Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TheMan  11-06-06, 10:05 Zgłoś
+ 565 -
Dodano: 2011-06-06, 10:05:55   przez: TheMan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 565  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Męska solidarność
  •  Toruń przeprasza.
  •  Dzwoni facet do sejmu
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Krasnal5
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-06 14:25:45
Kto się pi**ą urodził kanarkiem nie zdechnie

Welliton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 01:01:34
ciposzlug

topogloszenia.net
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-06 08:41:02
Krótko i na temat... druga osobowosc :-))

dukeXVI
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 23:20:51
Aleś Do-w-CIPNA :P

Sanderson
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-04 13:51:47
Ocipieć można...

blyskotliwa16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-04 11:02:39
hhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaac hahaha xD

mati25055
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-04 01:25:23
DEMENTOR xD

DGolas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-03 09:05:53
Skoro dobry kamuflaż to podstawa to już wiem po co jej ta peleryn. ;)

LadyRiki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-02 19:40:59
No ale czemu ona jest owłosiona.?? nie każda ma owłosioną !!! ;P

GizOD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-02 18:22:08
Jak patrze na to zdjęcie to mi się odechciewa kontaktów seksualnych!

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-01 21:14:10
Rozklapiocha.

mton
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-01 20:15:28
zo.mo dzięki nim żyjesz.

hugoniusz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-07-31 23:23:41
no to już znamy Twoją orientację seksualną

zo.mo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-01 14:25:35
no ja od dawna znam. nie rozumiem co moze byc pociagajacego w "inkubatorach".

tofel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-01 21:35:06
@zo.mo a co jest pociagajacego w "inseminatorach", ze tak sie wyraze?

zo.mo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-02 00:23:47
wszystko. baby sa wogole nie meskie, czyli nie warte uwagi bo nie pociagajace. niech zyje testosteron.

fluorscent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-07 18:19:10
zo.mo, ależ z ciebie seksista.

zo.mo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-31 22:58:19
w realu piz*y sa rownie oblesne.:D

Alcatraz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 22:01:21
przysmak: penis

SKURVEL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 21:42:55
xDDD

wiruss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 21:20:22
obleśne-ale-spoko

oleksandra123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 21:12:28
metoda na zrobienie loda ;]

fluorscent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 20:48:30
Łaaaa! Atakuje Człowiek Zwany Cipką! Bój się, bój!

Lena660
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-31 20:22:33
zajebiste :D

Janus92
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-31 20:22:05
Maciek, ocipiałeś?

widly_rolnika
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-31 19:32:31
Mariolka?

jo_czlowiek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-31 19:06:35
Z twarzy podobny zupełnie do nikogo

koszka86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 17:52:41
szkoda że kut***a nie nałożył na głowę dla odmiany, chyba że sam w sobie jest w to nie wnikam

misiula1313
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 16:48:07
narząd wieloryba :D

Vankoks
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-31 15:04:28
wyszło całkiem pipuśnie

saszka855
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 15:03:58
hahaha .... Jebłam xD

miniaminia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 14:42:05
fuuuuuu xd

Valadilene
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 14:12:51
Adres mi wcięło :/ Miało być wiocha.pl/91567

PawelBosss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 14:07:51
hahaha ja je*ie pan warzywko hahaha

vlad27
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-31 13:52:45
Co tu się kamuflować. Z daleka widać, że jest cipą. :)

anioleczek1221
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-31 13:44:10
przegięcie pały

Morfinus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-31 13:21:48
Jakie wary :F

przekret
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-31 11:51:29
jaki srom.! xD

walentaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-31 11:33:56
captain pussy :DDD

Krasnal5
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-06 14:25:45
Kto się pi**ą urodził kanarkiem nie zdechnie

Karollo2000
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-06-06 12:26:57
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300