Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Znowu nie dotarły do Ciebie wymarzone prezenty
samrayax  12-12-27, 19:14 Zgłoś
+ 225 -
Dodano: 2012-12-27, 19:14:08   przez: samrayax
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 225  Zgłoś nadużycie
7
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Rancor
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-30 20:31:41
Biedny ojciec co musiał kupić misia ;)

bezi42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-02 19:52:57
komentarz usunięty przez moderatora

arnoldmoc
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-02 18:58:58
co wy chcecie od niego gościu jest z polski i trzeba go szanować że sobie potrafi jaja z ochrony zrobić wy byście z nic tak nie zrobili bo się boicie a kto nie niech da + :)

kacper121
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-01 21:52:44
Wrzucaja żeby mu reklame zrobić on tez by chciał żeby go tu wrzucano -.-

Frendzelq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-01 04:06:33
komentarz usunięty przez moderatora

rikooooxd
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-31 13:27:55
On se tylko jaja robi potem wszystko zwraca...to jest Wardęga...

musssy
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-31 00:48:38
jeszcze niech ktoś choc raz obrazi wardęge.. nie podobają się Ci jego filmiki to po jaki ch*j wchodzisz i oglądasz ? nie rozumiem. Lubisz Remiego to jego oglądaj ! ;) a co do filmiku to zaje jak każdy inny ;P

Mentosssik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-30 22:41:09
JAPIER**** NIE MAJĄ CO WRZUCAĆ NA WIOCHĘ TYLKO ŻERUJĄ NA ŚMIESZNYCH LUDZIACH

dupa997
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-12-30 21:53:59
dobrze mu tak, złodziej i ty;e

Rancor
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-12-30 20:31:41
Biedny ojciec co musiał kupić misia ;)

YareK691
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-12-30 19:58:06
Remi Gaillard jest śmieszny, wardęga chciałby ale mu nie wychodzi ....

Ecstasy240
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-30 19:43:53
Widziałam jego kilka filmików Super ma, ale ten z próbą kradzieży jest żałosny.Tylko sie wstydu najadł.

extremetube
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-12-30 19:25:23
koleś jest po prostu kretynem

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-30 19:12:17
Pare jego akcju bylo swietnych ale ta z proba kradziezy jest zalosna.

aipkono
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-30 17:12:13
Gość się kiedyś przejedzie:) wiem, że robi to dla jaj ale kiedyś ktoś nie podzieli jego poczucia humoru i będzie z nim niestety źle...

cybax
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-12-30 13:39:46
obejrzyjcie sobie wszystkie jego filmiki "SA wardenga"

irreplaceable95
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-30 13:28:28
Gdzie tu wiocha ???? Gość wymiata xdd

granat842
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-12-30 12:44:30
dla mnie on zawsze bedzie burakiem a Remi jeszcze gorszym

Hop-Siup
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-30 12:35:04
Ale wora nie chciał oddać hehe i jeszcze po drugi próbował wrócić;p

bialy91919
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-30 11:42:18
to nie jest żaden rodowity warszawiak! Sylwek tylko studiuje w Warszawie Tak naprawdę pochodzi z Piegłowa Nowego koło Mławy ciole

andrzej67k
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-30 10:27:02
Biedny Mikołaj, chociaż nie napiszę, że święty.

kamikadze27
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-12-29 23:38:00
znowu ten wiesniak i jego pozal sie boze numery - zenada jednym slowem...

kamcioch91
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-12-30 00:16:23
Taa wieśniak i rodowity Warszawiak :D Człowieku to jest świetny facet... Nie znasz go prawda? Taka jest Polska w Angli to ten ochroniarz zawału ze śmiechu by dostał, a w Polsce jest taka spinka.

SnakeX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-30 17:50:09
kamcioch91 to w przyszłym roku jadę do Angli i przebieram się za mikołaja i lece do media po telewizory skoro tam ochrona umiera ze śmiechu gdy się coś w przebraniu ze sklepu wynosi.

Jessex3
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-12-29 23:14:24
To jeszcze go nie wsadzili do więzienia??? I dobrze :D Bo go wielbię ;D

kamcioch91
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-30 00:11:44
Yyyyu lol, on dostał w życiu tylko jeden mandat za trik ze spidermanem ;) SAWardega rządzi :D

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-30 09:02:32
Jak tam numer z zombiakiem co przestraszony kierowca rozwalił samochod? Ktoś pisał, że jakąś kasę zapłacili za to, znasz szczegóły?

sdm666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-29 22:24:48
komentarz usunięty przez użytkownika

mazitbg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-29 22:09:14
Nic mu nie zrobili co wy pieprzycie w Polsce jest takie prawo że jeszcze ochrona za to beknie bo oni nie mogą dotknąć nikogo ani użyć przemocy , co najwyżej mógł biec za nim i dzwonić na policję podając swoje położenie.

tomek5558
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-29 22:03:14
Jak nie wiecie o czym jest ten filmik to sie lepiej nie wypowiadajcie -.- to wszystko jest robione dla jaj !! A ten co to wrzuca na wioche to sam jest jedna wielka wiocha !!!

frania3
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-12-29 21:46:02
Autor widać nie wie o co chodzi z tymi filmami. Wiochy tu nie ma.

SnakeX
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-29 21:44:51
No nie było nic innego jak kradzież.

Tasso
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-29 21:18:07
"Właśnie dlatego znowu nie dotarły do Ciebie wymarzone prezenty" Co jak co, ale na końcu filmiku wrzucił wór z zabawkami do ośrodka adopcyjnego.

kyz1o
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-29 20:22:46
Zostawcie go on jest święty

pogromgimbusow
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-12-29 20:07:18
i znowu admin dał doopy..... Remii Guilarda to nie wiocha........a admin wiochy to wiocha totalna !!!!!!!!!!!!!

Abarai_Renji
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-12-29 22:30:40
to jest SA Wardęga a nie Remii

MrJopo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-29 20:05:24
debil w sklepie dziecku misia dal ,ciekawe co mu ojciec powie jak trzeba bedzie oddac przy kasie

pencammm
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-29 19:28:18
Ogolnie to wardega musi zaplacic 30 tys zl kary i doszedl do porozumienia z adminami ze beda wrzucali jego filmy na glowna przez co dostana kase.. Tu jest prawdziwa wiocha. zobaczcie ze samrayax ma wszystkie produkty sa wardega na glownej

NeK6683
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-29 19:28:15
Znowu materiał który nadaje się tylko i wyłącznie na kwejka... Gdzieś już pisałem o wstawianiu filmów Wardęgi na wioche...

Ballantinesik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 19:26:20
komentarz usunięty przez moderatora

przykladzik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-29 19:17:05
Moderatorze, obejrzyj filmik do końca, a nie kasujesz moje posty.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-30 09:04:41
O czym pisałeś w swoim poście, że Ci moderator skasował? Napisz tak ogólnie o czym to było.

przykladzik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 19:15:32
komentarz usunięty przez moderatora

DeiVXX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 19:04:32
Arkadia WWA ? o.O

timeofhonor
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-12-29 18:53:58
facet jest zajebisty fajne ma filmiki podobny do Remii Guilarda ;D

opiekuneczka21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-29 19:06:29
dokładnie uczy dystansu do życia:) z tym że chyba jest notorycznie zatrzymywany przez policję hi hi

CocaineSystem
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-12-29 19:32:23
Jesteście żałośni, tak jak i ta akcja tego pana, którą można tu zobaczyć. Zachowanie jak jakiegoś gnojka. Mówicie, że takie śmieszne bo "ukradł" zabawki a jakby faktycznie ktoś tak ukradł dużo cenniejsze rzeczy i uciekł z tego sklepu, też śmieszne by było? Chu*, ide pić bo może za poważny sie robie.

rafal4001
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-29 18:51:04
Fajne są ogólnie te jego filmiki ale czasami gość z niektórymi rzeczami przesadza.

mikoss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-30 15:21:25
jakimi rzeczami?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400