Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  13-01-14, 19:48 Zgłoś
+ 783 -
Dodano: 2013-01-14, 19:48:09   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 783  Zgłoś nadużycie
37
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Big News
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Pomysł na biznes
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(293)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bitter-sweet
    Ocena: 23 (glosow:37)
2013-01-15 13:00:20
Jestem wierząca, ale także uważam, że ten pomnik jest niepotrzebny. Postawienie go było podyktowane raczej pychą i zaspokojeniem osobistych potrzeb księdza Zawadzkiego, który był głównym inicjatorem i pomysłodawcą tego projektu. Stawianie gigantycznych pomników, czy koronowanie obrazów wynika z próżności człowieka i błędnego interpretowania wiary. Bogu są one zbędne.

inika162
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-01-22 22:45:59
1. To Jezus, kretynie śmierdzący. 2.Nie powinni stawiac takich pomników(jeżeli można to tak nazwac)

Jacorekk
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-20 23:10:29
Szyderco widać jakim jesteś katolikiem...twój komentarz dużoooo mówi...

orient30
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-20 20:39:16
Religia katolicka - pogaństwo od chwili powstania. - obrazy "święte" - relikwie (najczęściej kości świń :D:D) - figurki - duchowni i wiele innych "świętych rzeczy... :D:D:D Bałwochwalstwo od zarania. Urodziłem się katolikiem bo nie miałem wyboru. Rodzice zgodnie z tradycją ochrzcili mnie bez mojej zgody i aprobaty... Tępić sk..li póki czas. Gorsi niż AL-Qaeeda

yabol428
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-20 17:13:13
Jak można Pana Jezusa nazwać bałwanem? Przecież tutaj nie widać śniegu.

kaffel123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-19 19:06:43
komentarz usunięty przez moderatora

poldekv19
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-19 03:50:17
Tak samo jak by ktos napisal ze Owsiak zamiast wydac wszystkie zarobione pieniądze na chore dzieci napierdala fajerwerkami prze 10 min w Warszawie.

kuroikaze
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-18 22:33:11
po pierwsze nie balwan. balwanem mozesz byc ewentualnie ty. po drugie pomnik choc malo oryginalny powstal z datkow.

lovcandy
    Ocena: -15 (glosow:23)
2013-01-18 21:24:35
mieszkańcy Świebodzina mogą być dumni z Ks.Zawadzkiego, dlatego że pomnik budował z datków. Nikomu nie kazał wrzucać na tace, wierni go uwielbiali. Więc przestańcie srać o pomocy biednym czy potrzebującym, bo sami gówno robicie. Świebodzin nie był zmuszony do płacenia, więc swoją krytykę wsadźcie.

despatch
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-10 01:03:13
Powiedz to glodnym dzieciom .

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-11 00:23:06
i rodzinom bez środków do życia

Faja34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-12 10:09:42
Fizjologii nie oszukasz. Każdy robi gówno. Ty też.

Karolo23PL
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-18 15:27:20
To nie jest bałwan!

tatali
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-18 01:11:16
Jezus kazał by im wypierdala.ć........... Jestem katolikiem przepraszam za katoli.

antony
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-17 21:18:10
co do drugiego przykazanie to jezus jest w niebie a nie na niebie a to jest juz ruznica bo na niebie sa gwiazdy

jeanne77
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-17 17:23:04
Ja uważam podobnie jak większość, że takie złote, fantastyczne, robiące ogromne wrażenie budowle Bogu potrzebne nie są. Człowiek to sobie sam wymyślił, żeby mieć poczucie, że uczynkami zasłuży sobie na niebo. Największym szczęściem dla Boga myślę - jest nawrócenie człowieka.

babuszka90
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-01-17 14:51:11
Przyczepili się do tego pomnika jak politycy PO do ''koryta'' i nie chcą się puścić bo nie mieli by czego się ponownie doczepić. Ateiści ciągle ''trąbią'' ja złe są katole (czyli my), nie mówiąc o dobroczynności katoickiej(jak wiemy zło ma większą siłę przebicia niż dobro, ale do czasu paruzji)(

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-17 17:47:32
Dobroczynność katolicka ??? Nie fantazjuj :D

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-17 18:03:20
Babuszka nie zgadzam się z Tobą,ale szacun za styl

Minecraft159
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-17 14:30:19
!!! Lepiej niech się wypowiadają Ci co mieli wkład w ten pomnik, bo ja mieszkam w Świebodzinie i miałem w tym udział. Najbardziej krytykują ci co nic nie dali i tylko wymagają... takie to proste? to zbierz pieniądze i dawaj na akcje pomagające innym.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-17 18:06:08
Wszyscy mieli w tym udział bo częściowo był finansowany ze skarbu państwa .

pitbull33
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-17 10:36:29
Jezusa noś w sercu , a nie stawiaj w polu. Wierzę w Boga, ale Kościół gdzieś jest daleko od nauki bibli...

mckrzysiek007
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-17 02:28:32
Nie rozumiem dlaczego przeszkadza wam ten pomnik. Przykładowo podobna budowla w Rio stała się wizytówką miasta. Zresztą wcześniej mało kto w Polsce słyszał o Świebodzinie, a teraz przyjeżdżają tam zagraniczne wycieczki. A jak ktoś chce pomagać potrzebującym to niech sam da na Caritas albo WOŚP.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-17 13:34:39
Polscy księża też jeżdżą na zagraniczne wycieczki Najchętniej odwiedzają dziecięce burdele w Tajlandii . Ale co nam to przeszkadza :D

malina94
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-16 23:58:46
Każdy z nas wydaje czasem kasę na rzeczy niepotrzebne tak na prawdę. Równie dobrze można by tu dać fotę fajek czy alkoholu którego nie jeden sobie nie żałuje. Pomoc innym to akurat nie tylko obowiązek chrześcijanina ale wszystkich ludzi.

Kawalerek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-16 23:06:21
znajome mi miejsce;-) za pomnikiem budowa autostrady;-) sie robilo;-)

Nibiru
    Ocena: 16 (glosow:24)
2013-01-16 21:16:25
Wyjścia 20:4 Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! 5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą.

Nibiru
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-16 21:18:23
Wyjścia 20:1 Wtedy mówił Bóg wszystkie te słowa: 2 «Ja jestem Pan, twój Bóg, który cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli. 3 Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie!

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 18:10:30
Internetowa naprawa świata: Zamiast komuś pomóc, wolą wstawić obrazek na wioche.

bastolini
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-01-16 16:53:30
Jak tak ksiądz chce chwalić słowo boże mógł postawić nową szkole i nazwać ja Im Króla Chrystusa....

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-01-16 17:48:06
Niech księża lepiej szkół nie stawiają i od dzieci niech trzymają się z daleka

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-16 16:02:42
No trzeba by to jeszcze pokolorować ...

dzieci_proboszcza
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-16 17:50:23
Kilka jaboli na leb i samo pojdzie :D

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-17 11:46:19
Zlotem i miedzia. Ciemnota zaplaci.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 02:17:38
chyba fasola i kapusta, kwestia co kto jadl.

mgrbaran
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-16 15:15:11
Jezus by nigdy takiej korony nie zalozyl, a po co to maja robic ludzie? Jest krolem ludzkich serc (chrzescijan) i niech w sercach krolem zostanie!

doman800
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-16 15:03:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Michu1945
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-01-16 12:46:08
Wszyscy święcie oburzeni, ale znają życie, nikt na to ani na tacę więcej jak 50 groszy nie dał, ale sam kościelnym majątek by chętnie rozdysponował. Ja mam to w pompie. WRĘCZ JESTEM DUMNY, ŻE MAMY JEZUSA WIĘKSZEGO ODS TEGO W RIO!

dzieci_proboszcza
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-16 17:51:55
bo kutasa masz malego skoro pomnikiem sie podniecasz.

bendyks
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-17 11:26:37
Idioto wszyscy za to zapłaciliśmy.Dumny jesteś że trwonią nasze pieniądze ? ....żałosny jesteś jak pomysłodawca tegoż przedsięwzięcia.

idler73
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-16 12:31:41
@bitter-sweet. Ja nie jestem katolikiem, nie identyfikuję się z kościołem od ponad 20 lat. Jako zacięty antyklerykał, jestem pod wrażeniem Twojego komentarza, widzę, że wśród katolików są jednak ludzie godni i myślący, gotowi na krytykę i dyskusję.

aron1100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 12:16:28
komentarz usunięty przez moderatora

Mati_89
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-01-16 11:54:07
księżulek parafii zaciera już ręce na moherowe berety z wypchanymi portfelami ..

laill
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-16 11:15:51
Tandeta, bezguście, megalomania watykańskiego okupanta !!!

nero78
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-16 10:40:44
Aragorn(powrót króla)

Skobelek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-16 10:37:53
Większość sponsorów Ksiądz znalazł na własną rękę i były to prywatne firmy, (część oczywiście przekazał kościół, być może Państwo, choć tego nie jestem pewien) pozatym kilka razy byłem w pobliżu tego pomnika i naprawdę robi wrażenie!

hujciwleb
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-01-16 10:11:10
jakie bałwany to jest pomnik Pana Jezusa , co a szmaciaż takie rzeczy wypisuje.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-16 17:53:04
a skad wiesz jak Pan Jezus wygladal ? zadne zdjecie nie przetrwalo.

doman800
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-16 20:11:43
komentarz usunięty przez użytkownika

dzieci_proboszcza
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-17 09:11:07
a slyszales o oryginalnosci calunu turynskiego? i jeszcze jedna sprawa, jak ja konczylem edukacje to gimnazjum nie bylo nawet w planach :)

martin987
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-01-16 09:34:01
Troche przypomina Ryska Riedla

mirga
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-01-16 07:38:20
Pycha... I bożek, równie dobrze mógłby tam stanąć złoty, ładniej by się prezentował, kler byłby bardziej dumny i pyszny z niego

ihu25
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-16 03:13:33
To jest bałwan na miarę naszych możliwości, i to nie jest nasze ostatnie słowo!:)

refael72
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-16 01:42:34
@zimny Kto nakazuje stawiać budowle? Bo nie Bóg! 5 Moj. 4:15-18 5 Moj. 5:8-9 Dz.Ap. 17:24

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-16 01:34:29
Pomnik?? głodnych nakarmcie! na cholerę komu pomnik?? dostąpicie za to błogosławieństwa? heh! to tylko cholerny cement i jakaś korona. Więcej pomników, radarów więcej polityków, księży... więcej! tego kurestw@! więcej podatków, zus-u no i dajcie na dobitkę ACTA. Złodzieje!!!!

kolaloka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 11:40:29
Fotoradary jeszcze!

lexisnexis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-16 00:18:47
komentarz usunięty przez moderatora

profalok
    Ocena: -19 (glosow:25)
2013-01-15 23:55:42
wszytko ok, tylko odnos sie z szacunkiem do pomnika bo przedstawia on Syna Bozego...

jethro
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-01-16 00:55:34
Chyba syna Arathorna. Bo Jezusa toto średnio przypomina...

raider667
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-16 10:01:16
jethro - piękny komentarz :-)

jethro
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-16 10:37:47
Dziękuje.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-16 17:54:35
A skada wiesz jak wygladal Syn Bozy? na ile sie orientuje to nikt go nie widzial, zdjec tez nie ma.

jethro
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-17 00:06:15
Drogi "dzieci_proboszcza" nie wiem Jak wyglądał Syn Boży i średnio mnie to interesuje. Wole oddawać cześć bogu niż kawałkowi kamienia.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-17 09:12:33
Tamten koment byl do autora komentarza :) Ja tez nie uklekne przed kamieniem, drewnem czy narzedziem zbrodni.

zimny21
    Ocena: -13 (glosow:15)
2013-01-15 23:45:48
UWAGA!!!! Nie raz już tego słuchałem, co to za bzdury. Postępują zgodnie z nakazami wiary! Te wszystkie pomniki, sanktuaria, wielkie kościoły i inne budowle są budowane na chwałę Pana, bo on tak nakazał! Zastanówcie się zanim coś napiszecie, bo jak nie znacie Biblii to niestetyPozdrawiam, wątpiący :)

jethro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-17 12:29:21
Mam nadzieję że nie zapukasz do moich drzwi.

zabijasty_return
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-01-15 23:01:56
Kler był jest i będzie zepsuty do cna,zawsze chodziło o pieniądze i władzę,co niektórym radze poczytać trochę o jego przeszłości,co do istnienia jakiegokolwiek Boga się nie wypowiadam,bo nie wiem.

zabijasty_return
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-15 22:46:17
Ciekawe jak jak ten posąg ma pomóc potrzebującym,bzdury wygadujesz.

atama.n
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-15 22:41:16
A Wam się nie podoba Aragorn syn Arathorna z Władcy Pierścieni? Przecież to scena żywcem wycięta z Powrotu króla

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-01-15 22:17:24
DUMA!!!PYCHA!!!OBŁUDA!!!!.....KOŚCIÓŁ NA SAMYM POCZĄTKU zmienił przykazania nadane przez SAMEGO BOGA!!!!!.....i wykasował II przykazanie!!!!....Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co na ziemi nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią

andre11
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-01-15 21:58:31
od pomagania biednym jest panstwo i rząd - jesli rząd jest nieudolny, winni są jego wyborcy bo głosowali na złodzieji i złodzieji

jurek1102
    Ocena: 6 (glosow:22)
2013-01-15 22:20:15
A kościół jest po to by biedni byli jeszcze biedniejsi

raider667
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-16 12:00:15
Ooo... jakie piękne, czerwone ... socjalistyczne podejście do życia :-) Może jeszcze każdemu należy się wikt i opierunek od Państwa ? A co tam pójdźmy dalej, państwo powinno każdemu obywatelowi po zdaniu prawa jazdy zasponsorować samochód a po skończeniu 18 lat kupić mieszkanie :-)

Blondi997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 21:57:33
komentarz usunięty przez moderatora

Blondi997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 21:36:23
komentarz usunięty przez moderatora

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-01-15 21:26:52
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-15 21:25:15
Przydałoby się katolikom trochę BIBLII poznać a nie tylko księży słuchać. Bo oni im mówią że prosty człowiek jest zbyt głupi by zrozumieć przesłanie od Boga. księża muszą tłumaczyć im jak dla nich trzeba.

onorway
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-01-15 20:53:12
a nie wpadles na to ze wlasnie te kilkudziesieciometrowe balwany pomagaja potrzebujacym i dlatego kazdy grosz na nie przeznaczaja?

jurek1102
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-15 21:15:23
Tak jak fotoradary są dla naszego bezpieczeństwa a nie do bicia kasy

drLOUBITCH
    Ocena: 12 (glosow:20)
2013-01-15 20:45:02
Prawdziwa pobożność nie polega na wznoszeniu pomników, ani na lataniu co niedziela do kościoła, tylko na życiu w uczciwości, wierze i nie postępowaniu tak, aby nie krzywdzić innych ludzi.

qazwsx81
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-01-15 22:09:06
troche niestety sie mylisz,nie iśc do koscioła w niedziele bez powodu to grzech cięzki i ma dużo wspólnego z pobożnością,bo tam masz kontakt z bogiem.Twoja definicja okresla tylko dobrego człowieka

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-15 22:25:43
qazwsx. Coś mały ten Twój Bóg. A znasz 10 przykazań? Ale nie od księdza tylko z pisma świętego?

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-15 22:47:43
qazwsx81 haha ale Ci móżdzek wyprali to szok.

Arakiel666
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-01-15 22:51:39
drLOUBITCH bardzo dobrze napisane ale katolicka ciemnota i tak Cię będzie minusować.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-16 14:07:04
Chyba zacznę tu używać słowa idiota. Bo tylko idiota myśląc,że chodzenie do kościoła, pokazywanie, że się przyszło do budynku,i że kontakt z Bogiem mamy tylko w kościele,powoduje naszą pobożność,to jest jakimś tępym fanatykiem, który nie zna słów Jezusa.

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-01-15 20:44:00
Ten pomnik i ta Bazylika w Licheniu to najgorsze co moze powstac za nasze pieniądze.

PradziwaWiocha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-01-15 20:24:28
Może ja też zamiast jechać na wakacje będę dawać wszystko na "potrzebujących" aż sam takim zostane i mi nikt nie pomoże, logika co niektórych

bendyks
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-17 11:37:20
Możesz tylko to zmieni twoje życie (no i trochę życie którym coś ofiarujesz) a ten pomnik zmienia życie wszystkich zabierając kilka miliardów zł z kasy i tak biednego kraju. Wiem że w rządzie są sami złodzieje ale takie trwonienie pieniędzy to przesada ,jak ktoś wierzy to wierzyć bardziej nie będzie

bxumm
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-15 20:20:02
ale debilizm, zamiast czcić Boga to teraz będą się modlić do kolejnej figurki która za niedługo zacznie płakać krwią i czynić cuda

Spetro
    Ocena: -4 (glosow:32)
2013-01-15 20:17:00
komentarz usunięty przez moderatora

fabbien
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-01-15 20:59:25
Debilem jesteś ty gogusiu! Pogódź się z tym pampersie!

jethro
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-31 17:35:08
Spetro daj jeden logiczny powód dlaczego miałbym uwierzyć Tobie podobnym. Może mi od razu wyjaśnisz sens życia, co?

dosiasamosia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-15 20:05:11
Ale ,jazda...pozdro..Jurek ale wywołałeś WOJNĘ...

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-15 22:32:24
Będzie jeszcze cieplej. Temat ciekawy.

maxicoveri
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-01-15 19:52:55
komentarz usunięty przez użytkownika

dragonnn19
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-01-15 19:40:44
wierz w co chcesz twoje prawo twój wybór ale stawianie pomników to nie wiara to pokaz

Orschul
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-01-15 19:39:26
Zamiast wydawać pieniądze na pomniki, powinni dać pieniądze choremu śmiertelnie dziecku na operacje lub lekarstwa. To by było piękniejsze od najwyższego pomnika na świecie Tak powinien zachowywać prawdziwy chrzescijanin

Orschul
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-15 19:38:11
Zamiast wydawać pieniądze na pomniki, powinni dać pieniądze choremu śmiertelnie dziecku na operacje lub lekarstwa. To by było piękniejsze od najwyższego pomnika na świecie Tak powinien zachowywać prawdziwy chrzescijanin

matmixmix
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-15 19:32:40
przynajmiej cos zostanie jakas pamiatka. w rzadzie nie tyle przezeraja pieniedzy i dobrze jest.pomnik zostal postawiony za pieniadze sponsorow a nie podatnikow, kto chcial to dal. nie daliscie ani grosza a duzo macie do powiedzenie ze lepiej przeznaczyc na to czy tamto.nie rozporzadzajcie cudza kasa

bendyks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-17 12:00:34
Jesteś pewien ,że nie z kasy podatników bo coś w to nie wierzę że znaleźli się sponsorzy (poza naszym rządem) którzy wyłożyliby tyle forsy. Jeżeli nawet znaleźli się sponsorzy (w co nie wierzę) to dlaczego nie uratować np życia kilku dzieci które czekają na operacje.

LE73
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-01-15 18:49:38
Bóg to nie bałwan. Bałwan to ten co tak pisze. Ile dałeś na te dzieci. Nic? to skąd wiesz że starczyłoby na dzieci w Afryce. Kasę pewnie po drodze by przejedli ale pośrednicy. Rozwiązaniem nie jest dawanie ryby...Symbole kultu religijnego to także i polska tradycja.

sex4all
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-15 19:02:16
skąd wiesz, że osoba przedstawiona na wszystkich rysunkach i na w/w pomniku to Jezus nazarejczyk- król żydowski?? wyraźna postać mężczyzny z V w. n. e. z nad moza śródziemnego..

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-15 19:34:25
Owszem,Bóg to nie bałwan,niestety o tobie nie można tego powiedzieć.Druga sprawa,co ma wspólnego głęboka wiara z tradycją,w końcu albo jedno albo drugie.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-01-15 19:42:50
Wiara katolicka nie ma nic wspolnego z polska tradycja. Katolicy wymordowali naszych przodkow, palili ich na stosach i torturowali w imie milosci. Teraz stawia sie pomniki i budynki wbrew temu co zapisano w biblii.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-01-15 20:01:37
Jak twoich przodków wymordowano, to skąd się wziąłeś cieciu ?

kary1977
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-15 21:19:32
Trochę historii. krzyżaków pamiętasz?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-15 21:25:10
I co w związku z Krzyżakami ?

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-16 18:42:40
kary1977 chcesz pogadać o historii? Zapewne wiesz jak ułożyły się relacje Krzyżacy-Watykan?dda6dn

piotrek2011m
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-01-15 18:46:47
Wiecie, co my robimy tym Jezusem? My tym Jezusem otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie-mówimy, to jest nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo XD

BleBleBlexDomg
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-01-15 18:36:45
Bogu nie potrzebne są zdobienia,bogactwo itp. Bogu wystarczy że ludzie go kochają.Na pewno gdyby sprzedano pomnik pieniądze wystarczyły by na ratowanie potrzebujących np.W Afryce itp.

ejkumkejkum
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-15 21:02:24
boga się czci a kocha bliżniego to jest bogu miłe

andre11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-15 21:54:12
gdyby pomnik sprzedany - Panowie z PO -kupili by sobie nową limuzyne - taka jest prawda

Dune
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-15 18:26:05
Niestety, w obliczu makabrycznej ilości bałwanów co wybrała ponownie PO - ten jeden nie robi żadnej różnicy.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-01-15 18:21:10
A może robotnicy też potrzebowali pieniędzy, i właśnie dzięki pomnikowi zarobili? Lepsza wędka niż ryba, bo uczy zaradności a nie biernego czekania, aż ktoś da gotowe. Nie ekscytuj się tak szatański pomiocie.

anemik123
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-15 18:08:58
A nie lepszy był by lokal GO-GO

neurotyczny_jan
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-15 19:06:09
byłby lepszy i bardziej dochodowy ale niezgodny ze światopoglądem KK.

WISLAKRAKOWABG
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-01-15 17:59:08
zal wam dupe sciska pie**olone satany?? nikt waszego gówna nie upublicznia więc czepiacie się!!

DzikaFrytka
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-01-15 18:09:16
jeśli masz coś pisac to pisz z sensem :P tu chodzi o wydawanie pieniędzy na mało potrzebne rzeczy, bo w czasie totalnego kryzysu co zrobisz z takim pomnikiem? zjesz go? ubierzesz sie w niego? pieniadze z takich rzeczy mogłyby być przeznaczona na pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują.

Hexogen
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-15 17:55:56
Na szczęscie jest nadzieja ze takich klechów i im podobnym co pycha jest dniem powszednim , będzie się wieszać a ich truchła będą się eksponowały na widoku publicznym

Adrian3991
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-01-15 17:43:34
Dałe(a)ś na pomnik? -Nie. To siedź cicho i się nie odzywaj, bo to nie twój wkład i trud w to. -Tak. No to jak dałeś, to na co komentujesz i krytykujesz dzieło, którego między innymi Ty jesteś autorem. Jak są prowadzone akcje Caristas i rocznie pomaga kwotą ponad 400mln, to nit nie mówi o tym głośn

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-15 19:46:18
Oni nie pomagaja taka kwota, oni taka kwote zbieraja z czego 70% pochodzi z rzadu, czyli z naszch podatkow. A co do wydatkow to juz oni lokuja gdzie chca.

Adrian3991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 17:42:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: -8 (glosow:28)
2013-01-15 17:41:38
Bałwan to Ty jesteś Jureczku, ale i tak Ci nikt pomnika nie postawi. Nie Twoje pieniążki to i nie Twój biznes a jak tak bardzo chcesz pomagać, to poświęć swoje kieszonkowe na potrzebujących zamiast na neta i prąd tracić.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-15 20:01:25
Przeciez to jakies oblakane dziecko. Co trzeba miec w glowie zeby w kazdym absurdzie silic sie na zarty na temat ksiezy? Nastepny po szatano, ktory nad ranem bywal w sypialni proboszcza z niewiadomych powodow.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-15 21:30:26
Witaj kolego, gdzieś zaginął ? Nie doceniasz Szatano, on z pewnością w sypialni proboszcza bywał z wiadomych powodów ;-) Jureczek też pewnie wszystko grzecznie robił za Snickersa i stąd chłopaki takie "sentymenta" do księży mają.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-15 23:05:01
A no nie mialem za bardzo czasu, ale zdarzylo mi sie tu zajrzec. Wiesz, wspomnienia z dziecinstwa zostawiaja trwaly slad w psychice. Jak to dobrze, ze w moim przypaedku to tylko Buka z "Muminkow".

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 17:39:35
komentarz usunięty przez użytkownika

krzysfros
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-15 17:29:26
Zbliżała się pora Paschy żydowskiej i Jezus udał się do Jerozolimy. 14 W świątyni napotkał siedzących za stołami bankierów oraz tych, którzy sprzedawali woły, baranki i gołębie. 15 Wówczas sporządziwszy sobie bicz ze sznurków, powypędzał wszystkich ze świątyni, także baranki i woły, porozrzucał monety bankierów, a stoły powywracał. 16 Do tych zaś, którzy sprzedawali gołębie, rzekł: "Weźcie to stąd, a nie róbcie z domu mego Ojca targowiska!" 17 Uczniowie Jego przypomnieli sobie, że napisano: Gorliwość o dom Twój pochłonie Mnie. 18 W odpowiedzi zaś na to Żydzi rzekli do Niego: "Ja

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 17:23:04
komentarz usunięty przez użytkownika

ketrab76
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-01-15 17:17:56
cala ta religia to jedna wielka sciema , ruszcie glowami zacznijcie myslec i liczyc daty

dominikzaw
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-15 17:11:05
Księga Wyjścia 20:4 Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! 5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą.

kenifatso21
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-01-15 16:46:18
Najciekawsze jest to że w Polsce można obrazić wiarę Katolicką bez żadnych konsekwencji, spróbuj to zrobić tam gdzie jest Islam. od razu Cię zastrzelą ... tak więc jestem zniesmaczony i zdegustowany nazwaniem Jezusa bałwanem bo jest to obraza mojej Wiary i Wiary większości POLAKÓW...

magic1948
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-15 17:01:37
To nie jest Jezus, tylko bałwan. Zwykła figura. Nie powinno się robić takiego bałwochwalstwa.

dragonnn19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-15 17:04:15
Co do Islamu się zgodzę tam lepiej nie zaczynać dyskusji na temat religii .. bylem w rożnych krajach ale nie widziałem żadnych pomników są zdjęcia powieszone proroków w domach tak jak u nas krzyże na ścianach czy obrazy matki boskiej ale na ulicach nie ma posagów

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-15 17:25:41
gdybyś był chrześcijaninem, to znałbyś tekst drugiego przykazania, które kościół kat. usunął ze swojego katechizmu, bo utrudniał robienie szmalu no i w tej samej biblii jest napisane że ustanowiono to na wieki wieków i ktokolwiek coś odejmie lub doda - zostanie potępiony. a jeśli tego nie wiesz i nie czytałeś biblii, a uważasz się za chrześcijanina - to sam jesteś bałwan

akr69
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-15 17:46:09
inkwizycja palila, lamala, topila, na wielka skale, mozna rzec ze dzialala nadprogramowo przez co sa ogromne zasoby na obraze wiary katolickiej, wyczerpia sie za 1000 lat, wtedy znowu beda palic, lamac, topic na wielka skale....

magda713
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-15 16:40:30
Żeby pisać o kimś że każdy grosz ma oddać potrzebującym to samemu trzeba także coś oddawać!

JackCola
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-15 16:36:58
podoba mi się też posążek, przypomina ten z brazyljański, ale po miniaturce, wnoszę, że jest chyba większy... no i dobrze! świebodzin od 1,5roku stał się bardziej popularny niż Rio-de-szanejro ;P

neurotyczny_jan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-15 16:33:49
Nie uczynisz sobie rzeźby ani podobizny wszystkich rzeczy, które są na niebie w górze i które na ziemi nisko, i które są w wodach pod ziemią. Nie będziesz się im kłaniał i służył. Bom ja jest Pan, Bóg twój, Bóg zawistny, który dochodzę nieprawości ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą, a czynię miłosierdzie na wiele tysięcy miłującym mię i strzegącym przykazań moich.

likasz
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-15 16:11:00
A co to was obchodzi? To nie wasze pieniądze.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-15 19:29:12
Ale z budżetu państwa na który wszyscy łożymy

cwaniak428
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-01-15 16:09:14
coś mało przybity ten jezusek jest ;)

kenifatso21
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-15 16:58:14
Przybij sobie głowę do dupy idioto:)

ziome-k
    Ocena: -7 (glosow:25)
2013-01-15 15:44:10
Kościół pomaga biednym (Caritas) ale lewackie ścierwa tego nie widzą. Kościół stawia sobie pomniki (figurki), nie wiem jak to nazwać a owsik wydaje hajs na woodstock dla ćpunów i innej patologii.

agentfoxmulder
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-01-15 16:01:06
Caritas pomaga biednym .... księżom :) Pamiętacie jak w Legnicy ksiądz wjechał w motocyklistę? Ksiądz jechał nowym Audi A8 full wypas wartym 450 000 zł zarejestrowanym na .... Caritas.

cruenzo
    Ocena: 6 (glosow:22)
2013-01-15 15:43:13
bo ta figura to jest kwintesencja katolicyzmu...na zewnątrz beton a w środku pustka.

dragonnn19
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-15 15:42:54
Jezus rzekł: Królestwo Boże jest w was i wokół was. Nie w domach z drewna i kamienia. Rozłup kawałek drewna, a będę tam, podnieś głaz, a znajdziesz mnie” niestety w Polsce robi się biznes na religii

qazwsx81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-15 16:49:14
cytujecie ,a niewiecie co!!!!!!!

dragonnn19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-15 16:59:08
chodziło mi o to ze jak ktoś chce to Boga znajdzie wszędzie .. i wiem co cytuje i skąd te słowa się wzięły.. kiedyś ludzie modlili się przy ołtarzyku zrobionego z kamienia dzis sie stawia złote kopuły jeszcze trochę to ruchome schody i Bóg wie co jeszcze

waldisiemano
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-15 15:35:06
"Nie będziesz miał innych bogów oprócz Mnie. Nie zrobisz sobie bożka. I żadnej podobiźnie przedstawiającej to, co najwyżej na niebie, nisko na ziemi(...) NIE BĘDZIESZ ODDAWAŁ CZCI." Wj 20,3-5 "Nie zwracajcie się do bożków i nie róbcie sobie Boga z metalu" Kpł 19,4

A-PanPikus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-15 15:40:54
O! Drugie przykazanie przez katolików "skasowane".

Lambada390
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-15 15:34:23
Więc Mówisz że Jezus Chrystus to bałwan ? Wiochą jest twoja wiara !

A-PanPikus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-15 15:43:15
Odnosi się to do "bałwochwalstwa" czyli wielbienia figurek i innych bożków czego wyraźnie zabrania drugie przykazanie, a które KK wykreślił.

Lambada390
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 15:31:57
komentarz usunięty przez użytkownika

pablos6
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-15 15:28:23
Kościół nie jest od lansowania się na charytatywie. Jezus odrzucił pokusę szatana , aby dał ludziom chleb. Kościół ma głosić prawdę zbawienia. To jest Jego rola, ukazać Boga-Jezusa Chrystusa jako przyjaciela, sługę, Pana ale i Króla czyli tego który stoi ponad wszelką władzą ziemską, ludzką .

przyroda96
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-01-15 15:27:32
Nauka Chrystusa głosi aby pomagać biednym, a taki prezes caritasu, czy inny klecha ma tyle pieniędzy że aż głowa boli. Po śmierci Jana Pawła II, kościół zmienił się na gorsze.

wiechu20
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-15 15:43:52
Ku**a mać, jak Jan Paweł II zmarł miałeś 9 lat chłopaczku Ty możesz co najwyżej pamiętać jaką kreskówką się wtedy jarałeś.A co do reszty to ciekawe usłyszeć takie słowa od ludzi którzy co dzień płacą kasę na rząd,nic z tego nie mają a mówią innym na co dawać pieniądze. Banda pieprzonych hipokrytów.

waldisiemano
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-15 15:51:02
jeszcze za zycia JPII wzniesiono w Polsce okolo 270 jego pomnikow z kosztownych materiałow, najczesciej granitu, marmuru i brazu. JPII popieral przesadny kult wlasnej osoby, a nawet go podsycal, zamiast zwracac uwage wiernym,ze powinni czcic przede wszystkim Boga

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-15 17:58:35
Caritas przekazuje potrzebującym dużo więcej niż WOŚP, i dużo mniej z tego bierze dla siebie

ejkumkejkum
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-15 21:21:02
moja ciotka jest WOLONTARIUSZEM Jurka Owsiaka jest przy nim i jako WOLONTARIUSZ zarabia ponad 3tyś złotych fajny wolontariat a on pi...... o wolontariuszach chyba te bidne przemarznięte dzieci co nie pojmóją jeszcze o co tu chodzi

Antyprawik
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-01-15 15:15:54
Widziałem to ścierwo na żywo. Naprawdę wielkie.

mareek91
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-15 15:05:37
A tego demota stworzył na pewno "świadek" Jehowy,wszechwiedzacy,najmadrzejszy "chrzescijanin"...

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-15 15:00:20
Ale to mądra ateistyczna myśl. Nie kupujmy sobie nic, wszystko oddajmy biednym!

Hedzior18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 14:54:14
komentarz usunięty przez użytkownika

tetrus_pl
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-15 14:45:57
Gdzie w Polsce jest najstarsza Biedronka? W Świebodzinie -Powstała 5 lat przed Chrystusem :)

qazwsx81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 16:55:24
dobre!!!!!!!!!!!

niezgodna17
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-01-15 14:42:35
Skoro Bóg dał nam tak wspaniały dar jak życie. to dlaczego mamy mu nie okazywać naszej miłości. Przez modlitwę ale też przez choć by nawet pomniki. A ty bałwanie zjeżdżaj na śnieg bo na wiocha jest za sucho na twoje żarty .

dragonnn19
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-01-15 15:29:08
Jezus nie jest bogiem idioto

Ambasador69
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-15 16:11:40
@dragonnn19 - a właśnie, że wg doktryny katolickiej Jezus jest Bogiem.

dragonnn19
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-01-15 16:46:00
Synem bożym a nie bogiem

Ambasador69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-15 17:41:11
A słyszałeś o Trójcy Świętej? Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch Święty - jeden Bóg w trzech osobach.

ejkumkejkum
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-15 21:26:07
to tak samo jak ludzie niektórzy mówią że Jezus był żydem WYJAŚNIAM Jezus jest synem Bożym który stał się człowiekiem

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 21:58:40
Postaram się napisać najprościej jak umiem. Według doktryny katolickiej (i nie tylko) Jezus jest Synem Bożym. Jako Syn Boży - jest jedną z Osób Trójcy. Jako jedna z Osób Trójcy - jest Bogiem. Wniosek - Jezus jest Bogiem.

Ambasador69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-15 22:05:40
Ale jako człowiek (bo w Jezusie łączyły się natura boska i ludzka, to kolejny katolicki dogmat) był z dziada pradziada Żydem. Nie wiem z jakiego palca wysysacie bzdury, które piszecie, ale najwyższa pora zdobyć elementarną wiedzę w temacie o którym chcecie dyskutować.

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 22:09:50
komentarz usunięty przez moderatora

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 22:12:26
Bo jak na razie podważacie najważniejsze katolickie dogmaty na zasadzie "ja wiem lepiej, bo tak". No chyba że opieracie się na zasadach jakiegoś innego wyznania. W co wątpię. Wszyscy mądrzy inaczej niech znajdą w sieci plik graficzny Scutum Fidei, który wiele tłumaczy.

r0xereq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-16 01:46:30
nie wiem mi życie dali moi rodzice

Boones100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-15 14:14:27
wiocha.pl/839309

Boones100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 14:12:53
komentarz usunięty przez użytkownika

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-15 14:09:29
kriss92 Ocena: 0 (glosow:0) 2013-01-15 14:07:19 komentarz usunięty przez moderatora Brawa dla moderatora,który usuwa niewygodne komentarze! trudno napiszę jeszcze raz... Szału nie ma,nie ma się czym podniecać wyrzucenie pieniedzy w błoto!

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 14:07:19
komentarz usunięty przez moderatora

qazwsx81
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-01-15 14:02:11
super ze ten pomnik powstał,tu objawiła się siła polskiego prawdziwego kościoła. Niektórzy od ust sobie odjeli a wspomogli to dzieło, ale niestety jest też dużo psełdo chrześcijan co tylko narzekać i krytykować potrafią.Oczywiście wy(krytykujący)esteście mądrzejsci od wszystkich.Pozdrawiam wszystkich

Knot220
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-15 13:36:57
Wielkość prawdziwego Boga 1 Nie nam, Panie, nie nam, lecz Twemu imieniu daj chwałę za Twoją łaskawość i wierność! 2 Czemu mają mówić poganie: "A gdzież jest ich Bóg?" 3 Nasz Bóg jest w niebie; czyni wszystko, co zechce. 4 Ich bożki to srebro i złoto, robota rąk ludzkich. 5 Mają usta, ale nie mówią; oczy mają, ale nie widzą. 6 Mają uszy, ale nie słyszą; nozdrza mają, ale nie czują zapachu. 7 Mają ręce, lecz nie dotykają; nogi mają, ale nie chodzą; gardłem swoim nie wydają głosu. 8 Do nich są podobni ci, którzy je robią, i każdy, który im ufa.

chujek18
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-15 13:35:32
Mieszkam w Świebodzinie i za te pieniądze co oni go wybudowali to powinien trzymać się kilkadziesiąt lat a tu gów^o już u podstawy tynk pęka.prawdziwa wiocha i żenada

Knot220
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 13:35:18
komentarz usunięty przez użytkownika

maurins
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-01-15 13:11:35
komentarz usunięty przez użytkownika

iamondine
    Ocena: 14 (glosow:26)
2013-01-15 13:01:59
I kościół ma czelność krytykować WOŚP.

Przemoc666
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-15 15:39:21
Bo kasa leci na przedłużanie życia, a nie na pogrzeby, maybachy dla księży-pedofili, złote krzyże, diamentowe spinki do sutanny...

bitter-sweet
    Ocena: 23 (glosow:37)
2013-01-15 13:00:20
Jestem wierząca, ale także uważam, że ten pomnik jest niepotrzebny. Postawienie go było podyktowane raczej pychą i zaspokojeniem osobistych potrzeb księdza Zawadzkiego, który był głównym inicjatorem i pomysłodawcą tego projektu. Stawianie gigantycznych pomników, czy koronowanie obrazów wynika z próżności człowieka i błędnego interpretowania wiary. Bogu są one zbędne.

fernando71
    Ocena: -18 (glosow:24)
2013-01-15 13:41:52
Jak zwykle ten sam początek komentarza... Ty lepiej wiesz co jest potrzebne Bogu? Nie wiesz co jest potrzebne ludziom. Nie jestem nadmiernie zdewociały ale lubie widzieć te figurę chocby z daleka gdy jestem w połowie 1,5 tys. km. Mi dodaje siły...

bitter-sweet
    Ocena: 15 (glosow:21)
2013-01-15 14:23:06
Nie wierzę w Boga, który jest jedynie odbiciem ludzkich słabości. Wierzę w takiego, który jest ponad tym wszystkim. Dlatego mam nadzieję iż Bogu jest bliższy jeden dobry uczynek dla bliźniego, niż setka podobnych pomników. Ale niczego nie jestem pewna, to jest tylko moje zdanie i moje subiektywne odczucie.

Nibiru
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-16 21:08:59
Ja jestem niewierząca, a przynajmniej nie w tą czarną stonkę zwaną kościołem katolickim. W biblii zakazał Bóg bałwochwalstwa, a oni w każdym miejscu stawiają bałwany. Obrazy, pomniki, kapliczki... to wszystko bałwany.

kasiutek19902804
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-17 20:03:46
każdy wie jak powinno być, ale tą czarną mafie każdy moher będzie bronił.... złodzieje.... nam każą biednie żyć a sami maybach-ami jeżdżą,

CooTeR
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-01-15 12:52:54
nikt nie broni dawać lub nie!!! po co bocie piany WIEŚNIAKI

TheDarkSide
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-15 12:42:59
Korona powinna być cierniowa jak mi się wydaje.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-15 14:43:45
o mój ulubiony czarny bohater SW się wypowiedział!

Jarekwiel
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-15 12:39:58
Teraz już wiem dlaczego JPII nie chciał pomnika!

RoaringBeast
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 12:37:13
komentarz usunięty przez użytkownika

wissnia
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-15 12:34:25
Dla mnie to glupota stawiac takie cos. Drogi w Swiebodzinie by wyremontowali, a najlepiej to na nowo "postawili", bo dziury i wyboje... i ten ochydny blok komunalny na rynku wyburzyli...

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-01-15 12:33:14
zburzyłbym Jezusa do fundamentów i postawił tam dom dziecka.

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-15 13:47:43
bo tam chcesz mieszkac? czy w przyszłości oddasz swoje potomstwo?

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-01-15 17:02:55
twoją starą tam postawie jako odstraszać, a twojemu staremu przypomne, że za mało ci wkładał do pyska, bo jeszcze się plujesz.

wilkuu
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-01-15 12:29:49
Twój stary to bałwan

Vic.Vega
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-01-15 12:20:09
bałwanem to możesz być ty, skoro masz szacunku. Ale co do reszty się zgadzam.

magic1948
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-15 17:06:04
Widać nie zrozumiałeś przekazu.

Vic.Vega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-18 23:22:07
Jakiego przekazu? "Bałwanem" to autor może sibie nazwać. Później się dziwią że ktoś ich nie szanuje a sami tego szacunku wymagają.

zgr3d666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 12:17:56
komentarz usunięty przez moderatora

zgr3d666
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-15 12:19:23
Z tego co się orientuję to jednak katolicy stanowią większość w Polsce. I mnie oburza dawanie kasy z moich podatków na dietę dla pajaca Palikota, to mam robić obrazki i wstawiać na wiochę ?

fernando71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-15 13:50:44
a co takiego napisałeś ze to usuneli? tu bywały juz takie komenty że uszy więdły... i pozostawały

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-15 17:14:05
@zgr3d666: A czemu stanowią większość? Bo się liczy takich według chrztu a nie według tego, co kto myśli i naprawdę czuje.

sugarfr33
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-15 12:04:26
Ten Jezus zamieni się w gigantycznego mecha i będzie walczył o nasze zbawienie.

Xcorsten
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-01-15 12:09:31
Wyłącz te transformersy już, bo zaczynasz świrować.

geegles
    Ocena: -15 (glosow:31)
2013-01-15 12:00:51
Jeb^&*ne gimbusy wychowane bez szkoły i kościoła, macie chociaż jakiekolwiek autorytety? To rząd ma przede wszystkim pomagać, dać pracę, a nie kościół! Kościół służy do modlitwy, a ten Jezus ma utrwalać naszą wiarę, pokazywać, że Jezus jest wśród nas. Pokazać, że jesteśmy państwem katolickim, historycznie i kulturowo! Wam najlepiej wszystko dać od razu!

Xcorsten
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-01-15 12:04:54
Oburzony katol. Do pieca z takimi jak Ty. Zakrawasz na fanatyka.

Vic.Vega
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-15 12:17:03
katol? pisz po polsku to moze ktoś cie zrozumie.

Arakiel666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-01-15 13:19:23
geegles zmień dilera.

pichorek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-15 14:34:15
Państwo powinno być państwem świeckim bo nie tylko tu katolicy mieszkają.

ejkumkejkum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-15 21:35:30
masz racje to rząd jest po to żeby pomagać biednym dawać im prace a nie kupować alkochol do kancelarji za 750tyś rocznie

Skobelek
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-15 11:58:18
Nie bronie Kiściołu, ale z tego co mi wiadomo większość pieniędzy za które wybudowano ten oto pomnik Proboszcz Zawadzki uzyskał od sponsorów, to po pierwsze, tak więc wiochą jest czytać co po niektóre komentarze, gdzie po 2 stronie monitora siedzą dzieci niemające nawet minimalnej wiedzy na ten tema

A-PanPikus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-15 15:49:21
czy takiego samego "sponsora" jak świątynia opatrzności w Warszawie czyli państwo?

wari
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-01-15 11:46:34
wiochą jest wstawianie tego tutaj...

bartek5567
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-15 11:27:37
Tylko wiecie,że większość takich rzeczy jest sponsorowana ? :)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-01-15 11:36:05
Tak przez nasze bogate państwo

Ciiuciiu
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-15 11:21:54
Czytając niektóre komentarze uznałam że jesteście żałośni!Jestem z tego regionu i mieszkam kilka kilometrów dalej od Świebodzina.Przyznaje panuje bieda i brak pracy,a pomnik był niepotrzebny.Mam 15 lat.Nie jara mnie to że wybudowali Jezusa, ale nie obrażajcie nas za coś czego my nie zrobiliśmy!

fernando71
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-01-15 13:54:45
masz 15 lat...a jak Ci sie podobaja przydrozne burdele kilka km obok?

magic1948
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-15 17:11:26
@Fernando71: Burdele to sobie postawił prywatny gość, ze swojej kasy.

Ciiuciiu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-09 21:39:44
@Fernando71: a jak ci się żyje bez mózgu ? jakbyś chciał wiedzieć to nie podoba mi się wg. słowo burdel, a że są kilka km obok to chyba nie moja wina ćwoku ? wiedz na przyszłość zastanów się z czym wyjeżdżasz do ludzi .. :D Nq ziom

rafal8
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-01-15 11:17:30
Jak PIS doszedłby do władzy to taki sam Pomnik bedzie miał Rydzyk...no moze wiekszy

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-01-15 11:20:20
Większy będzie tylko pomnik Leszka Kaczyńskiego

ziome-k
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-15 15:48:09
Tak i paliwo po 5zł. Lecz się lemingu.

Dune
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-15 18:24:36
Boże, aż się boje ferii. Będziesz miał tyle wolnego czasu od lekcji że tą żałosną POwską propagandą nas zalejesz, podobnie jak lawina dobrodziejstw "rzondu fahgofcuf" Tuska.

ar2r13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-15 11:15:29
korona ze szczerego złota żeby pobić rekord wartości

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-15 11:17:03
i zrobić z naszego kraju światową wiochę :D

mrpower
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-01-15 12:52:24
Jakoś Jezus z Rio de Janeiro nie jest brany za wiochę

nerowing
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-01-15 11:11:44
Na tej stronie często możemy zobaczyć infantylne ataki na kościół. krytyka powinna być wyważona i proporcjonalna, która oddaje całe spectrum. Dla odmiany znam mnóstwo przypadków gdzie ta znienawidzona instytucja pomaga najbiedniejszym, ratuje codziennie wielu ludzi:)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-15 11:14:08
Nie kłam że znasz takie przypadki

rogslaw
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-15 11:09:57
Wydaje mi się że żadna złotówka na ten monument nie poszła z twojej kieszeni (Państwowa czyli nasza kasa też nie poszła). Na "bałwana" złożyli się wierni. Więc co Cię to obchodzi na co oni wydają SWOJĄ kasę. Zajmij się lepiej pomnikami jakie stawia sobie ZUS, NFZ, KRUS, US itd.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-15 11:15:41
Ale oczywiście że poszła na to kasa z budżetu państwa

rogslaw
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-15 13:06:19
To napisz coś więcej. Jaki był przepływ pieniędzy. Kto to finansował itd. Kiedyś PIS chciał dać trochę kasy na świątynię opaczności to kombinowali żeby tam było jakieś muzeum żeby mogli dać kasę. Czekam więc na więcej informacji.

szatano999
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-01-15 10:57:00
Bóg to strasznie próżna persona...miliony pomników, obrazków, "Chałup" wypasionych.....chyba że to co robi KK.....ma się nijak do WIARY!!!.......tylko opiera swój biznes na ludzkiej naiwności......ktoś widać dobrze pogłówkował aby wyciąć stare II PRZYKAZANIE Z DEKALOGU!!!!

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-15 11:09:40
Firma sobie reklame postawiła i tyle

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-15 11:21:26
Oglądaliście film pt Stygmaty? jak nie..to polecam:)

ster000
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-15 11:35:47
taki troche gniot 5/10 , plebanie też oglądasz?:))

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-15 11:39:11
Nie.. ja oglądam "przyrodnicze" filmy ;)))

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-15 10:52:28
Najwiekszy Zyd w Polsce. Tacy antysymici (na czele z Rydzykiem i jego moherowa banda gumbasow)a krolowi zydowskiwmu pomniki stawiaja.

numa
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-01-15 10:44:51
Palikociarnia.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-01-15 11:07:22
To Jezus nie Palikot

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-01-15 11:12:00
numa numa gey numa numa numa gey

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-01-15 11:13:54
Ile Ci płacą za każdorazowe napisanie słowo palikociarnia?

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-15 11:34:55
numa się zakochał w Palikocie

neurotyczny_jan
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-15 16:45:57
@numa, jak Ci nie pasuje to zmień portal.

megasam1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-01-15 10:39:44
Cóż ...........to Polska ! Bałwany stawiają bałwany !

jw12
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-15 10:39:17
bałwochwalcy - katole.....

asiek890
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-15 10:35:58
To ten Świebodziński Jezusicek? Głupie Koleje Wielkopolskie, teraz nie ma jak dojechać bezpośrednio z P-nia do Jezusicka:(

ster000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-15 10:34:19
nie wiem, nie znam sie, zarobiony jestem, ale jak sie zgubie to przynajmniej wiem gdzie jest Świebodzin:))

doradca
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-01-15 10:31:02
Ateistyczna hipokryzja - dopierdalać się do katolików i reklamować się jako zwolennicy tolerancji religijnej.

porcupine
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-15 10:54:57
Katolicyzm przez długie lata walczył z tolerancją, a teraz się jej domaga? HIPOKRYZJA

zmigrod73
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-01-14 21:34:09
jurek1102 jak bym miał do wyboru w nie długim czasie do wyboru by uratować życie tobie czy psu wybrał bym psa

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:20)
2013-01-14 21:45:28
Jesteś pewnie katolikiem i nikomu byś nie uratował

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-15 00:49:58
Chciałam ci odpisać, ale po zastanowieniu..... miłego dzionka ....he,he...he..he....

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -26 (glosow:30)
2013-01-15 09:56:18
Właśnie A po mszy idź na spacer

szamanbezmagi
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-15 09:59:32
dosia masz rację, idiotą to tylko życzyć "miłego dnia" może nie zrobi nikomu krzywdy, bo z jego wypowiedzi sączy się paskudny jaddd.

fernando71
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-15 14:01:52
A ty szamanie z jakiego plemienia? boś nie z POlski... chcesz kogos obrazić to jasne, ale jak formułujesz zdanie? Idiotą jesteś, idiotom wtórujesz, idiotą umrzesz, idiotom się przysłużysz.

szamanbezmagi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-16 14:23:00
Fernando, jesteś... ?wracaj do podstawówki,nie obraziłem przedmówczyni ani "Ciebie"więc dlaczego jesteś agresywny?za mało zarobiłeś latając po kolędzie...

chlebzsmalcem
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-14 21:03:31
tadam ... minusow tyle ? Wy wszyscy religje tak nie nawidzicie ? Przykro mi , czemu co wam ten Bog zrobil ? nie boicie sie w nocy spac BEZ....

koksubrak
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-15 10:37:58
Skamieniał, za miliony....

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-14 20:36:16
W kraju islamskim za takie bałwochwalstwo byłaby czapa!

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-01-14 23:11:01
A u nas święci się szamba :D

angeloo
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-01-15 10:58:04
tak analny :) pewnie byłeś chrzczony wieć pokropili gówno

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-15 11:19:12
W kościele cię nauczyli by ludzi niewierzących gównem nazywać ?

chlebzsmalcem
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-01-14 20:17:45
komentarz usunięty przez użytkownika

chlebzsmalcem
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-01-14 20:37:23
czy na prawde myslisz ze zycie polega na nienawisci ?

chlebzsmalcem
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-01-14 20:38:54
komentarz usunięty przez użytkownika

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-14 20:39:05
Odezwał się ten, który wypowiedź zaczął od "durniu" :P

chlebzsmalcem
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-01-14 20:41:24
komentarz usunięty przez użytkownika

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-14 20:46:14
Myślę, że przede wszystkim jesteś pijany jak prosię.

chlebzsmalcem
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-01-14 20:50:30
komentarz usunięty przez użytkownika

chlebzsmalcem
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-14 20:57:52
komentarz usunięty przez użytkownika

dosiasamosia
    Ocena: 5 (glosow:35)
2013-01-14 19:57:28
Jest potężny,a nie kosztował grosze a lubuskie należy do najbiedniejszych rejonów myślisz że nas to nie w... a ,widzę tą biedę ,brak pracy .Ale wiem że ... za sekundę dostanę full minusów .Ale i tak POZDRO... z Lubuskiego.

chlebzsmalcem
    Ocena: -11 (glosow:19)
2013-01-14 20:33:49
komentarz usunięty przez użytkownika

anna-maria-1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-15 11:30:38
Zach-pom pozdrawia:)masz rację,kościoły,kaplice, figury,wyrastają niczym grzyby po deszczu.Ale jest pewien szkopuł,na te wszystkie budowle dają kasę właśnie ci potrzebujący,biedni,bezrobotni,emeryci i renciści.Niestety taka prawda sami sobie budują,za swoje.Straszne i żałosne ale prawdziwe.

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-15 13:16:07
Anno, a jak myślisz dlaczego dają...bo ja wiem ,żeby nie być"trędowatym" odrzuconym bo inni patrzą czy chodzisz do kościoła, czy dajesz na tacę, sponsorujesz seminaria...Jak tego nie robisz...no to masz przykład , prędzej uratował by psa...ręce opadają

tor67
    Ocena: -8 (glosow:22)
2013-01-14 19:54:54
trzeba być bałwanem aby tak podpisac nie twoja kasa chyba na to poszła a ty ilu ludziom pomogłeś zacznij naprawę świata od siebie to podstawa

Anti-Religion
    Ocena: -2 (glosow:28)
2013-01-14 19:59:39
Bałwanem jest ten pomnik, ale widać tuk jak Ty nie zna pojęcia tego słowa. TWÓJ własny Bóg zakazał stawiania tych wszystkich figurek, ołtarzy i tym podobnego badziewia, to lepiej poczytaj zanim zaczniesz obszczekiwać. :-) Buda Azor, hahahah.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-14 23:24:09
tor67 jesteś bardzo prostym człowiekiem

Anti-Religion
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-01-14 19:52:59
jurek1102 -zobaczysz, katole Cię kiedyś zlinczują albo spalą na stosie. :-) Oni strasznie nie lubią jak im się wytyka ich przywary bo przecież ONI nie popełniają błędów, są doskonali, nie wiesz? hehe. W końcu stworzeni na obraz swojego Boga.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-14 20:10:43
Już nie raz mi na priv grozili ale jakoś jak widać prostackie groźby po mnie spływają :)

despatch
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-14 20:26:37
Jakby co to Ci pomoge lac pseudo katoli :)

chlebzsmalcem
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-14 20:42:43
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-01-14 20:47:07
Nie będe lać się z katolami Widząc ich waleczność pod krzyżem to zwyczajnie się pękam :)

extraper
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-14 21:31:56
Katole się wkrótce skończą a zaczną islamiści a tam nie ma miłosierdzia i tolerancji

Anti-Religion
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-14 21:42:19
extraper - islamiści?? To są właśnie brednie którymi się straszy tępe ( wersja dla katolików, czytaj - boże, :-) ) barany. Jedną hołotę wytępimy to drugiej pozwolimy się panoszyć? To nie Paryż, u nas podskakiwać nie będą, bo w zarodku zdusi się to ch@lerstwo.

kamil3460
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-14 21:57:39
Ta dyskusja nie dotyczy Boga a tego co kościół robi. Bóg kazał rozdać wszystko biednym a kościół umie tylko gromadzić już dawno przestał głosić chwałę pana i stał się BAŁWOCHALCĄ

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-01-14 22:12:25
Kościół zawsze był nastawiony na dojenie społeczeństwa Nie okłamujcie się że o co innego może jeszcze chodzić


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800