w swojej durnocie..

StruczQ
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-12-22 16:00:20
no i co z tego? wielki płacz, bo biedny piesek skończył jako wycieraczka -.-

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-12-22 16:18:22
Dziecko, wytrzyj buty nim wejdziesz na ten absurd. Gimbaza bez wychowania!

StruczQ
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-22 17:18:05
Zostać wyzwanym od "Gimbazy" przez kogoś z tak wyrafinowanym nickiem, bezcenne -.-

bibabalanga
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-22 15:21:49
Wszystko to było Piramida zwierząt Kozyry, van Hagen ze swoją plastyfikacją ciał ludzkich /nawet chciał fabrykę w Polsce otworzyć ale na szczęście go pogonili/ Sztuką to na pewno nie jest - 100% wiochy.

onedogs
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-22 15:10:28
czytając te komentarza trochę się zdołowałem, po co ty piszecie takie bzdury ? tylko żeby wkur*ić ludzi ?

stysiaczek3
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-22 15:04:04
okropne! w życiu nie pozwoliła bym na to, aby mój pupil został " dywanikiem" ;( po ch**u sztuka :(

Exhibition-ism
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-23 23:00:18
a schabowy do niedzielnego obiadu zjedzony? może to był mój pupil?

Molotov
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-22 15:00:21
przecież to właśnie ma cię poruszyć i zmusić do myślenia

EbenezerX
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-12-22 14:42:16
Kiedyś by być uznanym za artystę wystarczyło wyrzeźbić coś imponującego, zaśpiewać romantyczną pieśń barytonem lub namalować coś naprawdę wymagającego talentu. Dzisiaj tzw "artyści" rzeźbią gluty, malują czarne kwadraty, śpiewają o bzykaniu i używają swoich przyjaciół jako dywanów - dno

kasia3125
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-22 15:11:10
Cała prawda..szacun :)

kasia3125
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-22 14:40:55
Jak możecie pisać że to nic złego(!)? Jak niektórych was czytam to mnie dosłownie szlag trafia!Mieliście kiedyś psa, a może macie?Jeżeli tak to jak by ten pies się dowiedział że wy moglibyście mu to zrobić to by nadal was kochał bardziej niż siebie samego..wiem że to niemożliwe,to jest przepuszczenie

szatanoslaw
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-22 14:00:10
z psa skór się nie wyprawia - bo pies się do tego nie nadaje - włosy powypadają.

wdowa20.6
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-22 13:43:28
Dla mnie to bestialstwo...bark mi słów po prostu...

SynesteR
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-22 13:30:09
Nie nawidze wiochy ze zwierzętami , bo zaraz banda bohaterów świata zacznie bronic bezbronne zwierzątka -.- , Wszyscu umierają i mam w dupie jakiegoś psa -.-

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-22 15:12:05
... a pies ma w dupie Ciebie.

milorda
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-22 13:19:02
Dziwne, że prawie nikogo równie mocno nie oburzają parówki.

agentfoxmulder
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-22 15:22:43
Myślę, że niewiele osób się nad tym głębiej zastanawia. "Czyż nie ma hipokryzji w tym, że upominamy dzieci gdy krzywdzą kotki czy pieski, podczas gdy sami zasiadamy do stołu, na który zabito dziesiątki stworzeń?" - Lew Tołstoj

milorda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-22 21:49:10
Kwestia jest taka, że czego nie widać to tego dla większości nie ma. Pasztety rosną na drzewach, a szynka pewnie na grządce obok buraków. Po jednej wizycie w rzeźni 90% przeszłoby na wegetarianizm. Wybiórcza etyka- tu można się oburzać, bo to nic nie kosztuje.

pin-up-lejdi
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-12-22 12:03:02
komentarz usunięty przez moderatora

chomik1994
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-22 12:23:35
weź się ogarnij, gdyby można było zabijać za to co ty mówisz, to nawet nie wiesz jakie cierpienia by cię spotkały gdybyś trafił/a w moje ręcę

migdalrzulum
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-22 12:53:36
homik 1944 popieram ! masz plusa !

kamillo77
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-12-22 13:17:51
pin-up-lejdi RZONDZI

yggdrasil
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-22 14:50:53
pin-up, nie jesteś żadną "lejdi", więc końcówkę sobie daruję. pisz z autokorektą, albo słownikiem, bo mi książki z regałów spadają jak czytam te twoje bełkoty poniżej przeciętnej inteligencji...

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-12-22 11:43:11
W jednej z galerii w Tokio widziałam coś podobnego, tylko że tamten był rasowy, a nie to co ten nic niewarty kundel. Poza tym myślę, że dywany z psów są doskonałą metodą na stworzenie przytulnego, radosnego klimatu w jednym z najważniejszych pomieszczeń w domu, czyli w salonie, blisko kominka.

chomik1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-22 12:21:06
komentarz usunięty przez moderatora

chomik1994
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-22 12:25:39
usuwacie moje komentarze bo szczerze powiem co myślę o tej osobie, to żałosne !

migdalrzulum
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-22 12:52:22
homik 1994 zgadzam sie moxi mósi mieć kota w głowie !?

pin-up-lejdi
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-12-22 11:41:17
komentarz usunięty przez moderatora

stysiaczek3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-22 15:06:08
MAJĄ!!! cymbale

the_garden
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-12-22 11:40:47
Wielkie mi co, ja mam w domu podobny, tyle, że z niedźwiedzia. I co? Jest bardzo fajny i jakoś nikomu nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, większości gości bardzo się podoba. Krowy, świnie, kury, można zabijać i jeść i nikt jakość nie ma z tym większego problemu. A jak ktoś zabije psa albo kota to się robi święte oburzenie, bo jak można? Można tak samo jak inne zwierzęta. A co to pies jest bardziej wartościowy niż krowa? Niby dlaczego? Jeśli ktoś się na nim nie znęcał, tylko po prostu zabił a potem sobie zrobił dywan to co w tym oburzającego? Tysiące zwierząt jest zabijanych i nikt się nie burzy

bitter-sweet
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-12-22 12:18:46
Pies kocha człowieka bezinteresownie, miłością bezwarunkową. Może być Twoimi oczami, gdy stracisz wzrok, ochroni Ciebie i Twój dobytek przed nieprzyjaciółmi, potrafi nawet uratować człowiekowi życie. Kura, świnia, czy krowa raczej tego dla Ciebie nie zrobi."Pies jest jedyną istotą na świecie , która bardziej kocha Ciebie niż samego siebie".

the_garden
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-22 12:40:12
To nieprawda, dzieje się tak dlatego, że psy są do tego szkolone. Równie skutecznie można wyszkolić krowę, świnię czy kozę, oczywiście adekwatnie do ich fizycznych możliwości. Dzikie psy, nie mające kontaktu z człowiekiem i nieudomowione są równie niebezpieczne dla człowieka jak wilki i inne zwierzęta. To, że psy są używane we wszystkich wymienionych przez Ciebie czynnościach to kwestia ich stosunkowo prostej hodowli i uniwersalnych gabarytów. Nie ma problemu w wyszkoleniu świni przewodnika, czy delfina ratującego tonących, albo konia czy wielbłąda zwożącego rannych z pola walki. A np. ochrona

the_garden
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-22 12:43:16
domu to zwykły instynkt terytorialny psa. Jeśli będziesz od urodzenia szkolił krowę czy niedźwiedzia to będą Cię bronili równie zaciekle jak pies, tyle, że fizycznie są trudniejsze w utrzymaniu i mniej "uniwersalne". W historii były podobne przypadki.

Galaxia
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-22 12:57:48
komentarz usunięty przez użytkownika

bitter-sweet
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-22 12:59:56
Kilka lat temu w miejscowości nieopodal mojej, zmarł nagle pewien człowiek. Jego pies oszalał z rozpaczy, położył się na świeżej mogile i wył. Gdy rodzina zmarłego próbowała go stamtąd zabrać, pies uciekał i ponownie kładł się na grób. Nie przyjmował jedzenia, picia. Zdechł na jego grobie.

bitter-sweet
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-22 13:01:35
Zdechł z tęsknoty. Jak myślisz tego też można zwierzęcia nauczyć?

the_garden
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-22 13:32:31
To moje pierwsze komentarze na wiosze, więc jak to mówią "Jak żuczek lata skoro ma zbyt małe skrzydełka w stosunku do swojej masy? Lata, bo nie wiedział, że z takimi skrzydełkami nie da się latać" A tak na poważnie, to piszę je poza polem komentarza i potem wklejam. Co do zdychania z tęsknoty to oczywiście nie da się tego nauczyć, to kwestia przywiązania, ten pies spędził z tym człowiekiem całe życie, więc wydawało mu się, że świat się kończy po śmierci tego człowieka. Sytuacja adekwatna do matek popełniających samobójstwa po śmierci ich dzieci. Tu dochodzimy do konkluzji, że psyi in

the_garden
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-22 13:33:35
psy i inne zwierzęta wykazują ludzkie zachowania, z czym całkowicie się zgadzam, bo człowiek to także zwierzę, jak każde inne, tyle, że na wyższym poziomie rozwoju.

CHESTER7777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-25 21:18:11
ogródku ty na wyższym poziomie to się na 100% nie znajdujesz nawet od ogórka.Więc więcej czytaj na temat na który się wypowiadasz i nie siej herezji.

Dune
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-22 11:31:44
Podobne dzieło sztuki, tyle że z kota, przed dwa dni leżało na ulicy pod moim domem.

Kraksa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-22 11:27:29
to...okropne..

pin-up-lejdi
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-12-22 11:32:41
komentarz usunięty przez moderatora

BabaJaga_ToJa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-22 11:19:07
dzieło debilizmu ! za niedługo to dywan z człowieka będzie ;/

myta25081980
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-22 01:47:26
czy to jest rasa spaniel?

migdalrzulum
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-22 12:55:40
hyba nie raczei owczare bengalskj : )

drLOUBITCH
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-18 21:23:50
Patrząc na to czuję ciarki.

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-12-18 21:22:44
jakaś ....płaska...ta odmiana

shark7
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-18 21:15:33
Kiedyś Niemcy podobne dzieła robili z ludzi.Sztuką to nie było dlatego później spotkało się to z brakiem akceptacji nie tylko środowisk artystycznych ale również różnych trybunałów sprawiedliwości.

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-18 21:32:47
nie tylko KIEDYS ludzie ulegli zezwierzeceniu( choc nie jestem pewna czy jest to trafne porownanie)-dr Roy Glover,z Michigan sparalizowal wrecz swiat swoja upiorna wystawa z cial ludzkich...Niby za ich zgoda,ale niekoniecznie przy aplauzie milionow odbiorcow.Etyka i emaptia- RIP...

pin-up-lejdi
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-12-22 11:52:50
komentarz usunięty przez moderatora

huehuehuehue_heh
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-12-18 21:13:42
makabra... mój pes z pyszka jest podobny aż mi się łęzka w oku zakręciła ;(

myta25081980
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-18 21:19:25
sorki....

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-12-18 20:57:22
Straszne,fotę mojej ukochanej suni mam na tapecie w fonie,a taki pomysł to makabra.

myta25081980
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-19 21:17:12
ludzie mają nayebane we łbach ferdal


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400