Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
m7741  11-06-12, 10:43 Zgłoś
+ 531 -
Dodano: 2011-06-12, 10:43:00   przez: m7741
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 531  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Chcesz pogadać? Chodź tu!
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kermit
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-07-12 20:06:48
Dobrze że używa, przynajmniej się taki dekiel nie będzie mnożył

Jelcyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-05 14:21:35
mistrz bezpiecznej masturbacji

parada1909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-08 01:28:55
komentarz usunięty przez użytkownika

dolly20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 22:22:35
hahahahaah

DirtyJoker
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-16 15:25:58
Przygotowania do gey party ;p

jaro171
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-15 13:24:53
ciekawe gdzie była promocja ;D Pewnie w biedronce :D A gumki będą w sam raz jako balony na impreze urodzinową XD

qweton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 11:49:47
hahahahha, zajefajnie że większość z jego gumek to close fity na małe penisy i performy przedłużające stosunek. Brawa dla tego Pana ^^ Jest się czym chwalić

Lizz2109
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 00:52:44
durexy pękają xD

bigdick
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-14 19:47:46
Miały być gumy rozpuszczalne Maoma, a przysłali mu Durexa kondoma.;),ale kolo :)

szyderca85100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-14 17:07:39
borok jak go reka bedzie bolec

bezimienna712
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 15:36:42
czyżby reklama ?

pokrzywka69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-14 00:25:58
nakupował a tu przypał żadna nie chce

winiacz_Pro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 21:15:07
Pewnie na allegro hurtem kupił :P

bcdd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 20:49:52
jak ładnie dobrane kolorystycznie :)

weerd
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-13 16:12:19
no to redtube przeżyje prawdziwy atak

Spencer1990
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 15:59:29
hahahaha!Jesteś asem!

hehehehe
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-13 15:22:23
pewnie ministrant do księdza się wybiera...

marthe509
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-13 10:38:39
Ale pracowity chłopak. Ile on musiał nurkować w śmietnikach aby znaleźć tyle pustych opakowań....

karolcixxx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-13 16:33:13
Albo po lasach chodzi i zbiera

wolly
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 10:25:19
a tak wogóle to lepiej na bosaka):

wolly
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-13 10:22:25
z kondonami sie wyłożył pokazał tak naprawde ze jedynie co to moze sie z durexami wylozyc na pryczy a zeby se dziubnąc trzeba zaplacic.

reginaotreba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 09:55:30
przynajmniej ma Durexy, a nie podróby z GSu! ;D

piisarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 00:00:02
Stokłosy, zero chooya, same włosy ; d

bleusolei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 23:26:19
Wszystkie już pewnie przeterminowane

remsey88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 23:15:48
Ziomek to nie służy do kolekcjonowania. Musisz uwierzyć mi na słowo. To służy zupełne do innych celów.

The3bola
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-07-12 22:47:50
KOMDOMÓW pół miliona a a gaciach gnój

robertoblabla
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 22:53:22
"KOMDOMÓW"? Debil?

piisarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 23:59:12
hahaha ; d Wiochmen ; d

Spencer1990
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 16:00:36
Sam jesteś jak ten ,,Kondom" wiochmenie;] Chyba ktoś się ośmieszył.Piz*aj mi stąd!:D

kiker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:17:01
ale ruchacz jesteś

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-12 22:15:04
Niech pokaże ile ma zurzytych !!! To jest bardziej miarodajne ..:))))

sniper999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 22:12:49
Te gumki, to na 18-stke będzie sobie dmuchał:) Co za walec!!!

xMati06
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 21:58:36
Nooo koledzy przyjdą i ciekawa noc przed nim:D

pitbullek909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 21:55:54
sporo już ma. ; ]

wrona891
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 21:07:39
Podejrzewam że tylko kolekcjonowanie mu zostało bo żadnej nie użyje:D

Krasnal5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 21:04:07
Jaki buhaj? Przecież wszystkie gumki są nie używane

creed1984
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-07-12 20:50:26
m7741: Dobrze ku*wa, że ty jesteś z miasta. Skąd wiesz, że jest z wiochy? Po meblach?

m7741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 11:58:47
"Przepraszam wszystkich urażonych opisem i w żadnym wypadku nie miałem i nie mam zamiaru dyskryminować ludzi ze względu na ich miejsce zamieszkania. Miałem na myśli to, że kolega ze zdjęcia jest wieśniakiem, a to chyba już nie podlega dyskusji. PS. on jest z miasta"

xavery
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 20:48:50
a kto mu zabroni kolekcjonować gumki. hehe.

Obserwator24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 20:45:58
Najlepsza kobita to własna wita,najwidoczniej przed nią się tez zabezpiecza

klaudiaru
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 20:31:42
Zapowiada sie dluga robota.

Kermit
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-07-12 20:06:48
Dobrze że używa, przynajmniej się taki dekiel nie będzie mnożył

wtp62
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 20:05:36
Teraz czeka na kumpli ...

miloszek98
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 19:19:59
do wyboru do koloru ;)

tosiek89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 19:15:44
wioskowy ruchacz ;))

Gatsu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 19:00:12
przed każdą imprezą kupuje paczkę i tak się nazbierało... a że nie podupcył to już inna bajka

Ostra
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-12 18:42:56
chłopiec jak widzi gołą cipkę to od razu ma wytrysk...dlatego o to ma zapotrzebowanie na aż tak dużą ilość prezerwatyw,po prostu szybko je zużywa.

Thor1979
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-12 18:32:03
Jak ma kucyka w spodniach to przed aparatem możne z siebie zrobić ogiera.

ferdydurke30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 18:17:10
opis powinien być:"czekam na klienta"

lol_xD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 18:01:27
nazbierał tak dużo bo nie ma jak z nich korzystać^^

maciek8222
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-12 17:05:09
pół renty babci chyba poszło na to :d

m7741
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 16:56:01
Przepraszam wszystkich urażonych opisem i w żadnym wypadku nie miałem i nie mam zamiaru dyskryminować ludzi ze względu na ich miejsce zamieszkania. Miałem na myśli to, że kolega ze zdjęcia jest wieśniakiem, a to chyba już nie podlega dyskusji. PS. on jest z miasta

mudpie
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-12 19:04:07
Czy mi sie wydaje czy to Kuba jest ?

kuba16
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 16:51:15
nie używa bo kupił za duży rozmiar

pati20
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-12 16:10:14
widać że ktoś z miasta to dodawał.

kasia_mr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 15:45:40
hahaha jaki debil :D

chakalakaxd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 15:30:06
Żadnej na pewno nie zużył dlatego tak dużo ich ma ;p

soper
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 15:04:06
ojciec mu obiecal, ze co rok od 16 urodzin bd mu kupował gumki i sie nazbieralo

natalie2603
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-12 14:45:52
On wyglada jak moj kolega Rafal hehe ;)

artecom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 14:40:14
kupił gumki i sie chwali... zal

girlsed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 14:39:58
o lol !! pewnie jara się tym że jest prawiczkiem i ja przyjdzie co do czego to jest przygotowany

Jokerek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-12 14:36:11
hehe zawstydził turbodynomena ;d

kika111
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-12 14:27:28
Przypominam, że "WIEŚNIAK" to nie koniecznie status pochodzenia ale czasem bardziej stan umysłu niektórych osób, które można tu zobaczyć :) a tutaj to ewidentnie przesyłka z allegro dotarła do kolegi - wszystkie rodzaje w jednej paczce - promocja taka ;p

HERA258
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-12 14:05:28
Zgadzam się z olanikita... Ze ktoś jest ze wsi, to źle? Większość błąd plastików jest z miasta...

kamilano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 13:57:57
kupil na allegro w pakiecie taniej

ilikethis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:52:24
łał! chyba cały rok zbierał...

olanikita
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-07-12 13:48:24
Wiocha jest, nie powiem, że nie... Ale czemu niby ze wsi? Czemu większość ludzi z miasta uważa się za lepszych od tych ze wsi?

azizizi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:44:22
widać, że z wielką trudnością przychodzi mu ich użytkowanie :)

beata912333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:38:07
i tak nigdy tego nie zuzyje haha

TheStokrotka84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:36:12
żadna nie użyta - i czym się chwalić. hi hi

OnaJestSzalona8
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-12 14:23:53
szczerze, to wolę oglądać na zdjęciu niezużyte kondomy niż zużyte :/

nalesnik1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:16:27
pewnie nawet nie wie jak to się używa ;)

mkal_1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 13:16:23
co miesiąc dostaje przydział od mamay ale nie ma jak zuzyć:)

SemperFidelis07
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 12:51:30
Dlaczego ze wsi, może akurat z miasta !!!

kurczaksatana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:47:50
Szkoda tylko, że nigdy nie zostaną użyte...

abahuzamarabi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 12:45:43
Tomasz Niecik Aka Tutti Frutti :D

destrukcja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:39:27
Jak się nie ma sposobności ich wykorzystać to pozostaje tylko zbierać i liczyć ile to mogło by być razy....???he he

grzybo2411
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:10:31
żel w kondomach :)? idealnie sobie miejsce wybrał :P

arcios91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:10:24
cały dzień grzebał po koszach by mógł się pochwalić przed znajomymi jaki on to nie jest zajebisty

mietekp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 12:00:42
Jego ojciec pewnie ma hurtownie kondomów!!!

silly
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 11:45:24
o nie! chyba tez sobie cykne takie focie, bo widze, ze to bardzo modne :| a swja droga, to dobrze przynajmniej, ze uzywa (chyba,z e to tylko do zdjec ;p) przynajmniej mniej dzieci od dzieci sie narodzi :D

skobel41
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-12 11:43:57
W aptece - Poproszę dwadzieścia prezerwatyw. - Dać torbę? - Nie no nie jest aż tak brzydka .

ZamknijRyj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 11:43:33
Zaszalał, przynajmniej durex a nie biedronkowe ;p

longcock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 11:42:32
szykuja sie dzikie wakacje z renatą

OnaJestSzalona8
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-12 11:32:43
Z gumkami przesadził, ale ogólnie poza tym normalne zdjęcie. Fajne ma dżinsy :). I w ogóle co wy chcecie od wsi? Co jest złego we wsi? Tacy ludzie tam mieszkają jak i w mieście. Gdyby nie praca ludzi np na polu, to byście nie mieli co do garnka włożyć.

lemon3po
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-12 12:08:57
wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania -.-

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 14:22:56
napisałam komentarz odnośnie tytułu dodanej wiochy. Ale i tak się z tobą zgodzę :)

szyderek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 11:29:28
jakby jego tatko kiedyś miał taką kolekcję, to może byśmy teraz nie mieli się z kogo śmiać

KarmeloVaXx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-12 11:21:10
pewnie myśli na co to założyć....:P:P

dzastazpiasta
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-13 11:19:46
Nazbierał tyle bo nie ma na co założyć:-P

rapp
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-06-12 15:45:28
Przygotował się na wieczór bo kilku kolegów ma wpaść na grilla a Piccolo już się w lodówce chłodzi więc może być ostro a przecież przezorny zawsze ubezpieczony... :P

elmer.czubek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-12 14:55:08
Zużyją jego koledzy jak go beda w d..e posuwać.

martinexxx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-12 14:02:35
ha ha i pewnie je na ręcznym zużyje:p

miszczkurde
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-06-12 12:15:25
Daję +, bo napracował się chłopak przy układaniu prezerwatyw ;)

ughrrrrrrr
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-06-12 11:41:32
mówcie co chcecie ale porządek w pokoju ma:) A chłopaka troszkę poniosło z tymi kondomami ale dla mnie osobiście spodnie robią większa wiochę haha

paranoya
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-06-12 11:29:12
na allegro takie paczki za 40 zł hahha nie wiem czy to możliwe, ale jemu zdążą sie przeterminować. Co do ejdnej

lolax34
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-12 11:24:39
to nie do tego zdjecia mialo byc:):):)

lolax34
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-06-12 11:23:38
jedyne skojarzenie- PEDZIO...

vansandi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-12 11:11:33
co za flet heh


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400