Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
shark7  13-02-04, 23:25 Zgłoś
+ 451 -
Dodano: 2013-02-04, 23:25:00   przez: shark7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 451  Zgłoś nadużycie
68
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opis poniżej ...
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(200)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrbigaj
    Ocena: 19 (glosow:21)
2013-02-24 10:39:22
Moglby sie ten pan troche pokrecic po Wiejskiej...

StanNaDzien
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-09 20:47:47
jak można tkim być... oglądałam to w interwencji na polsacie . Frajer tłumaczył się ciężarną żoną...nawet mu nie było wstyd przed kamerami . Najchętniej wziełabym wiatrówkę i srutem w zad tego jąkałę..

Majka789x
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-05 20:25:39
Dzisiaj pies, jutro człowiek... Nie ufam ludziom, którzy znęcają się nad zwierzętami.

demotywatorka1997
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-28 14:53:29
mam to codziennie ochotę zrobić takiemu jednemu psu u sąsiada..

gru2sia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-27 22:42:08
Widać, że koleś na wsi wychowany - tam zwierzę można zastrzelić i wyrzucić na kupę gnoju. Może się potem wyprowadzić i do jakiegoś Paryża, ale jak ktoś nauczony, żeby zwierzęta traktować jak rzeczy które nic nie czują, to nic już nie pomoże. Nienawidzę takich "ludzi" [ciężko to to nazwać człowiekiem].

majorka203
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-27 17:19:24
"borodin" to nie jest argument żeby odrazu zastrzelić psa. Jak by mi tak sąsiad zrobił to by to długo popamiętał bydlak jeden!

khan82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-26 20:56:20
jak czytam wpisy niektórych matołów to ręce opadają-jedno słowo się rzuca-idoci kolesia za coś takiego powinni bić do nieprzytomności, może by się nauczył współczucia dla zwierząt-bydlak z niego i tyle oraz z reszty dających durne wpisy tutaj

borodin
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-26 15:24:48
Na ten temat był większy artykuł - pies wył całe noce i upomnienia nic nie dawały. Poza tym kobieta tego faceta była w ciąży...wcale się nie dziwię, że puściły mu w końcu nerwy.

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-26 13:12:09
Mam identyczną - Gamo Socom Tactical i generalnie macie przykład co robi w rękach idioty. Chyba najmocniejsza ze sprężynowych, legalnych wiatrówek. Nie lubię kasować zwierząt, ale kiedyś zabiłem srokę, bo dręczyła jakieś małe ptaszki - urwało jej kawałek łba, więc z dobrym śrutem ta "zabawka" może być dość niebezpieczna.

Szymas1968
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-25 23:06:07
E tam ja bym do niego pruł z Aka 47 albo M4 a nie wiatrówa to gówno na psa wieksza armate bym uzył

Bezpardonowy666
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-02-25 22:42:18
Psiarze to najgorsza hołota i dewianci! Panoszą się jak szlachta jakaś, ale potrafią tylko pozostawić po sobie psie g*wna i smród!

Bezpardonowy666
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-02-25 22:43:53
Facet pewnie już nie raz miał problemy z kudłatym sku*wysyństwem, rozmawiał z właścicielami, dzwonił na straż miejską, policję, w końcu nie wytrzymał i zwierzaczka zastrzelił, nie dziwię mu się. I świętemu by w końcu puściły nerwy. To sąsiedzi-brudasy od pieska mu powinni zapłacić odszkodowanie i iść siedzieć za uporczywe nękanie, wielokrotne zakłócanie ciszy nocnej i stwarzanie zagrożenia epidemiologicznego swoim zawszonym pupilem-obes*ańcem!

grabieogrodowe
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-25 22:36:39
Sobie niech w łeb strzeli -.-

amonamarth25
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-25 20:54:02
Rewelacja...sam nie zrobiłbym tego lepiej :)

bigdadi
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-02-25 18:50:59
A mieszkał ktoś z was obok takiego uperdliwego kundla i tępego durnia jego właściciela? Kundel ujada cały dzień a właściciel na to głęboko w... Nie pomagają żadne prośby i rozmowy... Ja tam chłopa doskonale rozumiem ...

SAYHI12
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-25 17:02:50
Miejsce Psa jest na Wsi , Nie w miescie :)

antywiesniak
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-02-25 15:40:11
Patrze na te komentarze i denerwują mnie one... Od razu jak ktoś psa zabije to już wielka tragedia na cały świat. A świni to już wam nie żal zjeść nie? Kurczaka to samo. Nie mówiąc o krowie... One też miały życie, a wy o jakiegoś sralucha się bijecie... Nie mówię, że to co zrobił było dobre ale też trzeba wiedzieć, że nie tylko psy giną...

hetera
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-02-25 17:13:54
Bo świnia czy krowa nie jest dla mnie częścią rodziny, czworonożnym przyjacielem :) Jednak gdyby wychowywali sobie świnkę na podwórku nie jako zapas jedzenia lecz pupila to oburzyło by mnie to tak samo. Ha, oburzyło by mnie już to, że ktoś zabija czyjeś zwierzę od tak, bo mu się tak uwidziało.

nexus4610
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-02-25 19:14:11
zwierzeta hodowlane, zwierze domowe. radze nabyc wiedze znaczenia tych dwoch pojec a nie robic z siebie idiote ktory nie widzi roznicy. moze wegetarianin?

SAYHI12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-26 13:24:58
110% racji :)

Mika1234567890
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-25 11:56:37
Patrzę na te komentarze i widzę wielu ludzi którzy mają coś do zwierząt..To co psy mają od dziś miałczeć? Ja mam psa który też co chwila szczeka jak ktoś idzie..no i mnie to wnerwia sąsiada też ale nic na to nie poradzę! Każdy pies szczeka każdy kot miałczy i tak zostanie .. no ale co do ludzi..to zwierzęta mają już więcej serca

mozejmp
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-25 14:57:44
Guzik prawda! Każdy pies szczeka... taaa... Widać brak chęci tresury. Można psa nauczyć, aby nie darł ryja na każdego kto się zbliża do posesji, albo idzie po klatce schodowej. Lenistwo! Ja jakoś psa sąsiada wytresowałem, żeby mi w nocy nie darł ryja. Dało radę w tydzień zwierzaka nauczyć.

Mika1234567890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-25 11:48:46
No to smacznego...chyba nie posiadasz żadnego zwierzaka tak?

ster000
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-25 10:19:44
wkoorwił sie bo nie mógł dojść przez to ujadanie:))) i żona sie zdenerwowała:)))

otookojokoono
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-02-25 09:44:32
Widziałem reportaż o tym kolesiu. Kilka razy prosił sąsiadów żeby zamykali psa na noc, dzwonił też na policję, nic to nie dało. W normalnym państwie jak zakłócana jest cisza nocna to interweniuje policja, u nas trzeba interweniować samemu. Szkoda psa - mógł zastrzelić właściciela.

jaro0700
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-25 09:24:20
Zwykle zwierze. Wcale nie inne od tego zwierzecia, ktore jedliscie lub wlasnie jecie na sniadanie. A moze swinka, ktora wlasnie zresz tez miala imie? Dlaczego nikt nie wstawi zdjecia kanapki z szynka i nie podpisze "BARBARZYNSTWO"? :D Szkoda tylko wlascicieli bo pewnie dzieciaki kochaly pieska... Poza tym, zadne zwierze nie jest warte tego zeby kogos wsadzac do wiezienia (chyba, ze jakis czlonek rzadu). A teraz ide zjem parowke, ktora jest zrobiona ze scierwa 100 mielonych zwierzat i wcale mi ich nie szkoda bo sa pyszne :D

Vege_1978
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-25 09:01:40
Jakie 2 lata więzienia - jeszcze będziemy takiego głąba utrzymywać, a od załatwiania tego typu spraw to jest Policja albo SM (właśnie od tego, a nie od czajenia się w krzakach z fotoradarem), jakby właściciele zapłacili ze dwa razy po 300 mandatu to by pilnowali, żeby pies po nocy nie szczekał. Wracając to Piotra W. - powinien zapłacić z 10 tys. grzywny + 30 tys. odszkodowania właścicielom psa to by się oduczył samosądów.

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 18:00:13
No rzeczywiście jeden więzień więcej to straszne obciążenie dla budżetu... 30 tys. odszkodowania? Jaki pies jest tyle warty? :| Nie zapominaj, że pies przez prawo jest traktowany jako inwentarz, tak jak świnia czy krowa.

shadoweater
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-25 08:33:29
po wielu mrożących krew w żyłach przygodach z agresywnymi psami uważam że psy powinny być trzymane tylko w zoo

pichorek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-25 05:47:17
Ci co bronią tego kretyna to ch*je jestescie i tyle

pichorek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 05:31:37
komentarz usunięty przez użytkownika

szaflor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 01:32:53
komentarz usunięty przez użytkownika

jamruz1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 00:58:08
komentarz usunięty przez moderatora

bewaking
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-02-24 23:37:31
O jeju biedny piesek, co za sadysta :P moj kolega mial takich sasiadow, co ich piesek non stop ujadal, wyl w dzien i w nocy, szczekal na auta i na ludzi... policja, skargi, wlasciciele mieli to centralnie w dupie... tak jak ich alarm, ktory czesto wyl, bo pod ich nieobecnosc pieska zamykali w domu i zazbrajali system, nawet firma ochroniarska miala ich dosc! zarowno alarm na scianie, jak i piesek zarobili po 9mm, sprawcy nigdy nie ustalono :D

pichorek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-25 05:28:53
Jak cie to bawi to jesteś ch*j i tyle na ten temat.

sannyoshin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 10:55:54
komentarz usunięty przez moderatora

sannyoshin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 11:20:36
ch*j to masz na imie

molochszczecin
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-24 23:18:56
...ale co w tym złego? Biedny chłop.

Karzelhejter
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-02-24 22:31:36
Ja bym poszedł di tego goscia i mu strzelił, a potem jeszcze raz, i tak do smierci...

dbwm
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 21:13:25
Chuje z bloków do odstrzału

osa332
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-02-24 21:11:22
nie napisali tu że jego żona była w 7 albo 8 miesiącu ciąży do tego sąsiedzi nie nie robili sobie z tego że porsił ich żeby wzięli psa do domu

omen100
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-02-24 22:33:33
Mogl jej kupic zatyczki do uszu,ale jest zwyklym smieciem,ktory zabija bezbronne zwierze.

sannyoshin
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-25 10:56:54
omen100 zatyczki do uszu to ty powinienes zalozyc sobie i to na mózg. we własnym domu zatyczki. polskie buractwo.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 15:12:13
Blyskotliwy komentarz typiary z blokowiska,moze jakies argumeny?:) Szkoda moich paluszkow na odpisywanie takim ulomom,wiec zegnam:)

sannyoshin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 15:45:08
naucz sie języka polskiego typiaro. pusta blondi

Gacor002
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-02-24 20:54:27
Piepszenie - w tym kraju wieksza kara jest za PSA jak za człowieka, odstrzelił psine to odstrzelił widac miał powody, ale jak by włascicielka halinke wywiozła do lasu, przywiazała do drzewa i zostawiła tam na pastwę losu to wtedy by było git, Pies padł od strzału wiec długo się nie męczył.

MMiak
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-02-24 20:45:56
Nie ma nic bardziej wnerwiającego jak ujadający pies sąsiada. Nie jestem sadystą ale wierzcie mi że jak chcesz spać bo rano do roboty a pod oknem szczeka jakiś pies to, się chciało by mieć taka wiatrówkę.

czolgista778
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-24 20:59:11
Dokładnie, czasami jak już nie dociera do łbów właścicieli albo nawet straży miejskiej trzeba się uciekać do takich metod...

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-25 03:49:51
mylisz sie, gorsze są łyse qrwy chlejące piwsko w nocy pod oknami i drące ryje, takim to nawet policja g.wno zrobi, moge też tak rozwiązać problem jak bohater artykułu?

koktajl1
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-02-24 20:07:25
Tera mu do łba przyłożyć wiatrówkę i wystrzelić w ten pusty dekiel. Teraz mu będą przykładać fiuty w więzieniu. Powodzenia

sannyoshin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-25 10:58:29
teraz mu beda gratulować ze olał psy i sam wział sprawy we włąsne rece bez dzownienia i proszenia o pomoc psiarnie. tobie pewnie fiuty przykładali. buraku

indyjski
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-24 19:59:56
dobra wiatrówka musiała być :p

Smyku85
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-02-24 19:26:27
Dziś pies co głośno szczeka, a poźnije dzieci co za głośno się bawią? Niech dostanie dwa lata i przemyśli sprawę. A broń niech obejrzą biegli. Miałem kiedyś wiatrówkę, którą "dokręciłem" i zyskałem tym samym dwukrotnie większą prędkość początkową. Strzał w głowę to kalectwo. Bałbym się takiego sąsiada co strzela z takiej BRONI do mojej posesji. Podpiąłbym go pod parę paragrafów.

XxIronxXx
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-02-24 18:58:15
bhaa pozdro wiatrówka do mocy o 17J nie jest w stanie zabić psa (najwyżej jakiegoś wróbelka można ustrzelić), dostałem dwa razy z wiatrówki z odległości ok. 2,5m i miałem tylko siniaki...

mcbartus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-25 10:48:32
Mylisz się. Wiatrówką można zabić. Fakt, że musi być pech jak w tym przypadku gdzie śrut przeszedł między żebrami. A ty koleżko miałeś siniaki bo nosisz ubranie a pies nie.

locha6969
    Ocena: -8 (glosow:30)
2013-02-24 18:08:52
Wielcy obrońcy zwierząt, popatrzcie co się dzieje w Polsce, i popatrzcie na siebie jak sie zachowujecie, jednego kundla mniej, nie pierwszy i nie ostatni. Pozdro

sannyoshin
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-25 11:01:00
brawo.! buraki ze wsi przyjadą i mają wszystkich w dupie. jak pies napierdala nocami, jak remonty po nocach robią, jak bachor drze ryja przed 6 rano. co tam. kto by się przejmował.

guinnessd
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-02-24 18:03:39
Gdyby nie grozila mi kara to zabilbym piotra bez mrugniecia okiem. moze mrugalbm jakby jego krew zalewala mi twarz.

mckrzysiek007
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-02-24 18:09:01
Ale z ciebie debil. Zabiłbyś człowieka, a psa ci szkoda. Idź się chłopie lecz!

jestemnormalny1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 19:48:33
Rozumiem guinnessd, też bym zabił tego starego głupka zamiast psa... dajcie spokój pies chyba aż tak nie hałasuje... a jeśli nawet to się grzecznie prosi sąsiada nie obrażając go żeby coś z tym zrobił... Niestety to chyba przekraczało zdolności intelektualne i zdolności o kulturalnego zachowania... Gdyby nie pies, to co by było? Porysowany samochód, podpalony dom w najlepszym wypadku wyskoczyłby tylko z mordą? Normalnie to szkoda byłoby mi człowieka, ale nie takiego starego dziada...

Wera27
    Ocena: 5 (glosow:23)
2013-02-24 17:30:20
Oglądałam reportaż o tym typie.Najgorsze,że on nie widzi w tym nic złego,jakby zastrzelenie żywego stworzenia było czymś normalnym.Tłumaczył się,że żona w ciąży i jej to szczekanie przeszkadzało.Ciekawe czy jak dziecko się urodzi,będzie miało kolkę całą noc i będzie ryczeć to też je zabije.

Wera27
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-02-24 17:34:21
Pies pewnie szczekał bo usłyszał coś niepokojącego,dobrze,że jest czujny.Gdyby każdy zabijał bo nie może spać to same trupy by były.Musiałabym ubić sąsiadów nade mną,ludzi z pubu,który jest naprzeciwko mojego bloku i małą dziewczynkę z drugiego piętra,która płacze w nocy.Najlepiej niech w próżni zamieszka świr

mckrzysiek007
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-02-24 18:13:26
Chyba nie miałaś nigdy suki. Gdy ma cieczkę to oprócz niej za oknem poszczekuje jeszcze wataha 10 lub więcej psów. Bez dobrego wyciszenia mieszkania zaśnięcie jest bardzo trudne.

Wera27
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-24 21:40:14
Z tego co mówił ten zwyrodnialec przeszkadzało mu szczekanie jednej suczki,a nie watahy psów.Rozumiem,że ty byś zabił i tę watahę zamiast zgłosić to do odpowiednich służb.Jeszcze gdyby pies stanowił bezpośrednie zagrożenie dla życia i strzeliłby do niego w obronie własnej to byłoby zrozumiałe.

BluRay2012
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-02-24 17:26:10
On już nie jest człowiekiem. Skoro bez skrupułów zabił psa to nie wiadomo do czego może być zdolny.

makuelebleta
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-02-24 17:13:24
davidstar pedalstwo się szerzy przez te twoje wieśniackie wypowiedzi borciuchu haha idź gnój przerzucaj pajacu. Może tobie tak kutasa odciąć jak ci się będzie ruchać chciało niedorozwoju

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-24 19:02:13
komentarz usunięty przez użytkownika

neophyte
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-02-24 17:10:57
a teraz temu kolesiowi odciął bym ten głupi łeb i nadział na pal. a potem polał benzolem i podpalił :) tak się k...a powinno takich matołów załatwiać.

pan_ksiadz
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-02-24 16:38:04
Ciekawe czy zrobiłby to samo gdyby żona poskarżyła mu się, że dzieci sąsiadów płaczą/hałasują...

sialalalala1
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-24 16:12:34
Piotrze, to nie jest rozwiązanie. Mieszkam w bloku i też była kiedyś taka sytuacja, że wilczur mojej sąsiadki ujadał i wył o godzinie trzeciej w nocy, jednak nikt za nim nie latał z wiatrówką. Wybrałam się do sąsiadki, wytłumaczyłam, że innym to przeszkadza i od tego czasu psa nie słychać. Wystarczy dobre wychowanie.

mckrzysiek007
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-24 18:16:54
Ciekawe co sąsiadka zrobiła z tym psem?

sannyoshin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 11:03:00
wkurwia mnei to w tych pacanach że do nich trzeba łazić jak by matoł nie skumał ze wycie o 3 rano moze komus przezkadzać. no banda jełopów

davidstar
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-02-24 16:00:33
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 16:05:04
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-02-24 16:09:00
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-24 16:24:37
A wiesz dlaczego tak jest? Bo na wsi ludzie przyjęli,że wiejskie ulice to wybieg dla psów. Wina ludzi! Każdego psa, w mieście czy na wsi powinno się trzymać na smyczy lub w zamkniętym kojcu. Ludzie puszczają psy w samopas, zwłaszcza na wsi, to potem słychać takie ujadanie. Nie pilnują w ogóle zwierząt a potem kolejne szczeniaki w gospodarstwie. A o sterylizacji chłopi słyszeli? Gdyby każdy gospodarz zamykał swoje psy na noc, nie włóczyłyby się.

davidstar
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-24 16:39:56
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-24 17:12:47
To wtedy Ty będziesz bohaterem takiego artykułu. Winę za zachowanie i ilość psów ponosi człowiek. Jak ktoś sobie z tym nie radzi nie powinien mieć psa, o gospodarzach na wsiach też mówię. Wściekasz się, to zrób coś, zorganizuj łapankę i zawieź psy do schroniska.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-02-24 18:19:10
komentarz usunięty przez użytkownika

mckrzysiek007
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-02-24 18:32:49
A ja myślałem że to psy są odpowiedzialne za swoją populację? Można wykastrować wieprzka, konia lub byka, ale psa? Sam w życiu nie zrobiłbym tego swoim psom. Tak samo nie zabiłbym szczeniąt, ale wkurwiający pies sąsiada to już coś innego. Pan Piotr zamiast strzelby mógł użyć trutki na szczury. Raz jeden pies wbił mi się do piwnicy i najadł się tej trutki, a za kilka godzin był już nie żywy. Szkoda pieska, ale przynajmniej dostał karę za zjedzenie drzwi:(

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-24 19:23:11
To idź do właścicieli tych psów i zwróć im uwagę, że mają zamknąć swoje psy, będą wtedy im pod oknami szczekać ;) Mckrzysiek, owszem, psy kopulują, ale to człowiek wypuszcza te psy luzem. Populacja psów jest ogromna, bo człowiek nie opanował tego. Psy nie mają naturalnych wrogów jak u dzikich zwierząt,więc jest ich coraz więcej. A sterylizacja czy kastracja nie jest wyrokiem śmierci dla psa, nie wpływa to na pogorszenie ich zdrowia. Nie chcę nazwać mieszkańców wsi zacofanymi, ale to podobnie jak antykoncepcja u ludzi, kopulują a potem kobieta w ciąży mówi, że skoro Bóg tak chciał...

zoch2007
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-02-24 15:30:27
ciekawe ile razy sąsiad był proszony o to, żeby zajął się psem, żeby ten całą noc mordy nie darł...choć zastrzelenia psa faktycznie jest okrucieństwem

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 15:22:02
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-02-24 14:45:16
komentarz usunięty przez użytkownika

makuelebleta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 14:40:43
komentarz usunięty przez moderatora

zabijasty_return
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-24 14:34:12
pin-up-lejdi Ty raczej nic wspólnego z tą inteligencją nie masz,naucz się ortografii nawiedzony/a kołku.

orangu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 14:31:31
"Podejrzewam, że była to 'wiatrówka' (umownie nazywamy tak broń pneumatyczną o energii kinetycznej pocisku do 17J) przerobiona na to co w prawie polskim nazywa się bronią pneumatyczną. A taka już może mieć większą siłę i nie wymaga żadnych zezwoleń tylko rejestracji." To byłą wiatrówka - na zdjęciu turecki Hatsan. Moc poniżej 17 Juli - taka moc wystarcza by zabić - nic nie trzeba przerabiać. Mała śrucina wejdzie głęboko w ciało jeśli strzał oddany z bliska.

orangu
    Ocena: 0 (glosow:22)
2013-02-24 14:28:57
Kiedyś nocowałem u rodziny na wsi. Cała noc pies sąsiadów szczekał potężnym głosem - normalnie baryton! Nie da się spać - facet zrobił co musiał , wytrzymałość się skończyła.

Metaloid
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-02-24 15:03:13
komentarz usunięty przez użytkownika

pan_ksiadz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-24 16:42:24
Mieszkam w bloku, moja sąsiadka ciągle gra na pianinie, też mam ją zastrzelić?

mckrzysiek007
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-24 18:39:43
Współczuje wam mieszkania w bloku i porównywania psa do człowieka. Człowiek w porównaniu do psa jest nic nie wart.

naYa666
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-02-24 14:26:02
do bebili yarpentyg i im podobnych masz k***tasie na srane w bani u sasiada bahor ryczy cale noce i cale dnie to tez mam do z wiatrowki potraktowac€?! posrancu sk0rwia£y

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 15:27:35
komentarz usunięty przez moderatora

jestemnormalny1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-24 20:09:57
yyy przeprowadź się do dobrze wyciszonego bloku? Niemowlak chyba nie jest aż tak straszny?

korsarz7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 14:25:47
snajper

Yarpentyg
    Ocena: 2 (glosow:26)
2013-02-24 14:14:10
Żadnej kary nie powinno być dla tego człowieka. Nie znęcał się nad psem po prostu go zabił. Tak samo jak zabija si inne zwierzęta. Zwierzęta się zabija!. Ciekawe ilu z was zjada martwe świnki krówki, chodzi w futerkach i nie przeszkadza wam ich śmierć. A z zabicia uciążliwego psa robi się aferę. Paranoja.

Piotrekkk1979
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-02-24 14:20:41
Popieram w 100%. Dziwne skąd się bierze tylu hipokrytów którzy piszą tu o jakimś mordercy itd. Człowiek po prostu wyeliminował szkodnika, który niszczył jego spokojne życie i to wszystko.

pawe_lll
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-02-24 14:22:41
Z tym, że świnia jest przeznaczona żeby ją zabić, a pies jest zwierzęciem domowym. Więc nie pierdol, że pies to takie same zwierze jak świnia.

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-02-24 14:26:45
komentarz usunięty przez użytkownika

naYa666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-24 14:27:10
lecz sie cioto

Adrianno1983
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-02-24 16:16:31
naYa ty zacofany człowieczku, sam sie lecz. Popieram posty powyżej.

cipun666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-24 16:27:10
ty głupi ciulu ,dlatego tak się dzieje ,bo inne głąby myslą jak ty ... zabił i powinien odpracować w czynie społecznym 6 miesiecy w schronisku dla zwierząt . Ale to pewno był mocno wierzący katolik

mckrzysiek007
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-24 18:46:56
Każdy mocno wierzący katolik musi od czasu do czasu złożyć ofiarę z psa, a sataniści z kota. Tylko niewierzący ludzi są naprawdę wspaniali i oni nie zabijają zwierząt, w 100% są wegetarianinami i najwyżej mogą uśmiercić strasznych oprawców zwierząt.

yaz_yaz
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-02-24 14:08:29
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmm no tak pies szczeka to go zastrzelić, a co mam zrobić gdy sąsiadom urodziło się dziecko i również drze mordę całe noce? iść i zastrzelić? prosić sąsiadów żeby coś z tym zrobili (chociaż taki instynkt małego gówniarza) no czekam na propozycje ! Jak psa za szczekanie można zabić to dzieci za płacz też :D Ahh człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

HarDMaN12
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-24 14:05:18
JackCola i jego absurdy ;)

Brightview19
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-02-24 14:02:09
za zabicie psa 2 lata,za zabicie dziecka,nic,plus "sława". Nasz kraj stacza się na psy.

Piotrekkk1979
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-02-24 14:00:09
Uważam, że człowiek ten nie miał wyjścia i postąpił w jedyny racjonalny sposób. Można śmiało założyć że pies ten wył ustawicznie codziennie co skutecznie utrudniało sen sąsiadom. Kto nie doświadczył czegoś takiego, nie wie jak druzgocący może to mieć wpływ na funkcjonowanie, noc jest od spania a nie od słuchania wycia. Sam posiadam dwa Goldeny i gdyby nagle zaczęły tak co noc ujadać nie zastanawiałbym się tylko je ubił. Zdrowie człowieka jest ważniejsze. To tylko pies.

omen100
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-02-24 14:02:45
A ty jestes TYLKO czlowiekiem. Wiec uwazaj bo z toba ktos moze postapic podobnie.

Piotrekkk1979
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-02-24 14:17:12
Widzę omen że prawda zabolała. Musisz się jednak grzecznie pogodzić z faktami i przyjąć do wiadomości że ludzkim życiem nigdy nie będzie sterować widzimisię jakiegoś kundla który ma ochotę szczekać bez przerwy w dzień i noc. Jeśli cię to kręci to polecam zamieszkać w schronisku dla kundli. Jeśli człowiek wraca wykończony z pracy i ma ochotę na sen to żaden burek nie ma prawa mu tego zakłócać.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-02-24 14:21:53
A zaden degenerat nie ma prawa zabijac psa.

jestemnormalny1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-24 20:07:57
Ja pierdziele, nigdy jakoś nie lubiłem psów nie wiem po co psa trzymać w ogóle w domu, chyba z totalnych nudów. Jednak w konfrontacji z ludźmi prostakami wolę 100x jakieś psy niż głupich ludzi... Ja przez jakiś czas miałem wyjącego psa sąsiadów chory był na coś tam po jakimś miesiącu sam zdechł i serio nie rozumiem w czym problem? Może wieśniaki mają dziurawe ogrodzenie, puszczają je wolno i nie dbają o sterylizacje itd. to są problemy... jednak to wina tylko ludzi

sannyoshin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 11:08:45
degeneratem od razu go nazywają ale ty koles omen100 czy jak ci tam jestes nawiedzony. co masz dzisiaj na obiad? kotlety?

szaklowski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-24 13:46:56
Wiatróweczka HATSAN :)

Pingwin001
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 13:38:51
cóż są "ludzie" i ludzie, ci prawdziwi mają tak zwane uczucia wyższe, reszta wykazuje się podobnymi czynami i poziomem komentarzy jak bohater zdarzenia powyżej, ludźmi są zwani chyba tylko ze względu na podobieństwo w wyglądzie zewnętrznym ...

Kraksa
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-24 13:22:44
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-02-24 13:10:10
Kto normalny, daje psu imię "Halina"?

omen100
    Ocena: -5 (glosow:29)
2013-02-24 13:06:00
Pamietam ten odcinek interwencji plakalam razem z tym malym za halina. A rudy padelec niech sie do lasu z zonka wyniesie jak nie jest przystosowany do zycia wsrod ludzi i zwierzat domowych.

sannyoshin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-25 11:23:23
mysle ze wlasciciele tego psa są nie przystosowani do zycia w srod ludzi. to takie typowe dla buraków co hałasują i każą innym się wynosic. jestes typowym przykładem takiego wiesniaka co innych wyprowadza z domu żeby mogł sobie spokojnie trzodzic .bburak burak wiesniak.

trolik1
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-02-24 12:52:12
Skoro mimo upomnień sąsiadów nie potrafili nic zrobić z hałasującym noc w noc ściżem to zrobił dobrze. sam mam często szczekającego psa i po 22 i przed 6 rano nie ma prawa wychodzić na zewnątrz (bo zaraz szczeka jak opętany). a że bydlę spore to i hałas również. Sąsiadów małe ścierwo lata 24/h po ulicy i nikt nie zwraca na to uwagi - dopiero jak mój wyrwał się kiedyś i tym zaczął rzucać w powietrze. Na chwilkę był spokój... trza będzie zabieg powtórzyć...

boston12
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-02-24 12:51:46
trzeba było go otruć nikt by nie udowodnił bo nawet ktoś idący drogą mógł by coś rzucić .także pamiętajcie jak coś to otrówajcie

idj95
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-02-24 13:16:19
Racja. Ja już tak paru nieznośnych sąsiadów potrułam. Teraz mam trzynaście kotów i pięć psów. Polecam, idj95.

fati65
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-24 13:46:47
A jak się pozbuc takiego kutasa jak Ty ?

spam-box
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-02-24 12:32:39
komentarz usunięty przez użytkownika

pablo1123_74
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-24 12:49:28
A Ty kim jesteś? że z taką pogardą o rodakach..

Asmodei
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-24 14:59:36
pewnie bękart jakiegoś polityka

spam-box
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-26 14:46:40
komentarz usunięty przez użytkownika

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-26 19:18:32
Tak się domyślam, sprzedawczyku, Polski się wyrzekłeś, a tam gdzie jesteś, maja cię za nikogo.

pablo1123_74
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-02-24 12:30:41
Cała noc ujadanie, i kolejna tak samo, tydzień , dwa, rano masz wstać do pracy, powiedzmy 5 rano, doprawdy, człowiek przestaje być wielkoduszny...

krisu007
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 13:29:11
Dokładnie !!! mnie już szlag trafia bo sąsiada pseudo haski ujada i co najgorsze wyje całymi nocami. pies był super maskotką jak był mały a teraz wypadałoby z nim poganiać 5 km dziennie ale kto to zrobi ?

omen100
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-02-24 14:01:34
No i co z tego? Jak sasiadka ma male dziecko,ktor placze nocami,spac nie daje, tez pojdziesz i rozstrzelasz? W koncu przestajesz byc wielkoduszny, idz i zabij dzieciaka. No wlasnie nie zrobisz tego,bo to czlowiek,a przeciez ludzie to takie wspaniale i dobre istoty, a zwierzeta to zabawki,ktore mozna zabijac,prawda?

pablo1123_74
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-24 14:03:14
Zgadza się Kolego, takich właśnie mamy miłośników psów, do zabawy ok pasuje, ale więcej czasu poświecić psu, to już mają to w d...., ale na wiosce się udzielać potrafią, z psami na spacer mądrale! Pies pobiega, wyszaleje się, to i w nocy będzie spokojniejszy.

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-24 14:05:42
błyskotliwa biało głowo omenko, czy ja wspomniałem o zabijaniu? czytaj dokładniej, lub okulista.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-24 14:09:00
Swoim komentarzem usprawiedliwiasz bandyte wiec moj komentarz jest jak najbardziej adekwatny do twojej wypowiedzi.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 14:22:21
Po pierwsze! nie jestem za zabijaniem, po drugie, czy napisałem dobrze zrobił? NIE!! nawiązałem tylko do tematu. Wiec weź smycz, i idź z psem na spacer, uwierz, tak będzie lepiej, dla wszystkich.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-02-24 14:27:51
Twoje nawiazanie do tematu usprawiedliwia jego czyn,nastepnym razem zastanow sie co piszesz,a nie wypieraj sie tego po fakcie . Dobre rady zachowaj dla siebie.

pablo1123_74
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-24 14:30:54
BLONDYNO! smycz, pies i spacer...

omen100
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-24 14:33:13
Widze,ze argumenty sie skonczyly.

pablo1123_74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-24 14:39:27
Gadaj z dupą, to dupa cię osra, idź przewietrz szare komórki.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-24 14:43:27
Czy ja cie obrazilam? Facet przed 40 reprezentuje poziom dzieciaka z podstawowki? Wstyd. Nie potrafisz dyskutowac to zamilknij,a jak chcesz sie powyzywac to w domku poszukaj kogos rownie inteligentnego co ty.

pablo1123_74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 14:51:05
Zatem inaczej, co tak uraziło Blondynę? bo Twój poziom, spójrz na siebie, zapewne same superlatywy widzisz, ale niech ktoś postronny Ci rozjaśni, w głowie, nie na głowie.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-24 15:04:47
Powtarzasz sie, i caly czas robisz z siebie idiote mimo tego ze ja jestem blondynka. Wstaw swoje zdjecie,skoro w komentarzach nawiazujesz nie wiedziec czemu do wygladu. Ja po prostu napisalam co o tym mysle,a ty pokazales wielka klase,moze ciebie powinien ktos uswiadomic,ze wcale nie jestes lepszy od glupiej blondyny,wrecz przeciwnie:)

pablo1123_74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-24 15:11:54
daruję sobie....

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-24 15:26:33
Masz racje lepiej zakonczyc dyskusje niz obrazac kogos z braku argumentow. Pozdrawiam:)

pablo1123_74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-24 15:47:55
Ewenement, to ze jesteś blondyną to moja wina? obraża cię to? póki co to twoje teksty, idiote,poziom dzieciaka z podstawowki,itp. kto tu komu ubliża?

omen100
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-24 15:59:21
'Gadaj z dupą, to dupa cię osra, idź przewietrz szare komórk.' To nie jest obrazliwe? Dla ciebie to komplement tak? To pamietaj,jak nastepnym razem ktos tak do ciebie powie,podziekuj w koncu to komplementy. Ps,nie jestem naturalna blondynka jezeli az tak cie to intryguje.:)

pablo1123_74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 16:10:36
Odrosty mi nie pasowały, ale to jeszcze nic straconego:)

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-02-24 12:21:28
komentarz usunięty przez użytkownika

hak99
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-24 11:53:32
a małpa za zabicie dziecka robi teraz karierę, trochę to drastyczne ale mógł zastosować odstraszacz ultradźwiękowy zanim sięgną po wiatrówkę

alex51
    Ocena: 10 (glosow:20)
2013-02-24 11:49:01
Niezły snajper - w nocy, po ciemku, ze zwykłej wiatrówki i to jeszcze prosto w serce! Jeżeli to nie przypadek, chciałbym żeby tacy ludzie służyli w Wojsku Polskim. A co do kulisów sprawy: jeden diabeł wie jak ten pies się zachowywał? Sam mam kota i psa, ale jak idę spokojnie chodnikiem, a zza płotu tak bydlak ujada sam bym go poczęstował kulką.

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 11:39:18
komentarz usunięty przez użytkownika

szyszunia1514
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-24 11:35:41
Ta wiatrówka ze zdjęcia to Hatsan 80 STG, istotnie dość mocna ( przy tym mało celna, twardy spust i opadająca lufa). Przy odpowiednio ciężkim śrucie przypuszczam, że taka akcja jest możliwa.

klx2
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-24 11:30:42
Mam identyczną sytuację z ludźmi na wiocha Przez 3 lata próśb o uciszenie nic się nie zmieniło Prawo wyraźnie nakazuje trzymać ludziz dala od pisania debilnuch komentarzy ma wiocha.pl tak, by nie były uciążliwe dla sąsiedztwa Chyba czas kupić wiatrówkę

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 11:27:01
Mocna ta wiatrówka

Krzyzak
    Ocena: 4 (glosow:32)
2013-02-24 11:22:04
Brawo dla tego Pana. Mam identyczną sytuację z sąsiadem. Przez 3 lata próśb o uciszenie psa nic się nie zmieniło. Prawo wyraźnie nakazuje trzymać psy tak, by nie były uciążliwe dla sąsiedztwa. Chyba czas kupić wiatrówkę.

Samarka
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-02-24 11:20:36
Moja sąsiadka miała kiedyś psa,który ujadał po całych dniach.Dzięki Bogu zdechł:) Musiał się porządnie facet zdenerwować,skoro posunął się do czegoś takiego.Nie wydaje mi się,aby to był człowiek,któremu mordowanie zwierząt sprawia przyjemność.Niech Wam tak drodzy miłośnicy zwierząt poszczeka piesek u sąsiada kilka godzin,zobaczymy jak będzie Wam przyjemnie!

hetera
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-02-24 12:26:12
Mieszkałam przez duuużą część mojego życia w domku jednorodzinnym, wszędzie ujadały psy... niespecjalnie mi to przeszkadzało. Drażniące było tylko wtedy, gdy któremuś sąsiadowi, zapomniało się zabrać psa do domu. I co, skoro bywałam w podobnej sytuacji i żadnego psa przy tym nie zabiłam, to teraz dostanę twoje łaskawe przyzwoleniena wypowiedź? Mogę już napisać, że ten człowiek to skończony idiota?

Samarka
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-24 12:34:13
Ja mieszkałam w bloku i byłam małym dzieckiem i sąsiadka mająca drzwi naprzeciw mnie miała psa,który szczekał bez przerwy godzinami.Nie obchodziło ją,że byłam mała,że może się boję,że może śpię.Pies miał większe prawa niż ja i moja rodzina,bo to tylko pies i musi sobie poszczekać.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-02-24 13:02:54
Wiesz, że ludzki mózg przyzwyczaja się do odgłosów? Dziwne jest to, że przez tyle lat tobie się to nie udało, że- dzień w dzień(!) całymi godzinami(!)- musiałaś cierpieć niewyobrażalne katusze. Zero wytchnienia! Biedactwo..przecież skoro czasem szczeknął i skoro Ty MOGŁAŚ się go bać, to właścicielka powinna go uśpić, nie można przecież było pozwolić na twoje WIELKIE cierpienie! Gdzie w niej ludzkie uczucia! Zamiast hołubić twoje wydelikacenie i zatłuc swojego psa tłuczkiem, wybrała trzymanie go w domu i psi TERROR(!) dla twojej rodziny. A pies?! Egoista też mógł o tobie pomyśleć..:)

Samarka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-24 14:12:09
Bardzo dużo energii i poświęcenia włożyłaś w swoje wywody,ale szkoda,że nie ma w Tobie w ogóle empatii.Ludzie są różni-jeden się przyzwyczaja a drugi nie musi,zresztą nikt nie ma obowiązku kochać psów!Piszesz o psie,który sobie ''czasem szczeknie'' a ten taki nie był.Ujadał i szczekał non stop przez wiele godzin.Człowiek jeśli chce żyć w bloku musi liczyć się z sąsiadami a nie dbać tylko o własny tyłek!Trzeba mieć szacunek do drugiego człowieka.

hetera
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-24 20:05:40
Mhm, rozumiem... MI brak empatii, bo widzę dalej niż czubek własnego ludzkiego nosa. :) Każdy się przyzwyczaja... no chyba, że nie chce bo musi mieć na co pomarudzić, powód by się nad sobą poużalać. Jeśli pies jest niewychowany to nie jest to jego wina lecz właściciela..więc to on powinien ponosić tego konsekwencje. Zabijanie zwierzęcia tylko dlatego, że ktoś:a)uważa się za pępek świata wokół którego każdy powinien skakać i tańczyć jak pępek mu każe b)bo jego właściciel ma zabawkę którą się nie zajmuje, c) bo mam takie widzimisię... jest chore. Jeśli ty to popierasz to tobie brak empatii.

Mika1234567890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 12:09:38
Samarka...ja również mieszkałam w bloku i otóż miałam małego psa...szczekał za każdym razem gdy ktoś wchodzić ponieważ mój pies chroni domu czyli z kąt ma wiedzieć kto idzie? to szczeka w razie czego dla ostrzeżenia...miałam sąsiada któremu przeszkadzało to iż mój pies szczeka..powiedziałam mu dobrze dobrze od dziś będzie miałczeć i zawsze przeszkadzało mu to iż ktoś do mnie przychodził bo niby jest taki hałas jakbym CZOŁGIEM jeździła..żal mi wypowiedzi pełnych agresji...gdyby ktoś chodź by chciał tknąć mojego pupila..zrobiła bym tej osobie nie wiadomo co ... nie wiem jakie by były konsekwencj

kamila3792
    Ocena: -2 (glosow:26)
2013-02-24 11:18:54
czytając niektóre komentarze jest mi po prostu żal niektórych "inteligentnych" osób jak wam przeszkadzają hałasy to wyprowadźcie się na jakieś odludzie bo psy są od tego żeby szczekać i pilnować domu a nie siedzieć w koncie z podkulonym ogonem leczcie się ludzie może jeszcze nie jest na to za późno

alex51
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-02-24 11:53:09
Psy są od pilnowania i owszem, ale szczekać mają jak ktoś obcy wchodzi na posesję i basta! Jak idę spokojnie chodnikiem to pies może sobie łazić po obejściu i mordę trzymać na kłódkę - chyba że go zacznę drażnić/prowokować, albo wejdę sam bez właściciela na posesję. Kapujesz? Piesek to się musi wyszczekać, a ja to już wyspać się nie muszę???

Samarka
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-02-24 12:27:16
Nie alex51 nie możesz się wyspać,bo ktoś ma pieska a jak widać po komentarzach wielu osób psy mają teraz większe prawa od ludzi :) Pies może udajać mordą po całych dniach i nocach,bo to tylko piesek,a Ty będziesz draniem,smykiem i najgorszą łajzą bez serca,bo bronisz pieskowi szczekać haha :)Możesz nie spać po nocach,ale piesek wyszczekać się musi.Banda idiotów!

jestemnormalny1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 20:16:16
Samarka jak na razie to bardziej szczekają tutaj ludzie, którym wszystko przeszkadza

kapselxxx
    Ocena: 8 (glosow:28)
2013-02-24 11:11:36
a postawcie się w sytuacji takiej że pies waszego sąsiada budzi was po kilkanaście razy w nocy ,noc w noc!!!bo nie wierzę że piesek raz zaszczekał i dostał strzała!!!

kamila3792
    Ocena: -3 (glosow:27)
2013-02-24 11:21:33
ale to nie jest powód żeby do niego strzelać zgłasza się coś takiego jak zakłócanie ciszy nocnej ten mężczyzna powinien zostać odizolowany od społeczeństwa bo może następnym razem będą mu przeszkadzać bawiące się dzieci i do nich zacznie strzelać

alex51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 11:55:02
komentarz usunięty przez użytkownika

alex51
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-02-24 11:56:55
@kamila3792: Pewno jeszcze kawał szynki powinienem psu rzucić żeby się zamknął, co??

freedom80
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-02-24 12:23:02
A jak mój sąsiad pijak, trzaskający drzwiami, budzi mnie kila razy w nocy to też mam do niego strzelić ??

korki1
    Ocena: 13 (glosow:21)
2013-02-24 11:05:25
Czekałem kiedyś na parkingu przy Roentgena w W-wie, dziesiątki psów załatwiają swe potrzeby na skrawku zieleni obok blokowiska, a w tym samym czasie małe dzieci biegają , przewracają się po tych odchodach. Właściciele tych psów są gnojami, wsiorami, bo mieszkańcy wsi do takiego syfu na własnych podwórkach nie dopuszczają.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-24 12:19:43
To trzeba pilnować dzieci żeby nie walały się w gównie. Większym problemem i zagrożeniem na blokowiskach są odłamki szkła. Młodzież najlepiej się bawi jak może sobie rzucić buetlką o chodnik, potem zwymiotować, znowu rzucić butelką, splunąć itp itd.

vocals
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-02-24 11:04:22
to teraz podpowiedz dla właścicieli psa, należy czubowi zrobić proces z powództwa cywilnego o odszkodowanie, niech płaci

pin-up-lejdi
    Ocena: -15 (glosow:25)
2013-02-24 10:50:57
komentarz usunięty przez moderatora

Karmelo7575
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-02-24 11:15:18
Wyższy iloraz inteligencji nie daje Ci większego prawa do życia niż innym stworzeniom. Twoja stara mogła dokonać aborcji zanim wyjeb.łeś się tą swoją mordą na świat:)

freedom80
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-02-24 12:21:45
pin-up-lejdi wlasnie po Tobie widać jakim to człowiek jest inteligentnym stworzeniem...

sannyoshin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 11:26:05
co to jest wrzontek ?

piotrbigaj
    Ocena: 19 (glosow:21)
2013-02-24 10:39:22
Moglby sie ten pan troche pokrecic po Wiejskiej...

gurool
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-24 12:04:37
o tym samym pomyślałem ;]

Spetro
    Ocena: -6 (glosow:36)
2013-02-24 10:34:56
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-02-24 10:38:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Psychosocial666
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-24 10:58:14
Gardzę takimi śmieciami jak ty

Karmelo7575
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-02-24 11:17:54
Spetro...nie każdy też trawi takie wszy jak Ty.Tak więc niech by ktoś wsadził Tobie w mordę petardę.Myślałem o dupie,ale masz już tak zrytą że niewiele by to pewnie dało śmieciu:)

Asmodei
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-24 11:42:38
Właśnie przez takich frajerów psy stają się agresywne i nieprzewidywalne

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-24 13:12:31
Twoi rodzice popełnili ogromny błąd pozwalając ci żyć. Mogli j*bnąć tobą o próg i powiedzieć, że kocyk był za śliski.

Adrianno1983
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-24 16:19:22
Polska mentalność. Spuszczają się nad psem, który jednak rpzeszkadzał, a jak człowiek 'przeszkadza' poglądami to już kocyki, duszenia zabijanie jest na miejscu tak? Ciecie z kredytem.

sayx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-05 11:26:09
snajper

seba_master
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-05 07:37:40
to musi być naprawdę niezła wiatrówka

as11s
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-05 08:47:05
albo ściema jakaś, kota nie da się zabić jednym strzałem a co dopiero dużego psa

kenjiasai
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 10:51:33
Podejrzewam, że była to 'wiatrówka' (umownie nazywamy tak broń pneumatyczną o energii kinetycznej pocisku do 17J) przerobiona na to co w prawie polskim nazywa się bronią pneumatyczną. A taka już może mieć większą siłę i nie wymaga żadnych zezwoleń tylko rejestracji.

miauuu85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 12:02:13
a Ty skad wiesz as11s, ze kota sie nie da zabic jednym strzalem? ;>

nebe
    Ocena: 9 (glosow:27)
2013-02-05 05:40:37
Bo to jest tak kupują jakieś pierniczone psy belgijskie a gdy przychodzi do wychowania psa i tresury to już d... a psy drą mordę i są agresywne pozostawione same sobie. wiem bo znam masę przypadków z mojej okolicy sam mam 2 i cisza i spokój jeszcze nikt się nie skarżył.

AQ16
    Ocena: -13 (glosow:27)
2013-02-05 08:19:43
Czy to, ze pies szczeka, czyni go agresywnym? Nie wydaje mi sie. Moje psy szczekaja caly czas i jakos nigdy nikogo nie pogryzly. A na zalatwianie takich spraw sa inne sposoby, jak np. rozmowa z wlascicielem, to na prawde nie boli.

doman800
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-02-24 10:42:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Karmelo7575
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-02-24 11:21:07
Ty napier.alasz pyskiem a pies szczeka.Kot miauczy,kogut pieje,krowa muczy itd DEBILU !!!

freedom80
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-02-24 12:25:41
" drą mordę i są agresywne (...)" - to samo można powiedzieć o niektórych dzieciach moich sąsiadów... :D

thundercat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 00:23:50
komentarz usunięty przez moderatora

dziedzic-Pruski
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-04 23:36:59
Jutro anons: 35-letni Piotr W. - ofiara nielegalnego uboju.

raptor007
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-05 08:01:00
''' dodaj uboju rytualnego ! Niech by wyskoczył z Halinką jeden na jeden na gołe klaty!

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 11:14:53
komentarz usunięty przez moderatora

as11s
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 23:31:14
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1100