Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wojciech Cejrowski o pederastach. Krótko i na temat dlatego lubię tego gościa.
saviola1  13-03-10, 18:38 Zgłoś
+ 201 -
Dodano: 2013-03-10, 18:38:15   przez: saviola1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
209
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Na jesienne chłody
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
Ukryj komentarze(334)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xxxdraco
    Ocena: 40 (glosow:66)
2013-03-15 12:22:31
Z jednym się zgodzę - mniejszość nie ma prawa narzucać swojej woli większości. i niech pedały skończą już tą nachalną promocję swojego zboczenia, bo skoro uważają się za normalnych, to niech się nie obnoszą ze swoją innością na każdym kroku. Ja nie organizuję parad żeby pokazać, jaki jestem pies na baby - jestem i nie muszę tego udowadniać wszystkim dookoła. Dopiero bym się zaczął zastanawiać, czy faktycznie kręcą mnie kobitki, jakbym odczuwał potrzebę udowadniania tego. Dlatego może te wszystkie pedały nie są aż tak pewni swojej orientacji, skoro potrzebują ciągle się w tym utwierdzać.

rav_007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-08 11:38:44
Do takaseja Masz racje homoseksualizm to nie choroba to poprostu zwykle zboczenie. Zboczenca nie idzie wyleczyc.

TakaSeJa
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-03-29 03:15:34
Nie od dziś wiadomym jest, że polskie społeczeństwo to banda ignorantów i hipokrytów. 80% Was dostałoby erekcji na widok pary lesbijek, zaś na parze gejów nie zostawicie przysłowiowej "suchej nitki". Homoseksualizm to choroba? Z greki to "homois" - równość, z łaciny sexualis - płciowy, z języka polskiego - trwałe zaangażowanie psychoemocjonalne i pociąg do tej samej płci. W 1973 roku Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne po debacie wykreśliło homoseksualizm z listy zaburzeń psychicznych DSM. To taka mała lekcja tolerancji dla każdego internetowego buca, który woli szczeka

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 03:19:49
komentarz usunięty przez użytkownika

TakaSeJa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-29 03:21:44
*szczekać niż sięgnąć do źródła, jakim jest chociażby Wikipedia czy encyklopedia PWN. Ale czego ja wymagam od intelektualnych analfabetów... Minusy - start :)

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 03:32:12
Nadmienię jeszcze, że liczę się z tym, że zaraz znajdzie się całe grono osób, które będą lepiej wiedzieli niż w/w ATP i starało się mnie i innym wmówić, że homoseksualizm jest jednak chorobą, ale póki tego typu homofobi nie wynajdą antidotum na schizofrenię, migrenę, czy choćby banalną biegunkę, swoje poglądy mogą sobie w du*ę wsadzić, gdyż nie są poparte żadna wiedzą, a wyłącznie trollingiem i wspomnianą wcześniej ignorancją

Gaargod
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-25 10:22:41
Gej =/= pedał. Sam jestem gejem i brak mi tolerancji w stosunku do ciotek. Tymi paradami powodują tylko większy farment. Geje nie chcą adoptować dzieci bo zdają sobie sprawę jaką krzywdę wyrządziliby takiemu dziecku. Obie strony powinny wychamować. Czy homoseksualizm to choroba? Nie wiem. I nie szafowałbym na waszym miejscu argumentami bez poparcia. Peace

pp1piotr
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-03-21 21:51:09
Ten gość to dureń. Był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za szerzenie idei faszystowskich. Do diabła z nim i jego fanami!

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-22 06:51:22
i tylko zapomnieli przy okazji skasować i Ciebie tym wyrokiem.... a przy okazji bardzo inteligenty komentarz aż żal czytać

kiliy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-21 16:49:28
Ja osobiście nie mam nic przeciwko ludziom homo, orjentacja seksualna to sprawa osobista, ale w tym kraju bez aktu małżeństwa twój związek nie jest dla państwa tak ważny jak małżeństwo więc czemu związków ludzi tej samej płci mamy traktować inaczej? A jeśli ten papier jest aż tak ważny to czemu nie dać im możliwości pobrania się?

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-21 19:51:20
papier? tu nie chodzi o papier! teraz tak gadasz głupoty "nie mam nic przeciwko" ble ble ble.... a daj im taka możliwość na każdym kroku pedalstwo... i z kraju który jest dobijany sukcesywnie przez polityków dobija nasz jeszcze geje

fundik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-19 21:26:31
Wojtek na Prezydenta :)

pete78
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-18 21:55:19
PEDAŁ to zboczeniec tak samo jak fetyszysta,pedofil i inne dziadostwo.Jak kogoś podnieca wąchanie lub jedzenie gówna to nie znaczy że ma paradować z klockiem po ulicy w ramach marszu tolerancji

sirpazuzu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-18 12:17:31
"Parada homosiów odrażająco ubranych - to jest zabawa". Ciekawe... To, czy gdybym wyszedł na ulicę z pisiorem na wierzchu i transparentem "Jestem miłośnikiem miłości oralnej i przypalania jąder i się tego nie wstydzę" to by tolerancyjnie powiedziano "to jest zabawa" czy by to raczej było w oczach innych czymś chorym? Tak więc dla mnie parady homosiów są czymś chorym.

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 16:21:56
genialne objaśnienie ;]

czapiewski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-18 08:23:54
Dobrze "GADA" polac Mu! Mam na mysli Wojtka C.

Resin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 22:38:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Resin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 22:36:50
komentarz usunięty przez użytkownika

abaabaaba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-17 20:51:15
Cejrowski jes wielki !!!!!!!!!!!!

pioleo158
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-17 17:32:28
jak to mniejszość nie nie ma prawa narzucać swojej woli większości? a parlament to co ja się pytam?

maciekszef99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-21 17:19:05
Parlament zostal wybrany przez wiekszosc. Teraz niech wiekszosc wybierze jak wg nich ma wygladac model malzenstwa i mamy homosiow z glowy.

Jeannette666
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-03-17 15:43:18
Wypowiedz się za tym, że geje i lezbijki powini mieć takie same prawa jak heteroseksualiści ... hejtujcie za to, że ktoś może mieć inne zdanie ... mówcie, że jesteście tolerancyjni i otwarci na świat ... chociaż ? wystarczy uczyć się historii by wiedzieć, że homoseksualizm nie jest wymysłem XIX wieku.

Jeannette666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 18:56:09
hahaha coś mało tych minusów xd

sheba
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-17 20:35:36
jak ktoś chce byc homo to proszę bardzo! Ale niech się z tym nie obnosi i nie narzuca tego innym, bo ja też nie obnoszę się, że jestem hetero. Mówisz, ze hejtujemy ich, bo mają inne zdanie. Przepraszam bardzo, ale oni robią to samo. Oni tez rzucają się o to, że my (hetero) mamy inne zdanie. Jestem tolerancyjna, ale nie będę składać hołdów komuś za to, ze ma inną orientację, a odnoszę wrażenie, że niektórzy tego oczekują. Może dla odmiany niech spróbują żyć normalnie. Myślę, że w tedy reszta społeczeństwa będzie bardziej skłonna do akceptacji homoseksualizmu.

Jeannette666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-18 20:30:28
zauważ że oni nie zarzucają Ci homeseksualności, nie namawiają Cie do seksu z nimi, oni chą uzyskać prawa jako ludzie. Gdyby nie manifestacje feministek ( nie mówie o skrajnościach bo wszedzie występują w każdej grupie) to nie miałabyś praw wyborczych czy dostępu do edukacji i pracy jaką w tej chwili możesz mieć, przełamały wiele stereotypów. Po za Tym kto Ci każe składać chołdy ? nie rozumiem tego ... kto Cie do tego namawia? media? Chcą żyć normalnie ale przez niektórych homofobów ujawniających się chociażby na tym portalu, nie mogą bo są tępieni...

Jeannette666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-18 20:43:16
komentarz usunięty przez moderatora

Jeannette666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-18 20:58:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Jeannette666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-18 21:18:02
po za tym jeżeli przykładowy gej nie obnosi się ze swoją orientacją, ma przyjaciół/znajomych którzy o tym wiedzą i im to nie przeszkadza jak również ma znajomych homofobów, to jeżeli ta druga grupa dowie się o jego seksualności to siłą rzeczy przykładowy gej traci 2/3 znajomych, zostaje pośmiewiskiem w tolerancyjnym społeczeństwie, traci reputacje itp, itd... uwaga podkreślam nie obnosząc się z tym. Dlatego mówie o nietolerancyjnym społeczeństwie, które się uważa za nowoczesne i bez uprzedzeń. sheba osobiście mam styczność z homo chociażby mam bardzo dobrego przyjaciela geja i koleżanki lesbij

Jeannette666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-18 21:19:12
sheba osobiście mam styczność z homo chociażby mam bardzo dobrego przyjaciela geja i koleżanki lesbijki... żadna z tych osób nigdy nie kazała mi składać "chołdów " bo mają inną orjentacje seksualną .

pete78
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-18 21:57:22
nie muszę wiedzieć co i z kim robisz w łóżku

Jeannette666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-19 20:54:37
Jest mi naprawde żal osób które każdą znajomośc wrzucają do jednego worka pete78, nie powiedziałam w moich kometarzach nic na temat mojej seksualnośći i co z kim robie w łóżku, bo kogo to obchodzi xd ?, ale nie bede tobie tego tłumaczyć skoro nie potrafisz "czytać ze zrozumieniem".

maciekszef99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 17:25:42
Jeannette666 a wjaki sposob sa tepieni? Niech siedza i robia co im sie podoba to nikt nie bedzie o nich mowil jak nikt nie mowi o hetero. Po co sie obnosza z tym? Jakich praw im brak powiedz mi? Malzenstwa? Wiesz co oznacza mał-ŻEŃSTWO? Adopcja? Skoro nie moga sobie zrobic dziecka to znaczy ze nie powinni go miec - taka byla intencja natury. I nie pisz o parach hetero ktore nie moga, bo to nie jest intencja natury, a defekt (choroba). Takim ludziom adopcja nalezy sie jak najbardziej, lecz nie dewiantom.

sheba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 00:14:43
Więc czym jest parada równości jak nie narzucaniem homoseksualności? "Zabawą"? A czy oni nie mieli walczyć o swoje prawa? Gdzie tu logika? Tak samo homofobia, czyż to w pewien sposób nie jest skrajność? Ja homoseksualistów toleruję, ale nie rozumiem ich sposobów w dążeniu do akceptacji, więc według Ciebie jestem homofobem? Niestety żyjemy, że tak powiem, w zapyziałym państwie, gdzie każda nowość jest uważana za zło wcielone i dziwactwo. Ale błagam Cię, jeżeli gej kręcący tyłkiem z przypiętym różowym kutasem na paradzie równości nie jest dziwny, to jestem święta. Nawet jeżeli byłby

sheba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 00:19:18
Nawet gdyby to był hetero to uważałabym kogoś takiego za idiotę. Jak po czymś takim ludzie mają uważać ich za normalnych? Co chcą tym osiągnąć? Zwracają na siebie uwagę, ale odbiór jest raczej negatywny. Nie mówię tu oczywiście o wszystkich, ale to widzi społeczeństwo i ja.

dave11kr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 14:03:13
komentarz usunięty przez użytkownika

bronia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-17 12:47:55
Racje ma chłop, jesteśmy cywilizowanym społeczeństwem, które jak potwierdzają badania nie życzy sobie jakichkolwiek wynaturzeń. Dzięki takim ludziom, jak Korwin-Mikke, Cejrowski tech ochłap pedalstwa i świństw nie wyszedł jeszcze na zewnątrz i nie zdemoralizował dzieciaków. Tak jestem Homofobem!

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-20 17:04:41
To nie koncert życzeń, to życie. Muszę tylko dodac, że muszę ci pozazdrościć autorytetów zapomniales dodać Wałęsy.

mirga
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-03-17 07:57:59
Dziwi mnie że człowiek, który zwiedził taki kawał świata, poznał różne kultury i różne zachowania mniej i bardziej cywilizowanych grup społecznych-od miast po wioski w dżunglach jest tak zamknięty na innych ludzi

dave11kr
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-17 02:38:06
Najwiekszą wiochę na tej witrynie internetowej stanowi 80 procent uzytkowników i ich chamskie, pełne agresji komentarze- nie macie podstaw by kategoryzowac wioche bo sami nią jestescie...

pablo3007
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-17 09:28:37
A ty widzę jesteś następnym pedałem,takim jak ten melepeta w studio!

dave11kr
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-17 15:22:24
Wlasnie o takich jak ty tutaj mowa- uderz w stol a nozyce sie odezwa...

ulith
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-03-17 02:14:59
Zostaje tylko pogratulować poziomu intelektualnego, zarówno p. Cejrowskiemu jak i 95proc. komentujacych. Co ciekawe wiekszosc z was to katolicy i z calym tym hejtem bedziecie zapie****ać do kosciola modlic sie do jakiegos tam mieszkajacego na churce boga, co wedlug was nie jest powaznym wypaczeniem . Oczywiscie msze odprawi najprawdopodobnie ksiadz gej, co wam absolutnie nie przeszkadza. I tak, o ile homoseksualizm w naturze wystepuje od zawsze, o tyle wszystkich bogow wymyslili sobie ludzie, ale to przeciez jest calkowicie normalne. To nie gejow czy lesbijki tylko was powinno sie leczyc.

Scobanny
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-18 01:48:48
Po pierwsze nie obrażaj nikogo za poglądy religijnie, gdyż to świadczy o twojej kulturze, której jak widzę nie posiadasz. HOMOSEKSUALIZM TO JEST CHOROBA, a jeśli nie to przynajmniej zboczenie. Proszę zauważyć, że jeśli było by to normalne to homoseksualiści już dawno żyli by normalnie, i mieli swoje dzieci. A czemu tak nie jest??? Bo to jest nie zgodne z naturą. Przecież dwóch facetów czy kobiet nie mogą sobie zrobić dzieci. Dlatego to jest uważane za co chore lub złe i powinno się leczyć.

Zycie1979
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-03-17 01:42:22
10.24 uśmiech pani redaktor bezcenny :) Wojtek daje radę i jestem za nim...

rusofil5
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-03-16 20:37:08
komentarz usunięty przez moderatora

viciu080
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-16 19:28:41
Badania potwierdzają że zdecydowana większość homofobów to kryptogeje zatem kochani nie bójcie się, to nic złego.

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-16 20:35:20
komentarz usunięty przez użytkownika

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-16 21:32:26
ha! mówiąc takim językiem uznajesz się za mądrego? lepszego? myślisz ze mówiąc niezrozumiałym językiem dla większości (tak jak politycy) zyskasz przychylność dla gejów? homosiów? NIE MA TAKIEJ OPCJI! na cale szczęście (i dzięki Bogu) Polacy jeszcze maja mózg jako taki

Jeannette666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-18 20:47:20
niezrozumiałym językiem dla wiekszości? teraz wiem na jakim poziomie jest część wypowiadajacych sie na tym portalu... jeżeli wypowiadasz się na temat homoseksualizmu powinneś wiedziec co oznaczaja te słowa.

PostAmerykanka
    Ocena: -4 (glosow:26)
2013-03-16 18:13:28
Hahaha! Cejrowwski zginął w tej rozmowie. Nie potrafił podać ani jednego logicznego argumentu. Jest największym prostakiem w Polsce. A riposta w jego stronę dot. butów (w temacie chodzenia gejów bez majtek) cudowna!!!!!! Homoseksualiści poprzez paradę nie promują homoseksualizmu tylko walczą o prawa.

saviola1
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-03-16 20:33:07
ktoś tu chyba jest gejem, oj ale palcem nie będziemy pokazywać! Panie @PostAmerykanka mimo iż w profilu widnieje "kobieta" niech do was "homosiów" dotrze ze WAS W POLSCE NIE CHCEMY! A sam Cejrowski zrobił temu siwemu homosiowi niezła masakrę tylko do WAS to nie dociera, mam nadzieje ze JKM dojdzie do władzy i was wszystkich WYŚLE DO KOPALNI, tam się pedałujcie i gińcie do woli

Adrian2712
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-03-17 00:59:02
Droga PostAmerykanko, każde słowo wypowiedziane przez WC jest poparte mocnymi argumentami,których Ty najwyraźniej po prostu nie rozumiesz.Jestem,bylem i będę przeciwko jakiemukolwiek promowaniu zboczeń!

pablo3007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-17 09:31:08
Głupia jesteś i tyle!

damianszkolak
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-17 16:08:22
komentarz usunięty przez użytkownika

gnida0000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-18 10:10:41
Jakie prawa.Gdy na polu pojawia się chwast, to wyrywa się chwast, a nie niszczy całe pole.Nieprawdaż?

damianszkolak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 18:50:47
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-03-16 17:07:35
Wiocha to ten kraj. Nie ważne jakim jesteś człowiekiem. Ważne żebyś wyglądał przeciętnie, w przeciwnym razie będziesz wyszydzany

jadam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-16 14:46:11
komentarz usunięty przez moderatora

jacko-wacko
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-16 13:27:57
KTO TO JEST TEN ktoś BO NOWY JESTEM ... WOJTEK +

zgiera76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-16 13:08:31
komentarz usunięty przez moderatora

zgiera76
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-16 13:15:03
Trochę prawdy i moderatorowi rurka zmiękła.

alidali
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-16 12:13:40
Homoseksualizm jak papierosy - każdy wie, że są i nie reklamuje się ich w telewizji.

monika29
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-16 12:08:43
Dla mnie to tylko je...ny pisior!

Vangog
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-16 08:00:22
komentarz usunięty przez użytkownika

wies05
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-16 12:40:00
bo jest to choroba, i powinni tych ludzi leczyc a nie dawac jakiekolwiek prawa

Kacpruh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-16 16:03:33
Może najpierw sobie przeczytaj definicję stanu chorobowego, potem pisz o sprawach o których nie masz pojęcia.

pablo3007
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-17 09:35:35
Naucz się wpierw poprawnie składać zdania,a potem pisz!Pedałów razem z tobą wysłać na Grenlandię i tam walcie się do woli,ale z naszego kraju nikt niech nie robi zoo!

damianszkolak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-17 16:11:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Jeannette666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 20:35:51
damianszkolak jesteś idiotą jeżeli sądzisz, że obozy powinny istnieć, nawet nie wiesz o czym mówisz ... a jeżeli już to jako pierwszy powinieneś tam trafić bo takiej głupoty nie da się wyplenić słowami.

ptaku110
    Ocena: 15 (glosow:25)
2013-03-16 06:50:32
Panie Cejrowski dla mnie jest Pan Idolem!!! Pedały są fajne... w rowerze

menzoberranzan
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-03-16 02:50:29
uwielbiam goscia, jeden jedyny, ktory mowi prawde i boja sie mu zamknac gebe...

PostAmerykanka
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-03-16 18:15:21
Przecież on z siebie zrobił pośmiewisko, przychodzi do studia bez butów a oburza się gołymi mężczyznami, riposta dot. jego braku obuwia była wyśmienita. Cejrowski ten wieśniak ani jednego logicznego i popartego faktami argumentu nie potrafił z siebie wykrztusić.

Scobanny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-18 02:04:26
@PostAmerykanka Nie rozumiem takich osób jak ty. Osobiście również oburzyłbym się gdybym musiał oglądać paradę gejów(na której geje zamiast pokazać się z dobrej strony chodzą jak przysłowiowe "lafiryndy"), lub "pedałów miziających" się publicznie. Jest to nie estetyczne, przecież homoseksualizm nie jest zgodny z naturą !!! Cejrowski ma swoje poglądy i nie wszyscy muszą się z nimi zgadzać. Ale to ty broniąc w ten sposób homoseksualistów, chamsko komentując i niepotrzebnie używając wulgaryzmów sama się pogrążasz.

ninazd
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-03-16 00:46:36
krótko i na temat??? 8 minut gadania i retrospekcji pana WC! nie dobrnę do końca!

ninazd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-16 00:44:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Adrian2712
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-03-16 00:15:12
Az mnie trzęsie kiedy słyszę jak pedziuchy pier**lą,ze homoseksualizm to nie jest zboczenie!!

cielak12345
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-03-16 00:54:47
Nie wiem czy oglądałeś sam początek, ogólnie film jest dla osób myślących jak i sama rozmowa, nie bez powodu jest na samym starcie odwołanie do przyrody... ale jak się nie umie oglądać ze zrozumieniem to potem wychodzi...

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-17 00:48:29
To chyba Ty nie obejrzałeś uważnie tego materiału bo gdyby było inaczej to wiedziałbyś do jakich slow tego siwego homosia się odniosłem w swojej wypowiedzi.

pablo3007
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-17 09:39:38
Racja kolego!!!Jak będą te pedały chodzić po ulicach za rękę,to pała do ręki i po ryjach!

klozet000
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-03-15 23:46:21
Snajper na dachu i im sie odechce

tapicer
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-03-15 23:42:28
@Butryk ty to jesteś pedałem,tak? Wolisz ciągnąć czy być rąbany w kakao?

stach121
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-03-15 23:27:33
Jak by pedzie weszły na salony to by cały naród wymarł

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-15 23:30:52
jakże trafna puenta tej dyskusji :]

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-16 12:48:37
I bez nich juz dawno wymiera.

puszekp
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-03-15 22:56:44
Siwy pederasta dostał by strzała to by się zwinął i rozpłakał jak baba

Estemon
    Ocena: 11 (glosow:23)
2013-03-15 22:48:25
Nie interesuje mnie czego pedały żądają. Tymi paradami i wymuszaniem tolerancji wkurwiają społeczeństwo. Wszystko wyegzekwuje ulica. Mamy gdzieś wasze prawa, w dupie mam co twierdzi koalicja rządząca i czy będziecie mieli te swoje związki partnerskie. Teraz za samo to, że jest się gejem/lesbą można pokazywać mordę w telewizji. Jeśli będziecie się za bardzo panoszyć to będziecie mieli gorzej niż przed tą całą aferą, krótka piłka.

awesomebeauty
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-03-16 12:57:30
Weź człowieku laske I idz na ta parade I sie baw tancz I ciesz sie zyciem, a nie tkwisz w 18wiecznym cietrzewiu

Estemon
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-16 14:34:35
Nie będę tańczył z pedałami, kpisz sobie? Co z tego że jest 21 wiek? Jak mnie wkurwia te wasze tłumaczenie. Że czasy są inne itp. Na paradę mogę iść jedynie z kamieniami. Wielkie szczęście, że Polska nie jest krajem tolerującym wszystko, i tak już zostanie. Nie wywalczycie niczego bo na ulicy się przekonacie, że w Polsce nie ma dla was miejsca.

PostAmerykanka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-16 18:18:38
Właśnie przez takich jak ty połowa ludzi na świecie nie wie co to i gdzie leży Polska.

pablo3007
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-17 09:45:06
Widzę,że wszystkim przeszkadzają pedały!Bardzo dobrze bo mi też!Dobrze ujęte!"wszystko wyegzekwuje ulica",hehe bardzo dobrze!

Estemon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-17 18:05:53
PostAmerykanko: Uważasz, że jeśli będziemy wszystko tolerować to będą wiedzieć co to Polska? To się nazywa po prostu włażeniem w dupę.. Miller, Tusk czy inny Marcinkiewicz taką właśnie politykę obierali - wylizać dupsko każdemu i nic nie dostać bo może nas polubią. Mam gdzieś waszą super poprawność polityczną. Niedługo 'gej' nie będzie można powiedzieć bo będą paragrafy. Odnoszę wrażenie, że większość nie wie co to znaczy tolerancja. Odsyłam do wikipedii: od łac. czasownika tolerare – „wytrzymywać”, „znosić”, „przecierpieć”

Estemon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 18:09:13
Więc tolerancja to nie przyznanie wszystkich praw jakie mają małżeństwa tylko oznacza to, że ewentualnie zniosę ich ISTNIENIE. Natomiast jeśli zaczynają pakować ryje do telewizji i płaczą jak im źle to po prostu ludzie zaczynają się wkurwiać.

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 03:42:11
A mnie się zygać chce na przesadne manifestowanie "swojej miłości" na ulicach zarówno wśród par homo (tak, mieszkam w dużym mieście i takie pary są w nim częstym widokiem), jak i heteroseksualnych. Jeśli mielibyście odruch wymiotny na widok dwóch panów prawie kopulujących na przystanku tramwajowym, to weźcie pod uwagę to, że widok "prawie kopulującej "pary mieszanej", też może być "niesmaczny"

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 03:48:09
Jestem przeciwna adopcji dzieci przez parę homoseksualną, ale do cholery, póki wszystko co ta para robi dotyczy wyłącznie tej pary i nikogo przy tym nie krzywdzi, to co Was to obchodzi, czy ktoś kocha sąsiada Zenka, czy sąsiadkę Krystynę, jeśli Zenkowi czy Krystynie to "kochanie" się podoba i nie ma nic przeciwko temu

schirin123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-15 22:25:14
strzelać to

PIOTR20701
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-15 22:20:15
Wrzucić pedałow do jednego kotła i nakarmić murzynów.Sodoma I Gomora

north0000
    Ocena: 19 (glosow:23)
2013-03-15 21:40:50
Przestanmy wreszcie traktowac zwykle, chamskie walenie w dupe jako jakies dzidzictwo swiatowej kultury czy dobro spoleczne.

WD-40
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-15 21:38:39
od razu widać że to pedał

fino
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-03-15 21:38:09
Mniejszość rządzi. Proszę o prawa dla mnie i moich kolegów juhasów i naszych partnerek owieczek. Lubimy je d...ć, więc prosimy o szanować nasze upodobania, a od jutra prezentować je w szkołach jako formę kontaktów seksualnych

Kirk666
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-03-15 20:36:17
typowe, jak się skończą argumenty to zawsze można nazwać faszystą...

szalonyOrangutan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-15 20:31:45
skoro uwazasz ze on dobrze mowi a na wioche go wrzucile/las

djphantasma
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-03-15 19:42:13
Homo RAUS!!!

figgin
    Ocena: -11 (glosow:47)
2013-03-15 19:41:42
Faktem jest, Cejrowski i jego wypowiedzi nadają się na wiochę :D

TakaSeJa
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-16 08:48:45
oj tak. Brakuje mu tolerancji i empatii, a w jego wypowiedziach czasem słoma z butów wychodzi. Dziwię się, że osoba o tak radykalnych poglądach, jeździ po świecie, goniąc obcą (niekiedy bardzo prymitywną dla nas) kulturę i potrafi się w niej odnaleźć, a nawet pisać o niej książki. Trąci mnie to hipokryzją; toleruje wierzenia i "zasady" obcych krajów (plemion),a Polaków, mających inne niż on poglądy paliłby na stosie.

profesionalista1
    Ocena: 9 (glosow:21)
2013-03-15 19:35:30
Wszystkich homoseksualistów wpierdzielić na barke a potem zatopić gdzieś na środku bałtyku i tyle !!!

cielak12345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-16 00:59:01
Ja chcę mieć gdzie się kąpać w lato, chyba Cię po*ebało.

PiotRas640
    Ocena: 5 (glosow:29)
2013-03-15 19:30:04
Nie zycze sobie ogladac ani sluchac wiecej o pedalach ! Hitler wiedzial co trzeba z nimi zrobic niestety nie wytepil wszystkich pozdrowienia dla normalnych

sex4all
    Ocena: -8 (glosow:28)
2013-03-15 18:29:28
lubię Cejrowskiego za "boso przez świat" jednak tutaj ma słabe argumenty, Komunizm?, jazda po pijaku? dziwi mnie fakt, że większości "biseksualizm" kojarzy się z pedałami, pedofilami innymi skrzywieniami!

chwila333
    Ocena: 17 (glosow:29)
2013-03-15 18:28:17
Człowiek musi przedłużać swój gatunek, w tym celu właśnie łączy się w pary. Facet z facetem i kobieta z kobietą nie spełniają tej funkcji jako para więc... JEST TO wynaturzenie.

Butryk
    Ocena: -10 (glosow:32)
2013-03-15 19:08:44
Wcale NIE MUSI. Jedynie MOŻE jeśli chce. Świat to nie jest więzienie, aby ludzie współżyli ze sobą tylko po to aby dzieci narobić.

allejaja
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-03-15 19:24:05
No masz racje posuwając swojego chłopaka dzieci nie narobicie

tub00sh
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-03-15 19:50:05
Alejajka, to kwadratowe na zdjęciu to ty? Bo sie z dedem zastanawiamy czy to twoje foto, czy avatar masz z minecrafta.

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-03-15 20:58:11
Zastanawiajcie się dalej lamusy

dedede66
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-03-15 21:04:53
Tuboosh, cos sie naszej gwiazdy muzyki cyganskiej czepil. Nie sluchaj go allejajus!

tub00sh
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-15 21:17:55
Po prostu chcialbym autograf od czlowieka-prostokąta.

allejaja
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-03-15 23:13:53
Dede taki cwaniak jesteś to pokaż jak ty wyglądasz, czemu nie wstawisz siebie w avatar, to samo Kubuś boicie się czegoś czy wstydzicie?? Jesteście zwykłymi lamusami, którzy wyżej srają niż dupe mają. Dziękuję. Dobranoc.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-15 23:38:05
Czy ja sie smieje z tego jak wygladasz? Nie robie takich rzeczy bo sam doskonaly nie jestem i to w zadnej kwestii. To, ze jestes koks przeciez doskonale wiedzielismy juz duzo wczesniej. Wole wpakowac te zolta morde w avatar niz przycinac zdjecie jakiegos kulturysty, zeby wszyscy mysleli, ze to moje Josh :)

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 23:39:22
a sam autor @allejaja powyższego komentarza jak widać jest zwykłym pospolitym "dresiarzem" i z wyglądu i z intelektu sądząc po komentarzu

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-15 23:45:43
My przynajmniej nie mamy cycków.

imik
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-03-15 17:45:31
niech sie prują ile chcą ale niech nie pokazują sie moim dzieciom bo ubije!

mkowal777
    Ocena: 11 (glosow:19)
2013-03-15 17:43:56
zakłamany hipokryta -"zielony" Szwed, Cejrowski rządzi, a kto myśli inaczej to h...j mu w d..e.

cie.obchodzi
    Ocena: -19 (glosow:27)
2013-03-15 17:40:18
Skoro uważacie, ze to choroba, to podajcie mi proszę kod ICD-10 :) NIE MA TAKIEJ CHOROBY JAK HOMOSEKSUALIZM! A to , ze twierdzicie, ze to est choroba, no to macie urojenia :) To się leczy i homofobię tez :) Wgl pedał, to jest część od roweru. W Holandii byscie trafili do getta buraki za takie cos :D

miszcz123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-03-15 18:31:47
Jak tak ci sie to podoba to jec do holandii tulipanie

ringus136
    Ocena: 12 (glosow:20)
2013-03-15 19:15:27
kiedyś homoseksualizm był definiowany jako choroba, ale przez naciski i propagandę dewiantów skreślono homoseksualizm z list chorób. Ja nie mam nic do gejów, ale tylko tych co się nie obnażają ze swoją orientacją, nie chodzą do tv i opowiadają jak im źle i nie namawiają do tolerancji. Publicznie Zakaz Pedałowania! Bądź pedałem, ale zachowaj to dla siebie.

fino
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-15 21:40:57
Po wejściu do eurokołchozu nagle znikła choroba zakaźna pod tytułem wszawica. Mimo decyzji urzędasów, właśnie wszawica panuje w krakowskich przedszkolach. ICD też na to nie ma, wg więc nie istnieje jako choroba zakaźna?

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-15 22:41:46
Była, a zlikwidowała. Ale mogę ci podać jedną z chorób genetycznych, która powoduje zwiększenie częstotliwości występowania homoseksualizmu u kobiet. To przerost nadnerczy - kod ICD-10.

czarnobialykot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 22:43:50
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 22:50:00
kiedyś homoseksualizm był stwierdzony jako choroba jedynie dlatego, że nie wiedziano aż tyle o podłożu i czynnikach tego "problemu". Pozwólcie oceniać czy to choroba czy nie lekarzom, którzy na pewno znają sedno tej kwestii lepiej od kogokolwiek innego. Na bazie argumentów lekarze z różnych dziedzin wykluczyli homoseksualizm z listy chorób, więc jak coś wam nie pasuje, to napiszcie do Światowej Organizacji Zdrowia.

tapicer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-15 23:19:58
A byłeś kiedyś w Holandii pedale jeden?? Co myślisz,że Holendrzy tolerują pedalstwo?Naśmiewają sie z nich i ich piętnują,a same pedały się ukrywają ze swoim zboczeniem. W prawie to może i jest tolerancja,ale wśród społeczeństwa już nie!!! Wiem o czym piszę, bo znam i Holendrów i Holandię.

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-16 16:03:08
Tapicer Skad to możesz wiedzieć? Sam pewnie sie ukrywasz . Skrytki są najgorsze bo sami pluja w swoje gniazdo

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-15 17:38:07
Czemu nie ma takich zaciętych debat na temat rządów Tuska? Przez jego rządy (gdzie w tym okresie Polska dostała największy zastrzyk gotówki) zwiększyło się bezrobocie, migracja Polaków za chlebem, zwiększyły się ceny w sklepach... Zarabiamy grosze a utrzymanie ksoztuje nas ponad zarobki. Gdzie rozmowy na ten temat, gdzie konsekwencje takich rządów? Oglądacie bzdety, zebrali dwóch ludzi którzy mają po swojej stronie konkretne argumenty (fakt i tak wygra ten co będzie przeciwny homo), a skoro oboje mają się czym bronić to taka polityka zaśmieca wam łeb od prawdziwego problemu! Serio pier*olcie t

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 17:39:48
... są ważniejsze sprawy niż zabawy w osąd, po prostu wystarczy się wziąć w garść.

grzesiek164661
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-03-15 17:23:51
Skoro homoseksualizm istnieje od zawsze tak więc nie ma co z nim walczyć to nie choroba tym się nie da zarazić albo wyleczyć . Nie rozumiem ludzi którym to aż tak strasznie przeszkadza ja jakoś nie znam żadnego homoseksualisty ale nawet jak bym znał nie przeszkadzało by mi to przecież nie zacznie uprawiać seksu na moich oczach ludzie heteroseksualni też mają różne dziwne upodobania w sypialni i jakoś też mi to nie przeszkadza czy ktoś lubi seks analny czy nie czy ktoś lubi bsdm (nie wiem czy poprawna kolejność liter w skrócie) tak więc związkom partnerskim tak możliwości adopcji nie!!

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 17:32:28
BDSM, stary! :D (ups..?)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-15 17:53:19
Nie czepiaj sie go. Nie kazdy jest takim ekspertem w tych tematach jak my.

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-15 19:25:25
grzesiek164661 czyli według Ciebie rak to też nie choroba?

allejaja
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-15 20:55:39
Chyba ekspertem w penetrowaniu odbytów.

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-15 20:57:08
Fajne cycki, alejaja. Jaki nosisz rozmiar stanika?

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 21:40:15
My ich nie penetrujemy misiaku. My je eksplorujemy :P

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-15 21:45:41
Tuboosh explorer i Dede conqueror ruszają do akcji!!

kamyk261
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-15 16:44:47
Jak to mówią ( że do pedałów nic nie mam byleby się trzymał z daleka od mojej dupy )a ja osobiście nie chce żeby mój syn czy córka oglądała obściskujących się fagasów i też nie chciałbym być na miejscu dziecka który ma dwóch tatusiów, ktoś tu myli pojęcia

Butryk
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-03-15 17:15:48
Wolałbyś być na miejscu dziecka, który ma opiekunkę w domu dziecka rozumiem, które nie zazna miłości rodzicielskiej (opiekunka nie da miłości matczynej, czy ojcowej - bo zajmuje się zbyt dużą ilością dzieciaków).

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-15 18:08:05
Ale patologia może się zdarzyć w związku heteroseksualnym jak i homoseksualnym, nie ma co porównywać. Chodzi o to że w związku homoseksualnym dziecko i bez patologii (picia, braku miłości, maltretowania)będzie czuło się inne i będzie z góry skazane na szykany ze strony otoczenia. Też nie chciałabym być na miejscu takiego dziecka i nie jestem za adopcją dzieci przez pary homo.

Butryk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-15 19:10:25
Tylkow przypadku homoseksualistów aby zaadoptowali dziecko muszą przejść szereg testów. Więc patologia w ich przypadku jest znacznie mniej możliwa. Bo jeśli "testerzy" zobaczą, że mają ku temu skłonności to po prostu nie dostaną dziecka.

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 20:18:09
No nie wiem czy do końca jest tak jak piszesz. Ostatnio w tv był, para gejów a Ameryce umówiło się z przyszłą matką, podpisali papiery, zapłacili, odczekali ustawowe 6 tyg na możliwą zmianę decyzji matki, po czym dostali dziecko. Tacy nie adoptują dzieci z domu dziecka bo pewnie by nie dostali. No i pomijając czy w domu będzie patologia czy nie, to dziecko i tak będzie piętnowane przez otoczenie.

czarnobialykot
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-15 22:46:13
Ja już to pisałem i nie chce mi się przytaczać tych badań, ale w co najmniej 20% par homoseksualnych istnieje przemoc fizyczna. Co ciekawe większość przypadków to pary lesbijskie.

omen100
    Ocena: 4 (glosow:24)
2013-03-15 16:39:39
Lubie jego programy i poczucie humoru,ale z tym sie nie zgadzam. Homoseksualizm nie jest zadnym zboczeniem czy choroba. To orientacja i zadne ksiazki czy inne pierdoly nie sprawia,ze ktos nagle poczuje sie gejem czy lesbijka.

Krzysiek_28
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-03-15 16:49:50
To jest choroba ! A dokładnie upośledzenie seksualne !

omen100
    Ocena: 1 (glosow:23)
2013-03-15 16:51:45
Lepsze seksualne niz umyslowe..

awesomebeauty
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-15 17:06:19
Dokladnie...po drugie gość ma takie uprzedzenia jakby go conajmniej stu przele.ialo I ma do nich zal.

Krzysiek_28
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-15 17:07:14
Hehehe.. no właśnie to jest też umysłowe ^^ Bo za orientację seksualną odpowiada mózg :P

Butryk
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-03-15 17:17:51
Ja nie widzę choroby w miłości dwóch dorosłych osób względem siebie, taka sama miłość jak u hetero.

arigold7
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-15 23:56:38
ale ty jestes glupia, mam nadzieje ze jestes bezplodna

cavefalcon
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-03-15 16:36:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Krzysiek_28
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-03-15 16:26:16
Czasem ten typ pierd@li głupoty ;/ Ale w większości ma rację :)

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 16:15:10
komentarz usunięty przez użytkownika

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 16:47:58
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-15 16:00:19
Musiały sie związki partnerskie pojawić zeby bylo widać jak na dłoni kto jest wykształcony a kto nie

Zeusek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-03-15 15:55:55
Troche mnie smieszy wyrazenie "spór o homoseksualizm" przeciez to zawsze bylo jest i zawsze bedzie czy to sie komus podoba czy tez nie. To ze o tym nie mowilo sie kiedys nie oznacza ze tego nie bylo, zasada ze jesli sie nie rozmawia o problemie to go nie ma niestety nie dziala... Niech kazdy ma prawo do szczescia bez narzucania swoich racji i udowadniania czegokolwiek

jacekstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-15 15:10:12
cóż - najczęściej przeciwne są cioty skrytki, niepogodzone ze soba, a posuwające się poza granicami kraju Panie ...:)

synttiens
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-15 14:56:15
Kocham wiochę. Do tego czasu chodziłem na kabarety, oglądałem je w internecie, śmiałem się z przyjaciółmi, ale doszedłem do wniosku, że to mi niepotrzebne. Wystarczy mi czytać wasze komentarze oraz wypowiedzi Cejrowskiego. Nie macie za grosz wiedzy medycznej, co więcej nie znacie nawet definicji stanu chorobowego, a wypowiadacie się jakbyście byli równie mądrzy co lekarz czy mój profesor na uczelni. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

mysiull
    Ocena: 0 (glosow:28)
2013-03-15 14:19:21
Pedały próbują udowodnić ze są normalni. A geyoza to nic innego jak spaczenie psychiczne i dewiacja niektórych osobników. Bo nikt mi nie powie ze wkładanie penisa w odbyt jest normalne - czy do tego on służy ? czy do oddawania stolca - będą z tego nowe pokolenia ? nie - geye to chorzy psychicznie ludzie których powinno się leczyć - osłabiają populacje przez brak możliwości rozmnażania na szczęście natura jest po stronie ludzi zdrowych psychicznie i nie daje powielać odmieńcom ich zboczenia...

tub00sh
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-03-15 14:34:39
Twój penis służy do oddawania stolca?

awesomebeauty
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-03-15 14:59:11
Juz nie jeden był co mu inni ludzie populacje oslabiali I jak kończyli? Wieszali sie razem że swoją nienawiścią. Tylko pełno niewinnych dobrych ludzi przez nich ginelo. Więc nie głos swoich chorych przekonań publicznie bo siejesz tylko nienawiść do drugiego czlowieka.

Butryk
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-15 17:10:56
Życie człowieka nie jest po to by się bez przerwy rozmnażać. Niech każdy robi co chce. Ile związków heteroseksualnych nie ma dzieci i co też ich nazwiesz chorymi, a może jałowymi? Poza tym heteroseksualni również uprawiają seks analny, więc hipokryzja nadal rządzi się w Polsce. Jeśli jesteś hetero nie rozumiem zatem po co interesujesz i myślisz o seksie dwóch facetów? To jest właśnie chore.

arigold7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 23:55:11
butryk nie spinaj sie tak bo ci te pedalskie zwieracze puszcza

dave11kr
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-17 15:20:35
Skoro sie spina to mu nie puszcza- gdzie tu logika...?

Butryk
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-03-15 13:56:58
Nie lubię tego gościa jeśli chodzi o charakter. Swój program ma super, ale to co wyczynia w życiu prywatnym. Fanatyzm religijny - przeraża mnie to. Tutaj widać, że stosuje mowę nienawiści. Nie oczekuję,że każdy powinien tolerować czy akceptować. Ale każdy powinien mieć za krzty kultury osobistej.

Renia_400
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-03-15 13:56:41
Homoseksualiści byli, są i będą. Im bardziej się z nimi walczy tym bardziej oni domagają się tolerancji i większych praw typu małżeństwo czy adoptowanie dzieci. Przy okazji się ośmieszjąc np. paradami. Na szczęście heteroseksualni są większością. Myślę że lepsze byłoby ignorowanie ich dziwnych wymagań i promowanie normalnego modelu rodziny niż ciągła walka z nimi. Tylko ich to zachęca do dalszych działań.

Ferdynand_1980
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-03-15 13:50:02
Brakuje w Polsce przymusowego wojska, tam już odpowiednio zajęliby się pedałami, Szkoła życia i tyle, dla każdego lamusa!

faloxx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-03-15 13:45:06
Cyt: "większość głosuje za prawami mniejszości" - większej bzdury dawno nie słyszałem.

idler73
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-03-15 13:43:17
Nawet już śmiać mi się nie chce, jak czytam komentarze "obrońców moralności", ale już wiem, dla czego na zachodzie traktują Polaków, jak zaściankowych wieśniaków. Rozkręcanie afery wokół homoseksualnej mniejszości, przybrało rozmiar paranoi i świadczy chyba tylko o ukrytych potrzebach co niektórych komentujących. Związki powinno się zalegalizować i sprawę zakończyć, a takie pajace jak kato-prawicowy wyznawca prezesa Cejrowski, za tą i inne wypowiedzi (np. ta o Dalajlamie) powinni stanąć przed sądem. Później znaleźć się w celi z pedałami właśnie, żeby realizować swoje fantazje.

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-03-15 14:49:52
Już Ci się marzy pobyt w klatce z pedałami??

Kacpruh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 22:54:23
mariom460 Twój poziom intelektualny mnie zawstydza! :P

booker1
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-03-15 13:42:35
a może masz tak samo małego jak ten gej Cejrowski, dlatego się nim tak jarasz...!

zabijasty_return
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-15 13:41:15
Popieram Cejrowskiego

JednaPani
    Ocena: 5 (glosow:21)
2013-03-15 13:40:58
Zacofane ciemniaki 100 lat za mudżinami. Nic dziwnego,że cały świat wyśmiewa Polskę..ogarnijcie się ludzie. I jeszcze do tego krajem rządzą homofoby. " Gdyby gdziekolwiek na Zachodzie jakikolwiek polityk wypowiadał się o drugiej osobie w sposób tak prymitywny i chamski, jego kariera byłaby skończona! U nas to przechodzi, homofob pozostaje na stanowisku ministra i media jakoś to akceptują."

lucas-b
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-15 16:47:38
Jeżeli "nowoczesność" polega na braniu w d... to ja wole być zacofanym ciemniakiem...

dave11kr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-17 19:45:33
A co ciebie to obchodzi co kto robi w lozku? Jestes czyims materacem czy co? Poza tym, tak na marginesie- pary hetero tez uprawiaja seks analny tylko ta kwesta jest przez wszystkich, obludnicy, pomijana milczeniem.

taksido
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-03-15 13:40:32
Zaraza gejów stwarza realne zagrożenie dla społeczeństwa! Dajcie im palec a wezmą całą rękę. Ja sobie na to nie pozwolę i zawszę będę ich poniżał i dyskryminował tak samo jak nienawidzę pierdolo***ych Islamistów -ciapatych brudasów. Albo niech sobie zrobią własny, wielki kraj powiedzmy o nazwie Analandia i niech się tam wszyscy wyprowadzą i rżną w dupska a nie tu gorszyć społeczeństwo!

irokez1996
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-15 18:24:18
Skoro masz problem z "rżnięciem w dupe" to wytłumacz mi dlaczego pary heteroseksualne a konkretnie mężczyzna posuwa kobietę w dupe ?

nie_mam_reki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-15 13:33:25
Należy rozróżnic tolerancję a propagandę i popularyzację tego typu zwiazków, zawsze tacy byli i będą ale powinni wziąc pod uwagę, że mogą zrobic niemałą krzywde komuś kto jest normalnej orientacji przerabiając go na ich modłę.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-15 13:59:06
Przerabiając ? Musisz być chyba strasznie niepewna swojej orientacji skoro boisz się przerobienia. Nie da się człowiekowi zmienić orientacji przez propagandę. Jesteś hetero, homo albo bi. I nic tego nie zmieni. Jeśli boisz się przerobienia to znaczy ze jesteś bi.

awesomebeauty
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-15 15:13:24
Michalng. To co napisałeś to powinno sie wbszkole uczyć z tabliczka mnorzenia, bo niewiedza jest straszna. Ludzie czytajcie książki uczcie sie nie bądźcie tępym bydlem bez emocji tak jak ta redaktorzyna

tub00sh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-03-15 15:33:46
Racja, czytajcie książki ludzie, to pomaga. Dzięki temu może będziecie umieli napisać poprawnie takie proste słówka, jak "mnożenie":). Kocham ludzi, którzy udzielają rad i sami się do nich nie stosuję.

Medyk85
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-03-15 13:11:46
To że jest homoseksualizm to trudno, nikt im tego nie zabroni. Ale dlaczego jestem zmuszany do tolerancji tych ludzi, nie zycze sobie zeby ktos w szkole uczył moje dzieci ze to jest normalne. Chca penetrowac swoje odbyty niech to robia u siebie w domu i niech zachowaja to dla siebie. Żydzi cos chca od Polaków pedzie cos chca od ludzi normalnych z kazdej strony jakis atak

Medyk85
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-03-15 13:06:29
Byłem kiedyś w publicznej toalecie w metro centrum w Warszawie i w kabinie były całe dzwi pomazane ogłoszeniami pedałów. Były ogłoszenia typu: Zrobie loda z połykiem mundurowemu, cwel dla dwóch, uległy da d... do kazdego ogłoszenia był numer tel. Czy normalny człowiek robi w toalecie ściane ogloszen z obrzydliwymi anonsami. Opowiadał mi kiedyś znajomy dzielnicowy ze te cioty głuszą sie po klatkach schodowych w godzinach gdy ludzie są w pracy. Lesby to tez niezły chwast są strasznie męskie i paskudne i do tego wredne (jedna kiedyś rzucała sie do mnie do bicia w pewnym stołecznym lokalu)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-15 13:11:59
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-03-15 13:23:11
I gotują po nocach tajemnicze wywary. To zapewne sok z gumijagod.

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:25)
2013-03-15 13:01:27
Filmik był ciekawy dopóki mogłem sobie pooglądać pingwinki, potem gdy na ekran wszedł ryj cejrowskiego - nudy i bełkot "to nie jest zboczenie - jest! - nie jest! - jest! - nieprawda! - tak! - ty faszysto! - ty pedale!". Weźcie idźcie w ch** z takim programem :D dwaj idioci i brzydki lachon prowadzący.

Galaxia
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-15 13:12:05
No zgadzam się,słaba ta 'dyskusyja' jak dzieci w piaskownicy. Nic tylko im dać po lizaku w kształcie peniska na zgodę;P

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 14:02:09
Prosze mi tu pana Wojtka nie obrazac.

mariom460
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-03-15 14:53:06
Człowiek który zwiedził cały świat, pisze bardzo ciekawe książki, nagrywa super programy... A tu i tak każdy pospolity lewak myśl, że jest od niego mądrzejszy.

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-15 15:06:07
No zgadza sie zwiedził pol świata I ch.j z tego zrozumiał.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-03-15 15:36:43
Człowiek, który zwiedził cały świat powinien zrozumieć - jak nikt inny - że ludzie się różnią i wszyscy poza zbrodniarzami zasługują na jednakowy szacunek, jako że reprezentujemy ten sam gatunek stworzeń.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 15:47:59
Tuboosh, ale ten czlowiek mimo swojego cietego jezyka nikogo nie obraza. Nie akceptuje promocji homoseksualizmu, ale to nie jest tak, ze nie okazuje ludziom szacunku.

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-15 16:10:27
Ależ tak, sam sie do tego przyznał u Szymka Hołowni w programie:P. Kto, jak kto, ale cejrowski wzbudza we mnie nic więcej, ino rzyg podchodzący pod nos aż.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-15 16:18:28
Az sobie przy^pomne bo chyba wiem o ktory program Ci chodzi. Ale, ze ogladasz religie tv?

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-15 16:45:23
Na jutubie oglądałem, bro. Przy czym akurat Szymka H. lubię, pomimo niektórych różnic poglądowych koleś jest na tyle sympatyczny, że złego słowa o nim nie powiem. Taki ze mnie ortodoksyjny "lewak" jak sam widzisz.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 17:41:29
Dobra, w ktorym momencie to stwierdzil bo chyba na darmo sobie tej powtorki nie zrobilem?

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 22:41:08
Dede, szanuję Cejrowskiego za jego dokonania, za to, że ma twarde poglądy i potrafi ich w miarę sensownie bronić (jakaś pokrętna logika tam zawsze jest, ale nie zgodzę się, że nikogo nigdy nie obraził. Oglądałeś jego program z "kobitą wyzwoloną" Agnieszką Frykowską vel Frytką (czy coś w ten deseń)? To, że nie robi tego wprost nie znaczy, że tego nie robi. :*

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-15 23:02:40
Powiedzial po prostu prawde o tej kobiecie i przy okazji zrobil to bez zadnych wycieczek personalnych.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 23:07:56
Dobrze wiesz, że to kwestia sporna. Powtarzam, to nie musi być dosłowne. W tym wypadku "prawda" jest jak "opinia", a z opinią z kolei jak s doopą, każdy ma swoją. Co nie zmienia faktu, że bardzo mi się tamta rozmowa podobała, a Cejrowski jest dla mnie autorytetem.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 21:34:57
dede dlaczego mnie w ogóle nie dziwi, że bronisz tego katolickiego poj@ba, swój do swego...

gosia019
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-03-15 12:55:38
Nie rozumialam, nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy tak bardzo nienawidza osob homo. Ich dupa, ich sprawa! Nie rżną sie na waszych oczach, wiec o co chodzi? Sam EINSTEIN był gejem, a mimo to jest ceniony przez wszystkich ludzi. Gdyby ktoś z waszej rodziny był homo, to tez byscie sie go wyrzekli? Nie rozumiem w ogóle w czym tkwi problem. Kur*wa sorry, ale moze jestem zbyt tępa zeby pojąć myślenie niektórych tu zgromadzonych i aż brak mi słów..

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-15 13:20:10
Może problem nie w tym z kim i co oni robią, ale w tym, że właśnie z tego ostatnio bez przerwy robi się problem społeczny o ogromnym znaczeniu dla każdego obywatela. Jakby nie było innych pilniejszych spraw. Zwykły człowiek nie chce zaglądać komuś do wyrka, a ma wrażenie że mu się ten widok siłą narzuca i nie pozwala mieć własnego zdania.

lucas-b
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-15 17:06:03
"Sam EINSTEIN był gejem" - i to się właśnie nazywa propaganda...

astaii
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-15 12:40:53
Sory ale po 3-ciej minucie już mi się nie chciało oglądać

DXPac
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-03-15 12:35:49
Autorze pieprznij się w głowę. Co mnie obchodzą inni nie masz swojego życia. Śmieszą mnie ludzie co przeżywają temat homoseksualności itd. Co mnie obchodzi kto robi co w swoim łóżku i z kim sypia. NIECH SOBIE KAŻDY ROBI w swojej sypialni co mu się podoba. NADGORLIWOŚĆ jest gorsza niż faszyzm. TO ŻAŁOSNE WCHODZIĆ Z BUCIORAMI W CZYJEŚ ŻYCIE OSOBISTE. A PAN CEJROWSKI niech zajmie się podróżami bo to mu dobrze wychodzi ale jak otwiera buzie na inne tematy to już ŻENADA NA CAŁEGO. JAK KTOŚ MA OCHOTE NIECH SYPIA NAWET Z WIELORYBEM. Ch*j wie zresztą co takiego wyrabia Cejrowski z takimi indian

Rumpel123456
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-03-15 13:00:02
Tu nie chodzi o to, kto z kim sypia, i gdzie. Tu chodzi o to, żeby twoja sypialnia była Twoim biznesem, bez wynoszenia tego do szkół, na ulice etc. Bo o tym jest mowa.

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-15 12:34:50
Warto dodać, że gejów którzy twierdzą że urodzili się kobietami jest jeszcze mniej. Reszta świadomie wybrała inność zapewne w wieku dojrzewania. To co najmniej niesprawiedliwe, bo grupka "świadomych odmieńców" tak jak piszesz chce decydować o poglądach całego narodu.

Molotov
    Ocena: -6 (glosow:28)
2013-03-15 12:29:50
cejrowski z takimi poglądami nadaje się idealnie na "wiochę"

ostry5523
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-15 13:26:36
Dobrze mówi! Ja nie mam ochoty oglądać gejusów chodzących za rękę obmacujących się czy całujących!!! To jest wbrew naturze. Wysłać ich na bezludną wyspę wszystkich i niech się tam rozmnażają i zapewniają ciągłość gatunku jeżeli dadzą rade. Wielkim dziwem jest dla mnie to że dają takiej parze homosiów zaadoptować sobie dziecko... Niech sobie zrobią własne albo niech ich nie mają. Niektórzy mogą mówić, że zwykłe pary też nie powinny mieć możliwości adoptowania dzidzi, ale one nie mogą bo mają problem z wadliwym organizmem człowieka a nie przez zboczenie. Chociaż wg mnie jest to choroba psychiczn

michalng
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-15 13:40:07
To ze Ty nie chcesz kogoś oglądać to powód żeby wysłać go na bezludną wyspę ? Ty wysłał bys pedałów, kto inny księży, jeszcze inny stare baby , a inny policjantów i n ikt by nie został ;-) Jak nie chcesz ich oglądać to sam sobie wyjedz na bezludną wyspę. ;-) Wtedy nie będziesz musiał oglądać nikogo.

Molotov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 19:57:45
@ostry5523 Już jeden mędrzec chciał wysłać Żydów na Madagaskar.Zobacz jak bardzo jesteś głupi.Widzisz tylko dwie skrajności i zero logicznego myślenia o człowieku jako osobie a nie zwierzęciu.Idąc twoim tokiem myślenia z twoją inteligencją też nie powinieneś się rozmnażać.

krzysiek1805
    Ocena: 6 (glosow:32)
2013-03-15 12:28:21
homoseksualiści stanowią ok. 1% społeczeństwa a chcą decydować o poglądach całego narodu!! coś tu jest chore ! homoseksualizm to zboczenie które się już z powodzeniem leczy i o tym powinno się mówić a nie o dawaniu im jakichś praw !

michalng
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 13:28:07
To i tak homosiów jest więcej niż np rudych ;-) Moze powinniśmy rudych przymusowo farbować a nie dawać im prawa. I jeszcze teraz rudy rządzi. Skandal.

Galaxia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 13:33:36
Leczy nie leczy, a skąd weźmiesz fundusze na 'leczenie' homoseksualistów którzy w sumie, szkody sobie ani nikomu nie robią, o ile jak cywilizowani ludzie nie wywlekają swojego pożycia na ulice? Podobno na leczenie chorób zagrażających życiu nie ma kasy.

Butryk
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 13:55:34
1%? Ty chyba żyjesz faktami ze średniowiecza.

xxxdraco
    Ocena: 40 (glosow:66)
2013-03-15 12:22:31
Z jednym się zgodzę - mniejszość nie ma prawa narzucać swojej woli większości. i niech pedały skończą już tą nachalną promocję swojego zboczenia, bo skoro uważają się za normalnych, to niech się nie obnoszą ze swoją innością na każdym kroku. Ja nie organizuję parad żeby pokazać, jaki jestem pies na baby - jestem i nie muszę tego udowadniać wszystkim dookoła. Dopiero bym się zaczął zastanawiać, czy faktycznie kręcą mnie kobitki, jakbym odczuwał potrzebę udowadniania tego. Dlatego może te wszystkie pedały nie są aż tak pewni swojej orientacji, skoro potrzebują ciągle się w tym utwierdzać.

ncaso
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-15 12:31:32
Wreszcie jakiś głos rozsądku a nie jazgot półgłówków...

michalng
    Ocena: -18 (glosow:24)
2013-03-15 13:31:44
Nie musisz tego udowadniać i dlatego postanowiłeś się tym pochwalić w internecie ;-) W myśl twojej teorii twój post dowodzi ze nie jesteś pewny swojej orientacji skoro tak się z nią tu obnosisz ;-)

ZeuS112
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-03-15 14:32:44
@xxxdraco i z tym się zgodzę, dlatego nie rozumiem jak zwolennicy Radia Maryja i Trwam próbują narzucać swoje racje innym ludziom, bo im się należy TV. Ja uważam, że mi się mercedes należy a nikt mi go nie daje. Paranoja panuje w tym kraju, postawa roszczeniowa i nic więcej.

mgmorg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-15 15:43:54
Popiera w 100%

Butryk
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-03-15 17:14:20
Tylko ta mniejszość, chce należeć do jednego worka prawnego, obowiązkowego i zasadniczego co większość. Mniejszość nie mówi jak ma żyć większość więc nic im nie narzuca. Mniejszość chce równości. A to chyba nie jest nic złego, skoro tej równości chcą dorosłe osoby, które się kochają?

Przemoc666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-15 22:42:00
Butryk, nie byłoby w tym nic złego gdyby po pierwsze nie udowadniali na siłę nie wiadomo czego, po drugie nie cierpiałaby większość, po trzecie byłoby to naturalne (a nie że pedały rządają wychowania dzieci, moim zdaniem jak chcą to niech np. 2 samce się zapłodnią i wtedy się zgadzam żeby to to wychowywali).

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-16 11:14:36
Co to jest "udowadnianie na sile nie wiadomo czego" ? To na czym polegało by to "cierpienie większości" w przypadku np związków partnerskich ? I jaki łaskawy jesteś. Nie chcesz odbierać gejom ich dzieci ;-) A co do adopcji to mogą adoptować pary hetero. Mogą adoptować tez single (nie jest to częste ale mogą, nikt nie sprawdza ich orientacji) To troszkę głupie ze osoba homo singiel(ka) dziecko adoptować może a para nie.

mateusz1980
    Ocena: 11 (glosow:31)
2013-03-15 12:19:26
Cejrowski dobrze mówi, już nie długo heteroseksualni będą zepchnięci na dalszy plan, pedalstwo się szerzy i domaga się pełnej akceptacji. Nigdy!!! Choroba która drąży cale społeczeństwa.

bombel2006
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-03-15 12:17:08
ja akceputje pedalow tylko i wylacznie w rowerze >.

hall21
    Ocena: -10 (glosow:26)
2013-03-15 12:10:40
Ale ciemnogrod....... Gdzie wam do europy, dzieci. Typowo polskie zachowanie kto, z kim i dlaczego. Materace ociemniale

Mskowal16
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-03-15 12:08:52
Zalosny dziad i tyle!!!

hall21
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-15 12:12:37
Do tego ograniczony hipokryta, co tak szczekal ze malzenstwo jest na cale zycie. Ciekawe tylko ktore w jego przypadku, bo pierwsze juz nie.

Fleuri
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-03-15 12:05:30
a pies znajomego łomocze starego kocura... widać to też jest "normalne" i zaraz wprowadzą międzygatunkowe związki partnerskie xD I zaraz będzie kampania w mediach jak to faceci łomoczący psy są wrażliwsi, wierniejsi, wychowują inteligentniejsze i tolerancyjne dzieci... I oczywiście pojawi się taki 'ideał' w każdym serialu. Nie mam nic do homo, ale są strasznie nachalni ze swoją propagandą. I czemu tak mała grupa dominuje wszystkie debaty...

hiszpan2000
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-03-15 12:02:53
Homosie chca organizowac jakies parady rownosci by rozpowszechniac homoseksualizm..i NIESTETY w wiekszosci przypadkow udaje im sie to..!a ja sie pytam gdzie jest panstwo...?czy naprawde nie ma na co wydawac na szych pieniedzy?ile jest chocby glodnych dzieci w polsce..ile dzieciaczkow chcialoby pojechac gdzies na ferie..ale nie..!! bo trzeba rozpowszechniac PEDALSTWO...!!! tfu...

meraja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 12:53:30
Jeeeej:) Wytłumacz mi jak mozna rozpowszechniać seksualizm?:)

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-03-15 11:52:17
Jeśli homoseksualizm nie jest zboczeniem i jest normalny to niech pe*ał jeden z drugim zrobia sobie dziecko wtedy przyznam im racje.

ncaso
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-15 12:17:59
To oznacza że niepłodna kobieta jest nienormalna?

Butryk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 17:21:18
Tak, niech wszyscy się pieprzą i robią dzieci. Kit z tym, że na świecie jest wyż demograficzny niebezpieczny dla świata a ludzi coraz więcej przybywa.

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-15 19:09:36
Tak, ale w Polsce jest niż który bądź co bądź bardzo nam zagraża

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-15 19:17:14
Nienormalne jest wsadzanie narządów płciowych w końcowy otwór układu pokarmowego i obijanie się przy tym 4 jąder a kobiety maja do tego inny otwór.

simsonful
    Ocena: 0 (glosow:22)
2013-03-15 11:49:27
UWAGA zboki minusują komentarze!

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-03-15 11:46:51
Tylko tepak może oceniać drugiego czlowieka nawet go nie znając. Dlatego z mojej perspektywy zwierzęta zasługują na wiekszy szacunek niz niektórzy ludzie bo one nie oceniają

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-15 11:36:26
Za czasów rządów prawicy zdaje się Wałęsy temat aborcji...oraz ksiądz Cebula w tle non stop,za czasów Platfonsów mydlimy oczy ludziom "pedałami" Zajmijmy się tym co ważne a nie problemem kto z kim śpi..Jasne jest że jak facet facetowi wpycha to gdzie nie potrzeba i jak facet z facetem publicznie obściskują się i całują namiętnie to co ja mam powiedzieć swemu dziecku? Że to normalne? Że ci panowie są normalnymi,zdrowymi psychicznie obywatelami tego kraju?Pozwólmy w takim razie na pokazywanie filmów pornograficznych wszystkim jak leci...bo to większość z nas robi w zaciszu domu i to

ringus136
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-15 11:30:55
Chłopak dziewczyna normalna rodzina ;)

Franusss
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-03-15 11:30:42
NIE MAM NIC PRZECIWKO PEDAŁOM NA PRAWDĘ ! ! ! - TYLKO ŻEBY NIE MUSIAŁ O NICH SŁUCHAĆ I ICH WIDYWAĆ ! ! !

hall21
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-15 12:14:11
to moze ty tez siedz w domu, bo o tobie tez moze nikt nie chce slyszec ani cie widziec.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-03-15 11:24:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 12:01:43
Davidek był chyba niejednokrotnie wykorzystany przez "pedryli" bo ma straszną traumę na samą myśl o nich...

davidstar
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-03-15 12:13:48
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-03-15 12:19:59
Chłopie, co oni ci zrobili :/ Za to chyba stracą u mnie tą resztkę szacunku.

davidstar
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-03-15 12:23:25
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-15 12:25:45
haha widzę, straszna trauma...

awesomebeauty
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-15 11:24:36
Dlatego tak gada, bo sam jest największym pedziem w Polsce do tego z brudnymi szkitami.

Adam346
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-03-15 11:23:09
Czubaszek ma rację, jakbym miała takiego syna jak Cejrowski to zapadłabym się ze wstydu pod ziemię...

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-03-15 11:46:24
Bo przedstawia konkretne dane a tamten tylko zaprzecza "nie prawda, nie prawda!"? Cejrowski to spoko gość i zawsze będę go szanował za jego wypowiedzi, bo jego poglądy pokrywają się z moimi.

Gargamel888
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-03-15 11:15:15
Pedalstwo to choroba i trzeba z nią walczyć jak z wirusem świńskiej grypy...

Obserwatorekk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-03-15 11:14:09
ten w siwy to pedałek odrazu widać D:

ziarko1
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-03-15 10:57:37
Bravo panie Cejrowski!!! dla wszystkich taki przykład. Moge tolerowac palacych papierosy chociaz wiem ze im to szkodzi, nie moge im nic narzucic, zakazac gdyz sa uzaleznieni. nie moge równiew zakazac sprzedazy papierosow w calym kraju chociaz wiem ze palenie jest zle pod kazdym wzgledem.Bede ich tolerował , lecz NIE PROMOWAŁ bo wiem ze palenie szkodzi pod kazdym wzdledem.

hetera
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-03-15 11:53:06
Bravo to taka gazeta dla piszczących dziewczynek.

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-15 12:33:40
Nie czytałaś nigdy? Tak mi się nasunęło że Bravo jest gazeta dla piszczących dziewczynek a Cosmopolitan dla jęczących:P Piękny avek strach się bać:P

BoaKrztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 12:41:42
Cosmo to drink. Mogłybyśmy nakręcić swoją wersję Sexu w wielkim mieście, ale brakuje 1 do picia;)

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 12:45:18
Jestem za, Manolo Blahnik to powód by żyć:P

BoaKrztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 12:55:11
Miała 2 miłości, buty i faceci;)

Galaxia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 13:02:02
Też muszę o takim napisie pomyśleć, jedno trzeba przyznać wiedziała co dobre;)

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-15 10:49:07
Homoseksualiści przecież mają swoje prawa jak każdy obywatel, nikt ich na stosie nie chce spalić. Ktoś napisał że mogą iść do notariusza i dziedziczyć po sobie itp., to jest w "świetle prawa" i mają takie prawo-nie trzeba specjalnej ustawy która odbija się echem wszędzie.

Gruber
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-03-15 10:45:08
Widać że Cejrowski nie ma zielonego pojęcia o świecie

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-15 11:54:19
On ma w przeciwieństwie do Ciebie i Twojego plemienia

silentcore
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-03-15 10:44:27
w tej rozmowie akurat pan Dariusz był górą i podawał racjonalniejsze przykłady. z całym szacunkiem dla Cejrowskiego (którego swoją drogą lubię) ale zachował się jak niewychowany gówniarz ciągle przerywając.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-15 11:49:20
Ja widziałem, że Dariusz cały czas nie pozwalał mu dojść do słowa. Gdyby mógł najchętniej poprowadziłby monolog przez cały program. Cejrowski próbował chociaż go słuchać i odpowiadać na jego argumenty.

grruby80
    Ocena: 7 (glosow:23)
2013-03-15 10:37:58
Tu jest mowa o promowaniu homoseksualizmu, a nie o zakazywaniu go. Jestem tolerancyjny, mam znajomych gejów, ale nie życzę se żeby dzieci w szkołach uczyły się ze to jest normalne. Może jeszcze zaczniemy promować pedofilie, zoofilie i nekrofilie.

EbenezerX
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-03-15 10:40:45
Czy ty właśnie porównałeś orientację seksualną do krzywdzenia innych? A tak poza tym to się trochę zgadzam. Homoseksualiści już i tak przesadzaja z tymi paradami i innymi. Za bardzo się reklamują i wyzwalają złość u innych.

mmmll
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-15 10:58:06
komentarz usunięty przez użytkownika

kamer95
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-03-15 11:22:10
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-15 11:52:26
Ten drugi właśnie odrzuca potwierdzone badania, że żaden z krajów europejskich nie chce homoseksualistów.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-15 12:21:26
SuperGl, a ty sprawdziłeś wyniki badań na które Cejrowski się powoływał? Ja znalazłam wyniki eurobarometru z 2006. Nie można nimi poprzeć stwierdzenia "We wszystkich krajach, w których się bada, wskazuje na to, że społeczeństwo sobie nie życzy propagandy homoseksualistów, małżeństw..."

EbenezerX
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-03-15 10:37:57
Czy ludzie nie mogą przejść dwóch kroków bez wchodzenia z buciorami w życie innych i zaglądania do ich łużek? W gruncie rzeczy geje to bardzo dobrzy i uczynni ludzie gdy sie ich zechce poznać. Czy żyjemy w czasach, w których bycie dobrym człowiekiem ma dużo mniejsze znaczenie niz przynależność do "właściwej" grupy? To jest wiocha!

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-15 11:28:42
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-03-15 10:30:55
Pederasta- mężczyzna utrzymujący homoseksualne kontakty z dojrzewającymi chłopcami. Gej/pedał- homoseksualista. Uwielbiam gdy ludzie używają słów których znaczenia tak naprawdę nie znają. Uwielbiam gdy zaciera się granice między różnymi słowami, zlewa się je w jedno, by nadać czemuś bardziej negatywny sens niż ma w rzeczywistości.

Galaxia
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-15 13:41:22
'Bynajmniej masz rację':D No, ale poważnie nie wiedziałam tego, ale przynajmniej nie używałam słowa pederasta, nie podoba mi się po prostu.

cosaco
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-15 10:26:00
Nie zamierzam zostawic w tym kraju nawet zlotowki z mojego podatku. Niech mohery zapier****** na utrzymanie tego zasciankowego spoleczenstwa. Gracias.

artarus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-15 10:25:29
komentarz usunięty przez użytkownika

bubala
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-15 10:17:05
tutaj widać jak pedalstwo się mnoży, tylko napisz na zboczony temat coś negatywnego to parówy atakują, pedał to nie osobnik ludzki to wynaturzenie, produkt szatana(jestem ateistą w 100%)

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 10:10:45
hihi Cejrowski jest fajny i lubie jego program. ale tak czy inaczej często jest w Ameryce Południowej gdzie w dwóch największych Chrześcijańskich państwach zalegalizowano związki homoseksualne a nawet adopcje dzieci :)

mysiull
    Ocena: -1 (glosow:27)
2013-03-15 10:09:58
Homoseksualizm to odchylenie od normy nie pozwalające rozmnażać się danemu gatunkowi, zarazem prowadząc do jego wyginięcia. Jest to zatem choroba mózgu porównywalna do schizofreniami paranoidalno-maniakalnej w trakcie której taka osoba myśli że jej odchylenie jest czymś normalnym a tak nie jest. Np wkładania członka do odbytu drugiego osobnika nie spowoduje ze z ich inicjacji seksualnej narodzi się nowy człowiek, a wręcz nieprzystosowany to tego otwór odbytniczy nabawi się hemoroidów - zatem nawet natura jest przeciw...

ncaso
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-03-15 10:31:54
Rozumiem że ty wkładasz swojego członka wyłącznie w celach reprodukcyjnych i za każdym razem rodzi się nowy człowiek :D Zakłamanie, kołtuństwo, i pospolita głupota polactwa sięga zenitu...

Renia_400
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-03-15 10:59:44
Nie wypowiadaj się na temat schizofrenii jeśli nie masz o niej zielonego pojęcia. Porównywanie choroby nad którą się nie panuje, ma się omamy i słyszy głosy do chęci wsadzenia wacka w inną dziurkę niż damska jest trochę bez sensu.

kamer95
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-15 11:27:20
komentarz usunięty przez użytkownika

kamer95
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-15 18:24:02
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-03-15 10:07:20
KU..WA moja wstawka ,która wskoczyła do archiwum !!! bajeczka o homopingwinkach Jak najbardziej popieram Cejrowskiego !!!!

Thonny
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-15 10:06:04
Do gejów nic nie mam. Ale pedały wzbudzają we mnie obrzydzenie i agresję!

siergiej666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-15 10:02:47
Koleś lubi obciągac i temu ich tak broni skur*ysyn!

rogal493
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-03-15 09:54:31
Jestem ateistą i homo nie naruszają mojej religii ależ gdzie tu zdrowy rozsądek. Do niedawna choroba psychiczna, każdy który jest za jest pedałem. Niech siedzą w swoich domach i robią co chcą bez afiszowania się i na chama żądać akceptacji. Jak dwóch facetów i dwie babki mogą stworzyć rodzine, to jest chore ich adoptowane dzieci bedą jeszcze bardziej chore i totalnie nie odnajdą się w życiu tzn. społeczeństwo nie da im życ. Chcecie być małżeństwem to do holandii i nie wracać!!!!! Stanowcze NIE!!!!

kocyk8000bmw
    Ocena: 3 (glosow:27)
2013-03-15 09:46:53
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-15 11:31:21
komentarz usunięty przez użytkownika

rzyletka
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-03-15 09:44:55
Wystarczy poczytać, pederastia to kiedyś było okreslenie dwóch panów majacych się ku sobie. Ja nic do nich nie mam, ale swoje preferencje powinni w swoich 4-rech ścianach trzymać.

awesomebeauty
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-15 11:37:56
Bo co? Bo ty tak mówisz jeszcze nie tak dawno samotne matki były szykanowane za to że są samotne czy to bylo normalne przestańcie sie rządzić czyimś życiem.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-15 12:02:04
@awesomebeauty A może ja też nie chcę oglądać ich na ulicy jak trzymają się za jaja? Jakoś inni ludzie wiedzą co wolno w społeczeństwie, a geje chcą wypromować swoją zupełnie inną kulturę i wychowanie, które niemal w całości jest według mnie dopuszczalne tylko w ich własnych domach.

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-15 12:35:59
Wpisz sobie "homoseksualista" np. w wikipedię, tam jest wszystko opisane. Nie jestem im przeciwna, bo byli, są i będą, ale tak jak ja nie chodzę po mieście i się nie obnoszę ze swoją heteroseksualnością, bo szanuję ludzi i tego samego wymagam od nich. Dziękuję.

Butryk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 13:58:35
@rzyletka ja od Ciebie też wymagam, żebyś nie chodziła po mieście. Szanuję Cię, ale nie do takiego stopnia. Sorki. Musiałem użyć Twojego toku myślenia.

Estemon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 22:46:27
komentarz usunięty przez użytkownika

bubala
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-03-15 09:36:27
delor pedalstwo to nie polityka, spójrz w lustro i powiedz sobie w oczy popieram to, też mam takie poglądy, nie zasłaniaj się tolerancją, jak ktoś zechce ci nasrać na ten zryty kindybał (bo to będzie jego szczęście) też będziesz tolerancyjny ? ty pewnie też jesteś sterowalnym produktem nowych czasów i jeszcze tego nie powiedziałeś głośno, ale jesteś pedałem !!!przyznaj się, ogłoś to w śród znajomych i w rodzinie !!!

kask5510
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-15 09:35:15
odpowiedni człowiek na odpowiedni oortalu

Skorpidaro
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-03-15 09:33:05
W dalszej kolejności zanim się obejrzymy pedały walczyć będą o delegalizację związków heteroseksualnych.

Skorpidaro
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-15 09:30:40
W dalszej kolejności zanim się obejrzymy pedały walczyć będą o delegalizację związków heteroseksualnych.

bubala
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-03-15 09:29:37
freedom ty pewnie też masz luzy na wejściu w anusa? a we łbie trociny, polecam na następny obiad rodzinny przyprowadzić partnera tej samej płci i przedstawić w tej formie rodzicom, no ale jak porzucili swój na rzecz zboczenia(dewiacji)i ty przyjąłeś ich poglądy to nawet nie współczuję, bo dewiantów jak i pedofilii nie da się wyleczyć

piter3339
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-03-15 09:28:37
Cejrowski Górą :) won z gejami :0

ncaso
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-15 09:28:06
Tyle dobrego że tym razem Cejroś nikogo nie "zmiażdżył" albo "zmasakrował" Nie mam nic do gejów - żaden nie wyrządził mi żadnej krzywdy. Nie lubię na nich patrzeć bo ich bliskość wywołuje u mnie obrzydzenie. DLATEGO STARAM SIĘ NA NICH NIE PATRZEĆ... Cejroś jak każdy bezdzietny kawaler przedkłada swoją kołtuńską moralność ponad prawo.

zgr3d666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-15 09:50:55
Był żonaty z Beatą Pawlikowską, potem sąd biskupi unieważnił małżeństwo i teraz podobno jest żonaty z menadżerką. O dzieciach wiki nie wspomina.

delor789
    Ocena: 6 (glosow:26)
2013-03-15 09:26:34
Każdy ma prawo do szczęścia ale widzę,że prawicowcy lubią ograniczać prawa obywatelskie każdemu kto jest odrobinę odmienny od większości. Cejrowski powinien być usuwany z mediów za jego mowę nienawiści...Zresztą jak Kaczyński,Hoffman czy ostatnio Krzysztof Bosak. W jakim my zacofanym kraju żyjemy...

zgr3d666
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-15 09:52:29
A moje prawa nie są ograniczone gdy idę ulicą i widzę paradę całujących się facetów ? Niech se będą gejami w domu, nie na ulicy.

ziome-k
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 11:12:29
Mistrzami mowy nienawiści są niesiołowski i palikot a jakoś o nich nie wspomniałeś. Ty zapewne obrażasz katolików, a inni pedałów i koło się zamyka. Chcesz być pedałem to bądź ale musisz wychodzić na ulicy i to pokazywać. Jakoś krzywdy fizycznej nikt wam nie robi.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-15 11:34:48
komentarz usunięty przez użytkownika

maran_hand
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-03-15 09:26:06
wyjeb** wszystkich pedałów ! ups.. sorry, chciałem powiedzieć wyrzucić :)

galka666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-15 09:23:50
k**rwa, ile jeszcze ten żenujący temat będzie wałkowany? na parwde nie ma w tym kraju poważniejszych "problemów"?

SuperGL
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-15 12:08:48
A ty chciałbyś, żeby twój syn po paru takich lekcjach w gimnazjum przyszedł zadowolony do domu i powiedział: Tato, Adrian chce się ze mną ożenić? Bo ja nie. Dlatego ten temat nie jest dla mnie żenujący i wszyscy powinniśmy tego typu sytuacji zapobiegać.

jasiek409
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-03-15 09:21:19
Cejrowski na prezydenta!!!

ronin000
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-15 09:20:11
Dobrze mówi bo gejom już że w dupach poprzewracało z tymi ich prawami. A ustawa nie jest potrzebna bo wystarczy pójść do notariusza i taka para gejów będzie mogła dziedziczyć i dowiadywać się o stan zdrowia itp.

bubala
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-03-15 09:18:41
jest moda na pedalstwo, ilu tych pedałów jest, że mają taką siłę przebicia, to już strach chodzić po ulicach bo nie wiesz kiedy zboczone parówy cię będą nawracać sorki odwracać, jeżeli to jest normalne ?, to dobrze niech się żenią(pobierają), ale od adopcji dzieci wara!!! a wtedy ci odszczepieńcy sami wyginą, bo natura nie pozwala począć nowego życia ze stosunku w du.ę, i to jest normalne!!!

King_Midas
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-03-15 09:13:12
Ja też uważam że Pan Cejrowski ma swoje schizy,ale bardzo często się zgadzam z jego wypowiedziami,z tą też.Krótko,prosto i na temat bez owijania w bawełnę.

miszcz76
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-15 09:08:44
Pedały do gazu

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:31)
2013-03-15 09:05:04
Pedalskie to są jego koszule. Dla mnie koleś co najwyżej może prowadzić swoje programy przyrodnicze i na tym powinien poprzestać. Nie potrafię zrozumieć skąd tyle nienawiści. Co Wam przeszkadza ze dwoje ludzi chce ze sobą żyć i dzielić radości i smutki dnia codziennego? Dlaczego tak to Was razi ?!

rzyletka
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-03-15 09:41:49
Mi nie przeszkadza, ale nie muszą się z tym odnosić. I będę to powtarzać, to jest wstrętne, tak samo miziająca się para hetero jak i homo, takie rzeczy to w czterech ścianach. Jak mam dziecku tłumaczyć jak zobaczy dwóch panów lub panie? Że to normalne? To nie jest normalne, bo natura tak stworzyła gatunki, żeby dążyły do prokreacji.

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-15 09:55:09
A jak zobaczy pana z panią kopulujących na ulicy to powiesz ze to normalne !? Ja tez nie przepadam za tymi paradami, piórkami w tyłku itp, ale takie same rzeczy robią hetero - wystarczy iść do klubu w weekend aby zobaczyć jak hetero obnoszą się ze swoją seksualnością. Dla mnie orientacja nie ma znaczenia, negatywne zachowania można przypisać i homo i hetero - pod tym względem niczym się nie różnimy.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-15 12:24:09
Dobra, tylko że natura stworzyła samców i samice, mężczyzn i kobiety w konkretnym celu. Tak jest od kilku miliardów lat. Według mnie nie może być tak, że po kilku miliardach lat jakaś grupa odmieńców chce promować w szkołach swoje zapędy do osobników tej samej płci, bo za kilkanaście pokoleń może wyniknąć z tego poważny problem. Myślisz, że seksualne, publiczne zachowania heteroseksualnych nie są karalne? Jesteś w będzie. Natomiast homoseksualni, jak widzisz, dążą do promocji swojej kultury i zachowania w szkołach, co powinno być co najmniej alarmujące.

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-15 14:37:16
@SuperGL ta sama natura sprawiła, że skłonności homoseksualne przejawiają zwierzęta, co to w ogóle za argument?

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-15 14:54:34
Przecież to nie natura stworzyła tylko BÓG... ;P

rzyletka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-15 18:34:30
@freedom80 przecież napisałam, że tak samo wstrętne są pary homo i hetero "okazujące sobie uczucia" w nachalny sposób. Można zrozumieć trzymanie się za/pod rękę, ale wpychanie sobie języka do gardła lub co innego... można, ale nie na widoku publicznym

vluq
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-15 09:00:58
Nie rozumiem tego, wszyscy chcą legalizacji marihuany a jest o tym ciszej niż o zalegalizowaniu związków pedalskich i te drugie ma większe szanse żeby wejść w życie ;/

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-15 14:35:12
możesz pokazać gdzie stwierdzono, ze wszyscy chcą? Ja nie chcę i znam wiele osób, które mój pogląd podzielają, ale nie próbuję narzucać go nikomu.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-03-10 22:39:48
szanuje faceta.ma swoje zdanie w wielu kwestiach i nie boi sie go bronic.kiedys mial fajny program WC kwadrans ale nie podobal sie niektorym i go zdjeli z anteny,a szkoda

saviola1
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-03-11 20:00:45
ja osobiście w wielu sprawach podzielam jego zdanie (nie w każdej) aczkolwiek w tej konkretnej sprawie jak najbardziej podzielam jego poglądy

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-03-10 21:37:09
Cejrowski ma swoje dziwactwa i przedstawia wiele poglądów, z którymi bym polemizował, ale jeśli chodzi o takie jego wypowiedzi, to aż chce mi się wstać i klaskać.

ulfe
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-03-10 19:40:57
jestem ciekaw czemu uciales rozmowe.. przedstawil swoj poziom, tudziez jego brak, chwilami mowi konkretnie, ale idac dalej jego tokiem mysli, rozciagajac je na inne 'sprawy' naszego spoleczenstwa np powinnismy wszyscy chodzic do koscioa, rzucac co sie da na tace, nie kochac sie przez zawarciem slubu koscielnego, mowic po niemiecku lub rosyjsku z przyczyn historycznych itd; sam fakt ze sie tak unosi jasno pokazuje ze to kwestia zwyklej preferencji a nie logicznegowyboru majacego na celu dobro spoleczenstwa

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-03-10 21:34:36
szczerze? pieprzysz głupoty jak mało który. nie jestem autorem tego filmu to raz. a dwa dalsza cześć rozmowy podobnie jak i twój komentarz do tej konkretnej sprawy nic nie wnosi także daruj sobie

DeusEx
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-03-10 18:41:18
konkretny facet ;] nie przepadam za nim ale tutaj jak najbardziej przyznam Cejrowskiemu racje konkretny facet. I to mi się właśnie podoba trzeba nam nazywac rzeczy po imieniu!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700