Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SeksTylko  12-12-27, 20:21 Zgłoś
+ 1347 -
Dodano: 2012-12-27, 20:21:59   przez: SeksTylko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1347  Zgłoś nadużycie
35
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(146)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wdowa20.6
    Ocena: 53 (glosow:487)
2013-01-06 15:51:52
Ta piąta ma zgrane nogi. Ale dziewczyny wszystkie ładne : ).

stanlej741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-23 07:23:28
Tapeciary i kucyki.

Chapacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 21:45:33
cudo, obrobiłbym je wszystkie :)

Krzystek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 01:24:16
I jak zwykle ta z największym dupskiem ma najładniejszą buźkę. (trzecia z prawej)

martinoz6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 18:27:42
jest w czym wybierać

Lariskakia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-20 16:50:34
No "maluszek" na pewni byłby zadowolony

mario761112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 19:51:17
zgrabne dupcie czego chcecie

lucyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 12:06:36
w środku naj.. dupcia :)

szymonemuson33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 20:26:29
ostatnia nie ściągnęła spódnicy bo pewnie majteczek nie ma :)

mikrus2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 12:06:03
Wszystkim bym nogi całował i nie tylko

Tonio9191
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-29 02:32:31
O Mój Jezus ;o

xmenfanatyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-27 22:49:51
poprosze sprzęt do przeglądu ;p

jerryqqq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-26 08:11:56
ta piąta to Justuś Biber patrz twarz a jednak to baba

hoodini
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-21 11:12:24
Brałbym wszystkie po kolei:)

trilho
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-17 22:27:58
1 z prawej najladniejsza i najskromniejsz

Mychaty
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-11 17:32:52
ta piąta to ma wygląd pedalskiego chłopaka...

Barbea
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-12 23:31:30
ale ma najlepsza dupę i nogi

pavik88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-11 13:54:03
Ja zauwazylem ze dziewczyny maja dobra symetrie, w srodku najzgrabniejszy tylek a 3 panie z obu stron najwiekszy asortyment ;) reszta tez pasi hah

monsteer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-10 22:34:03
a wszystkie bym w d... pocałował :)

powaga1969
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-10 20:25:13
Chciałbym się znaleźć w takiej wiosce

keraj1011
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-10 00:47:53
ja nie znam się ale nie wiem gdzie tu wiochę widzicie??

MagicalFire
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-01-09 22:18:12
ale by grzmocił

SaiHiru
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-09 21:36:50
pani nr 5 ma ładny tyłeczek i zgrabne nogi ;)

invectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 21:12:29
tana środku ma naj lepszy tyłeczek napalił bym w tym piecu hehe pozdro

CubaLibre
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-01-09 15:53:06
Chłopaki wy to na maxa wyposzczeni musicie być albo w wieloletnich monogamicznych związkach. Skoro już tak niski poziom was satysfakcjonuje ;D Bez urazy!

Kwiatuss
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-09 00:07:56
przetarłbym jak titanic lodowiec :)

Mraui00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-08 18:48:09
Piąta od lewej z twarzy trochę jak Bieber? O.o

detroit77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 16:01:29
biorę to pierwszą z lewej na żonkę reszta wasza....hahaha

zabexd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-08 15:04:25
Ty one są z mojej szkoły ;)

candycane1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 09:10:26
każdą jedną... ale 5 od lewej najlepsza pupcia a 1 bużka.

perezo666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 00:37:25
no chciałbym mieć takie zdjęcie z nimi wszystkimi hehe

skorpion1969
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-07 23:58:09
i tylko jedna z nich ,niema cellulitisu!a takie mlode(podobno),szkoda gadac.grube,zero sportu!

rafal12.04
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 23:48:49
same rakiety fajne dziewczyny,pozdrawiam

korcipa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-07 21:59:47
przed ostatnia to hyba najładniejsza ze wszystkich

magdalena.maka.54
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-07 20:38:27
czy mi się wydaje czy widze na środku J. Bimber??!!

mariusheq1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-07 20:34:28
niebo ! tak wlasnie wyglada raj :)

byle12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-07 20:30:15
Wszystkie tylko wyruchać

kubax360
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 20:27:40
piąta od lewej!!

SIRTOX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 19:42:23
ja bym przeleciał wszystkie

DzeliX
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-07 17:24:01
Dziewczyny nie grzeszą naturalnością ,ale chyba troche przesadzacie... 1,2,5,6,7,8,9 całkiem ładne dziewczyny, i wcale nie aż tak grube jak niektórzy tu piszą

DzeliX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 17:27:29
Oj zapomniałam o 4 ;)

dino450
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-07 17:18:32
5 najlepsza dupcia i nogi :)

daros323
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-07 16:22:10
Oprócz 4 po lewej brałbym wszystkie jak leci:D

Adikk8900
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-09 21:54:30
JA BYM ją brał najbardziej XD

emil2610
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-07 15:25:04
ruchał bym po kolei :]

krysstianlevy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 14:51:59
5 i 6 robia furore z pośladkami a 8 z twarzy

kasperiano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 14:10:12
jakie laski :)))

IlluminaSilvere
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-07 13:25:52
Trzecia od lewej-piękna pupa.

boodzziioo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-07 14:06:18
i tak bym wszystkie gwałcił :)

s0nar
    Ocena: -13 (glosow:23)
2013-01-07 10:11:59
Fuuuuuu, jakie pasztety. Sama obleśna słonina. Jeszcze panna piąta od lewej nie jest spasiona, ale reszta to jakaś porażka. Jeśli one tak wyglądają dzisiaj to jak będą wyglądały jako 30-latki albo 40-latki. Fuuuuuuuuu, powinny zacząć o siebie dbać - dobra dieta i ćwiczenia, bo za chwilę będzie za póź

IlluminaSilvere
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-01-07 13:27:18
Ok-to wróc teraz ne redtube,opuśvc majtasy i nie zawracaj sobie głowy.

Caroline9090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-07 09:47:33
komentarz usunięty przez użytkownika

benek208
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-07 09:34:48
fajne tyłeczki ale nie wszystkie

Cooolin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-07 09:13:41
Aż miło popatrzeć

evela1
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-01-07 02:36:00
wszyscy narzekacie ze grube nogi, grube tylki..chyba za duzo modelek wychudzonych sie naogladaliscie albo filmow porno,gdzie wszystkie aktorki sa idealne..ale zycie to nie film albo plakat z magazynu..jak dla mnie piekne dziewczyny:)

CubaLibre
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-09 15:57:36
Widzę Evela1, że najprawdopodobniej pasowałabyś do nich objętościowo ;)

mrxyz
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-01-07 00:13:10
takie młode, a wszystkie zapasione..

tomualdo1234
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-07 02:35:09
bo naturalne cialo - nie jest takie jakie zazwyczaj ogladasz na redtube czy itp... a fakt piata ma swietne nogi

olkuski
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-06 23:49:00
Wszystkie są ładne, ale pierwsze mi się w oczy rzuciły nóżki piątej od lewej i lico przedostatniej, naprawdę piękne.

CENTAUR4334
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-06 23:25:57
A mi się najbardziej podoba 5 od prawej, słodka... :)

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-06 23:03:11
o fuck z twarzy same ladne a jak spojrze na dupe to moze 2 ujda o.O

zNoJa_sTaRy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-06 22:32:19
ci.ki c.pki cip.i .ipki cipk.

pitbull33
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-06 22:20:34
NO NO Chipsy i cola robi swoje...

WiochManPig
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-01 18:44:03
True, true.

czytacz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-06 22:12:50
przyplyw byl i orki wyrzucilo? tylko dwa delfinki sie zaplataly. co ten mcdonald robi z mlodzieza...

supercarmenka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-06 21:54:14
takie młode a bezkształtne tłuste pupska,zwolnienia z wfu się nosiło...

allechandra
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-06 21:54:03
Mimo tego, że jestem dziewczyna 5 od lewej mmmm ^^ :) zazdroszczę zgrabnych nóg i pupy

weteran000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-06 21:39:17
Druga od prawej i pierwsza od lewej najśliczniejsze:)

dariuszkoszkul
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-06 21:38:40
wszystkie pupcie pierwsza klasa. akurat mnie się podoba 3 od lewej

J235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-06 21:31:11
Ta piąta to chyba Bieber! :)

pelikan86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-06 21:29:34
anioły zeszły na ziemię :)

atama.n
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 21:22:07
zamawiam sobie trzecią piątą i dziewiątą od lewej

HafGod
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-06 21:16:14
Dam sobie paznokcie obciąć ale 1 z prawej to moja była hahaha fanatyczka kościoła na takim zdjęciu koniec świata :D

ola997.90
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-01-06 21:12:23
oglądając te kobiety zdałam sobie sprawę że mam najzgrabniejsze nogi i tyłek od nich wszystkich razem wziętych. :)

bukos000
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-06 22:22:52
A ja bardziej owłosione..

ola997.90
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-07 11:28:03
bukos000 : no właśnie i dlatego ty nie wyrwiesz nic, prócz kilku łonowych włosów.

Zlociutki
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-06 21:06:45
najzgrabniejsza z nich jest 4 od lewej a nie 5,zwroccie uwage ze jako jedyna jest w plaskich butach,szpilki nie podkresla jej posladkow ani dlugich nog, a i tak wyglada tak samo dobrze jak wszystkie obok w butach na obcasach. Mysle ze jakby zalozyla szpilki dopiero bysmy zobaczyli obledna figure

SarkaS
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-06 20:30:09
Piąta od lewej... Justin Bieber? (twarz)

fender77
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-06 20:03:23
Piata od lewej ma przezajebistą dupcię :P

babkadawida
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 19:56:20
druga po prawej, dla niej gotów jestem zgrzeszyć :)

daniel25252525
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-06 18:16:11
:)

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-06 18:15:53
Oczywiśnie połowa musiała dzióbek zrobić... nie ogarniam w ogóle tego zdjęcia, z jakiej okazji to tak?

Oskar1989r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-06 18:01:51
Masa bez rzeźby winna zostać w zakamarkach gustownego mieszkania, do trzeciej od lewej.

clubrevers
    Ocena: -12 (glosow:22)
2013-01-06 16:59:18
ale sie jaracie, wszystkie dupy wielkie jak i grube prawie....;/ stado niewyżytych napaleńców

MINTOR
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-01-06 18:17:23
Duże tyłki są fajne pedale. Pewnie gustujesz w trupopodobnych modelkach?

maciek260375
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-06 16:58:06
Tam w środku to Bieber jakiś,zy co??

StanleyRR
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-06 16:48:44
Wszystkie są słodziutkie ;D Aż się obśliniłem ;P

krys96
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-06 16:18:31
niezłe dupy

wdowa20.6
    Ocena: 53 (glosow:487)
2013-01-06 15:51:52
Ta piąta ma zgrane nogi. Ale dziewczyny wszystkie ładne : ).

arczikv1
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-06 15:50:46
druga od prawej ma ładna twarz :)

gregory77
    Ocena: -94 (glosow:94)
2013-01-06 15:37:56
komentarz usunięty przez użytkownika

snickers45
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-06 15:29:26
Trzecia od lewej to rzeczywiście kawał zdrowej i dojrzałej kobiety.Wszystko ma naj......

Mi_84
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-06 15:27:21
A mnie się wydaje,że to photoshop

Lummox
    Ocena: -525 (glosow:533)
2013-01-06 15:27:19
komentarz usunięty przez moderatora

maciek260375
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-06 16:54:13
Dobry jesteś w te klocki

Maciej_90
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-06 15:13:20
ryjek 1 lub 2 a cialo 5 i bedzie ok :P

StachTraktorzysta
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-06 14:40:24
Trzecia od lewej najładniejsza z twarzy. ale niestety ma najgrubsze nogi.

kordian2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-06 14:17:17
5 !!!

kordian2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-06 14:05:07
5 od lewej jest genialna :)

klansman
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-01-06 14:19:34
Laseczka ideał :-D

edytka1521
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-06 17:10:02
komentarz usunięty przez użytkownika

monikaaa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-01-06 14:04:40
weszłam żeby przeczytać kto i który numerek by "ruchał" :P

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 14:46:25
no to się chyba nie doczekasz, bo nawet klansman darował sobie tym razem.

samarra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-06 15:43:46
niestety, numery juz leca ;) az mnie mimo wszystko zadziwia gust fecetow :pp

monikaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 14:56:12
no jak to sie nie doczekam :P już wszystko wiem :P faceci nie są dla mnie zagadką :P

imiele
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 13:11:31
komentarz usunięty przez użytkownika

imiele
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 13:08:01
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: 20 (glosow:254)
2013-01-06 12:52:20
Piąta od lewej - jedyna z nienaganną figurą. A reszta na bieżnie i 10 km dziennie w dresie zap(ier)dalać

Rexik
    Ocena: 32 (glosow:44)
2013-01-06 12:56:16
Brutal ;D

jasmin787
    Ocena: 21 (glosow:267)
2013-01-06 14:01:55
To akurat Justin Bieber...

tyger1234
    Ocena: 20 (glosow:30)
2013-01-06 14:33:32
Tak jak @mcebury. Tylko ta 5 od lewej dysponuje pięknymi, zmysłowymi kobiecymi kształtami (kilka innych trudno ocenić). Zminusowali cię zapewne fani takiej wieprzowiny jak reszta loszek na zdjęciu, którzy lubią jak ich pannom się fałdy spod gaci wylewają oraz niewiasty o podobnych gabarytach.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-06 16:19:32
tyger1234 zapewne masz racje :P Prawda jest taka że jak chce się dobrze wyglądać to trzeba za(dup)cać i dbać o to, samo nie przyjdzie, a jak laski chcą czuć się seksowne i atrakcyjne muszą trochę nad tym popracować.

tyger1234
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-06 17:40:52
@mcebury wiem coś o tym, w zeszłym roku zjechałem z wagi 30kg. Po prostu trzeba uskuteczniać zdrowe żarcie, ruszyć spasione dupska i zapiertalać, i nie ma, że boli

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-06 21:11:57
Ja za ostatnie półtora roku przy(dupc)yłem 13 kg na masie :D

Pokedex
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-06 12:43:19
Boskie dupencje o.O :D

miamikiss
    Ocena: -520 (glosow:530)
2013-01-06 12:40:25
admin to pała.

cienki_bolo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-06 12:34:50
Aż zmoczyłem majtki :(

taaa_xD
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-06 12:33:25
komentarz usunięty przez użytkownika

redmario
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-06 12:05:03
Zdjęcie klasowe z Liceum Salezjańskiego!

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-06 12:04:02
gdyby nosił ktoś tak broń na wierzchu też by 'nie prowokował'? Gdzie skromność? U ludzi dosyć często po ubiorze możesz poznać kim jest. Więc???

Xcorsten
    Ocena: 6 (glosow:130)
2013-01-06 12:02:07
5 od lewej. Najzgrabniejszy tyłek. Reszta wielkie, grube uda.

Madmax49
    Ocena: 1 (glosow:65)
2013-01-06 12:17:18
Przecież to jest Bieber :D

King_Midas
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-01-06 12:24:39
zgadza się

SsEeBbEeXx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-06 12:34:20
Jak dla mnie to te Panie coś mało chodziły na lekcję WF..

Xcorsten
    Ocena: 31 (glosow:73)
2013-01-06 15:48:06
O kur** nie wiedziałem że tyle tu zakompleksionych dziewczyn.. Prawda boli? Tłuste jesteście! Mniej żryć więcej żyć.

lacosa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-06 11:56:41
2 nic dodać nic ująć

hector1923
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-06 11:48:59
Ładne widoki.

worldgorger
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-06 11:47:45
a w środku... Justin B. :)

Gebofon
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-06 11:18:28
Tyłek 5 z prawej robi zamieszanie...Uuff ;)

xyzylyby
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-06 11:11:31
5 z lewej i 2 z prawej reszta suabe

rastaman24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-06 11:10:44
tak tak z 3 fajne tyleczki sa poklepaloby sie

shivleyy
    Ocena: -31 (glosow:39)
2013-01-06 11:07:48
co to za swinie. w zyciu w jednej klasie tyle pasztetow nie widzialem... poszly na rekord

kamer95
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-12-30 20:44:41
Druga od prawej zapomniala zrobic dziubka :D

szczeryham
    Ocena: 24 (glosow:30)
2013-01-01 13:27:51
No i właśnie ona jest najpiękniejsza;)

goranek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-12-30 20:37:41
Zdrowe dziewuchy.

facinka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-30 15:15:59
2 od prawej najśliczniejsza bo najmniej pokazała :)

piotrbigaj
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-30 12:57:22
5 z lewej...mmm...

slepawka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-06 12:00:16
Zdecydowanie!:)

facinka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-28 12:58:30
komentarz usunięty przez użytkownika

facinka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-28 12:55:55
komentarz usunięty przez użytkownika

dloogie
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-28 10:15:30
uuuuuuuuuuuuuuuu......ja zawsze za młodzieżą! ;-)

kris072
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-12-27 22:32:19
2-3 fajne tyłeczki..reszta..dziewczyny popracujcie nad udami i nie chodzi mi o nabieranie masy

pacer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-06 11:15:42
3 fajne nóżki, takie zgrabne

jordan007
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-12-27 22:09:34
Wydaje Mi się ze dogadały się jaką majtki założyć bo zero stringów:)

greensunstorm
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-27 20:49:36
mmmm pioł bym jak leci

neo86
    Ocena: -44 (glosow:60)
2012-12-27 20:37:37
Toż to dzi*ki nie dziewczyny ... jakby ich rodzice to widzieli ... potem dziwić się , że się rodzice skarżą , że ich córeczki są gwałcone ...

haduszek
    Ocena: 46 (glosow:60)
2012-12-27 20:57:40
""że ich córeczki są gwałcone ..."" to że ktoś nie panuje nad sobą to nie wina kobiety, a może być ubrana jak sobie chce


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500