Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Latem takie są w Komunikacji Miejskiej...dosłownie.
shark7  13-01-10, 22:47 Zgłoś
+ 511 -
Dodano: 2013-01-10, 22:47:00   przez: shark7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 511  Zgłoś nadużycie
151
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Magia uczuć.
  •  Hakuna Matata...
  •  Doda, Duda i ...
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kika1980r
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-10 22:54:10
Festyniara.

ZgRyZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-27 15:56:55
taki tam jaguar

grougar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-17 19:18:44
Spoko pośladkami może trzymać się poręczy !

gelerth35
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-07 21:26:10
Mmmrrrrrraaaauuuuuu! Dzika kotka!

KarolinaTomek123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-06 17:17:47
I z czego tu jest wiocha? Z ubrania? Ok ale to że się śmiejecie z jej otyłości to was powinno się wstawić!Dużo osób które mają taka wagę to z powodu choroby!

gandzik13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-06 19:34:22
ok, ale nie muszą zakładać ubrań, które podkreślają ich niedoskonałości

wadera666kp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-07 11:40:44
no hehe choroba chorobą, ale moim zdaniem częsciej dlatego, ze jedzą dużo i tyle :P A jak się jest otyłym, to się chociaż powinno ubierać z klasą, bo takie wdzianko jak na zdjęciu wyżej wcale nie wyszczupla XD

CiasnyWiesiek131
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-06 11:57:40
zaciagniete z faszyn from raszyn

s0nar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-06 10:23:23
M.in. dlatego nie korzystam z komunikacji wiejskiej :D

candycane1988
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-06 09:55:30
a jednak nie każdą... ruchałbym? co panowie? ;)

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-06 07:52:15
fajnie wygląda

omfgg
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-05 23:24:40
Widać, że z siłowni wraca. Plecy ma jeszcze napompowane :D

kilejmistopy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-05 23:13:12
z dzidy ją

KeepYourselfAlive
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-05 22:50:22
O boże pantera ... gruboskórna :D

EvilWolf
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 22:28:19
Ciekawe, czy to stara baba, czy młoda dziewczyna?

gusso11
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-05 21:16:36
lamparcica wrrrrr

Kokota22
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-05 21:16:03
Łooooooooo matkooooooooo !!!!!!!!!!

Nemesia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-05 21:13:25
Pewnie nawet majtek nie ma niehigieniczna baba i gdzie jej płyny fizjologiczne lecą? po nogach bleeee

MrPavvvel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-05 21:02:04
Brawo dla tego, kto robił zdjęcie :)

BrakNiku
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 20:15:19
Są gusta i guściki. Jeżeli pani na zdjęciu czuje się w tym dobrze, to w czym macie problem? Coś, co się odróżnia od razu jest wiochą? Świat zeszedł na psy.

Elbing
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-05 22:43:23
Tudzież koty... dzikie koty...

Lisbeth00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 20:03:23
komentarz usunięty przez moderatora

danae
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-02-05 19:43:26
widać, że "łasuchuje jak pantera"

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-05 19:32:26
Sezon na polowanie na oceloty czas zacząć.

xWdoWAx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-05 19:20:53
Wdzianko z chińskiego marketu haha :D

Vivi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-05 19:07:35
MRAUUU kocica

hector1923
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-05 18:57:56
Fajne wdzianko.

BlackRose2
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-05 18:40:56
Nie mam nic przeciwko cętkom , ale we wszystkim trzeba zachować umiar. Taki strój nawet na dziewczynie z figurą modelki nie prezentowałby się dobrze. Niektórym osobom przydałoby się trochę więcej samokrytyki.

freedom80
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-02-05 18:17:37
Miejskie safari :)

burakza2zl
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-05 18:16:04
Kot ino nie ten. Powinno być w paski tak jak umaszczenie Garfielda.

izaz900
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 18:14:10
mrrr brałabym gdybym miala czym

chr2
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-11 01:06:53
TO JEST JAKIS KOSZMAR...!

kika1980r
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-10 22:54:10
Festyniara.

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-01-10 22:53:49
Bum szaka laka tssss XD

hetera
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-01-10 22:53:03
Tandeta.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200