Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  13-02-10, 14:08 Zgłoś
+ 570 -
Dodano: 2013-02-10, 14:08:27   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 570  Zgłoś nadużycie
781
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Nie drażnij strażnika
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
eradicator
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-14 23:27:54
Och jak to dobrze. Zamiast kleru j**ią nas w dupy politycy, no taa cudownie.

Pantofelek887
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-07 15:46:45
Jestem za wstawieniem zdjęcia Tuska w drugim okienku :)

refrak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-16 18:50:39
Historia księdza rydzyka

pafelek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-16 00:48:52
a ten PO lewej to nie tusk? PO co o to prosi jak już tak ma...

mateusz546
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-15 18:08:23
Chyba ktoś pomylił księży z politykami.

TYGRYS-gej
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-02-15 09:10:28
Sie czepiacie tych księży a to takie dobre ludzie są. A mnie to już chyba całkiem poje@ało.

misiu1905
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-02-14 22:44:03
Czemu wy sie czepiacie a nawet nic na ten temat nie wiecie. Pieniadze z tacy ida dla pracownikow kosciola tj. koscielny, gospodyni jakis tam wozny, natomiast ksiedza zarabiaja z odprawianych mszy czyli, jak idziesz do ksiedza zamowic msze to dajesz mu tam jakies pieniadz i to jest jego placa, miesiecznie to wychodzi okolo 1000 zl. Z tego sie nie utrzyma dlatego musi jeszcze gdzies dodatkowo pracowac, z tego tytulu ze ksieza sa wyksztalceni czesto pracuja w szkole. taka jest moja wypowiedz. Czepiacie sie ksiedzy ale nikt was nie zmusza do dawania im czego kolwiek, natomiast do Tuska nikt sie ni

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-02-15 00:22:24
misiu co ty bredzisz :) Ojca Mateusza się naoglądałeś ?

misiu1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-15 00:48:40
komentarz usunięty przez moderatora

Vic.Vega
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-15 08:06:42
a co Jurek? Nie mozesz przeboleć tego że tych złych księży którzy psują wizerunek kościoła jest tylko mały odsetek, a palikociarnia już nie wejdzie do Sejmu? :)

gurt16
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-15 11:10:23
misiu czy jeden z ksiezy to twoj tatus ze tak bronisz? Czy widzialem zeby normalny czlowiek zarabiajacy najnizsza krajowa wozil sie wypasiona bryka z salonu? Pieniadze za pogrzeby, sluby i inne pieroly trafiaja w wieszosci do kieszeni klechy plus jakis dodatek z kurii , takie sa fakty. Jeszcze obludny grubas ma czelnosc chodzi po kolendzie i wyludzac pieniadze

misiu1905
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-15 11:49:45
gurt nie kompromituj sie, najpierw popracuj nad ortografia, czepiasz sie ze ksiadz jest bogaty ale to jest czlowiek jak kazdy inny, czemu nie czepiasz sie ze pan premier jezdzi wypasiona fura? ksiedzu nie musisz placic a politykom tak.

gurt16
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-15 12:49:08
komromitujaca jest twoja wypowiedz "...i to jest jego placa, miesiecznie to wychodzi okolo 1000 zl." Nalezac do kosciola, przyjmujac sakramenty trzeba za wszysto placic. Czy to jest wg ciebie normalne? Slub 800, pogrzeb 600 itp. Przelicz sobie to na przykladzie twojego klechy czyli ilosc slubow, pogrzebow czy odprawiania mszy za "kogos" a potem kontynuuj swoje gornolotne wypowiedzi

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-15 13:14:19
Vic.Vega mały odsetek to jest przyzwoitych księży Musisz to przyjąć na klatę jak prawdziwy facet .

Vic.Vega
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-15 14:12:06
jurek- dlaczego? bo ty tak mówisz? przypadki księży psujących wizerunek kościoła nie są znowu aż tak częste. Gurt16- przecież nie żenisz się co miesiąc, na pogrzeb składa się rodzina, a wszystkie składki takie jak na tace albo z kolędy są dobrowolne więc nie rozumiem twojego oburzenia. Nie chcesz to nie dajesz; ślubu kościelnego też nie musisz brać...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-15 16:31:46
Vic.Vega czy ty naprawde jesteś aż tak zaślepiony Ja nie chcę a jednak daję ... Państwo żyje z moich podatków i nie pytając mnie o zdanie ładuję mnóstwo kasy w KK . A księży kompromitujących instytucje kościoła jest tak wielu że nawet papież musiał dać za wygraną

Vic.Vega
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-15 22:19:36
Z ilością księży kompromitujących KK to kwestia sporna... więc tego nie ma co już poruszać bo jak widać do niczego to nie prowadzi. Państwo daje na różne organizacje które zdaniem wielu też są zbędne, a to że chce przybodobać się KK to już inna sprawa...

misiu1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-20 15:17:48
Nie wiem ktory raz juz mam to pisac kazda ofiara jest "co laska", rozumiesz nie masz okreslonej sumy. albo dajesz 10zl albo 50 albo wcale jesli nie dasz nic to i tak ksiadz odprawi msze.

lukasz474
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-14 18:35:00
misiu pewnie że nie ma określonej sumy. Tylko ks. ci powie "co łaska ale dają 50zł" jak tyle nie dasz to bedziesz latami czekał na swoja msze. Poza tam mają czelność prawić kazania na temat wychowania dzieci i życia w małżeństwie. Co oni o tym wiedzą, gówno ich to obchodzi, pedały zasrane

misiu1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-14 22:42:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Basajew
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-02-14 22:34:47
komentarz usunięty przez użytkownika

eradicator
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-14 23:27:54
Och jak to dobrze. Zamiast kleru j**ią nas w dupy politycy, no taa cudownie.

cupamo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-14 22:27:58
Podobny do Dziwisza :)

numa
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-02-14 21:38:32
Palikociarnia.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-15 13:16:35
Nie możesz zdzierżyć że tam są geje a ciebie tam niema :)

lukasz474
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-14 18:30:52
jurek może na ten temat sie nie wypowiadaj bo to księża są geje i pedofile

Jarek1212
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-14 21:26:21
MAMO MAMO PEDO*IL !!!

Vic.Vega
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-15 08:08:07
Pomyliłeś ze starym...

qwerty777
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-02-14 20:25:00
Ksiadz ? Buahahhahahah... Czy powaznie ruch palikota tak Wam mozgi zniszczyl ? Ja jestem ateista ale... to nie jest wcale jakas mega bogata profesja. Proponowalbym lepiej spojrzec na politykow i lapowki jakie przyjmuja....

gurt16
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-02-14 19:28:24
Pamiętam opowieści śp. babci. Opowiadała jak to przed wojną cała wieś musiała zapie@#!%^&alać u plebana w polu. A potem co niedziele na tacuszke....

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-02-14 21:03:29
Tak bylo i teraz minusuje Cie bydlo.

Vic.Vega
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-14 19:27:22
kijowe... Co takie gówno robi na głównej?

M1CLAY19
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-02-14 19:21:32
Jak mu w ciagu sekundy morda przytyla.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-14 21:04:39
Chyba dzisiaj oaze odwolali bo minisikow jak grosikow na tacy mam.

Vic.Vega
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-14 21:17:37
Nie musieli. Wystarczyło kilku normalnych ludzi ;)

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-02-10 19:30:37
Ty masz jurek ładniejszą sutannę

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-02-11 19:29:46
Dzięki ale i tak cię pod nią nie wpuszczę

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-11 20:55:47
Wiem kto tam siedzi :D

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-02-11 21:58:40
Skąd wiesz że Rexik ?

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-14 19:07:38
A kropidło posiadasz ? w stanie gotowości ? :)hehehehe

siostra_stefania
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-14 19:15:49
kuku


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500