Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ech
Jeszcze trochę tej tapetki by się przydało
maniusiaaa  11-06-07, 18:42 Zgłoś
+ 465 -
Dodano: 2011-06-07, 18:42:09   przez: maniusiaaa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 465  Zgłoś nadużycie
21
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Kiedy chcesz dobrze
  •  Siekierezada w wersji hard
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cienkibolek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-11 20:20:12
asz, nie zwróciłem uwagi na makijaż, w sumie to wcale nie zwróciłem uwagi na twarz :D

sasuko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-28 21:13:58
dla mnie jest sliczna, jedyne co ja szpeci to wydenta japa

JanPawel2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-26 21:36:26
... gdyby była 15 lat młodsza.

lolek143
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-13 11:19:27
hahaha gdzie tu panterka ja widze zebre hahaha

cienkibolek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-11 20:20:12
asz, nie zwróciłem uwagi na makijaż, w sumie to wcale nie zwróciłem uwagi na twarz :D

metrostajl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-11 19:37:19
Jezeli Maarzenia sie nie spelniaja , to trzeba je czyms ztlumic xD Strasznie brzydkaa....

sebekhak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-11 13:39:57
Ładna dziewczyna :D

blady32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 13:15:13
daj jej namiar któryś-fajna,mietosił bym jak ciasto na kluchy

nieznajomy8585
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-09 21:47:40
Taka typowa dyskotekowa głupia, ohydna labadziara. Szkoda, że coraz wiecej ładnych kobiet robi z siebie takie paszczury.

asplex123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-09 17:07:33
nie rozumiem co fajnego widzą dziewczyny w doczepianych włosach???wisza jej takie strąki,ogólnie fajna tylko usta straszne

cacajki
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-09 15:56:20
Szczerze? Jak dla mnie bardzo fajna, podoba mi się. Może tego typu "Dziunie" Przesadzają z niektórymi rzeczami, ale przynajmniej są zadbane i ładne - nie wszystkie, ale ta akurat tak. Wolę już takie niż jakieś brudasy w wieśniackich ciuchach.

benek208
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-09 15:55:48
Ja się przyznaje szarpał bym jak reksio szynkę!!!

Valter76
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-09 06:09:23
Siedział by na niej jak na czereśni.

martin_pn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-09 00:19:17
Niezła dupa !!!

kwiatekh3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-08 23:39:07
szarpał bym tu i tam

MA1yyna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-08 21:14:40
jestem kobietą i przyznam,że kazda lubi czasem zaszaleć z makijażem,ona jest naprwadę niezła;)

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-08 21:07:19
Nie ma nic bardziej wieśniackiego niż jasne usta w oprawie ciemnej karnacji.

refia
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-08 20:38:54
co za suczka chyba ma cieczke suczka jedna :) z Miasta pochodzi a tam jest totalan tapeta :((( za 5 lat beadzie musiala sobie nie tapete lecz szpachel nalozyc suczka

imperator2012
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-08 20:08:00
Fantastyczna laska :) ! Niejeden z was chciałby mieć taką...czasami pod reką... :P :P

krzysiekaaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-08 17:43:56
co za tempa strzała wrzuca zdjecia takiej fajnej laski haha jak to jest wiocha to ja chce zeby wszystkie dziewczyny zostały wiesniarami hahah:D

rafalrafiki
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-08 14:46:30
a taka prawda ze kazdy z was by ją walił i bawił sie jej cyckami:) pozery!

szpara333
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-08 12:50:31
zaaplikowalby Hiszpana:D

dragon191
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-08 11:16:08
komentarz usunięty przez moderatora

hermet
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-08 11:15:32
wydaje mi sie ze tak na nią narzekacie a nie jeden z was chciałby ją u siebie w łożku ;) pozdro.

azarrr
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-06-08 11:00:29
blazdig i morze z niei jezd ale dópa fajna i chendnie bym jej zrobił choddoga w cyckah albo zalał forme spermom chodć sie róhać na sianko moja cycolinko kurefko jedyna aaaaaaaaaaaaaaaaa

sabinaswiercz
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-06-08 11:31:53
znam ja :)kocha swoje cycochy na kazdym zdjeciu sa bardzo widoczne:)po za tym spoko jest!!!

maniek29-33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-07 23:23:17
szkoda że nie ma tapety na mózg

FirstThief
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-07 21:20:01
Widziałam profil na nk tej Panny, jest NAPRAWDE STRASZNA

Kurvinoxxx
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-08 10:49:33
wyslij mi wiadomością namiary na nia !!!

nick-16
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-08 12:57:56
Mi też :D

butan1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-07 20:13:51
a gdzie ma tą betoniarke w której urabia tą tapete??? :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300