Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ssij_mi_jaja  13-02-06, 10:44 Zgłoś
+ 512 -
Dodano: 2013-02-06, 10:44:47   przez: ssij_mi_jaja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 512  Zgłoś nadużycie
609
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Wykopki
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kiliy
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-11 21:39:50
A jak będą zdawać chłopaki?

Szymas1968
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-13 20:01:23
Widać Że Autor Ten Wstawiający to To Jakiś LAchociąg i pewnie co roku przechodzi taki test Gimbus !!! -,- brak mi słów na takich Idiot**

Dyna_mina
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-13 15:43:00
Wiocha.pl zaczyna przypominać klona demotywatorów, kwejka itp.

ROBI00000000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-13 15:22:56
Ginekolodzy też ludzie i muszą swe żniwa mieć...

omen100
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-13 14:23:29
Nick wstawiajacego nawiazuje do absurdu:)

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-13 13:50:52
komentarz usunięty przez moderatora

cinek890
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-13 13:11:46
i tak gimbusy beda ściagac...

kanapkah
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-14 20:39:36
albo obciągać ..

kelner255
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-13 12:09:05
W porownaniu do tego co bylo kiedys, nawet na przestrzeni 30-50 lat to i tak malo nastoletnich dziewczyn zachodzi w ciaze. Dziwie sie, czemu jest na to taki bum. Czyzby prawiczki nie moga przezyc, ze ktos uprawia seks juz w gimnazjum, a oni musza jechac na recznym do 20 roku zycia?

Zeusek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-13 11:06:42
Z dnia na dzien wiocha coraz bardziej schodzi na psy. Moim zdaniem nalezy wyrzucic admina z jego stanowiska bo to juz nie jest smieszne a zalosne

Antyprawik
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-02-13 10:32:49
Niech klechy na lekcjach religii jeszcze bardziej przekonują dzieciaków do bredni, że prezerwatywy są złe i nic nie dają, a nastoletnich mam będzie przybywać.

Rexik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-13 11:06:47
Chociaż raz się z Tobą zgadzam :)

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-13 12:08:26
A to ciekawe? Mi ksiadz na religii nic takiego nie wmawial. Pewnie nawet na religie nie chodziles, a pierd.olisz tzry po trzy.

Rexik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-02-13 13:26:33
Dede.. mi zakonnica tak mówiła:) kazała korzystać z kalendarzyka :) wiesz kto jak kto..ale zakonnice znają się na tym najlepiej :D

kuba1993nowak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-13 10:12:43
Przynajmniej ściągać nie będą ;)

zyzy33
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-13 09:44:47
To się nazywa solidarnosć pokoleniowa - potrzeba danego pokolenia, by krytykować wady pokoleń następnych w celu podniesienia się na duchu.

Carone
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-11 22:06:57
A powiadają że w wieku 16 czerwony pasek jest dobry

klacska
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-13 10:02:41
jeden tak, gorzej jeśli są 2

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-11 22:05:39
Bo wychowanie do życia w rodzinie dopiero w średniej;)

b186384
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-13 10:07:21
Ciekawe, że wcześniej nie było wychowania do życia w rodzinie i dzieci w podstawówce jakoś nie rodziły. Kultura masowa promująca seks bez zobowiązań i właśnie wychowanie seksualne ośmielające dzieci do seksu powodują seksualizację od najmłodszych lat.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-11 21:44:27
Świadectwo z paskiem.

King_Midas
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-02-11 21:41:51
I ferie teraz....

kiliy
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-02-11 21:39:50
A jak będą zdawać chłopaki?

kondziula14
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-13 10:43:00
Chłopaki to i tak czy siak zaliczą,oczywiście jak rozgarnięty jest, a dziewczyny muszą poczekać trochę na wynik.

rudas70
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-13 11:13:48
Wydaje mi się, że jakby nie było, to praca zespołowa taka.

Pinki20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-06 15:08:03
Heh zaloze sie za 95% dziewczyn zdalo... :D

ogarnijto
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-13 17:42:06
już wezcie nie róbcie z każdej dziewczyny, która chodzi do gimnazjum takiej ofiary losu, nie każda jest taka, co nie zmienia faktu że zdarza się to dość często :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300