lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Weź urlop bo ksiądz przyłazi po kopertę
główna
Dodano: 25.01.2013, 16:58:23   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 968  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(175)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Renia_400
2013-01-28 10:40:28
Ocena: 12(glosow:26)-+
Po pierwsze- uważam że ktoś kto nie wpuścił księdza niekoniecznie jest niewierzący, tak jak i ten który nie chodzi do spowiedzi czy do kościoła co niedziela. Wiara to nie ślepe wypełnianie przykazów kościoła. Po drugie- ochrzcić się czy chcieć pochówku katolickiego może każdy w każdej chwili swojego życia, nawet ktoś kto całe życie nie wierzył i ksiądz nie powinien odmówić. Bo to nie ksiądz ma go osądzać.

owcazogorkowca
2014-01-24 07:09:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Autor tego absurdu jest tak samo wiarygodny jak sama informacja :D Wystarczy zajrzeć na jego wrzutki. Same zmanipulowane nieudolnie antykościelne "niusy". Muszą mu za to płacić, bo ile ten człowiek czasu poświęca na plucie na kościół to przechodzi ludzkie pojęcie. Weź się za uczciwą pracę nierobie!

VAG.gruppe
2013-02-21 21:20:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie groźby to tylko strzał w kolano księdza. Bo jak on nie pochowa to za pogrzeb zarobi inny ksiądz. Nieprzemyślana zagrywka.

Osama98
2013-02-18 21:58:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czy KTOKOLWIEK myśli racjonalnie????!!!! Przecież ofiara czy to na mszy, czy na kolędzie jest CAŁKOWICIE DOBROWOLNA!!!! Jeśli nie chcesz, to NIE musisz dawać. Niektórzy księża jak widzą, że rodzina jest biedna to nawet nie przyjmują na kolędzie, a wy dalej swoje. Czy 1/3 księży musi zaraz określać wszystkich? Jestem "gimbusem", a czy jestem taki sam jak reszta wypowiadających się tu uczniów gimnazjum?

ANALNY_LOWCA
2013-02-26 21:53:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dawno takich głupot nie czytałem . Rozbawiłeś mnie Osama :D Dzięki :D

owcazogorkowca
2014-01-24 07:05:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
I jak zawsze nie podałeś powodu dla których uważasz czyjąś wypowiedź za głupią ;)

Plecostomus
2013-02-03 22:41:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lioxxx
2013-02-03 11:50:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
bo chyba jesteś od mocherów a twój idol to ojciec dyrektor pedzio

lioxxx
2013-02-03 11:39:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
do każdego kapłana należy dać chrzest i pochówek free

sczypek
2013-01-31 13:42:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
mysle ze to nie jest prawda...

emmanuela123
2013-01-31 12:22:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
rozumiem,że to ostatnia parafia w PL, gdzie rodzina może pożegnać zmarłego :D Pojadą kilka km dalej i zmarłego pochowają z godnością i bez łaski szanownego księdza.

montespl
2013-01-30 22:37:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj a ja nie wposcilem

Gryzon31
2013-01-30 17:08:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
I wszystko jasne masz kase masz wszystko

Pajmen
2013-01-30 18:17:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie o to tu chodzi. Wiadomo, kasa potrafi ułatwic bardzo wiele rzeczy. Chodzi tu bardziej o to jak się podchodzi do innych, którzy mają kase. Polska mentalność to taka, że Polak uważa kogoś kto jest bogatszy, za złodzieja, kanciarza, przekreciarza itd. Natomiast prawda jest taka, że da się dorobić pokaźnej sumki niekoniecznie będąc członkiem rządu etc.

Pajmen
2013-01-30 16:49:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Walić tych pseudo ateistów. Do roboty/nauki a nie gimbaza siedzi przed komputerem i ulega nagonce na KK. Jak sie dorobicie i pożyjecie lub pożyjecie pare latek to może będziecie inaczej gadać. Jak trwoga to do Boga. Nikt nikogo do niczego nie zmusza. To samo te "obrazki" typu kolęda, ofiary (pieniezne) to bezmyślna akcja, prowadzona prez ww. , którą z resztą myślący potrafią odróżnić od faktów. Nic na siłę.

kaczor263
2013-01-30 12:23:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
Całkiem im się czasy popierdoliły średniowiecze już minęło!!!!!!!!!!!!!!!

Rebus364
2013-01-30 12:17:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie od tego zależy zbawienie człowieka lecz od tego czy umarł z grzechami.Gdy ktoś umarł bez pojednania się z Bogiem to choćby mszę odprawił sam papież to zmarłemu już nic nie pomoże.A jak ktoś umrze pojednany z Bogiem to czy ksiądz odprawi mszę pogrzebową czy też nie to nie ma żadnego znaczenia.

KIKI1010
2013-01-30 09:25:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Walic ten zakłamany kler.Jezeli istnieje NIEBO to mnie i całego zakłamanego watykanskiego scierwa tam nie spotkacie.

Jackoski
2013-01-29 19:35:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przecież klecha tylko przłazi po kasę czrne pasożyty

Polly6961
2013-01-29 19:03:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak dla mnie KK jest najlepiej działającą organizacją przestępczą na całym świecie. I to legalnie. Mam na myśli cały okres istnienia KK, nie tylko teraz, bo to, co się dzieje teraz nie mieści się w głowie. Klechy stają się coraz bardziej wyrafinowani i bezczelni.

KIKI1010
2013-01-30 09:29:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
Racja.!!!!!!!!

EvilWolf
2013-01-29 17:15:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
I z Bogiem.

niuton6
2013-01-29 16:43:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

uleczka5555
2013-01-29 13:34:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja i tak w urnie będę leżeć, księdza nie wpuszczam od 10 lat i żyję...

bruner
2013-01-29 06:48:49
Ocena: 7(glosow:13)-+
RELIGIA JEST DLA LUDZI BEZ ROZUMU - JÓZEF PIŁSUDSKI. Ja mam takie same zdanie a każdy klecha to zasraniec . Wiara się skończyła 2000 lat temu teraz to tylko biznes.

mariusz3393
2013-01-29 05:01:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tak się składa, że osobiście znam tego księdza. To ks. Marian Brudzki i rzeczywiście wysłał listy polecone wszystkim rodziną, które nie przyjęły kolędy. Nie jest to pierwszy tego rodzaju wyczyn ks. Brudzkiego. Nie wolno mu się narazić bo można trafić na czarną listę.

michu8611
2013-01-29 07:43:23
Ocena: -7(glosow:11)-+
1. Brucki 2. rodzinom 3. Nie jest taki zły jak piszesz, pewnie nie chciał Cię dopuścić do bierzmowania i teraz tak piszesz :P

zmudziak2
2013-01-29 00:43:33
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2013-01-29 11:10:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
A ja do tej pory nie wiem kto tu jest ateistą... tobie się ta wiedza pewnie objawiła? :)

ferdal
2013-01-29 11:15:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pisząc lekceważąco "pseudoateiści" uciekasz od podjęcia logicznej dyskusji,bo tak łatwiej,kiedy brakuje argumentów.Obrażać typowa reakcja katola.

kamer95
2013-01-29 11:44:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zmudziak2
2013-01-29 18:12:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kortneyos
2013-01-29 19:53:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ateisci czy pseudo ateisci.. co to za roznica. Pewne jest jedno. "czarna stonka" wlazla na hektary uprawne i wpie***la ile wlezie... gdyby mogli to zarli by nawet zadami. Jednym slowem najbardziej zorganizowana grupa przestepcza ktora dziala w "swietle prawa" .. TFUUUU !!!

zmudziak2
2013-01-29 22:25:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

intermag75
2013-01-30 09:48:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tylko jest jedno ale co innego wiara i co innego kler. Jesli ktos jest ogromnej wiary w Boga itp a potempia dxialania kleru, ma prawo do katolickiego pochowania. Jezeli klecha odmawia mu tego przeciwsrawia sie nauczaniu Jizusa oraz w swietle wiary katolickiej nie powinien nauczac slowa bogusia.

zmudziak2
2013-01-30 10:07:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

domagalag
2013-01-28 23:29:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2013-01-28 22:29:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
Srem nie wiem dlaczego kojarzy się mi że sromem,ale dlaczego ti ni cholery nie potrafię wytłumaczyć dlaczego. Oczywiście nie mam na celu obrazy kogokolwiek ,tak tylko z nazwy skojarzenie.

tshai
2013-01-28 22:22:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
i dobrze że się stamtąd wyprowadziłem :)

cywil
2013-01-28 23:09:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Łaski mi nie robi.To jest śmieszne,wiadomo że jak mu sie dobrze zapłaci to wszytko zrobi,nawet g*wno zje pod siebie (wcześniej oczywiście święcąc)

pampalinex
2013-01-28 21:58:37
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Boruwa
2013-01-28 22:43:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
I co w związku z tym ?, jakieś konstruktywne wnioski czy Ci podpowiedzieć !?

pampalinex
2013-01-29 12:54:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

weteran000
2013-01-28 21:22:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
No co za kuta...s z tego księdza! Poje....bało im się we łbach.

kazsu
2013-01-28 20:04:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dla mnie to śmieć nie ksiądz., ale coraz więcej takich.Jak pomrą mochery to oczy im się otworzą. nie będą mieli już po 130 kg.

sarna
2013-01-28 19:56:19
Ocena: 5(glosow:9)-+
coraz bardziej bezczelni i wyrachowani ;/

Antyprawik
2013-01-28 19:45:55
Ocena: 8(glosow:14)-+
Kolęda to jeden wielki ciemnogród i średniowiecze. W żadnym europejskim państwie nie odstawia się takich cyrków. A klechy w polsce jeszcze są oburzone, że normalni ludzie nie chcą ich wpuszczać do swoich domów. Gardzę klerem!

sex4all
2013-01-28 19:34:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
2 lata temu zastrzegłem sobie w testamencie, że żaden ksiądz ma nie uczestniczyć w moim pochówku , nawet moje prochy mają się nie zblizać do kościoła ani cmentarza katolickiego!

magazynsbd
2013-01-28 21:26:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
To masz szczęście bo ja chciałem zrobić to samo ale moja kobita stwierdziła krótko " dużo będziesz miał wtedy do gadania " W związku z typ przeprowadzę chyba akt apostazji choć wiem że czarne robią co mogą żeby zniechęcić do tego kroku. Uprzedzając wszelkie pieprzenia na temat chrztu i innych sakramentów to zostałem ochrzczony jako trzy-miesięczny brzdąc i na pewno byłem baaaardzo świadomy tego sakramentu i jego dalszych konsekwencji !!!

jozef.duda.12
2013-01-28 19:14:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co brakuje na alkochol i karty

szulcik
2013-01-28 22:25:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Alkohol do ch...ja pana przez samo h ja pierś..le

jozef.duda.12
2013-01-28 19:11:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kamyyczek
2013-01-28 19:05:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Policji zazwyczaj nie lubią przestępcy , a przestepcami to społeczeństwo gardzi... Księży natomiast nie lubią rózne konkubinaty i inni tacy co w nosie mają Dekalog, więć po co takim katolicki pochówek?Chyba jasne?

mmmll
2013-01-28 18:19:44
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Jeannette666
2013-01-29 15:45:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pewnie się zgodzi ale za poczwórną stawke.

zmudziak2
2013-01-28 18:05:44
Ocena: -6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

intermag75
2013-01-30 09:51:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo wiara i kler to dwa tematy. Wiara jest w Boga a nie w kleche.

BlackHare
2013-01-28 17:57:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ja pier... a co za problem wpuścić go do domu, ale nie dać tej cholernej koperty?! Co, że wchodzi do domu to automatycznie musi coś dostać? A jakby mi wyjechał z takim tekstem, to po prostu położyłbym laskę na kościół katolicki i przepisał sie na grekokatolicki. Może tam są normalniejsi księża i nie zdzierają z wiernych ostatniego grosza.

kiolp123456
2013-01-28 17:31:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
ciekawe czy ktoś w końcu się zabierze za tego typu księży...

powaga1969
2013-01-28 17:28:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
Czarna zaraza przejadająca pieniądze wiernych. Chyba mu się w d.... poprzewracało.

Twojej_mamy
2013-01-28 17:01:04
Ocena: -1(glosow:17)-+
Nie rozumiem w czym problem- nie wpuszczasz księdza- nie jesteś praktykującym katolikiem, więc nie potrzebujesz też księdza na pogrzebie.

posiew
2013-01-28 20:57:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
wyczytałeś to z biblii? że nie wpuszczając klechy do domu kasujesz automatycznie swoje prawo do katolickiego pogrzebu? skąd to wywnioskowałeś? jaka to doktryna panie?

Twojej_mamy
2013-01-28 21:20:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak się akurat składa, że Biblia (pisze się z dużej kolego) a doktryna kościoła katolickiego to dwie różne rzeczy (nauka KK to jedna z wielu interpretacji Biblii), więc albo zgadzasz się z daną "wersją" i przyjmujesz jej nauki (jesteś katolikiem) albo nie. Proste.

Twojej_mamy
2013-01-28 21:25:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie zauważyłem- kolega najprawdopodobniej ma problem z dużymi literami (może nie działa shift), przepraszam za niezręczną uwagę.

posiew
2013-01-29 11:21:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
a ja piszę biblia, bóg i jezus z małej litery bo nie widzę powodów dla których miałbym pisać to z dużej... boga nie ma, biblia to jakaśtam książeczka dla zacofańców a jezus to ściema

Killeroth
2013-01-29 18:55:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
"Biblia" piszemy z dużej litery, bo to nazwa własna. Tak samo jak piszemy "Potop" czy "Pan Tadeusz". Podobnie jest ze słowem "Bóg". Pisanie z dużego "B" dotyczy tylko jednego boga: Boga chrześcijańskiego. Allah, Adonai, Śiwa piszemy tak samo. Słowo "bóg" dotyczy ogólnego pojęcia. Pisanie imienia Jezus z dużej jest koniecznością. To jest imię, tak samo jak Jan, Lucyfer, Maria, Anastazja. Jezus z Nazaretu jest postacią historyczną, wymienioną w kilku rzymskich dokumentach. Tak, masz rację, ten post napisał ateista.

krol_julian123
2013-01-28 16:18:49
Ocena: 3(glosow:17)-+
no ale jak ktos nie chce ksiedza wiec oznacza ze nie jest wierzacy ze nie chce tej wiary wiec po co mu pogrzeb z ksiedzem na pokaz przed sasiadami rodzina tak samo jest ze slubami tylko na pokaz przed sasiadami i to jest wioska nikt cie nie zmusza do wiary ale "Jak trwoga to do Boga"

Xcorsten
2013-01-28 16:15:39
Ocena: -1(glosow:11)-+
Srał pies tych klechów od siedmiu boleści. U mnie w domu od dawna nikt poza rodzicami nie wychodzi kłaniać się w pokoju księdzu. Nie mówię, że wszyscy są tymi złymi, lecz coraz więcej z nich staje się po prostu zachłannymi na kasę darmozjadami.

payperday
2013-01-28 16:00:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kesio1
2013-01-28 15:46:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
I dlatego nasza wiara wolnymi krokami upada.......

Wilkooo0
2013-01-28 15:44:11
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale według mnie kolęda powinna być w Polsce na takiej zasadzie jak za granicą: ksiądz przychodzi do domu na wezwanie mieszkanców domu, bo np chcą z nim sobie pogadać, może to być o dowolnej porze roku, a nie tak jak u nas że księża chodzą bo tak się przyjęło. Nie byłoby wtedy tego plucia na forach

kornelka456
2013-01-28 15:42:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
I własnie za takich księzy sie wtydzę, bo głośno o kilku takich i opinia dla wszystkch, a na cały Kościół się mówi jak sie mówi

berger
2013-01-28 15:40:09
Ocena: 0(glosow:16)-+
W czym wiara katolicka przewyższa np.obrządki w jakiejś dawnej murzyńskiej wiosce.Oni modlili się do kawałka drewna zwanego "mzimu" prosząc o przychylność swoich bogów,a katolik wali głową przed kawałkiem drewna zwanym "krzyżem" w tej samej sprawie.

krysko1984
2013-01-28 15:12:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
O co wam chodzi z tą kasą? u mnie była koleda "Bóg załac" i narazie nie dalem złamanego centa, w kosciele na mszy też nie daje i nikt nie ma prawa mnie zmuszac do płacenia na ten kołchoz!

jurek1102
2013-01-28 16:56:14
Ocena: 2(glosow:10)-+
Państwo im płaci z twoich podatków

krysko1984
2013-01-28 21:15:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
a czy ja pisze o podatkach? mowie o dobrowolnym dawaniu kasy na tace jest to studnia bez dna.Mam przykład po wlasnym ślubie ksieżulko zaspiewał 500 zl powiedział ze jak nie dam to ślubu nie będzie od tamtej pory sie zraziłem!

posiew
2013-01-28 15:01:58
Ocena: -4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-01-28 15:47:31
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rogslaw
2013-01-28 14:44:18
Ocena: -1(glosow:17)-+
Kto za życia księdza nie potrzebował to i po śmierci mu jest nie potrzebny. Katolicki pogrzeb, chrzest, ślub powinien być tylko dla wierzących. Tylko że ludziom się w głowach poprzewracało i myślą że jak płacą to wymagają. Sakramenty to nie usługi, które można kupić choć niestety sami księża je do tego sprowadzają.

rogslaw
2013-01-28 14:43:13
Ocena: -3(glosow:11)-+
Kto za życia księdza nie potrzebował to i po śmierci mu jest nie potrzebny. Katolicki pogrzeb, chrzest, ślub powinien być tylko dla wierzących. Tylko że ludziom się w głowach poprzewracało i myślą że jak płacą to wymagają. Sakramenty to nie usługi, które można kupić choć niestety sami księża je do tego sprowadzają.

szulcik
2013-01-28 14:24:04
Ocena: 5(glosow:15)-+
Widać ,ze na sporo zaczynaja sobie pozwalać .. czarna stonka !! Niestey ale z wiara juz wiekszość nie ma nic wspolnego. Ksiądz stał sie zawodem ,a nie powołaniem !!

Michu1945
2013-01-28 14:11:15
Ocena: -7(glosow:25)-+
Ja tam księdza popieram: nie przyjmujesz księdza to nie musisz mieć katolickiego pogrzebu. Proste i logiczne.

jurek1102
2013-01-28 14:54:07
Ocena: 3(glosow:15)-+
Raczej Proste i patologiczne

Michu1945
2013-01-28 16:22:01
Ocena: 2(glosow:14)-+
Nie, mój drogi. Nie przeinaczaj moich slow, bo tego sobie zwyczajnie nie życzę. Skoro nie udzielałeś się w organizacji, to nie domagaj się by ona Cie nagle pożegnała. To Wy macie raczej wielkie wymagania, ale nie potraficie dać nic z siebie. Jak krokodyl: wielki pysk po wypłatę, lecz krótkie rączki do pracy.

michu108b
2013-01-28 14:05:17
Ocena: 2(glosow:12)-+
Tylko patrzeć jak klechy swoją partie utworzą i władze w kraju będą przejmować:/

jurek1102
2013-01-28 16:58:01
Ocena: 0(glosow:12)-+
Już mają władze Zobacz co wisi w sejmie obok godła

astaii
2013-01-28 13:50:00
Ocena: 7(glosow:15)-+
Coraz mniej ludzi chodzi do kościoła,a mohery z roku na rok się wykruszają,chyba bieda plebanom zagląda do kieszeni skoro dochodzi do takich "aktów desperacji"

kriss92
2013-01-28 13:48:33
Ocena: 8(glosow:16)-+
Poprzewracało im się w głowach,kościół to,że tak powiem "mafia" podatków nie płacą z ludzi ściągają kasę,plebanie odwalone,że szok samochody,wakacje a to wszystko za pieniądze omamionych parafian...

akr69
2013-01-28 13:28:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
ludzie maja wbite w glowach ze bez ksiadza ani rusz...

michu8611
2013-01-28 13:05:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

michu8611
2013-01-28 13:03:27
Ocena: -2(glosow:34)-+
Należy się tu małe wyjaśnienie.Mieszkam w Śremie, w tej parafii. Proboszczowi chodzi o to, że ludzie nie chodzą do kościoła i nie przyjmują kolędy, a jak ktoś umrze z rodziny to potrzebny jest piękny pogrzeb, żeby się przed rodziną pokazać. Tak samo jest z pomocą dla "potrzebujących" - jak coś w Caritasie rozdają to pierwsi w kolejce stoją. Ja rozumiem, że ksiądz jest dla ludzi, ale do kościoła nie chodzi się do księdza, tylko dla siebie. Acha, i jeszcze jedno - jak nie pasuje termin kolędy w danym dniu, to można się u nas umówić na dowolny inny termin. Teraz możecie mi wstawiać

michu8611
2013-01-28 13:07:22
Ocena: -3(glosow:23)-+
minusy za napisanie prawdy. Sorka, nie zmieściłem się w jednym komentarzu :)

Homo_erectus
2013-01-28 13:14:23
Ocena: -2(glosow:24)-+
proszę bardzo, minusy wedle życzenia

Nipto
2013-01-28 13:22:31
Ocena: 5(glosow:15)-+
doprawdy? a ksiądz powinien chodzić z kolędą a nie z nakazem pobrania dziesięciny jak w średniowieczu. To że nie chodzę do kościoła nie napędzam tego całego młyna nie znaczy że nie jestem przywiązany do tradycji takich jak śluby czy pogrzeby bo tak to traktuje jako tradycję i część naszej kultury, a sprawy między mną a Bogiem załatwiam sam i to moja osobista sprawa nie potrzebuje do tego pośredników którzy chcą za to wydębić ode mnie kasę.

ferdal
2013-01-28 13:24:03
Ocena: 8(glosow:20)-+
michu8611 OK ale odmowa pochówku jest nieetyczna,niemoralna,nieludzka.Są inne metody,widać ksiądz się nie sprawdza skoro nie potrafi zachęcić owieczek do chodzenia do kościoła,a może argumentów mu religia i postępowanie funkcjonariuszy KK nie daje.

ferdal
2013-01-28 13:25:57
Ocena: 9(glosow:19)-+
Zgodnie z prawem kanonicznym ślubu udzielają sobie małżonkowie nawzajem,ksiądz jest tylko figurantem.Praktyka pokazyje że KK zrobiło z niego postać centralną,za co łaska,nie mniej niż...

riv77
2013-01-28 13:51:31
Ocena: -3(glosow:15)-+
hahaha ferdal jakis ty szybki aby pisać co jest nieetyczne niemoralne i nieludzkie, oj ta zawodna pamięć hipokryto i kłamco, oj ten egoizm i samouwielbienie. Bo którz to ja nie ty pod tych koniec komenatrzy tej niby wiochy pisał takie zdanie:"Jeśli ktoś kiedyś otworzy Auschwitz dla nich,pierwszy zgłoszę się na ochotnika sypać Cyklon-B do komór." I według ciebie takie zachowanie jest etyczne, moralne i ludzkie co nie hipokryto. I dlatego nie lubie takich ateistów, nigdy oni nie patrzą na siebie tylko na innych, hipokryci i potworni egoiści jesteście.

michu8611
2013-01-28 14:14:45
Ocena: 7(glosow:13)-+
NIPTO - nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie nie ma, jak to nazwałeś, dziesięciny. Miałem kolędę, ksiądz (nie ten co na obrazku) gdy mu dawałem ofiarę(nie dziesięcinę), trzy razy zapytał, czy nam na życie wystarczy. Nie każdy ksiądz to pedofil, złodziej czy inne zło, są też porządni. Nie mierzy się wszystkich jedną miarą.

ferdal
2013-01-28 15:07:03
Ocena: 1(glosow:17)-+
riv77 nawet nie wiesz ile frajdy sprawia mi twoja złość,to jak się pienisz mały katoliczku.

riv77
2013-01-28 15:53:30
Ocena: -2(glosow:12)-+
Fedral nie wiem czy byloby ci tak do śmiechu jakbym tą wasza intersującą rozmowe przesłał na policje jako nawoływanie do mordowania i grożenie smiercią bardzo dużej liczbie osób. Ta cała zgraja w tej jakże bardzo ciekawej wymianie poglądów ciekawa czyżby dalej miała takie uśmiechniete miny. Ale możesz się śmiać ale wiedz w internecie nie jesteś animinowy. Odważnym dziecko może być przed monitorem ciekawe jak odważne bedzie dziecko jak policja zapuka do jego drzwi.

hetera
2013-01-28 17:08:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
Riv widać, że z prawem nie jesteś obeznany :)

dresymatkiteresy
2013-01-28 17:13:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
szkoda, ze w sredniowieczu "niewierni" nie mieli opcji pojsc na policje, gdy przesladowali ich jacys popaprani fanatycy, moze teraz czarne nieroby nie macili by w glowie juz i tak niedorobionym burakom twojego pokroju

riv77
2013-01-28 20:37:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
hetero to w takim razie zacznijmy sobie wszyscy grozic smiercią i zagładą. Wy możecie straszyć że otworzycie auschwitz i wymordujecie wierzących ale my nawet nie możeny powiedzieć słowa sprzeciwu, hm... to takie równe, jak przepasć a góra. Jak mozna być tak zapatrzoną w siebie egoistką. Dresymat nie masz jakiegokolwiek pojęcia o średniowieczu. Cały czas piszecie czy gadacie tylko utarte schematy o sredniowieczu które nijak mają się do prawdy.

dresymatkiteresy
2013-01-28 20:50:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
no tak, zapomnialem, ze jedyna sluszna prawda jest przekazywana przez mentorow twojego kolka rybackiego

tshai
2013-01-28 22:27:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
ferdal - w Śremie jest duży cmentarz komunalny, po co więc iść do księdza po pochówek, jeśli się go na kolędę nie wpuszcza? Ja tego nie robię od 25 lat i o pogrzeb się nie boję. Poza tym, gdyby prawo na to zezwalało wolałbym być skremoway i rozsypany po polu. Nie chcę aby krzyż deptał po moim sercu...

soltera5
2013-01-29 09:06:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
michu szanuje Twoje zdanie, ale zabawne jest że wielu chrześcijan nie jest miłosierna i tolerancyjna wobec innych...tym bardziej ksiądz, który jest SŁUGĄ Boga i pasterzem...a nie strażnikiem stojącym z batem nad owieczkami. Wiara jako taka jest dobra bo przenosi góry i leczy ludzi, lecz instytucja kościoła to po prostu firma która na podstawie wiary ściąga characz. Bóg jest wszędzie i wszystko wie...jeśli jesteś dzieckiem boga to on to wie...nie ma między Tobą o Bogiem NIKOGO i NICZEGO:)

hetera
2013-01-29 11:18:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
2013-01-29 11:26:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
riv77 "jakbym tą wasza intersującą rozmowe przesłał na policje jako nawoływanie do mordowania i grożenie smiercią bardzo dużej liczbie osób" proszę nie pisz o czymś o czym nie masz bladego pojęcia a jeśli chcesz to prześlij,ciekaw jestem co ci powiedzą.Pisząc w typowo katolicki sposób "zgraja,dziecko" obrażasz bo nie stać cię na podjęcie dyskusji,tylko tyle potrafisz mały katoliczku.

riv77
2013-01-29 13:38:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ferdal uważaj, naprawde uwazaj, bo do kozaczenia jest się szybkim. Uważaj bo ja narazie cię ostrzegam. W tej wiosze grozisz wierzącym auschwitz w innej wiosze że trzeba ich wziąść do rzeźni- wiadomo jaki to jest podtekst. Człowieku uważaj bo nie wiesz kto czyta twoje nawoływanie do nienawiści i twoje groźby pod względem wierzących. Myslisz że jestes sprytny, szybko możesz się przekonać że nie. I pilnuj swojego języka.

riv77
2013-01-29 13:42:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bo twoje nawoływania do otwarcia aushchwitz i dawania wiernych do rzeźni jako podteksty do zbrodni ludobujstwa, a moje napisanie zgraja czy dziecko traktujesz jako obraze to ty jesteś chory psychicznie z tej swojej nienawiści.

PogromcaNudy2
2013-01-28 13:02:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
I co się tak dziwicie ....

tashunkewitko
2013-01-28 12:49:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
"Polsko, krzyż twym papieżem jest twa zguba w Rzymie, tam są legiony zjadliwe robactwa, czy będziesz czekać aż twój łańcuch zjedzą?" Słowacki to był jednak mądry gość. Na pohybel czarnym scoorvysynom.... czerwonym też.

skorpion35
2013-01-28 12:44:47
Ocena: -3(glosow:7)-+
Cap cap cap kto wac potrzebuje

skorpion35
2013-01-28 12:42:18
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wal sie na ryj stary capie tylko kasa wam w glowie A to co jakie zlo ty wyrabiacie to tylko pod sutanne chowacie

Homo_erectus
2013-01-28 12:22:31
Ocena: 0(glosow:16)-+
jakie to polsko-katolickie....

riv77
2013-01-28 12:15:13
Ocena: -2(glosow:18)-+
Po pierwsze też mi sie nie chce w to wierzć wyglada to na typowy photoshop wraz z wymyśloną historyjka, ale zakladając że jednak cos takiego było to: Pytanie gdzie jego żona i jeżeli ma to, gdzie jego dzieci, też byli na budowie? Nawet jeżeli facet jest samotny to ta 30 osobowa grupa osób napewno nie składa się w 100% z samotnych ludźmi i pracujacych w ten akurat dzień i czas kiedy jest kolenda. Jeżeli są przykładnym katolikami to powinni iść do księdza i mu powiedzieć prosto: co odpierniczasz byliśmy w pracy. Ale widocznie to są przeważnie tacy katolicy że przypominają sobie o tym kiedy

riv77
2013-01-28 12:20:04
Ocena: -1(glosow:17)-+
zagrozi sie im świeckim pochówkiem. Wtedy wielce odgrywający pokrzywdzonych ludzi zamiast iśc to wyjaśnic na stronie z księdzem czy kurią lecą w pierwsze pędy do gazet i telewizji aby sie wyżalić ze swojej wiekiej krzywdy jaką doznali. Nie szczędząc ataku oczywiscie na cały kościół. Jezeli sie nie uczęszcza do koscioła czy sie wogóle nie wierzy to dlaczego takie oburzenie o świecki pochówek nastepna wielka hipokryzja ateistów?

BlackHare
2013-01-28 18:05:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Twierdzisz że to wymyślone. A co z tą historią, gdzie mody chłopak zginął tragicznie i ksiądz nie chciał udzielić pogrzebu, bo według ksiąg kościelnych rodzina nie składała żadnych ofiar na jakieś tam ich seminarium? Owy przypadek potwierdza, że powyższa wiocha może być jak najbardziej prawdziwa.

Pipowicz
2013-01-28 12:11:20
Ocena: -1(glosow:21)-+
Co się tak buraki oburzacie, skoro ktoś nie chodzi do kościoła nie przyjmuje księdza, nie chrzci dzieci to nie otrzyma pochówku katolickiego tylko go zakopią zwyczajnie bez żadnych ceremonii jak kupę mięcha. Przecież muzułmanin też nie otrzyma pochówku katolickiego i nikogo to nie dziwi ale może zostać zakopany na cmentarzu i tyle. Co wam tak zależy na katolickim obrzędzie przy pogrzebie skoro tylko plujecie na kościół katolicki. Wara chamy i ścierwa od księży.

riv77
2013-01-28 12:21:22
Ocena: 3(glosow:17)-+
zgadzam sie w 100% z tobą

kamyyczek
2013-01-28 20:13:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
pipowicz - masz rację- moze oni sa za młodzi ,. albo zbyt prości ,zeby to logicznie zrozumieć!

chwila333
2013-01-28 11:41:35
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tak, cholernie wiarygodne, jakoś mało mi się chce w to wierzyć. Zwłaszcza że wygląda to strasznie amatorsko.

jorker
2013-01-28 12:28:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
to prawda akcja działa się w moim rodzinnym mieście :) wystarczy wygooglować a później hejtować xD pozdrawiam

olokaloryfer
2013-01-28 11:39:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
wznowic opryski na stonke

kamyyczek
2013-01-28 20:15:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
olokalafior- jakos mało masz poparcia... a tak ogólnie zdrówko dopisuje???

Majko04
2013-01-28 11:35:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
No to to już przesada...

Rain_Man
2013-01-28 11:24:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
zawsze można zrobić inaczej, zamiast tradycyjnego pochówku skremować ciało, ksiądz juz wtedy nie zarobi

turandot
2013-01-28 11:34:15
Ocena: 2(glosow:12)-+
Można skremować ale pogrzeb może być i katolicki i świecki. W przypadku pogrzebu katolickiego ksiądz zgarnie kasę.

karach
2013-01-28 11:18:11
Ocena: 10(glosow:28)-+
Prosze Ksiedza stul Pan ryj i wykonuj swoje obowiazki jak nalezy!!!Ksiadz to tylko zawod wiec nie masz prawa grozic i nakazywac ludziom co maja robic!!!!!To parafianie ciebie darmozjadzie utrzymuja a nie ty ich!

turandot
2013-01-28 11:11:44
Ocena: 1(glosow:17)-+
Zanim dasz na tacę, pie@dolnij się w glacę. Ja mam ich gdzieś, bo chcę mieć pogrzeb z mistrzem ceremonii świeckiej.

korsarz7
2013-01-28 11:09:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szatano999
2013-01-28 11:01:09
Ocena: 1(glosow:19)-+
K+M+B....Koperta + Musi + Być

dawid635
2013-01-28 11:03:35
Ocena: -9(glosow:13)-+
Nie K, tylko C jak już. Owszem ksiądz nie powinien stosować takich gróźb i na miejscu mieszkańców napisałbym do kurii żeby to wyjaśnić. Ale powinno być też tak, że ostatniego dnia kolędy ksiądz powinien odwiedzić tych, którzy nie mogli być w wyuznaczonym wcześniej terminie

szatano999
2013-01-28 11:41:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
na wszystkich drzwiach jakie widziałem było....K

dawid635
2013-01-28 12:04:34
Ocena: -4(glosow:10)-+
To źle, bo te skróty nie są skrótem imion owych "królów", którzy przyszli do Betlejem. Ci królowie wytępują tylko w Ewangelii Mateusza, nie wiadomo nawet ilu ich tak naprawdę było i tym bardziej nie znamy ich imion. C+M+B -> Christus mansionem benedicat niech Chrystus błogosławi temu domowi

malgolina
2013-01-28 12:12:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Odsyłam do Wikipedii, tam jest ładnie wyjaśnione jak się wypisuje i dlaczego tak. Ludzie piszą na drzwiach K+M+B, ale wynika z opisu, że robią to niepoprawnie...

sialalalala1
2013-01-28 13:23:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kurczę, zawsze pisałam Ctrl + Alt + Delete O.O

jacek.jacek
2013-01-28 10:58:58
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

numa
2013-01-28 10:47:27
Ocena: -3(glosow:17)-+
Palikociarnia.

MINTOR
2013-01-28 11:46:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
Sam jesteś palikociarnia.

piotrek2011m
2013-01-28 16:32:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zaciął się winylek XD

Kristoffo456
2013-01-28 10:45:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Działają jak jakaś mafia/tylko pieniążki i pieniążki!!!!

JackCola
2013-01-28 10:39:44
Ocena: -4(glosow:6)-+
jeśli nie wpuściłaś księdza, licz na wysmuklenie swojej sylwetki. co ma pochówek do wrzucenia, dania na tacę? kto chce ten daję. ja wolałbym iść za księdza niż dać na tacę ;-)

ANALNY_LOWCA
2013-01-27 18:10:05
Ocena: -2(glosow:16)-+
A jeśli zdecydujesz się jednak wpuścić księdza to dziecko schowaj w szafie

mijagi52
2013-01-26 13:03:10
Ocena: 3(glosow:15)-+
dlatego na wioskach cmentarze są przy kościołach żeby klecha mógł odmówić pochówku to są prawdziwe wymuszenia

jurek1102
2013-01-26 14:23:07
Ocena: 1(glosow:17)-+
Zgadza się

marcinekcom
2013-01-26 00:35:10
Ocena: 5(glosow:17)-+
Prawdziwa sytuacja z Bielska Podlaskiego: wpada ksiądz po kolędzie (mąż katolicki, żona prawosławna). Klecha wyciąga pędzel i mówi, nie odprawię kolędy bo tu są nie nasi, musi ta osoba wyjść... na to mąż: wypier****j stąd i nei wracaj. ksiądz na to że nie pochowa go za takie zachowanie. Mąż w

marcinekcom
2013-01-26 00:38:12
Ocena: 7(glosow:19)-+
odpowiedzi rzekł: to pop mnie pochowa, wypie*****j! po czym na do widzenia sprzedał dosłownie mu kopa... jaki z tego morał? lepiej nie wpuszczać akwizytorów...

kocyk8000bmw
2013-01-28 10:36:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinekcom
2013-01-30 18:09:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
z tego co się nie mylę okolice szpitala w BP

M1CLAY19
2013-01-25 23:39:32
Ocena: 0(glosow:16)-+
W raporcie KAI stwierdzono ze KK w 80% utzrzymuje sie z ofiar wiernych. Ci ,ktorzy nazywaja raport klamliwym maja jednak racje. Utrzymuje sie -z santazu i wymuszen.

jurek1102
2013-01-25 23:53:26
Ocena: -3(glosow:17)-+
Wierni są ofiarami KK

milorda
2013-01-28 10:45:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
z syndromem sztokholmskim?

b186384
2013-01-25 22:07:57
Ocena: 5(glosow:21)-+
absurdem jest to, ze niewierzacy chca katolickiego pochowku. Nikt nikomu nie kaze wpuszczac ksiedza po koledzie i chowac zmarlych w katolickim obrzadku na cmetarzu. Sa krematoria i inne sposoby na pochowanie zmarlych.

jurek1102
2013-01-25 23:14:58
Ocena: -3(glosow:17)-+
Ale tu chodzi o to że gość nie mógł go wpuścić bo był w pracy

bacabaca
2013-01-25 23:26:00
Ocena: 2(glosow:14)-+
a jak na wiosce nie masz cmentarza komunalnego, to gdzie się masz pochować, pod płotem?...

jurek1102
2013-01-26 03:01:27
Ocena: -5(glosow:11)-+
Masz racje bacabaca . W takiej sytuacji jest przesrane

Renia_400
2013-01-28 10:40:28
Ocena: 12(glosow:26)-+
Po pierwsze- uważam że ktoś kto nie wpuścił księdza niekoniecznie jest niewierzący, tak jak i ten który nie chodzi do spowiedzi czy do kościoła co niedziela. Wiara to nie ślepe wypełnianie przykazów kościoła. Po drugie- ochrzcić się czy chcieć pochówku katolickiego może każdy w każdej chwili swojego życia, nawet ktoś kto całe życie nie wierzył i ksiądz nie powinien odmówić. Bo to nie ksiądz ma go osądzać.

geegles
2013-01-29 10:37:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
Renia, mylisz fakty. Nie można nie wpuścił księdza, nie chodzić do kościoła, przyjmować eucharystii etc i uważać się za wierzącego, ponieważ Chrystus jest w każdej z tych czynności. Ksiądz jak najbardziej powinien odmówić pochówku osobie, która za życia czyniła krzywdę. I tak taka osoba nie trafi do nieba. Mówicie, że to Bóg będzie osądzał i tak jest, ale nie żyjąc zgodnie z przykazaniami kościoła i tak skończycie na dole :-) Więc gońcie się gimbusy i zdecydujcie czy wierzycie i chodzicie do kościóła, czy jesteście śmierdzącymi leniuchami, nie wierzycie i przynajmniej się sami nie okłamujecie.

Renia_400
2013-02-05 16:54:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak ktoś wyrządzał krzywdę? Wg ciebie nie wpuszczanie księdza to krzywda? czy nie chodzenie do kościoła? Bo co, bo ksiądz ci tak powiedział? Ksiądz jest tylko od głoszenia słowa Bożego i dawania sakramentów, według woli ludzi, on nie ma prawa decydować kto jest wart pochówku czy chrztu a kto nie, nie ma prawa oceniać nawet największej łajzy. Przestań tak ślepo słuchać księży a zacznij być po prostu dobrym człowiekiem. Bo ty żyjesz właśnie wg. przykazań kościoła a nie przykazań Bożych.

admin1944
2013-01-25 18:27:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
COZ ZA DURNA PALA !!!. PRZECIEZ TO ON POWINIEN SIE CIESZYC, ZE JESZCZE SA TACY GLUPCY, KTORZY PRZYCHODZA DO NIEGO ZALATWIC POGRZEB CZY SLUB - ZA DUUUUZY SZMAL !!!!.

sebek110974
2013-01-25 19:51:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
admin wyłącz Caps bo tu go ktoś taki nie specjalny używa

ANALNY_LOWCA
2013-01-25 19:55:31
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ale PAŁA to dużymi lepiej wygląda :D

ferdal
2013-01-25 18:08:18
Ocena: -4(glosow:24)-+
Jeśli ktoś kiedyś otworzy Auschwitz dla nich,pierwszy zgłoszę się na ochotnika sypać Cyklon-B do komór.

jurek1102
2013-01-25 18:16:54
Ocena: -3(glosow:19)-+
Na temat Auschwitz trzeba by z Benedyktem pogadać on tam miał praktyki w dzieciństwie

sebek110974
2013-01-25 18:18:41
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zaostrza się temat, ja zadbam żeby instalacja była szczelna

ferdal
2013-01-25 18:22:46
Ocena: -6(glosow:14)-+
No to ekipa gotowa

M1CLAY19
2013-01-25 18:25:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
Tzeba kogos do sortowania pierscieni i zegarkow.To beda ciezkie skrzynie.

ferdal
2013-01-25 18:27:32
Ocena: -2(glosow:18)-+
Do tego chętnych nie zabraknie,pierwszy rząd się zgłosi

sebek110974
2013-01-25 18:57:11
Ocena: -6(glosow:10)-+
M1 tylko nie przewalaj bo do końca życia...

Anti-Religion
2013-01-26 13:58:37
Ocena: 0(glosow:14)-+
Za delikatni jesteście, Auschwitz to za szybka śmierć dla nich, jak okrutna by nie była. Jak dla mnie obozy pracy na wzór stalinowskich bardziej by odpowiadały i przed śmiercią poznali by w końcu co to jest praca.

ferdal
2013-01-26 14:36:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
Auschwitz mamy Syberii nie.

Anti-Religion
2013-01-26 16:02:35
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ale obóz pracy ciężkiej i na rajskiej wyspie można stworzyć. Zasady ważne, nie teren. :-)

MINTOR
2013-01-28 11:48:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
mogę się zająć ewentualnymi zbiegami?

pitbull33
2013-01-28 17:07:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oby nikt nigdy nie otwierał Auschwitz, ani podobnych miejsc. Nigdy nigdzie... Powiedz to babci, dziadkowi że chciałbyś otworzyc to miejsce a zobaczysz reakcje, i zawód jakie pokolenie debili w Polsce dorasta

ANALNY_LOWCA
2013-01-25 18:02:35
Ocena: -3(glosow:17)-+
Tym pedrylom się już w głowach poprzewracało
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Brawo dla tego ptaka
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 120Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0