Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maksimus211  13-02-28, 08:14 Zgłoś
+ 632 -
Dodano: 2013-02-28, 08:14:10   przez: maksimus211
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 632  Zgłoś nadużycie
317
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pilisieli
    Ocena: 13 (glosow:29)
2013-03-02 12:07:24
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

t0vel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-18 12:36:29
nie popieram manifestacji homoseksualnych ale widzę w internautach pewną nieścisłość. z jednej strony płaczecie że duże podatki a z drugiej płaczecie że nie ma dofinansowań. skąd te pieniądze mają być? wydrukowane?!

catteq
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-04 17:20:14
No i co? Ja jak byłam dzieckiem, to siedziałam całe ferie w domu, bo moich rodziców nie było stać na wyjazd i jakoś nie narzekałam. Bogaci mogą sobie pozwolić na różne rzeczy, bo ich stać; biedni coś tam dostaną ze zbiórek pieniędzy, a średniacy? Średniacy zawsze będą po prostu średni, ani sobie nie pozwolą na zbyt wiele, ani nie dostaną niczego ze zbiórek. Po prostu średniak to średniak.

luazs
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-04 10:29:18
Lepiej sobie przyznać nagrody np. jak marszałkowie. A na wyjazd na ferie nie ma dla dzieci

pierze4
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-03 21:56:17
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

Kurvinoxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-03 17:29:33
komentarz usunięty przez moderatora

pitek599
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-03-03 13:33:50
niedlugo w polsce pedaly i przebierancy w kobiece ciuszki beda mieli wieksze prawa niz normalni obywatele.nigdy tego niezaakceptuje,chory kraj i chory rzad zamiast zajac sie bieda i poprawic ludzki los to zajmuja sie pedalskimi przywilejami.

pitek599
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-03 13:31:59
komentarz usunięty przez użytkownika

pitek599
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-03 13:28:08
komentarz usunięty przez użytkownika

kazsu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-03 12:01:00
Ta sepleniąca z PO potrzebuje na premie. Macie co chcieliście wyborcy Po

raadzi
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-03 07:56:52
Po czym w polsce poznać pedała??? po transparencie...

Michu1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 22:52:19
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-03-02 20:51:24
A ch*j mnie obchodzą jakieś brednie wyssane z palca.

Wera27
    Ocena: 7 (glosow:25)
2013-03-02 17:57:20
Czekałam aż to g*wno wyssane z palca tu trafi. Urzad Miasta St Warszawy nie dał nawet złotówki na tę kampanię i wcale nie odciął funduszy dla zimy w mieście. A połowa z was nie sprawdzi i już hejtuje.

WMG1945
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-03-02 19:03:40
Na warsztaty dla pedalow to juz dawali hajs

piter.piter
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-03-02 20:34:28
dali na ten szajs kasę, ale jak media nagłośniły sprawe, to się wycofali rakiem z tego projektu, dwulicowe mendy

migdalrzulum
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-02 17:48:09
A co na pedały?

aldek22
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-03-02 16:32:59
aotora tego komentarza przy zdjeciu zapraszam do do lektury na co ida pieniadza z budzetu miasta. walka przeciw homofobii nie idzie z tych samego funduszu co wspieranie najubozszych. na przyszlosc polecam zaczerpnac troche wiedzy a nie puszczac w siec nieprawdziwe informacje!

ferdal
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-03-02 16:20:29
Ta kampania nie jest finansowana z budżetu miasta,a HGW tylko ją wspiera.Zima w mieście nadal jest finansowana przez miasto.Absurd z doopy wzięty

MarcinoMn
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-02 16:18:31
oba problemy są ważne dla nas. wiocha dla tego kto to wstawił

arigold7
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-03-02 16:14:49
pedalskie scierwa mysla ze im wszystko moga! a to wszystko przez debili ktorzy popieraja tych zboczencow! won z Polski!

Kookis
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-03 13:19:03
No wiesz, ja mogę żyć koło ciebie, ty koło mnie nie możesz. I kto ma problem?

Ganderth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 15:02:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:27)
2013-03-02 14:50:00
Nie da się promować orientacji seksualnej gdyż nie jest ona kwestią wymoru. A z homofobią powinno sie walczyć bo dotyka ona zarówno homo- jak i heteroseksualistów.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-03-02 16:10:08
Dlaczego leczyc? Mi to jest nawet was w pewien sposob szkoda. Bo, zeby zdrowy facet nie mogl z kobieta? Gdybym mogl to bym wam nawet grupe inwalidzka przyznal.

Rexik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-02 16:17:30
Żółty.. ożeń się ze mną:)) potrafisz mi poprawić najbardziej podły humor... heheheheheh hahahhah

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-03-02 16:24:39
Gruber ma rację,ale ty Dede piszesz dowcipniej.Niech Ci się Rexik dowcipnie znów brzydko nie kojarzy:}

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-02 16:39:34
Słowo "dowcipnie" kojarzy mi się z moim ginekologiem.. może dlatego, że jest bardzo dowcipny? i opowiada fajne kawały swoim pacjentką, by je odstresować przed badaniem :)

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-02 16:51:46
"Pacjentkom", moja droga. W sumie to gdybym musial rozkladac nogi przed obcym facetem to tez bym sie stresowal. Twoja propozycje rozmysle Rexiku bo nie wiem czy jestes godna zywac moj wianek :P

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-02 16:54:01
Lubię jak mnie poprawiasz... ok złoże podanie i 3 zdjęcia.. długo trzeba czekać na decyzję? no i ja grupy inwalidzkiej nie posiadam ... nadam się? :)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-02 17:47:33
Akurat ja grupy inwalidzkiej nie wymagam. Ochroniarza nie potrzebuje :P

khartvin
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-02 14:42:28
Tyle kłamstw już na głównej tego portalu wisiało, że to jedno kolejne już różnicy nie robi ;) ciemny lud kupuje wszystko, jak to powiedział pewien (p)oseł Prawej i Sprawiedliwej partii ;)

zyzy33
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-03-02 14:27:59
Tak czytam wasze komentarze i jestem przerażony. Jak łatwo was zmanipulować, a wszyscy macie prawo wyborcze... Urząd Miasta Warszawy nie wsparł ani złotówką tego projektu. Czy ktoś zadał sobie trud i sprawdził, że UM podniósł stawkę na dofinansowanie ferii w stosunku do zeszłego roku? Po co, prawda? Przecież jesteście tacy mądrzy i nie zmanipulowani przez TVN.

hetera
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-03-02 14:25:55
A czy któreś z was to sprawdziło czy znowu łykacie jak wam się poda? Na akcję zima w mieście w roku 2012 poszło ok 2,5 mln a w roku 2013 2,9... jest to raczej zwiększenie funduszy a nie ich obcięcie. Wsparł projekt czy go finansował... może poszukacie tak w ramach ćwiczeń?

matiko1212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 14:24:37
komentarz usunięty przez moderatora

pantereczka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-03-02 14:11:17
moment. ja nigdy na ferie nie wyjeżdżałam na kolonie czy coś w tym stylu i na niczym nie straciłam. skąd ta moda na to, że w każde ferie ma się wyjeżdżać?

kastus
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-02 13:51:30
No i bardzo dobrze, co to ma byc? Caritas? Nie wiem dlaczego z moich podatkow mialbym sponsorowac Ci ferie.

WMG1945
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-03 22:56:46
Czemu ja mam sponsorowac twoje warsztaty,jak sobie w dupe wkladac? Juz za bardzo wam sie w dupach poj...Ty jestes lepszy bo masz gowno na kiju?

pikkuspl
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-02 13:49:36
Cóż widocznie w Urzędzie Miasta jest silne lobby homoseksualne.

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-03-02 13:42:17
Pedały do gazu !

Kurvinoxxx
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-03-02 13:22:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-03-02 14:24:03
bo ten i inne "bachory"jak ich nazwales sa przyszloscia tego kraju a z pedala pozytku zadnego wiec niech lepiej dzieciaki jada za ta kase na ferie niz ma sie za nia odbywac promocja zboczen

saviola1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-03-02 15:22:29
@Kurvinoxxx już sam Twój nick sugeruje odpowiedz na Two idiotyczny komentarz

Kurvinoxxx
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-03-02 16:04:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Kurvinoxxx
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-03-02 16:05:46
komentarz usunięty przez użytkownika

AAngelaa1
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-03-02 13:20:17
po pierwsze gdzieś już było wyjaśniane, że to mija się z prawdą. Po drugie, nawet jeśli to byłaby prawda to urząd od tego jest, żeby między innymi różnymi kampaniami zmniejszać nienawiść wśród ludzi (m.in. homofobię), ci, którzy są przeciwko kampaniom nakłaniającym do tolerancji ludzi, którzy nic złego nie zrobili, tylko są w jakiś sposób odmienni szczerze współczuję inteligencji. A finansowanie wyjazdu na ferie? Kur*a finansujmy wszystko dzieciom, przecież rodzice potrafią się tylko bezmyślnie rozmnażać, kto by pomyślał, że trzeba będzie później dziecko utrzymać? a wyjazd na ferie czy wakacje

AAngelaa1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-02 13:24:30
to naprawdę nie jest niezbędne do życia. Zaraz będą pojawiać się oburzeni rodzice, dlaczego ich dziecko nie ma nowego tableta, a miasto nie chce dofinansować??? przecież ich na to nie stać. Masakra jakaś jak czytam o tych poglądach w komentarzach poniżej mojego.

julekmeipster
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-02 15:26:08
Ja się zgodzę. Pamiętajmy, że kampanie przeciwko homofobii dotyczą też naszych dzieci. Wiele z nich przecież będzie gejami i lesbijkami - czy na prawdę chcemy, żeby nasze pociechy za to szykanowano? Dziecko tego może nie rozumieć, ale my powinniśmy.

RobertK20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-03 01:00:03
takie wmawianie że nasze dzieci będą pedziami mnie wqrwia,gówno mnie to obchodzi co i gdzie sobie wkładają,ale niech się z tym nie afiszują !

Kookis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-03 13:22:52
julekmeipster- w dobrej wierze ale pierdzielisz farmazony. :) Gejów i lesbijek będzie za 10 lat tyle samo co za 20 lat. Różnica będzie tylko taka, czy ludzie będą biegać za nimi z pochodniami, czy wreszcie zdadzą sobie sprawę, że to nie agenci tajemniczego lobby, które chce zniszczyć świata itd.

julekmeipster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-07 12:02:19
Kookis, przecież o tym właśnie piszę. Nie mówię, że homoseksualistów będzie w przyszłości więcej (to znaczy będzie więcej jednostek, bo populacja Ziemi będzie większa, ale procentowo powinno być tak samo). Ale część z nich to nasze dzieci, więc uczmy tolerancji od najmłodszych lat.

Cipkozaur
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-02 13:18:34
Ratusz choć wspiera akcję, zaznacza, że jej nie finansuje. - Nie zapłaciliśmy za to ani grosza i nie płacimy też za promocję kampanii - zapewnia w rozmowie z Gazeta.pl Agnieszka Kłąb, zastępca rzecznika stołecznego ratusza. I zaznacza. - Patronat pani prezydent nie ma więc żadnego wpływu na pieniądze, które miasto przeznacza na ferie czy wakacje dla dzieci. W tym roku pieniędzy było nawet nieco więcej - mówi Kłąb. Pieniędzy więcej niż w latach ubiegłych W tym roku na akcję "Zima w mieście" ratusz przeznaczył z budżetu ok. 2,9 mln zł. Rok wcześniej na ten cel wydano 2,5 mln zł.

Cipkozaur
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-03-02 13:20:35
Durna gimbaza oczywiście łyka każde pierdoły z super expresu bez sprawdzenia. I wy siebie nazywacie "elitarną lożą", bando idiotów? 90% z was siedzi na garnuszku mamusi i w życiu złotówki sama nie zarobiła, proponuję więc stulić pyski w sprawach, które was przerastają.

greenhunter
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-02 13:56:54
No akurat o twoim poziomie dojrzałości świadczy twój nick

hetera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-02 14:29:16
O, ktoś jednak nie łyka wszystkiego tak jak mu się poda. :)

mahika
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-02 13:18:18
W życiu nie byłam na żadnych feriach i korona mi z głowy nie spadła.

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-03-02 13:16:38
tak teraz zrobią z nas wszystkich "homofobów" drodzy rodacy proszę nie dajmy się zwariować, nie dajcie zrobić sobie wody z mózgu i wmawiać takich gówien! jak mogą mówić "homofobia" skoro my się tego nie boimy my po prostu tego nie chcemy i tępimy!

Kurvinoxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 16:11:47
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-02 13:00:17
A co to jest promocja homoseksualizmu? Czy to tak jak z proszkiem do prania, że jak będą promowali to więcej ludzi będzie homoseksualistami?A co to jest moda na homoseksualizm? Czy jak będą mówili,że homoseksualistów nie wolno dyskryminować, to więcej ludzi będzie chciało być homoseksualistami?

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-03-02 13:25:06
Promocją homoseksualizmu jest organizowanie choćby parad równości i innych marszów, które popierają fałszywi politycy, byle tylko zdobyć poparcie.Jest nią pokazywanie w telewizji rzeczy pokazujących homoseksualizm jako coś zupełnie normalnego.Nie, nie sprawi to, że więcej ludzi będzie homoseksualistami, ale więcej ludzi będzie miało zrobioną wodę z mózgu i żyło w błędnym przekonaniu, że homoseksualistów trzeba wspierać zamiast leczyć.Ludzie będą wtedy pozwalali, wejść im sobie na głowę, będą obchodzić się z nimi jak z jajkiem, żeby przypadkowo któregoś nie urazić.

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-02 13:28:47
@Mundzio własne za takie wypowiedzi lubię czytać Twoje komentarze ;] zwłaszcza dla samej puenty - ciekawe tylko ilu z userów zrozumie co miałeś do powiedzenia

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-02 13:32:26
I wreszcie poprą danie im praw, które im się zwyczajnie nie należą, tak jak becikowe nie należy się kobiecie która nie urodziła.Moda na homoseksualizm jest to przedstawianie go w mediach i w internecie jako coś trendy i nowoczesnego.Przykładem mogą tu być dwie gimnazjalistki, które nie są lesbijkami, a próbują je udawać na portalu społecznościowym, bo to jest cool.Tak, to sprawi, że więcej ludzi będzie chciało być homoseksualistami, choć na pokaz, bo przez znajomymi będą uchodzić jako nowocześni.A błędem jest kojarzenie homoseksualizmu i poparcia dla niego, z nowoczesnością.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-02 13:42:08
Dzięki Saviola.Myślę, że wielu zrozumie, bo od kiedy założyłem tu konto, aż do teraz, zauważyłem, że świadomość ludzi i ich poglądy znacznie się zmieniły i są teraz bardziej nastawione na samodzielne myślenie, aniżeli na to, co się naokoło propaguje.Większość ma teraz swoje własne zdanie i gdzieś poprawność polityczną.

Rexik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-02 14:00:57
Amen :)

meredith100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-03 19:22:43
Przekonany jestem, że Mundzio nie znasz ani jednego geja, masz niesamowicie wiele do powiedzenia w kwestii, o której nie masz zielonego pojęcia, to jest smutne. Na jakiej zasadzie definiujesz normalność, czyżby to porównanie do siebie? Homoseksualistów nie trzeba wspierać, chcemy jedynie równych praw bo nawet w jednym procencie nie czuję się gorszy od Ciebie,a podatek płacę ten sam. I uwierz ciężko nas urazić choć tak usilnie wiele osób stara się to robić.

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-04 10:10:26
podatek ten sam? ja jestem zdania ze powinniście płacić większy. A dlaczego? Bo jesteście nieproduktywnym, słabym i martwym ogniwem nie wnoszącym zupełnie nic do społeczeństwa

meredith100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-04 18:08:13
Kolejny teoretyk. To opodatkuj też, ludzi, pary bezpłodne, niepełnosprawnych, ludzi starszych, którzy w Twojej kategorii też są bezproduktywni. Pracuję tak samo jak Ty, płacę podatki, tak samo, dziecko, jeśli kiedyś poczuję bezgraniczną miłość i potrzebę aby je mieć, też będę miał, po prostu nie w tym kraju, gdzie wszyscy takie dziecko by wyśmiewali. I proszę zastanów się zanim zaczniesz ciskać obelgami tylko i wyłącznie za orientację.

adunio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-02 12:24:43
komentarz usunięty przez moderatora

piot5rek
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-03-02 12:18:23
Nienawidzę pedałów, lesb, czy innych homosiów... Niech oni mi dadzą jeden poważny argument, czemu ma obchodzić mnie ich chora psychika? Niedługo pedofile wyjdą na ulicę, bo przecież każdy ma prawo do miłości... Homosie mogą sobie żyć, mogą wkładać sobie w odbyt co tylko pragną ale niech robią to tak, żebym tego nie widział. Ale teraz jest trendi bycie tolerancyjnym, więc chyba jestem zacofanym katolem.

gorylwojtyla
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-03-02 12:14:48
I dobrze. Takie kampanie są wazniejsze od finansowania ferii dla jakichś bachorów. Trzeba zwalczać problem jakim jest homofobia, bo w polsce nadal mamy 19 wiek ;]] I to wszystko przez tego Jana Pawła II.. ehh

Kurvinoxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-02 20:04:15
No racja...

zielonakupa
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-02 12:12:46
i dobrze zrobili!

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-03-02 12:12:18
Związki partnerskie - to jest przecież najważniejsze, kiedy w całym kraju upadają zakłady pracy a bezrobocie sięga już abstrakcyjnego odsetku.Tusk szantażem usunięcia z partii, chce wymusić na swoich posłach zmianę poglądów na temat homosiów.A ziom Palikot, dla którego największym problemem jest wiszący w sejmie krzyż, jest szefem trzeciej siły politycznej w Polsce.To jakiś absurd.Nic mnie tak nie zastanawia, jak tylko to, czy po następnych wyborach czeka nas powtórka z rozrywki.

pushq
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-02 13:08:53
Oczywiście, że czeka nas powtórka z rozrywki bo społeczeństwo w którym żyjemy jest bandą idiotów. Nie uczą się na błędach, a rzeczowe argumenty są dla nich ciemnogrodem i średniowieczem. I w sumie należy im się to wszystko. Tak głosowali - tak mają. Niech będą dymani ile wlezie. Ja wypieprzam z tego kraju

pilisieli
    Ocena: 13 (glosow:29)
2013-03-02 12:07:24
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

Samarka
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-03-02 12:05:30
Niedługo do tego dojdzie,ze hetero będą prześladowani za bycie hetero.:) Teraz widzę większym problemem jest,że ktoś sobie chce w kakao bezkarnie wkładać niż dobro i radość dzieci.Ludzie opanujcie się!To nie jest normalne!Niech sobie ktoś będzie gejem czy lesbijką i załatwia swoje potrzeby w swoich czterech ścianach,ale nie róbmy z tego najważniejszej sprawy w państwie!

wilkuu
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-03-02 11:58:21
nadeszły czasy w których homo jest promowane na siłe. media próbóją wbić nam do głowy tolerancje młotkiem. a spróbuj mieć w jakims programie odmienne zdanie, to dziennikarze przedstawią cie jako zacofanego buraka.

wilkuu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-02 12:00:13
troche dziwna sytuacja. praktycznie nie masz wyboru... 'elita' tak często głosi pogląd tolerancji - nie pozostawiając drugiej stronie możliwości posiadania odmiennej opinii. albo jestes "z nimi" albo jesteś prostak ;)

wilkuu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-02 12:02:10
pomijam już takie poglądy jakie ma np. pani pawłowicz - bo są dość wyraziste i mogą budzić kontrowersje. ale wystarczy, ze powiem: "nie mam nic do homo, ale dzieci nie powinni mieć" To zaraz w moją stronę poleci fala krytyki, zaściankowości i że ogolnie jestem katolem

diabelek71
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-02 11:56:35
komentarz usunięty przez moderatora

wojslowitz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-03-02 11:56:28
WSZĘDZIE PEDAŁY: W TELEWIZJI,W INTERNECIE,W SEJMIE-ALE JAK PATRZE PRZEZ OKNO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK IDĘ PRZEZ MIASTO TO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK JADĘ DO PRACY I W PRACY ORAZ JAK WRACAM Z PRACY TO TEŻ NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO!!! ZA TO WIDZĘ ODRAPANE BUDYNKI MIESZKANIOWE(SLAMSY),UPADŁE ZAKŁADY PRACY,LUDZI KTÓRZY LICZĄ OSTATNI GROSZ! MAM JUŻ DOŚĆ HOMOSIÓW I ICH ŚMIESZNYCH PROBLEMÓW!!!!!!!!!!!!!!!

greatouse
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-02 12:12:13
Paradoksalnie ten komentarz bardziej mnie rozbawił niż zirytował. Cytat: "JAK PATRZE PRZEZ OKNO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK IDĘ PRZEZ MIASTO TO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK JADĘ DO PRACY I W PRACY ORAZ JAK WRACAM Z PRACY TO TEŻ NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO!!!" Oczywiście, że nie widzisz, bo wyglądają tak jak każdy inny człowiek. Może powinni nosić tęczowe opaski na ramieniu, tak dla twojej wygody? Żebyś mógł sobie ich policzyć?

Laventius
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-02 11:49:45
Nie żeby coś ale to zdjęcie jest przeróbką...ale spoko.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-02 11:49:33
Bo pedalstwo teraz jest modne i trzeba koniecznie pokazywać jak bardzo się jest za. Dochodzi już do reklamowania pedalstwa i chwalenie się przez idiotów rodziców, swoimi dziećmi-dewiantami. Normalne dzieci natomiast ma się w d... bo to niemedialne.

Homo_eretcus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-02 18:14:12
lepiej być lesbą niż gwałcić dzieci pedofilu;)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 18:57:59
Zaraz dostaniesz klapsa na goły tyłek i zaraz będziesz cicho ;-)

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-02 19:54:30
to ja też chcę jak tak klapsy rozdajesz na prawo i lewo:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 22:52:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Homo_eretcus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 23:05:47
jak mi już sklepiesz tyłek to bedę mogła wsadzić ci kija w dupe?;)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 23:17:05
Nie jestem homo i preferuję być tą aktywna stroną od wsadzania. I pozwól, że sam wybiorę co i gdzie wsadzić ;D

Tomasz_PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 11:45:05
komentarz usunięty przez moderatora

jerry87
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-02 11:26:34
I o tym wlasnie mowila Pawlowicz, zamiast dawac ulgi i fundusze na inne, prawdziwie wazne cele, kasa pojdzie na takie bzdety. Wysluchajcie calej jej wypowiedzi a nie wybranych kilku zdan przez media!

ghsghs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 11:46:05
komentarz usunięty przez użytkownika

ghsghs
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-02 11:47:21
Masz rację tak, jak miała Pawłowicz -- okazało się, że na tę kampanię gejowską miasto NIE wydało ANI ZŁOTÓWKI. Kolejna ściema PiS-u.

marcin1975rm
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-02 11:26:26
Bo urzędnicy z panią prezydent na czele wiedzą doskonale, że rodzice biednych i głodnych dzieci nie przyjdą protestować pod ich okna tak jak odmieńcy.

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:24)
2013-03-02 11:10:05
Będziemy mniejszością to dopiero zobaczycie co narobiliście ta tolerancja wszystkiego co inne.

mahika
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-03-02 13:16:27
Boisz sie he he he, moze wtedy bys zrozumiał co to znaczy "być mniejszością" czyt. napiętnowanym! Oby!!!

saviola1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-02 13:20:06
@mahika myślisz ze się boimy? nie po prostu tego nie chcemy, z outem miałem pewne spięcia na tle pewnej kobiety ;] (no ale to nie istotne) chłop ma racje i mało tego do jego wypowiedzi dodam ze tylko i wyłącznie "homosie" mogą wypisywać tego typu komentarze jak @mahika i wygadywać takie brednie popierając wszelakie odchyły

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-02 18:50:07
Nie wiem kto wymyślił słowo "homofob' fobie to można mieć na widok pająka np a jak widzę pedała to nie strach mnie ogarnia tylko chęć zaje@bania w łeb, więc homofobem nie jestem. Nie o strach tu chodzi tylko rozsadek.

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-02 18:54:02
Witaj Out ;) (Nie wnoszę nic do dyskusji, tak tylko się przywitać chciałem)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-02 19:01:55
Witam, avek zajeb@łaś chyba specjalnie na tą okoliczność

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-02 19:06:38
Avek mam już jakiś czas ;p Nie spodziewałem się Ciebie tutaj ;p Dawno Cię nie było.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-02 19:10:15
Ten duuuużo lepszy. Bałem się że i Ty robisz karierę najpierw pedalstwem. Czy na prawdę wszyscy muszą wiedzieć jakiej kto jest orientacji? wśród kobiet bardzo modne jest mieć kolege pedała ale czy to was dowartościowuje?

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-02 19:15:11
Jak to moja przyjaciółka less mówi - gej najlepszym przyjacielem kobiety ;p

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-02 19:19:50
Bezpieczny, poruch@ć nie będzie chciał i napastliwy nie będzie. To nie koleżeństwo tylko cwańcyk. Pewnie i część facetów by chciała żeby ich żony zadawały sie tylko z pedałami

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-02 19:22:48
Jakkolwiek ;p

julothemasta
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-03-02 11:08:37
W sumie te biedne dzieci mogły by adoptować pary homosexualne i chyba było by ok... czy się mylę?

wladsenty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-02 12:08:03
Zgadza się, mylisz się.

pushq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 13:10:12
julothemasta, jakby Ci to powiedziec...hmmm...jesteś idiotą.

Samarka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-03 05:27:10
Dla Ciebie to normalne,że dziecko ma być wychowywane przez np.dwóch facetów? Jaki będzie mieć obraz domu rodzinnego,normalnego związku? Dwóch całujących się i śpiących ze sobą panów?Licz się z tym,że to co widzimy jako dzieci kształtuje naszą psychikę na całe życie!

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-03-02 11:05:04
komentarz usunięty przez użytkownika

greenhunter
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-02 11:24:15
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-02 11:26:51
komentarz usunięty przez użytkownika

piot5rek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-02 12:11:20
davidstar = homoś

Samarka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-02 12:13:14
Davidstar jest wiele racji w tym co piszesz.Może jestem mało tolerancyjna,ale jak widzę faceta,który podobno jest hetero a robi z siebie jakieś babopodobne stworzenie to aż coś mi się robi...

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-02 20:26:17
komentarz usunięty przez użytkownika

skrzyp81
    Ocena: -6 (glosow:20)
2013-03-02 10:55:51
wczoraj dziennikarze sprawdzili ta informacje i okazala sie ona PiSowska propaganda. Na ta akcje promowania homo z ratusza nie poszla nawet ZLOTOWKA

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-03-02 11:58:00
A to byli dziennikarze z TVN czy Gazety Wybiórczej?:)

greenhunter
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-03-02 10:52:52
Ogólnie byłem tolerancyjny, ale powoli ten szajs się tak afiszuje że niedługo to ja idąc z żoną i dzieckiem będę szykanowany,bo już mnie wkur....ją srający bezszelestnie pedofil nie ważne jaki kula w łeb, homosie niech siedzą w domu jak się nie podoba obozy pracy, bo wolę jak moje podatki idą na schroniska niż wspieranie homosiów

Kookis
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-02-28 20:58:37
Przez gejów jest dziura ozonowa i krowy nie dają mleka. Zróbmy coś z tym to może i Maciek załapie się na ferie...:(

dryga4ever
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-02-28 11:00:59
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-01 20:06:03
Czyli według twojego nisko-osiągowego mózgu tylko pijaństwo i lenistwo jest winne biedzie? Czyli jeśli każdy człowiek na świecie miałby wyższe wykształcenie i chęci do pracy to nie było by biedy?

ringus136
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-02 11:06:09
dryga4ever ty powinieneś spłodzić dziecko swojemu partnerowi, w końcu ktoś musi zarobić na naszą emeryturę :) Jeśli tego nie zrobisz jesteś zwykłą ciotą, czyli nawet jak się zesrasz dziecka nie zrobisz.

LukasekxDD
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-02 12:13:37
Ty pedale do końca swojego obsranego życia nie będziesz wiedział co to znaczy mieć prawdziwą rodzinę .Twoja sperma nie zapracuje na moją emeryturę . Teraz "księżniczki" minusujcie mnie bo przecież jest was wiele

bubala
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-28 08:52:14
Ci pseudo celebryci są tak zepsuci i znudzeni, że muszą teraz normalnym ludziom wpajać swoje dewiacje i tym samym dalej napędzać swoje zboczone interesy, wpajanie mi tolerancji bez granic to robienie ze mnie idioty - nie ze mną te numery zboki i lowersi muslimów fe fe fe

womack
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-02-28 08:18:39
Niestety wielu Polaków zostało przyzwyczajonych do promocji pederastii i innych odchyłów, i nauczonych że całemu złu jest winny kościół. Na szczęście nie wszyscy.

idler73
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-28 12:29:52
Kościół jest częściowo winny, ponieważ nie potrzebnie rozdmuchuje całą sprawę i nadaje jej status apokalipsy obyczajowej. W efekcie kościół, rząd, czy jak w tym przypadku samorząd są odpowiedzialne za aferę medialną, która jest skwapliwie wykorzystywana przez homo zainteresowanych. Nie mam nic przeciwko związkom partnerskim, nie interesuje mnie kto z kim, gdzie i jak sypia, ale ich związki absolutnie nie powinny być tematem nr 1, ponieważ jest zdecydowanie więcej o wiele pilniejszych spraw. Dlatego powinno się zalegalizować im te związki, a temat zamknąć, raz na zawsze.

mariom460
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-01 20:02:40
Właśnie.Trzeba to zamknąć raz na zawsze, ale zalegalizowanie tu nic nie da, bo homosie będą chcieli coraz więcej i gdy damy im palca to będą chcieli całą rękę.

toudy666
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-02 10:54:58
Też mnie martwi że te sprawa staje się coraz bardziej medialna. Na chwilę obecną homosie są bardziej napastliwi w obronie swego ukrzywdzonego losu niż ich przeciwnicy, a przynajmniej tak to odbieram bo wszędzie ich ostatnio pełno
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Złodziejaszek.
  •  Napaść na oczach policjanta to nie jest dobry pomysł
  •  Kto by pomyślał
  •  Albo kij od szczotki


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400