Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sebek110974  13-01-18, 19:26 Zgłoś
+ 586 -
Dodano: 2013-01-18, 19:26:43   przez: sebek110974
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 586  Zgłoś nadużycie
16
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Wykopki
  •  Chcesz pogadać? Chodź tu!
Ukryj komentarze(221)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klisza08
    Ocena: 32 (glosow:66)
2013-01-23 10:40:15
rafal8-zmien prochy,bo na zmiane pogladow takiego woła jak ty jest juz za pozno...

b186384
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-08 21:00:28
Jesli dowody byly zbierane "stalinowskimi" metodami, czyli niezgodnie z prawen to nie mial prawa ich dopuszczac. Dlaczego wiec to zrobil a potem biadolil?

idler73
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-29 17:46:34
Ktoś bardzo skutecznie go zakneblował, bo powiedział prawdę. A w tym kraju prawdy się nie mówi, nigdzie i przez nikogo, szczególnie przez tych, którzy na ową prawdę się powołują. Podpisuje się pod opisem, chylę czoła, za odwagę Panie sędzio.

qwer1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-29 16:09:34
mcebury, jak wszyscy wiedzą, żyłeś w czasach stalinowskich i wiesz jak wtedy było, tak samo wiesz, jak jest teraz na przesłuchaniach, bo już tyle razy byłeś przesłuchiwany w dzisiejszej Polsce. I także mam rozumiec, że doskonale wiesz, że to nie był zamach, bo masz na to wiele niezbitych i potwierdzonych dowodów. Skoro jesteś taki obyty i doświadczony, to Ci powiem, że sędzia na sali sądowej nie powinien, a nawet nie może wygłaszac własnych opinii. Cytat "ale po za salą sądową jest chyba normalnym obywatelem który może wyrazić swoje zdanie" - przecież on nie był poza salą sądową...

Figoo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-27 20:25:12
Byłbyś prawdziwym członkiem w PRL.

tronko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-27 16:48:59
zydomasoneria

Kacpruh
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-27 13:45:06
Jego matka była w SB

MATEO1985
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-27 00:53:39
komentarz usunięty przez moderatora

Ferro
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-26 23:46:53
ziobro sie prawie zesrał przez niego, pytanie dlaczego?

adasko521
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-01-26 22:39:39
Igor, jestem z Tobą... Panie sędzio poparcie z Pruszkowa.....

cocu1944
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-25 17:40:02
Prawdziwy to z niego celebryta, ZWYCZAJNE PARCIE NA SZKŁO !

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 13:04:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Jordan54
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-01-25 05:13:56
Większej wiochy niż opis tego zdjęcia to nie widziałem.

mrxbox
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-24 22:48:34
chyba żydowskiego pochodzenia hehe

szalonyOrangutan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-01-24 22:16:54
yyy a kto to? nowy celebryta?

mckrzysiek007
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-01-24 20:43:43
Dobre, uśmiałem się:) Facet wypromował się w telewizji lepiej niż Anna Maria Wesołowska.

goorak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-24 20:21:03
down

extremetube
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-01-24 16:13:27
szmata a nie sędzia!

PostAmerykanka
    Ocena: -12 (glosow:28)
2013-01-24 15:23:54
Sędzia jest osobą moralno-wychowawczą. Tzn. ma prawo pouczać i kierować wedle prawej i moralnej postawy i może do tego używać swojego zdania i poglądów. Debile doczepili się z Pisiakami, żeby zrobić kolejną aferę. Nagle odzywają się synowie generałów oj wielce Panowie obrażeni. ŻAŁOSNE.

PostAmerykanka
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-01-24 15:28:11
To śmieszne jak się wypowiadają, że to obraza dla Generałów, co powiedział sędzia. Ale on miał rację i pełne prawo do wypowiedzenia własnego zdania. W cywilizowanym kraju na oczach dzieci nie targa się staruszki po schodach. Zwłaszcza, że to świadek a nie osoba podejrzana. ŻAŁOSNE!

PostAmerykanka
    Ocena: -8 (glosow:22)
2013-01-24 15:30:13
I takie zachowanie porównał do stalinizmu, nie dlatego, że gówno wie, tylko po to by pokazać żal tej sytuacji i pouczyć, a to jego zadanie. Wielu sędziów w naszym kraju to marionetki, ale ten Pan jest jednym z niewielu szczerych, prawdziwych i INTELIGENTNYCH sędziów.

PostAmerykanka
    Ocena: -6 (glosow:20)
2013-01-24 15:33:04
DO CHOLERY OTWÓRZCIE TROCHĘ SWOJE TĘPE UMYSŁY! ON nie skomentował procesu politycznie. To było jego własne, wewnętrzne uczucie do KONKRETNEJ sytuacji - minowicie jak potraktowano świadków, chociażby nie zwracając uwagi na wiek i dzieci w okół. Sędzia do własnych odczuć ma pełne prawo. Ma pouczać!

fernando71
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-01-24 16:31:32
Widze ten awatar i wiem co powiesz. Wybielasz zdrajców POlski a tych co o nia chcą zawalczyć mieszasz z błotem. W roku 1983 miałem 16 lat. Sb zabierało mnie ze szkoły zastraszali biciem. Posądzano mnie o rozwieszanie ulotek. Wszystko to po to, by zastraszyć ojca który działał w NSZZ S.

fernando71
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-01-24 16:36:59
W tym czasie takie gnomy jak ten na fotce miały sie niezwykle dobrze. W klasie tez był jeden synek milicjanta, niby równy starał sie byc, bo czuł lekką separację. Lecz szybko przy byle okazji zaznaczał swoją "przewagę". Nikt mi nie powie o że "toto" ma człowieczeństwo w sobie.

fernando71
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-24 16:40:41
Ojciec nigdy nie wystapił o odszkodowanie za łzy rodziny, ile to razy nie wracał zabierany przez SB. Zmarnotrawiona została ta walka z tamtym systemem... tamten system rządzi nadal.

womack
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-24 17:26:07
Powiedz mi tylko dlaczego go nie uniewinnił, jak wcześniej gangsterów z Pruszkowa, skoro taki z niego wychowawca-moralizator, czyżby się bał że przesadzi?

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-24 21:40:39
Co jak co ale PostAmerykanka ma rację. Gościu wyraził swoje zdanie (mamy wolność słowa) a politycy chcą go z gównem zmieszać po porównał metody dzisiejszych funkcjonariuszy do tych z czasów stalinizmu... Ale taka jest ku(r)wa prawda. Wszędzie tak jest. Nocne przesłuchania, trzymają cię kilka godzin w

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-24 21:44:04
...w środku nocy, przynoszą papiery do podpisania, nie dają przeczytać nawet co to jest tylko masz podpisać bo późna godzina i nie ma czasu. Zastraszają cię, szydzą z ciebie, biją, pałują po piętach bo ból jak ch(u)j a śladów nie ma, wmawiają ci że koledzy cię sprzedali i mają dowody na to że to ty j

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-24 21:48:46
..to ty jesteś winny. Dostajesz po łbie za samo to że tam jesteś. Na przesłuchaniach robią wszystko żebyś zmiękł. Zawsze tak było! I wszędzie tak jest! Czy to za stalinizmu czy dziś. Tak samo są ch(u)je bezkarni i robią co im się podoba.

jastu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-24 22:04:34
sędzia nie jest od wyrażania swojego zdania ani od jak to określiłas pouczania ale od wydawania wyroków w świetle obowiązującego prawa, wszystkie twoje wpisy to jakiś bełkot. Jeśli zrównujesz targanie babci po schodach, nawet w nocy, do wyroków śmierci z czasów stalinowskich, no to brawo.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-24 22:09:55
Ty ale po za salą sądową jest chyba normalnym obywatelem który może wyrazić swoje zdanie na jaki tylko temat chce nie? Sędzia ma sądzić i ch(u)j tak? A mechanik tylko naprawiać, nurek ma tylko nurkować?

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-25 07:46:53
mcebury bandyta zasługuje na takie traktowanie. Nie może czuć się bezkarny.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 12:57:28
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-25 13:25:18
Powiedz to babie której antyterroryści zęby wy(jeb)ali... Bidni pomylili piętra... Nawet dowodów twojej winy nie mają a karzą cię jak jakiegoś zwyrodnialca za samo to że jesteś podejrzany, nadużywając przy tym władzy!

O-ksana
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-01-24 13:15:03
Nazwisko tesz ma takie prawdźiwje polskje... (fpis sponsorowały literki: tn6hna)

wisoni
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-24 11:00:00
Przecież autorowi wiochy nie chodziło o podziwianie tego gościa. Tytuł to ironia ukazująca jak wygląda sprawiedliwość w Polsce.

korsarz7
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-24 09:49:13
to jest ten co uniewinnił ta zgraje z Pruszkowa ciekawe ile mu zapłacili...

sebbed
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-24 08:50:14
komentarz usunięty przez użytkownika

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-01-24 02:50:44
ku*wa loda mu zrob to nie jest miejsce na wyrazanie podziwu

sopelzlotow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-24 01:25:14
sory ze na 3 komenty ale w jednym sie nie da minus wiochy i wiocha dla wiochy.pl

sopelzlotow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-24 01:23:42
niech walczy w naszym imieniu w brew tym rządom i niech oni wiedza ze nas jest wiecej i mozemy zrobic to co w innych krajach sie dzieje juz od dawa, ruszymy obalimy powiesimy zdrajcow CO Z TA POLSKA? jak zwykle lepiej juz bylo? lepiej moze byc! niech wiedza ze narod nie spi pokój mieszkańcom polski!

borys88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-01-24 01:22:18
Sprzedajna marionetka nic więcej. W tym chorym kraju jedyną siłą która trzyma za mordę polityków są służby specjalne. O poziomie naszej klasy rządzącej raczej nie trzeba się rozpisywać, każdy widzi co się działo i nadal dzieje. Jak pozwolimy takim sprzedajnym świniom dobierać sie do służb to będzie

borys88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-24 01:30:14
początek naszego końca jako suwerenne państwo. Nie dajcie sobie zamydlić oczu, jest tylko jedna siła której zależy na ograniczeniu kompetencji służb ale my jako zwykli obywatele na pewno na tym nie zyskamy.

sopelzlotow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-01-24 01:20:53
strony z ktorej sie da a ktos powie co mysli i zaraz jest znienawidzony i probowany zdeptania i usuniecia bo moze zaszkodzic i duzo powiedziec bo jest to madry czlowiek widzacy co sie dzieje i mowiacy otwarcie o tym co widzi dlatego chwała mu za to niech nam zyje sto lat i niech walczy w naszym imien

sopelzlotow
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-24 01:18:57
wyrok wydal jaki wydal. kazdy z nas widzi co sie dzieje z naszym krajem kryzys jest wicemarszalkowie dostaja po 40 000 premi za dobra praze ulgi skracaja podatki podnosza fotoradary stawiaja tlumaczac bez sensu ze bedzie mniej zgonow na drogach gdzie tu sens i gdzie logiga chca nas wydymac z kazdej s

cokolino123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-24 00:57:42
sebek110974, ale za co konkretnie go wielbisz?bo wydał wyrok?

Bezpardonowy666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-24 00:26:53
W państwie prawa bandyta ma się bać! Od tego jest presja psychologiczna i długie przesłuchania! (Standard w pracy KAŻDEJ policji, w każdym cywilizowanym kraju). Metody tym bardziej zasadne, że w sprawie oprócz korupcji był jeszcze wątek morderstwa i handlu ludzkimi organami!

Bezpardonowy666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-24 00:28:21
Za stalinizmu to wyrywano paznokcie, łamano kości i rażono prądem, nie a grożono paluszkiem i mówiono podniesionym tonem do jakichś ciot, które chciały iść lulu przed dobranocką! Widać, że ten wychowany pod maminym kloszem błazen nawet porządnie nigdy kopa w d*pe nie dostał, bo wtedy by rozumiał czym się różni dziecinada do prawdziwych tortur!

PostAmerykanka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-24 15:26:14
Jesteś śmieszny. Żałosne jest jak synowie generałów nagle odzywają się : Jakim prawem mógł tak porównać". Przecież to śmieszne. Robienie z niczego balona medialnego. Miał pełne prawo do takiej wypowiedzi, bo sędzia jest osobą moralno-wychowawczą i może wyrażać własne zdanie. Poza tym tak sie nie robi

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-07 12:01:14
W celu umoralniania kogokolwiek, najpierw samemu być ok. To on był sędzią i wypuścił mafię. Porównanie działania służb do czasów stalinowskich jest podwójnie śmieszne. Po pierwsze usłyszeć to z jego ust, kiedy jego starzy służyli w SB. Po drugie nikt nie łamie paców, nie wyrywa paznokci i zębów. Nikt nie strzela w potylicę i nie grzebie w nieznanych miejscach tylko za to że może mieć inne poglądy i być "wrogiem ludu". Po za tym co to za odwaga atakować IVRP i służby ... to zwykłe podlizywanie się władzy.

cannabiscup
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-23 23:18:55
szkoda, że musi umrzeć

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-01-23 22:51:01
Sędzia stuleja. Znajdźcie w wyszukiwarce google grafika "stuleja". Pierwszy obrazek odzwierciedla rządy PO i ich ludzi.

benex
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-23 22:26:28
rafal8 zmień psychiatre

benex
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-23 22:24:24
jak to jest polak to ja jestem chińczyk, ten kto wrzucił te bzdure ma nieżle naje... we łbie

Mantech
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-24 13:01:20
Masz rację. To syn SB-eków. Cała prokuratura, sędziowie po 1945 to narzędzia i ludzie NKWD, potem dzięki protekcji ich synowie i wnuczęta dostawali się na studia prawnicze i zostawali w zawodzie. Do dziś ta grupa zawodowa przesiąknięta jest krwią NKWD-owców.

zanenciarz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-23 22:14:51
Prawdziwy ktorego za prawde będą politycy sądzic ,

faxteljacek
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-01-23 22:10:22
"chylę czoła" chyba trzeba się pożegnać z wiochą....jeśli "wielkim polakiem" administratorzy nazywają sędziego babrającego się polityką..... 1.lekarz łapówkarz2.nocne przesłuchania są OD LAT DO DZISIAJ3. nadmuchana sprawa. 4. sędzia latajacy na sznurku donka jest "wielkim człowiekiem"..żenada

mmcs
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-23 21:52:05
i dlatego wyjechalem z polski i dlatego nie mam zamiaru wracac a wam zycze ,by zylo sie (wam) lepiej hahahahahaahha

polinux
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-23 21:31:00
Polsk riksdag (pol. polski riksdag, polski parlament, sejm) – określenie funkcjonujące w społeczeństwach skandynawskich, oznaczające burzliwą, chaotyczną i bezproduktywną dyskusję, w szerszym znaczeniu: bezład, chaos. Powstałe w XVIII w. jako krytyczne stereotypowe określenie stosowanej w sejmie Rzeczypospolitej zasady liberum veto. Negatywna wymowa tego stereotypu we współczesnym j. szwedzkim nie straciła na sile i określenie ma nadal pejoratywne znaczenie. (z wiki)

Mr.Spook
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-23 21:17:58
Chętnie bym zobaczył egzaminy na prawie tego pana i egzaminy innych nie spokrewnionych z sb ludzi, którzy dostali takie same oceny... a na aplikację sędziowską się nie dostali, i tyle o uczciwości tego syndziego

rafal8
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-01-23 21:17:51
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Spook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-23 22:13:59
komentarz usunięty przez użytkownika

fiocha.pl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-23 21:00:23
To on grał policjanta w "Rodzinie zastępczej"...?? ;)

sol0520
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-01-23 21:13:42
komentarz usunięty przez użytkownika

michu8611
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 09:24:59
Nie kolego, posterunkowego grał Król Julian :D

decybeliusz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-01-23 20:58:25
Miał osądzić łapówkarza, osądził - ale przy okazji oskarżył tych co złapali łapówkarza, co skutecznie odwróciło uwagę od tego że ŁAPÓWKARZ został skazany... to nie jest rola sędziego - sędzia nie powinien komentować wyroku politycznie

satellite1984
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-01-23 20:37:35
nasze sluzby nie sa doskonale i wiemy o tym gdyby zamiast orła powiesił sobie JP 100% to co wtedy bylby fajny a teraz nie jest

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-23 19:45:07
A moze jakies wytlumaczenie? kto to jest? co zrobil? nie kazdy wie.

klisza08
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-01-23 20:36:58
wez wlacz telewizor zamiast kurczyc sie przed komputerem i sluchaj,sluchaj jaj jaj!....

Maryyyjusz
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-01-23 19:16:43
komentarz usunięty przez moderatora

vonSupremo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-23 18:58:54
zdebilony tytuł zdjęcia!!! facet wykonał swoją pracę i jest bohaterem???

Bucychrust
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-23 18:50:49
PIS of s*it^^

HelenaPazdzioch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-23 18:12:23
Zęby ma tragiczne

mbdl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-23 17:12:00
Posterunkowy z "Rodziny Zastępczej"?

rafal8
    Ocena: -24 (glosow:46)
2013-01-23 16:33:22
najwieksze zaufanie w Polsce ma Bronisław Komorowski 68%!!!!Jarosławowi Kaczynskiemu nie ufa 54% Polaków!!! Wszystko jasne!!!! Ale PISekta powie ze sondaze kłamia a prawde mówie tylko te gdzie sa korzystne dla PISekty!!! Jak widac Polska nie spi juz od 6 wyborów!!!

rafal8
    Ocena: -15 (glosow:35)
2013-01-23 16:53:48
i dodam ze nie jestem za PO bo to taka sama banda złodzieji jak i PIS

womack
    Ocena: 11 (glosow:27)
2013-01-23 17:05:11
Dowodzi to jedynie że machina propagandowa nawet z cepa zrobi męża stanu, a z każdego, kto chce zrobić coś z tym polskim postkomunistycznym bagnem, uczyni wroga publicznego. Nic więcej.

mkrg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-23 18:11:30
Pierdzielisz, tam żadnego normalnego nie ma.

Mr.Spook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-23 20:35:36
komentarz usunięty przez użytkownika

cokolino123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-24 00:54:14
dlaczego porównujesz Prezydenta z posłem? Prezydent zawsze ma dobre sondaże bo zazwyczaj nic nie robi tylko się ładnie uśmiecha na uroczystościach państwowych i na wyjazdach.

LE73
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-01-23 16:22:11
Prośba jak ktoś skończył tylko podstawówkę, albo parę lat kiblował niech się nie wypowiada. Jeśli ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem to niech nie interpretuje tekstu. Ten Sędzia który chyba ma problemy z logicznym myśleniem mówi co mu kazali.

taksido
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-23 22:51:30
Ty się ignorancie nie wypowiadaj, jak ktoś nie ma szkoły nie znaczy, że jest głupi cepie.

miki44
    Ocena: 7 (glosow:31)
2013-01-23 16:18:19
Ludzie, co wy wypisujecie? Przecież mamusia tego pana była ubekiem.To tak jakby wyroki Niemczech w sprawach członków SS wydawał syn gestapowca.

womack
    Ocena: 14 (glosow:28)
2013-01-23 16:17:06
Sędzia który skazuje za łapówkę, a następnie oczernia tych którzy mu podejrzanego wraz z dowodami doprowadzili, nota bene zaprzeczając sam sobie, jest zwykłym pajacem i powinien być pozbawiony możliwości wykonywania zawodu. Inna sprawa, porównaniem metod ABW do stalinowskich przesłuchań zbłaźnił się.

Buahahahah
    Ocena: -15 (glosow:43)
2013-01-23 15:50:36
PISowskie bydło zawsze się rzuca na tych, którzy śmią wytykać bolesną prawdę. Prawdę, która boli PISiorów. No ale to podgatunek małpy więc co się dziwić :))

hanauer
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-01-23 15:49:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Spetro
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-01-23 15:41:46
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
    Ocena: -16 (glosow:38)
2013-01-23 15:34:20
To jest wolność słowa... Gość porównuje działania dzisiejszych funkcjonariuszy do tych z czasów stalinizmu i go próbują za to uj(eb)ać, a te pisowskie ku(r)wy bez jakichkolwiek dowodów oskarżają innych ludzi o zamach/mord i nie ponoszą za to żadnych konsekwencji...

mariom460
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-01-23 17:32:02
Mamy prosić bandytów by się przyznali bo inaczej nie będziemy mogli ich ukarać?? Oczywiście tych co kradną miliony, bo kogoś kto ukradnie rękawiczki z marketu można było by nawet rozstrzelać, a i tak nikogo by to nie oburzyło.

mcebury
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-01-23 18:02:26
Powiedz mi kto i poco by chciał dokonywać zamachu na tego karła?

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-23 20:10:45
No jasne, czegoś takiego jak zamachy nie ma, wszyscy się kochają:) Kennedy pewnie dostał w głowę jakimś kamieniem który wyskoczył spod koła, co nie??

fernando71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-23 22:01:26
Gdybys miał magiczny przycisk anonimowego zabijania na klawiaturze, pierwszy bys go wciskał. Widac jak pełen jestes nienawisci.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-24 10:59:36
Ani Rucholom ani Rządowi nie na rękę ta KATASTROFA.... Żadnej z tego korzyści. Ruski Polskę mają głęboko w dupie, a gejasze z PO i tak mieli na kaczora wyj(eb)ane bo i tak by nie wygrał kolejnej kadencji więc po co tu tyle smrodu bez celowo robić? Kennedy nie leciał samolotem tylko został odstrzelony

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-24 11:29:07
Kaczyński miał jaja i przez to był nie lubiany, pojechał do Gruzji by sprzeciwić się atakowi moskali na suwerenne państwo. Nie zapominaj, że leciało też wielu przedstawicieli sił zbrojnych RP.

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-24 13:54:00
Tak, oraz prezesów banków i duchownych... Cały widz polegał na upolitycznieniu święta przez kaczora, poleciało tam dużo nie potrzebnych ludzi. Zero organizacji wszystko szybko szybko żeby zdążyć przed premierem.... Więc za skutkowało to tak jak za skutkowało...

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-24 17:30:28
co jak co, ale ktoś to dobrze zorganizował

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-24 21:27:54
Taa. Świetnie zorganizowali. Tamtego dnia nie powinni nawet wylecieć bo warunki pogodowe na to nie pozwalały, a jak już się wypuścili to uje(ba)ło im się że za wszelką cenę nie będą w Moskwie lądować bo będą mieli dalej...

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 07:51:22
Jak to nie pozwalały? JAK 40 jakoś wylądowała tam tuż przed nimi i zginęła przez to tylko jedna osoba i to prawie 2 lata po katastrofie. Ale po co kombinować, mamy klatka po klatce nagranie tej tragedii, gen.Petelicki o tym mówił, o dziwo też już nie żyje.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 12:37:33
Wkręcaj sobie dalej ideologie tego małego klona... Tak to był zamach. Tusk powołał ludzi do zestrzelenia samolotu...

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-07 13:28:55
Oglądałeś Anatomię Upadku?? Słyszałeś co o tym mówią profesorzy, którzy mają o tym pojęcie?

imik
    Ocena: 13 (glosow:27)
2013-01-23 15:26:19
gdyby nie jego rodzice współpracujący z SB za komuny ten parch nigdy nie zrobiłby kariery.... tak jak większość... nie tylko sędziowie są potomkami komuchów... poczytajcie o rodowodzie olejnik , lisa itp itd banda czerwonych knurów

iamondine
    Ocena: 16 (glosow:18)
2013-01-23 15:23:55
Skoro chylisz czoła, to dlaczego umieszczasz go na wiocha.pl?

biglol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-23 15:21:39
On wygląda jak jeden koleś z Killzone 3 :)

hopek20o
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-01-23 15:09:11
to jeszcze się nie powiesił ?

robcar1
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-01-23 15:02:39
I jak w tym kraju żyć jak mieszkają tu takie sebki i tuleje...

greenhunter
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-23 15:00:08
Twoja w awatarze także nie powala

poisonkrk
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-23 14:47:15
Ale wiocha ze chylisz czoła?Czy wiochą jest on?Czy moze system w Polsce?Bo opis jakis do bani troche jak na stronke wiocha.pl

JARO102A
    Ocena: 18 (glosow:22)
2013-01-23 14:44:52
Mama w SB i w Milicji za PRL-u ( system totalitarny) przypominam tym którzy zapomnieli lub nie wiedzieli a syn to opoka sprawiedliwości w " państwie tzw. demokracji. W I O C H A na maxa!!!!!!!!!

standardowyy
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-01-23 14:32:55
fleituch nie Polak, nie potrafił nawet prosto Orła Polskiego na szyi zawisić, porazka gość...

adrian007
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-01-23 14:25:45
Hm!... Najbardziej zaintrygował mnie tytuł. "Prawdziwy Polak, chylę czoła!" - a jednocześnie trafił na wiochę. Czyli co? Ironia :) A może autentyczny podziw autora? Ja się do tej pory zastanawiam :)

Astalavista
    Ocena: 25 (glosow:29)
2013-01-23 14:24:01
Był sędzią pomocniczym w procesie mafii pruszkowskiej. Przypominam - oskarżeni zostali uniewinnieni.

greenhunter
    Ocena: -14 (glosow:20)
2013-01-23 14:58:37
To nie wina sędzięgo tylko prokuratorów

cokolino123
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-01-23 14:14:05
Pochodzi z Polski więc jest prawdziwym Polakiem, ale niestety wyrok jest na zamówienie polityczne.

wojtek1188
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-01-23 14:00:39
metody wydobywania z ludzi prawdy są kontrowersyjne, tak było jest i będzie a ten sędzia dał temu światło dzienne za co prokuratura już mu podziękowała. oczywiście PO się cieszy, bo przecież Oni na pewno robią to inaczej, bo nic nie robią ;)

jedziemmalina
    Ocena: 12 (glosow:24)
2013-01-23 13:55:00
Stuleja je.bana

marceli127
    Ocena: 10 (glosow:22)
2013-01-23 13:51:04
To niestety ale prawdziwy komuch ale to nie jego wina tak został wychowany

linkin810
    Ocena: -23 (glosow:39)
2013-01-23 13:41:55
przynajmniej jeden sie nie boji tych psełdoreligijnych pajaców z PIS

cokolino123
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-01-23 14:15:19
no, nie boi się PiSu, za to boi się PO. Pięknie wlazł im w du...

klisza08
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-01-23 14:33:37
a za pare miesiecy,kiedy zacznie im fikac odwiedzi go seryjny samobojca...

Buahahahah
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-01-23 15:44:07
Ten seryjny morderca mógłby wziąć do nieba jeszcze drugiego kartofla...

aryan
    Ocena: 15 (glosow:29)
2013-01-23 13:35:21
Wygląda jak rasowy żyd.

damiano093
    Ocena: 10 (glosow:20)
2013-01-23 13:34:22
gębę ma jak małpiszon

keebel
    Ocena: 16 (glosow:30)
2013-01-23 13:29:04
Dyspozycyjny sędzia! jak dziennikarz faktów który po reportazu mowi co trzeba myslec. zamiast wydac wyrok, uzasadnienie i zamknąc ryja to on gratisowo interpretuje politycznie i gwizdorzy. Żal cie sebek110974 - wracaj do świniów i kurów!

sebek110974
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-01-23 14:15:59
Piszesz jak gimbus...zapomniałaś "krowów" dopisać

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-24 06:50:51
szczur wracaj do krowów i kur.ów

DeiVXX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-23 13:27:44
Czy mi sie zdaje czy on przypomina G-mena z HF xD

lola8940
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-01-23 13:24:58
Dajcie spokój z tym drzewem genealogicznym. Wy znacie swoją historię? Ja tak do końca też nie i nie będę się przejmować, że moja prababka była Niemką tylko dlatego, że mieszkała w Prusach Wschodnich, czyli terenach zagrabionych przez Niemców. Każdy odpowiada tylko za siebie.

asand
    Ocena: 15 (glosow:27)
2013-01-23 13:23:54
"Prawdziwy" Polak z "prawdziwie" polskiej rodziny z tradycjami rodem z SB. Czas wyjechać z tego kraju na zmywak do Londynu skoro teraz tacy "prawdziwi" Polacy...

lola8940
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-23 13:22:39
komentarz usunięty przez użytkownika

gomez993
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-01-23 12:23:02
Chyle pęto na jego czoło !

pablos6
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-01-23 12:12:47
Awanse czekają. Przydupas władzy się nam ujawnił.

pablos6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-23 12:11:38
komentarz usunięty przez użytkownika

samara18
    Ocena: 25 (glosow:37)
2013-01-23 12:08:17
SB-eckie metody dzialan zna chyba z opowowiesci swojej matki

numa
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-01-23 12:05:32
Sędzia Jajec.

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-01-23 11:45:52
oho! Jarosław Boberek to muj ulubiony aktor!

kordek76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-23 11:40:53
komentarz usunięty przez moderatora

kudi2012
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-01-23 11:25:43
Tylko ten mądrala, który to umieścił to ciekawe czy wie jaka była rola tego Pana w procesie w sprawie Rywina

intruz_2004
    Ocena: 20 (glosow:44)
2013-01-23 11:03:26
Igor Tuleya- syn Lucyny Tulei funkcjonarjusza MSW z 30 letnim stażem w resorcie spraw wewnętrznych, później została tajnym współpracownikiem biura „B" gdzie prowadziła 10 agentów. W teczce TW „Lucyna” znajduje się kilkadziesiąt osobiście przez nią podpisanych pokwitowań odbioru pieniędzy.

turandot
    Ocena: -20 (glosow:44)
2013-01-23 11:45:56
I co z tego? A Ty czyim jesteś synem albo wnukiem????

cavefalcon
    Ocena: -6 (glosow:24)
2013-01-23 12:20:20
komentarz usunięty przez użytkownika

mrpower
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-01-23 13:55:09
Oj tam w tym momencie to mało jest ważne czyim był synem, ważne jest że gładko i bezboleśnie włazi "tuskom" w dupę ...

mariom460
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-01-23 20:17:10
turandot ja jestem wnukiem żołnierza AK, który po wojnie był tępiony przez takich ludzi jak rodzice tego sędziego i pewnie jak on sam, bo wątpię, żeby wyrósł na porządnego człowieka dorastając w takim otoczeniu . Jeśli jakimś cudem by wyrósł, to zapewne miałby inny zawód.

jempsy
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-01-23 10:53:28
prawdziwy Polak wygladajacy jak zmutowany holender nie znajacy swojej historii !!

Fleuri
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-01-23 10:52:20
Sędzia Igor Tuleya w uzasadnieniu stwierdził nawet, że taka postawa gangstera zasługuje na szacunek i pochwalił go słowami: "Pan oskarżony, tak jak kierował grupą przestępczą, tak i zakończył własny proces karny, szybko i bez niepotrzebnych słów" (i się gangster wywinął...ciekawe czemu ;p)

turandot
    Ocena: -15 (glosow:27)
2013-01-23 11:49:16
Z braku wystarczających dowodów.W Polsce nie ma ławy przysięgłych,sędzia sam ocenia materiał dowodowy, jeśli są luki albo wątpliwości, to przemawia to na korzyść oskarżonego.Nawet 100 minusów nie zmieni tego, co napisałam.

doradca
    Ocena: 15 (glosow:27)
2013-01-23 10:47:56
Typowy frajer:)

powaga1969
    Ocena: -14 (glosow:30)
2013-01-23 10:44:14
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: 18 (glosow:44)
2013-01-23 10:43:15
Mamunia Igorka to pani Lucynka,byla pracownica SB.Posluszny chlopczyk wyniosl z domu wszystko co najlepsze...Czego sie czepiacie?;-))

michu8611
    Ocena: 18 (glosow:24)
2013-01-23 10:41:25
Podobny trochę do Tołdiego z Gumisiów :)

peterman1994
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-01-23 12:14:23
Tak się też zachowuje ;) A Tusk to Księciunio

CHESTER7777
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-01-21 05:36:34
Skoro darzysz go takim szacunkiem to po co go wrzucasz na wioche??? :p

przemek5d
    Ocena: 21 (glosow:43)
2013-01-20 16:24:52
uniewinnił bossów pruszkowskiej mafii: rozboje, haracze, narkotyki itd a do więzienia trafiło co najwyżej kilku żołnierzy. Mogę przed nim pochylić ale coś innego

sebek110974
    Ocena: -21 (glosow:31)
2013-01-20 16:37:03
masz dowody?

ferdal
    Ocena: -16 (glosow:36)
2013-01-20 16:37:13
To nie jego wina,tylko prokuratury,która nie potrafiła przedstawić dowodów.

opiekuneczka21
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-01-23 11:34:04
Ferdal i Sebek zgadzam się a Wami w PL nie jest tak łatwo udowodnić cos komus muszą być świadkowie a tacy sie boja przed zemstą więc o jakich dowodach mowa?

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 8 (glosow:28)
2013-01-20 14:35:15
Dlaczego sędzia Igor T. znalazł się tu jako absurd?

sebek110974
    Ocena: -17 (glosow:21)
2013-01-20 16:33:03
jako absurd?

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 14 (glosow:28)
2013-01-20 16:40:04
Myślałam, że na tej stronie są absurdy i stąd taka nazwa portalu. Ale może jeszcze nie znam wszystkich zasad.

klisza08
    Ocena: 6 (glosow:22)
2013-01-23 10:55:16
fellatio-idz robic to,co potrafisz najlepiej i nie zaprzątaj polityka swojej glowiny jakze wytrząchanej wyczerpującą pracą.A jesli masz akurat przerwe-to powiem Ci-sedzia T.jak najbardziej tutaj pasuje.Niby niezawisly-a wyrazajacy swoje subiektywne opinie przy orzekaniu wyroku.Postawa nieetyczna...

oburzony
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-23 13:38:37
Niezawisły tzn. taki, który nikomu nie podlega. Co ma do tego subiektywizm? Obiektywizm jest nierealną do osiągnięcia mrzonką, wyrok zawsze będzie wynikał z subiektywnej oceny sędziego. Co ma do tego etyka? Jesteś zwyczajnie głupia, nie znasz znaczenia wyrazów, którymi się posługujesz.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-23 13:46:39
Niezawislosc podobnie jak obiektywizm takze ociera sie o mrzonke.A jednak caly czas o niezawislosci sadow pieja.O obiektywizmie w mediach rowniez.A tak na marginesie-Fellatio-Oburzony.Oburzony-Fellatio-poznajcie sie i ulzyjcie sobie troszke.Praca agenta jest wysoce wyczerpujaca.

oburzony
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-01-23 14:13:21
Pieją, Ty coś tam słuchasz i co z tego wynika? Ano nic, bo nie radząc sobie z językiem ojczystym, trudno o pełne zrozumienie przekazu i otaczającego Cię świata. Przez co jesteś jak ten mały, zbłąkany kundelek wyrzucony gdzieś pod lasem i pozostawiony na pastwę losu, który dużo szczeka.

oburzony
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-23 14:18:13
Szczeka nie dlatego, że ma coś wartościowego do przekazania, tylko dlatego, że się boi. Wszechobecna paranoja, agenci, spiski, tajne układy. Zajmij się czymś prostszym, bo - mimo że dostajesz plusy od podobnych ułomków - analiza wydarzeń politycznych nie jest i nigdy nie będzie Twoją mocną stroną.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-23 14:25:06
a co Ty wiesz o moim zyciu,zakompleksialy lichotku?Jestem szczesliwa i chcialabym,zeby Polska byla Polską a moi rodacy czuli sie pewnie we wlasnym kraju.Purysto od siedmiu bolesci-masz w sobie tyle zlych emocji,ze czepiasz sie slowek.Swiadczy to o potwornej frustracji-przyznaj sie staciles prace?

oburzony
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-01-23 14:54:57
Wysłałbym Cię do kuchni, ale jeśli przypadkiem okazałoby się, że Twój kulinarny kunszt dorównuje temu w analizie osobowości, to moglibyśmy mieć kilka niewinnych istnień na sumieniu. Poza tym zabawnie jest obserwować, jak się wijesz.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-01-23 15:30:35
z tonu Twojej wypowiedzi wnioskuje,ze jeszcze nie spotkales sie z Fellatio,stad tyle sarkazmu i napastliwosci w wypowiedziach.Wez sobie jakas mila "kucharyje",ktora wychedozysz przy piecu i wtedy pogadamy o moich zdolnosciach kulinarnych,tudziez-analitycznych...

Buahahahah
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-01-23 15:47:32
Rządzi PIS, a Polakom wstyd. PIS jako opozycja, a Polakom wstyd. PIS należy wytępić - jak najszybciej zdelegalizować tą sektę.

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-23 19:39:09
Klisza08, nie osądzaj mnie po nazwie konta. Akurat prawo nie jest mi obcą dziedziną od kilku długich lat i szybko nie przestanie nią być. Ja nigdzie nie oceniłam Tulei, po prostu zdziwiło mnie, że ktoś, kto go ceni, wrzuca go jako absurd.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-01-23 20:11:15
Fellatio-Club-nie chce byc niegrzeczna,ale ktos komu prawo nie jest obce, powinien byc przenikliwy i dostrzegoac ironie w przekazie...Inaczej interpretacja paragrafow moze spalic na panewce i wykluczenie z palestry murowane."Nie wystarczy kuc-trzeba temat czuc"jak mawia studenckie przyslowie...

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-23 21:05:24
Sebek110974 mógł więc zastosować cudzysłów w tytule, nie byłby nieścisłości. Inaczej robi się z tego interpretacja niczym wiersza Szymborskiej i na dwoje babka wróżyła. A niegrzeczna już byłaś w pierwszym poście pod moją wypowiedzią.

klisza08
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-01-23 23:01:40
czy Ty wszystko musisz miec podane"lopata do glowy"?A jakich reakcji spodziewasz sie po nadaniu sobie takiego nicka?Powiem Ci w sekrecie,ze na takiego"wabia"niepredko znajdziesz partnera.Natkniesz sie predzej na dresiastego j@bake,ktory lubi szmaty.I po co Ci to,panno z fakultetami-sponsora szukasz?

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-24 16:53:51
Może mnie oświeć i powiedz, skąd wyciągnęłaś wniosek,że ja tu kogoś szukam? Mam męże i jestem młodą, spełniającą się kobietą z, o zgrozo, udanym życiem seksualnym w dodatku. Jeżeli słowo FELLATIO wydaje Ci się tak gorszące, to odwróć od niego oczy, bo ja w nim nie widzę nic złego.

FELLATIO-CLUB
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-01-24 16:57:16
Nie będę już kontynuować z Tobą tego wątku,bo przyczepienie się do nazwy konta człowieka, o którym nic nie wiesz, jest dla mnie bardzo małostkowe i, wybacz, śmieszne.

saviola1
    Ocena: -12 (glosow:24)
2013-01-19 22:00:22
hmmm wiecie powiem tak: nie dostrzegam w tym żadnej wiochy, nie widzę też powodu dla którego trafił tutaj? no chyba ze tylko i wyławiacz nie to ze zadziwia nas to ze jest facet konkretny i sprawdza się w tym co robi?

rafal8
    Ocena: -38 (glosow:56)
2013-01-19 20:07:36
Ale nie bał sie poruszyc gniazda pisowskich szerszeni!!! I powiedziec ze ta partia znecała sie nad starszymi ludzmi

Podlasiak1977
    Ocena: 14 (glosow:30)
2013-01-19 21:54:28
sa dowody?

klisza08
    Ocena: 32 (glosow:66)
2013-01-23 10:40:15
rafal8-zmien prochy,bo na zmiane pogladow takiego woła jak ty jest juz za pozno...

cokolino123
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-01-23 14:19:56
yyy, a co z tym ma wspólnego PiS? Przecież oni już nie rządzą od przeszło 5lat!!!!!

fargo120
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-23 15:29:53
cokolino123 eee, no co ty ? Nie wymagaj od nich myślenia, to za trudne i za bolesne. Jeszcze im się zwoje mózgowe wyprostują :)

rafal8
    Ocena: -16 (glosow:20)
2013-01-23 16:29:03
tępe PISowskie kmioty!!! to za rzadów PISu bito starszych ludzi przez CBA!!! Nie wypowiadajcie sie i nie chodzcie na wybory bo szkoda mi was!!!!aco ma do tego PIS hahahaha jaka ty tepa

pp-eter
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-23 17:38:39
rafal8 powiedz co bierzesz bo dobrze kopie ?

klisza08
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-01-23 18:12:58
POżywki,POpalacze,POkaine:-D

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-01-23 19:15:58
rafal8 zamiast na haju pisac glupoty na wiosce idz lepiej pomagac swoim pryncypalom z PO montowac fotoradary,moze do tego bedziesz sie nadawal. ocena rzeczywistosci u ciebie jest troche niepokojaca wiec nie wycieraj literek na klawiaturze piszac takie glupoty,bo moze sie komus jeszcze przyda:)

peterman1994
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-24 00:08:20
Wydaje mi się, że w przypadku rafala8 to może być jakieś poważne zboczenie. Irytuje innych swoją głupotą i ignorancją bo świadomość, że wszyscy uznają go za debila doprowadza go do erekcji.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-01-24 10:03:15
on jak sobie wyobraza kakao obecnego szefa rady ministrow to od razu eksploduje

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-24 21:28:10
slyszalem ze farbuje sobie wlosy na rudo i celowo nie wymawia R :)

turandot
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-01-19 14:12:42
Sebuś, ja też tak uważam ale.... nie rozumiem dlaczego robi za wiochę:)

sebek110974
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-01-20 16:54:35
nie on... a narobił wiochy....

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -24 (glosow:48)
2013-01-19 02:49:42
PISiory go nienawidzą a to bardzo dobrze o nim świadczy

neurotyczny_jan
    Ocena: -22 (glosow:46)
2013-01-19 16:33:41
bo PISiory to podgatunek człowieka.

Michu1945
    Ocena: 12 (glosow:22)
2013-01-23 11:53:36
neurotyczny_janie i analny_łowco. Wolę być podgatunkiem człowieka, z bardzo prostej przyczyny. Hitler też uważał, że podludzie ze wschodu nie zasługują na życie. Co się stało potem z "idealną, niebieskooką rasą Aryjczyków" w 1945 roku, to chyba sami wiecie? Także zważcie na słowa.

kostek7273
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-01-23 13:57:55
Michu tylko nie zapominaj,ze ta przegrana rasa aryjska,ma sie znacznie lepiej,niż zwycięzcy ze wschodu.

mariom460
    Ocena: -6 (glosow:28)
2013-01-18 22:33:06
Powiecie mi o nim coś ciekawego? Wiem tylko,że jego matka była w SB. Ale czasy dziwne może z komucha zrobił się bohater.

pajakpajak
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-01-18 22:39:00
Nie do końca, po prostu pracowała w Milicji a to nie jest równoznaczne z SB.

pajakpajak
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-01-18 22:44:16
Super express łatwo wydaje osądy.

Wera27
    Ocena: -1 (glosow:31)
2013-01-18 23:21:54
Nawet jeżeli jego matka byłaby w SB,co jest zapewne tylko kaczką dziennikarską,to co ma to wspólnego ze sprawą?Rodziny się nie wybiera.Co mają powiedzieć wnuki hitlerowców.Nie można odpowiadać za błedy rodziców. Tuleya ruszył g*wno i ma przechlapane.

mariom460
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-01-19 11:24:28
to napiszcie co takiego zrobił, chce się zając powiązaniami rządu z mafią czy coś?

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-01-19 13:57:55
Po prostu powiedział o dwa zdania za dużo , nie żebym się z nim nie zgadzał ale wychodzenie poza szereg jak widzisz nie jest mile widziane....

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-01-18 21:31:49
Jeżeli taki szacunek mu okazujesz to dlaczego wrzucasz go na wiochę ?

sebek110974
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-01-18 21:43:59
komentarz usunięty przez użytkownika

sebek110974
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-01-18 21:56:04
zajebiście zakamuflowane konto koniec...

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-01-18 21:59:08
Nie wiem co ma do tego admin po prostu jeżeli kogoś szanuję lub podzielam jego poglądy to nie wrzucam go na wiochę . Tu powinni trafić ludzie którzy doprowadzili do tego bezprawia .

sebek110974
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-01-18 22:50:29
pająk o co kaman?zrozumiałeś?tak nie do końca...

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-01-18 23:14:08
Trudno zrozumieć kogoś kto sam siebie nie rozumie.

sebek110974
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-20 16:52:27
atak był potrzebny..zrozumiesz?! pozdro

ns1007
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-01-18 20:55:24
A PISowcy chcą go za prawdę wykończyć i Ziobro za to że kazał działać bezprawnie innym boi się że go wsadzą i chce azastraszyć sędziów

TheGoral101
    Ocena: 9 (glosow:21)
2013-01-18 20:21:06
Chylisz czoła i wstawiasz to na wiochę? za niedługo matkę tu wstawisz pewnie bo ja podziwiasz

sebek110974
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-01-18 20:30:44
Twoją główna będzie...

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-01-18 21:20:22
Wiochą są próby dyskredytacji i zastraszania.

jarzab90
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-01-18 20:02:07
Nie wiem kto to jest, ale w tych czasach ktoś niewygodny z niewiadomych przyczyn popełnia samobójstwo. Poczekamy zobaczymy...

acer326
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-01-18 21:10:30
To jest sędzia Igor Tuleya na procesie dr.Mirosława G. i nadal żyje.A dlaczego jest godzien szacunku to już sobie doczytaj

sebek110974
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-01-18 21:19:19
z całego serca mu powodzenia życzę...z fartem jest sędzią i nie będzie to samobójca pierwszy w 4 rp

smutasekx
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-01-18 19:53:11
a kto to jest...?

acer326
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-01-18 20:13:28
Tego jeszcze nie wiemy,ale się fajnie komentuje

sebek110974
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-01-18 20:19:30
niezła ironia acer ale fajnie jest

sebek110974
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-01-18 19:52:21
I tu jest prawdziwy problem...zamiast zmierzyć się z "tematem" lepiej uciec i szydzić z g@wna pływającego w kiblu...spasdionej dziewuchy,księdza pedo..,ot prawdziwe oblicze wiochy...

krisbeer
    Ocena: -11 (glosow:25)
2013-01-18 19:50:39
Jak dla mnie ma gość jaja, szacun

cycafka
    Ocena: -9 (glosow:27)
2013-01-18 19:30:03
Ma jaja,szacun dla sędziego

acer326
    Ocena: 2 (glosow:38)
2013-01-18 19:29:29
Tak daleko bym nie wybiegał-po prostu sędzia z powołania który rzetelnie wykonuje swój zawód.Coś co powinno być normalne nas zadziwia

sebek110974
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-01-18 19:31:31
Człowiek który ma "papier?" i rozum

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:23)
2013-01-18 19:33:20
A co on sam jeden zdziała? Zadepczą go i uciszą.

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-18 19:37:58
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800