Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Fotoradary nas dobiją,jak mało byśmy ku**ą płacili...
machoho12345  13-02-03, 11:28 Zgłoś
+ 664 -
Dodano: 2013-02-03, 11:28:37   przez: machoho12345
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 664  Zgłoś nadużycie
821
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Rozmowa o pracę
  •  Bez komentarza
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(139)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qwerty777
    Ocena: 21 (glosow:39)
2013-02-05 19:58:38
Drogie dzieci bez prawa jazdy : Nie rozumiecie, ze oni maja w dupie Wasze bezpieczenstwo. Tu chodzi o latanie dziury budzetowej i nabijanie kasy dla gmin. te radarki umieszczaja nie w miejscach niebezpiecznych tylko w takich gdzie najlatwiej napstrykac zdjecia. Nie rozumiem jak mozecie popierac okradanie rodakow kolejnym ,,podatkiem". Fotoradary NIE POPRAWIAJA BEZPIECZENSTWA bo zaraz za kazdy i tak przyspiesza do predkosci z jaka uwaza, ze jedzie bezpiecznie. Mam nadzieje, ze kiedys zrozumiecie... ale wtedy juz nie zaglosujecie na PO/PIS :)

Adurax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-13 23:15:58
Ok, ale opis moglbys poprawic

s1ash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-11 21:14:45
brawo, zlikwidowac tych darmozjadów

Zubkownik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-07 17:36:35
Jazda zgodnie z przepisami- chyba do sklepu i z powrotem. Panie kroljulian1983 proponuję przejechać kraj w poprzek a najlepiej robić to zawodowo. Wtedy można dyskutować :-/

Ozzieldz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-07 16:57:20
komentarz usunięty przez moderatora

kroljuljan1983
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-07 16:04:51
wystarczy jezdzic zgodnie z przepisami i nie przekraczac zalecanej predkosci i zaden radar ani zadna drogowka nikomu nie zaszkodzi.oto cala filozofia.głąby

mrwychowany
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-07 15:11:05
Co to za ulica bo za ch*ja nie moge skojrzyc :)

sebix26
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-07 00:32:41
a w Honolulu za przekroczenie 2km kopio kierowce aż się zesra

Cezarion
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-10 22:07:04
co to jest "kopio"?

akon89
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-06 23:55:01
Mieszkam nie daleko i super,że ktoś nagrał taką akcję. Jak będę widział takie coś to sam nagram. SUPER!! Nie dajcie zarobić tym złodziejom ze sejmu bo później robią sobie premie po 40tys zł!!!

yopago
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-06 23:30:46
nie mogę się doczekać kiedy cała straż w polsce pójdzie na bezrobocie.życzę im tego!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cychu79
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-06 23:18:42
niech kazdy zniszczy fotoradar w swojej okolicy i zakonczymy ten dochodowy biznes dal tych darmozjadow!!!!

gucio1720
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-06 21:21:19
autor filmu jest w 100-u procentach normalny to wlasne ludzie najczesciej stare babcie panikuja jak tlko ktos jedzie 100km/h o jejku tez mi predkosc a takich pacanów jak straz miejska hmm raczej wiejska ...powinno sie tempic darmozjadów tak samo policja-uwarzają sie za bogów chowają sie z fotoradarami po krzakach jak takie czubki a dlaczego bo mają płacone od mandatu a to daczego bo premier donald co ja gadam idiota donald to typowy bałwan co nie umie rządzic krajem tylko dalej go sprzedaje i osmiesza panstwo a głupie polaczki tylko siedzą i głodują

gucio1720
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-06 21:13:09
autor filmu jest w 100-u % normalny obu wiecej takich ludzi cwaniakami sa idioci ze strazy miejskiej raczej strazy wiejskiej haha i policja która uwaza sie bogów a tak naprawde to typowe czajniki chowające sie po krzakach z fotoradarami a to dlaczego? bo mają placone od mandatu i tyle premier donald co ja gadam idiota donald to typowy bałwan a nie facet od rządzenia krajem tyle

gucio1720
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-06 21:06:49
w dupe z fotoradarem wycpac gówno na złom

gomer12
    Ocena: -13 (glosow:21)
2013-02-06 19:16:25
nie jestem zwolennikiem fotoradarów ale ten co to nagrywał jest kretynem

paulina1542
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-02-06 17:49:03
a niech stawiaja gdzie chca za normalna jazde zdjecia nie dostaniesz !!! brak kultury i chamstwo na polskichdrogach ,wciskanie ,wyprzedzanie na trzeciego ,wywalanie petow przez okno ,serdeczne znaki i mozna by tak... wiecej policji i radarow chamstwu mowimy NIE!!!!!!!!!!!!!!!!

kinimod469
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-06 16:15:04
Brawo!!! piękna akcja Nowej Prawicy w Koninie:D

qwertydaniel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-06 15:57:02
policjant wyglada jak ten taki pies z kreskowki:) niestety zapomialem jak sie nazywala

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-06 15:28:42
rydzyk powiedział ze tak ma byc to tak ma byc

rzegota
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-06 14:52:16
Wyrażenie "Podłanczał" nie jest poprawne, była nawet reklama w TV z tym wątkiem.

grzesiek4441
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-02-06 13:43:07
Do wszystkich krytykantów. Fotoradar postawili przed przejściem dla pieszych!!!!!!!! Więc ma to służyć BEZPIECZEŃSTWU gamonie.

kamiloo89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-06 12:51:23
Jak już stoi koło fotoradaru to powinien sobie ubrać kamizelkę odblaskową i wystarczyło by ;)

wieslav
    Ocena: -4 (glosow:24)
2013-02-06 10:29:53
Na moje fotoradary mogą być co 100 metrów (przy zweryfikowaniu ograniczeń prędkości). Dużo jeżdżę po Polsce i widzę ten dzicz na naszych drogach. Kretyni, którzy nie mogą żyć jak nie wyprzedzą, wciskając się w najmniejszą przerwę, wyprzedzania na ciągłej, na skrzyżowaniach, cisną po wąskiej drodze grubo ponad 140. Zcapiałe debile w tirach wyprzedzające inne auta. Jazda po naszych drogach bardziej przypomina kraje trzeciego świata, niż kraj UE. Jestem za znacznym podniesieniem kar. Proponuję: Wyprzedzanie na ciągłej: 3000zł i 15 pkt, przekroczenie prędkości o 50km/h 5000zł i 20pkt, wyprzedzanie

wieslav
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-02-06 10:35:08
na skrzyżowaniu 3000zł i 15pkt. Jazda pod wpływem alkoholu lub narkotyków zawodowego kierowcy powinna być karana dożywotnim zakazem prowadzenia pojazdów. Prawda jest taka, że mamy za niskie kary i dlatego panuje taki dzicz na naszych drogach. Gdyby zwiększono kary to by się uspokoił jeden debil z drugim.

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-02-06 10:48:15
Moze najpierw warto byloby powalczyc o zwiekszeniue zarobkow a nie kar? Jak myslisz? Jak chcesz sie porownywac do UE do najpierw zarobki porownaj.

Liber19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-06 10:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

qwerty777
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-02-06 09:00:10
Przykro sie czyta ... Tego co lewackie media porobily Wam z mozgami nie da sie ogarnac. Wy sami zgadzacie sie juz na kolejne podatki. Rostowski mowi : kazdy polak musi zaplacic 500 zl w 2013 - a Wy potulnie jak baranki ... i jeszcze teksty o bezpieczenstwie. Wiecie : sa 2 zasady : Ja potrafie sam dostosowac predkosc do warunkow na drodze ( nie jestem tak glupi aby potrzebowac do tego znaku). Wiem ile moge jechac. 2. - jak odnosi sie Wasz bzdurny przepis do zestawienia 2 kierowcow : dziadek w tico, ktory ledwo widzi do zawodowego kierowcy w S Klasie ? Dlaczego chowa sie fotoradary?

lordatanazy
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-02-06 09:09:20
Ty może potrafisz a wielu innych nie potrafi! A wobec prawa wszyscy są równi, i dziadek w tico i bezmózg w s klasie i kobieta w ciąży i 18-latek z 2-dniowyn prawkiem. Nikt nie jest ponad prawem! Szkoda gadać z takimi jak ty, zapraszam do Skandynawii, tam pofikaj cwaniaczku. A dlaczego się chowa? PREWENCYJNIE!!!

qwerty777
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-02-06 09:43:13
Czy Ty powaznie jestes tak glupi, ze wierzysz w poprawe bezpieczenstwa przez fotoradary? One nci nic nie zmienily i nie zmienia. Ludzie zwalniaja tylko na krotkim odcinku ( nie jest to odcinek niebezpieczny) a potem przyspieszaja. Widziales fotoradar obok szkoly? Nie? Czemu? Tam nie jest niebezpiecznie czy tam nie da sie zarobic bo ludzie wiedza, ze tam jest miejsce w ktorym MUSZA ZWOLNIC? Widzisz... ludzie potrafia zdjac noge z gazu bez Twojego fotoradaru i ograniczenia predkosci... jednak nie zyja na tym swiecie tylko takie cymbaly jak Ty.

vertonik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-06 08:58:37
Jeżeli już to ku..om ;)

BauerXL
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-02-06 08:41:51
Po dziecinnych komentarzach i minusowaniu rzeczowych wypowiedzi dochodzę po raz kolejny do wniosku, że siedzą tu same gimbusy nie mające pojęcia o życiu a już na pewno o zasadach ruchu drogowego i bezpieczeństwie. Do filmiku: Wystarczy jechać przepisowo a takie akcje z fotoradarami będą nie potrzebne.

hudy25
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-06 11:45:58
a ja mam prawko ponad 10 lat i jezdze troche po polsce i widze gdzie te pomiary sa robione jedziesz sobie przepisowo to 90 i widzisz znak strefa zabudowana to niewierze ze kazdy zwalnia pszed znakiem do 50 naprzyklad a wystarczy ze przy 62 wjedziesz i jusz mandacik a w takich miejscach stawiajo odrazu za znakiem zebys niemugl zwolnic zaduzo

otookojokoono
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-02-06 08:41:07
To że fotoradary są najczęściej na długiej prostej a nie przy przejściach dla pieszych to jedno ale nie mogę już znieść kwiczenia buraków którzy uważają że państwo ich okrada bo nie mogą lecieć po mieście stówką. Masz problemy z kontrolowaniem siły nacisku prawej stopy albo ze wzrokiem - idź do lekarza albo wsiądź na rower. Już czekam na minusiki od ludzi którzy wożą się głównie gimbusami ale są ekspertami od jazdy samochodem.

martin987
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-02-06 08:23:35
"A co to sie stalo?" Autor filmu to typowy buc ze wsi. Niestety poki istnieja tacy ludzie to w tym kraju bedzie mozna krasc, naciagac prawo i pozostac tym zasciankiem europy. Przepis co do ograniczenia predkosci nie istnieje od wczoraj radary to tylko kontroluja

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-02-06 08:00:00
Bracia Kierowcy Bo W Jedności Siła !!!! Popieram w 100% akcje ,,POLSCY KIEROWCY NIE GĘSI! SWÓJ ROZUM MAJA! STOP FOTORADAROM! "

parixon123
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-02-06 01:08:37
Celowe ukrywanie fotoradarow tylko zeby kase nabijac to jest zlodziejstwo wkoncu sie niedziwie bo przzyklad idzie z gory. A ci ktorzy mowia ze to dobry pomysl to z nienawisci bo sa za duzymi imbecylami zeby prawko zdac wiec sie wkurwiaja hahahaha pozdro.

czolgista778
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-02-06 00:54:29
Czy tak k**a trudno wam jechać przepisowo,czy niektórym całkiem na głowy posiadało? jeśli jest ograniczenie do 40 - jedziesz 40, ograniczenie do 110 - jedziesz max 110 albo bulisz za przekroczenie, czy tak zaaj***cie trudno to zrozumieć?

wisz35
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-06 06:57:02
a ty pewnie wzór cnót i wzór do naśladowania co?

lordatanazy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-06 08:55:03
Człowiecze, pracowałem kilka lat jako przedstawiciel (kilka lat temu) i moja jazda kosztowała mnie sporo kasy, ale nigdy nie miałem pretensji do nikogo! Ja jestem kierowcą i ja decyduję - jeżeli przekraczam to mogę zapłacić! Nie stać Cię na mandaty? No to jeździj ZGODNIE Z PRZEPISAMI!!!!!!

ginben
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-06 00:40:18
Wiecej takich fotopstryczkow zeby sie ci szybcy i wsciekli co przez teren zabudowany jada 100 sami wyeliminowali i bedzie spokoj

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-06 00:23:02
mnie nie stać na k**wę,zeby nią policji płacić za wykroczenia...zabierz się ostro za gramatykę.A co do radarów w nieprzepisowych miejscach,ustawianych w celu otrzymania rzeczonej k**wy,to gorąco popieram;-))))

lordatanazy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-06 08:50:10
Popieram w 100%. Nie rozumiem tego, czy to jest jakiś trend, czy teraz gimnazjaliści naprawdę nie potrafią używać języka ojczystego? Jak nie "bynajmniej" w znaczeniu "przynajmniej" to znowu końcówki!!! Przecież to słychać kiedy jest "om" a kiedy "ą".

marcin1988r8
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-06 00:16:57
poza tym sa radary takie jak iskra 1 ktore nie przeszly pomyslnie testow na pojazdach a sa dopuszczone tylko w 1 panstwie europejskim czyli w PL

habibti
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-06 00:09:29
Przez 2 miesiace dzieki fotoradarom wystawiono mandaty na łącznie 26 mln 750 tys zł. Rządzie srądzie,coraz lepiej idzie wam poprawa życia Polakom, same postepy... Oj burakom z góry swietne urlopy sie szykuja

Cobra24
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-02-05 23:52:40
Bravooooooo super koleś weźmy przykład z niego szkoda że jeszcze nie miał cb to by jeszcze więcej kierowcy zaoszczędzili

marek_wawa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-09 00:03:49
E tam, będziecie wszyscy bulić do bólu, aż się nauczycie jeździć.

Adrexman
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 23:40:45
To świadczy o nieudolności miast i gmin,że w taki sposób próbują się dorobić.Najlepiej iść na łatwiznę. W moim mieście taka sytuacja jest nie do pomyślenia. Urzędnicy stawiają na przedsiębiorczość mieszkańców i z tego głównie mają wysoki budżet. Wystarczy stworzyć odpowiednie warunki dla przedsiębiorców, a pieniądze po pewnym czasie wielokrotnie się zwrócą.

astaii
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-05 23:37:18
Mieszkam za granicą jakieś 6 lat,nie będę pisał gdzie (gdzieś w europie),dużo jeżdżę bo pracuje jako kierowca,i NIGDY nie spotkałem nieoznakowanego lub ukrytego foto radaru,wszystkie są oklejone lub pomalowane na żółto,tak że widać je już z daleka,a jeśli chodzi o foto radar mobilny,to umieszczony jest w pojeździe typu ford transit,z uchylonym oknem z tyłu,cały pojazd oznakowany jest jaskrawymy naklejkami koloru czerwono żółtego,więc uwierzcie że nie ma szans żeby NIE ZAUWAŻYĆ! Ale jest wyjście,PODPALAĆ LUB OBLEWAĆ FARBĄ!!!

tapicer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-06 00:05:05
Nie interesuje mnie gdzie mieszkasz,ale powiem Ci że się mylisz.Np w Holandii jest prowadzona jeszcze większa partyzantka jak w Polsce.Fotoradary w nieoznakowanych autach przy drodze,w koszach na śmieci,na przyczepkach samochodowych itd.I to na odcinkach dróg gdzie nie ma żadnego niebezpieczeństwa tylko ograniczenie np do 80 lub 100km/h

lordatanazy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-06 09:01:29
W Norwegii chowają radary na przystankach autobusowych, a mandaty są konkretne. Mój brat za przekroczenie w terenie zabudowanym o 17 km/h dostał 5800 NOK tj. ok 3000 PLN, a za przekroczenie o ponad 50 km/h zabierają prawo jazdy i idziesz do pierdla.

qwerty777
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-06 09:52:59
A co mnie pajacu norwegia interesuje ? Jak w afryce robaki jedza to tez bedziesz zarl? Kolejny frajer co tylko na innych patrzy a wlasnej ojczyzny nie ma. eurosocjalista ...

lordatanazy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-06 10:22:21
A ty masz ojczyznę? Jak na razie to widzę tylko bluzgi na demokratycznie wybrany rząd i własny kraj. Czy ty gdzieś człowieczku w życiu byłeś? A co cię Norwegia obchodzi? A to, że od 5 lat jest uznawana za najlepszy kraj do życia na świecie! Może trzeba równać do najlepszych a nie do... No właśnie nie wiem do czego. Powiedz mi synku gdzie można bezkarnie łamać prawo? Do puki będą w Polsce tacy dziwacy jak ty nigdy nie będzie tu dobrze.

kapselxxx
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-05 23:33:10
brawo takie czyny obywatelskie to ja popieram :)

kilejmistopy
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-02-05 23:26:44
jak jest 50 km na godzinę jedzie się 50km na godzinę jak jest 30km na godzinę jedzie się 30km na godzinę .Polak narzeka że nie może popędzić po własnym kraju ale jak minie granicę Czech ,Słowacji i Niemiec staje się najlepszym kierowcą pod słońcem .

qwerty777
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-02-05 23:29:38
Jak beda Ci kazali obciagac to tez bedziesz obciagal bateryjko ?

Pan_Tofel
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-02-06 06:59:57
qwerty777 Czytam Twoje komentarze i aż mi włos dęba staje... Skoro Ty możesz lać na przepisy drogowe, bo nie zgadzasz się "jak ciota" na to co Ci każe rząd, to ja też nie będę się zachowywał "jak ciota" i stanę pod domem z karabinkiem pneumatycznym i będę strzelał w karoserie samochodów, które moim zdaniem jadą za szybko. Bo mam dziecko, a nie chcę, żeby je jakiś matoł zabił. Nie rozumiem nagonki na fotoradary - nikt nikogo nie zmusza do płacenia komukolwiek czegokolwiek. Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami. Chcesz jechać szybciej - jedź. Tylko nie płacz potem jak c

adiiiiiiii
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-06 12:32:50
Do Pan-Tofla. Tak zrób, stan z tym karabinem i strzelaj de..lu tylko jak Twoja żona z dzieckiem bedą jechali akutat to po szybach a nie po karoserii. Bedzie lepszy efekt!!!!

prezi
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-05 22:49:43
jedynie likwidacja pasożytów rozwiąże problem

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-05 22:46:55
Zdajecie buraki prawo jazdy zanim zaczniecie kłapać mordą o wykroczeniach drogowych

kuba1993nowak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-05 22:40:19
To się dopiero nazywa solidarność polskich kierowców ;)

kuba1993nowak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 22:39:05
komentarz usunięty przez użytkownika

kamil2115
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-05 22:24:24
Koleś mógł stanąć na wprost obiektywu żeby go zasłonić:) Przecież nie dostałby mandatu za stanie na chodniku a jakby się koleś do niego doczepił ze tu jest foto radar to by się grzecznie zapytał że gdzie tak jest napisane że tu jest fotoradar i poprosił o legalizacje bo np może nie wierzyć że naprawdę to jest fotoradar:D Fotoradar powinien być oklejony folią odblaskową i powinien stać na odcinku gdzie stoi znak "kontrola prędkości"

Crach
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-02-05 21:00:23
Jedziesz przepisowo i nie groźny Ci i milion radarów. Łamiesz prawo, to robisz to świadomie i jak mężczyzna przyjmujesz konsekwencje, a nie jęczysz jak baba, że fotkę Ci zrobili. Szybka jazda tylko dla facetów z jajami...

qwerty777
    Ocena: 3 (glosow:25)
2013-02-05 21:11:09
Nooo... i jak skonczona ciota zgadzasz sie na wszystko co narzucil Ci rzad i banda urzedasow. Nie ma co - jestes prawdziwym patriota. Jak beda pluli Ci w pysk zgodnie z prawem to tez klekniesz? Mezczyzna XXI wieku... typowa marionetka z ktora wladza robi co chce.

Maryyyjusz
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-02-05 20:48:55
Je**ć Rostowskiego i upośledzonych funkcjonariuszy Jego ! ! !

hanauer
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-02-05 20:44:22
komentarz usunięty przez użytkownika

rybkai2wisienki
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-02-05 20:43:29
Wy ulomniaki bez prawa jazdy, ta organizacja wyd-ymała tez już waszych starych nieraz a wy dalej swoje w obronie tej Kasie miejskiej

karma1234
    Ocena: -16 (glosow:48)
2013-02-05 20:12:28
Żałosny jest koleś który to kameruje człowieku ogarnij się i zabierz się lepiej za robote kogo to obchodzi twoje radary nie będziesz przekraczał prędkości to ci zdjęcia nie zrobią proste żal

qwerty777
    Ocena: 9 (glosow:31)
2013-02-05 20:21:14
Nagrywa a nie kameruje :) Jak mu sie chce to niech nagrywa. On cos chociaz robi i dzieki niemu kilka osob nie dostalo mandatu. A Ty jak taka stara pierdola siedzisz tylko i narzekasz ... no i gowno w zyciu zrobiles lewaku obrzedliwy :)

herayo
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-02-05 20:50:24
pewnie nawet prawka nie masz karma1234

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-02-05 21:20:35
Ja mam prawko i zgadzam się z Karmą. W Anglii czy Niemczech nie przykozaczycie, a tu to jakby Wam soli w d..ę nasypali, tak jeździcie. Kumpel mówił kiedyś, że jechał za Niemcem i jak było 50, to jechał równe 50/h, jak 90 to 90. Spieszy Wam się do Europy pedałów, a kulturę macie europejską z czasów jaskiniowców co niektórzy.

gonzo8711
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-05 22:29:38
kawalrafala- sluchaj kolego jesli myslisz ze przez to w angli czy niemczech jest bezpieczniej na drogach to jestes w bledzie... moze jakbys czasem wyjechal poza swoja wies to bys zobaczyl ile i jakich wypadkow jest w niemczech... pomimo tego jak to mowisz jest 50 to jada 50... a jak nie ma ograniczen to jezdza ile fabryka dala i nie patrza na warunki czy slisko, czy mokro itp...

qwerty777
    Ocena: 14 (glosow:36)
2013-02-05 20:09:59
I jeszcze kilka slow dla hejterow : 1. Straznik powinien stac przy sprzecie i kontrolowac wykonywany pomiar. 2. Wykonac pomiar wilgotnosci ( reakcja daje do zrozumienia, ze go nie wykonal) 3. Sprzet stoi przy skrzynce energetycznej ( zaklamanie pomiaru) 4. Odsylanie do rzecznika celem unikniecia odpowiedzi jest naprawde zalosne. 5. Zamist hejtowac moze sami zrobcie cos dla spoleczenstwa. 6. Dzieki tej akcji masa kierowcow uniknela mandatu za bzdurne i nieszkodliwe przekroczenie predkosci. :) AMEN i SM do likwidacji !

kamilsx80
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-02-05 21:51:53
"Dzieki tej akcji masa kierowcow uniknela mandatu za bzdurne i nieszkodliwe przekroczenie predkosci"...Hhhmmm... Bzdurne i nieszkodliwe? A kradzież 15 zł też uznasz za nieszkodliwą? A plaskacza przypadkowej osobie też wypłacisz "nieszkodliwego"? Jak masz problem z przestrzeganiem prawa to masz, PATRIOTO, 2 wyjścia: wyprowadzić się, np. do Rosji albo zostać politykiem i wpłynąć na zmianę prawa. ------------------------------------------------------------------------- ---------------- Ciekawi mnie ile kilometrów robisz rocznie i czy tylko w niedzielę po wsi...

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-05 21:56:12
skad taka dobra znajomosc tego jak ustawic radar ? pracujesz w SM i robisz wszystko zeby ktos cie nie nagral w takiej sytuacji ? i przypadkiem nie przyczepil sie ze postawiles radar o 2cm za bllisko jezdni ?

qwerty777
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-02-05 21:57:57
Widzisz tepy lewaku : to co wymieniles wyrzadza szkode innym :) Przekroczenie o 15 nikomu. Uzyj czasem mozgu przed pisaniem... wiem, ze jestes lewacka ciota, ktora wychowal TVN - ale naprawde wlacz czasem mozg.

qwerty777
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-02-05 22:00:19
asd - po prostu nie jestem takim matolem jak Ty i oprocz wiedzy z podstawowki potrafie przyswoic rowniez inna wiedze oraz znam wlasne prawa. Ale co ja Ci bede lewaku tlumaczyl ? Ty wiesz tyle ile dostales od systemu Tuska i TVNu :)

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-05 22:33:42
widze ze szkoda sie z toba wdawac w dyskusje bo rydzyk i pis tak ci sprali mozg ze kazdego musisz obrazac i pewnie probowales sie dostac do SM oczywiscie po tym jak nie zadles do policji ale jak widac tez sie nie dostales przekroczenie predkosci jakie by ie bylo jest wykroczeniem i nalezy sie za nie mandat ale jak widac posrzezaz wiedze tylko z tego co chcesz wiedziec i jestes takim samym debilem jak gosc ktory nagrywa film

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-05 22:38:37
qwerty777 wyzywasz innych od lewakow w awatarze "white power" pewnie leczysz kompleksy bo jestes czarnym pedalem co ?

qwerty777
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-05 22:41:55
asd - nie jestem Twoim ojcem wiec bez takich porownan prosze.

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-06 17:45:27
tak myslalem ze jedyne na co stac 11 to wjazd na rodzicow musze cie pocieszyc ty mandatu nie dostaniesz po ciezko pzrekroczyc predkosc na rowerze a ty na pewno tego nie osiagniesz

Pan.M
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-02-05 20:04:27
Akcja fajna, ale nie przemyślana ( powinien zaj*ebać te ustrojstwo )a następnie prosić o okup za odzyskanie jakieś 10tyś odebrać forsę i wrzuci to do najbliższej rzeki

qwerty777
    Ocena: 21 (glosow:39)
2013-02-05 19:58:38
Drogie dzieci bez prawa jazdy : Nie rozumiecie, ze oni maja w dupie Wasze bezpieczenstwo. Tu chodzi o latanie dziury budzetowej i nabijanie kasy dla gmin. te radarki umieszczaja nie w miejscach niebezpiecznych tylko w takich gdzie najlatwiej napstrykac zdjecia. Nie rozumiem jak mozecie popierac okradanie rodakow kolejnym ,,podatkiem". Fotoradary NIE POPRAWIAJA BEZPIECZENSTWA bo zaraz za kazdy i tak przyspiesza do predkosci z jaka uwaza, ze jedzie bezpiecznie. Mam nadzieje, ze kiedys zrozumiecie... ale wtedy juz nie zaglosujecie na PO/PIS :)

lordatanazy
    Ocena: -14 (glosow:28)
2013-02-05 19:47:17
Nie kumam tych "akcji". Jeżeli ktoś jeździ zgodnie z przepisami to może stać radar na radarze i mogą mu naskoczyć. Najgorzej, że ludzie chcieliby łamać prawo bez ponoszenia konsekwencji. Jeżeli ktoś uważa, że powinno być w jakimś miejscu np. do 70km/h to niech złoży odpowiedni wniosek i jeżeli ma rację to zmienią ograniczenie ale puki co to 50 i ani km więcej (chyba, że zaryzykuje). PS. Ja dostałem już masę mandatów ale nigdy za nic. Jak przekraczam to liczę się z tym, że mogę zapłacić.

simi1807
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-02-05 21:17:24
ten konkretny film ukazuje dokładnie filozofie SM. stawianie fotoradaru na prostej drodze gdzie wjeżdżasz w teren zabudowany to celowa zbiórka pieniędzy. nie mów mi że jak jedziesz autem 90/h i mijasz znak wjazdu w teren zabudowany to odrazy wciskasz hamulec i w sekunde już jedziesz 40 km wolniej... oni tylko czekali aż ktoś się zagapi i nie zdąży wyhamować. i tu wcale nie chodzi im o tych co piratują po zabudowanym 100 na godzinę. więc ocknij się człowieku i myśl bo cię z wszystkiego oskubią !!!

elophrie
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-05 22:54:59
Radar byl ustawiony zaraz za porzejsciem dla pieszych, jestem przekonany ze ludzie ktorzy na codzien przechodza przez to przejscie sa zadowoleni. Moze nawet sami poprosili SM o umieszczenie tam radaru... Jak sie "zagapisz" to popelniasz blad i niewazne czy radar robi fotke czy potracisz babcie na pasach - ponosisz konsekwencje. Sam tez pare fotek sobie zrobilem - bolalo, ale zaplacilem, bo byl to moj blad i nie ma dyskusji.

marcik8
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-02-05 19:46:21
Skoro leży sobie taki sprzęt przy drodze bez opieki powinno się zapakować go szybciutko do auta i zawieść tą "zgubę" prosto na policję. Potem gdy zgłosi się właściciel zażądać 10% znaleźnego.

asd1905
    Ocena: -14 (glosow:26)
2013-02-05 19:45:24
koles szuka kwadratowch jaj straznik wyraznie mu powiedzial ze jak chce cos wiedziec do do komendanta albo rzecznika prasowego i ze nie jest upowazniony zeby on ckolowiek mu pokazywal a ten dalej swoje i ustawianie radarow na prostej drodze gdzie ludzie przekraczaja predkosc to jest wlasnie DZIAŁANIE PREWENCYJNE

mcbartus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-05 21:25:32
Pracujesz w SM? Brak błędów ort. trochę mnie zbił z tropu.

asd1905
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-02-05 21:53:38
nie nie pracuje w SM i nie mam nic wspolnego z sluzbami mundurowymi w polsce fakt nie przepadam za straza miejska bo przesadzaja czasem z chowaniem tych radarow a nie zajmuja sie np samochodami zaparkowanymi na chodniku albo na ulicy co w niektorych miejscach u mnie w miescie jest normalne ale w tym wypadku pan wykonuje swoja prace i kretynowi ktory na sile probuje udowodnic ze czarne jest biale dobrze powiedzial ale widze dzieci JP minusuja takie komentarze a ja olewam wasze "-" zimnym moczem bo cieply mozecie potraktowac jak prysznic

zdzich1890
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-06 22:42:39
weź się człowieku ogarnij!!

zwierzak250477
    Ocena: -7 (glosow:29)
2013-02-05 19:44:46
komentarz usunięty przez użytkownika

mario117
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-02-05 19:43:11
widzę, że strażnicy też komentują na "wiocha: Jeżdżę tędy codziennie i nie widziałem tam wypadków. W tym miejscu "pstryknęli" mi fotkę bo jechałem 57km/h. Wg. mnie straż miejska z Konina to wiocha - jedyna praca to fotoradary. Od jakiegoś czasu jeżdżę przepisowo to dopiero jestem zagrożeniem na drodze.Polecam.

Gobi102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-05 19:40:09
Ale po czym machoho stwierdziles ze nie maja legalizacji i pozwolenia od komendanta ??? :-D

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-02-05 19:32:49
Łatwo pamiętać o prawach, o obowiązkach już trudniej. Przestrzeganie przepisów drogowych to obowiązek użytkowników dróg. Minusujcie, mam to gdzieś, wielcy drajwerzy i JP:)

marcin1988r8
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-02-05 19:16:38
tak jak jest powiedziane w wielu filmach ;] nie jest to w tym przypadku robione dla bezpieczenstwa lecz dla zarobku czystego ZAROBKU... a tutaj teren zabudowany jak mowi autor i latwo o przekroczenie predkosci wiec latwo o zarobek... i skonczcie wszyscy p******ic i udawac swietoszkow piszac jacy to wy jestescie przepisowi bo az mi sie rzygac che jak czytam to wszystko... a elophrie pisze jakby sam pracowal czy pracowala w strazy miejskiej....

elophrie
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-02-05 19:32:30
...albo stracil kogos bliskiego w wypadku spowodowanym przez kierowce nie szanujacego ograniczenia predkosci

marcin1988r8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 19:13:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Buahahahah
    Ocena: -12 (glosow:28)
2013-02-05 19:02:20
Nagrywający akcję jest burakiem. Pewnie jakiś glut, który szpanował swoim wieśniackim golfem 2 z typowym wiejskim tuningiem :D Ten kto jeździ przepisowo nie ma się czego bać. Boją się tylko przestępcy i gównażeria ze wsi.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-05 22:42:26
Jakim glutem trzeba być żeby golfa od Hyundaia nie odróżnić ^^

zdzich1890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-06 22:48:25
won dziadu od golfa!!

fredek90
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-02-05 19:01:55
Więcej to trzeba na PO głosować aby nam się lepiej żyło i więcej fotoradarów było...

Fafikuleniek
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-02-05 19:01:17
Byle popier***ić z kamerą zamiast stanąć z kolegą w obiektywie na chodniku tocząc rozmowę.

qwerty777
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-02-05 19:39:21
nagraj jak stoisz z kolega zamiast sie napinac w internecie. w realu pewnie nic bys nie zrobil Dla mnie kazda jedna taka akcja obojetnie jak wykonana jest na wielki +.

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-07 10:09:39
Ale mi chodziło o stanie w obiektywie fotoradaru. Facet chodzi dookoła, radar łapie a on nic z tym nie robi. Mógłby stanąć na linii fotoradaru tak żeby go zasłonić. Przecież psy nie mogły by mu zakazać stać na chodniku gdzie mu się podoba. Gdzie napisałem że mógłby się ujawnić ?

TaoSPL
    Ocena: -12 (glosow:14)
2013-02-05 19:01:01
"...Łatwo tutaj przekroczyć 13,14 km..." Przy takim przekroczeniu nie robi zdjęć fotoradar -.-

MrSlaskwks
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-02-05 19:14:40
a skad wiesz palancie jeden jak pieniadze gminie potrzebne to i do 10 km ustawia ty cymbale

marcin1988r8
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-02-05 19:18:05
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-05 22:40:24
Tolerancja jest 15% więc przy ograniczeniu do 50 wystarczy jechać 58 i już może zdjęcie pyknąć

TaoSPL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-06 14:34:00
"palancie" ? Wyluzuj piczko :) Ja słyszałem, że łapie od +20km/h Dlatego to piszę, skąd ta wrogość w tych młodych ludziach.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-06 21:40:00
Źle słyszałeś.

biolko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 18:59:24
komentarz usunięty przez moderatora

cognac
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-05 18:59:05
Popieram akcję w 100 proc ale ten monolog mnie powalił po 3 minutach !

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-05 18:56:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-02-05 18:53:40
Zwineli interes bo energetyka przyjechała do skrzynki cos robić i by im zaslaniała widoki!!

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 18:51:41
komentarz usunięty przez użytkownika

pucio
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-05 18:49:23
bardzo dobrze kolego brawo tomek z łodzi

pito
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-05 18:46:00
Brawurowa przeprowadzona akcja!...A ten komentarz...

elophrie
    Ocena: -5 (glosow:29)
2013-02-05 18:42:15
Dla mnie wiocha jest tolerancja w Polsce dla ludzi ktorzy przekraczaja predkosc i sa potencjalnymi zabojcami. Zobaczymy co powie autor filmiku jak mu kiedys za szybko jadacy kierowca zabije kogos z rodziny (czego oczywiscie nie zycze) - sam bedzie zadal postawienia fotoradarow. I prosze mi tu nie mowic ze gdyby drogi byly porzadne to by wszyscy normalnie jezdzili - im droga w lepszym stanie tym bardziej przekraczamy przepisy. Do Monterek_fx: Twoj post to zwykle nawolywanie do przestepstwa, a na to juz jest paragraf. PS. Oczywiscie teraz moge sie spodziewac calej masy minusow, niestety w wiel

elophrie
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-05 18:44:20
...niestety w wielu wypadkach od ludzi z ograniczona wyobraznia. Pozdrawiam

qwerty777
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-02-05 19:37:38
Taaaa... kolejny matol co uwierzyl w akcje ratowania zycia dzieki fotoradarom ;] Walnij sie w czerep i zrozum, ze tu o pieniadze chodzi i kazdy za fotoradarem depta w podloge. Potrafisz to zrozumiec lewaku ?

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-02-05 19:41:12
Tu nie chodzi o to ze nagle wszyscy chca bezkarnie zapierdzielac. Chodzi o klamstwo tego,kogo wybrali swoimi glosami.Ja osobiscie gardze Donaldem Tuskiem bo ktos kto buduje budzet panstwa na karach nalozonych na podatnikow,rodakow,wspolobywateli jest ostatnia .........-i tu dopowiedz sobie slowo ,ktore mam na mysli.

guido1970
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-02-05 19:44:47
Swoim wpisem pokazujesz że nie bardzo rozumiesz całą sytuację,autor tego filmiku chciał napiętnować głupotę i pazerność władz tego miasta. Fotoradary powinny być ustawiane ale w miejscach gdzie dochodzi do zdarzeń drogowych a nie tam gdzie przekroczenia są niewielkie a kasa spora.

b.pieczarka
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-05 19:49:23
Tu nie chodzi o tolerancje dla przekraczania prędkości. Takie ustawienie fotoradaru na pewno nie służy bezpieczeństwu i nie przyczynia się w żadnym stopniu aby ktokolwiek zwolnił. Niech ustawiają radary tak aby były widoczne, wtedy każdy zwolni, a nie pochowane po krzakach albo w bagażnikach... To co jest na filmiku to zwykła maszynka do robienia pieniędzy!

Justyna0810
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-05 22:29:56
Ok, czyli jestem potencjalnym zabójcą... Prędkość to nie wszystko do cholery!!!! Prawda jest taka że można jechać 140-150km/h przy ograniczeniu do 90 i robić to BEZPIECZNIE, ale trzeba mieć trochę pokory do auta, jego mocy, i WARUNKÓW na drodze, w przeciwnym razie grozi nam życiowa droga tego szmaciarza Zientarskiego. A ty chyba autem jeździsz od święta do kościoła, wiochą jest Twój komentarz. Witki opadają

elophrie
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-05 22:34:12
Wiecie jak jest w Szwajcarii? Radary mobilne sa pochowane w krzakach pod maskowaniem wojskowym albo ukryte w lampie zaparkowanego samochodu. Kary sa bardzo dotkliwe, a od tego roku jak ktos przekroczy predkosc w terenie zabudowanym o ponad 40km/h to policja moze skonfiskowac samochod i sprzedac na poczet kar (ktore wylicza sie jako procent od ROCZNYCH zarobkow). Pod praca mam radar staly na dwupasmowej ulicy z ograniczeniem do 60km/h. I wiekszosc ludzi to szanuje i placi jak trzeba, bez narzekania!

Justyna0810
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-05 22:38:19
TY W OGÓLE NIE MASZ WYOBRAŹNI. Co ty porównujesz Szwajcarię z Polską??!! Jakie tam są drogi, jakie tam są zarobki proszę Cię!!! To raj w porównaniu z Polską więc nie pieprz takich idiotycznych porównań..

elophrie
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-05 22:43:19
Jeszcze maly komentarz dla tych co narzekaja ze rzad uwzglednia przychody z fotoradarow wq budzecie oraz ze radary sa ustawiane w miejscach gdzie najwiecej ludzi przekracza przepisy (dluga prosta, wjazd do miasta, itp): jesli sa frajerzy ktorzy beda sobie regularnie robic fotke, to czemu nie stawiac wlasnie tam radaru? czemu nie uwzgledniac kasy ktora sie dziela w budzecie? Radary powinny byc w niebezpiecznych miejscach? Skontaktuj sie z SM lub policja i ich o to popros, pewnie chetnie pomoga.

Justyna0810
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 22:49:10
Wiesz com, weź już daruj sobie komentarze bo dawno się nie spotkałam z taką ignorancją. Siejesz wiochę większą niż te fotoradary. Polak musi kilka lat odkładać na auto średniej klasy a ty wyjeżdżasz ze Szwajcarią, żałosne, na jakim świecie ty żyjesz, w dupie Ci się poprzewracało

elophrie
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-05 22:49:33
Justyna - gdyby drogi bylky w PL lepsze to ludzie by jeszcze bardziej wariowali. Zarobki sa wyzsze? Ale mandaty sa jeszcze wyzsze - procent od zarobkow rocznych to 10-25% od zarobkow rocznych + utrata prawa jazdy na bodajze 3 lata, a w PL max mandat to smieszne 500 PLN + 10pkt (nawet jak uda Ci sie pojechac 200 przy ograniczeniu do 50). Wiec w Szwajcarii jest ciezej, a jednak ludzie nie bija piany jak w PL. Jak przekraczasz "bezpiecznie" predkosc to ryzykujesz znacznie powazniejsze skutki wypadku, ktory niekoniecznie musi byc z Twojej winy. WYOBRAZNIA - tego wielu kierowcom brakuje!

elophrie
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-05 23:01:38
Justyna - oswiec mnie, czym objawia sie moja ignorancja. Tylko prosze unikaj obrazliwych komentarzy, bo to mnie nie przekona. Przeczytaj prosze jeszcze raz to co napisalem i zastanow sie na spokojnie - co jest nielogiczne. Bo ja mam wrazenie ze wszyscy krytycy conajmniej mijaja sie z prawda, ale moze gdzies w moim rozumowaniu jest blad?

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-10 12:51:01
Jest błąd w Twoim rozumowaniu. Po 1 jak możesz porównywać tak 2 odmienne kraje??? Pod względem rozwoju gospodarczego to dla nas NIEDOŚCIGNIONY wzór a sytuacja w Polsce rodzi taką a nie inną mentalność Polaków i dlatego nie dziwie się że 99% ludzi jest PRZECIW fotoradarom, bo gdyby chodziło o rzekome bezpieczeństwo to zbudowaliby nam PORZĄDNE drogi, a nie łatali dziury gównem. Nóż mi sie w kieszeni otwiera jak piszesz " śmieszne 500zł" puknij się w swój pusty łeb, dla nie których jest to połowa pensji!!!

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-10 12:52:37
Mam nadzieje że zarabiając 1200 zł dojebią Ci mandat n a "śmieszne 500zł"

r4ggz
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-02-05 18:37:40
gdzie się podziali wszyscy ci co płakali że za PIS było państwo policyjne ? hahahahah chcieliście sami to macie !

ketrab76
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-05 18:27:43
jesli jest to takie bezprawne czy tez niekompetentne , to dlaczego mamy placic mandaty za zdjecia wykonane z nieprawodlowo dzialajacego sprzetu ??????? Tu jest podstawa do nieplacenia , czy ten sprzet jest prawidlowo ustawiony czy niema przeklaman w pomiarze !!!!!!

jj-pl
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-02-05 18:18:45
Zudzie zastrajkujmy i jezdzijmy przepisowo. A beda same kozysci. Radary nie beda nam przeszkadzaly zmniejszymy spalanie bedzie bezpieczniej na drogach i najwazniejsze. Radary ne beda oplacalne dla panstwa.

prezi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-05 22:53:52
nie po to kupiłem coupete żeby mało paliła

mruvaaa
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-03 15:27:58
W moim mieście Stalowa Wola sam prezydent miasta stwierdził że straż miejska jest niepotrzebna i nie mamy tego typu akcji zarobkowych :D

Monterek_fx
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-03 14:34:58
Można było zwinąć ten sprzęt. Kilka osób przechodzących po pasach ze strony po której jest straż. Ale przed TIR'em aby tir zasłonił widoczność. W tym momencie na przeciwnym pasie do auta które również zatrzyma się przed pasami załadować sprzęt i pojechać dalej. To by się K**A zdziwili.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700