Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Po co nam straż miejska??
radekj1987  13-02-18, 19:04 Zgłoś
+ 572 -
Dodano: 2013-02-18, 19:04:05   przez: radekj1987
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 572  Zgłoś nadużycie
1199
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Rozmowa o pracę
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
purepurple
    Ocena: 18 (glosow:20)
2013-02-21 10:13:32
Zenujace jest to, ze SM nie zna nawet przepisow, by sie "bronic" i przy kazdej takiej akcji robi z siebie jeszcze wiekszch blaznow.

net244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-22 19:17:34
ale w czym masz problem człowieku, napisane jest, że masz jechać 40km/h tzn, że masz jechać 40km/h i koniec dyskusji, zatem w czym Ci ten radar przeszkadza???

artur587
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-01 18:52:20
nigdy mandatu niedostałe ale wiem poco straż miejska pieniądze z mandatów idiom odrazu do kasy gminy.

orciomix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-28 15:35:13
Jak w tytule bravo dla tego Pana za cala serie.. Kazdy dobrze wie ze nabijaja kase nie poprawiaja bezpieczenstwo...Brawo dla tego Pana ktory podjal taka akcje ..

martin987
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-02-25 09:33:01
Ja osobiscie na miejscu SM 'lamiac prawo', temu sepleniacemu smieciowi bym taki wpierd.. spuscil, ze odechcialoby mu sie biegac za fotoradarami i wzialby sie w koncu do jakiejs roboty

Piotras1985
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-26 00:16:07
a ty co lamusie bez prawa jazdy jesteś?

Ghost.go
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-27 14:11:56
nie no widzę że kolego z SM ... do roboty się brać ??

bajer1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-23 21:53:01
Witam akurat ci panowie z kożuchowa stawiają ten fotoradar w dziwnych miejscach zapłaciłem 2 razy im mandat a dużo jeżdżę i nigdzie nie złapałem mandatu.Też się zastanawiałem czy w Kożuchowie powinno być 40 znam inne miejsca gdzie przydało by się 40 ale chyba za daleko od policji i straży wiec nie ma 40. Pozdrawiam i jeździć z przepisami i wyjdą im radary bokiem.

zdzich26
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-23 21:47:31
Bravo bravo co oni potrafią dobrze im tak klauny!!!popieram autora tego filmu

owczar100190
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-23 17:18:46
zjechał go jak bura suke ;D szacun dla kamerzysty;)

saphatov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-23 16:47:11
Szacun tak trzymac!

bxumm
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-23 07:14:11
w Polsce pracę rozdaje się po znajomości i dlatego mamy tylu matołów w policji i straży miejskiej a studenci siedzą na bezrobociu

tomaszj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-23 00:26:22
brawo .podziwiam takich ludzi . szacun!

seth67
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-22 16:30:47
ale ci ze SM są niedoinformowani. Mogą każdego wylegitymować bez podania przyczyny ot tak bo mają kaprys. Brawo dla autora filmu pokazuje prawdziwe oblicze SM.

suspect99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-22 16:21:57
Taki fotoradar to akurat mały problem wystarczy napisać odwołanie, że nie ma znaku i nie płaci się takowego mandatu, gorzej tylko, że znaki z informacją znajdują się niekiedy tak schowane, że jadąc nie mowie już ponad 100 ale te 80 na pustej 40 w rożnych wsiach nie zauważy się ich i później płać 500 zł (miałem taką sytuację ) nie wiem jak ten mandat poprawi sytuacje na drodze, która była pusta a i tak nie zapierdalałem...

A_r_O
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-22 15:21:46
Bardziej by się przydali sprzatajac psie odchody chyba poto byli powołani. Jak widać na filmie to i. W realu ich nie widać bo tak właśnie pracują cieżko a ludzi np.Lódz z noży są zabijani !

wiolusiaastonkaa
    Ocena: -15 (glosow:15)
2013-02-22 15:00:26
Pokaż twarz Panie "reporterze" ludzki idiotyzm nie zna granic. Może Cię wylegitymować "bo mu się tak podoba" idioto jak się bierzesz za coś to się przepisów naucz. Haha

a1ednak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-22 16:16:58
za to ty się znasz na przepisach,wiejska prawniczko z kulturą wypowiedzi na poziomie Palikota ...

lucek24
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-22 12:49:05
Mnie to już zaczyna wku***ać! Ci wszyscy łowcy i komentatorzy niekompetencji straży/policji itp. Po czytaniu i obejrzeniu takich filmików można wywnioskować, że mundurki mają braki kadrowe, a do roboty wcielają za karę. Okazuje się, że jest inaczej, do pracy w policji/straży granicznej/miejskiej/celników/żołnierzy itp.

lucek24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-22 12:57:14
zawsze stawiają się tłumy ochotników. Jak bieda czy bezrobocie powolutku odwiedza wtedy ideały chowacie do kieszeni i stajecie się mendami aby dla zdobycia pochwały, belki jeb***cie ludzi gorzej niż wasi koledzy na takich filmikach.

olo1978
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-22 12:43:02
Pędzą a potem kwiczą że muszą płacić. Oni zawsze gdzieś będą stali więc jedyna na nich metoda to dostosować się do ograniczenia. Pan z filmiku chyba zamiast zrobić cokolwiek sensownego to walczy z wiatrakami. To nic nie da niestety. A pytanie dlaczego tam jest ograniczenie 40 km/h jest bez sensu bo przecież tam mieszkają ludzie. Oczywiście nikt by nie chciał żeby mu pod domem zapylali 90 ale komuś pod domem już można. Tak się kolejno objawia pogarda polaków.

s1ash
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-22 11:08:45
sepy wzieli by się za pilnowanie bezpieczeństwa patrolując ulice nocą a nie siedzą w peugeocie i spią i tak im dzień mija pracy żal.

maciekzorza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-22 10:24:03
Jest tutaj paru takich przepisowych kierowców którzy trzymają się ograniczeń , nich powiedzą z ręka na sercu ze na tym odcinku poruszaliby się z prędkością 40 km/h. Każdy normalny kierowca jedzie tam trochę szybciej, oczywiście nie do przesady mam na myśli 60km/h ta prędkość w zupełności wystarczy aby w odpowiednim momencie poprawnie zareagować, no chyba ze za kierownica siedzi jakiś zamuleniec to nawet te 40 nie wystarczy :), To ja się pytam na ch...j ten fotoradar???

PapierowyKrasnal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-22 11:50:44
Jadąc 60 na ograniczeniu do 50 z reguły zdjęcia nie dostaniesz ;)

maciekzorza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-22 12:37:07
Z tego co słyszałem to tam ograniczenia jest do 40km/h i już mogą Ci przysłać sweet focie :)

morita83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-22 09:02:58
Czy jestem na jakimś kolwiek zdjęciu? :D Dobry jesteś, tak trzymaj.

spectrigh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-22 08:34:59
Muszą zarobić na premie dla polityków....

RobertK20
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-02-21 23:32:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Zubkownik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-21 23:00:54
To maszynka do zarabiania pieniędzy nie mającażadnego przełożenia na bezpieczeństwo.

rene30
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-21 22:35:14
Zenua...do likwidacji i na zasiłek !

schirin123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-21 22:30:01
brawo za wytrwałość, a może to już takie hobby - pozdrawiam

asd1905
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-21 22:09:09
no pewnie nie wiem jak wy ale ja bym nie chcial zeby w tterenie zabudowanym jakis debil na ograniczeniu do 40 jechal prawie 80 ale najezdzajcie dalej na radary i SM nikomu tego nie zycze ale skonczyli byscie tak pierdolic jak jakis kretyn zabije kogos z waszej rodziny albo bliskich bo beedzie jechal 100 w miescie

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-21 23:03:21
widziales kiedys fotoradar w takim miejscu jak mowil nagrywajacy? kolo przedszkola szkoly itp? gdziekolwiek gdzie jest jakies natezenie pieszych. radary sie stawia w takich miejscach jak to gdzie niby jest ograniczenie a nikt na pustej prostej drodze nie bedzie jechal 40 a co tam bylo za zagrozenie 2 domy? jak ktos chce wjechac lub wejsc na ulice szczegolnie w takim miejscu to trzeba patrzec czy nic nie jedzie a nie narzekac ze szybko jada

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-22 00:09:16
wiesz nie rozgladam sie za radarami bo jezdze zgodnie z przepisami jak ktos lamie prawo to misi poniesc teggo konswkwencje proste nie ?

skymatis
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-02-22 05:19:58
to zapewne do pracy czy szkoły 4 godziny szybciej jedziesz, i za kierownicą zachowujesz się jak byś miał na karku 70 lat, I TO TY STWARZASZ NIEBEZPIECZEŃSTWO!!! BO KAŻDY MUSI TAKĄ PIZ...E WYPRZEDZIĆ!!! która na 40 jedzie... przepraszam toczy się 35 a przed tobą żywej duszy NIEMA!!!

skymatis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-22 05:25:14
wracając do radarów... jak jadę w dalszą trasę, wolę ściągnąć przednia tablice i w razie kontroli zapłacić 100 złotych za jej brak niż po tygodniu dostać album ze zdjęciami z absurdalnych miejsc i przewyższające kwotą mandat za brak tablicy:)))

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-22 09:06:52
skymatis w autobusie nie musisz odkrecac tablicy a kto powiedzial ze tocze sie 35? jechanie 45-50 km na godzine przy ograniczeniu predkosci do 40 to jest dla ciebie wolno ? widac ze nalezysz do tych debili ktorzy jezdza prawie 80 na ograniczeniu do 40

PapierowyKrasnal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-22 12:11:52
nexus4610 - wiesz co jest problemem? Problemem jest to, że statystyka dotycząca wypadków mówi o tym, że najwięcej wypadków zdarza się na równych, prostych drogach przy doskonałej widoczności - czyli wówczas gdy w zasadzie nie ma żadnych zagrożeń. Jednocześnie są one najtragiczniejsze w skutkach.

skymatis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-22 15:32:41
papierowy krasnal właśnie! pomyśl ładna prosta jest gdzie się rozpędzić żadnych zagrożeń jedzie sznur aut i nagle pierwszy hamuje bo fotoradar w krzakach a wszyscy za nim tak samo!!! dla mnie to jest chore je...ać zdjęcia z ukrycia!!!

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 23:07:38
nexys zrob prawo jazdy to bedziesz cos na ten temat wiedzial zamiast narzekac na radary to noga z gazu barany bedzie mniej placzu ze zdjecie i mniej wypadkow na drogac

akon89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-21 20:50:46
Brawo tępić tych nierobów!!!

etan25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-21 20:08:54
poborcy w panstwie rzadzonym przez oszustów i kłamcow..

mtk1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-21 19:56:16
komentarz usunięty przez moderatora

benlor72
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-21 19:37:57
takie bzdury piszą ludzie którzy chodzą pieszo albo jeżdzą komunikacją miejską ja jeżdzę bardzo dużo po całej Polsce jest to częścią mojej pracy i żeby przejechać naprzykład z poznania do białej podlaskiej tam pracować cały dzień a następnie w ten sam dzień wrócić spowrotem trzeba mieć dobry wzrok i super refleks żeby rocznie się mieśćić w 24 punktach poniewarz niema w Polsce normalnych drug a od tego powinni zacząć póżniej w takich miejscowośćiach może być radar od końca do końca miejscowośći

SuperSkun
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-21 21:09:51
fajnie, tylko teraz poczytaj słownik ;]

Baron_Sanedi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-21 22:00:59
no własnie!! Wytłumaczy ktoś skoro mamy najgorsze drogi i są w takim złym stanie to czemu Polacy tak za****dalają, zamiast jeżdzić ostrożnie i powoli?

zenontelefon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-23 21:08:53
Bo to Polacy. W Norwegii w łodziach zostawiali na noc silniki zaburtowe, nikt tego nie ruszał, teraz nie zostawiają bo Polacy u nich są, a silników już nie ma.

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-21 16:37:58
Ku..wa, ale żeśmy czasów dożyli. Nigdy nie przypuszczałem, że w "wolnej" III RP będziemy mieli państwo policyjne w nieporównywalnie większym stopniu jak za komuny. Nie o taką Polskę żeśmy walczyli.

xx66
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-21 16:36:04
jak trafie na takich to stane na wprost tego fotoradaru i powiem ze jestem zmęczony

k1972
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-21 15:36:01
To co ty piszesz to jest karygodne SB, Oświęcim CO TY BREDZISZ człowieku aż mi cię żal, skocz do lekarza po jakieś pigułki twój poziom jest po prostu żenujący z historii pała.

szalonyarbuz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-21 14:59:40
A gdyby tu nagle było przedszkole ?

ncaso
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-21 15:28:05
w przyszłości... ;)

plumka2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-21 14:34:29
Niestety w Kożuchowie, to wszyscy SM reprezentują tak niski poziom;/ albo i niższy;/ raz wystawili mi mandat (niesłuszny zresztą) za złe zaparkowanie... Jeden drugiemu podawał numery z mojej tablicy rejestracyjnej.. no i cóż.... z błędem :P

ramptourist
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-21 18:48:35
tak zgadzam się ten strażnik miejski rzeczywiscie ma talent

nerato
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-02-21 14:26:25
zaczynając pan ze straży miejskiej nie zna przepisów za grosz kolega który filmuje też ich nie zna i to jego przewaga prawo do filmowania twarzy jak też dóbr materialnych wymaga pozwolenia film do ukarania! filmujący też! straż miejska do nauki bo debili nam wystarczy!!!! a ci co szybko jadą? niech by mu ktoś wyskoczył przed maskę i co? pozdraqwiam

teninny
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-21 15:52:19
Z tym, że jest to osoba publiczna i mienie publiczne. Nie musi mieć pozwolenia.

benlor72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-21 19:12:07
palant pewnie tez z sm

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-21 21:01:02
Filmowanie twarzy, czy tych "dóbr materialnych" nie wymaga żadnego pozwolenia. Można sobie nagrywać co się chce na ulicy, tylko nie wolno udostępniać/rozpowszechniać -) A jak teninny zauważył jest to funkcjonariusz publiczny, więc można nawet udostępniać jeśli funkcjonariusz wykonuje czynności służbowe. Jak będzie jechał 50 na godzinę, to też może mu ktoś wyskoczyć przed maskę i co? :|

r4ggz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-21 14:18:42
w tym kraju robi się powoli szopka większa jak za PRL.

ggesc300
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-21 17:44:03
Szkoda, że pan Bareja nie doczekał tych czasów, miałby z czego czerpać inspirację do scenariuszy.

woliniak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-21 14:12:58
Widzę że zaroiło się od obrońców tych parszywców ze SM

homunkulus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-21 14:04:28
Dziękuję za pozdrowienia. Również pozdrawiam i życzę sukcesów w walce ze SM. Kierowca Ocatvi z 77km/h

woliniak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-21 14:03:06
"Nadejdzie kiedyś dzień zapłaty, sędziami wówczas będziem my"

net244
    Ocena: -11 (glosow:19)
2013-02-21 13:28:52
komentarz usunięty przez użytkownika

medalik23
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-21 15:01:34
o to chodzi że te fotoradary nie służą poprawie bezpieczeństwa ,są tylko po to by od ludzi kase wydębić. Nie ma fotoradaru koło szkoły czy przedszkola gdzie jest niebezpiecznie tylko stoja pochowane w koszach lub krzakach na wylotówkach z miasta i to metr za znakiem ograniczenia gdzie każdy wciska gaz,są to maszynki do robienia pieniedzy .

slesz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-21 15:16:03
medallik23 - swoich błędów i grzechów nie tłumacz zachowaniem innych. Oni biją kasę robią źle, to widzą wszyscy a swoich błędów nikt nie dostrzega. Jakbyście jeździli 40 km/h jak znak każe to by tam nie stali bo by nie było interesu. Nie dostałeś mandatu bo tam stali, dostałeś mandat bo złamałeś prawo

ramptourist
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-21 18:45:14
a ja się pytam z jakiej paki jest tam ograniczenie do 40km/h, droga rowna szeroka chodnik z boku, swiadomie wybrali miejsce gdzie każdy samodzielnie myslacy kierowca jedzie szybciej niż bo nie dostrzega zadnego zagrozenia

k1972
    Ocena: -19 (glosow:31)
2013-02-21 13:05:37
Uwaga ten gość co kręci te filmiki to musi być darmozjad, który ma za dużo czasu bo jak ktoś pracuje uczciwie to nie ma czasu na takie głupoty . Ewidentnie mu sprawia przyjemność prowokowanie, ustawienie fotoradaru na pewno poprawia bezpieczeństwo kierowcy ściągają nogę z gazu i jadą choć trochę wolniej . A do wszystkich taka informacja ,że strażnik to pracownik i tylko pracownik który wykonuje pracę którą mu zleca pracodawca , sam nie wymyślił sobie stania z fotoradarem to chyba proste, a pretensje do wójta albo burmistrza czy prezydenta to oni każą łupić kierowców by mieć kasę w budżecie .Au

jayeti23
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-02-21 13:30:02
darmozjady i pasożyty do SM. Ja wolałbym wesprzeć finansowo Pana z kamerą niż StrażnikaRadarowego. "strażnik to pracownik" > w Oświęcimiu, w SB i innych podobnych... też to byli tylko "pracownicy". I co teraz powinniśmy może im brawo bić, że solidnie przykładali się do pracy którą im ktoś zlecił z góry. Banialuki wypisujesz Towarzyszu.

akr69
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-21 13:33:09
a co Cie obchodzi jego czas i czym sie zajmuje, jedynym darmozjadem jaki jest na tym filmie to jest straznik miejski, wystarczy troche asertywnosci i straznik nie ma nic do powiedzenia, wygaduje bzdury ukazujac swoja indolencje, ta cala SM to jest nic innego jak przechowalnia debilow

jolllooo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-21 13:44:15
Bzdury gadasz, jakie bezpieczeństwo? Bezpieczeństwo poprawia "próg zwalniający" a kierowca jadący 90 km/h nawet nie zauważy tego radaru i dalej pojedzie niebezpieczną prędkością. Służy to tylko do nabijania kasy.

woliniak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-21 14:09:13
poprawia bezpieczeństwo? - żenada, poprawia budżet gminy czy miasta, a tak prawdę mówiąc jest to okradanie pod ochroną zdziczałego prawa ubogiego społeczeństwa, jesteśmy na przedosttanim miejscu w Europie pod względem zarobków

dziadekAndy
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-02-21 12:16:31
brawo za filmik i interwencję :)

marcinhozdw
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-02-21 12:04:36
Brawo dla pana który to nagrał wszystko - jest kolejny dowód ze straz miejska nie jest do niczego potrzebna, a tylko pieniadze wyrywaja od zwyklych ludzi

zabiol1666
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-02-21 11:06:50
kur.. jezdzijcie zgodnie z przepisami to ch..e nie zarobia

G-Phoenix
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-02-21 11:24:51
przepisy? stawianie radaru w takim miejscu to po prostu łatanie dziury budżetowej. Pewnie nawet nie masz samochodu i wierzysz wszystko co usłyszysz w tv, więc jak rodzice Ci kupią samochód i dostaniesz mandat za nic to wtedy zrozumiesz o co biega

zbiczeek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-21 13:01:31
Wlanie stawianie fotoradarow w takich miejscach jak najbardziej, w dluzszej perspektywie czasu wplynie na poprawe bezpieczenstwa. Ktos tam jechal 77 km/h w miescie, radaru pewnie nie zauwazyl, dostanie mandat, potem moze nastepny, ale potem stwierdzi "k@rwa, oni pewnie gdzies tu, albo tam stoja, nawet jak ich nie widac, lepiej bede jechal wolniej, bedzie mnie to mniej kosztowalo"...

AmbitnyTroll
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-21 13:15:45
G-Phoenix, dokładnie tak jak mówisz. Ale co zrobić... Fotoradary nie służą poprawieniu bezpieczeństwa, tylko są maszynką do pompowania pieniędzy do budżetu, które idą na nagrody dla biednych urzędników...

slesz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-21 15:19:58
napiszę jeszcze raz: nie dostajecie mandatu za to że oni tam stają, a za to że łamiecie prawo. Znaleźliście sobie sposób na zagłuszanie sumienia. Jak dla mnie radary mogą stać wszędzie, łącznie ze ścieżkami rowerowymi, a jakby się dało to i pieszych.

AmbitnyTroll
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-21 17:16:50
Czyżby pan slesz to nieudacznik z SM? Tam gdzie jest na prawdę niebezpiecznie i powinny znajdować się radary oczywiście ich brakuje. Są za to w miejscach absurdalnych oraz tam gdzie można wydoić najwięcej kasy od kierowców.

slesz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-22 14:05:54
no to kaszka. troll mnie rozgryzł. Jestem nieudacznikiem bo dość często postępuje zgodnie z prawem regulaminami. Ale jak przekroczę prędkość i dostaje mandat to przyjmuje go z pokorą i przyznaję się do winy a nie pluję że stawiają radary tak aby jak najwięcej kasy mieć.

akr69
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-02-21 10:55:32
SM to notoryczna wiocha, bezwzglegu na miejscowosc...

purepurple
    Ocena: 18 (glosow:20)
2013-02-21 10:13:32
Zenujace jest to, ze SM nie zna nawet przepisow, by sie "bronic" i przy kazdej takiej akcji robi z siebie jeszcze wiekszch blaznow.

wiech1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-21 13:11:39
Masz 100% racji. Postawa tego strażnika wobec ewidentnej chęci konfrontacji przez gościa z kamerą pokazuje, że strażnicy nie radzą sobie z bardzo prostymi sytuacjami. Policjant by gościa zgasił szybciutko i zgodnie z prawem.

k1972
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-21 15:52:39
Do wiech1- do Policjanta to taki z kamerką nie podskoczy bo się BOI ma pełne gacie, i masz racje w Straży też się znajdą mało rozgarnięci ale znajdź jakiś zawód w którym nie znajdziesz ćwoka. Dlatego nie mierz wszystkich jedną miarą.Poza tym Policjant to pracownik mianowany i mogą mu skoczyć, a strażnik nie i pracuje pod presją przełożonych.

quiksilver
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-18 21:12:04
koleś ma racje, to nie wpływa na bezpieczeństwo na drodze, do tego czy nie powinien być umiejscowiony znak że odbywa się tzw "kontrola radarowa" na żółtej tablicy ?

magdzioszka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-21 10:15:44
też tak uważam, że jeśli ma to być legalne (chyba, że się coś zmieniło), powinno być ostrzeżenie o kontroli radarowej, bo w końcu chodzi o "bezpieczeństwo" ;).

PapierowyKrasnal
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-21 10:41:51
Ten filmik jest stary - zobaczcie sobie datę publikacji na yt. Wówczas nie było obowiązku informowania o postawionym radarze przenośnym. Żółte znaki z napisem "Kontrola radarowa" (lub podobne) były jedynie informacją dla kierowców i raczej powinny być traktowane jako reklamy a nie znaki :) Dopiero Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 22.06.2011 nakazało stawiać znak D-51 z informacją o możliwości prowadzenia automatycznej kontroli prędkości.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500