Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cała prawda o przecenach... Płacisz jeszcze więcej...
nightriders87  13-02-09, 18:44 Zgłoś
+ 445 -
Dodano: 2013-02-09, 18:44:46   przez: nightriders87
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 445  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-19 14:30:11
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?

ktoscalkiemobcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 15:30:32
Pracowałam w takim salonie i po prostu przychodzi źle ocenowany towar i zanim pójdzie on na półki trzeba sprawdzić i zmienić każdą cenę bo w systemie inna wskakuje i inna czasami jest na metce, i to nie jest wina danego salonu bo pracownicy nie mają możliwości zmienić cenę ręcznie w systemie, wszystko wgrywa centrala do wszystkich systemów w Polsce w takich firmowych salonach, taka jest rzeczywistość a nie jakieś oszustwa jak tu piszecie. Przyszedł towar, jego cena była inna na metce i inna w systemie więc sprzedawca musiał go przemetkować, trochę więcej rozumu ludzie...

krzysztofer100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-31 01:16:06
Przecież to widać, że cena jest doklejona :-) Brawo za spostrzegawczość.

MAKACAKA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-20 20:06:19
a co powiecie na wszechobecne rabaty np. -50%?rabat moze byc 50% a rabat (czyli znizka) jest ujemna to znaczy ze mamy do czynienia z podniesieniem ceny:)

manekh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 15:16:19
pamiętam, że kiedyś w jednym sklepie były nadrukowane ceny niższe, a obok dopisane długopisem i przekreślone wyższe ceny, że niby obniżka:D

Burnes
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-20 14:14:28
"Przecena może być też podwyżką cen zgodnie z zasadą przecena = zmiana ceny." źródło - Wikipedia

kalamarnica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 09:29:43
To nie jest tak, ze te ceny naklejane sa specjalnie zeby oszukac klienta. Sa naklejane dlatego poniewaz, niektore towary przychodza z inna cena niz ta, ktora znajduje sie w systemie.

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 05:39:52
buhahaha ktos sie obudzil, jak to dziala :P cena zakupu przez sklep 100zl, cena sprzedarzy z marza 100% = 199zl, a z marza 200% = 219zl :P ... najlepsza jest koszt produkcji na poziomie 50zl za pare :D

malenka00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-20 00:40:27
Pracowalam w podobnej sieciowce i zal mi tych ludzi ktorzy wstawiaja takie foty. Tak ciezko zrozumiec ze jakis artykul czasami przychodzi do sklepow z bledna cena???!! Na kasie wchodzi cena wyzsza i trzeba przemetkowac. Dlatego jest to zrobione biala metka a nie czerwona, zeby nie rzucalo sie w oczy i nie sugerowalo ze to jest przecena. A Wy myslicie chyba ze ta roznica trafia do kieszeni sprzedawcy.. pssss... pozdrawiam goraco tych ktorych inteligencja nie jest mocna strona i NIGDY sie nie myla.

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-20 05:41:50
Ton Twojej wypowiedzi świadczy, że to Ty jesteś osobą, która nigdy się nie myli. Tak się składa, że ja kupowałem tam w promocji i promocyjna cena była nadrukowana na normalną.

czarli1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-21 11:20:32
Dokładnie tak jest, prości ludzie, którzy wchodzą do sklepu nie rozumieją, że fabryczna cena też może być błędna - ważne jest to co pojawia się w systemie. Przez takie publikacje Ci ludzie nie odkrywają intrygi sprzedawców tylko sami się ośmieszają. Producent w każdej chwili może obniżyć ale także podwyższyć cenę danego towaru!!!

Crewetka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-21 12:35:57
Figę prawda - w jakim Ty sieciówce pracowałaś? Chyba w Biedronce. Reserved ma swoją stronę internetową, na której są podane ceny obowiązujące we wszystkich sklepach - tyle, że osoby prowadzące sklepy pod ich szyldem często starają sobie dorobić. Już nie jeden raz nadziałam się na podobną sytuację, przykładowo: upatrzyłam marynarkę za 99zł, za tydzień, ucieszona, poszłam tam z pieniędzmi i figa - marynarka nagle "potaniała" do 129 zł. Trzeba sprawdzać takie "promocje", najlepiej z cenami podanymi na stronach internetowych.

Rekin1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 00:11:12
pracowałam tam kilka lat ... LPP to ich specjalne chwyty. Cropp , House, Reserved i Mohito... Udanych zakupów na promocjach :)

ichi1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 22:13:54
Metki drukowane są odgórnie, kiedy towar przyjeżdża do polskich sklepów nanoszone są korekty w postaci zaklejania cen. Następnie w celu przeceny się je przekleja.

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-19 21:42:13
Miałem podobną sytuację w tym sklepie. Po oderwaniu promocyjnej ceny okazało się, że normalna cena była niższa. Głupio tak tracić klienta przez kilka złotych...

ivee23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 19:55:15
Pracuję w jednej z sieciówek, w tym roku przysłali nam odpady z lata 2012 jako nową kolekcję, argumentując, ze to kontynuacja. Ceny w tym roku za starą szmatę jest wyższa, niż w 2012 można było kupić na przecenie

C2ShadowMan
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-19 15:36:14
wiocha to to, że w tym chorym kraju trzeba nap...ć 2 dni na buty.

bewaking
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-20 05:42:02
sranie w banie... jak ci sie nie podoba to nic nierob.... ja buty kupuje raz na cztery miesiace!

Wistblade
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-20 10:31:08
@bewaking Biedni rodzice że muszą Ci sponsorować buty co 4 miesiące, gimbusie. Kolejny ledwo od cycka się oderwał i twierdzi że pozjadał wszystkie rozumy. Wyjrzyj za okno i zobacz w jakim kraju żyjesz ew. wychyl lepetyne z mamusinego portfela.

evertos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 14:38:38
stare jak swiat ale niezgodne z prawem o ile mi sie wydaje. mozesz skarzyc to jest oszustwo

p_cruz23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-19 13:45:15
Pracuje w tej sieci i pozwólcie, że się wypowiem.. na 99% te buty nigdy nie kosztowały 199,99zł - często towar przychodzi ze złymi metkami (złymi cenami) i po zeskanowaniu musimy zmieniać ceny na takie jakie są w systemie, więc je zaklejamy odpowiednią ceną - sorry, nie nasza wina, że są złe metki - tak więc pierwotną ceną tych butów zapewne była 279,99 zł, a za 199,99zł one nigdy nie były - więc jakby nie było buty są tańsze o 60 zł --> takie są realia :)

malgolina
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-19 14:30:11
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 16:38:20
malgolina wez sie zastanow. To jest sieciowka nie prywatny sklep, menadzer bez wiedzy gory nie moze pierdnac w takim sklepie, a za zmiane ceny leci z roboty na zbity pysk. Zle wydrukowane metki zamiast na smieci ida na takie przerobki. Rownie dobrze metki mogly zostac z butow z poprzedniego sezonu i zamiast je niszczyc mozna wykorzystac

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-19 18:01:34
A może właśnie z góry mają polecenie dodać większą marżę na nasz rynek i tak robią? Mówisz, że źle wydrukowane metki są również dołączane do nowego towaru? Znana marka może sobie na takie coś pozwolić?

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 20:10:59
Dlaczego nie mozna by urzyc starszej metki lub zle wydrukowanej zeby np zaoszczedzic albo dla ochrony srodowiska chociazby? Ale po co mieli by nakladac wieksza marze po przez doklejanie nalepki, nie lepiej od razu wydrukowac wieksza cene?

Rekin1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 23:54:07
komentarz usunięty przez moderatora

Rekin1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-20 00:06:53
ściema!!! Ja też tam pracowałam... Stare rzecz sprzedają po droższych cenach niż jak były nowościami a bydłooo myśli ,że zaoszczędzi... Całe LPP, czyli: Reserved, Cropp ,House i Mohito robi tak samo. Udanych zakupów na promocji :)

malenka00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-20 00:45:32
Wiem o czym mowisz. tez pracowalam w sieciowce. ale bydlo tego nie zrozumie. przepraszam za wyrazenie. ale dla mnie prawdziwa wiocha jest jaki burdel ludzie robili nam na sklepie, rzucali rzeczy na podloge, a pozniej przychodzili do kasy i chcieli znizke bo ubrania brudne...psss... o jest prawdziwa wiocha, a nie pomylka ludzi ktorzy pracuja przy "montowaniu" metek do ubran.

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-20 09:20:13
czyli jedni ktorrzy tam pracowali mowia ze sciema a drudzy ze prawda. i jak zyc panie premierze?

Plaple
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 13:37:39
Tak działają sklepy. Początkowo wystawiają produkt za X zł. Potem cenę tego produktu podnoszą do Y zł (cena jest znacząco wyższa od pierwotnej), a następnie cenę Y zamieniają na Z (Z jest zawsze niższe niż Y, ale wyższe niż X). Po takim zabiegu, ludzie kupują produkt ze względu na "promocję", a sieć i tak ma z nich spory dochód.

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 13:21:18
Jak ktoś lubi wydawać to co mu bronić? Ja lubię markowe ciuchy (nie mówię tu o reserved), ale nie jara mnie płacenie 500 zł za koszulę w centrum handlowym, którą mogę dostać w sklepie online za 2/3 ceny, albo za parę miesięcy w jakimś outlecie. Fakt, że to wygoda połazić po CH, przymierzyć itd., ale jeżeli ktoś nie lubi trwonić kasy to można przymierzyć np. dany typ buta w sklepie, a potem online kupić za np. 20-30% mniej właściwy kolor. Koszty utrzymania sklepu w CH są masakryczne i dlatego muszą "dymać" żeby schodziło.

monster0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 13:01:26
Jest jeszcze często używany taki chwyt, że cenę na jakiś czas się podwyższa, a następnie obniża. Z tym, że ta obniżka mimo, że niższa od ceny podwyższonej jest wyższa niż cena pierwotna. I wilk syty (mowa o 'zadowolonych' klientach) i owca cała (producenci zarabiają więcej)

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 12:52:24
Takie sa prawa rynku, jezeli na dany produkt jest popyt to wiadomo ze zwieksza sie cene

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 12:00:10
to normalna praktyka kiedys bylem zainteresowany produktem za 29,99 ale nie kupoilem doslownie po 2 dniach w skrzynce byla gazetka promujaca ten wyrob z przecena 49,99 na 39,99.

Dauphne
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 11:49:02
komentarz usunięty przez użytkownika

Dauphne
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-19 11:47:57
Jeśli ktoś by pracował choćby w jednym sklepie z odzieżą, albo chociaż bardziej zwracał by uwagę na to co dzieje się na sklepowych półkach to by wiedział, że promocje oznaczane (właśnie w takich, bardziej renomowanych sklepach) są pomarańczową bądź jaskrawą różową metką (!!). Ta białka etykieta oznacza poprawę ceny...błąd druku na metce. Cena 199,99 była najwyraźniej ceną błędną (!!). I gdzie tu wiocha? Wiochę to robi sobie ten kto tu to umieścił. P.S Pracowałam w Reserved stąd wiem co i jak. :)

heejt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-19 13:16:11
3/4 ludzi tu wypowiadajacych sie nie potrafi po sobie zmyc naczyn a mama im scieli lozka o jakiej Ty pracy mowisz? Sami ekonomisci.

jakub1975wawa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 11:28:37
Jak ktoś mi rzuca hasłem przeceny wyprzedaż spiesz sie bo wykupiła śmieje sie rajerowi w twarz. On to co wykupiła zobaczą ze schodzi to naprodukuja znowu

Asmodei
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 10:59:06
Wystarczy napisać ludziom przecena , albo promocja przed nosem i już lecą jak muchy do gówna .... Ale co zrobić , jak konsument sam nie umie ocenić wartości produktu .

ogarnijto
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-19 14:09:33
Samsara - dokładnie tak jest :)

Samsara
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-19 10:45:56
A wy się dajecie dymać. Dla was wielkie -60% czy -80% nalepione na sklepowej szybie i już myślenie macie wyłączone, lecicie jak ćmy do lampy do sklepu, a tam.... niespodzianka. Marketing nie rządzi się prawami logiki, rządzi się zasadami sprzedaży. Bardzo często jest tak, że jeśli coś nie schodzi z półek, to się ceny podwyższa i robi wielką kampanię, by to opylić za wyższą cenę, zamiast opuścić ceny. Nie starajcie się tego zrozumieć ;-)

Kamilskoczylas1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-19 10:31:00
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin1975rm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 10:52:59
A tak poza tym to wszystko OK?

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-16 15:53:28
Nie istnieje coś takiego jak "wyprzedaż" czy "przecena" takie rzeczy są tylko jak zamykaja sklep i chcą sie pozbyć towaru.

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-16 15:41:09
Nie pierwsza taka wstawka,jak widać proceder regularnie uprawiany w sklepach,ale z księżyca się nie wziął tylko z naiwności i pazerności kupujących,czyli nas wszystkich.

ramirez33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-16 13:36:02
komentarz usunięty przez moderatora

Youpidou
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-09 20:45:31
Zarobią tylko na ludzkiej głupocie a ludzie jak to lemingi kupią wszystko, przecież w TV mówią promocja i Wielka Wyprzedaż !! Marsz do sklepu, musisz to mieć!! Żenada

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-09 19:21:43
Ach te wszystkie promocje. Tani chwyt marketingowy, pułapka dla naiwniaków. Niestety dajemy się na to nabrać.

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-09 19:17:46
Słowa promocja i przecena należy unikać jak dżumy...bo można nabić się w butelkę...

cycafka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-09 18:47:54
I tak właśnie nabijają ludzi w butelkę....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To ja już bym sobie
  •  Bardzo nieudany napad gdzieś w Meksyku
  •  Miasto monitorowane
  •   Nie inaczej.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500