Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co Ty byś zrobił gdyby to była Twoja dziewczyna?
smak87  13-01-23, 18:06 Zgłoś
+ 551 -
Dodano: 2013-01-23, 18:06:22   przez: smak87
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 551  Zgłoś nadużycie
329
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Wiara
  •  Hakuna Matata...
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
CNCRob
    Ocena: 23 (glosow:25)
2013-01-25 23:19:35
uswiadomie Cie, ze w krajach bardziej rozwinietych niz polska i warszawskie metro jest kilka drzwi do jednego tunelu, myslisz, ze tlum wysiadajacy nagle z metra bedzie sie cisnal do jednej pary drzwi?

spam1970
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 11:18:19
Nie chciałbym być w skórze tego kolesia co pchnął tą klientkę. Policjant (albo ochroniarz) już biegł a jak tamten wyciągnął to klientkę to też już leciał dokończyć to co zaczął.

pavulon89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-01 02:14:33
zaje*ał bym typa

domagalag
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-01-28 23:56:22
komentarz usunięty przez użytkownika

NmElite
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-01-28 17:53:26
to kontrolerka biletow?

KOBIETA2012
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-28 16:22:43
O kur\/\/a koleś przesadził. Dobrze, że pociąg nie jechał.

TaoSPL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-27 20:21:04
Kurde wygląda trochę jak szczuplejszy i wyższy Rutkowski xD Ale strzała ładnego mu sprzedał :D

tronko
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-01-27 15:53:07
tak postapilbym z moja ex . z niewiarygodna przyjemnoscia

Semitae
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-01-27 16:55:50
O byłych mówi się albo dobrze, albo milczy - to świadczy o dojrzałości, której Ci chyba brak.

RapHaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-27 15:32:27
Sqrwidło.. co on musi mieć w bani żeby posunąć się do czegoś takiego.. oO

marecki1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-27 13:16:16
komentarz usunięty przez moderatora

aram
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-27 12:33:55
Ja bym najpierw za nią skoczył

hymieweiss
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-01-27 03:56:05
Moim zdaniem koles zareagowal szybko i prawidlowo, zrobil to, co powinien: strzal w cymbal i szybko wyciagnac z kanalu dziewczyne. Po czym w pogon za draniem.

sahara26
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-01-26 21:34:56
Kolega na filmiku pokazał, że priorytety muszą być. Najpierw soczysta petarda na ryj, a później można przystąpić do ratowania dziewczyny. :)

extremetube
    Ocena: -10 (glosow:10)
2013-01-26 21:09:45
może zasłużyła?

wdowa20.6
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-01-26 17:45:52
Powinni go we dwóch dorwać i mu morde przeorać za to. Jeszcze powinien beknąć za narażenie jej zycia.

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 03:46:55
prawo jest takie ze oni by dostali wiecej za pobicie niz on za narazenie zycia a w polsce to nawet zawiasow by nie mial

CR-7
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-01-26 17:41:46
Wiadomo że kolesiowi się należała nauczka ale nie mogę już słuchać tych internetowych napinaczy (połowa forum) co by mu nie zrobiła ... o biciu to wy wiecie chyba tylko z filmów a o siłowni pewnie nawet nie słyszeliście żeby się bic trzeba najpierw mieć czym żal mi połowy z was

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-26 17:32:08
do gazu co tu pisać?

puchu
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-01-26 16:27:47
własnie dobrze zrobił. gdyby sie rzucil na pomoc ten oszolom mogl go tez zepchac na tory

Impax69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-01-26 14:38:29
Zrobiłbym delikwentowi dp z gęby za pomocą glana

s13472
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-01-26 14:28:09
ale piekna sztuke mu wymierzyl ! widac ze koles nie wie co sie dzieje po strzale ;D

avesiak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-26 14:19:07
rozszarpał bym go...

Grygl
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-26 13:45:51
Sprawdziłbym jej telefon czy mnie nie zdradza.......

zgogoz12
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-01-26 12:34:30
W drugiej części jest jak go przekopał ;)

zgogoz12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 12:32:07
komentarz usunięty przez moderatora

mkkm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 11:23:15
przeciągnąć gnoja na lince po lesie

tommi690
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 10:50:50
komentarz usunięty przez moderatora

xxx123xxx321xxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 09:26:39
z buta by jeszcze zdążył parę razy wyłapać na ryj

ROBI00000000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 08:23:47
Ja śmignął bym go 2 razy tak żeby nie miał siły uciec...Potem poprawka z kapcia.

Deekk
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-01-25 23:05:01
Kolezka prawidlowo się zachował i na jego miejscu za swoją dziewczyne to bym tego smiecia najpierw tak skopoał i go rzucił pod te metro. bez litości bo się nie patrzy na takiego cwaniaka!

Kaliana
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-01-26 00:31:27
Tak, masz racje. to że w tym czasie metro może przejechać dziewczynę to inna sprawa, co nie? Najpierw trzeba skopać gościa.

browar1337
    Ocena: -16 (glosow:22)
2013-01-25 23:04:49
Typ co go gonił to faila zaliczył nie w te drzwi wbiegł :d

CNCRob
    Ocena: 23 (glosow:25)
2013-01-25 23:19:35
uswiadomie Cie, ze w krajach bardziej rozwinietych niz polska i warszawskie metro jest kilka drzwi do jednego tunelu, myslisz, ze tlum wysiadajacy nagle z metra bedzie sie cisnal do jednej pary drzwi?

Hexogen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 09:51:20
możliwe że na tą stacje czy jak tam obydwa wejścia były

TakaMalaAnku
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-01-25 23:02:40
Zdziadziały, ograniczony umysłowo palant. To, że tamten facet nie ratował najpierw dziewczyny, tylko walił po łysinie tę ciotę to był impuls. Nie ma co się dziwić. Dziewczyna miała szczęście, mogło się to skończyć dla niej tragicznie.

imprar
    Ocena: -14 (glosow:22)
2013-01-25 22:57:41
Co Ty byś zrobił gdyby to była Twoja dziewczyna? postawił bym flache

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-31 03:45:02
widac ze zadna nigdy cie nie chciala

qwad14
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-01-25 22:21:37
Późnej staruch pójdzie na Policję i zgłosi pobicie, a tego w jasnej kurtce zamkną - NIESTETY to życie :(

monterr78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-25 22:21:32
łysiejąca ciota,na pewno mu łeb okopali..szkoda ze nie widać

arigold7
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-01-25 22:12:52
ale piekna sztuke mu wyjeb@l :D

lazl0
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-01-25 21:55:07
Odpowiadając na pytanie: Pewnie musiał bym nową dziewczynę szukać :)

PonuryUserr
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-01-25 21:42:04
Co bym zrobił? Hmmm...przecież ja nigdy nie miałem dziewczyny i nadal nie mam więc jeden problem z głowy

liszka91
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-01-25 20:56:07
"gdybym był facetem tej kobiety chyba najpierw "ratowałbym ją, a tego spasłego wieśniaka i tak bym złapał " .

blondinysa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 20:52:32
co za idiota!

Majko04
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-01-25 20:34:54
Poczekał bym na pociąg...

misio1975
    Ocena: -22 (glosow:24)
2013-01-25 20:34:53
mam prawie 50 cm w bicepsie (nie synthol) po jednym strzale gość byłby trupem.

d_j_siwy
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-01-25 21:10:12
po nicku wnioskuję że jak "nie synthol" to i nie mięsień ;)))

allejaja
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-01-25 21:15:20
taaa chyba w udzie

kriskamila
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-01-25 22:56:19
raczej w pasie

masakra01
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-01-25 23:44:06
komentarz usunięty przez moderatora

Inkwizytorzy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-01-26 09:10:56
w łapie 50cm, a w łbie pusto

Fleuri
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-01-25 20:26:32
w Polsce to potem dziad by pozwał faceta dlatego, że go zaatakował. I najpewniej bohater by dostał wyrok.... ale to tylko nasze prawo.

masakra01
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-25 23:46:08
komentarz usunięty przez moderatora

RyboLeon
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-01-25 20:22:51
Zrobiłbym to samo co ten facet. A potem do sądu podał tego wieśniaka co laskę popchnął.

maminsynek
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-01-25 20:13:29
Zajebista reakcja kolesia w jasnej kurtce i w dzinsach! Moja krew!

pan_ksiadz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-25 20:12:42
mam tylko nadzieję, że dorwali gnoja i odpowie za to

Karmelo7575
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-01-25 20:01:15
Ona mi wygląda na konduktorkę...jednak o co by tam nie poszło,dzidzisko przesadziło i słusznieże dostał w tyte.Zachowałbym się tak samo,jak nie znacznie agresywniej-w zależności od tego,kim byłaby dla mnie ta dziewczyna...bo gdyby była to moja kobieta,zatłukbym dziada.

Zooombie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-30 01:54:21
A gdyby nie była Twoją kobietą to co byś zrobił ? Przeszedłbyś obojętnie ?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-01-25 19:57:43
Temu pierd..nemu staruchowi przyciąłbym głowe drzwiami i rozdeptał jaja.

a1ednak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-25 21:14:13
uuu,ałła :)

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 19:55:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Karmelo7575
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-01-25 19:54:11
Widzę,że stuknięty moderator usuwa namiętnie moje komentarze...może to jego dziadek;)

Inkwizytorzy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 09:12:34
albo ojciec :D

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 19:52:22
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 19:48:02
komentarz usunięty przez moderatora

xdbezkomentarzaxd
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-01-25 19:48:00
Ten kolo co ratuje laske po przywaleniu kolesiowi wygląda jakby sam chciał uciec zamiast ją uratować WUT?

cavefalcon
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-01-25 19:47:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Bolec1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-25 19:44:33
Contradictio in adiecto... Zrobiłbym to samo gdyby postąpił tak z każdym człowiekiem.

qwerty777
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-01-25 19:37:43
plomba na ryj dobra :D

mpeer
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-01-25 19:22:16
Wzrorowa reakcja faceta! Brawo!!!! Szkoda, ze tak lekko, chociaż potem na bank łądnie oberwał!

Homo_erectus
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-01-25 19:13:58
ale pokierował nim instynkt samca, najpierw przywalił tamtemu a dopiero potem zajął się ratowaniem dziewczyny:D

Ludi2506
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-01-25 19:10:42
Ja bym raczej od razu leciał ratować kobietę a dopiero potem przekopał tego tępego ch*ja.

zawiercie555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-25 18:51:25
komentarz usunięty przez moderatora

azorcia27
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-01-23 18:20:21
Masakra jakas co za głupi smieć!!!!! normalny facet powinien skopac takiego chu.ja jak nie wiem co

Psychosocial666
    Ocena: 14 (glosow:22)
2013-01-23 18:57:10
Dokładnie!! szkoda że nie widać co dalej, bo pewnie go nieźle przekopał o ile go dorwał...co za ludzie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600