Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Odział pediatrii Szczecin Zdroje
sledziona21  13-02-22, 02:08 Zgłoś
+ 484 -
Dodano: 2013-02-22, 02:08:07   przez: sledziona21
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 484  Zgłoś nadużycie
174
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(117)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ogarnijto
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-24 19:41:16
odkąd pojawił się kiedyś absurd tu 'szpitalny obiad' teraz coś takiego jest codziennie w poczekalni

inna985
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-06 11:21:08
Dziś na Arkońskiej w Szczecinie było to samo ale bez pomidorka :P

robyx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-03 21:31:13
Tylko czego w więzieniach dostają lepsze żarcie? Gdzie jest sprawiedliwość?

hitler88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-02 23:45:57
Ja nie wiem o co wam z tym chodzi ?? Przecież to nie jest wcale tak mało.Czego oczekujecie jako chorzy ??!?!?

to_tylko_ja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-01 23:05:37
ja niedawno byłam i miałam to samo, ale bez pomidora;)

dany1987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-26 20:11:45
JA pier*** to w Szcienie daja pomidory ???? Ja taki ralytasów nie milem

fado22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-26 17:51:05
W szpitalach najlepsze sa i tak zupy... tzn wodzianki z marchewka :D

maryska2112
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-26 17:06:43
To ja w jednym szpitalu ( bylam wtedy w ciazy) mialam mniej na talerzu co na tym zdjeciu.. A dokladniej to dostałam malutka bulke i kawałek masła i na tym się skonczylo. Gdyby nie kawiarenka ktora była na parterze szpitala chyba umarlabym z glodu.. No ale coz, Tusk woli dawac swoim wynagrodzenia po paredziesiat tysiecy niz pomoc szpitalom :-/

button
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-26 08:59:45
raz na oddziale dzieciecym w zachodniopomorskim dziecko dostalo na kolacje galarete !

hitler88
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-26 01:31:41
Tragedii nie ma

Renia_400
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-25 23:53:58
Każdy twierdzi że to dużo, że w sam raz, a leżał ktoś z was kilka miesięcy? Na takim jedzeniu? I na takiej porcji dla wszystkich, nie ważne czy dziecko, duży facet czy kobieta w ciąży. To wygląda ładnie, ale niektórych posiłków po prostu się nie da zjeść, np. ziemniaki ze śmierdzącym śledziem. Oczywiście wszystko nieposolone.I zimne, bo jedzie z innego miasta. Człowiek marzy o normalnym jedzeniu. A na pediatrii za wyżywienie opiekuna spora dopłata, do tego opłata za możliwość przespania się na zapadniętej polówce, jak nie to śpi się na krześle.

Fafikuleniek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-26 00:20:51
Ostatnio odwiedzałem w szpitalu ziomka, też nacjonalistę. Dawali w szpitalu takie gówno że musiałem łysemu żarcie nosić żeby nie wykitował bo szkoda by była. Oni sobie chyba jakieś jaja robią w tych szpitalach. A sprawa jest prosta - skromny i urozmaicony posiłek na zimno a na obiad zupa regeneracyjna którą dało by się ciepłą przewieźć w kotle zapakowanym w kosz z sianem. Było by dużo lepiej i podejrzewam niezbyt drożej.

Renia_400
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-26 11:50:20
Zgadza się, powinno być ciepłe, smaczne i pożywne, porcje dla każdego odpowiednie. Nikt nie chce pizzy ale niech obiad przypomina obiad. Pół życia przeleżałam w szpitalach i wzdryga mnie na myśl o suchym chlebie z najtańszą mielonką z przed dwóch dni, zielonych jajkach, czy makaronem z rozgotowanym mięsem z konserwy.Zupka to 3 ziemniaczki w wodzie ze startą marchewką. I do nas to wszystko jedzie 80 km. Brrr.

Szymas1968
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-25 23:02:24
A skąd możemy wiedzieć że to w szpitalu się dzieje a nie u autora w domu takie śniadanie się podaje z tego zdj. nic nie wynika na szpital -,-

estena
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-25 21:19:34
sporo jak na pediatrię,normalnie boję sie wiochę otworzyć-codziennie śniadanko,obiadek albo kolacyjka

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 20:43:57
W kazdym szpitalu tak dają i takie porcje .. zadne odkrycie ..

grruby80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-25 20:16:59
Autor tez był w szpitalu w Zdrojach, tylko na innym oddziale. Kto ze Szczecina ten wie o jaki oddział chodzi.

skorupa55
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 19:43:54
Ja nie wiem co to za gimbaza tu jest... Chyba nigdy w szpitalu nie byliście. Co wy myślicie? Że przed np. narkozą dostaniecie tłustego steka i frytki?

przmo88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 18:31:35
O ja pier...!!! ale duzo! jak ja byłem w szpitalu to była jedna kromka i jedno jajko. a o pomodorze to mogłem zapomniec. dobrze was karmią tam w tym szpitali

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-25 16:07:56
Dwie kromki chleba, masło, kawałek pomidora i jajko, co ty byś jeszcze chciał na śniadanie? Mają ci szwedzki stół otworzyć w szpitalu żebyś mógł wpieprzać ile wlezie? Jakoś nie wierzę, że codziennie w domu jesz coś innego.

ilus20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-25 15:37:41
Normalne śniadanie- tym bardziej na oddział pediatrii - nie rozumiem absurdu? - fala po "szpitalnym obiedzie" ? -tam rzeczywiście było coś dziwnego na drugie danie -a to?

Dindaa45
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-25 14:40:10
szczerze, ja bym się tym najadła.

Kissa07
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-02-25 14:38:29
Jak jecie codziennie w KFC to się nie dziwie ze psioczycie na szpitalne jedzenie. Wy chyba nigdy głodni poważnie nie byliście ,że plujecie na 2 kromki chleba z pomidorkiem i jajkiem ! Później takie grube baryły tak jak co poniektórzy tutaj tylko siedzą i potrafią narzekać na jedzenie w szpitalu

PanKlekswKosmosie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 14:02:39
...a może gdyby każdemu odciągać co miesiąc składki zdrowotne i wpłacać na jakiś fundusz, to by się coś zmieniło? :D

jurasldz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-25 13:34:19
Jak ktoś chce sie nażreć to do restauracji, a nie siedziec w szpitalu z zadartym paznokciem

Dziarski_Zajac
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-25 13:19:41
pozdrawiam szczecin na arkonskiej w szpitalu podobnie jadalem:)

artuoi2012
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-25 13:10:30
Za studenckich czasów nazywaliśmy to UCZTA!

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-25 13:04:40
Szpitalny jadłospis jest wyliczony pod względem kalorii które trzeba uzupełnić i utrzymać formę a nie po to , by zadowolić wasze podniebienia . nigdy nie będziemy Danią ani Ameryką . skończcie się w końcu spuszczać nad tym.

qwad14
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-25 12:46:10
Pediatria to oddział dla dzieci to jedzenie też dziecięce - choć jedzenie dla dorosłych dużo się nie różni.

gaaabi1992
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-25 12:37:48
Wniosek? Zabić, ukraść pójść do więzienia, żyć beztrosko z kasy podatników nie martwiąc sie co bedzie jutro.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-25 16:10:41
Jeżeli w życiu kręci cię tylko regularne żarcie to rzeczywiście, więzienie może być spełnieniem twoich marzeń.

gaaabi1992
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-26 12:08:59
nie tylko, ale koszt utrzymania wieznia jest wiekszy niz utrzymanie osoby chorej ktora jest w szpitalu

lapaz80
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-25 12:30:55
Przynajmniej jest jajko i pomidor. Mojej córce 4,5 letniej dali chleb z masłem i powiedzieli że ma dietę węglowodanową.

sarna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 11:40:21
owszem to jest absurdalne ,no ale ile można

maro1981
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-25 11:10:22
leżałem w szpitalu 2 miechy i to jedzenie na fotce to akurat prawda bez diety, porażka płacimy tyle pieniędzy, chyba tylko na premie za nic

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-25 10:48:25
ja pierdziele... te szpitalne jedzenia na głównej zaczynają być już monotonne czy administracja tego nie dostrzega? a sami autorzy i większość komentujących nic lepsza. TO JEST SZPITAL co byście chcieli tam dostać? Wielka rodzinna PIZZE? Ludzie troszkę powagi tam są ludzie chorzy, trochę zrozumienia że potrzebna jest dieta zwłaszcza w niektórych przypadkach

fiolek38
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-25 10:40:56
Normalne sniadanie jakie jadam nawet w domu .Bywa czesto ze bez jajka-ludzie gdzie tu wiocha.((

BoloSwawolo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 10:05:54
Zrobil sobie zdjęćie w domu dodal opis a administrator uwierzyl az taki glupi jest...

patryk99218
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-25 10:01:51
Kiedy byłem w szpitalu to ostatnią rzeczą jak dla mnie było zamartwianie się o jedzenie:P

wiesiarka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-25 09:47:54
Ja bym się cieszyła gdyby mi tyle dali, 3 dni na glukozie i zero żarcia, na 4 dostałam obrzydliwą zupę, więc to jest gites śniadanko :)

podan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 09:12:45
ciesz sie ze masz cos wiecej niz chleb i maslo

Homo_eretcus
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-02-25 00:06:16
gdybym dostała taką ilość żarcia w syfiastym szpitalu, to wy*ebałabym wszystko przez okno plując pielęgniarce w ryj za taką zniewagę;/

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 11:26:44
fascynujące...

Homo_eretcus
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-25 19:58:07
oops... nie to konto...

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-24 23:54:01
Ciesz się, że dostałeś ćwiartkę pomidora. On zapewne pochłonął 85-90% budżetu na Twoje śniadanie.

nolike
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 23:40:09
a potem się jeszcze zapyta bezczelnie czy sobie pacjent pojadł...

Eveline
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-24 23:37:29
Nie wiem, gdzie tu wiocha. Według mnie, tak powinno wyglądać normalne śniadanie osoby (a szczególnie dziecka), która spędza całe dnie leżąc w łóżku. 2 kanapki z masłem (250 kcal) plus jajko (100 kcal) to wcale nie jest tak mało.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 23:56:03
Zapychanie się współczesnym (unijnym) pieczywem grozi problemami chorobami jelit i reszty układu pokarmowego.

podan
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-25 09:13:52
to nie jedz chleba jedz samo mieso

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-25 15:34:38
@podan@ prawda jest taka, że do kromki chleba powinno się zjeść objętościowo więcej dodatków typu wędliny, sery czy warzywa aniżeli wynosi objętość tej kromki. Kiedyś za łebka człowiek zjadł pajdę świeżego chleba posmarowanego masłem, posolonego do jakiejś zupy i poczuł, że coś zjadł. Zrób tak ze współczesnym niby pieczywem to za chwilę będziesz mieć wir w żołądku i będzie Ci nie dobrze z głodu a po kilku latach zaczniesz leczyć układ pokarmowy.

degenerat18
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-24 22:27:28
jak to mowia lepszy rydz niz nic;D

bartezik80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-24 22:23:00
Z masłem to przesadzili

noktowizor
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-24 22:19:27
na Wiejskiej niech to serwują jako obiad.

hektor11
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 22:03:47
dajcie juz sobie luz z tym szpitalnym jedzeniem!

spam-box
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-24 22:01:48
komentarz usunięty przez użytkownika

qwad14
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-25 13:02:53
Rzeczywiście kalorii nie trzeba ale witaminy, minerały i inne składanki odżywcze powinny tam być - chyba, że kanapka posmarowana masłem spadnie w piasek to krzemu będzie dużo.

spam-box
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-26 14:44:55
komentarz usunięty przez użytkownika

qwad14
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-28 13:49:44
Aby pojechać do sanatorium trzeba najpierw przeżyć w szpitalu.

wredna-malpa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 21:58:52
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-02-24 21:55:46
komentarz usunięty przez użytkownika

metalgearsolid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 13:47:20
Polać mu :)

SikOra0403
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-02-24 21:46:15
Dla mnie to jest śmieszne. Ja jak lezalam w szpitalu przez tydzien to dobrze karmili i nawet troche nie przypominalo to tego co wciaz jest pokazywane. Ludzie juz nie maja co wymyslac na wioche to zmyslaja

noktowizor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 22:20:48
Bredzisz.Byłem widziałem.

maro1981
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-25 11:15:53
też pyłem i tak właśnie jest pytam się za co tyle płacę na NFZ

SikOra0403
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-24 21:45:02
komentarz usunięty przez użytkownika

Samarka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-24 21:22:00
Ja się uczepię czego innego...Skoro to jest odddział dla dzieci to powinni tym maluchom rozsmarować to masło,obrać jajko itp. a nie podać jak dorosłemu.

kocilka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-24 21:20:17
co mnie obchodzi ze inne dzieci nie mają co jeść!jak ktoś mi co miesiąc zabiera z pensji ok.1tyś zł to mam prawo do tego by ten posiłek chociaż raz dziennie wyglądał jak w domu.a nie zatrudniać firmę cateringową dla kawałka chleba z masłem!i skończcie z tą HIPOKRYZJĄ pseudo moraliści bo rzygać się chce i tyle, tak jak na ten posiłek

maro1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 11:18:24
popieram

tygrysek6944
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-24 21:16:07
śledziona21, sprubowałbyś kleiku na pomorzanach na wewnętrznym....

lifelover88
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 21:10:47
Pewnie byś pizze chciał, no nie? Co ty jesz w domu, że gardzisz jajkiem, chlebem i pomidorem? Trufle i kawior? Żałosne są takie obrazki... Ludzie tak jedzą, niektóre dzieci nawet tyle nie mają na śniadanie, a jakiś debil jeszcze śmie narzekać. Ja takie śniadania jadam w domu i jakoś nie czuję się przez to gorszy. A teraz mnie wyśmiej, że mnie nie stać na hamburgera na śniadanie, żałosny prostaku.

LadyPretensja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 21:45:03
Tu nie chodzi o to ,co jest do jedzenia ,tylko o ilość!

lifelover88
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-24 22:08:02
To jest oddział pediatrii. Tam leżą dzieci, a nie dorośli, którzy muszą zjeść pół bochenka, żeby się nażreć. Widzisz różnicę?

posiew
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-24 21:10:08
a co byś chciał? kawior? lepiej niech wydają kasę na leczenie a nie dożywianie... na lepszą szamę itak każdego stać, jaki problem kupić samemu? jakbyś leżał w domu to nikt by ci za darmo nawet tego nie przynosił...

fraaanczeska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 23:35:57
komentarz usunięty przez użytkownika

air_jordan_show
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 20:57:52
pozdrowienia z Bukowego-zdrowiej

VWajnert
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-24 20:44:20
2 kawałki chleba - 70 g, 2 łyżeczki masła, 1/4 pomidora, jajo - łącznie około 480 kcal! Czy to mało ? wg mnie nie - przy leżeniu na łóżku w szpitalu cały dzień dodając do tego podobną kolację i jakiś obiad może dojść do 2 tys kcal... co poniektóry to nawet przytyje ;)

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 20:39:49
Problem polega na tym, że w szpitalu trzeba przestrzegać ścisłej diety, która jest dopasowana do stanu zdrowia pacjentów. Mi również było przykro na porodówce, że nie podali golonki.

adamzmichalem
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-24 20:37:02
polskie szpitale typowo!!!!:D

yoyyoy1605
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-02-24 20:27:40
ja tam wiochy nie widzę, na pedriatrii leżą dzieci więc dużych porcji nie potrzebują:P

wandii
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-24 20:18:53
Tak dla informacji poniektórych napinaczy tutaj Składki zdrowotne NIE IDĄ wyłącznie na wyżywienie tylko przede wszystkim na opiekę zdrowotna. Więc bez gadek w stylu "na co idą moje składki" bo idą na pensje dla pielęgniarek i lekarzy, na sprzęt do badań, czy chociażby na to żebyś sobie mógł telefonik naładować ze szpitalnego gniazdka i zrobić to zdjęcie.

misjonarka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-24 20:08:11
Co Ty piszesz?Chyba dawno w szpitalu nie byłeś.Ja miałam dietę i mogłam jeść tylko ciemny chleb...kolacji nie dostałam,bo ciemny chlebek wyszedł ....gdyby nie rodzina,padłabym z głodu..wyleczona co prawda,ale na co by mi to było jakbym nie żyła? :)

misjonarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-24 20:12:59
A to miało być do krzycho007 ...czemu tu mi wlazło?

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-24 20:06:17
Ludzie, nigdy nie lezeliscie w szpitalu czy jak? Ja akurat na szpitalne jedzenie nigdy nie narzekalem, a to jest po prostu jakas dieta, wiec nie tworzcie juz ku.rwa poematow.

sernik_na_zimno
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 20:04:52
ja nie widzę w tym nic złego, jajko, pomidor, normalne śniadanie. Fakt, że nieraz w szpitalu podają zlewki, ale tu, uważam, jest w porządku

misjonarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 20:03:09
Śledziona,wstydziłbyś się pokazywać taki dobrobyt na talerzu. :-) Szkoda,że nie widziałaś co mnie podawano...o pomidorze to mogłam zapomnieć,jajko??? Nam podawali tylko mielonkę,jak nie zeszła na śniadanie to wrzucili na obiad z makaronem :)

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-24 20:02:26
Grycanka powinna tak się żywić.

DMxD
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-02-24 20:02:00
Szpady Kombinat. Najesc sie takim czyms to prawdziwa sztuka.

shark7
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-24 19:58:18
Szpital to nie restauracja ale chorzy ludzie spędzają tam nieraz parę dni i jakieś standardy posiłków powinny obowiązywać.Ja chciałbym wiedzieć gdzie tak naprawdę idą pieniądze z naszych składek zdrowotnych skoro szpitale są pozadłużane.Podatek drogowy jest w paliwie a drogi dziurawe,podatki płacimy a dziura w budżecie coraz większa.Nagrody dla polityków też są coraz większe.

demko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 20:12:44
Jak to gdzie? Słowo klucz do tej zagadki to BIUROKRACJA W Polsce jest ARMIA urzędników tak ARMIA tysiące ludzi którzy w większości może i nie zarabiają milionów, ale minimalnej też nie mają i właśnie na nich idzie większość pieniędzy. A każdy z tych ludzi ma kierownika, który też ma kierownika, a ten kierownik ma swojego kierownika który dodatkowo ma 3 doradców no i swojego kierownika który tym razem ma 5doradców i 3 zastępców i tak dalej. Narzekają Ci którzy są po za tą machiną.

Wiesniakznetu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-24 19:54:56
Pomimo tego, że mało to wygląda całkiem dobrze...w przeciwieństwie do tych wszystkich papek co dają na obiad

krzycho007
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-02-24 19:51:03
posiłek wyznaczony do diety , akurat jedzenie w szpitalach jest dbore , ale najlepiej na wszystko narzekac...

kingkyl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-24 19:45:54
Ciekawi mnie tylko kiedy się w Polsce to zmieni że chory płacący ZUS obywatel będzie jadał lepiej w szpitalu niż przestępca w więzieniu. Cisną się na usta inne słowa ale nie opublikowaliby tego

inferno27
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-24 19:43:56
jak na dołku w Olsztynie :) te same menu :)

yeti1992
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-24 19:57:45
chwalisz sie ?

ogarnijto
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-02-24 19:41:16
odkąd pojawił się kiedyś absurd tu 'szpitalny obiad' teraz coś takiego jest codziennie w poczekalni

Carone
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-02-24 19:39:28
Może to jest dieta? Poza tym szpitale są w wielkim kryzysie. Pielęgniarki zapier*alają 12h za marne 2 tysiące, a ty jeszcze wybrzydzasz.

masakra01
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-24 19:58:09
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-02-24 19:37:41
Trzeba bylo cos sobie kupic, od tego sa sklepiki i stolowki w szpitalu skoro ci za malo. W szpitalu leczy sie chorych,a nie tuczy.

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-24 19:40:04
no dokładnie :)

pushq
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-24 19:51:54
To ciekawe :) według ciebie to, ze placisz horrendalne skladki na nfz, ktore ktos bierze do kieszeni, a tobie daje ochlapy do zarcia jest ok, i jak ci sie nie podoba to wywal jeszcze wiecej kasy?

omen100
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-24 19:55:35
Tak,place za leczenie nie za wpier..dalanie.

pushq
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-02-24 20:03:01
Brawo brawo, placisz za leczenie nie za jedzenie. Cudowny tok myslenia. W takim razie dobrze by bylo, gdybys w szpitalu w ogole zarcia nie dostawal, ani lozka, ani pokoju, ani ogrzewania w zimie, ani lazienki i toalety. W koncu placisz tylko za leczenie :)

omen100
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-24 20:06:09
Toaleta,lozko,ogrzewanie jest niezbedne. Jedzenie rowniez. Ale takie porcje w zupelnosci wystarcza. Za malo? Tak jak pisalam,sa sklepiki.

pushq
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-24 20:08:56
Ale ja za to zaplacilem do cholery. Skladki na NFZ (a nie ZUS) wcale nie sa male, i to, ze ktos mi da przadne jedzenie to wcale nie jest laska, tylko mi sie to nalezy. Ludzie, kiedy zrozumiecie, ze to, co dostajecie w szpitalu lub na emeryturze nie daje wam panstwo, tylko my za to placimy.

ogarnijto
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-24 20:12:03
pushq jesteś tak za żarciem jakby to było najważniejsze, nie powinno się narzekać a cieszyć że je się ma :]

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-24 20:13:47
z tego co widzę nie możesz się pogodzić że za to płacisz a dostajesz mniej, cóż tak już jest nie zmienisz tego tutaj taką gadką :)

pushq
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-24 20:15:58
No i dlatego w Polsce jest jak jest - po co walczyc o lepsze, skoro jest dobrze :) Nie jest najwazniejsze ale takich detali w naszym kraju jest tysiace, i te detale kazalyby sie zastanowic - co sie dzieje z naszymi pieniedzmi. Ale jezeli wam lepiej, gdy wiezen moze sobie wybrac jakiego kotleta chce na obiad, a w szpitalu dzieci dostaja to co zostanie sprzed tygodnia.

pushq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-24 20:22:50
Gwarantuję, że gdyby szpitale w Polsce były prywatne, to takie sytuacje nie miałyby miejsca, i nie byłyby zadłużone. Aktualna sytuacja jednoznacznie wskazuje na to, że coś jest nie tak.

Tayend
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-24 20:39:52
pushq, to teraz policz sobie, ile kosztuje Twoje leczenie. A pomyśl sobie, ile kosztuje chociażby jakakolwiek operacja ? Na takową roczne składki by nie wystarczyły zapewne. Porcje jedzenia - wierz mi, że wystarczą, by przeżyć - żyłem o nich jakiś miesiąc i jak widzisz, nadal tutaj jestem. Tak jak już powiedzieli - szpital ma leczyć, a nie tuczyć.

pushq
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-02-25 09:52:53
Operacje kosztują tyle dlatego, że są sztucznie windowane. W warunkach wolnorynkowych byłyby o wiele tańsze, a ich jakość wyższa. Niestety żeby to wiedzieć trzeba ogarniać trochę ekonomii z książek, a nie z faktów TVN.

wiosenka0
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-24 19:35:50
o co ten krzyk? to jest SZPITAL a nie restauracja. Może do tego kawior i pieczonego dzika co?

Carone
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-24 19:41:31
Chętnie.

olusiamce
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-22 07:44:45
Czyste szaleństwo ;) tylko uważać ,żeby ten pomidor nie stanął w gardle ! Bo na chirurgii może być jeszcze gorzej :)

pieknykrzysio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-22 06:44:21
dieta pane, dieta...

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-22 05:59:41
CIEKAWE ILE TAKICH SNIADANEK BYLO BY ZA PREMIE MARSZALKOW SEJMU I SENATU, KTORE SAMI SOBIE PRZYZNALI PO CICHU PRZED SPOLECZENSTWEM ??.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-22 05:20:47
śniadanie mistrzów

czarnyjacek3
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-22 04:34:21
Nie narzekaj ,leżałem kiedyś w Braniewie to było to samo oprócz pomidora...

metalgearsolid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 13:54:00
Ahh to nasze Braniewo, straszne zadupie :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Będzie krzyk
  •  Wesele
  •  Witamy w USA
  •  Bardzo nieudany napad gdzieś w Meksyku


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400