Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
stolec20  13-02-02, 03:47 Zgłoś
+ 359 -
Dodano: 2013-02-02, 03:47:42   przez: stolec20
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 359  Zgłoś nadużycie
351
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(377)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
DXPac
    Ocena: 44 (glosow:62)
2013-02-04 10:38:36
Też mi klient Zeżarł HOT-DOGA za 1zł i ma się za wielkiego klienta widzę że sam szuka zaczepki do ochroniarza. Jeszcze ma tupet zamieszczać video w internecie co za cymbał. Takiego to tylko w morde lać ma się za nie wiadomo kogo.

toma91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-18 01:26:46
cwany bo miał tel w łapie i nagrywał a ochroniarz spoko w/g mnie normalny ;kamerzyście JAK BYŁ MAŁY CHYBA STARY DO WANNY WCHODZIŁ nie obrazajac wiadomo;D

strzala320
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-14 23:08:52
ten co to nagrywał to dopiero bałwan...jestem ochroniarzem od 5 lat pracuję w grupie interwencyjnej i jestem pełen podziwu dla tego chłopaka który pozwalał się obrażać za max 7 zł na godzinę, bo tyle mają na obiektach. ja nie dał bym rady, jestem nie godny i chamski...

paweljo13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-14 20:40:35
Ochroniarz ma prawo do ochrony swojej godności, zachował się w dość odpowiedni sposób. Koleś nagrywający filmik sam jest bezczelny i ordynarny, więc ochroniarz mu odpowiedział na jego poziomie. To że ktoś jest klientem nie znaczy że w sklepie jest Bogiem.

Landorff
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-11 11:42:04
Przede wszystkim, skoro nagrywający żąda kultury od ochroniarza, to czemu sam drze ryja na niego. Po drugie, ochroniarz jest pracownikiem firmy prywatniej, więc nikt nie ma prawa go nagrywać, fotografować (nie jest funkcjonariuszem publicznym jak policjant, strażak, strażnik miejski, itp.) bez pozwolenia tegoż ochroniarza. Teraz każdy, byle cham myśli, ze jak jest klientem i , jak to napisał DXPac, zeżre hot-doga za złotówkę, to już mu sie wszystko należy a sam nie musi dawac nic. Kochani, chcecie kultury to sami ją okażcie.

koksik12341
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-10 10:25:29
widzę że kamerzysta chciał dobrze, lecz nie należy się w takie sprawy pakować... najlepiej tylko obserwować, wiem że moje pisanie tez jest nieco chamskie ale dla mnie to reguła. Ten ochroniarz nic z tego nie wywnioskował a kamerzysta myśli że obronił honor tej kobiety, żadna nauka z tego nie wyszła i tylko zrobili awanturę.

Molek92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-09 12:10:54
-(...) pan ma pensje -nie pan ma wyjątkową od prezesa pensje -nie -pan jest jedyny -nie -super pan jest -nie -pan jest bezczelny(..), nie nadaje sie pan do swojej pracy, tyle panu powiem -tak? dobre argumenty :)

agata.r.11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-07 23:22:46
Ten gość co to nagrywał ma bardzo podobny głos jak Maciej Stuhr.

gelerth35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-07 21:51:06
Ochroniarze to w BOR-ze pracują, ten na filmie to zwykły cieć!

jabez
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-07 21:50:02
burak to ten co to nagrał a drugi ten który to wrzucił w sieć

ddj19
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-07 14:38:56
Gościu nie poruchał i się wyładować musiał. Lubi chłopców w mundurkach. Za mundurem geje sznurem.... Takich niestety wielu po Marketach walczy z czasem. A tak w ogóle to chłopak wykonywał swoją prace i KLIENT to nie święta krowa by go czcić. To tzw. KLIENTOM wiecznie nic nie pasuje.. Najlepiej za darmo i dużo!!!

logintech
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-02-07 14:13:42
Haha poszło w drugą stronę. Chciał ośmieszyć ochroniarza a sam wyszedł na kompletnego barana. Swoją drogą ciekawe jak chce zamieścić nagranie w lokalnej prasie.

lee.gda
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-02-07 10:12:24
Ochroniarz powinien fote strzelić baranowi i umieścić na tablicy z podpisem tych klientów nie obsługujemy. Precz z burakami w Ikea.

sobi501
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-07 10:01:43
to ten pedał co nagrywał byl gnojem i to on zaatakował ochronkę a sam w rybnym robi

agnes303
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-06 23:28:02
przerost formy nad treścią ...

xkxoxgxuxtx
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-02-06 23:05:11
Brawo dla nagrywającego !!! kultura musi być,ciekawe jak by ten pajac w mundurku potraktował łysego umięśnionego,wydziaranego faceta z czekającym bulkiem na zewnątrz hahahahahaah

tata493
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-06 23:03:40
Co oni mają z tymi śmiesznymi mundurkami dla tych śmiesznych ochroniarzy ???Zawsze jak ich widzę to szukam miesięcznego...

fififiona
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-02-06 18:31:33
panie ochroniarzu jest pan zajebiście grzeczny i kulturalny!!!!!!!szacun dla pana za cierpliwość.prosze się trzymac i nie dawac takim pierdo....nym debilom jak ten oto nagrywajacy

fififiona
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-06 18:28:18
gdybym tam była to osobiście zaje.....bym temu pożal się boże "reżyserowi" w ryj!!!!może ktos w końcu zrobi coś z tym żeby cała ta Klientela zaczeła pracowników supermarketów traktowąc jak ludzi którzy tez mają uczucia i tylko fakt że jest tak jak jest za rzadko słyszą bezpośrednio co o "nich" tak naprawde myślimy!im więcej pieniedzy w portfelu tym mniej kultury!

fififiona
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-06 18:19:32
debil,cham i burak to gość który to nagrywał!!!się byle jakiej szmacie która wchodzi do sklepu i jest "klientem"wydaje że mu wszystko wolno a my pracownicy sklepu to niewykształceni murzyni którzy są tam po tożeby tyrać i nie odzywać.otóż poniewierać to w domu a w sklepie do sprzedawcy to szacunek!!!w myśl powiedzenia klient nasz pan a panów trzeba tępić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bee1q1
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-02-06 17:57:35
Wy jesteście nienormalni ochroniarz w centrum handlowym ma zachować co najmniej podstawowe zasady dobrej kultury bo on nas ma chronić przed np. takimi zachowaniami a nie je propagować, a to że kobieta się zdenerwowała to normalne bo ja bym mu jeszcze przypierdolił i zawlókł do dyrektora ! Nie ma to jak polska gdzie facet popełnił błąd i trudno mu się do niego przyznać [ nie wiem może trudne dzieciństwo ] a banda debili w internecie mówi że gościu miał całkowitą racje że obmacywał kobietę w ordynarny sposób uwierzcie że tą sprawę można byłoby załatwić kulturalnie i na poziomie...

toper69
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-06 17:50:38
Nic qrwa na nie go nie masz a go bluzgasz.

Mojita
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-02-06 11:18:18
Autor filmiku pokazał jakim chamstwem wykazują się klienci. Pracuję w handlu od lat i niestety oprócz wielu miłych kulturalnych ludzi, spotykam tzw. "Klientów" duża literą pisanych - buraków i chamów, którym wszystko się należy i uzurpują sobie prawo do obrażania ludzi, którzy wykonują swoją pracę... Współczuję wszystkim, którzy mają taki sposób na dowartościowanie - żałośni śmieszni ludzie. Proponuję chociaż raz zamienić się miejscami, z chęcią się zemszczę ;)

C2ShadowMan
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-06 10:26:39
zawsze są dwie prawdy. Początku nie widać. Najgorsze są paniusie, które robią zakupy za kilkaset zł i jeszcze się furgają. A ten ochroniarz pracuje za 1100 zł. I może powinien kajać się przed nowobogackimi.

bewaking
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-06 10:21:49
Ha ha najpierw coś zwędzi ze sklepu, a potem udaje obrażoną i oburzoną przy kontroli, a taki gamoń robi zamieszanie, żeby kolejny z "gangu" mógł wynieść "fanty" :D

pabbloo77
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-06 10:09:46
Pierdo....lnięty to jest ten klient co sie dopier.....dala to chłopaka z ochrony. Jego leczyć, fotkę zrobić i na salony nie zapraszać :-)

faxteljacek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-06 00:49:55
wioch akoljne rz nie wie c pkazywac.....przecież to ten autor był podbudzony i agresywny a ochroniarz co ...pucybut ???? wioch apl się końcay....ci nowi administratorzy sa do d...

fistak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-06 00:28:13
debil ten co to nagrywal i ciekawe czego nie bylo pokazane od poczatku bo ta kobita z tego co widzialem dobrze wyszczekana

killroad3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 23:59:54
Solidziak mógł zrobić kolesikowi "supermarket 2"

killroad3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 23:57:50
komentarz usunięty przez użytkownika

bylimy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-05 22:58:41
Ciekawe czy ochroniaz zgodził sie na publikacje tego durnego filmiku.Co prawda jego twarzy nie widac,ale za to nazwe firmy w ktorej pracuje,a na to trzeba miec pozwolenie.Kretynskie zachowanie operatora super telefonu z idiotycznymi tekstami.Czlowieku idz sie lecz.A firma solid ciebie powinna pociagnać do odpowiedzialnosci

mario32
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-05 22:46:33
TEGO GOSCIA CO TO NAGRAL BARDZO CHETNIE BYM POZNAL I Z JESZCZE WIEKSZA PRZYJEMNOSCIA WYTLUMACZYL CO TO ZNACZY CHAMSTWO. JESLI JEST TAKI CWANY JAK NA FILMIKU TO CZEKAM NA KONTAKT

czarnobialykot
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-05 22:30:23
Super film, nie ma tego co było najważniejsze, czyli rzekomego przeszukania "starszej" pani(starszej bo na moje oko to na staruszkę nie wyglądała), za to jest pyskówka do ochroniarza. Wrzucający filmik chciał się chyba pochwalić jak umie krzyczeć.

polik111
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-02-05 22:16:03
Traktowanie pracowników hipermarketów jest chamskie a nie fakt że ktoś wykonuje swoje obowiązki. 90% klientów traktuje pracowników jak ścierwo a większość nie może się nawet słowem odezwać. Pozdrawiam Pana który to nagrał, nic Pana nie upoważnia do obrażania pracownika ochrony, nie spodobało się ,to napisać skargę i po sprawie, wielki mi obrońca praw człowieka. PS. Mam nadzieję że dostanie Pan w RYJ !

posiew
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-05 21:33:37
społeczniak pie#dolony, niech sam idzie i sterczy tam jak pajac za 4zł/godz, użerając się z takimi parówami jak autor filmu. To że gościu jest w pracy to nie znaczy że nie ma poczucia godności i będzie się przed tobą płaszczył cwelu!

zion_83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-05 21:29:28
też mi dowód phi:D

mercedess
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-05 21:19:42
Do dawidbow że co studiujesz? Detektywistykę i ochroniarstwo? Jeśli już to może chodzisz do studium więc nie nadużywaj słowa "studiuję"... i dopytaj wykładowcy od Podstaw Wykonywania Zawodu czy na terenie supermarketu możesz legitymować, bo artykuł Ustawy na który się powołujesz (choć o nim nie piszesz) nie określa jasno czy możesz to robić w obiekcie na którym nie potrzeba specjalnych uprawnień do przebywania w godzinach otwarcia...

dawidbow
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-05 21:46:51
Po 1.NIe powiedziałem, że na terenie obiektu typu Supermarket. Odniosłem się do Twojej wypowiedzi, że wręcz nie może podawać swoich danych, a to jest jego obowiązek. Po 2.Jakie ma znaczenie co to za obiekt jeśli chodzi o legitymowanie? Pracuje na nim jako PO? Ma pilnować porządku i ochraniać powierzone mu mienie. więc jeżeli zachodzi podejrzenie kradzieży, albo do zakłócania porządku na terenie obiektu to tak może legitymować tak samo jak i dokonać ujęcia. Wkoncu po to tam jest Prawda? czy tylko ma stać i pozorować ochrone?

dawidbow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-05 22:00:34
Masz rację przepraszam, że napisałem studiuję jest to studium które juz kończe i wybieram się na studia licencjackie Z bezpieczeństwa narodowego. Jak mogłem sobie pozwolić na takie nadużycie mam nadzieję że mi wybaczysz tą zuchwałość.

czarnobialykot
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-05 22:35:36
@dawidbow nie prawdą jest, że ochroniarz może legitymować ludzi. W zasadzie może, ale tylko w sytuacji gdy osoba legitymowana popełniła np. kradzież. Poza tym taki ochroniarz nawet jakby miał prawo to może sobie pogadać i wezwać Policję.

dawidbow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-05 23:16:36
czarnobialykot: właśnie to napisałem, że w podejrzeniu dokonania kradzieży, albo zakłócania spokoju na terenie obiektu.Czytaj dokładnie

rudyzenek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-05 20:54:29
dokładnie wyzywa ochroniarza od chama i jeszcze wielkce pokrzywdzony, idiota ja bym go odrazu wywalił

germanStyleVW
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-05 20:52:28
chciał Zaistniec w necie a sam Zrobił Z siebie debila:D

germanStyleVW
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-05 20:50:43
brawo dla ochroniarza , a ten przemądrzały baran powiedział na ochroniarza cham a sam na to samo obraZił sie jak panienka.

manamanam
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-05 20:34:34
Nie wiedziałem, że istnieją na świecie tak cierpliwi ludzie, jak ten ochroniarz. Gościu zza kamery powinien trafić do psychiatryka w kaftanie bezpieczeństwa.

jack_browers
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-05 20:33:58
Jak na razie to ten Pan który nagrywał był chamski.

jimikx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-05 20:01:17
To ten klient był chamski.

Boruwa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-05 19:59:34
Cwaniaczek "ą", "ę" się qur.. trafił, ciekawe czy bez kamery i poza miejscem pracy tego ochroniarza byłby taki wyszczekany?!, jak jest klientem to ma się za "pana", najlepiej podnieść sobie morale na nieogarniętym ochroniarzu?! ;], irytujący prostak! ;]

dominskc
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-05 19:58:24
wiekszym chamem okazal sie autor tego filmiku wyjezdzajac z ryjem na ochroniarza i drac sie w niebo glosy jaki jest chamski. wlasnie takich dupkow nie lubie," jestem klientem i wszystko mi wolno" ochorniarz nie musi byc mily tylko skuteczny i za to mu placa a nie za uprzejmosci i podcieranie tylka .

tutusik
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-05 19:55:37
Co za debil z tego nagrywającego. "Będzie Pan w Prasie lokalnej". Nie dość, że krzyczy na tego ochroniarza to jeszcze jakieś pretensje. Cham i prostak.

smyku13
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-05 19:31:04
Gość który nagrywa jest nadgorliwy.

Luker88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-05 19:00:17
"pomagać klijentą" komęt brejn mejlfankszyn

Kamikadze1408
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-05 18:57:56
dawidbow nie wiem po co się w ogóle wypowiadasz... Masz bardzo nikłą wiedzę na ten temat. PO nie ma obowiązku przedstawienia się przed przystąpieniem do czynności służbowych. Może jedynie pokazać identyfikator ze zdjęciem i uświadomić klienta, że jest z ochrony. Nie wiem skąd się urwałeś. Chciałeś pokazać swoja wyższość... Jesteś tak inteligentny jak ten koleś który nagrywał ten filmik. Beka z ciebie cwaniaczku! :D:D:D:D:D

dawidbow
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-05 19:49:52
Boże skąd się biorą tacy ludzie jak ty? Jesteś niedouczony i nie masz zielonego pojęcia o prawach i obowiązkach Pracownika Ochrony.Mam nadzieję, że nie pracujesz w tym zawodzie Np. przed każdą próbą wylegitymowania osoby przez PO(bo pewnie nie wiesz PO ma do tego prawo) Ma obowiązek przedstawienia się i podania swoich Danych osobowych.a w każdym innym przypadku na żądanie osoby zainteresowanej. Akuratnie nie miałem zamiaru pokazywać wyższości tylko uświadomić Cię że się mylisz a tym samych wprowadzasz innych użytkowników w błąd.Studiuje Detektywistyke i Ochroniarstwo więc uwierz wiem comówie

kenio47
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-05 16:29:40
brawo za postawę dla ochrony a pan z kamerą to jakiś zakapleksiony cymbał ,

spidi98
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-05 15:48:11
Wy kur** wiecie co piszecie? pomyślcie 5 razy zanim cos napiszecie...

pokrywa33
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-05 15:29:08
PAN KLIENT Z KAMERĄ TO WIELKI CHAM. LUDZIE WCHODZĄ DO SKLEPÓW Z PRZEKONANIEM "SZANUJCIE NAS A MY WAS NIE MUSIMY"

ynck
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-05 15:23:44
hehe. koles bal sie podejsc bez telefonu. rozwalaja mnie takie społeczne pi....y

wontrix
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-02-05 15:10:10
sam pracowalem w podobnym sklepie i wiem jak to jest, a ten kamerzysta musial polechtac sobie ego bardziej niz stawal w obronie tej babki. Tak naprawde nie pracuje on za 1000 zlotych tylko za 700-800 zlotych bo w solidzie niestety placa 6,5-7 brutto zl za taka robote, niestety tez robilem w solidzie i wiem wszystko od podszewki. tez mialem klientow ktorych trzeba bylo nauczyc pokory bo np. obrazali, krzyczeli na kasjerki, moze bylo tak samo z ta babka, kto wie. a ochroniaz nie jest od tego zeby dbac o klientow tylko o mienie i porzadek, od klientow sa pracownicy sklepu

JCFvti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 14:59:34
komentarz usunięty przez moderatora

magic85
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-05 13:51:26
koles lapnal komore i bawi sie w Wajde szkoda ,ze zrobil z siebie kretyna Udana premiera :P Powinien dostac gazem za to ze sie awanturuje

spontanish
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-05 12:37:50
wiocha to jest ten co nagrywa ... przypomina trochę babe od super partii k****

modrulec
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 10:09:31
heh... gosc co krecil film sam go zaczal obrazac... co za typ

zeneksmetana12
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-05 10:03:07
chamski to byl tutaj ten pieniacz, ktory nagral film. ciekawe czy czyta komentarze. i tak pewnie nie zrozumie dlaczego wszystkie komentarze sa przeciwko niemu.

dziegiel1989
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-05 09:44:49
Pajac ten co to nagrywal gosciu pracuje w ochronie za marne grosze a taka pala jeszcze go nagrywa ja na miejscu tego ochroniarza dalbym mu w ryj za to ze cwaniakuje. Sam by ustal za 1100 zl i porobil i pouzeral sie z ludzmi to by zobaczyl jak to jest. Wiem to z wlasnego doawiadczenia.

durthu
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-05 09:18:26
I teraz pan ochroniarz moze pozwac rezysera za bezprawne filmowanie oraz "wyciek" filmu do sieci godzacy w jego9ochroniarza) godne imie. Trzeba blo krecic zajscie z kobieta a nie pyskowske sam na sam.

willager666
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-05 08:14:44
Nie wiem jak sie do tego ustosunkowac. Nie widzielismy zajscia z kobieta o ktorej ten koles pisze, za to rozmowa z ochroniarzem lepiej swiadczy o nim niz o nagrywajacym. Co z tego, ze wzruszal ramionami, a co mial innego zrobic na takie zaczepki? Gdyby naprawde byl taki jak go obsmarowal w opisie, to z miejsca w jape by strzelil gostka z telefonem, a tak po prostu ustapil glupszemu...,

misjonarka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 08:14:31
Rany,jeszcze 3 minuty rozmowy i ochroniarz potrzebowałby ochrony...ale się gościu z każdą minutą nakręcał.I ten głosik...wysoki ton,paskudnie irytujący.

subder
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-05 08:01:46
Jedynym wiesniakiem jest ten co nagrywa...

garnuch1982
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-05 07:54:37
według mnie to wstydzić powinien się ten co nagrywał a nie ochroniarz

Bezstronny
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-05 07:52:03
poco on sie ochroniarza czepiał, gosciu niema zaciekawej pracy a jeszcze go tacy ludzie musza ponizasz..dlamnie to szok

schirin123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 07:41:24
Wiocha dla kamerującego - żona mu nie dała lub wnerwiłu go dzieci lub w pracy dostał joby to się wyładował na ochroniarzu - żenada

zyzy33
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-05 07:26:49
Zobaczcie co jest znamienne. Ten burak, który to nagrał i puścił w Youtube publikuje tylko komentarze, które zaakceptuje. Stąd tylko cztery (które jadą ochroniarza). Nie potrafi przyznac się do błędu i udaje, że wszystko jest ok. Pobudka - poczytaj komentarze na wiosce i zobacz, że sam jesteś gburem i chamem.

Kundzia909
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-02-05 05:37:39
Ale to jest kurde porąbane..-.- w Almie gorzej potraktowali moja ukochana babcie poszła na zakupy a ze ma tendencje do uzywania torebki za wózka sklepowego no cóz ale zawsze wszystko wyciaga i płaci uczciwie za towar a co ostatnio zroobili a Almie ochroniarze.? nagle podeszli do mojej babci i zaczeli dzreć jape do niej ze ona ukradła rzeczy z almy mimo ze miała dowód na rachunku i kasjerka nawet ja broniła ze zapłaciła za towar zaceli ja szrpac i wypytywac o wszystko np. Ooo.. jak kupuje pani w Almie to musi sie pani dobrze powodzic w życiu nie.? duzo pani zarabia prosze powiedziec ile.? no c

vitki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-05 05:06:07
ciesz się że w tyte od niego nie dostałeś inteligenciku

Bhive
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 02:25:14
Największy wieśniak tutaj to ten pajac co nagrywa.. Naplułbym mu w twarz na miejscu ochroniarza.

PawelJarosz89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-05 01:36:30
widać , że ten co kamerował tego ochroniarza jest wiekszym prostakiem niż on :D i widocznie wie tyle na temat tej pracy ze hohoho :) po pierwsze pensja nie jest z utargu sklepu :) a dwa chroniarz ni ejest od pomagania kiljenta tylko od pilnowania porządkuu od pomagania klijenta jest personel sklepu :)

Xilion
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-05 00:53:34
Stolec - 1 sekunda nagrania rozmowy ochroniarza z tą kobietą gdzie nie wiadomo o co kaman i 2:40 twojego pierdo**nia - OGARNIJ SIĘ ZANIM COŚ WRZUCISZ.

ryba19777
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-05 00:39:47
powiem ... nagrywający "znieważył " pracownika ochrony i tyle,dał dowód przeciwko sobie. sprawa do sądu.umieszcza taki......nagranie i nie zdaję sobie sprawy co robi.

anka1235
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-04 23:58:48
Żenada co to robi na wiocha.pl?? Sory ma prawo przeszukiwać, i to autor się ośmieszył tym nagraniem .

czxxcz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 23:50:12
Ochroniarz wykonywał swoją pracę i robił to dobrze, a ten konował co to nagrywał myśli że mu wszystko wolne. Jasne lepiej żeby zwolnili chłopaka i poszedł pić pod blokiem... porażka dla nagrywającego, jest debilem i tyle. Mi szkoda tego ochroniarza. Nie widziałem nic chamskiego tutaj. Jedynie nagrywający jest chamem.

Tacjan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-04 23:36:25
Przyszedł do ikea bo do media mark go nie wpuszczają ;)

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 23:32:52
Stolcu, idź postaw kloca do 20-tej potęgi i nie udawaj elokwentnego bohatera, bo zachowałeś się jak na wieśniaka przystało. Cokolwiek by nie zrobił tamtej kobiecie ciesz się, że nie zrobił i Tobie, bo aż się prosiłeś. Nara czopie.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 23:30:11
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 23:31:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Nikki025
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-04 23:13:48
No to teraz stolec może powiedzieć: jestę bochaterę

bajron27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 23:13:37
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 22:37:20
co za dupek to nagrywał ? powinieneś dostać kopa i wylecieć z tego sklepu "i na gablote " zakaz wejścia do Ikei

haniaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-04 23:35:01
Kopa bym przyj...... ale temu nagrywającemu co morde nadzierał.

killroad3
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-04 22:35:24
Hehe, kolejny n44b, który przychodzi do sklepu i wydaje mu się, że jako klient jest panem i władcą. A w rezultacie chłopak stoi i musi takie rzeczy wysłuchiwać. Następnie jeżeli na wejściu była informacja "zakaż fotografowania" to tyczy się to również nagrywania. A szkoda, że ochrona nie zwróciła kupie uwagi bo inaczej Policję można wezwać. Ot i tak się to załatwia bez zbędnej gadki.

ziomulu
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-04 22:19:57
nie widziałem jak ochroniaż potraktował starszą Panią ale ty stolec potraktowałeś go jak typowy gośc który dostaje cały tydzień baty od swojego szefa i przychodzi po pracy do marketu i czuje się jak wielki prezes i uważasz że trzeba doje....ac gościowi w super markecie ty jesteś kmiot!!!

iwcia29
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 22:14:39
hahaha jesteś stolec żałosny , jak ta cała chmara żałosnych klientów, którzy pier..... o płatnych reklamówkach itp, itd. Koleś jest w pracy i wykonuje swoje obowiązki po to , żeby takie pierdol.... kmioty klientowskie nie kradły!! Też pracuję w handlu i już ja wiem jacy wy wszyscy niewinni!! Klient nasz pan hahahah !! A Ciebie tak chamie tak kamerujący tak czasem ktoś w pracy nie gnoi?!! Bo zalatujesz na takiego co to nie on i swoje niepowodzenia osobiste wyładowujesz na ludziach !! Takim to tylko w gębę napluć!! hahaha

woliniak
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 22:03:39
Zastanawiam się kto tu jest bardziej chamski, według mnie ten pseudoporządny

korn111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 22:00:29
Coś mi sie zdaje , jak i wiekszości normalnych klientów, że pan stolec właśnie walnął stolca....

Niezapominajek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-04 21:39:36
Prawda jest taka, że nie znamy sytuacji od początku. Nie wiemy jak wyglądała cała relacja między ochroniarzem a klientką, ale nie zmienia to faktu że ten co nagrywał to papierowy kozak, z przodu honor z tyłu goła dupa.

thalina26
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 21:35:44
Moim skromnym zdaniem pan nagrywający ochroniarza na kamere był jednym z wielu zniesmaczonych klientów którzy chwile wczesniej oberwali od żonki za przesolone sniadanko. Nie miał facet na kim się wyżyć więc zrobił to na chłopaku bo wiedział że ten nie może zareagowac. wyzywał człowieka od chamów a potem odwracał sam kota ogonem. wiocha powinna zmienić podpis pod nagraniem. na sfrustrowany furiat w akcji. to byuło by adekwatne do zdażenia.

polykaczbatonow
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 21:34:16
Bedzie w lokalnej prasie wiocha.pl

jk112
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-02-04 21:32:50
ten śmieszny „cieć” z IKEI to pospolity kretyn tzw. niespełniony ambicjonalnie policjant. Jego zadaniem jest otwieranie drzwi klientom w/w sklepu a nie przeprowadzanie czynności procesowych w postaci przeszukania (na to trzeba posiadać pisemne postanowienia odpowiednich instytucji). Jeżeli zauważył, że dana osoba mogła dopuścić się kradzieży towaru, to powinien Ją poinformować o danym zdarzeniu i wezwać funkcjonariuszy policji, lub inne służby, uprawnione do dokonania przeszukania. No, ale jak przygłupi „cieć” nie zna swoich obowiązków jako ochroniarza o

Ingenue87
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-04 21:44:04
Mógł poprosić kobietę o pokazanie paragonów, co tez zapewne zrobił. Ty natomiast robisz z siebie durnia, podobnie jak autor tego filmiku. Zauważ od czego zacząłeś swoją wypowiedź- od obrażenia człowieka, bo jest tylko ochroniarzem. Jakbym mogła to naplułabym ci w twarz śmieciu. Robota jak każda inna, każdemu człowiekowi należy się szacunek bez względu na to czy nosi biały kołnierzyk czy kopie rowy!!!

krist6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 22:17:42
proszę przeczytać ustawe o ochronie osób i mienia a potem się wypowiadać

dawidbow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 21:30:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Niezapominajek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 21:30:31
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinek1987
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-04 21:17:30
Największą wiochą to jest twoja nazwa użytkownika stolec.Trzymaj się frajerzyno.

Togo11
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-02-04 20:57:08
bycie klientem nie upoważnia do bycia chamem

grabarek26
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-02-04 20:51:21
nagrywajacy to dopiero idiota!!!

toxic78
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 20:45:42
Pajac mówiąc o mediach miał na myśli YouTube chyba albo Wioche.Chciał sie popisać i zabłysnąć ale mu nie wyszło.Pewnie baran to tu wrzucił i opisał.Gościu powinieneś pomyśleć o linie albo zastanowić sie nad eutanazją.Burak ma zły dzień i sie na ochroniarzach wyżywa. Wielce kulturalny. A to że ochrona na przyjęciu towaru nie jest bystra to dobrze i niech tak zostanie ;)

fabiomarzena
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 20:41:40
cham to taka straszna obraza ??no prosze was...

bewaking
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-02-04 20:40:48
Nagrywający bałwan bo nie potrafi uszanować tego, ze ktoś jest w pracy i wypełnia swoje obowiązki.

xxxfujxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 20:40:35
komentarz usunięty przez moderatora

Kamikadze1408
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-02-04 20:37:36
Pracowałem w ikea i wiem ilu idiotów się przewija każdego dnia przez to wejście. Tak na prawdę koleś, który nagrywał jest "niedouczony". Pracownikom ochrony płaci firma ochroniarska w tym przypadku Solid, a nie sklep. Ochroniarz nie musi, a wręcz nie może podawać swoich danych osobowych. Zrobił za mieszanie i jednocześnie z siebie pajaca. Nie wiem co chciał przez to osiągnąć. Szacun dla ochroniarza za mocne nerwy.

dawidbow
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-04 21:38:30
To mam nadzieję, że nie na stanowisku Pracownika Ochrony(PO) Większej bzdury nie słyszałem cyt,,wręcz nie może podawać swoich danych osobowych" kto Ci takich głupot nagadał? tylko mi nie mów że sam wymyśliłeś:D zastanawiam się kto jest bardziej niedouczony:D PO- Ma obowiązek wylegitymowania się i przedstawienia na żądanie klienta czy innej osoby zainteresowanej a w niektórych przypadkach sam się musi przedstawić przed przystąpieniem do czynności służbowych.

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-04 20:31:21
Ochroniarze w galeriach i przy kasach to w miarę ogarnięte jednostki,natomiast ci na przyjęciu towaru(druga strona marketu) bywają gorsi i bardziej tępi niż straż miejska. Przez ponad sześć lat realizowałem dostawy do hipermarketów(głównie Carrefour)więc poznałem to środowisko dość dokładnie.

Grygl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-04 20:31:04
Zwróciłeś mu uwage ?? jesteś taki odważny :D

kasiek1984
    Ocena: 15 (glosow:23)
2013-02-04 20:19:00
Ten filmik słusznie znalazł się na wiocha.pl - tylko nagrywający jest bohaterem tejże wiochy. Totalny brak kultury, chamstwo i brak szacunku dla cudzej pracy.. burak. Szacun dla mocnych nerwów ochroniarza :)

wiech1
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-02-04 20:18:29
Autor filmu jest chyba chory, należy mu współczuć oraz jego otoczeniu. Ochroniarz jest co najmniej w porządku, na pewno nie jest nerwowy.

b186384
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 20:18:19
Ja jako wioche oceniam tylko tego piskliwego paranoika, ktory to nagrywal. Dodatkowo patrzac na jego komentarze i konto na youtube stwierdzam, ze to lewak z mentalnoscia komucha, co mnie akurat bardzo nie zdziwilo...

bambus1121
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-04 20:16:45
Chłopcze czy ty uważasz że jeśli kupiłeś sobie cos w sklepie to ochroniarz ma dla koło ciebie skakać? hahahaha, po pierwsze ochroniarz, ekspedientka a nawet odzwierny nie ma w stosunku do ciebie rzadnego obowiązku, a ty zachowywałeś się jak skończony cham, ja na jego miejscu przerwał bym tą rozmowe w połowie drugiego zdania krótkim ciosem wykręceniem barku i wyrzuceniem Ciebie za drzwi, takiś choirak że rzucasz się na ochroniaża? zrób to w jakim kolwiek klubie. tak po ochroniażach nie dzwoni się na polcje tylko pogotowie, jak byś przez cały dzień co miesiąc urzerał się ze złodziejami to wieł

Vege_1978
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-04 20:55:49
Noo, a następnie jako ochroniarz szukał byś pracy pisuardesy/kau, albo sprzątacza ulic, bo z wyrokiem za pobicie to twoja kariera w ochronie by się natychmiast zakończyła (zważywszy, że gość nagrywał całą rozmowę - bardziej swój monolog, i raczej nie stwarzał zagrożenia)

piotrekvx
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-04 20:16:33
Trzeba być debilem sam sobie bata u skrobał xD na poczatku filmu go obraził, z tego co wiem będzie sprawa w sądzie za ten film. Od IKEA i prywatna o zniesławienie ! Trzeba tępić takich debili wielki klient się znalazł z hot-dogiem za 1zł !!

Piotrek_ac
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-04 20:11:53
Kamerzysta - Bogu dziękuj że trafiłeś na spokojnego chłopaka - ode mnie dostał byś po mordzie i to dopiero było by zabawne - CHAMSKI BURAKU

Twistqr
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-04 20:07:59
komentarz usunięty przez moderatora

MagdalenaBiblijna
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 20:03:28
Tak naprawdę nikt nie widział jak ochroniarz potraktował tą kobietę. Widać tylko gościa, który tego ochroniarza gnoi. Widocznie szukał kogoś, na kim może podbudować swoje skromne ego. W dodatku sprawa go nie dotyczyła a narobił wiochy na pół IKEI, brawo.

Ingenue87
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-04 20:02:21
Minusujcie to na youtube!!

mieciupl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 19:56:23
nie wiem kto to nagrywał ale ja był nie pozwolił. nie wspomnę że na legitymacji nie ma żadnych danych- informacja dla buraka który to nagrywał i poprę osoby które piszą że ten ochroniarz miał naprawdę mocne nerwy!! i pytanie do buraka czy teks do osoby która odwraca się tyłem i idzie do wyjście> "Proszę Pani" i "do widzenia" jest nie kulturalny to co jest kulturalne >> czerwony dywan ku***.

brah
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 19:48:19
Proponuję, aby stolec 20 zapoznał się z art.36 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia. Ten artykuł wyjaśnia co może pracownik ochrony. Zachowanie klienta filmującego pracownika ochrony jest karygodne bez względu na to, co wcześniej on zrobił. Pseudo filmowiec nie ma pojęcia o prawie skoro dopuścił się znieważenia w obiekcie (prawdopodobnie) podlegającemu obowiązkowej ochronie. art.42

Bucychrust
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 19:45:46
typek który dodał ten filmik to cymbał^^ ochroniarz dostaje 6zł na godzinę i ma być miły dal chamów i debili którzy sie przewijają przez to dziadostwo

croup
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-04 19:42:27
Zobaczcie na YT. Ponad 33000 wejść i tylko cztery komentarze. Wszystkie pozytywne dla nagrywającego Pana histeryka. Typ nie dość, że mega bezczelny, to jeszcze komentarze kasuje... Ochroniarz powinien wytoczyć mu proces cywilny o bezprawne wykorzystanie wizerunku.

piotrus82r
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-02-04 19:16:17
człowieku weź się lekko ogarnij bo sam nie panujesz nad swoimi emocjami, a masz czelność kogoś obrażać, totalne dno.

konradedyta80
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 19:14:55
sprawdzanie paragonow to jego praca sam jestem ochroniarzem i wiem jacy potrafia byc klienci to ze kyos jest stanowczy odbierane jest jako chamstwo

IlluminaSilvere
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 19:12:21
Podziwiam tego ochroniarza za zachowanie spokoju -gdybym to ja nim był to zbierałbyś zęby po wszystkich piętrach frajerze.Ten telefon to w .upe sobie wsadz napinaczu.

marekborowik7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-04 19:10:29
Się dziwie że ten ochroniarz jeszcze mu loda nie wypłacił

ququlka
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 19:09:22
po co ci jego dane?coś ci zrobił ? za dużo chłoptasiu się naoglądałeś filmików na youtube i kozaczysz,coraz więcej takich idiotów jak ty po tym świecie chodzi....niestety

fabbien
    Ocena: 18 (glosow:18)
2013-02-04 19:00:11
ZENADA! Klient zachował się jak skończony debil! Obejrzałem ten żałosny filmie 3 razy i stwierdzam fakt, iż ani razu nie dostrzegłem jakiegokolwiek nagannego zachowania ochroniarza, natomiast filmujacy to zakompleksiony frustrat, przyrostu PAJAC!

sroka970
    Ocena: 15 (glosow:21)
2013-02-04 18:45:18
W tym przypadku ochroniarz był spokojny i opanowany, niestety drogi "klient" to po prostu cham i bezczelny typ! Skoro się wymaga kultury od innych to i samemu ją zachowuj idioto!

Bossman333
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-02-04 18:42:13
W tym przypadku chamskie był zachowanie nagrywającego , a nie ochroniarza ...

jabol58
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-04 18:26:14
Stolec nie napinaj się bo wylewu dostaniesz i rodzina jeśli ją masz będzie miała problem. Bijesz gościu pianę co najmniej jakbyś wytropił aferę watergate. Zwróciłeś ochroniarzowi uwagę-spoko,ale dalej to sam się zachowałeś jak pała i sam się wrzuciłeś na wiochę bo taką zrobiłeś :))Masz radochę w jechaniu po gościu,bo jesteś KLIENT-wow !!!! Żeś cymbał mówiąc bardzo oględnie.

gr86
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-02-04 18:23:07
szkoda, że ten ochroniarz w mordę mu nie dał bo burakowi się należy

vampir28
    Ocena: 16 (glosow:18)
2013-02-04 18:20:54
Nie przepadam za firmą Solid i ich polityką ale tu muszę przyznać że ochroniarz wykazał się profesjonalizmem i stoickim spokojem . A autor ma duże problemy z głową , taki bohater z M3 , ciekawe ile razy zmuszał rodzinę do oglądania jaki to on jest zajebisty

stk23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 18:14:00
komentarz usunięty przez moderatora

Kermit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 18:16:04
Zanim coś napiszesz najpierw sprawdź w słowniku ;]

vampir28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 18:09:46
komentarz usunięty przez użytkownika

orzel77
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-02-04 17:46:53
autor filmiku wrzucił się sam na wioche :)

aneta.buziaczek
    Ocena: 8 (glosow:28)
2013-02-04 17:21:55
koleś który to nagrywał ma coś poważnie z deklem, spina się jak przysłowiowe baranie jaja. Po pierwsze nie widzieliśmy zajścia od początku, po drugie ochroniarz nie jest funkcjonariuszem publicznym, więc nie miał prawa go nagrywać, po trzecie zażyłby sobie rapacholin,bo strasznie nerwowy.

Biensi
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-02-04 18:12:13
Skoro ochroniarz jest publiczny to chyba można go nagrywać :) tak samo jak można by było nagrać Ciebie jak sobie spacerujesz po chodniku... i Skoro ochroniarz jest w pracy to nawet nie musiał zasłaniać jego wizerunku...

Biensi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 18:15:05
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-02-04 18:36:35
nagrywać z partyzanta możesz nawet obiekt wojskowy, gorzej gdy publikujesz wizerunek bez czyjegoś pozwolenia, wtedy jesteś narażony na odpowiedzialność, zapoznaj się z kodeksem cywilnym

Biensi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 18:59:24
nie musimy obawiać się publikowania treści z osobami, które są publicznie znane, jeśli to, co pokazujemy ma związek z pełnieniem przez nie ich funkcji politycznych, społecznych czy zawodowych. zapoznałem się z kodeksem... :) i pisze tu o konkretnym przypadku tego ochroniarza a nie o obiektach wojskowych...

bambus1121
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-04 20:20:07
Z tym że ochroniaż nie pracuje na państwowej posadce więc umiesczać nagrania w internecie nie miał prawa, za nagranie filmiku jak madonna na koncercie sobie nge łamie w 100m i wrzuceneie na yt madonna miała by rawo pozwać cię do sondu bo nie jest osoba publiczną tylko medialną, tak jak ty porównałeś przchodnia w miejscu publicznym do osoby publicznej.

cultstyle
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-02-04 17:17:30
Nie wiem co wydarzyło się wcześniej, ale to co widzę na filmie, wskazuje, że jego autor to zwykły prostak, któremu brak jakiejkolwiek kultury. Ludzie zapamiętajcie jeszcze jedno, żaden ochroniarz nie ma prawa was przeszukiwać lub przetrzymywać w jakichś pomieszczeniach. Więc jeśli jest taka sytuacja a jesteśmy nie winni, wyciąga się telefon samemu, nim to zrobi ochrona i wzywamy patrol policji.

ququlka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-04 19:11:11
za bezpodstawne wezwanie Policji możesz dostać mandat

Vege_1978
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 21:14:10
Do ququlka To nie jest bezpodstawne wezwanie Policji. A próbę przeszukania, a tym bardziej zabrania na siłę do jakiejś kanciapy i przetrzymywanie tam zgłasza się do prokuratury jako próbę uprowadzenia i bezprawne ograniczenie wolności. Jak się prokuratorowi będzie chciało wszczynać postępowanie to taki ochroniarz ma pozamiatane.

dragonnn19
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-02-04 17:14:26
z tymi ochroniarzami to rożnie jest kiedyś w empiku jeden za mną chodził krok w krok wkoncu zapytalem go czy jest pedalem ze tak chodzi za mną buraka strzelił i odszedł

kuki06
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-04 17:07:20
Stolec Hmmm wiesz co Sam nie wiem co napisać bo brak słów może tylko tyle, że naprawdę jesteś -Stolec!!!

omen100
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-02-04 17:06:02
Boze jaki bulwers;D Szkoda ze ochroniarz mial zakryta twarz, wyczuwam przystojniaka:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-02-04 17:23:22
rozumiem, że wąchasz faceta w okolicach krocza i wyczuwasz czy facet jest przystojny czy nie, wy jaskiniowcy juz tak macie :D

omen100
    Ocena: 5 (glosow:21)
2013-02-04 17:28:43
Dawno nie czytalam tak durnego komentarza ktory niestety nie ma za bardzo sensu,postaraj sie nastepnym razem jezeli juz probujesz zablysnac i dowartosciowac swoja marna,biedna osobe:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-02-04 18:30:42
a ja i inni użytkownicy, są zmuszeni do czytania twoich oszołomskich komentarzy, pod co drugim absurdem. Co gorsza potrafisz sobie sama prowadzić monologi, z dwóch i więcej loginów. To się nazywa rozdwojeniem jaźni, co więcej można to leczyć.

jamez
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-04 18:36:54
aneta mów za siebie no i ewentualnie za indora ,choć on nie jest twoim przyjacielem

omen100
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-02-04 18:40:35
Kazdy kto ma troche rozumku w glowie wie, ze konto mam jedno,a reszta to zupelnie inni uzytkownicy, co widac na pierwszy rzut oka chocby po komentarzach:) Ciezko ci pojac,ze ktos potrafi dogadywac sie z innym ludzmi,a nawet czasem pozartowac z takich mniej rozgarnietych ludzikow, jak ty:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-02-04 18:52:21
W II RP było ponad 70 % analfabetów, PRL nauczył ich czytać, ale analfabetami są nadal. Szkoda czasu na polemikę z tobą.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-04 19:00:20
aneta co to jest II RP? to któryś z modeli opla?

omen100
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-04 19:22:41
I znowu komentarz z dupy wziety, wiesz co szkoda mi sie ciebie zrobilo,powaznie:)

zyzy33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-04 19:31:22
Aneta dlaczego wypowiadasz się w cudzym imieniu? Mów za siebie. Twoje komentarze są na poziomie?

aneta.buziaczek
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-02-04 20:11:43
mi ciebie pokemonie z ryjkiem jak placek jest szkoda od chwili, gdy pierwszy raz przeczytałam twoje wypociny, a twoj konkubent wręcz błyszczy elokwencją ;-)

omen100
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-04 20:30:13
Ja mam przynajmniej odwage szmacic cie i podpisywac sie pod tym swoja twarza,anonimowy trollu:)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-04 21:08:03
O! Widze, ze "iron maiden" znowu atakuje.

aneta.buziaczek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-02-04 21:15:38
szmacisz to się pod blokiem z przygodnie poznanymi lumpami, i nie nazywaj tego placka twarzą :D PS o widze, że atakujesz z drugiego profilu, odezwało się drugie ja :D

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 21:19:07
Oj anetko. Cos mi sie wydaje, ze taka z ciebie dziewica jak ze mnie omen100.

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 21:21:19
Dobranoc kartoflu z buraczanym ryjkiem i zapisz się na jakiś fitness albo zacznij biegać, zrób cokolwiek ze sobą, bo w twoim wieku bycie pasibrzuchem zakrawa na kpinę, Buziaki spaślaku.

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-02-04 21:23:30
kochany dede a coś Ty sobie ubzdurał to dziewictwo, masz jakieś niespełnione fantazje, poszukaj sobie jakiejś fajnej niuni :-)

zemaj
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 21:38:26
aneta uspokój się bo się posikasz w nocy z tych nerwów

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 21:46:25
Bredzisz cos o elokwencji, rzucasz sie na jakiegos goscia bo ci napisal jakas bzdure na priv, a sama dajesz bez przerwy popis chamstwa i to na najnizszym poziomie.

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-04 22:20:25
Ależ drogi dede nikt się do nikogo nie rzucał, to po pierwsze. Po drugie pieniaczem jesteś ty i twoje drugie "ja" pt.omen100. Poszukaj sobie innego absurdu i tam poodpisuj na zmiane raz pod nickiem omen, drugi raz jako dede. Tylko, że to nie jest wcale normalne. Dobranoc :-)

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 22:27:13
Rozum, Boze zeslij jej rozum.

aneta.buziaczek
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-02-04 22:30:44
Boga w to nie mieszaj, osiołku z rozdwojeniem w jaźni, śle ci buziaka w geście przyjaźni. Niech cię twa głupota, tak bardzo nie drażni.

omen100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-04 22:40:11
Haha jak mozna byc takim debilem:) Teksty na poziomie gimnazjum, wymysly,bzdury byle dowalic:) Naprawde jestes zdesperowana, niech cie ktos w koncu rozdziewiczy to rozladujesz napiecie i zmadrzejesz. I wez umyj wlosy bo masz strasznie przetluszczone;D Jak w tym wieku mozna miec taki tluszcz na glowie!?

piter.piter
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-05 15:54:55
Tak czytam te wasze wypociny i myśle sobie czy wy macie coś z deklem, a już zwłaszcza prymityw ukrywający się pod nickiem omen100, większego przychlasta nie widziałem, skąd się tacy zakompleksieni ludzie wzięli, wiocha jest pożywką dla wszelkiej maści wsiowych imbecyli.

piter.piter
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-05 15:58:18
Jedziesz omen po innych, a sam jesteś prymitywem jakich mało, czy obrażaniem userów na "wiocha" leczysz swoje kompleksy ? I możesz mnie hejtować trollu wy...ane mam na to co piszesz, bo twój poziom jest równie żałosny co twoja osoba.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-05 16:48:15
Jak narazie frajerze to hejtowaniem zajmujesz sie ty i kolezanka aneta,ja tylko grzecznie odpowiadam na zaczepki:) Ale musze zakonczyc dyskusje bo z marginesem i tak sie nie dogadam:)

piter.piter
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-05 17:10:58
Widze, że pryszczaty gimnazjalista dyżuruje na wiocha.pl, no tak, cóż taki prostak mógłby innego robić, żaden facet się z grubasem nie umówi, koleżanek to nie ma, pozostaje internet i wiocha, ta w życiu i ta w sieci. Frajera sobie poszukaj w domu grubaśna świnio :-)

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-05 17:19:19
Podobnie jak ty frajerze:) Mozesz mnie obrazac jak chcesz,wazne ze ja sie czuje lepsza od takich jak ty. Ale z twojej strony to juz chyba akt desperacji na poziomie przedszkolaka:)

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-05 17:40:22
Ok,dyskusje z prostakami uwazam za zakonczona:) Anetko zastanow sie nastepnym razem jak bedziesz chciala mi dociac bo zrobilas z siebie debila i nic wiecej nie zyskalas,no chyba ze lubisz byc ponizana to polecam sie na przyszlosc. A ty frajerze nastepnym razem wysil sie bardziej jak juz probujesz bronic kolezanki, bo bezpodstawne wymysly,,wyzwiska nie robia juz na nikim wrazenia i swiadcza tylko o twojej glupocie,:)

piter.piter
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-05 19:20:50
dostosowując się do twojego żałosnego poziomu, pożegnam cię sformułowaniem "wąchaj pałe", żałosny prostaku, przy którym jednokomórkowce to zaawansowane istoty.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-05 20:51:49
Omen, daj spokoj i nie dyskutuj z gowniarzeria.

qqlekpl
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-02-04 17:02:37
no bez kitu - niech sie taki kolunio cieszy, ze typek byl w pracy - pewnie w innym wypadku skonczyloby sie na rekoczynach jak sie chce komus uwage zwracac to samemu trzeba miec troszke chociaz oglady "...świat zaczynaj naprawiać od siebie..."

davidstar
    Ocena: 12 (glosow:22)
2013-02-04 16:57:51
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-02-04 17:03:54
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-02-04 17:09:05
jak ci podglądali starą w przebieralni to się cieszyłeś?

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-02-04 17:13:53
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-02-04 17:18:49
no widzisz dlatego traktuje się was "ochraniaczy" jak ściery bo nimi jesteście

jamez
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-04 17:21:13
berło ?matka mi mówiła że spotkała pajaca z glizdą , to pewnie ty z tond te nerwy

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-04 17:25:29
jamez - nie lubisz ochraniaczy, bo twoja stara opier..ala im berło ? pokrętna logika, pogadaj lepiej ze starą, żeby się uspokoiła i nie dawała d...y na lewo i prawo.

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 17:25:55
davidstar co przestałeś drzeć ryja? płaczesz? eee nie bądź pi. da w robocie wyżyjesz się na jakiejś starej babce, tylko uważaj na moją bo ci wstydu narobi

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 17:27:08
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-02-04 17:28:59
aneta a ty myślisz że skąd jesteś? jakby pies twojej starej nie złapał indora co w kondomie po gnoju latał to byś była tylko nawozem,dziewczyno niedouczonego "ochroniacza"

jamez
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-04 17:32:41
tak czy siak jesteś na najniższym szczeblu hierarchii zawodowej, pewnie szambo wozisz,trudno ktoś to musi robić, kopiesz się co wieczory czy co dwa dni?

omen100
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-04 17:34:48
O kurde jaki tu wysoki poziom, 'twoja stara' i twoja stara co komentarz, jak w podstawowce. A aneta tepa strzala wiedzie prym w tej wspanialej dyskusji na 'argumenty'. Widac ze dziewczyne ulica wychowala i nic poza obrazaniem nie ma do powiedzenia:)

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 17:39:23
omen masz racje ale spróbuj popisać z davidstar i jego dziewczyna anetą to się zorientujesz że ta forma jest odpowiednia

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-04 17:40:45
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-04 17:47:57
to znaczy że kończysz bo idziesz się wypłakać?

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 18:08:08
davidstar nudzę się

jamez
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-02-04 18:19:11
davidstar czuje twój smród,kręcisz się w pobliżu widać po minusach ! na tyle cię tylko stać?

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-02-04 18:34:42
i pisze to osobnik o nicku omen, który prowadzi monologi sam ze sobą, ogarnij się człowieczku z mózgiem chrabąszcza.Z twoim chłopakiem nie polemizuje, bo jest głupszy nawet od ciebie.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-04 18:43:19
Aneta buziaczek to maly prostaczek:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-02-04 18:54:03
omen-ułomen :-)

jamez
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-04 19:02:17
jednak omen dobrze cie wyczuła

jamez
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 19:09:27
o znowu coś śmierdzi jest w pobliżu davidstar

omen100
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-04 19:21:16
W jezyku polskim nie istnieje slowo 'ulomen' probuj dalej,ostatnia szansa,spinaj poslady i jedziesz:)

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 20:16:02
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 20:20:18
To, że ty jesteś spięta jak baranie jaja, nie znaczy, że każdy się spina, dobra kończe polemikę prostaku, skończ podstawówkę wieczorowo to pogadamy. Buziaki kulfonie w nosek jak ziemniak.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-04 20:20:55
Spokojnie,jeszcze raz,uda sie!:D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-04 20:24:38
Co ty sie tych baranich jaj tak uczepilas?:) Chyba masz zwiazane z nimi jakies ciekawe wspomnienia,opowiedz nam o tym:) Zakonczmy dyskusje na takim poziomie jak zaczelas, a wiec , powiem ci,ze 'twoja stara' pewnie sie teraz wstydzi,ze wydala na swiat tak proste i bezuzyteczne stworzenie:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-02-04 21:18:53
Dam ci dobrą rade placku, pomoże ci ona uniknąć kompromitacji w przyszłości. Zanim napiszesz jedno słowo pomyśl, zanim napiszesz zdanie pomyśl, zanim umieścisz to w sieci pomyśl dwa razy, a gdy już zmęczy cię to myślenie, nic nie pisz, idź po prostu spać.

zemaj
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 21:40:37
a teraz aneta popatrz na mój awatar ,jak mnie widzisz do góry nogami to znaczy że już ci się do reszty po.ebało we łbie

omen100
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 22:41:54
Anetko prostaku skorzystaj z tej swojej rady zaoszczedzisz sobie publicznego osmieszania:)

jamez
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-02-04 16:55:34
ooo uraziło dumę niedouczonych "ochraniaczy"

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 17:40:04
Nie, uraziło to zwykłych ludzi, którzy pracują by zarobić na siebie i na rodzinę.

jamez
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-02-04 17:44:37
widziałem parę razy takie zdarzenie gdzie niestety to "ochroniacz "był tym złym i mam takie a nie inne o nich zdanie ps. babka też jest zwykłym człowiekiem

Ingenue87
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 18:29:35
Idąc dalej można stwierdzić, że złodzieje to też w sumie zwykli ludzie, nie w tym rzecz. Jasne, że ochroniarze często zachowują się niewłaściwie, ale w tym przypadku mamy do czynienia z ewidentnym frustratem i łowcą sensacji, który prowokuje i obraża człowieka (nie ważne czy to ochroniarz, sprzedawca czy strażak)i jeszcze uważa się za bohatera.

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 18:32:24
Do tego jeszcze upublicznia takie nagranie i nawołuje do napiętnowania człowieka, który nic złego nie zrobił (na tym filmie nie widać nic niewłaściwego). Sam nagrywający zachował się jak cham i prostak.

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-04 18:43:43
ale tez nie widać czy rzeczywiście nie nawtykał kobiecie, myślę że autor faktycznie nagrał jakieś zajście z ochrona ale jego błąd że nie nagrał od początku więc każdy stawia na to że to ochroniarz jest w tym przypadku niewinny,ale czy jakby się nic takiego nie wydarzyło to zatrzymał by się i by zwrócił uwagę ochroniarzowi?

marikotoda
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-02-04 16:53:45
Uwielbiam straszenie lokalną prasą. Co drugi klient w markecie straszy lokalną prasą.

allejaja
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-02-04 16:51:05
no no a komenty na YT czekają na potwierdzenie.. autor myslal, ze zablysnie a okazal sie cieciem

inkabam
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-04 17:02:06
Hahahahha :) To samo zauważyłam ;) Niech zajrzy tutaj :) Nadgorliwy cwaniaczek cebulaczek :)

kazikstopa
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-02-04 16:47:46
Noooo, toś pojechał gościu. Za nazwanie ochroniarza "chamem" masz sprawę w sądzie, jak nic przegraną. Zapłacisz 3 tys na schronisko dla zwierząt i może zaczniesz się sam leczyć. Nagrałeś sam siebie, stek wyzwisk pod adresem ochroniarza, krótry jest w pracy. Godne politowania.

mercedess
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-02-04 16:43:05
Autor filmiku to najwyraźniej sfrustrowany bezrobotny, który chce zająć miejsce tego ochroniarza. Już pewnie wysłał CV do Solidu i dołączył filmik pokazujący jego kompetencje buahahaha żal!

matus01
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-04 16:34:54
STOLEC-KOLEC-BOLEC...

jakisktos
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-04 16:32:11
facet wykonywał swoją robotę. Ochroniarz jest m. in. aby sprawdzić klientów

lazl0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-04 16:29:26
3.Ochroniarz jest osobą prywatna i może złożyć sprawę w sądzie za nękanie ! Chcesz nagrywać masz osoby publiczne do tego: policja, straż miejska i wszystkich urzędników

ezzard
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 16:29:20
Za nazwanie ochrony chamem powinien dostac po mordzie. Jezeli mlody czlowieku z ochrony czytasz ten tekst i jezeli ten pajac podal cie do lokalnej gazety czy gdziekolwiek to wiedz ze masz dowod aby isc do sadu i wytoczyc mu proces o znieslawienie. Na filmie idealnie ujety jest fragment jak nazywa cie chamem...

lazl0
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-04 16:26:55
Jak dla mnie to chłopak zachował sie normalnie nie było pokazane co wcześniej robił ale z życia wiem ze te stare nie winne babcie nie są zawsze takie na jakie wyglądają. Kiedy poprosimy taka o to starsza Pania to ona wielkie wyrzuty nam robi ze Bóg wie co od niej żądamy... Ten filmik ukazuje tylko tyle ze osoba go nagrywająca nie potrafiła się zachować: 1: Unosi głos ponieważ brakuje mu argumentów 2.Trzyma kamerę na widoku oczekując na podniesienie głosu przez ochroniarza. 3.Ochroniarz jest osobą prywatna i może złożyć sprawę w sądzie za nękanie ! Chcesz nagrywać masz osoby publiczne do te

zdrojek20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 16:18:43
atolec20 trochę ci nie poszło z tym filmikiem co?:))))hehe

minik_170
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 16:06:00
no tez uwazam ze koles troche przesadzil, mogl mu zwrucic uwage w spoko sposob niszczac go inteligencja, a nie pokazal nic lepszego od niego.

kubira
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 16:05:49
koloes na you tube to dezerter72

kubira
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 16:03:53
komentarz usunięty przez moderatora

mr22
    Ocena: 21 (glosow:23)
2013-02-04 16:01:55
Wiesz co koleś ? zalogowałem się specjalnie żeby napisać ci kilka słów. Widuje na co dzień takich małych ludzi jak TY agresywnych, trzepiących się i podnoszących głos, musisz być strasznie zakompleksiony żeby radochę sprawiało ci dowartościowywanie się w taki sposób. Widocznie wszyscy cie mają za "śmiecia" i dlatego w taki sposób dajesz ujście swoim emocjom. I dlaczego spier**liłeś chłopakowi dzień ? Bo jesteś małą nędzną "gnidą" a nie człowiekiem, życzę Ci żebyś kiedyś zebrał co posiałeś.. albo od swojego pracodawcy albo od lekarza w szpitalu nie wiadomo gdzie wróci do c

Mastiff1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 15:57:50
Autor tego jest bezczelnym baranem! Wyzywa chłopaka ochroniarza wyraźnie od CHAMÓW, a sam ma czelność się obruszać, że on mu zwrócił uwagę, że sam jest chamski. Powinieneś baranie jeszcze w kły dostać, a nie na wioche.pl te swoje wypociny wrzucać. Konfident zasrany!

leszek2343
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 15:55:17
Dokładnie co za pajac, wielki mi klient bo niby płaci i wymaga żeby mu się kłaniać

Gestapowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:55:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 15:54:28
Podejrzewam, że osoby, które wrzuciły to na wiochę i na youtube wcale nie są autorami tego filmiku. Mam nadzieję, że autor dowie się jednak w jakiś sposób co ludzie o nim myślą, a chłopakowi z ochrony współczuję, że trafił na kogoś takiego, życzę wytrwałości i polecam skontaktowanie się z prawnikiem.

mediar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 15:53:15
operator ziemniaka myslal ze bedzie fajny :P

Gestapowiec
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 15:50:28
mnie to rozbawiło iż twórca filmiku twierdzi że pan z Ochrony ma wypłacaną pensje ze względu na zakupy klientów IKEA Otóż jemu płaci Solid czyli firma której pracuje, a wartość zakupów dokonywanych w sklepie nie ma znaczenia na jego wypłatę lecz pewnie liczba godzin... Myślałem że chłop który 23 lata ma to potrafi takie rzeczy ogarnąć ale myliłem się.

NiggerKiller
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 15:44:00
dokładnie. Moj kumpel byl ochroniarzem w wiekszym sklepie i stare dziadki go wyzywali ze nie wie gdzie jaki produkt lezy mimo ze to nie jest w jego obowiazku. Byla tez sytuacja ze plyty czy sprzet sa zabezpieczane i ktos musi to zdjac odpowiednim urzadzeniem. znajomy sobie szedl zdjac to zabezpieczenie a jakis stary pryk go popedza bo mu sie spieszy. Kumpel nie wytrzymal w koncu i zrezygnowal z tej pracy.

andrzej67k
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-04 15:43:01
Jakby zarobki ochroniarza były zależne od obrotu sklepów - pieniądzom zostawianym przez klientów, to byłby milionerem, a przy wypłacanej mu "jałmużnie" powinniśmy się cieszyć, że ktoś w tym zawodzie pracuje. Może klient by spróbował tak popracować z jeden dzień?

zetka25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:27:05
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 15:27:00
P.S. Tego głupiego sku.wiela wyprowadziłbym za zakłocanie porządku,poza tym nie zezwoliłbym na nagrywanie mojej osoby jak i obiektu(zazwyczaj jest to zabronione).I jeszcze jedno...prac.ochrony zarabiają nędzne grosze,więc niech ten cymbał niedowartościowany zastanowi się,zanim zacznie sugerować że ktoś tam zarabia pieniądze dzięki klientom takim jak on.Szkoda,że ten cwaniaczek nie trafił na mnie.A chłopak widać że najadł się stresu tak na prawdę.Doceńcie ludzie pracę ochroniarzy,bo z wielu rzeczy "wielcy klienci"(jak ten nagrywający lamus)nie zdają sobie sprawy.

bambus1121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 20:26:47
teraz morze pozwać go do sądu za szkody moralne, jakieś 40 tysięcy by wyciągnoł, ochroniaż na głupiego nie wyglądał więc powinien tak zrobić tym bardziej że na filmiku wszystko jest ukazane.

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:21:52
komentarz usunięty przez moderatora

ruszmar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 15:20:47
Co za pajac z tego kolesia co to nagrywał, ciesz sie frajerze że w zęby niedostałeś..

Karmelo7575
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-04 15:19:46
Zobacz śmieciu,jak ludzie po Tobie jadą.To jest cała prawda.Jesteś zerem i nikt nie ma do Ciebie szacunku.Tej prawdy nie unikniesz usuwając komentarze.

kapselxxx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-04 15:18:39
zarabia koleś najniższą krajową i musi się użerać z takimi pajacami jak ten idiota z kamerą szacun dla ochroniarza że mu nie wyje..ł w pysk

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-04 15:18:18
Zobacz śmieciu,jak ludzie po Tobie jadą.To jest cała prawda.Jesteś zerem i nikt nie ma do Ciebie szacunku.Tej prawdy nie unikniesz usuwając komentarze.

Viser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:16:45
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:16:30
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:14:38
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 15:10:12
komentarz usunięty przez moderatora

tomek_3336
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-04 15:07:17
ochroniarz powinien zostać bohaterem, skoro nie przypier**lil takiemu frajerowi, co myśli że wszyscy powinni mu się kłaniać.

Ingenue87
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-02-04 15:05:49
Chamem to jest palant, który to nagrywał! Z góry traktuje człowieka, bo jest ochroniarzem, wytykając mu, że zarabia dlatego, że klienci zostawiają pieniądze w sklepie. I co w związku z tym, ma się przed nimi płaszczyć???

Ingenue87
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-02-04 15:11:25
Człowiek wykonuje swoją pracę a przyjdzie taki dureń z kamerą i jeszcze go poucza. Autorze tego filmu jesteś zerem. Do tego jeszcze na youtube autor selekcjonuje komentarze, stąd zapewne tylko kilka ich na stronie zostaje. Takich gnoi trzeba zwyczajnie tępić. Internetowy kozak.

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:05:27
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 15:05:11
Wku**iają mnie tacy ludzie wielki obrońca uciśnionych zapi**rza taki z kamerą i tylko szuka kogo by tu nagrać a to policjanta który został wyprowadzony z równowagi przez jakiegoś dziada co myśli ,że zna prawo i może tutaj strzelać fochy a to ochroniarza w ikei .Na siłę szukasz sensacji weź ty się za jakąś konstruktywną robotę .

atony
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 15:04:06
nie można się wypowiadać na temat wyżej wymienionej sytuacji bo nie widzieliśmy jak tan ochroniarz naprawdę potraktował klientkę,więcej profesjonalizmu autorze nagrania jeśli chcesz takie coś wrzucać do netu

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 15:02:08
komentarz usunięty przez moderatora

VedaKong
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 15:01:52
Jesteś buraku absolutnym, kompletnym ZEREM (autor filmu). najlepiej zjechać gościa za to, że wykonuje swoje obowiązki, prawda..? Masz gościu jakieś kompleksy? Sądząc po Twoim roztrzęsionym głosie, to tak własnie jest. Cwaniak z miodem w uszach...

martinez801
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-02-04 15:01:09
czemu mnie minusujecie w rychlo chyba dostać chcecie tak was to szczuje ze sobie rymuje ze ktoś ma talent wielki wlasnie szame zelki i z wami się nie podzielę chodz byłem wczoraj w kościele i wiem ze się dzielic czeba nie dal bym wam nawet chleba ale ze nawijam takie bajery to mnie szanujcie do jasnej cholery nie dbam o ortografie a mam swoja mafie i gruby chajs robie pomyślcie to sobie kiedy mnie minusujecie to mi w ryj plujecie a nie szanujecie

Karmelo7575
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 15:00:58
Ten głupi kutas raz po raz usuwa moje(i nie tylko moje)komentarze,.Ty posrany tchórzliwy śmieciu!

ajkaramba
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 14:59:38
wejdzie na youtube i dajcie komentarz---- jesli bedzie nie po mysli nagrywajacego to nawet go nie doda !!!! wiocha

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:59:32
komentarz usunięty przez użytkownika

ajkaramba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:58:20
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:57:48
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:56:17
komentarz usunięty przez moderatora

podpal83
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-04 14:53:40
jedynym hamem jest pan co to nagrywał ....Leszek Zabrze chętnie bym mu przyp....ł

tOMEKONLINE
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-04 14:53:28
w 100% jestem za ochroniarzem powiedział że ta kobieta sama z krzykiem do niego więc on nie pozwala się tak traktować klient nasz pan klient a panisko chamskie które trochę ma więcej kasy bo tak proszę państwa jak Polakowi się trochę lepiej wiedzie to już jest panisko które gardzi ludźmi Autor też widzę że jakiś właściciel IKEI nie przepraszam klient dzięki niemu ochroniarz pracuje i będzie paniskom dupę lizał za 1200zł po 12h na dobe bo tak trzeba

Karmelo7575
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 14:53:25
Ludzie zachowują się na prawdę perfidnie w stosunku do ochrony.Nie zdajecie sobie sprawy ile Ci muszą znosić uwag,nieprzyjemnych sugestii i pogardliwych zachowań.A stare baby potrafią być bezwzględne i zaczepne.Taki ochorniarz w penym momencie ma wszystkiego serdecznie dosyć.To jest niewdzięczna praca,gdzie człowiek ciągle jest narażony na jakiś stres.A ten cwaniaczek udający bohatera i obroniciela babci...powiem tak:już ja takich znam.Bezczelny sku...wiel,który szuka dowartościowania się.Poza tym ochroniarz nie ma mu pomagać,tylko ochraniać obiekt-wyłapywać złodziei...to nie BOY hotelowy.

fernandos3
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 14:51:11
"Jest Pan hamem" - "Pan tez"... Kamerzysto sam jestes ordynarny i prowokacyjny, sam sie wydzierasz i kto tu jest niewychowany? Nazywasz kogos hamem a sam wymagasz szacunku, najprawdopodobniej dlatego ze nikt ci go nie okazuje. Bo w sumie za co... WIOCHA DLA AUTORA

chuckoland
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-04 14:50:37
co bola komentarze? na sile prowokowac czlowieka- czlowieku chciales zablysnac a zrobiles z siebie kretyna

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 14:50:04
komentarz usunięty przez moderatora

kubira
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 14:49:37
wiec jestem za tym by to zminusowac

kubira
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 14:47:45
Burak jeden chcial sie pokazac na wiocha albo Youtube ZAL tego deila z kamera zwrocil uwage ochraniarzowi ale ze baba pzeszla przez ikee kradnac cos lub niszczac to juz nikogo nie obchodzi.

Tegos01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 14:46:29
Pan kamerzysta mogł powiedziec ze nagrywam pana bo chce dac na wioche ten filmik i zebym mial dobra ocena za to jaki ja odwazny :)

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 14:45:06
komentarz usunięty przez moderatora

chuckoland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:43:23
komentarz usunięty przez moderatora

Tegos01
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 14:42:20
Pan kamerzysta mogł powiedziec ze nagrywam pana bo chce dac na wioche ten filmik i zebym mial dobra ocena za to jaki ja odwazny :)

martinez801
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:35:02
komentarz usunięty przez moderatora

zenlig
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 14:34:34
Ten filmik to zwykła prowokacja. Tylko ktoś pokroju autora może z tak dużą dozą chamstwa prowokować.Trzeba być poszkodowanym przez los,aby umieścić taki komentarz do filmu. Panie kupa,sorry stolec,bez obrazy, ale idż pan do specjalisty. I tym razem na nogi, bo leczenie części ciała odpowiadającej za myślenie, nic już nie da! Nadto twój nick już mówi sam za ciebie.

arczisan
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-02-04 14:32:49
Co za idiota to zamieścił przecież ten gość z ochrony w porównaniu do ciebie jest sto razy lepiej wychowany.Obrażasz człowieka wyzywając od chamów a później jeszcze straszysz oj stolec20 jaka ksywka tyle w mózgu.

martinez801
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 14:32:26
ja na miejscu tego gacha jak mi ktoś telefonem macha wpadam zaraz wielkie zlosci nie mam dla lumpów litości lapie za szyje i mocno bije kopie w bebechy i oczekuje klechy tak mój kolego jak ktoś do mnie cyka to może się modlic do ojca rydzyka nawet nie czuje jak mi się rymuje a takim jak ty mordy skuje

arczi.t
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 14:31:54
Co najlepsze, autor-cep tegoż filmiku, zablokował możliwość dodawania komentarzy pod filmem. Widać mocno go dojeżdżali za "stawianie się" ochroniażowi :D

quanticox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:31:05
komentarz usunięty przez moderatora

martinez801
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-04 14:28:51
skaczesz do ochrony jesteś powalony sam szukales draki a dostales sraki zaczoles się jakac cos pod nosem brzonkac ja jestem gangsterem warszawskim raperem jade po tobie cymbale wysmaruje ryj twój w kale kapus jesteś stara dęto będziesz ssal dziś moje pęto

AdamZeku
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-04 14:26:56
Sklej wary obrońco pokrzywdzonych moherów.. się robin fioot znalazł..

KONSERWANT
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-04 14:21:19
Żałosny jesteś "panie" autorze. Na Youtube napisałbym Ci to samo, ale komentarz wymaga zaakceptowania, więc na pewno nie pojawi się pod filmem. Cwaniaczku prostacki. Ciągle gadasz to samo... Jestem pewny, ze nie powiedziałbyś mu tego poza obszarem sklepu bez kamery w ręku ;) ŻENADA I PROSTACTWO.

dresymatkiteresy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 14:11:31
jesli ten typ jest autorem wiekszosci tych filmikow na yt, to wszystko sie wyjasna. Trzeba byc popierd*lonym, zeby nakrecic filmik z padajacego deszczu i to gdzies wrzucac

AUDIOtrendt
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-02-04 14:09:28
Klient zawsze ma rację, nawet jeżeli pociągnie z plaszczaka obsługę , to subiekci i ochroniarze mają być mili i uśmiechnięci, tak jak w każdym urzędzie, przychodni czy w szpitalu :)

Renia_400
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-02-04 14:04:34
Autorze ty pracowałeś gdzieś kiedyś czy jeszcze się uczysz? Polecam market- szybko zaczniesz szanować pracowników. Pracowałam w Tesco i wiem że nie ma większego chama niż klient jeśli coś pójdzie nie po jego myśli. Tam trzeba mieć mocną psychikę bo wyzywanie przez klientów od koorew i innych to standard. Rzucanie w pracowników towarem też. Na szkoleniach mają jedną fajną zasadę- traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany- powinni zacząć tego uczyć klientów.

tomaszbielski
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-02-04 14:01:52
idiota ten co nagrywał. zjeb społeczny

chela13
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-02-04 13:58:03
Chamski to jest Klient - sam wyzywa Pracownika, że jest bez wychowania itd a gdy tamten mu powiedział, że jest chamski (co jest racją) jeszcze bardziej sie oburzyl. Osoba, która to nakręcała chciała sie popisać jak staje w obronie innych ludzi, ale zapomniała o tym, że stała sie jeszcze większym pośmiewiskiem, udowadniając, że nie szanuje pracy innych oraz bezczelnie ich obraża. Pokazała tym samym, że Klienci w sklepach i różnych instytucjach nie mają manier, a zasadę "Klient nasz Pan" chyba zbyt dosłownie wcielają w życie. ŻAŁOSNE DLA AUTORA FILMU!!!

trollfacexd
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-02-04 13:52:51
Na miejscu ochroniarza jeszcze bym mu te kamerę/telefon wyrwał z ręki, pod ścianę i papa ze sklepu. Wnerwiają mnie tacy, nigdy w ryj nie dostali i bronią się prawami przeczytanymi w Internecie.

DarkSkies00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-04 13:45:12
Pracując w tesco musiałem spławiać podobnych ludzi

carmamir
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-04 13:41:59
Najlepsze wies to, to ze autor na YT wrzuca tylko wygodne komentarze (tak moderuje komentarze) HAHA No tak boi sie krytyki a sam naskakuje na pracujacego ochroniarza. Bezszczelne bydle.

carmamir
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 13:38:19
Wiesniak to krecony, poczul sie nagle mocny w gebie bo ktos cos zrobil wg. niego zle (nie majac pojecia o przepisach panujacych w Ikea). Do tego jeszcze osobe bezszczelnie obraza i jedzie jakby byl jego przydupasem. A zero takie ze szok, bieda az piszczy. Brzydze sie autora ktory to nakrecil. Pieprzony biedak. Krytykowac to moze zaczac jesli bedzie zarabial po 2-3mln rocznie a nie takie nic z koziego tylka.

czarna6699
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-02-04 13:38:05
Sama byłam teraz na policji ponieważ w sklepie u mnie na osiedlu OCHRONIARZ żeby mieć podwyżkę PODRZUCAŁ klientom towar do kieszeni!!! sama to widziałam jak starszemu dziadkowi wrzuca baton do kieszeni,a potem dzwoni po policję. Facet ma z 70 lat i chodzi o dwóch kulach,oczywiście policja miała to gdzieś i dali mu mandat ponieważ słowo ochroniarza było ważniejsze.... paranoja!!!! Ja mu pomogę.

etiopia
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 13:31:29
Jedynym chamem w tym durnowatym filmiku jest nagrywający. Wszystko w temacie.

poisonkrk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 13:31:27
Nie ma gorszych prac niż te w których obowiązuje prawo "klient -nasz pan!!!"Pracowałam jako studenta w hipermarketach itp i współczuje pracownikom kas, ochrony, obsługi klienta itdwa.Brawo dla ochroniarza za stoicki spokój

Kosmider76
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 13:30:04
totalna wiocha dla operatora, stoi chłopak pewnie po 12 godzin za 3,5 zł na godzinę, ma zapewne zakres obowiązków do których należy sprawdzić paragon jeśli klient się mógł dziwnie zachować, a teraz naród kradnie na potęgę bo miało się żyć lepiej i dupa a tu przychodzi taki matołek i aferę robi.

suiCid3R
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 13:29:41
Znieczulica.Wspaniały, młody i wrażliwy człowiek tak brutalnie zaatakowany w pracy.Powodzenia panie ochroniarzu.Trzymam kciuki za Pana!

wbsamozuo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-04 13:28:43
Ochroniarz faktycznie cymbał ale temu kamerzyście mam ochotę przypier... w twarz. Wyjątkowo tępy człowiek...

vykrot
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 13:24:29
ten ochroniasz powinien dostac podwyzke, ze nie dał w pysk temu operatorowi kamery, co ca bałwan, mysli ze jak jest klientem to wszyscy pracownicy maja sie przed nim płaszczyc bo sa śmieciami, żal takich ludzi

zmija1706
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 13:24:06
Wiocha to ten burak co go nagrywał. Szkoda mi tego ochroniarza, bo nie dość że tyra zapewne za 5-6 zł, to musi znosić upokorzenia klientów a ubliżyć też nie może bo raczej by za to wyleciał. A dodam że ten kto pracuje mając kontakt z klientami to najbardziej niewdzięczny i upokarzający zawód świata.

bert21
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-02-04 13:22:26
Dobre... kto tu jest chamem? Ochroniarz do końca panował nad emocjami w przeciwieństwie do nagrywającego ubliżającego mu od chamów. Pracownik ochrony zachował się nieprofesjonalnie tylko dlatego, że nie poprosił wulgarnego klienta o opuszczenie obiektu - co było przedtem nie wiem, nie oceniam.

eskaowuere
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-04 13:14:35
Autorze tego filmu..to z tobą jest coś nie tak. Ochroniarz ma obowiązek sprawdzić jeżeli coś mu się wydaje nie tak, a ty niczego tym filmikiem nie pokazałeś, żeby odzywać się do człowieka w taki sposób! Chamstwo bije od ciebie i weź następnym razem nie rób ludziom wstydu publicznie bo jeszcze możesz zarobić za te podskakiwanie koguciku. Czujesz się dzięki temu zachowaniu lepszy?

Pirat333
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-04 13:06:53
Zapewne pan kamerzysta by głowe spuścił gdyby tę samą kobiete zaczepiało 5 drechów albo cyganów

johntailor
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-04 13:03:03
Pamiętajcie o jednym nigdy nie musicie dać się kontrolować cieciom z ochrony... Nie posiadają do tego uprawnień! Zawsze się pytajcie o podanie podstawy prawnej przed próbą kontroli. Również nie musicie iść z nimi na zaplecze albo do ich pokoju. Jedynie co oni mogą zrobić to wezwać policje...

Pirat333
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-02-04 13:01:35
Jestem przekonany że gdyby tę samą kobiete wyzywało z 5 cyganów,pan kamerzysta główke by spuścił i udawał że nic nie widzi....

Jaruzel.pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 13:00:46
Pracując w ochronie trzeba być odpornym na takich klientów. Przypomina mi się pewien wiersz o kwoce z dzieciństwa mego, która to kwoka zachowywała się dokładnie jak nasz pan kamerzysta. Wiersz prawdopodobnie Brzechwy lub Tuwima. Polecam zapoznać się wszystkim " kulturalnym klientom ".

namor6555
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-02-04 12:59:29
Czemu najeżdzacie na kamerzystę? Jakiś powód filmowania był.Może faktycznie żle się ochroniarz zachowywał a tego poniosło.Ja tu nie widzę złego traktowania kogokolwiek.Film powinien mieć nazwę -TAKA TAM PYSKÓWKA .:)

Sensualna
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-04 12:57:39
po co zaslaniacie twarz :D

tlenowygonzo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-04 12:50:45
Jaki dupek! Najpierw wyzywa chłopakowi od chamów, a potem się domaga grzeczności. Młody powinien go "zaprowadzić do kierownika", tylko pomylić drzwi wejściowe i mu w jakiejś izolatce ryło oklepac porządmie.

sebastianw1985
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-04 12:48:42
Panie stolec chyba Ci kobieta nie dała i musiałeś się wyżyć na ochroniarzu który wykonywał swoje obowiązki. A nikt nie lubi być kontrolowany więc ta kobieta napewno też zachowywała się agresywnie gdy ją ochroniarz chciał sprawdzić.

glouberyt
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-04 12:45:42
Wielki obrońca uciśnionych, jedynym burakiem i chamem jest ''PAN" kamerzysta.

Kels
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-04 12:44:09
Kamerzysta sobie zasłużył na mocnego kopa w dupę :D dekiel jeden dobrze że nie trafił na bardziej wybuchowego ochroniarza :P

trvjontax
    Ocena: 17 (glosow:19)
2013-02-04 12:31:51
Świadek zdarzenia. Klientka sklepu wychodziła z zakupami wyjściem dla klientów bez zakupów. Sorry ale obowiązkiem tego chłopaka było sprawdzenie czy faktycznie ten towar kupiła. Koleś z kamerą to cymbał. Łatwo manipulować sytuacją pokazując tylko część wydarzeń. Jedyne przejawy chamstwa na filmie prezentował kamerzysta.

lolisawa
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 12:31:38
Najlepsze są akcje jak wyszczekany klient po 40 próbuje sprowokować młodą osobę, sam niestety znalazłem się kilka razy w podobnej sytuacji, gdyby młody to można by pyskować i wyrzucić, a starszej osobie przez grzeczność nie wiadomo jak zwrócić uwagę... Prowokator ewidentnie przegina... ;/ Klient to klękać... Ochroniarz też człowiek! za 1170zł netto miesięcznie!! Żyj i daj żyć innym!

xgrzanax
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-04 12:28:49
Ten gosciu ma adhd.Ochrona nie jest pracownikiem marketu wiec nie musi sie cieszyc do klientow to jest zupelnie inna broszka .on jest od tego aby pilnowac porzadku .pracowalam w ochronie i gdyby do mnie ktos tak fikal co jest niedopuszczalne chyba by mial ryj obity.Facet ktory nie mia sie na kim wyzyc opierd...pracownika ochrony za to ze wypelnia swoje obowiazki.pomylilo mu sie z pania na kasie!ŻALL!!!

klemSS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 12:25:32
komentarz usunięty przez moderatora

lolisawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 12:33:21
na moderatora nie ma rady xD

klemSS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 12:24:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Thomas1977
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-02-04 12:19:40
Ewidentnie chamskim zachowaniem wykazała się kamerzysta, który na siłę chciał sprowokować ochroniarza. Autor filmu zalicza się do typu ludzi "jestem klientem klękajcie przede mną". Do tego wyżej sra niż dupę ma. Żałosny człowiek

ncaso
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-02-04 12:11:57
Dużo większym ćwokiem jest ten który to nagrywa. Łatwo jest karcić kogoś w pracy jednocześnie prowokując i nagrywając. - A może puszczą mu nerwy? będę sławny i pokażę swoją przewagę - wyślę filmik jego szefowi. Jestem lepszy bogatszy i mądrzejszy...

zygmunt1952
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-02-04 12:02:54
nie pochwalam zachowania pseudo reżysera ale mam i sporo zastrzeżeń do panów mięśniaków w supermarketach,którzy rozum mają w pięści i nigdy nie wiadomo co im w danej chwili przyjdzie do głowy.W każdym cywilizowanym kraju ochroniarz jest dla klienta niewidoczny wystarczają kamery i alarmy.U nas ci panowie się panoszą niczym antyterroryści na służbie i każdy klient jest przez nich traktowany jak potencjalny złodziej i to jest upokarzające.

DarekKozi1977
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-02-04 11:43:22
Nagrywający to faja. Zachowuje się jak 20sto letni stolec.

inkabam
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-02-04 11:42:24
No spoko, tylko nie widać całej akcji z tą babeczką... Jedyne co widzimy na filmie, to chamstwo nagrywającego. Można tego ochroniarza zidentyfikować po głosie, więc może spokojnie wnieść skargę za tę publikację. I chyba ktoś powinien.

mpeer
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-02-04 11:36:19
Dlamnie w tym wszystkim najwiekszym wieśniakiem jest tan co kreci. Na siłe szukał zaczepki, a chłpaczek ogarniety i nie dał sie sprowokować

klisza08
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-02-04 11:34:08
Gdyby koles nagral bezposrednio scysje miedzy ochroniarzem i klientka byloby wszystko jasne i byc moze gawiedz komentujaca ponizej tak by nie szczekala.A z reguly szczekaja najwiecej ci,ktorzy tak samo sie zachowuja.Kochani!Skoro facet wyciagnal kamerke,zeby nakrecic dellikwenta,to znaczy,ze cos wczesniej mocno go zbulwersowalio i nie nazwalabym tego prowokacja wymierzona w strone bubka-ochroniarza.Problem lezy gdzie indziej-filmik nie zawiera calego zajscia,wiec na dwoje babka wrozyla.Sugerowalabym niektorym kubel zimnej wody na glowe.

zyzy33
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-04 12:58:09
Skoro nie zawiera wszystkiego, to na słowo mamy wierzyć kamerzyście? Komentujemy to, co widzimy. A widzimy chama z kamerą, który wyżywa się na wykonującym swoją pracę chłopaku.

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 14:10:13
widzimy tez na samym poczatku rozsierdzona do "krowiego wsciku" klientke,ktora opuszcza sklep-gdyby nie ten fakt,podpisalabym sie pod protestujacymi rekami i nogami.W sumie to nie wiem co ich AZ tak wk@wilo-jest tyle niesprawiedliwosci na swiecie a tu dra sie co najmniej tak,jakby ktos bombe pod zlobek podlozyl...

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-04 16:31:00
facet wyciąga kamerke bo jest zakompleksionym burakiem i lubi ponizac ludzi by poczuc wyzszosc a jak kogos kreci to nikt mu w r*j nie przywali

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-04 23:14:04
Oj,gorace glowy-jak sie ktos uprze ,to sie usmarka i nie utrze..sami nie jestescie lepsi ,bo czepiliscie sie tego tematu( bez sensu zupelnie) jak Sawicka ramienia Agenta Tomka.Widocznie najbardziej zwalczamy w innych cechy,ktore nas draznia w nas samych...

mipa
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-02-04 11:31:26
ochroniarze w sklepach to dno

EvilWolf
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-02-04 11:29:42
Bo ludzie mają tendencję do wpychania nosa tam gdzie nie potrzeba. Robię kiedyś zakupy, płacę, wychodzę ze sklepu. Niby wszystko ok. Patrzę biegnie za mną kobieta i krzyczy, że mam się wrócić. Wyobraźcie sobie, że ta babcia zauważyła, że kasjerka wbiła mi 7 zł. zamiast 7.70 za parówki. Narobiła rabanu na cały sklep.

marta93kk
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-04 11:29:39
Szkoda, że nie nagrał tego jak niby ten ochroniarz zachowywał się chamsko wobec tej babki, bo filmik jedynie pokazuje bezczelność klienta, także facet sam się wkopałeś :D

joptwojamac1984
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-04 11:27:06
Nie wiadomo jak ochroniarz potraktował Panią ... ? Na filmiku bardziej chamski jest sam autor, ale może wkurzył się na to co widział wcześniej, czyli na zachowanie ochroniarza wobec tamtej Pani ... ? Zbyt wiele niewiadomych

klacska
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-02-04 11:25:54
to uczucie gdy siedzisz se w pracy za pieńć złoty za godzine i przychodzi polak cebulak i cie krenci bo on by byl lepszym bramkarzem

inkabam
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 12:05:07
Celne :)

astaii
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 11:24:05
Się "kamerzysta" przejął,sam zasługuje na kopa ze sklepu,ale nie pochwalam też zachowania "ochroniarza"

allejaja
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-02-04 11:23:30
jesli to twoj filmik to jestes prawdziwa kupa g*wna..babka odwrocila sie d*pa i se poszla a ty szukasz afery tu gdzie jej nie ma..wyzywasz go od chamow a sam siebie nie widzisz jak sie zachowujesz..

allejaja
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-04 11:27:38
tak naprawde niewiadomo jak bylo..bo to ty przypioles jemu ten scenariusz i prowokujesz..dla mnie to jest typowo wsiunowe i prostackie zachowanie (nie obrazajac ludzi mieszkajacych na wsi)

malyv8
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-04 11:22:55
Jakiś moherowy społecznik, z tego typa, ochroniarz coś tam z babką gada a ten przyleciał drakę kręcić hu wie o co.

rafal8
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-02-04 11:18:53
Jakie to PISowskie! Prowokowanie drugej osoby i jej nagrywanie a pozniej odwracanie kota ogonem....Bo widac na tym filmie ze kamerujacy był agresorem a nie pracownik ochrony

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-02-04 11:11:37
Trafił swój na swego.

kazik620
    Ocena: -20 (glosow:28)
2013-02-04 11:04:26
Jedyna chamska osoba to ten niedouczony śmieszny ochroniarz... pewnie nie wzięli go do policji, do straży miejskiej też pewnie za głupi (w co ciężko uwierzyć bo tam same głąby robią)... A wy co tak jedziecie po osobie co to nagrywała to dalej dawajcie sobą pomiatać przez te wszystkie łajzy które myślą że mają jakąś władzę... Pozdrowienia dla operatora... oby tak dalej!!!

sktech
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 14:21:54
A wiesz gdzie Ci Twoi idole typu policja i straznicy dorabiaja??? W ochronie :).

Karmelo7575
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 15:31:12
kazik620 chcesz oberwać cwelu?

andre102
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-02-04 11:03:37
kamerujacy jest jeszcze wiekszym chamem

Tomasz2222
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-04 10:58:04
Na miejscu tego ochroniarza bym nie wytrzymał i mu wyku...ł mimo że stracił bym prace!

pixonsemtex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-05 21:57:40
Tomaszu jakbyś popracował w tym zawodzie to byś wiedział że na takich palantów ja ten stolec się niereaguje bo po co. Chłopak mógł odejść i tyle. Na studiach pracowałem jako ochroniarz w rosssmanie przez pół roku i nasłuchałem się dosyć od starych bab że patrze na nie jak na złodziej itp. Jakby ten stolec popracował z 2 tygodnie jako ochroniarz, albo po tamtej stronie lady to by zdanie zmienił jakby trafił na takiego palanta jak on sam

radchmiel
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-02-04 10:54:59
Moim zdaniem "kamerzysta" znalazł sobie najprostszy sposób na odreagowanie własnych niepowodzeń, wylał całą żółć na chłopaka który pracuje za parę złotych na godzinę. Chłopak niepotrzebnie wdał się w polemikę(bo jego winy w całym zajściu nie widać)-szkoda nerw. A "kamerzysta" pewnie z żalu, że nic u przełożonych chłopaka nie ugrał-wrzucił film do sieci.

DXPac
    Ocena: 44 (glosow:62)
2013-02-04 10:38:36
Też mi klient Zeżarł HOT-DOGA za 1zł i ma się za wielkiego klienta widzę że sam szuka zaczepki do ochroniarza. Jeszcze ma tupet zamieszczać video w internecie co za cymbał. Takiego to tylko w morde lać ma się za nie wiadomo kogo.

szkutnik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 10:36:34
komentarz usunięty przez moderatora

JemPierogi3
    Ocena: 15 (glosow:19)
2013-02-04 10:33:02
klient - prostak.

Renia_400
    Ocena: 22 (glosow:24)
2013-02-04 10:31:42
Nie wiadomo czemu zwrócił uwagę tej babce bo nie slychać, być może zasłużyła, tego nie wiem. A gość który to nagrał jest zwykłym pieniaczem szukającym wrażeń, prowokującym i upierdliwym. Mógł spokojnie zwrocić uwagę lub pójść do kierownika jak miał zastrzeżenia, ale wyraznie wolał się wyżyć.

b186384
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-04 20:20:36
Zwykly lewacki szczekacz, do tego pewnie rodzice komuchy, stad ta upierdliwosc

mariom460
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-02-04 10:28:00
Nie widać tego co było wcześniej, ale ta Pani co odchodziła też nie wyglądała na uciśnioną staruszkę. Poza tym jakby był jakiś cham to byś dostał paralizatorem:P

zboj75
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 11:23:13
Żeby użyć paralizatora trzeba mieć licencję Pracownika Ochrony 1-go lub 2-go stopnia, na marketach są w 90% osoby bez licencji! I tyrają za grosze a co do wykonywania ich pracy to mają nakazane kontrolować np: paragony to kontrolują sami tegosobie nie wymyślili. A ten pacan od filmowania powinien być pier.... gdzieś na zapleczu marketu to więcej by nie podskakiwał!

BoaKrztusiciel
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-02 11:51:44
Stolec to chyba właściwszy tytuł tego dzieła;) Przejechałabym się do niego, ale nie wiem czy były jakieś promocje.

przemo198808
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-02-02 11:47:17
Zal,za tego chama to tego gościa co nagrywal powinien pozwac.Drzazgę w swoim oku widzi ale kołka w swoim nie zobaczył.

Probe100
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-02-02 09:36:07
Popieram większość gościu który to nagrywał to prostak i cham sam wyzywał ochroniarza i nagrywał wszystko zamiast pomóc np kobiecie . Taki cwaniaczek co tylko mu siły starczy na wrzucenie filmu do neta mógł przecież iść do punktu obsługi i tam to załatwić . Ale nie był tak inteligentny

pieknykrzysio
    Ocena: -17 (glosow:25)
2013-02-02 07:55:09
ale wy debilni jestescie, wlasnie dzieki takim akcja mamy ogromna jednorazowa szanse na wytrzebienie ze spoleczenstwa ludzi nie nadajacych sie do pracy. Chwalcie dalej takich niekompetetow a Polska padnie kulturowo na ryj.

dresymatkiteresy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 13:44:31
a co, wstala juz po pierwszym razie? ;o w Polsce od dawna wszystko po staremu, czyli jak w lesie

kyniek112
    Ocena: 14 (glosow:22)
2013-02-02 07:54:17
Człowieku co nagrywałeś, ogarnij się, słuchałeś siebie, jesteś beznadziejny- Będziesz w lokalnej prasie" hahaha, ja bym wezwał policję na Ciebie ośle za zakłócenie porządku publicznego.

oskpmg
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-02-02 07:35:01
Jedyna wiocha tu to nerwowy klijent.Ochroniarza wina to tylko to że wdał się w tą rozmowę.Ale nie wszyscy mają tyle cierpliwości,co nie którzy by oddali.

diamento208586
    Ocena: 21 (glosow:29)
2013-02-02 06:36:16
ochroniarz zachował się nie zgodnie z tym jak powinien, ale koleś który to nagrał zachował się moim zdaniem gorzej, był agresywny, prowokował, Hańba Ci gościu!!! i ten ciotowski piskliwy głosik buahahahaha żal

werite
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-04 11:23:24
Ochroniarz nie ma prawa ani kontrolować ani zatrzymać kogokolwiek.

szymajda1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 12:56:13
To po jaką cholerę jest ochrona w sklepie?

Karmelo7575
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 15:25:39
Ochroniarz ma prawo przeszukać torbe klienta,ale nie dotykając nieczego.Mówiąc krótko,może nakazać klientowi okazanie zawartości,jeśli ten się nie zgadza a ochroniarz ma podejrzenia o kradzież ma prawo zatrzymać delikwenta i wezwać policję.

wontrix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 15:16:04
Karmelo7575 masz racje co do zatrzymania, ale jesli o licencjonowanego pracownika ochrony, jesli chodzi o pracownika dozoru to ma prawo jedynie do obywatelskiego zatrzymania. Ochroniaz nie ma takze prawa przeszukiwania nawet licencjonowany, takie prawo ma jedynie policja, wiec nie moze wlozyc nawet kawalka palca do torby, kieszeni itp bo to juz jest przeszukanie i grozi za to do 5 lat wiezienia na podstawie ustawy o ochronie osob i mienia

Agula159
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-02-02 05:43:38
Klienci bardziej są agresywni niż personel sklepu, jak na załączonym filmie, tak naprawdę to ochrona nie ma prawa przeszukiwać toreb Klientów sam.

valdi144
    Ocena: 24 (glosow:32)
2013-02-02 05:14:27
Klient który to nagrywał jest agresywnym chamem szukającym zaczepki...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1100