lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.03.2013, 23:54:41   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 691  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
batkam
2013-03-17 20:43:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Chyba mało ważne jest gdzie ten cmentarz się znajduje. Czy to są Węgry. Polska czy Pakistan. Cmentarz to cmentarz. Katolicki, prawosławny, żydowski czy jakiego wyznania by nie był to cały czas jest cmentarz. A zmarłym należy się szacunek. Tak jak się o nich źle nie mówi, tak samo powinno się szanować ich pamięć i mogiły kimkolwiek by niebyli za życia. Niezależnie od wyznania i miejsca pochówku....

Bezpardonowy666
2013-03-18 22:20:42
Ocena: 0(glosow:10)-+
A je*ać to! Problem żydów, nie nasz! Nie podoba się? To zapraszamy do Izraela! Tam nikt wam grobów dewastować nie będzie! Rasizm jest zawsze wtedy, gdy społeczeństwo nie jest jednolite etnicznie i kulturowo. Gdy nie ma macew, nie ma dewastacji, nie ma synagog, nie ma wybitych szyb, itd. Skoro uważają, że obcinanie kawałka skóry na k*tasie czyni ich "Narodem Wybranym", to niech wykorzystają to wyjątkowe przymierze z Bogiem przy wyprowadzce i powrócą wreszcie (na stałe!) do ziemi im przez tego Boga rzekomo "obiecanej". Nikt za nimi tęsknił nie będzie!

Domsss
2013-03-18 20:01:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ale niktórzy mają nasrane w bani... masakra.

Fan791
2013-03-18 16:18:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
Myślę że to zrobiła antifa ! Te lewackie bydło jest zdolne do najgorszych rzeczy ! Nawet do takich, żeby się pod innych podszyć. GNLS !

adolfoh
2013-03-18 00:25:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

batkam
2013-03-18 09:32:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że kolega adolfoh dwukrotnie genialnie wstrzelił się w dyskusję. Wiocha w czystej postaci.

delafleur
2013-03-17 23:58:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kokosik019
2013-03-17 23:10:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arytmetyk98
2013-03-17 22:00:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TYGRYS-1984
2013-03-17 20:33:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
To jest cmentarz na Węgrzech. Najpierw sprawdźcie fotkę, a potem się wypowiadajcie na temat tego kto to mógł zrobić.

batkam
2013-03-17 20:43:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Chyba mało ważne jest gdzie ten cmentarz się znajduje. Czy to są Węgry. Polska czy Pakistan. Cmentarz to cmentarz. Katolicki, prawosławny, żydowski czy jakiego wyznania by nie był to cały czas jest cmentarz. A zmarłym należy się szacunek. Tak jak się o nich źle nie mówi, tak samo powinno się szanować ich pamięć i mogiły kimkolwiek by niebyli za życia. Niezależnie od wyznania i miejsca pochówku....

TYGRYS-1984
2013-03-17 20:53:44
Ocena: -8(glosow:10)-+
Tak masz rację ale wątpię by ONR fatygował by się na Węgry żeby zniszczyć te groby. Ale np. gdyby to był grób dajmy na to jakiegoś pedofila lub SS-mana to rozwaliłbym go na kawałki

guido1970
2013-03-17 21:02:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pokazałeś w tym co piszesz swoją bezdenną głupotę,a niszczenie czyjegokolwiek grobu(obojętnie,SS-mana czy pedofila)byłoby ukoronowaniem tejże głupoty.

TYGRYS-1984
2013-03-17 21:12:59
Ocena: -4(glosow:8)-+
gnido to jakbyś stał przed grobem takiego pedofila co zabił ci dziecko dajmy na to, to jeszcze byś mu kwiatki na grób położył i zapalił znicza?

mcebury
2013-03-17 21:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gówno prawda że zmarłym należy się szacunek...

Fafikuleniek
2013-03-17 21:45:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
TYGRYS-1984 a co można mu więcej zrobić ? Przecież umarł i tak ma już to wszystko w dupie. A niszczenie grobów jest zwyczajnie niesmaczne.

TYGRYS-1984
2013-03-17 22:01:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
Taka świnia nie zasługuje na grób

dupamurzyna532
2013-03-17 22:07:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
tygrysz ja mudzin z afryka przyjechol do polszka zeby cje poiznac i kraszc twoja abszurda.

adolfoh
2013-03-17 23:39:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

batkam
2013-03-18 09:36:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja dopowiem Wam w ten sposób i uważam, że mam rację. Każdy ma prawo mieć własne zdanie nt temat. SS-man czy pedofil, nie musimy im stawiać zniczy i modlić się, czy kto tam co robi nad mogiłą. Nie znaczy to natomiast, że należy niszczyć nagrobki bo im już krzywdy nie wyrządzimy a pamiętajmy, że to co robimy świadczy tylko i wyłącznie o nas. Grób naprawią ale opinia już zostanie...

MINTOR
2013-03-17 19:54:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widać że przeszli "prawdziwi patrioci" z ONRu albo jacyś o podobnych poglądach..

szulcik
2013-03-17 19:28:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
żałosne ,a zarazem smutne ..

GotoToiletXD
2013-03-17 17:33:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wątpię by by ONR czy nawet Antifa była zdolna do takiego wyczynu co jak co ale myślę że to zwykły wybryk gówniarzerii z gimnazjum

ringus136
2013-03-17 17:25:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Temat o niszczeniu grobów, a komentarze o kibicach. Większość z was szczególnie bohaterów internetu z nicami typu 666 nigdy nie była na meczu, a swoje doświadczenia czerpie z Tvn'u czy gw. O to chodziło rudemu. Brawa.

mcebury
2013-03-17 20:16:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty i podobni tobie czerpią jeszcze bardziej okrojone, wycięte z kontekstu i podkoloryzowane wiadomości z wiochy, demotywatorów, satistic i innych podobnych stron... Bywa.

cipun666
2013-03-17 21:34:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
chodzę na mecze tj siatka , kosz czy ręczna ale nigdy na kibolskie ustawki na piłkę kopaną ! drażni mnie głupota i chamstwo kibolstwa wszelkiej maści i z prawa i z lewa !!!

ringus136
2013-03-18 16:17:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
chyba nie wiesz co to ustawka, a dzisiejsze stadiony w naszym kraju są jednymi z najbezpieczniejszych w europie. Stadion nie jest teatrem nie musi być tam kultury. Co do czerpania mojej wiedzy to jest moja prywatna sprawa.

cipun666
2013-03-17 15:41:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prowokacjami lewaków są też marsze onr-u , kibolskie rozróby , malowanie na ścianach budynków że ten czy inny klub to "żydy" czy "jude do gazu"...? same lewaki co koleś ?

rafwch
2013-03-17 15:39:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
To jest tak jak się szerzy nienawiść do religii przez Ruch Palikota.

MINTOR
2013-03-17 19:44:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedno z 2 nie ma nic wspólnego. Lecz się pisołku.

Fafikuleniek
2013-03-17 15:18:27
Ocena: -6(glosow:10)-+
Każdy kto ma choć dwie szare klepki dostrzeże oczywistą prowokację lewaków, bo to zdjęcie to nic innego jak prowokacja lewaków.

alicjabiel292
2013-03-17 15:36:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
idiota

MINTOR
2013-03-17 19:52:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzenie na kazdym kroku lewactwa jest oznaką choroby psychicznej.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:26:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba oczu nie macie. Jedno ze zdjęć przedstawia rozbity grób katolicki podczas gdy wszystkim wiadomo że Pius XII święcił Wermacht także na pewno nie neonaziści. Jeśli chodzi o niszczenie grobów to czynią to ludzie z wątpliwymi zasadami moralnymi, najczęściej z rodzin lewackich. Możecie się zgadzać lub nie.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:29:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
alicjabiel292 - miło mi cię poznać. MINTOR - a co tam, taka drobna prowokacja ale generalnie Masz rację.

mcebury
2013-03-17 21:29:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Groby zniszczyły osoby o poglądach skrajnie prawicowych czyt. Faszyści, naziści, rasiści, a zniszczyli oni groby żydowskie ponieważ prawdopodobnie wkręcili sobie fazę że żydzi to podludzie, czyli motywem jest tu nienawiść do ludzi innej narodowości/rasy.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:47:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
mcebury - nie ośmieszaj się.

mcebury
2013-03-17 21:55:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zwykła pożywka dla idiotów, Zdjęcia żydowskich grobów zniszczonych przez nazioli, pod spodem dla uatrakcyjnienia zniszczone groby katolików i krzyki lewacka prowokacja... Ja tu widzę prawiczkową prowokacje

KaKaBe
2013-03-17 15:12:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
ONR, NOP i MW - to wszystko to samo, banda faszystów, których dzieła im podobnych widać na powyższym obrazku. Wandalizm jest typowo prostackim zachowaniem, bronionym zresztą przez sympatyków teorii wyższości rasowej, no bo wiadomo "swoich się nie wkopuje". Jesteście marginesem i nic nie mogącą zrobić w sensie pozytywnym i merytorycznym bandą pseudopatriotów.

Schoenberia
2013-03-17 17:41:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Schoenberia
2013-03-17 17:49:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
ONR, NOP i MW to "banda faszystów"? Skąd ten wniosek? Jeśli tak, to dlaczego są "legalni"? Zauważ, że na na nagrobkach są swastyki. No więc można rzec, że PRAWDOPODOBNIE (bo mógł to zrobić też ktoś, kto o nazizmie nie ma pojęcia) zrobili to naziści. Nazizm = Narodowy SOCJALIZM = LEWICA. Więc powiedz mi dlaczego oskarżasz Prawicę o działania LEWICOWE? Najpierw poczytaj a potem komentuj, bo wiedzę to Ty masz na poziomie lemura.

mcebury
2013-03-17 20:26:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
ONR, NOP i MW - wszyscy wiedzą że to są organizacje skrajnie prawicowe o poglądach rasistowskich i faszystowskich.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:38:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
mcebury - te wszystkie składniki które podałeś jakoś nie pasują do siebie. Prawicowiec jest człowiekiem najczęściej wierzącym a wierzący wie że wszystko na świecie ma swój porządek i miejsce. Prawicowiec nie jest żadnym rasistą czy faszystą, w walce z wrogami narodu używa się różnych środków, te najskuteczniejsze dają od razu skutek który wielu ludzi ocenia od razu nie znając związku przyczynowo-skutkowego wydarzeń. Niestety media w Polsce są głównie w rękach ludzi silnie zopiniowanych. Żydów którzy za czasów czerwonej zarazy nazywali Armię Krajową "bandytami".

mcebury
2013-03-17 21:41:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
"o poglądach skrajnie prawicowych" poszukaj w encyklopedii czym przejawiają się poglądy SKRAJNIE prawicowe.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:43:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Także to wszystko jest pojęciem względnym. Jestem prawicowcem i patriotą. Potępiam niszczenie jakichkolwiek grobów. Bo martwy już nikomu nie zaszkodzi i należy mu się wieczny odpoczynek. Poza tym co mnie obchodzi grób jakiegoś żyda czy kacapa ? Ci co niegodni byli by ich ziemia nosiła, powinni zostać zapomniani a teraz co ? Ktoś te groby odnowi, może nawet kasa pójdzie z urzędów miasta. A mnie interesuje na co pójdzie kasa, prawicowo.

mcebury
2013-03-17 21:45:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
To co rozumiesz poprzez poglądy lewicowe?

Fafikuleniek
2013-03-17 21:53:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja również odsyłam cię do encyklopedii jak i ty odesłałeś mnie. Jednak napiszę co mnie się w tym nie podoba. Poglądy lewicowe znamionują socjalizm, który nigdy i nigdzie się jeszcze nie sprawdził, ponad to jest największą utopią i niesprawiedliwością jaką sobie można wyobrazić. Bo niby dla czego ma się każdemu należeć czy stoi czy leży ? Jesteś mechanikiem, podoba Ci się że zap(ier)dalasz 14 g/h podczas gdy ktoś twierdzi ze należy mu się za samo to że żyje ?

Fafikuleniek
2013-03-17 21:59:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla tego nie chodzi mi tak naprawdę o idee. Lewak jest mi wrogiem nie dla tego że jest lewakiem i ... i nic więcej nie potrafię powiedzieć bo mi nie potrzeba nic o tym wiedzieć jak czyni większość. Mój gniew i nietolerancja są ukierunkowane i akurat jestem w stanie dokładnie to przedstawić. A jeśli chodzi o twoje SKRAJNIE. To powiem tylko tyle że "skrajnie" nigdy nie jest dobrze ale "skrajnie" działa się żeby przywrócić równowagę układowi który jest skrajnie przeciwnie.

mcebury
2013-03-17 21:59:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak samo można powiedzieć że poglądy prawicowe znamionują nietolerancje do ludzi innych narodowości, innego koloru skóry, czy religii. Z wykształcenia, nie pracuje w zawodzie, handluje. Pewne przywileje socjalne mi się należą... Po to zdycham na podatki i ZUS że jak się wypi(er)dolę i złamię nogę i nie będę w stanie wykonywać swojej pracy żeby coś w ramach odszkodowania dostać nie?

Fafikuleniek
2013-03-17 22:04:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie. I dla tego "zdychasz" na ZUS i podatki bo po tzw. zmianie ustroju nic się nie zmieniło. Nadal jesteśmy jedną nogą w komunie a teraz jeszcze eurosocjalizm ... k(ur)wa toż to och(uj)eć można. Państwa żyjące w największym dobrobycie to państwa kapitalistyczne, bo tam doceniane jest to ile dajesz z siebie, może się to wydawać brutalne i nieromantyczne ale tak jest właśnie najlepiej. Takie kraje stać jest na socjal dla tych którzy nie generują dochodu bo faktycznie nie mogą.

Fafikuleniek
2013-03-17 22:09:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo chorują albo już się urodzili niezdatni. Trzeba im pomóc a jeśli się prowadzi zdrową politykę gospodarczą to stać jest właśnie na taką pomoc. Ale jeśli symulujesz i jesteś nierób to nic ci się nie należy albo należy się deportacja jeśli jesteś imigrantem. I to rozumiem, bo to daje mi poczucie że pracuję głównie na siebie a jeśli chodzi o resztę to wiem ile tego idzie i na co. I ja widziałem to w akcji, na żywo i wiem o czym piszę.

mcebury
2013-03-17 22:10:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wszystkie kraje demokratyczne to państwa kapitalistyczne... W Polsce mamy gospodarkę wolno rynkową a nie centralnie zarządzaną... Nie wiem co rozumiesz przez słowa jesteśmy jedną nogą w komunie,..

Fafikuleniek
2013-03-17 22:14:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nietolerancja pojawia się zawsze i u każdego i z różnych powodów ale każdy inaczej to okazuje. Jeśli kogoś kochasz to chcesz to uchronić za wszelką cenę, wtedy użyjesz środków które sam uznasz za słuszne. Nawet nie będziesz patrzył że za zabicie kogoś by ochronić ukochaną, matka zabójcy przeklnie cię i nazwie mordercą. Tak to widzę.

Fafikuleniek
2013-03-17 22:22:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja już dokładnie napisałem a jeśli tego nie widzisz to tylko przez swoje uprzedzenia. Gospodarka wolnorynkowa piszesz ... ile firm się zwinęło w 2012 roku ? Ile zwinie się w 2013 ? Istotnie jeszcze jest gospodarka wolnorynkowa, ale już zaczyna być ograniczana. Unia próbuje doprowadzić do zniszczenia rynku wtórnego, niedawno chciano wprowadzić ACTA a to właśnie było zagrożenie dla wolnego rynku. Naprawdę tego nie widzisz ?

mcebury
2013-03-17 22:23:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
I co ma to wspólnego z zasiłkami i gospodarką centralnie zarządzaną?

mcebury
2013-03-17 22:28:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Padają bo bryndza na rynku... Problemem jest tu kryzys... Firmy się zamykają ponieważ koszta są wyższe niż zarobki. To jest właśnie kapitalizm. Klient nie ma pieniędzy to nie daje ci zarobić.

Fafikuleniek
2013-03-17 22:29:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
To że jeśli miałby zapanować socjalizm jak chce tego unia, to choćby sobie wypruli żyły ci co będą zapie(rd)alać to i tak wkrótce nie będzie z czego płacić tym którzy ich najbardziej potrzebują i to jest utopia tylko będą cierpieć ludzie. Gospodarka centralnie zarządzana pojawia się wtedy kiedy kapitałem obracać będą korporacje kiedy utrzyma się trend gospodarczy i znikną małe i średnie firmy. Będzie wtedy dokładnie tak jakby partia trzymała łapę na państwie. Tylko nie pytaj mnie ... "jaka partia ?" :D.

Fafikuleniek
2013-03-17 22:32:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla czego koszta są wyższe niż zarobki ? Dla czego mówi się że ludzie wydają więcej niż zarabiają ? Koszty rosną ci przez podatki i inne opłaty manipulacyjne. Czemu gdzieś na świecie podatek może być 7 - 10% a ty masz 23% ? Zauważ że to są kraje dość silne czyli jednak nie ten wielki podatek stworzył im tą siłę. To co masz na myśli to nie jest kapitalizm, to choroba kapitalizmu. Kapitalizm jest idealnie zbalansowany. Problem pojawia się gdy chciwość pcha do sprzeniewierzeń.

mcebury
2013-03-17 22:36:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sytuacja jaka obecnie panuje na rynku jest tylko i wyłącznie poprzez kapitalizm... Co to ma wspólnego z lewactwem i komunizmem? Wszystko to o czym mówisz to wolny rynek

Fafikuleniek
2013-03-17 22:43:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Hehh ... i w kółko. Może w ogóle niech się wyjaśni czego oczekujesz po tej rozmowie. Bo ja już napisałem wszystko co chciałem zawrzeć i na chwilę obecną nie widzę specjalnie wątku. Napisałem jak widzę zagrożenia wolnego rynku bo o tym napisałeś, zawarłem porównanie do komuny tak jak chyba miałem. Napisałem też czemu lewak jest bee. Ale rozumiem, jest już prawie 23:00, możemy trochę nie kleić.

mcebury
2013-03-17 22:45:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlatego mają niższe podatki bo waluta w której płacą te podatki ma wyższą wartość... 7% dochodu przeciętnego Niemca ma wyższą wartość niż 23% dochodu przeciętnego polaka

Fafikuleniek
2013-03-17 22:53:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Muszę przyznać że tak na to jeszcze nie parzyłem ale nie siedzę w handlu ani w ekonomii więc nieco wolniej poznaję te mechanizmy. Na razie tak jest ale zmieni się niedługo. Jeśli chodzi o Niemcy to akurat sporne jest czy lewaki zdążą rozwalić ten kraj przed muzułmanami. Z resztą ten kraj ma to do siebie że zalicza co jakiś czas głębokie kryzysy.

mcebury
2013-03-17 23:02:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
To że zagranicą płacą mniejsze podatki to nie znaczy że wartość tych podatków jest niższa... Bo jest całkowicie odwrotnie. Lewaki niczego nie zniszczą bo nikt nie chce powrócić do ustroju komunistycznego, a muzułmanów w Polsce niema i długo nie będzie

Fafikuleniek
2013-03-17 23:18:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miejmy nadzieję. Jednak osłabianie państwa cały czas trwa.

mcebury
2013-03-17 23:30:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Osłabienie państwa... Gospodarka leży, waluta leży, przyrost naturalny ujemny, emigracja. Ludzie gówno zarabiają, unikają płacenia podatków, ukrywają dochodu. Państwo żeby zbytnio nie tracić to łapie się czegokolwiek żeby zachować jakieś wpływy do skarbu państwa. Nie ma to nic wspólnego z lewactwem. Inne kraje unii mogą sobie pozwolić na niższe podatki bo tak jak mówię, 7% dochodu przeciętnego niemca czyli ten podatek jak pomnożysz przez kurs waluty to wyjdzie więcej niż 23% dochodu przeciętnego polaka...

mcebury
2013-03-17 23:37:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polska nie jest krajem samowystarczalnym i jest uzależniona od innych krajów. Takie pie(rdo)lenie że tusk to tusk tamto jest śmieszne... Tusk nie ma wpływu na gospodarkę.. Tusk może jedynie kazac płacić więcej... A co do inwazji muzułmanów, w polsce jest chu(jo)wy social. Nie mają po co tu przyjeżdżać. Oni, bułgarzy, czy rumuni. Zresztą nie ma się co muzułmanom dziwić że uciekają do europy.

adolfoh
2013-03-17 23:45:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mlw1488
2013-03-17 14:05:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
miniu troche sie kompromitujesz... zdjecia cmentarzy to typowe zebranie o plusy, dodatkowo dorzuciles swastyki wiec dyskusja pseudo polityczna pewna.

AntiAntifa
2013-03-17 13:44:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj tam, oj tam...

jozef.duda.12
2013-03-17 13:43:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trzeba byc dokladnie kopniety zeby takie cos zrobic BEZMOZGOWIE

zenonjop
2013-03-17 13:08:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ja się wypowiem, dwa zdjęcia na górze przedstawiają pomniki oblane swastykami podkreślam na ŻYDOWSKIM CMENTARZU i nie miało to kompletnie miejsca w Polsce, to się wydarzyło mniej więcej między latami 80-90, a dwa zdjęcia na dole są dołączone na których nie widać swastyk a są dołączone ponieważ ktoś chciał was zmanipulować dorzucił więc zdjęcie pomnika z krzyżem gdyż tylko żydami mógłby się nikt nie przejąć, to jest marna próba manipulacji. Autor jest najwyraźniej mocno zje**ny i zapewne jest brudnym i śmierdzącym antyfaszystą .

khartvin
2013-03-17 13:18:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
Rozumiem, że twierdzisz, że te groby na dole (z krzyżami) nie są zniszczone? Twierdzisz także że niszczenie żydowskich nagrobków jest zupełnie OK? Jestem naprawdę głęboko poruszony Twoimi umiejętnościami dedukcji, bo autor tego zlepku nie napisał nigdzie, że to miało miejsce w Polsce, że wydarzyło się wczoraj, albo że zdjęcia pochodzą z jednego cmentarza. To wymyśliłeś TY. Twój komentarz jest naprawdę marną próbą manipulacji.

batkam
2013-03-17 12:00:57
Ocena: 6(glosow:8)-+
Mam nadzieję, że któryś z wandali się pomylił i zniszczył grób swojej rodziny bądź rodziny wspólnika

Banek
2013-03-17 11:46:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siwythc666
2013-03-17 11:33:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
samo niszczenie pomnikow i grobowcow jest przykre. bo to niszczenie czyjejs pracy i trwonienie pieniedzy. nie wazne co za grupa to zrobila liczy sie fakt.. i jak to panstwo ma stanac na nogi skoro z jednej strony gnebia je politycy z drugiej wandale nie liczacy sie z niczym no chyba aby z poklaskiem.

elvert
2013-03-17 11:06:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
o ile pamiętam to pomarańczowych swastyk używają nazi-geje ;)

JackCola
2013-03-17 10:26:27
Ocena: -4(glosow:8)-+
lepszy taki "akt" aniżeli z pornosa, zawsze to jakaś odskocznia, od codziennych absurdów;]

eradicator
2013-03-15 06:15:35
Ocena: 0(glosow:16)-+
pewnie ci sami wyjdą 11 listopada na ulice krzycząc coś o patriotyzmie i Polsce dla Polaków. wstyd.

Podlasiak1977
2013-03-17 10:12:22
Ocena: -2(glosow:6)-+
dlaczego zakladasz ze to zrobili uczestnicy marszu niepodleglosci?w naszych szeregach nie ma miejsca dla takich osobnikow ktorzy nie szanuja takich miejsc jak cmetarz i gloryfikuja symbolike hitlerowskich niemiec.widzialem na tym portalu juz duzo zdjec z zdewastowanymi cmetarzami i moze zastanowisz sie kim byli tamci?

delafleur
2013-03-17 10:22:33
Ocena: -1(glosow:7)-+
słuchaj podlasiak, następny marsz urządź sobie w Białymstoku a nie w Warszawie ok? Nikt tu nie chce przyjezdnej chołoty w tak ważne święto rozumiesz?

ringus136
2013-03-17 10:27:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
aż tak was to boli, że 11 listopada koło 100 tysięcy Polaków potrafiło się jednoczyć i świętować?

delafleur
2013-03-17 10:49:08
Ocena: 3(glosow:7)-+
Też mi zjednoczenie... banda oszołomów. Bawcie się w patriotów gdzieś indziej...

Peterz
2013-03-17 11:16:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
delafleur może ja sobie życzę? Jest to święto - podpowiem ci Narodowe Święto Niepodległości. Ludzie mają prawo a nawet obowiązek manifestować swoją przynależność narodową wraz z ważnymi datami. Jest to normalne dla wszystkich narodów. Tylko u nas jest tak że jakimś łachom to nie odpowiada. Nie pasuje ci być Polakiem to wy*pierdalaj nikt tu nikogo pod bronią nie trzyma.

Podlasiak1977
2013-03-17 12:34:43
Ocena: -2(glosow:6)-+
delafleur marsze upamietniajace odzyskanie niepodleglosci odybawja sie w calym kraju nie tylko w Wawie.z kolei marsz niepodleglosci jest najwieksza i najwazniejsza manifestacja.a nie przeszkadzalo ci jak przyjezdna cholota cpunow zakorkowala miasto w czasie manifestacji o legalizacje narkotykow(sic)albo dzicz z pod znaku teczowej flagi manifestuje swoje zboczenie na ktore musza patrzec normalni ludzie?jak sie nie podoba do wracaj do izraela i zabierz ze soba te niedojdy z redakcji wyborczej i tvnow i innych shitow

Fafikuleniek
2013-03-17 15:14:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
delafleur - "przyjezdnej hołoty" w Warszawce, jakiż to typowy obraz ignorancji. Z takim gościem jak ty nie można czuć wspólnoty narodowej. Dla mnie jest obojętne czy piję piwo z patriotą z Wa-wy, Poznania, Białegostoku, Gdańska czy Sosnowca, wszyscy prawicowi patrioci (czyt. jedyni słuszni patrioci) to bracia i siostry. Ci którzy tego nie czują zwyczajnie się nie liczą i liczyć nie będą.

delafleur
2013-03-17 15:58:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakie to typowe, nie jesteś z nami to wypier*****. Nie nazywaj się patriotą bo na to trzeba zasłużyć. Chodzenie w marszach i wpisy na forach się nie liczą. Nie widzicie półgłówki że na tych ,,marszach'' kolejne cwaniaki chcą się dorwać do sejmowego żłoba, pensje, diety i emeryturka...frajerzy

Fafikuleniek
2013-03-17 21:15:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
A skąd wiesz co ja robię poza wpisami na necie ? Poza tym sam dałeś znać "kto nie z nami to wypier." pisząc o "przyjezdnej hołocie" czyli co ? Kto nie Warszawiak to wypier. ? Piszesz że na miano patrioty trzeba sobie zasłużyć a ja ci mówię że patriotą się jest lub nie a wywodząc się z Polskiego Domu jest się do tego zobligowanym żeby być patriotą. Na miano bohatera należy sobie zasłużyć. Pewnie raczej to miałeś na myśli ? I nie ściemniaj tu o żłobie i pijawkach, gadka tu jest o czymś innym.

Fafikuleniek
2013-03-17 21:17:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
A poza tym chodzenie na marsze liczy się jak najbardziej. To właśnie od tego zaczyna się najczęściej działalność w służbie Ojczyzny. Pokazuje się lewakom i żydom że jakby co to będzie im miał kto gardła poderżnąć, żeby się nie czuli tak pewnie.

Peterz
2013-03-17 22:59:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
widzisz "inteligencie" mam w pompie czy ktoś zbija sobie na tym kapitał polityczny czy nie, czuję taka potrzebę więc to robię. Swoja drogą wolę już aby zbijał kapitał ten kto przynajmniej identyfikuje się z krajem w którym żyję i którego jestem obywatelem (niż ktoś kto otwarcie mówi, że Polska to przeżytek, bo jesteśmy Europejczykami - tak jak nigdy byśmy nimi nie byli). Oświeć mnie o wielki co mam robić byś łaskawie w twojej ocenie "zaliczył" rzeczy które pozwolą mi być patriotą, a jednocześnie nie być półgłówkiem.

delafleur
2013-03-17 23:59:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

asasyn2
2013-03-21 23:34:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

eradicator
2013-03-15 06:14:15
Ocena: -3(glosow:11)-+
ciekawe dlaczego pod tym zdjęciem żaden, absolutnie żaden skrajny prawicowiec się nie wypowiedział. kolegów się nie wkopuje, co?

ringus136
2013-03-17 10:33:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
Co tu dużo mówić maksymalnie jedno zdjęcie przedstawia cmentarz leżący w Polsce i jest on chrześcijański, a więc "ta" skrajna prawica nie mogła go zniszczyć. Kolejne 3 foty to akt wandalizmu neonazistów, których w Polsce nie ma wbrew waszej lewackiej propagandzie.

Podlasiak1977
2013-03-17 12:36:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
a to wogole zdjecie z Polski jest?

khartvin
2013-03-17 13:23:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
@ringus, to kto w Polsce te swastyki po ścianach maluje? Kto na stadionach wyzywa inne drużyny od "Żydzewów" i tym podobnych? Kto na Marszu Niepodległości (który skądinąd jest piękną inicjatywą) wykrzykuje "Polska cała tylko biała"? Bo mi się zdawało, że to są Polacy...

Fafikuleniek
2013-03-17 15:15:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wypowiem się :).

Galaxia
2013-03-15 00:00:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
zaczynasz mnie przerażać...Dobrze, ze w tytule to napisałeś bo dla wielu osób to prawda nie do ogarnięcia...

miniu2006
2013-03-15 00:05:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak naprawdę to całe nasze życie czasami nie do ogarnięcie.

Galaxia
2013-03-15 00:07:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
myśl filozoficzna...:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Karma dla buca
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0