lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tu się nie da zarobić więc kościół odpuszcza.
główna
Dodano: 10.02.2013, 15:23:47   przez: ozzy1333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 581  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tukism
2013-02-10 17:42:22
Ocena: 20(glosow:28)-+
Co ma kościół do cmentarzy komunalnych, którym zarządza miasto??? Jak się nie zna problemu to się po prostu nie pisze a tym bardziej nie wrzuca na takie portale. W każdym mieście, na każdym cmentarzu (z braku miejsc przede wszystkim!!!!) po 20 latach należy dokonać opłaty za miejsce na kolejne 20 lat. W przypadku nieuciszenia opłaty nakleja się taką naklejkę na nagrobek bo być może rodzina o tym zapomniała, bądź dana osoba nie ma już rodziny i taki grób niestety się usuwa a na jego miejscu chowa się kolejne osoby. Gdzie tu wiocha pytam szczególnie tych co kliknęli zieloną łapkę!!!

grubassss
2013-02-21 07:37:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
tukism j rozumiem wszystko ale prosze nie mow ze to jest fer.... jesli to bylby grob twojej najblizszej osoby a niemialbys pieniedzy zeby zaplacic jeszcze raz to zmienilbys zdanie bardzo szybko!

kedar415
2013-02-17 23:38:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
tukism - kościół na swoich cmentarzach robi tak samo... Sam byłem świadkiem sytuacji, kiedy wynajęci przez KK mężczyźni rozkładali grób pewnej osoby... Dlaczego? Bo rodzina nie zapłaciła z powodu braku pieniędzy... Było to w okresie popowodziowym, gdzie ludzie ci ludzi w ogóle na chleb nawet nie mieli... Ale proboszcz kasę bezwzględnie chciał! Taki jest dzisiejszy kościół!

estena
2013-02-17 22:17:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiocha to doprowadzić do sytuacji,żeby likwidowali grób bliskich...przez 20 lat można uzbierać

Psiapsiolek
2013-02-17 13:22:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pieczę nad cmentarzami powinno mieć państwo, a nie firma komercyjna KK.

Psiapsiolek
2013-02-17 13:21:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Sigmal
2013-02-16 21:19:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

smile1175
2013-02-16 20:33:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Te opłaty to nie jest głupota. W innym razie na cmentarzach nie było by miejsc lub cmentarze były by większe od miast. A tak to przykładowo rodzina z góry zapłaci za paręnaście lat, a potem w to miejsce niech będzie ktoś kolejny pochowany. Tak by było pełno grobów naszych pradziadów i to by był problem. Jakby nie było opłat na cmentarzach było by mnóstwo starych grobów. I co autorze dbał byś o groby wszystkich swoich praprapradziadów ??? Większość z nich byłaby zapuszczona.Poza tym życie wieczne jest niby w niebie, a nie na cmentarzu...

kasiasz7
2013-02-16 20:09:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie trzeba majątku wydawać żeby grób nadal był, po za tym płacić trzeba raz na ileś tam lat. To nie jest wysoka cena.

Rebus364
2013-02-16 19:18:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiochę robi autor tego zdjęcia który je wrzucił.Takie same są reguły zarówno na parafialnych jak i komunalnych cmentarzach.

awesomebeauty
2013-02-16 15:40:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przy drogach niech chowają i tak prawie jak cmentarze.

SaintVeronica077
2013-02-16 15:27:54
Ocena: -3(glosow:11)-+
przykre ale prawdziwe nawet po śmierci musisz za siebie płacić:( przepełnione cmentarze ale kremacja zabroniona bo się kościołowi nie opłaca bo nic na tym nie zyskają a tak za zwykły pochówek (przynajmniej u mnie) wpada do kieszeni 500 zeta.

Aresss
2013-02-16 16:22:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
kremacja nie jest zabroniona, po pogrzebie w kosciele mozesz skremowac zwloki :)

Rebus364
2013-02-16 19:14:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Takie same prawo jest na cmentarzach komunalnych.Brak miejsc się kłania.W mojej miejscowości jest cmentarz parafialny i nie płaci się za miejsce choć cmentarz jest duży.

Grygl
2013-02-16 14:15:07
Ocena: -11(glosow:21)-+
i to jest religia ... dlatego zostałem ateistą..

fernando71
2013-02-16 17:17:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
bo ateiści wyparowują ps to komunalny cmentarz czyt. inne wpisy

Rebus364
2013-02-16 19:15:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pofatyguj się na cmentarz komunalny to zobaczysz że jest tak samo.

jano1101
2013-02-16 13:50:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
...a później zmartwychwstaniesz!

Dune
2013-02-16 13:40:01
Ocena: 5(glosow:19)-+
Kolejny demot od imbecyla dla imbecyli. Zamiast wystawiać taki syf proponuję się zaznajomić od kogo to info należy. Od kościoła? Nie, od urzędu komunalnego gdyż to do nich należy teren. Wiem że teraz fajnie jest narzekać i wycierać sobie gębę kościołem. Tusk, Komor i Palikot wymagają - więc bezmyślne matoły powielają. Nie popieram klech ale ta anty-kościelna POwska propaganda aż się prosi o trybunał stanu.

ZeuS112
2013-02-16 14:49:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
pierdyknij się w łeb. A to tylko za PO tak jest? Krytykowanie Tuska, Komora i Palikota stalo się modne patrzę i każdy kto coś o nich wpisze dostaje masę plusów od tych co "przejrzeli" na oczy.

Dune
2013-02-16 19:24:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
@ZeuS112 Ty najwyraźniej masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

ZeuS112
2013-02-17 00:08:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
a możesz uzasadnić bo gówno żeś napisał. Piszesz tak, jakby ta sytuacja miała miejsce tylko za PO, wcześniej tego nie było? Propaganda antykościelna to jak już domena Palikota, Tusk niedługo uklęknie przed klechami.

numa
2013-02-16 13:20:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
A co palikociarnie obchodza cmentarze? Wprowadzenie w zycie waszych idei tym poskutkuje, ze nieboszczykami sie bedzie palilo w kotlowniach (Szwedzi juz probuja), albo na zarcie dla psow sie przerobi.

paba40
2013-02-16 13:00:51
Ocena: 10(glosow:12)-+
Szkoda że umieszczający fotkę na portalu wiocha.pl nie zorientował się czy rzeczywiście jest to cmentarz parafialny (kościelny) czy komunalny (państwowy). W Polsce cmentarze są w większości państwowe. Każdy administrator cmentarza pobiera opłaty na określony czas, przeważnie 20 lat. Jeżeli ktoś opłaty nie wniesie, grób zostaje zlikwidowany. Wiocha jest to, że ktoś złośliwie wszelką winę przypisuje Kościołowi. A wystarczyłoby być OBIKTYWNYM.

seba_jot
2013-02-16 17:17:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale imbecyle kótre nie znają wogóle tematu a traktują wiochę jak wyroczznię zapewne to łykną, zresztą podejrzewam że łyknęliby wszystko co tylko godzi w jakiś sposób w Kościół. Takie wstawki to wiocha dla wiochy.pl. Adminisrator powinien weryfikować to co znajduje się na głównej.

Renia_400
2013-02-16 12:51:03
Ocena: 6(glosow:6)-+
Od zawsze tak jest, to raczej sprawa administracji cmentarza a nie kościoła. Niektóre cmentarze są tak przepełnione że szpilki nie wciśniesz i gdyby nie likwidacja starych grobów (o których już nikt pewnie nie pamięta skoro nie opłaca) to trzeba by stawiać nowe cmentarze. Tam w środku i tak już niewiele zostało.

fadromka
2013-02-16 11:38:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dla mnie wiochą jest fakt iż nie można być pochowanym od razu we wspólnej mogile,miasto bądź rodzina musi zafundować grób nawet jeśli jest to wbrew woli zmarłego.

Antyprawik
2013-02-16 11:28:00
Ocena: -1(glosow:21)-+
Niby cmentarze są przepełnione, ale kler na kremację się nie zgadza (bo żadnej kasy z tego by nie mieli). Dopuszcza kremację dopiero po tradycyjnym pochówku zmarłego. Reasumując chodzi im tylko o pieniądze i nic dla was za darmo nie zrobią.

kamyyczek
2013-02-16 12:42:08
Ocena: -6(glosow:16)-+
kler to zostaw w spokoju! A kiedy ty byłes ostatnio odwiedzić swoich zmarłych , wszystkowiedzacy "madralo"?

C2ShadowMan
2013-02-16 14:51:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kler to taki płyn z Biedronki?

Ingenue87
2013-02-16 10:44:39
Ocena: 4(glosow:16)-+
Kolejny debil szukający "haków" na Kościół. Gdybyśmy wierzyli, że życie po śmierci trwa tyle ile stoi nagrobek to budowalibyśmy piramidy. Prawda jest taka, że cmentarze powstają dla tych co żyją, "odwiedzając" zmarłego jest im łatwiej pogodzić się z jego odejściem, tam też chętnie się modlą, mimo, że modlić można się wszędzie. Jeżeli nad dany grób od lat nikt nie przychodzi i nikt o niego nie dba, to przeznacza się go do likwidacji robiąc miejsce na następne.

Lisek85
2013-02-16 10:39:48
Ocena: 7(glosow:7)-+
sytuacja jest prosta ozzy1333 z braku miejsc na cmentarzu komunalnym przenosimy sie pod twoje okna jeśli nie rozumiesz pewnych kwestii to będzie naj wyjście

bingo73
2013-02-16 10:37:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
akurat to jest komunalny, ale i na kościelnych cmentarzach w miastach trzeba przekopywać groby. Niestety, ilość miejsca na cmentarzach jest ograniczona, do tego koszty utrzymania cmentarzy też nie są niskie. Gdybyśmy mieli każdy grób zostawić na wieki, to by już dawno nie było miejsca dla żyjących. Pochowanie tylko Polaków z jednego stulecia zajełoby około 0,1 % powierzchni Polski. I to licząc grób koło grobu.

kometa_666
2013-02-16 10:25:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
gdyby nikt nie usuwał starych grobów to wszędzie mieli byśmy cmentarze, a tak przy okazji jak idziesz do lasu na polankę zrobić sobie piknik to masz 80% szans że leżysz właśnie na trupach :) ach... byle do Maja :)

pajo20
2013-02-16 10:25:17
Ocena: 12(glosow:20)-+
kolejny przykład oczerniania Koscioła kłamstwo, zgadzam sie z tukismem , Koscioł nie ma nic to cmentarzy komunalnych. jak sie nie orientujecie wtemacie to nie dodajcie postów, obrazac , zganiac na koscioł najłatwiej na innych juz nie, bo to kosciól jest bee inni ok , geje , Anna Grodzka . nawet dyscypliny olimijsie - zapasy zdejuja z igrzysk niech zawody pedałow zrobiaa. albo wybory miss , kandydatka nr.1 Anna Grodzka .

kamyyczek
2013-02-16 12:38:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pajo, POpieram!:)

Arakiel666
2013-02-16 13:09:03
Ocena: -6(glosow:14)-+
pajo20 na jakiej podtsawie twierdzisz, że to cmentarz komunalny?

Arakiel666
2013-02-16 14:18:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
Tak się zastanawiam za co gimbaza daje minusy. Za pytanie?:)

Piotr-Frodyma
2013-02-10 22:06:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pomyśl debilu i poczytaj o co chodzi. Z tobą nie będzie problemu, bo za śmietnik zapłacisz tylko raz.

tukism
2013-02-10 17:42:22
Ocena: 20(glosow:28)-+
Co ma kościół do cmentarzy komunalnych, którym zarządza miasto??? Jak się nie zna problemu to się po prostu nie pisze a tym bardziej nie wrzuca na takie portale. W każdym mieście, na każdym cmentarzu (z braku miejsc przede wszystkim!!!!) po 20 latach należy dokonać opłaty za miejsce na kolejne 20 lat. W przypadku nieuciszenia opłaty nakleja się taką naklejkę na nagrobek bo być może rodzina o tym zapomniała, bądź dana osoba nie ma już rodziny i taki grób niestety się usuwa a na jego miejscu chowa się kolejne osoby. Gdzie tu wiocha pytam szczególnie tych co kliknęli zieloną łapkę!!!

Kisielu
2013-02-16 13:03:54
Ocena: 11(glosow:13)-+
Dodam tylko, że opłata za 20-25 lat oscyluje w granicach 250 zł, co nie jest niemożliwym wydatkiem. Tyle też trwa całkowity rozkład ciała w warunkach sprzyjających (takie warunki niewątpliwie panują na cmentarzach), a skoro nikt nie pamięta już o tych grobach, to jaki jest sens trzymania nagrobka nad pustą już dziurą w ziemi?

ZeuS112
2013-02-16 14:56:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
przeczytaj opinię debili, którzy się tutaj wypowiadają a dowiesz się, że to wszystko to wina Tuska Komora i Palikota, tak jakby za wcześniejszych rządów nie było problemu z brakiem miejsca na cmentarzach komunalnych. Co to za głupie społeczeństwo nam się tworzy to masakra.

szuwar1985
2013-02-16 16:12:00
Ocena: -5(glosow:5)-+
tukism,Kisielu,ZeuS112 walcie się wy jeb.ne kur.wy bez sumienia.

slesz
2013-02-16 16:38:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
szuwar1985 - jak rodzinkę stać żeby pokazać swój stan i walnąć trumnę za kilka tysięcy, nagrobek za kolejne to chyba przez 20 lat są wstanie odłożyć rocznie 10pln na przedłużenie miejscówki dla dziadka?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Jaki poziom Duda reprezentuje każdy widzi...
  •  Boją się, że tu pójdą do pierdla, więc tam idą po
  •  Tylko mnie
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 133Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0