lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 26.02.2013, 13:44:49   przez: gandziagun
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 894  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(183)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
2013-02-27 10:18:27
Ocena: 38(glosow:60)-+
Równie dobrze można by powiedzieć, że głodują dzieci a prezesi firm jeżdżą drogimi autami, że politycy dają sobie premie, że sąsiad obok buduje dom dla syna, że kolega kupił sobie ifona 5.Jeśli dzieci w tym kraju głodują, jest to wina ich rodziców lub obecnych rządów i sytuacji w kraju.Co ma z tym wspólnego jakiś budowany kościół?Przecież co chwilę budowane są drogie biurowce będące siedzibami urzędników i na to nikt nie zwraca uwagi.

kalkos2501
2013-03-22 15:45:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
ZUS ma największe i najładniejsze budynki a emerytury głodowe... jeśli wogóle są. Marny obrazek

aneta.buziaczek
2013-03-14 09:03:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie martwcie się wiochmeni naczelny klakier PO niejaki obywatel niesioł rozwiązał problem głodujących dzieci. Szczaw i gruszki ulęgałki wp....alać do bólu.

konio1979
2013-03-09 22:12:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rafwch
2013-03-07 12:11:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Palikot też się buduje bierze kasę a ludzie głodują. Palikot paraduje z gejami a wiele ludzi głoduje.

nonperfectus
2013-03-04 21:40:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
szczera ku#%%a prawda

Mili0070
2013-03-03 21:04:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
Przecież wierni potrzebują miejsca,w którym będą prosić Boga o mannę z nieba...

Timonvit
2013-03-03 17:30:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ogarnijcie się bo nie chodzi o zwalanie wszystkiego na Kościół ale zwrócenie uwagi że ulgi podatkowe, dofinansowania takich budowli (nic nie wnoszących do dobra publicznego) jest wobec obecnej sytuacji (spore ubóstwo społeczeństwa) absurdem. Podobnie jak premie, podwyżki cen, wysokie podatki dla normalnych ludzi itp. Każdej zimy w wyniku mrozu ginie dwa razy więcej ludzi niż w całym stanie wojennym. Żeby naprawić sytuację w kraju trzeba zlikwidować wszystkie absurdy (premie, wysokie i skomplikowane podatki, przywileje związków wyznaniowych, bankrutujący ZUS, inwigilację przedsiębiorców itp.

misiek2004
2013-03-03 14:51:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiochą jest istnienie takich niedorozwojów jak autor "absurdu".

maniuki
2013-03-02 22:44:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
prosty przykład z własnej autopsji. Miasto nie spełna 16 tyś. mieszkańców do chwili obecnej posiada 4 kościoły i budowany jest piąty. Jeszcze trochę i będą konkurencją dla sklepów spożywczych... Może to miał autor na myśli...

rondelus
2013-03-02 09:28:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Autor tej fotki którą wrzucił jest poprostu idiotą który siedzi przez 22 h przed kompem i gra w pokemony.. czlowiek bez żadnej ideii, przyszłości i kompetencjii.. Jak ktos mu powie: -włóż paluszek do ognia? to wsadzi :/ ehh.. szkoda takich ludzi..Autorze, zgadłem prawda?:)

fbvip1
2013-03-01 22:29:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
O wszystko czepiacie się religii! Jeśli dałeś łapkę w górę i krytykujesz ten kościół, to musisz mieć takie same pretensje do siebie, bo kupiłeś sobie ostatnio telefon, komputer, czy coś takiego. Czemu Ty nie przekazałeś tych pieniędzy na biedne dzieci, a kościół ma to robić? To prawda, że kościół ma pomagać i to robi (np. caritas), a czy Wy chcielibyście w Niedzielę siedzieć w zimnym, brudnym kościele, który w każdej chwili może się zawalić? Nie sądze. A usprawiedliwienia typu " Ja jestem ateistą" nic nie znaczą, a nawet tym bardziej nie możecie pretensji do kościoła! Ludzie, myślcie

niezgodna17
2013-03-01 20:53:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lepiej czepiać się kościoła niż Tuska

juby666hh
2013-03-01 20:46:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ma piernik do wiatraka, jeśli w naszym państwie głodują dzieci to nie jest to wina wybudowanego kościoła !! a jedynie złej opieki społecznej płynącej z państwa, przecież żad nie wybiera między głodnymi dziećmi a kościołami, POpaprani mają w d**** nie dożywione dzieci jak i kościół.

B_t_i
2013-03-01 14:59:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Lepiej dać na fundacje dla pedałów nie?

kajo1502
2013-03-01 07:15:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
ubogim rodzinom zabierają dzieci do domów dziecka koszt utrzymania takiego dziecka wynosi około 3000 zł miesięcznie czy nie lepiej było by pomóc rodzinie i dać im 1500 zł caritas przejmuje domy dziecka i w ten sposób czarnuch opływają w złocie i żyją sobie w dostatku

puchu
2013-03-01 09:53:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pewnie, że lepiej! Wtedy każdy menel zrobi sobie po 5 bachorów i będzie mógł chlać za 7500 miesięcznie. Jabłko niedaleko pada od jabłoni, więc dzieci zrobią tak samo, a pracujące społeczeństwo będzie obciążane podatkami na nierobów.

KarolciaXxX
2013-03-01 23:47:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Puchu odrazu stwierdzasz ze każdy biedny to menel. Większość naprawdę się stara , szuka pracy a państwo ma to w dupie woli niszczyć rodziny. A podatki po to są żeby wzbogacić\ulepszyć kraj a nie kieszenie księży czy polityków.

jacek1919
2013-02-28 23:18:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mm3203
2013-02-28 23:04:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przeważnie kościoły budowane są z wolnych datków wiernych, sam osobiście nie daje na kościół pieniędzy więc nie interesuje mnie co oni z nimi robią. To że dzieci chodzą głodne jest winą ustroju socjalizmu rządu i unii europejskiej. Do 3 lat maksymalnie Polska będzie w wiekszym kryzysie niż Grecja, bo zamiast budować zakłady pracy to buduje sie galerie orliki i inne pierdoły za unijną kase

krzyszkoch
2013-02-28 19:23:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
JAK CZYTAM CO PONIEKTÓRYCH TO MI SIĘ RZYGAĆ CHCE. ZESRAĆ SIĘ CHCECIE NAD TYM KLEREM ,SPAKOWAŁ BYM TĄ RASĘ I WYJEB... W KOSMOS. KOŚCIÓŁ KATOLICKI TO NAJBARDZIEJ FAŁSZYWA ,ZAKŁAMANA ,OBŁUDNA I AGRESYWNA INSTYTUCJA JAKĄ CZŁOWIEK STWORZYŁ W CAŁEJ HISTORII ŚWIATA.

SovietXD
2013-02-28 18:37:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
A jadłodajnie prowadzone przez zakonników to co? nic?

Figoo
2013-02-28 18:13:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co ma kościół do głodnych dzieci? Za dobrobyt w państwie odpowiada rząd. Jeżeli w Polsce głodują dzieci to nie kościół jest odpowiedzialny tylko rząd. Kompletna bzdura to zdjęcie.

Maryyyjusz
2013-02-28 17:48:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
PolakPis śmierdzisz mi Pro-Rządowym sługusem do Prowokowania w sieci :(((

Maryyyjusz
2013-02-28 17:45:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
...... Polskie Dziecko Głoduje. Bo Żyd z PO nową Willę Buduje ......

Nibiru
2013-02-28 17:10:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pier*olona czarna stonka. Księża na księżyc.

PolakPIS
2013-02-28 17:07:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
I co z tego ze PIS wspiera finansowao Ojca Tadusza? Ojciec Tadeusz duzo pomaga biednym daje im radio i TV a wzamian nie chece nic...

Thehasher
2013-02-28 13:52:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja nie dałem nawet grosza i nie mam zamiaru te pieniądze dawajcie biednym a nie tym pasożytom

kirer2
2013-02-28 10:17:37
Ocena: -3(glosow:9)-+
a mama z tatusiem pewnie co niedzielka i na tace a niech maja a zyja sobie a co:)????????????

tshai
2013-02-28 09:11:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba lepiej dać wędkę i nauczyć łowić niż dawać ciągle rybę? Brzuch nigdy nie nasycony jest i będzie wołał o kolejną porcję. Czy warto budować kościoły zamiast karmić głodne dzieci? Nie warto. Ale znajdą się Ci co powiedzą, że są potrzebne, a głodnych dzieci zawsze mieć będziecie. Choć Jezus kazał głodnych karmić...

krisu007
2013-02-28 07:45:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli dziewczynka na zdjęciu głoduje to ja jestem biskupem polowym wojska polskiego!!! Ustawka -za sesję foto tej dziewczynki zapłacono jej wiecej niż niejedna wypłata.

rafal8
2013-02-28 07:39:25
Ocena: -4(glosow:12)-+
dlatego nie głosuje na PIS!!! Bo ta partia chce przeznaczyc duzo wiecej na kosciól i nowe imperium Rydzyka!! Jako pierwsza partia sprzeciwiła sie o likwidacji funduszu koscielnego z naszeej kieszeni!!!

staryjozef
2013-02-28 08:26:57
Ocena: 5(glosow:9)-+
za podatki które płacę- wolę żeby PIS wspierał kościół, a kościół swoje instytucje pomocy, niż żeby PO wspierało siebie, swoje nagrody i tankowanie co tydzień samolotu dla Tuska

tshai
2013-02-28 09:14:03
Ocena: -7(glosow:7)-+
staryjozef - a ja sobie nie życzę wspierania kościoła katolickiego z moich pieniędzy. Żaden w sejmie nie jest godzien urzędu posła. Dlaczego nie zrobimy pospolitego ruszenia? W Bułgarii się udało....

kulfonus
2013-02-28 11:44:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
a kto wspiera Kościół z Twoich pieniędzy? najpierw trochę się doucz, a później się odzywaj. Lubię takie komentarze, które pochodzą od ludzi, którzy zapewne nawet złotówki w życiu nie rzucili na tacę, ale krytykują wszystkich wokół za to, co robią ze swoimi pieniędzmi i w co wierzą. I oczywiście są pierwszymi znawcami Kościoła i prawa podatkowego.

rafal8
2013-02-28 17:13:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
kulfonus fundusz koscielny jest z Budżetu Panstwa a Budzet jest z naszych podatków!!! więc niewypowiadaj sie pustaku jak nie masz o czyms pojecia bo poraz enty sie kompromitujesz!!!

tshai
2013-02-28 18:53:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
kulfonus - nie jestem katolikiem. I nie rzucę złamanego grosza na tacę, gdyż ojciec chrześcijan, Jezus rzekł do uczniów: darmo wzięliście, darmo dawajcie, a także nie można kupczyć słowem mego ojca. Byłem niegdyś niekatolickim kaznodzieją i musiałem na swe utrzymanie zarobić. Nie utrzymywało mnie państwo ani wierni.

siwythc666
2013-02-28 00:58:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
akurat dzieci w tym przypadku nie sa niczemu winne. winne jest panstwo i kosciol , ktory w imie boze wyciaga lapy po kase. ksieza i politycy plawia sie w luksusie a biedota gloduje.Dorosly sobie poradzi ale dziecko niestety nie. kto je ochroni przed glupota i zachlannoscia doroslych...... rzad,? a moze jakis ksiadz pedofil. a :bezpardonowy" to chyba tyle wie o zyciu co teletybise.

siwythc666
2013-02-28 00:55:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GrysiQ
2013-02-28 00:47:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mandzio84 w pewnym sensie z Tobą się zgodzę, dobrze napisałeś z tymi budowlami, ale popatrz na to każdy kleryk, który chcę zostać księdzem i się oddać Bogu przyrzeka żyć w ubóstwie(jak św. Franciszek) i żyć wiernie według 10 przykazań np. w moim mieście renowacja kościoła kosztowała"niby" ponad 1tyś zł.(pieniądze w 100% pochodziły od wiernych i pod koniec mszy zawsze o tym wspominali prawie przez 2 tygodnie)i nie wieże w to, że nazbierali tylko 1 tysiąc złoty. A co tam zrobili ?? pomalowali ławki i kupili sztuczne kwiaty, a nie lepiej inaczej zagospodarować te pieniądze ??

Matys2455
2013-02-28 00:37:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Kościół jest do dupy. Banda złodziei mafiosów i homosi, pedofili. To w ogóle nie powinno istnieć, samozwańczy święci za dychę. A tyle ludzi jeszcze się na to nabiera.

prezi
2013-02-27 23:53:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
dzieci w afryce nie mają wody, a wy ją spuszczacie w toalecie!

rbk17
2013-02-27 23:59:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szczerze - mam gdzieś Afrykę, skoro u nas jest tyle do zrobienia.

Bezpardonowy666
2013-02-27 23:30:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
I dobrze, że budują, j*bać biedotę! Jestem niewierzący, ale już wolę dawać kasę spaślakowi w sutannie niż karmić kolejnego bachora zapijaczonego tatusia nieroba! Jak cię to razi, stonko czerwona, to sam "biedne dzieciaczki" sponsoruj! Sprzedaj, gn*ju, żeliwne popiersie Lenina i daj smarkaczom na chleb! Zresztą tego w ogóle nie powinno się dokarmiać, bo się tylko namnoży i będzie coraz więcej do "ratowania", jak w Afryce!

Chmura_Gradowa
2013-02-27 21:55:24
Ocena: 5(glosow:7)-+
Postęp widzę... już nie czepiają się Afrykańskich dzieci tylko Polskich... a sam zrobiłeś coś w sprawie tego, aby nie głodowały? Fakt, przepych w kościele dobry nie jest, ale nie można też zwalać wszystkiego na tą instytucję...

Itkashi
2013-02-27 21:42:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

DariuszJaworzno
2013-02-27 22:03:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DariuszJaworzno
2013-02-28 09:49:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Budujcie przytułki dla biednych, bo prędzej tam wylądują Polacy po rządach Tuska niż w kościele po wyborze Papierza, Kościół miał być filarem wiary a został kolejnym poborcą to dopiero WIOCHA !!!!!

Knot220
2013-02-27 20:42:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tekst Hansa

LE73
2013-02-27 19:57:07
Ocena: 2(glosow:12)-+
Co ma jedno do drugiego.My żyjemy w kraju Polska czy Kościół. Rząd jest wybrany by sprawiedliwie dzielić dochody a nie tylko mówić że jest super. Jak się jest lemingem albo pelikanem to się łyka takie kity byle by odwrócić uwagę od trudnych spraw. To że 800000 dzieci głoduje w Polsce to oczywiście wina ludzi którzy chodzą do kościoła.

NN829
2013-02-27 19:53:54
Ocena: -5(glosow:19)-+
Dziecko się już narodziło, więc jest dla katoli mniej ważne od 3tygodniowego wadliwego genetycznie płodu z gwałtu który zagraża życiu kobiety.

gadzetomaniak
2013-02-27 19:32:24
Ocena: -6(glosow:10)-+
za komuny tego ni bylo i tyle od sibie dodam

aneta.buziaczek
2013-02-27 20:06:09
Ocena: 4(glosow:10)-+
Było, było sama pamiętam śmietnikarzy grzebiących po śmietnikach, głodne dzieci z patologicznych rodzin z wszami ale propaganda sowiecka zabraniała o tym pisać.

net244
2013-02-27 18:49:02
Ocena: 5(glosow:13)-+
kupiłeś sobie komputer i korzystasz z internetu? no co Ty? przecież dzieci głodują!

kazsu
2013-02-27 18:32:07
Ocena: -5(glosow:17)-+
Jak widać ciemnota górą. U nas na osiedlu są trzy kościoły. Chry kraj.

suchar12345
2013-02-27 18:24:16
Ocena: 10(glosow:12)-+
kolejna manipulacja ..

chwila333
2013-02-27 18:11:05
Ocena: 9(glosow:13)-+
Kościół zbiera datki na ubogich, organizuje różne akcje pomocy, to że jest budowany nowy kościół to z kasy którą zbiera się na ten cel, tak samo jak zbierają na potrzebujących. Dzieci jeśli głodują to faktycznie jest wina rodziców lub urzędników, ale przecież hejtowanie kościoła jest w modzie. Lepiej zająć się faktycznymi problemami w stylu pedofilia wśród księży a nie czepiać się czegoś o czym się nie ma zielonego pojęcia..

ANALNY_LOWCA
2013-02-27 18:17:25
Ocena: -11(glosow:19)-+
Kościół zbiera datki na ubogich to prawda . Tylko że zamiast do ubogich trafiają one do Watykanu

toudy666
2013-02-28 17:33:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
A byłeś kiedyś może na spotkaniu dla poracowników Caritasu? Najprawdopodobniej sam nie masz pojęcia o czym mówisz. Z każdej złotówki wpłaconej na kościelne "fundacje" przynajmniej 30% trafia w ich ręce. To że prywatne fundacje też kantują ludzi to osobna kwestia

rastafaraj12345
2013-02-27 18:08:43
Ocena: -3(glosow:7)-+
To jest fragment piosenki 52 dębiec - powiem proponuje przesłuchać a potem dopiero pisać komentarze. Dzięki dla kumatych a pozostałym proponuje się nie wypowiadać.

niszczyciel666
2013-02-27 17:57:37
Ocena: -7(glosow:17)-+
Nie rozumiem co niby kościół ma wspólnego z pomaganiem ubogim ? Już od dawna nikt nie powinien go porównywać z dobrocią dla ludzi czyli od jakichś 2000 lat. Widać to na przykładzie przyjścia mody na chrześcijaństwo w Europie . Dla mniej kumatych nie masz krzyża w domu wpierdol . Do dziś tak jest tylko bardziej subtelnie . Instytucja katolicka jak to widać po wejściu do jej siedziby służy do robienia kasy z ludzi pakując im do głowy to co im pomoże zrobić kase coś jak mango .

chujekchujek
2013-02-27 17:49:20
Ocena: -9(glosow:15)-+
zaraz ktos napisze afery pedo to bzdura nonsnens klamstwo a takie wypadki sa bardzo rzadkie. ale powiem wam ze to jets nagminne w srodowisku koscilenym wystarczy pooczytac ile tysiecy osob bylo ofiarami dobrych ksiezy. najgorsze jest to ze gora czyli watykan kardynalowie biskupi i papiez zamiataja to proboja ukryc. ksiadz przylapany na zabawie z mala dziewczynka zostaje przeniesiony do innnej parafii zeby dalej kontynuowac swoja zabawe. poczytajcie o dokumencie wydanym przez watykan. crimen sollicitationis. staram sie szanowac ze ktos wierzy w boga ma do tego prawa ale kosciol to ZLO:)

adm222
2013-02-27 18:00:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adm222
2013-02-27 18:04:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nick adekwatny do poziomu inteligencji

ANALNY_LOWCA
2013-02-27 18:13:09
Ocena: -7(glosow:13)-+
adm222 ty masz za to wspaniały nick ... Pewnie z tydzień nad nim myślałeś

Max74
2013-02-27 19:40:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
Z kolei Twój Analniak jest naprawdę zajeb... Oznacza pedała a może i pedofila.

chujekchujek
2013-02-27 17:44:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chujekchujek
2013-02-27 17:41:44
Ocena: -6(glosow:16)-+
a czy uwazacoe ze stawianie wsszedzie jakis durnych pomnikow z JP2 jest madre? bo wydaje mi sie ze jezeli kosciol i ludzie chca tak bardzo zrobic cos dobrego i sie przypodobac Jezusowi to moze lepiej jakby dali na dom dziecka na szpital kase czy cos w ten desen. wiesz co prezes jakos doszeld do stolka a kosciol od wiekow dostaje kase i zyje w luksusie stawia kosciolki jezdzi zajebistmi furami a my nic z tego nie mamy oprocz afer pedofilskich moralizatorskich glupich kazan, zadnej pomocy dla zwyklego obywatela.

xx134xx
2013-02-27 17:33:26
Ocena: 2(glosow:14)-+
hahah co za kretyni sie czepiają kosciola zamiast PEŁO... juz za pare lat zawita do nas islam na dobre i zobaczycie jak bedziecie milo wspominac rydzyka, kaczynskiego gdy wam głowy beda spadac od maczet w imie allaha

benex
2013-02-27 17:24:19
Ocena: 9(glosow:15)-+
rozumiem że autor tej "wiochy" jest wolontariuszem i 8h dziennie cały tydzień wspiera głodne dzieci....chyba sie nie mylę??? panie gandziagun....

kolos24cm
2013-02-27 17:22:34
Ocena: 3(glosow:13)-+
Po komentarzach widzę, że młodzieżówka pisuaru dostała polecenia komentowania wiochy od samego prezesa

benex
2013-02-27 17:25:34
Ocena: -3(glosow:9)-+
no ja widzę że niesiołowski spuścił swoje ujadające psy ze smyczy, jeszcze ci do twojego mistrza brakuje troche

rafal8
2013-02-28 07:41:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
PISuary razem z Adminem opanowały Wioche,bo codziennie widac wrzuty robione przez PIS.Ale jaka partia taka stronka

kolos24cm
2013-02-28 16:56:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
benex: Niestety nie jestem za PO. Jestem KOMUCHEM! :P

benex
2013-03-01 00:55:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
widać że jesteś z czerwonej zarazy

akr69
2013-02-27 17:19:08
Ocena: -7(glosow:9)-+
budujac takie potworki mysla przyszlosciowo, powinni jeszcze zadbac o wyjscia ewakuacyjne, rampy, wtedy latwo przerobic na zaklad produkcyjny, magazyn...

kolos24cm
2013-02-27 17:18:41
Ocena: -6(glosow:14)-+
j***ć kościół

benex
2013-02-27 17:14:45
Ocena: 4(glosow:18)-+
taaaa, to widzicie lemingi a tego co robi mafia rządząca to nie widzicie! premie nagrody trzynastki diety i ch** wie co jeszcze! admin to kawał gamonia że takie badziewie wrzuca na główną!

ANALNY_LOWCA
2013-02-27 18:15:49
Ocena: -8(glosow:14)-+
Ale ta mafia przynajmniej dzieci nie gwałci tak jak cioty w sutannach

WMG1945
2013-02-28 15:37:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
ANALNY_LOWCA -''Były radny PO oskarżony o pedofilię-Warszawska prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia w sprawie byłego członka zarządu jednego ze stołecznych klubów łyżwiarskich. Zarzucono mu kilkanaście przestępstw pedofilskich - poinformowała w środę Prokuratura Okręgowa w Warszawie.Pan mareczek L.

Tibor
2013-02-27 17:06:13
Ocena: 11(glosow:15)-+
Bubują nowy kościół i dzięki temu robotnik z wykonanej pracy ma pieniądze, dzięki którym nakarmi swoje głodne dzieci. Dzięki kupnu materiałów, kasierka je sprzedająca ma prace, tak samo jak pracownik produkcji, który wyprodukował np. cegły. Wszyscy pójdą do marketu po jedzenie dla swoich głodnych dzieci, dając prace jeszcze wielu innym ludziom. Dodatkowo mamy nowy kościół. Miejsce spotkań i rozrywki dla naszych babć i dziadków. (Coś jak dla was kino, czy dyskoteka.) Wszyscy są szczęśliwi i zadowoleni. Ja tu wiochy nie widzę.

Tibor
2013-02-27 17:05:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nefretete1019
2013-02-27 16:35:16
Ocena: 12(glosow:18)-+
co maja głodne dzieci do kościola??? akurat na budowe kościola ludzie dobrowolnie dają ofiary.

kamer95
2013-02-27 16:10:00
Ocena: -11(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PawelSan
2013-02-27 16:00:30
Ocena: 11(glosow:15)-+
Jeżeli nie dojdzie do budowy tego kościoła to czy dzieci nie będą głodować ? Wiocha dla admina że daje cos takiego na główną

JackCola
2013-02-27 15:55:10
Ocena: -13(glosow:23)-+
Mogę dodać swoją cegiełkę, do tego kościółka, żeby wybudowanie go szło szybciej - polskie, nie polskie, inne, otumanione przez szatana dziecko, będzie miało wtedy gdzie się modlić i chodzić z babcią na Niedzielną msze.

benex
2013-02-27 17:16:19
Ocena: -4(glosow:10)-+
jak ty z takimi dennymi komentami zastałeś bogiem wiochy???albo naprawde jesteś bogiem wiochy, wiochą wali od ciebie na kilometr buahahahah

Homo_erectus
2013-02-27 17:27:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
benex, do rangi nie wliczają się komentarze geniuszu:)

JackCola
2013-02-27 17:50:21
Ocena: -6(glosow:8)-+
Bo to działa na pewniej zasadzie, żeby nie użyć słowa (patent) więc, to że ktoś ma jakąś rangę we wsi, gówno mnie obchodzi. Możesz nawet mieć vip-a. Wolny polski człowiek, używa dowolnej terminologii... Porównałbym teraz łowcę do Boga, ale możesz nie unieść tej cegły robotniku, heh :-)

MINTOR
2013-02-27 15:47:37
Ocena: 9(glosow:15)-+
Nie tylko kościoły budują. Krytykować kościół można, ale trochę obiektywizmu w tej krytyce by nie zaszkodziło.

sex4all
2013-02-27 15:41:26
Ocena: -4(glosow:8)-+
zaraz zaraz chwileczkę 90% polaków twierdzi, że polska jest krajem katolickim a nie świeckim a wg bibli życie na ziemie w bólu, męczarniach itp przybliża "cię" do królestwa niebieskiego wiec pytam się QRWA WTF???? w czym teraz problem??

kriss92
2013-02-27 15:28:06
Ocena: -3(glosow:7)-+
Do póki nie zmienimy rządu w tym kraju dobrze nie będzie ;( Budowanie durnych pomników,jakiś tam światyn opatrzności,premie w milionach dla nierobów z rządu,emerytura do 68 lat,a taki nierob polityk czy policjant 15 czy 25 lat... Dlatego czas coś poszukać za granicą i uciekać z tąd,kocham swój kraj ale trudno patrzeć co Ci politycy odstawiają.

KaKaBe
2013-02-27 15:22:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kastus
2013-02-27 15:19:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
Bede przekazywal moje pieniadze gdzie mi sie zywnie podoba, jak bede mial kaprys to nawet zakopie troszke w ogrodzie, a Tobie nic do tego. Nie daje na Kosciol, nie daje glodnym dzieciom, bo od tego sa specjalne instytucje. Swoja droga, kiedys przez pewien okres dawalem kase pewnemu chlopcowi, ktory zbieral "na jedzenie". Jak sie okazalo jego rodzinka z opieki i z kosciola prawie 1500zl ciagnela, a kasa byla im potrzebna na chlanie. Takze sam sobie PRZEKAZUJ DALEJ :)

Mr.Spook
2013-02-27 15:08:25
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jak głosowałeś, tak masz, a jak nie głosowałeś, to spier...

Spetro
2013-02-27 15:06:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukasz963741
2013-02-27 14:52:05
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

donmateo24
2013-02-27 14:35:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Polskie dziecko głoduje, ministrowie sobie dają nagrody, ich rodziny siedzą w administracji i też mają nagrody, a rodzinne firmy wygrywają kontrakty, polskie firmy są sprzedawane zagranicznym tra la la

rzyletka
2013-02-27 14:31:32
Ocena: 7(glosow:7)-+
Dajcie spokój z tym kościołem. Ja nie chodzę i nie daję, więc to nie moja kasa. Skoro mamy ZUSy, USy i inne badziewia (czyt. państwo opiekuńcze) to gdzie ta opieka? U nas w powiecie mamy ponad 30% bezrobocie i 10 ofert pracy. Ludzie łapią co mogą, żeby tylko dzieci nakarmić, a patologia, gdzie się pije, to tylko procentowy udział. Nikt się nie martwi np. samotną matką, która musi chodzić i prosić w Opiece, bo dziecko ma chore czy niepełnosprawne, bo niestety do pracy nie pójdzie, bo 1. gdzie? 2.nie zarobi tyle żeby opiekunowi zapłacić.

rzyletka
2013-02-27 14:40:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dajmy też przykład rodziny pełnej. Mąż, żona i dwójka dzieci, obydwoje pracują za najniższe pensje = 2400zł. Same opłaty to ok. 500-700zł licząc, że się ma swoje mieszkanie, bo jak się na stancji mieszka + odstępne, jedna wypłata odpada. To teraz niech ktoś mi powie, że dobrze mu się żyłoby za 1200zł na 4 osoby, licząc wyżywienie i odzież, bo na prawdę trzeba się nagłowić, żeby za takie pieniądze wykarmić całą rodzinę, nie licząc szkoły "bezpłatnej" (składki, książki, zeszyty itd.). Głodnych dzieci wcale nie trzeba szukać po patologiach...

rzyletka
2013-02-27 14:46:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Chociaż nie powiem, jak rodzice się dobrze zakręcą to da radę, dziecko smakołyków jeść nie będzie, ale z głodu też nie padnie, czasem to wymaga od rodzica poniżania się, ale... ja jestem matką i jakby innego wyjścia nie było, to dla dziecka wszystko. Trzeba by było zacząć zmiany od góry, nie płacić z budżetu na kościół i ogarnąć cały ten bajzel.

remek2207
2013-02-27 19:45:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jezeli placisz podatki w Polsce to i tak dajesz na kosciol. Przeciez klechy ziemie dostaja za jeden procent.

BlackRose2
2013-02-27 14:19:00
Ocena: 1(glosow:9)-+
Prawda jest taka, że jeżeli ktoś naprawdę będzie się chciał pomodlić to nie potrzebuje do tego celu wystawnych kościołów ani pozłacanych ołtarzy. Pieniądze , które idą na tego typu zbytki można było przeznaczyć aby komuś pomóc. Niekoniecznie musiałyby być to dzieci.

KozaK71
2013-02-27 14:16:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
To zamiast absurdu idź daj mu kanapkę...

Piteroooo
2013-02-27 14:01:39
Ocena: -9(glosow:15)-+
Najwieksza firma na świecie więc musi mieć swoje pałace , żenada

maciasb
2013-02-27 13:24:50
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bammus
2013-02-27 12:57:23
Ocena: 9(glosow:21)-+
No dobra prawilniaku. Ciśniesz na kościól a co TY hipokryto zrobiłeś dla głodującego małego Polaka?;>

obiektywny66
2013-02-27 13:20:04
Ocena: 8(glosow:10)-+
Nic nie zrobil bo ten Leming oddaje wszystko TFU..skowi i jego klice a co zostanie to zabieraja mu na fotoradary

kastus
2013-02-27 15:14:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nic nie oddal, bo znajac zycie to jest dzieciak, ktory nie ma nawet jeszcze prawa glosu.

salmaa
2013-02-27 12:54:12
Ocena: 1(glosow:9)-+
to niech biedota się nie mnoży jak króliki jakieś bezrozumne ! bo to że głodują to wina ich rodziców których nie stać na zapewnienie godnych warunków dziecku.....

EvilWolf
2013-02-27 12:49:32
Ocena: 1(glosow:13)-+
I po co budować tyle nowych kościołów, skoro wiernych coraz mniej? Co do głodnych dzieci, to faktycznie należałoby się konkretnie tym zająć. Głód i zimno są najgorsze.

YoSoyElDueno
2013-02-27 12:39:06
Ocena: 0(glosow:18)-+
Widzę tutaj już komentarze Katolików, którzy bezkrytycznie patrzą na instytucję, w którą wierzą. Każdy jest, ale kościół równiejszy. I nawet jak ksiądz będzie ich dziecko molestował to powiedzą, że samo jest sobie winne. To jest ta hipokryzja katolicka. Oczywiście, że kościół powinien pomagać ludziom, a nie się bogacić. To powinna być służba, nauczanie i niesienie pomocy potrzebującym.

ziemniak1234
2013-02-27 14:11:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
przykro mi że musisz się dzielić swoimi doświadczeniami. współczuję Ci.

YoSoyElDueno
2013-03-01 23:04:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
ziemniak1234, proszę księdza, dość już się nahapałeś przy korycie ;]

Clubers
2013-02-27 12:30:28
Ocena: 2(glosow:10)-+
Tam przynajmniej wiedzą że nikt nie zaoszczędzi na materiałach ,i nikt nie ukradnie tego co już zostało ukradzione ;)

TOMAS100
2013-02-27 12:28:56
Ocena: 1(glosow:13)-+
Półmózg półmózg półmózg !!!!!!! Pomyśl trochę zanim wrzucisz kolejne tak mądre zdj......

Astalavista
2013-02-27 12:28:19
Ocena: 7(glosow:17)-+
Daj już spokój. Ten kościół jest budowany z środków, które ktoś świadomie przekazał, Dlaczego? Bo tak chciał! Nie chodzisz do kościoła to twoja sprawa, jak są ludzie którzy chcą sobie postawić kolejny kościół to tylko ich sprawa. Kim ty jesteś żeby im mówić co mają robić ze swoim czasem i pieniędzmi?! Sprzedaj komputer, żyj o chlebie i wodzie, a każdą złotówkę przekaż na głodne dzieci cwaniaku!

cropps
2013-02-27 12:01:16
Ocena: 8(glosow:24)-+
Kolejny wyznawca palikotyzmu. Sprzedaj komputer i zrezygnuj z internetu i daj pieniądze biednym dzieciom bezmózgowcu.

gandziagun
2013-02-27 12:21:47
Ocena: -1(glosow:13)-+
ale ty jestes pajac ... albo brat rydzyka

wojo_b
2013-02-27 12:01:12
Ocena: 11(glosow:15)-+
Idiotyczny populizm. Pewnie, nic nie róbmy, bo dzieci głodują. Nie budujmy basenów, bo dzieci głodują. Nie budujmy skateparków, bo dzieci głodują. Nie budujmy placów zabaw, bo co dziecku po placu jak w brzuchu pusto. Jeżeli Kościół (wspólnota), a wiec i wierni, maja potrzebę wybudowania sobie kościoła (budynku) to sobie budują, a szczekacze niech zajmą się innymi tematami. A Ty ile dałeś dziś na głodne dzieci?

traczek10
2013-02-27 13:28:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
a jaka kasa by była na głodujące dzieci gdyby zrezygnować z budowy orlików i stadionów na euro 2012, do tego tusk zamiast latać do 3-miasta mógłby w ramach rozgrzewki przejść sie tam piechotą ;-) oczywiście zaoszczędzona kasa szła by na głodne dzieci

kermitttt
2013-02-27 11:48:58
Ocena: 8(glosow:14)-+
Raczej dziecko głdouje, ojciec kolejną flaszkę montuje. To rodzice mają wykarmiać swoje potomstwo.

notonlabel
2013-02-27 11:41:48
Ocena: 5(glosow:13)-+
Kolejny mądry ateista - szuka winy zamiast u źródła, to nad morzem...człwoieku - weź się w garść i nie pisz takich paranoi.

Beatmaker24
2013-02-27 11:39:28
Ocena: -3(glosow:11)-+
dziecko biedne,glodne szybciej przywiaze sie do ksiedza,zekomą pomoc,a z takim ksiedzem jak wiadomo..nigdy nie wiadomo co lubi;]

BoaKrztusiciel
2013-02-27 11:37:25
Ocena: 11(glosow:17)-+
A że dziecko głoduje to wina księży czy rodziców? Może to trochę cyniczne, ale nikt nikomu na siłę rodzić nie każe. Gratuluję pomysłu, smutne dziecko i Kościół, czyli najbardziej chwytliwe tematy. Szkoda czasu na przeglądanie wiochy.

mlw1488
2013-02-27 14:12:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
slabe, ja bym dal dziecko glaszczace dreczonego psa, to by byla klasyka:)

adarck
2013-02-27 11:32:43
Ocena: 5(glosow:9)-+
Polskie dziecko głoduje a rząd się raduje. Ludzie zacznijcie interesować się ważnymi sprawami. Te świnie z wiejskiej w za to odpowiadają, nie kościół. Brak pracy brak perspektyw, brak pomocy ale premie a i owszem.... WIOCHA JAK CH*J

mariom460
2013-02-27 11:11:14
Ocena: 5(glosow:13)-+
Kto niby głoduje w tak bogatym kraju? W końcu mamy najdroższy kawał drogi na świecie:)

PanKlekswKosmosie
2013-02-27 11:34:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się i spieszę dodać, niech się buduje, jak jest za co :)

Nagasukaaa
2013-02-27 11:09:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Aż tak źle w Polsce i dzieci głodują? XD Nie przesadzajcie. Tak jest tylko u patoli, gadajcie co chcecie ale Polsce już bliżej do Niemiec niż do Ukrainy czy Białorusi - czasy się zmieniły. Nie jest idealnie ale niektórzy mają talent do dramatyzowania.

slesz
2013-02-27 11:52:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
jestem w Mińsku Białoruskim aktualnie - nie jest u tak straszeni. Benzyna tania, żebraków nie widać, meneli też nie, porządek na ulicach. Fakt - jedzenie trochę droższe niż u nas i elektronika. Ale mieszkania są dwa, a może trzy razy tańsze niż w Warszawie za ten sam metraż

omen.100
2013-02-27 11:03:38
Ocena: 6(glosow:18)-+
A Ty masz komputer, internet itd. a dzieci głodują.

KrzywyChuj
2013-02-27 10:59:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

numa
2013-02-27 10:58:38
Ocena: -2(glosow:16)-+
Przecież macie owsiaka, to wara od Kościoła.

IlluminaSilvere
2013-02-27 15:34:14
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tylko że Owsiak płaci podatki a czarna zaraza nie.

ster000
2013-02-27 10:54:18
Ocena: 11(glosow:17)-+
gandziagun sam wymyśliłeś taką ściskającą za serce wrzutkę czy przywlokłeś to z jeszcze nędzniejszego miejsca jakim jest wiocha.pl?

cyc1982
2013-02-27 10:51:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie będziesz świętym budując świątynie,największą świątynią jesteś ty sam a twoja świętość to jest to co z radością oddajesz tym którzy nic nie mają,

ster000
2013-02-27 10:47:57
Ocena: 8(glosow:14)-+
przecież księża nie stoją z planami budów, nie robią pomiarów geologicznych, nie zajmują się produkcja fabrykatów, transportem, budowaniem. Masa ludzi ma prace, To że np to dziecko jest głodne to wina jego rodziców a nie klech. Jakby budowano kibel o takim metrażu i takim kapitałem to czyja byłaby wtedy wina głodu dzieci?:)

justynaskalska
2013-02-27 10:38:42
Ocena: 1(glosow:9)-+
głupota... co kogo obchodzi ile ksiądz ma pieniędzy co z nimi robi i na co wydaje czy stawia pomniki itd mnie to nie obchodzi bo tam nie chodzę ani na tace nie rzucam robią to dorośli ludzie którzy chcą to robić ludzie mamy wolny kraj !!! rozumiecie nie ciemnogród !!!! a że Tusk daje więcej kasy na kościół to już inna sprawa przecież może nie dawać ale widać mu to na rękę z tymi podwyżkami na kościół to wina polityka nie księdza każdy chce kasę, winny ten co daje

izobara
2013-02-27 10:31:36
Ocena: 12(glosow:18)-+
A czy nie wybudowanie kościoła sprawi, że dzieci przestaną głodować. To samo można było powiedzieć o stadionach. Można też powiedzieć: Twój sąsiad głoduje a Ty sobie kupujesz nową grę na x-boxa. Bez sensu

andzia1983
2013-02-27 10:30:11
Ocena: 10(glosow:18)-+
TERAZ JEST NAGONKA NA KOŚCIÓŁ ROBIĄ SZUM WOKÓŁ TEGO A W TYM SAMYM CZASIE PRZEGŁOSUJĄ JAKIEŚ WAŻNE USTAWY A MEDIA NAWET TEGO NE POKAŻĄ . A MY DOWIEMY SIĘ JAK JUŻ BĘDZIE PO

wojtachupakosc
2013-02-27 10:21:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
shark7 Tak jak mowisz kolego,ale mysle,ze w duzym stopniu to wina panstwa. Brak pracy,perspektyw to dla tego szerzy sie patologia niestety. Smutne,ale prawdziwe.

Mundzio84
2013-02-27 10:18:27
Ocena: 38(glosow:60)-+
Równie dobrze można by powiedzieć, że głodują dzieci a prezesi firm jeżdżą drogimi autami, że politycy dają sobie premie, że sąsiad obok buduje dom dla syna, że kolega kupił sobie ifona 5.Jeśli dzieci w tym kraju głodują, jest to wina ich rodziców lub obecnych rządów i sytuacji w kraju.Co ma z tym wspólnego jakiś budowany kościół?Przecież co chwilę budowane są drogie biurowce będące siedzibami urzędników i na to nikt nie zwraca uwagi.

samarra
2013-02-27 10:23:27
Ocena: 8(glosow:14)-+
dokladnie

freedom80
2013-02-27 11:08:34
Ocena: -4(glosow:24)-+
Tylko z założenia kościół ma pomagać ubogim... poza tym nie ma potrzeby wznosić wielkich budowli z wykończeniem ze złota...

malgolina
2013-02-27 11:13:03
Ocena: 16(glosow:24)-+
Zgadzam się z Mundziem i Sharkiem, który poniżej napisał jak jest w większości przypadków. Porządni, nie pijący rodzice starają się aby dziecko nie chodziło głodne,mimo, że są biedni. A alkoholicy ostatnią złotówkę otrzymaną z MOPS na dzieci, potrafią przeznaczyć na alkohol. To głównie przez to dzieci głodują.

Parling
2013-02-27 12:13:13
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dokładnie to samo chciałem napisać :-) Dodałbym jeszcze to, że politycy i urzędnicy pobrali ogromne premie, a jakiś kretyn zajmuje się kościołem. Kościół buduje za to, co dostaje od wiernych. Politycy okradają podatników.

Homo_erectus
2013-02-27 12:36:27
Ocena: -10(glosow:18)-+
tylko biurowce i biznesmeni nie krzyczą co niedziela z ambony, że trzeba głodnych nakarmić, a nagich przyodziać...

Mundzio84
2013-02-27 12:44:13
Ocena: 12(glosow:18)-+
A oni krzyczą i dlatego są takie organizacje wspierane przez KK jak Caritas i Czerwony Krzyż.

Homo_erectus
2013-02-27 12:56:01
Ocena: -6(glosow:10)-+
pierwsza mucha tego roku za oknem:) no ok., zgadzam się, co nie zmienia faktu, że obłuda trochę razi po oczach.

traczek10
2013-02-27 13:23:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
trafnie to ująłeś

deathmind
2013-02-27 13:56:03
Ocena: -4(glosow:10)-+
Tylko, że prezesi firm żyją z pieniędzy prywatnych generowanych przez prywatny biznes, sąsiad obok kupuje dom dla syna za SWOJE prywatne pieniądze i za prywatne pieniądze kolega kupuje sobie iphone'a. Innym ch*** do tego.

Mundzio84
2013-02-27 14:01:55
Ocena: 10(glosow:16)-+
Tak samo jak swoje prywatne pieniądze każdy rzuca na tacę i innym też ch*j do tego.

IlluminaSilvere
2013-02-27 15:36:07
Ocena: -1(glosow:11)-+
Wez pod uwagę że Ci prezesi tych firm płacą jednak podatki i wypracowują zysk dla kraju a księża?

waldemarkiepski
2013-02-27 15:59:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
Tylko zauważ, że firmy coś dają. Niektóre produkują jedzenie który TY jesz, niektóre komputery przy których TY grasz. Jeżeli tak Cie boli, że dzieci głodują to może odpuść sobie sprzęt rtv, agd i daj na dom dziecka. A kościół nie daje nic. Co prawda zaraz się zleci masa "pseudo katoli " który w kościele byli na własnym chrzcie. Ale co z tego, lepiej powiedzieć, że kościół jest potrzebny. Przeciętny biórowiec / firma płaci podatki na kraj a tym samym na domu dziecka, kliniki itp. A kościół tylko ssie pieniądze od państwa. Tyle w temacie.

Mundzio84
2013-02-27 16:10:02
Ocena: 11(glosow:15)-+
Ja sam nie chodzę do kościoła, nie daję na tacę, ale nie znoszę też ignorancji.Jeśli ludzie chodzą do kościoła, modlą się tam, mają poczucie przynależności do jakiejś wspólnoty i chcą wspierać, to widocznie COŚ im to daje.Poza tym pisałem już wyżej, że są organizacje kościelne, które na szeroką skalę pomagają biednym ludziom.Moja rodzina, kiedy byłem jeszcze w podstawówce też była potrzebująca i te organizacje bardzo nam wtedy pomogły, nikogo nie odprawili z kwitkiem.Znam też wiele osób które z tej pomocy korzystały, bądź korzystają i zawsze ją otrzymują.

ANALNY_LOWCA
2013-02-26 22:10:40
Ocena: -22(glosow:34)-+
No a księży to jeb#e bo zarobią na pogrzebie

freedom80
2013-02-27 11:09:41
Ocena: -5(glosow:7)-+
A jak nie na pogrzebie to na chrzcinach i innych usługach :)

Mundzio84
2013-02-27 16:55:55
Ocena: 7(glosow:11)-+
Analny, przecież zawsze możesz zastrzec, że po śmierci chcesz być zapakowany w plastikowy worek i zakopany w ogródku.Wtedy oszczędzisz twojej rodzinie kosztów związanych z pogrzebem i wszyscy będą zadowoleni.Nie wiem gdzie tu masz problem.

rybkai2wisienki
2013-02-27 17:09:45
Ocena: -5(glosow:7)-+
Mundzio chyba cie pogięło. W świetle prawa niemożna tak pogrzebać człowieka, niedouku katolicki. Za to plus dla Analnego, mówi dobrze, sam nie znoszę rządów kościoła w Polsce! Pi€rd@leni hipokryci i darmozjady. Dla państwa Polskiego nic nie wnoszą poza stratami.

freedom80
2013-02-27 17:20:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mundzio,jest jeszcze coś takiego jak pogrzeb świecki i cmentarz komunalny... naprawdę mamy wybór i wierz mi, nie będziemy narażać naszych bliskich na kontakt z księdzem...

Mundzio84
2013-02-27 17:39:20
Ocena: 9(glosow:11)-+
Nie jestem katolikiem, to po pierwsze.Po drugie napisałem to z przymrużeniem oka, jakbyście nie zauważyli, więc poluzujcie poślady, bo od nadmiernego ich ściskania można nabawić się hemoroidów.Po trzecie, jak sami teraz potwierdzacie, macie wybór, więc za przeproszeniem, o co wam k*rwa chodzi?Nie chcecie, żeby ksiądz zarabiał na pogrzebach, to nie dawajcie mu zarobić na waszych.Proste.

freedom80
2013-02-27 17:49:20
Ocena: -1(glosow:9)-+
Zawsze przy postach Analnego spinam pośladki :) trochę się boję :) a zarabiać nie daję, ale moje podatki idą na fundusz kościelny, więc przepraszam, ale jednak mam prawo się doczepić. Ponad to uważam, że kościół powinien być opodatkowany tak jak każdą inna firma pobierająca opłaty za wykonaną usługę.

Mundzio84
2013-02-27 19:42:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja też nie zgadzam się z wieloma rzeczami na które idą moje podatki.A człowiek ma wpływ na to tylko w wyborach, więc jeśli chcesz, żeby to zniesiono, to o ile mi wiadomo Palikot to obiecywał - głosuj na niego.Mnie trapią większe zmartwienia, niż to.Poza tym pragnę zaznaczyć, że pieniądze z tzw. funduszu kościelnego idą nie tylko na kościół katolicki, a na każdą zalegalizowaną organizację religijną, o ściśle uregulowanej liczbie wyznawców.W Polsce z tych pieniędzy korzysta 160 różnych kościołów i organizacji religijnych.

shark7
2013-02-26 22:06:09
Ocena: 15(glosow:33)-+
Jak już w Polsce dzieci głodują to w większości przypadków z winy patologicznych rodziców, w takich rodzinach nie ma takiego podejścia że zrezygnuje z picia aby coś dziecku kupić..przecież ono zadowoli się byle czym.

Fleuri
2013-02-27 11:08:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
to dużo mamy tej patologii, skoro co 3. dziecko rodzi się w nędzy :( Nie tylko ci co piją mają dylematy czy zapłacić rachunki czy kupić więcej jedzenia...

rzyletka
2013-02-27 14:25:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
To wcale nie jest w 100% wina patologii, a ustroju i podejścia rządzących do problemów. Człowiek pracuje, zakłada rodzinę i z dnia na dzień traci pracę. I dlaczego dzieci będą głodne? Dlatego że pije, czy dlatego że nie ma pracy? U nas na powiat jest 10 ofert pracy, a ludzi zarejestrowanych ponad 6tys.

shark7
2013-02-27 18:36:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Demonizujecie, wykorzystujecie po prostu pozorne głodowanie dzieci aby pokazać jak to w Polsce jest źle.Nie neguję faktu że są bardzo biedne rejony w Polsce ale nikt z głodu u nas nie umiera a skoro brak ofert pracy w miejscu zamieszkania to trzeba jej poszukać gdzieś indziej a nie siedzieć na miejscu w oczekiwaniu że los z ofertą pracy zapuka do naszych drzwi.Są ludzie którzy potrafią z gór jechać na Śląsk do pracy a z rodziną widzą się tylko w weekendy.Oni na pewno nie głodują.

shark7
2013-02-27 18:41:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
Świat nie stoi w miejscu więc za nim trzeba podążać i dostosowywać się do niego a nie udawać się tylko do urzędu pracy aby zaspokoić własne sumienie że się tej pracy poszukuje.Kto chce to pracę znajdzie,jakąkolwiek a mając nawet najnędzniejszą może szukać lepszej mając już pewne źródło utrzymania.

szatano999
2013-02-26 20:30:36
Ocena: -13(glosow:33)-+
..BRAWO!!!!...PIĘKNA WIOCHA!!!...MEGAAKTUALNA.....ale tylko pokazuje GŁUPOTĘ LUDZKĄ!!!!....bo po ciul dają księdzu jak mają głodne dzieci!!!???!!!!

dedede66
2013-02-26 22:00:56
Ocena: 9(glosow:31)-+
Nie wydaje mi sie, ze istnieje ktokolwiek na tm swiecie kto zamiast dac jesc wlasnemu dziecku dalby na kosciol. Wrzucacie takie niedorobione absurdy, a ludzie po prostu w to wierza. Czy juz nikt nie otrafi myslec samodzielnie?

gandziagun
2013-02-27 07:22:30
Ocena: -12(glosow:18)-+
dedede66 co ty wiesz !! wiesz ile jest dzieci u mojej córki w szkole które poprostu chodza zanidbane i widać w nich ubóstwo a ich rodzice nie sa pijakami i patologią !!! jak ktoś zarabia najnizsza krajową i ma utzymać 3 dzieci i dom to tak jest .... twój komentarz jest mega wiochą i pokazuje ile wiesz o zyciu w polsce ! proponuje w niedziele iść do kosciola i wrzucic na tace 100 zł parafialny idealisto

szatano999
2013-02-27 09:29:34
Ocena: -10(glosow:20)-+
bo ludzie mają dzieci w gimnazjum..zamiast zdobyć wykształcenie, stabilną prace...i wtedy starć się o dziecko....a nie pięć przypadkowych....najlepiej słuchac księdza i nie używać antykoncepcji...ile wpadnie tyle będzie...nie sztuka narobić dzieci i nie mieć za co je wychować

malgolina
2013-02-27 11:19:08
Ocena: 7(glosow:9)-+
Gandzia,te dzieci chodzą zaniedbane czy głodne? Bo to jest różnica. Można mieć ciuch z lumpeksu, buty po kimś, ale za to pełen żołądek. Osobiście nie znam osób, które by widząc,że ich dziecko głoduje dawało na kościół ostatnie pieniądze.Na alkohol tak, moja przyjaciółka miała ojca alkoholika.Nie bronię budowania wielkich kościołów, samej mi się to nie podoba, wiele razy zastanawiałam się czy ksiądz, kiedy ktoś głodny zapuka do jego drzwi w porze obiadowej, zaprosi do środka. Wątpię czy by zaprosił. Ale zrzucajmy głodu naszych dzieci na kościół.

ster000
2013-02-27 11:29:39
Ocena: 6(glosow:10)-+
gandziagun to ty dobry pukacz jestes jak w wieku 24 lat masz córke w szkole...

dedede66
2013-02-27 12:39:29
Ocena: 6(glosow:10)-+
Gandziagun, ja napisalem tylko, ze zaden rodzic nie odjalby swojemu dziecku od ust, zeby dac na budowe kosciola, a Ty mi tu z najnizsza krajowa i taca wyjezdzasz. No czytajze ze zrozumieniem.

gandziagun
2013-02-26 16:14:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

benex
2013-03-01 00:53:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
gówno idioto

TPLE261PG
2013-02-26 14:06:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

azamat80
2013-02-26 14:03:36
Ocena: -9(glosow:21)-+
tak właśnie jest ze wszystkim dopóki ludzie nie zrozumieją nie ruszą głowami będą dawać na kościół bo są baranami nie potrafią rozglądnąć się na boki i uznać co jest słuszne, ważniejsze cała polska nic dodać nic ująć wstyd mi za nasz kraj

St3v3n
2013-02-26 13:58:06
Ocena: -1(glosow:17)-+
"Dziecko głoduje, nowy kościół się buduje, dziecko głoduje - Pan premier współczuje - niech umiera! Proboszcz skasuje za pochówek, i nie drogo - pogrzeb w promocji to nowość (...)" 52 dębiec - powiem. Polecam - tekst zacny:)

biduel13
2013-02-26 13:56:18
Ocena: 5(glosow:27)-+
polskie dziecko głoduje a rząd sobie premniuje !!!

ANALNY_LOWCA
2013-02-26 22:14:47
Ocena: -2(glosow:16)-+
rząd rządem a kler nierządem

biduel13
2013-02-26 13:50:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Bolesna prawda
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 74Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0