Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie są po to by na drogach było bezpiecznie tylko po to by napełnić portfele ''górze''
wioskalag  12-12-24, 16:09 Zgłoś
+ 904 -
Dodano: 2012-12-24, 16:09:58   przez: wioskalag
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 904  Zgłoś nadużycie
12
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  W temacie
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Dzwoni facet do sejmu
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ogigia89
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-12-26 20:39:59
Fotoradary nie przedkładają się w żadnym stopniu na poprawę bezpieczeństwa ruchu. To maszynki do robienia pieniędzy z kieszeni kierowców. Żal , że Państwo tak nas okrada..

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 17:56:28
Polska pod rządami koalicji PO-PSL jest jedynym państwem w świecie w którym planuje się budżet w oparciu o wpływy z mandatów.

rufusek1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 17:06:06
Mieć Prawo Jazdy a jeździć to dwie różne sprawy. Poza tym co innego jeździć w niedzielę na zakupy a zarabiać jako kierowca powoduje że jesteśmy innymi kierowcami. Ci co pracują jako kierowcy zrozumieją a reszta będzie nadal gadała głupoty ....

Sarajewo1964
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 13:23:16
W końcu NIK się zabrał za kontrolę tych fotoradarów.

maciek260375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-28 23:41:03
Zgadzam się z wioskalag.Po jakiego diabła stawiać fotoradar na wylocie z wsi,praktycznie w lesie gdzie nie ma przejść dla pieszych,skrzyżowań itp,itd.Ostatnio właśnie taki zrobił mi fotkę za 200PLN-ów.Dlaczego do chooja nie postawili go w miejscu naprawdę niebezpiecznym?

maciek260375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-28 23:43:40
dodam jeszcze,że fotoradar oczywiście od brudasów(straż miejska)

zeto14
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-28 14:09:59
A może po to są poukrywane żeby kierowcy bali się przyśpieszać żeby im nagle fotki krzak jakiś nie strzelił?????? Myśl Bez fotoradarów nikt by nie zwalniał.

bravogt
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-27 23:50:27
No ludziska spreje w ruch nie damy się pajacom !

bambus1121
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-27 20:59:21
Ci co jeżdzą normalnie? a gdzie na świecie jest normalne ograniczenie do 40km na godzine, na drodze gdzie mogą się mijać jednocześnie 4 tiry, barierki z obu stron i szczere pole na odcinku 10km? i właśnie na tym odcinku są postawione 3 fotoradary? no nie mówcie mi że dla bezpieczęństwa!!!!

bambus1121
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 20:56:55
A bo powinni zrobić ściepe narodową i jednego dnia każdego młotkiem pierd,,,,, i po srawie by było:P

plaskooki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 20:47:50
więcej fotoradarów = więcej premii w rządzie (41 mln to za mało)

yggdrasil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 20:27:02
wioskalag, proponuję, żebyś przestrzegał przepisów, to radar Ci nie straszny...

Buahahahah
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-27 19:05:28
Tylko pisowskie bydło jest przeciwne fotoradarom i karaniu piratów drogowych.

qbii
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-27 18:12:42
no i nawet jak są pochowane to nic tobie nie zrobią jak bedziesz normalnie jezdził a nie na 3 wyprzedzanie i wymuszanie ! . ciesz sie ze sa znaki informacyjne o fotoradarze

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-27 18:12:15
Oby było więcej fotoradarów. Ci co jeżdżą normalnie nie mają się czego bać. Nawet nie muszą o nich myśleć bo i tak radar ich nie złapie... bo nie ma za co. Wystarczy myśleć i jeździć przepisowo. Proste.

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 16:57:20
To już nie koniecznie na cele charytatywne, ale chociaż niech drogi łatają za tą kasę

matezz1987
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-12-27 15:45:29
Wystarczy jeździć przepisowo, wieśniactwem jest jazda bez zahamowań jak kierowcy zawodowi, totalny brak kultury jazdy, zwalanie wszystkiego na złą drogę, złych polityków itd, a co roku na drogach w Polsce ginie ponad 4 tysiące osób. Średnia chyba coś koło 10 razy większa niż w Skandynawii na przykład

rufusek1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 17:03:27
Już Donald nam obicywał drugą Irlandię.... A teraz Ty kolego porównujesz nas do Skandynawii?? Co jest z tym społeczeństwem??? Jesteście ślepie i aż tak głupi??? Patrzmy na nasze realia a nie to co gdzie jest indziej.. Szwedzi nie równają do nas to my nie równajmy do nich. Twórzmy nasz Lepszy standard

Barakaka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 15:23:26
komentarz usunięty przez moderatora

Barakaka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-27 15:16:35
Pier#oleni złodzieje ! Tusk Ty ku#wo żebyś zdechł !

xlordzik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-12-27 15:09:05
Zgadzam się z tym, że fotoradary to po prostu sposób na ściągnięcie od kierowców większej sumy, ale w gruncie rzeczy jeżeli będzie się jechać zgodnie z przepisami to przecież nic nikt nie będzie musiał nic płacić. Może warto, aby kierowcy pomyśleli w tym kierunku ;]

soldier1987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 14:36:58
Jakiś analfabeta to pisał...

Szpkaz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-27 14:25:53
spoko spoko NIK ma się zając fotoradarami

zacietrzewiony
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-27 14:05:39
Jeśli ludzie płaczą bo w złych miejscach fotoradary to znaczy ze są w dobrych miejscach bo trzeba hamować tam gdzie każdy gaz do dechy ;)

ROBI00000000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-27 13:26:54
W takim kraju żyjemy,najprościej złoić kierowcę bo stać go na auto,na benzynę to musi być stać na haracz w postaci "pocztówki z wakacji" za 3-4 stówki.Podły grabieżczy kraj!

adhd1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 13:24:14
gogolin??

piermieron
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-27 12:53:40
Teraz jeszcze zrobili tak że nie przysyłają fotek po to żeby bardziej zamożni ludzie mogli się wymigiwać płacąc więcej kosztem zerowania punktów.. ..pozdrawiam idiotów z panem Donaldem na czele !

Kronchol
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-27 12:50:57
Jeździjcie przepisowo to nikt Was nie będzie okradał..... ja jestem za fotoradarami... Prowadzicie jak debile to płaćcie mandaciki....

grruby80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 19:37:13
Popieram cie kolego. fotoradary powinny być co 200m na każdej drodze, a punkty karne powinny być kasowana po dwóch a nawet trzech latach. Nie umiesz jeździć przepisowo szybko stracisz prawo jazdy.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 12:43:02
komentarz usunięty przez użytkownika

gurool
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-27 12:37:15
Moim skromnym zdaniem fotoradary głównie służą do okradania kierowców. co do znaków - często prędkość na znaku jest z kosmosu,np trasa 2 pasmowa, po bokach ekrany, pas zieleni i prędkość dozwolona 40,nawet 30 km/h. Ludzie jeżdżą tamtędy 70. Wrocław, ul. Kochanowskiego

kamuimac
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-27 12:22:25
I z tego sie wlasnie bierze taka duza liczba wypadkow i to ze w kazde swieta w telewizji płacza ile to setek ludzi zginelo na drodze bo polak ma ulanska fantazje i kazdy sie czuje jak kierowca formuly 1 i ma w dupie przepisy drogowe jezdzi po swoje3mu a potem placze jak przekroczy predkosc

drozdzu126p
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-27 11:53:47
Fotoradary powinny być jedynie w miastach, bo to ma "w pewnym stopniu zapewnić bezpieczeństwo". Jednak poza zabudowanym - jest to ewidentne wyciąganie kasy. Ale i tak na gadaniu się skończy, bo trzydzieści parę miliona ludu nie może poradzić sobie z 460 posłami (albo nie chce).

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 12:40:16
A po co ta literka "p" po liczbie 460? Zapomniałeś o niebieskich i zielonych aparatach przymusu bezpośredniego oraz o borowikach, którzy to są posłuszni korytu niczym ciemny lud swojemu panu w Korei Północnej.

rimhsax
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-27 11:46:22
A ja przeciwnikiem fotoradarów nie jestem. Czemu? A temu, że z reguły fotoradary są stawiane w miejscach, gdzie trzeba zwolnić, np. na łukach. Jeżeli raz się na takim łuku jechało 90 przy ograniczeniu do 50 i przyjdzie Ci mandat parę stów, to gwarantuję, że następnym razem na takim zakręcie zwolnisz

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-27 11:32:33
ilosc debili-spoleczniakow wpisujacych sie pod tym absurdem jest przerazajaca. Ustanawiaja idiotyczne przepisy, jezdzijmy jak nam kaza! Zwiekszaja podatki? płacmy wiecej, przeciez stac nas! ograniczaja wolnosc slowa? nic nie mowmy! nie ma pracy? nie pracujmy! itd

carmamir
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-12-27 12:48:38
Jak nie ma pracy robolu to zakladasz swoja firme. Tylko zera pracuja dla kogos i daja wladze nad swoim zyciem innym. Chcesz zyc to stworz miejsca pracy dla siebie i innych, nie bedziesz plakal na brakiem pracy nierobie zakichany. Polaczki biedaczki ktore tylko lape wyciagaja po jalmuzne. Brzydze sie.

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-27 13:13:38
nie mozna byc az takim debilem, ty musisz byc trolem:)

Pograbek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-27 10:52:04
skoro tak to czmu ITD nie zatrzymuje jeżdzacych niebezpiecznie kierowców i tych co łamią przepisy tylko robi im zdjecia pozwalajac na doprowadzenie do wypadku?!

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 11:24:11
To jedno Twoje zdanie wystarcza by pokazać całą tą rzeczywistość i prawdziwe cele tej polityki wobec kierowców. Tu nie trzeba kontroli NIK, tu nie trzeba jakiś badań, raportów - tu widać czarno na białym o co chodzi.

mrlucifer11
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-27 10:05:04
Gdzie niby pochowane są? Jeszcze nigdy nie widziałem schowanego fotoradaru... Przed wszystkimi jest znak i wszystkie są widoczne. Do tego zaczęli robić żółte "puchy", które zobaczy ślepy. Chyba ktoś mandacik dostał, z własnej głupoty, bo nie zauważył...

wioskalag
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 10:54:31
Skoro nie widziałeś schowanego radaru to mało w życiu widziałeś.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 11:19:41
komentarz usunięty przez użytkownika

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 11:20:59
Policjanci z Bytowa zasłonili fotoradar ... siatką maskującą, a w miejscowości Krasnystaw to ukryli fotoradar na pace starego zdezelowanego żuka :)

snickers45
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-27 09:40:12
Tylko facet który nie ma prawa jazdy może wydawać takie pieniądze na fotoradary.Pamiętacie lemingi kto wam to mówił ?

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 11:15:49
Tusk to mówił. Politycy mówią co im wygodniej w danym czasie, a robią co innego. Kłamliwe świnie od Tuska po Kaczyńskiego, od posła po ministra. Polski Sejm już dawno został shańbiony przez tych wiochmenów.

PaCyFiKaToR21
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-27 09:18:01
kryzys trzeba zatkać dziurę w budżecie....

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-12-27 07:24:54
Banda niedouczonych biedakow wiesniakow. Kto Wam kaze lamac przepisy ? Chcecie przyszpanowac tymi fiatami, puntami i innymi fiestami ? Znalezli sie mistrzowie kierownicy z 1.0 litra. Tylko biedaki wiesniaki z gownianymi wozami narzekaja na radary. Pajace.

gurool
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-27 08:54:17
odezwał się bogaty uczciwy Polak. a ty czym jeździsz? Capem którego kupił ojciec?

chronos13
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-12-27 10:00:24
Zgadzam się z Tobą kolego, narzeka ten co łamie przepisy... czyli buraki. Ten kto jeździ przepisowo w du... ma radary.

wioskalag
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-27 10:57:17
A ty to pewnie piechotą chodzisz. Skoro radary ci odpowiadają to na pewno koło dobrej, szybkiej fury nawet nie stałeś.

carmamir
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-27 12:45:39
@wioskolag Wierz mi ze z silnikiem jaki mam to moglbym i stracic prawko w kilka chwil. Jednakze ja przekraczam predkosc tylko na autostradach. BTW Nie mieszkam w PL bo brzydze sie biedy i zawisci takich biedakow jak Ty.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 12:50:51
@gurool Biedaku, nikt mi nic nie dal, na wszystko SAM zapracowalem, firme rozkrecalem kilka lat, pracowalem za darmo dla siebie po 10-12h przez 7 dni w tygodniu, wiec teraz mam luksus taki ze mam co chce i zarabiam wiecej w miesiac niz wiekszosc ludzi przez kilkadziesiat lat. Chciec to moc.

Matirajder
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-12-27 00:47:38
Do ułomnych wsioków co żyją ale nie wiedzą jak i po co!Debilu bez mózgu jak byś jechał 50km/h czy tyle ile jest na znaku to bys tepy bucu mandatu niedostal!I panstwo by na twojej glupocie niezarobilo!No ale ze jestes wsiok bez mozgu to lecisz ponad norme i jak szympans cieszysz sie ze masz 2 min w k

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-27 07:14:01
wystarczy czy przekroczysz predkosc o 5km/h i dostajesz fotke pozniej mandat i punkty karne.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 07:22:09
komentarz usunięty przez moderatora

Pingwin001
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-27 00:20:33
Pieprzycie. wujcio zanim wyjechał do stanów codziennie wracał w latach 70-80 nawalony samochodem i miał w dupie, jak niedawno przyleciał z USA i wypożyczył samochód to jechał jak pan bóg przykazał, ja ograniczenie do 40 to 40 bo TO KOSZTUJE, u nas g... kosztuje i wszyscy mają w dupie, proste.

Orz31
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-12-27 00:15:03
Buraki jesteście i tyle. Co komu przeszkadza fotoradar? Jeśli stoi w danym miejscu, tzn, że ludzie tam zapier...ają i jakaś kontrola musi być. Gdyby taki radar stał np. pod szkołą to też wiocha? Wg was, to tak, przecież przy każdej szkole trzeba zapier...ać... - WIEŚNIAKI!!!

Orz31
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-27 00:17:35
PO ZA TYM, PRZED KAŻDYM RADAREM JEST ZNAK INFORMUJĄCY O NIM I TRZEBA BYĆ IDIOTĄ, ABY ZDJĘCIE DOSTAĆ...

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-27 10:27:34
Widać, że nie jeździsz samochodem poza swoją wieś. Fotoradar przed szkołą, w miejscu gdzie są domy nie jest wiochą, ale fotoradar w szczerym polu i ograniczenie prędkości pod ten radar dla zarobku to wiocha. Co do znaków - fotoradarów są setki, znaków informujących tysiące.

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-27 10:31:19
Jakbyś przy każdym zwalniał do 50km/h to byś 3 dni jechał z jedego końca Polski na drugi. W większości przypadków fotoradary nie służą bezpieczeństwu tylko wyciąganiu kasy. Poczytaj raport Najwyższej Izby Kontroli to może zrozumiesz jak to wszystko działa.

soluer
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-26 23:41:49
Przestrzegaj kodeksu drogowego - nie będzie mandatu. (a moderatorowi to widzę bardzo się nudzi)

obiektywny66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-26 23:46:52
Muszą zarabiać na sPOłeczeństwie żeby ryży guru LEMINGÓW miał za co latać na weekend i nie tylko

Orz31
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-27 00:16:11
Buraki jesteście i tyle. Co komu przeszkadza fotoradar? Jeśli stoi w danym miejscu, tzn, że ludzie tam zapier...ają i jakaś kontrola musi być. Gdyby taki radar stał np. pod szkołą to też wiocha? Wg was, to tak, przecież przy każdej szkole trzeba zapier...ać... - WIEŚNIAKI!!!

Matirajder
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-27 00:52:15
Dokladnie ale ograniczona wieś tego nigdy nie ogarnie.W UK na zmywaku jak sa to przepisow przestrzegaja ale juz w swojej wiosce to zap#$% ciekawe czemu tak jest .Podobno polak caly czas jest taki sam :))

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-27 10:35:41
Jeżeli już to Polak, a nie polak. Znam wielu kierowców, którzy wiele lat jeżdzili po UK i nie mieli punktów karnych, a po powrocie do Polski (jeżdżąc tak samo) nałapali już kilkanaście. W UK fotoradary zawsze służyły bezpieczeństwu, a nie łataniu dziury budżetowej.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-27 10:40:04
Tam fotoradary zawsze były widoczne z daleka (żółty odblask) bo zależało Anglikom by kierowca zwolnił przed np. przejściem, a nie by jechał szybko i zapłacił mandat. Nikt też w UK nie stawia fotoradarów w szczerym polu, a w Polsce fotoradar ma zarabiać, a nie dbać o bezpieczeństwo.

soluer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-26 23:37:27
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-12-26 23:26:21
podnieść mandaty o 200-300%. Obecne kwoty mandatów sa za niskie w stosunku do zarobków (obowiązują już 14 lat). Ma słowacji podniesiono mandaty i wszyscy jężdzą tam przepisowo nawet polaczki!!

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-27 10:42:04
Polaczkiem to jesteś ty fieju.

carmamir
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-27 12:47:05
@agencie A ty zerem i biedakiem. Ja tez jestem za podniesieniem mandatow, cen paliwa i ubezpieczenia tak zeby taki plebs jak Ty nie jezdzil tymi swoimi gruchotami tylko do pociagu lub autobusu. Biednys to i glupi wiec won z drogi.

pawel1710
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-26 23:05:49
Zatrzymuje policjant kierowcę, podchodzi do jego auta i mówi: - Dzień dobry, wie pan z jakiego powodu pana zatrzymałem? Na to kierowca odpowiada: - Tak, wiem. Z powodu dziury budżetowej. :P

Dziad00
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-26 23:02:58
w tv mówią jakie wpływy będą z mandatów, to jest śmieszne że policja ma jakieś limity ilu musi zatrzymać

agentfoxmulder
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-27 10:43:34
Inspektorzy ostatnio się skarżyli, że wysokość ich pensji jest uzależniona od ilości wypisanych mandatów. Chore to.

marcin212122
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-26 23:02:52
Witam, jestem tego zdania, że gdyby wyremontowali i wybudowali dostateczną ilość dróg to było by bardziej bezpiecznie niż ładowanie pieniędzi w fotoradary!! Smieszy mnie pokazywanie za sukces, iż 75% środków z uni wykorzystalismy a co z 25% to jest sukces? Dla mnie to właśnie wiocha, że nie 100%!!!

marcin212122
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-26 23:10:51
A właśnie rozumiem, że kryzys, iż są inne czasy, ale dlaczeko w budżecie jest ujęty wpływ z fotoradarów??! Niech mi ktoś to racjonalnie wytłumaczy! Zdaniem moim powinni zacząć robić takie prawo, żeby faktycznie zyło się lepiej a nie mydlili nam oczy katastrofami, kłutniami, zawiścią.

alifaro1234
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-26 22:36:16
ostanio zalozyli mi sprawe za przekroczenie predkosci o 11km to jest dopiero wiocha.

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-27 07:27:25
Powinni Ci na miejscu glowe odstrzelic takis glupi wiesniak. Zalisz sie czy chwalisz ? Pewnie testowales TOP SPEED na tych swoich 110 kucykach :). Ciesz sie ze tak nisko bo bys zabulil wiecej.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 11:09:01
Nie martw się, są jeszcze w Polsce mniejsze przewinienia za które można trafić przed sąd. Emerytka w Łodzi naraziła skarb państwa na stratę 2 groszy. Sąd skazał ją na grzywnę 500zł + 140 zł koszty sądowe.

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-26 22:23:52
Niech podtaki i mandaty płacą tylko ci co na PO głosowali, za głupotę płacić trzeba.

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-26 22:30:41
zaglosuj na pIs bedzie jeszcze lepiej kaczynski oglosi sie cesarzem i bedziesz musial obowiazkowo swietowac jego anrodziny i smierc jego brata dojdzie kto glosowal przeciwko i pozamyka wszystkich ktorzy nie glosowali na niego w wiezieniach a co do absurdu dodl to jakis gimbus

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-27 07:28:45
Kolejny nieudoczony wiesniak biedak. Naucz sie co to demokracja i jak dziala kraj, jakie sa organy wladzy w Polsce i jak dzialaja. Takich jak Ty to tylko do fabryki za 5zl na godzin i nie dac wolnego nawet. Pajac.

Wiesniakznetu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-26 22:06:12
Po trzecie: Jaki wpływ na bezpieczeństwo mają nowo wprowadzone jeżdżące fotoradary?

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 10:48:27
Dam jeden przykład: Jedziesz od strony Zamościa, wjeżdżasz dwupasmówką do Lublina. Podwyższenie prędkości do 80km/h, potem ograniczenie do 50km/ (słusznie, przejście, skrzyżowanie, przystanek), następnie masz puste pola i nawet nie ma chodnika, totalne zadupie więc

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 10:52:00
jest w okolicach wiaduktu znowu podwyższenie tym razem do 70km/h. Pomiędzy ograniczeniem 50km/h, a podwyższeniem do 70km/h masz odcinek pustej drogi w polach i tam właśnie inspektorzy w nowym samochodzie robią fotki. Nie przy przejściu tylko w pustych polach przed znakiem 70km/h.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 10:54:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-27 15:30:54
To się ustawia tam nieruchome skrzynki. A weź taką autostradę czyli miejsce gdzie można przyspieszyć podróż. I tak się składa, że na autostradach ten mobil walnie ci zdjęcie jak go wyprzedzisz, nieważne czy będziesz jechał 150hm/h czy 250km/h

ogigia89
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-12-26 20:39:59
Fotoradary nie przedkładają się w żadnym stopniu na poprawę bezpieczeństwa ruchu. To maszynki do robienia pieniędzy z kieszeni kierowców. Żal , że Państwo tak nas okrada..

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-27 19:35:55
Państwo nas okrada? Nie stosujesz się do przepisów, które mają zapewniać bezpieczeństwo na drodze, to masz mandat i koniec :| Kara finansowa + możliwość utraty prawa jazdy bolą i każdy się zastanowi zanim znowu będzie sunął stówą po uliczkach -) To chyba jest jakiś stopień bezpieczeństwa -)

renia161
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-12-26 20:32:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Sucharek70
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-26 21:28:54
Tak , na szerokiej 3 pasmowej dla każdego kierunku (dodam bezkolizyjnej) ,świerzo wybudowanej wylotówce Szczecina jest 40 km/h i już widziałem przymiarki straży miejskiej do ustawienia przenośnej skarbonki . Sądzę że przegonili ich z tamtąd Policjanci , ale mogę się mylić ,byli w cywilu ...

agentfoxmulder
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-27 10:56:40
Nagminne też jest po skończonych robotach drogowych jeszcze przez pewien czas zostawianie znaku ograniczającego prędkość i łapanie w tym miejscu kierowców.

agentfoxmulder
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-12-26 20:27:21
Zawsze można zapłacić więcej i nie dostać punktów - chodzi więc o kasę, a nie o bezpieczeństwo. Nakładajcie na fotoradary pudełka, worki itp. (nie mówię o fotoradarach w pobliżu przejść dla pieszych, domów czy szkół, mówię o fotoradarach w polach i krzakach gdzie najłatwiej natrzepać kasę)

wioskalag
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-26 20:30:38
Kolega bardzo dobrze mówi, kciuk w górę ode mnie.

matezz1987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-27 15:54:06
Podaj jakiś przykład, gdzie to radar stoi w szczerym polu albo w krzakach. Straż miejska to inna bajka, oni działają na własną rękę i robią wałki z chowaniem się po krzakach itd. Więc krzykaczu pokrzywdzony proszę o KONKRETNY przykład źle postawionego radaru. I zapierdzielaj szybciej, na złość władzy

grog
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-26 19:57:26
jaki wplyw ma finansowanie bezdomnych na poprawe bezpieczenstwa na drogach?

Luker88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-26 20:04:16
będą siedzieć w JAKIŚ domu a nie plątać się po JAKIŚ ulicach :D a tak serio to też nie rozumiem logiki autora :P charetatywne charetatywne tatywne tywne chare chare

wioskalag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-26 20:27:58
Nie rozumiesz idei tego absurdu. Tu nie chodzi o finansowanie bezdomnych. Radary mają czasem postawione w takich miejscach, gdzie nie ma zagrożenia a ''puszki'' na wylotówkach. Skoro chodzi o bezpieczeństwo(a nie kasę) niech pieniądze z mandatów idą na szpitale, a nie wypłaty dla urzędników czy SM.

wioskalag
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-24 20:12:44
Nie rozumiem tu co nie których. Nie zawsze da się jeździć przepisowo... Czasem jeżdżę po 1000km dziennie i już te 50-100km od domu tak samoistnie mi się ta noga ciężka robi. Poza tem na wylotówkach w zasadzie nie ma już domów, nie bezpieczeństwa, no nic i każdy już przyspiesza i wtedy nadchodzi zonk

estevanez
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-12-24 20:03:32
Ludzie wiedzą że są ukryte fotoradary a nadal jeżdżą jak idioci, a gdyby ich nie było to całkiem by te wypadki wzrosły kilkukrotnie, większość z nas jeżdziła by na wózkach lub zginęła przez kierowców łamiących przepisy, nauczcie się jeździć zgodnie z przepisami a nie będziecie musieli płacić mandatów

estevanez
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-12-24 20:00:03
Komenda Główna Policji poinformowała, że podczas Wigilii na polskich drogach doszło do 93 wypadków. Niestety zginęło 10 osób, a 140 zostało rannych. Policjanci apelują do kierowców o „zdjęcie nogi z gazu”, bo brawura była najczęstszą przyczyną tych tragedii. NADAL UWAŻACIE JEST TO NIEPOTRZEBNE?

yoyyoy1605
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-12-25 11:44:07
dobrze gada:P polać mu:P

estevanez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-24 19:56:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Nibiru
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-24 19:12:32
Gratulacje. Fotoradar powinien być umieszczony przy prostym fragmencie jezdni, pod ściśle określonym kątem. Panowie policjanci, którzy go zamontowali to jeden wielki FAIL.

grog
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-12-26 20:04:51
radar stoi przed skrzyzowaniem matolku, jest postawiony pod dobrym katem ale to nie policjanci go stawiali, bo to nie do nich nalezy, poza tym sadze ze powinienes juz byc w lozeczku

Nibiru
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-26 23:42:33
@grog: Matole, to jak prosto ta droga biegnie to widać na obrazku. Każda krzywizna potrafi zafałszować wynik pomiaru i to często na twoją niekorzyść. Życzę powodzenia gdy będziesz tamtędy przejeżdżał/a i będziesz potem się tłumaczył/a przed sądem odmawiając przyjęcia mandatu.

piotrek68
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-24 16:40:52
Ja to traktuję jako kolejny podatek od transportu.

piotrek68
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-24 16:39:26
Co prawda są oznakowane(znaki pionowe)ale są pochowane.Część szarych jeszcze działa.Wyjaśnij mi dlaczego ITD nie wysyła fotek,a jak nie wskażesz prowadzącego,to dają 500pln i nie wnikają.Albo dlaczego w budżecie państwa na rok 2013 p.Rostowski zakłada 1,5miliarda pln,jako wpływy z fotek?

piwopij
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-24 16:35:41
Jakby chodziło o bezpieczeństwo to pieniądze z radarów powinny w większości iść na łatanie dróg a nie dziury budżetowej. ps. Jakoś trzeba utrzymać naszą kochaną biurokracje i szerokie grono służb.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-24 16:18:43
Nie są pochowane prawo nakazuje oznakować miejsce pomiaru,więc każdy widzi że jest fotoradar,bzdury wypisujesz kolego.

miikee18
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-12-24 16:31:27
To chyba nie masz prawa jazdy lub masz je niezbyt długo skoro tak piszesz

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-12-24 17:38:14
Prawo jazdy mam dłużej niż ty masz lat i w odróżnieniu od ciebie znam kodeks drogowy.

miikee18
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-25 13:18:29
Na papierze to i może tak prawo wygląda, ale mija się to z rzeczywistością

wioskalag
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-24 16:11:48
Przepraszam za błąd językowy: Miało być ''CHARYTATYWNE''


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600