Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
patryktrb  13-01-07, 22:31 Zgłoś
+ 365 -
Dodano: 2013-01-07, 22:31:57   przez: patryktrb
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 365  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Kobiety tak mają
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wieczniezbombiony
    Ocena: 19 (glosow:23)
2013-01-08 18:54:00
dla mnie wiocha jest ze takie foty tu wrzucacie moze ktos zamiast bawic sie paintem czy innym programem woli zakleic....

Gryzon31
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 21:10:40
widać że to robiła blondynka

candycane1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 10:41:58
najnowszy anty fotoradar.

Venomspawn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-10 23:42:10
"Nie umiał zamazać to zakleił" no i?? Ile w tym wiochy, chyba tyle co wystawiający chciał osiągnąć...

leszek43d
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 21:18:18
Na 100% DPL

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 20:51:56
Typowi Polacy - zawsze sobie poradzą:)

adamek5
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-09 19:16:06
moim zdaniem ---- CEL OSIĄGNĄŁ I TYLE

plaskooki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-09 19:13:06
a może jego aparat nie ma funkcji zamazywania fragmentu zdjęcia?

estena
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 18:05:31
komentarz usunięty przez użytkownika

jabialy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 17:21:19
A nie lepiej było wyciągnąć tablicę z ramki?

chimek87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-09 16:09:17
wiochą jest wstawienie tego zdjęcia na główną biedne wy dzieci neostrady

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 13:28:47
Bogata wersja jak na Focusa pierwszej generacji

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-09 09:13:44
Pewnie z Allegro ;) tam sporo takich kwiatków ..

SZaKaL2485
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-09 08:42:13
koleś specjalnie to zrobił, zobaczył wcześniejszą fotkę, co koleś zasłania laczkiem rej. od skutera

VAG.gruppe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 22:51:22
Zaczęło się od chłopaka który noga zasłonił tablice w Tico i teraz wysyp tego typu podobnych, Kubot na tablicy, tacka na tablicy, niedługo ktoś wstawi zdjęcie do w ogłoszeniu zakryto tablicę sztachetą...

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 22:21:11
dla mnie wiochą jest wogóle zasłanianie tablicy w ogłoszeniu

VAG.gruppe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 22:49:59
A co chcesz wykorzystać czyjeś numery do kradzieży paliwa ze stacji??

andre_87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-08 21:26:58
Każdy w komentarzach pisze że nie wiocha a zdjęcie jednak na głównej... Coraz częściej mam wrażenie że admin to jakiś dzieciak...

pallbucha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 21:23:41
tak to się śmiejecie jak babeczki przesadzaja z photoshopem :) poprostu gość jest jak najbardziej naturalny i pomyslowy

ROBI00000000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 21:21:47
Ja też nie umiem i co? Świat się skończy?

kinia122005
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 20:32:18
może nie miał painta

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 20:31:53
Jak zrobił tak zrobił. Efekt osiągnął taki jak zamierzał.

kermitttt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 20:21:32
Mnie zawsze zastanawia, po co sprzedający zakrywają te tablice?!

pete78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 22:24:39
w dość drogich furach (od 100 tyś zł w górę)jeśli jest zamówienie na taką furę to Ci zginie a znajdą Cię właśnie po tablicach ale w takich przeciętnych 20 - 40 tyś zł to nie ma sensu

maxi746
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-08 19:43:32
tak czy owak liczy sie efkt koncowy, a on zamierzony osiagnal :)

AgnieszkaPC
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-08 19:12:27
komentarz usunięty przez moderatora

migaczsmigacz
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-01-08 18:55:57
Szkoda że laczka nie przykleił

wieczniezbombiony
    Ocena: 19 (glosow:23)
2013-01-08 18:54:00
dla mnie wiocha jest ze takie foty tu wrzucacie moze ktos zamiast bawic sie paintem czy innym programem woli zakleic....

niagara
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-08 07:44:39
Nie wiem po co ludzie zaslaniaja te tablice, czego oni sie boja? Wstydza sie ze samochod sprzedaja?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300