Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Malutkie5  11-06-12, 16:00 Zgłoś
+ 589 -
Dodano: 2011-06-12, 16:00:04   przez: Malutkie5
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 589  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Męska solidarność
  •  Hakuna Matata...
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rosomak86
    Ocena: 33 (glosow:47)
2012-08-17 12:37:56
na to. Gimnazjaliści może w to wierzą, bo sie im wydaje, że są tacy dorośli. Jakby mi ktoś powiedział, że mam patrzeć na 15 letniego dzieciaka jak na kobietę, na obiekt seksualny i uczuciowy, to by mi ciary po grzbiecie przeszły. To jest chore! Dziecko! Obudź się! Ten facet to psychol!

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-04 19:20:13
Do rosomak86:nie ma to jak oceniać inteligencje człowieka na podstawie jego opinii w internecie, może cię to zdziwi ale to co czytamy zależy od naszej inteligencji, strach się bać, ty chyba nie byłeś nastolatkiem albo byłeś bardzo głupim skoro piszesz takie bzdury, na marginesie dziewczyny dojrzewają szybciej, no tak skoro ktoś ma inne zdanie od ciebie to musi mieć iloraz inteligencji orangutana, przynajmniej nie mam ilorazu inteligencji głowonoga tak jak ty (: buziaczki

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-26 07:58:41
Ale nie można generalizować, może cię to zaskoczy ale byłam istotą myślącą w wieku nastu lat, czytywałam książki (nie mam na myśli Harrego Pottera) z gazet nawet Nesweek i Przekrój czytałam, można powiedzieć że interesowałam się światem zewnętrznym

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-07 18:20:07
Hahahahahaha! Nie mogę! "nawet Newsweek i Przekrój czytałam" - wiesz, ja chyba rozumiem dlaczego uważasz, że byłaś taka inteligentna. Skoro nawet w tej chwili masz iloraz inteligencji jak orangutan, to ciężko się dziwić. No tak, skoro czytałaś Newsweeka to musiałaś być bardzo dojrzała :D

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-26 07:51:41
Rosomak po tym co wypisujesz boję się myśleć jak wyglądał twój okres dojrzewania, mylisz chyba okres dojrzewania z okresem dzieciństwa. Z całym tym buntem generalizujesz, za dużo filmów o amerykańskich nastolatkach chyba, wszystko często zależy od podejścia rodziców, zdarzają się owszem młode pustak

domagalag
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-12 00:42:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Waadylit
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-30 22:39:11
Sponsor jest i idzie taka przez życie grrrrr

Pico_69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-27 23:24:42
Od 15 roku życia już można. Od pedofili wyzywacie bo zazdrościcie.

czupiczuppi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-27 20:08:25
no dobra , wy się śmiejecie , a może on tak naprawde ma 32 lata ?

bordowakrowa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-27 02:24:22
A skad wiecie czy nie łaczy ich uczucie? Sama mam sytuacje ze chodze z facetem ktory ma 25 lat a ja mam zaledwie 15 . To jest prawdziwe uczucie .Chodzimy juz ze soba 2 lata i jestesmy szczesliwi. To ze 25 lat to nie znaczy ze chce tylko seksu. A nawet jesli sponsor to jest ich sprawa i zajmijcie sie

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-06 22:57:26
Przerażasz mnie dziecko

JanPawel2
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-23 12:33:59
Eee tam, dla mnie to ona jest już stara.

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 18:54:09
Miłość miłością lecz pedofilia pedofilią

kuba.zet
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-22 15:32:45
to się pedofilia nazywa

PePe1994mk
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-08-20 22:51:56
Sponsor xD

mmw171
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-08-20 17:53:16
a tak na marginesie jak byscie sie panny czuly gdyby waszego faceta od pedofili wyzywali? a wy chlopcy? GDYBY WAS ZA PEDOFILA WZIELI? milo by wam bylo? to jest ich sprawa. gdyby robil jej cos wbrew jej woli raczej napewno nie wstawilaby takiej foty:)nie sadzicie?madralinscy;/

mmw171
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-08-20 17:49:16
zazdroscicie ze tak na nich najezdzacie?przeszkadza wam to ze sa razem?to do psychologa zapraszam.skoro chca to sa i beda razem i komcie tego typu im nie przeszkodza.ich milosc ich sprawa.nie osadzajcie z gory bo tylko oni wiedza co miedzy nimi jest.nic wam do tego

mmw171
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-20 17:48:12
zazdroscicie ze tak na nich najezdzacie?przeszkadza wam to ze sa razem?to do psychologa zapraszam.skoro chca to sa i beda razem i komcie tego typu im nie przeszkodza.ich milosc ich sprawa.nie osadzajcie z gory bo tylko oni wiedza co miedzy nimi jest.nic wam do tego

mmw171
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-20 17:46:18
komentarz usunięty przez użytkownika

voos
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-08-20 09:59:46
I jeszcze facet pozwala na takie zdjęcia. Nie czuje że coś jest nie tak? Nie jest mu wstyd ? Nie boi się opinii ludzi? Musi byc wyjatkowym idiota.

izulowa
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-20 02:36:15
Jak nie ma powodzenia u rówieśników, to się bierze za starszych... Desperatka.

gienek_knur
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-08-20 16:32:40
komentarz usunięty przez użytkownika

izulowa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-21 01:22:46
No wiesz średnio trafiłeś z komentarzem, bo gimnazjum już mam za sobą, poza tym niezbyt mnie ciągnie do dziewczyn, ponieważ sama nią jestem.

gienek_knur
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-21 18:07:38
komentarz usunięty przez użytkownika

slonzok
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-08-19 17:00:00
a co komu do tego ile maja lat to ich sprawa

Patus666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-20 16:09:52
Dokładnie co was to obchodzi ile mają lat?! Czy to prawdziwa miłość czy nie to już oni sami ocenią ! zresztą znam związki z taką różnicą wieku i układa im się lepiej niż w związku z mała różnicą !!!

hes91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-07 20:07:39
komentarz usunięty przez użytkownika

gregor2222l
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-08-19 14:06:10
odwalcie sie od niego po po 1 on ma 28 lat a ona 16/17 a po 2 to nie wasza sprawa.....h

Nerwowa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-19 09:23:11
pedofilia – rodzaj parafilii seksualnej: stan, w którym jedynym lub preferowanym sposobem osiągania satysfakcji seksualnej jest kontakt z dziećmi w okresie przedpokwitaniowym lub wczesnej fazie pokwitania

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-19 13:32:36
Oooch tak, bo 33-letni mężczyzna na pewno doskonale dogaduje się z 15-letnim dzieckiem! Może w sprawie tego jakiego lizaka jej kupić, na jaką bajkę iść do kina albo czy czuje się niezrozumiana i zbuntowana (jak to na okres dojrzewania przystało). Ale to chyba oznacza, że facet zbyt mądry też nie jes

rosomak86
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-19 13:34:39
t. Rozumiem, że według Ciebie 15 latka to już wielka panna ;) Skoro tak jej spieszno do miłości i chciała kogoś mądrzejszego, to chłopak 17-letni byłby idealną partią. Nie dorosły facet. Ale tak coś czuję że sama za duża jeszcze nie jesteś, więc zrozumiesz za jakieś 10 lat.

Nerwowa
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-19 09:21:41
Sądzicie że ona nie ma z nim o czym rozmawiać, a o czym niby ma rozmawiać z 15-letnimi chłopcami? nie byliście 15-latką otoczoną chłopcami o inteligencji głowonoga

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 09:06:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Fafikuleniek
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-08-18 12:17:53
Dajcie spokój ludzie !!! Przecież to tylko pocałunek. Nie róbcie z gościa pedofila. Pocałunek nie podpada nawet pod "inne czynności seksualne" ten tutaj nie jest wyuzdany.

pink1983
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-18 10:54:55
pedofil!!!!!!

Patus666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-20 16:12:07
znasz wgl znaczenie tego słowa że się udzielasz !!! Żal z Cb !!!

cosnietakbejb
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-18 07:12:19
ona nawet na 15 nie wygląda. tylko na 10. hahaha i kto teraz powie, że wiek to tylko cyfra ? kto będzie taki mądry?

endrju35
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-18 02:43:37
oj tam oj tam juz pedofil poprostu buziakiem podziękowała "staremu" za nowy funkel nieśmigany wielozadaniowy telefon do komunikowania się (t.j. aparat telefoniczny) wielkie mi HALO

majka177
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-08-17 23:29:09
NIc złego w tym nie widzę i tyle ;P

majka177
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-08-17 23:26:04
Ja w tym nic złego nie widzę. ;P

satellite1984
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-17 22:59:20
czemu od razu robicie z goscia pedofila pewnie postanowil poszukac rozrywki i znalazl a ta 15-stka przeciez jakis rozum ma i wie jak wyglada taki zwiazek moze glupia nie jest i jest w stanie domyslec sie zamiarow tego czlowieka. A jak beda chcieli to niech sie dymaja az padna trupem

makaroniczek
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-08-17 22:00:21
To jest pedofilia , nie milosc .....

Kurde31990
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-08-17 21:33:02
Kurde admini co wy dajecie na wioche ?!To jest ojciec i córka !

sad1sta
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-08-17 22:10:04
ojciec w slimaka leci z corka? na policje go zboczenca

xdd666xdd
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-08-17 20:50:06
Byliście kiedyś w podobnej sytuacji że to krytykujecie? Ja mam 20 lat a mój facet 33 i jesteśmy ze sobą już 2 lata i jesteśmy zajebiście szczęśliwi. Na początku bardzo to inni krytykowali ale zamkneli buźki jak jednak mimo zapewnień innych wyszło nam , dogadujemy się itd.

lifelover88
    Ocena: 16 (glosow:26)
2012-08-17 21:37:05
Nie jesteś chyba zbyt błyskotliwa, jeśli nie dostrzegasz różnicy między związkiem 20-sto letniej KOBIETY z 33letnim facetem, a związkiem 15-sto letniej DZIEWCZYNKI z podstarzałym pedofilem. Normalny, zdrowy facet w tym wieku nigdy by się nie związał z takim dzieciaczkiem.

forgotten32
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-08-17 22:44:23
Do lifelover88 Pozwoliłem sobie przeczyta Twoje komentarze nie tylko tu ale ogólnie napisane z Twojego profilu. Szkoda komentować, masz problemy z samoocena? bo lubisz innym ubliżać. Sadząc z prezentowanych treści w Twoich komentarzach jesteś osoba wybitnie wykształcona, błyskotliwa, itp. - żałosne.

Thompsonn
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-08-17 23:26:14
xdd666xdd Wszystko fajnie tyle tylko ze ona ma 15 lat Ty masz 20 lat ona nie jest pelnoletnia Ty jestes roznica pomiedzy nimi wynosi 18 lat w Twoim przypadku wynosi 13 lat jest roznica ? jest

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-19 13:30:14
Powiedziała co wiedziała. Czymś chciałaś zabłysnąć? Pochwalić się? Serio, zgadzam się, że masz problemy z błyskotliwością, skoro nie widzisz różnicy pomiędzy związkiem dziecka z 33 letnim typem, a związkiem 20-letniej panienki z takim gościem.

luckyfun69
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-17 20:22:14
to nie milosc to pedofilia

madziabasket
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-08-17 19:58:16
Ja osobiscie mam 21lat a mój chłopak 36, jesteśmy zaręczeni i nikomu to nie przeszkadza a wrecz przeciwnie bardzo go lubia. Fakt jest tyle,że ma 17lat wiec niedługo będzie pełnoletnia i w tym momencie nie widze nic w tym złego. Nie widać żeby był jakiś bogaty żeby na kase poleciała.

Solenizantka10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-17 19:52:43
ala i rafal mogą się bzykać ze sobą, aż mu fiut odpadnie.

forgotten32
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-17 19:28:21
No cóż zadam pytanie być może troszkę przewrotne... Czemu kobiety osiągają dojrzałość seksualna w okolicach 13 roku życia? Bóg lub tez ewolucja jak kto woli, pomylili sie? A jak to bylo w niedalekiej przeszlosci naszego gatunku?

xKarolusx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-17 18:31:35
Prędzej pedofilstwo ale tak to bywa że w dzisiejszych czasach większość lasek szuka starszych facetów już nawet nie koniecznie ze względu na kasę tylko ze względu na "doświadczenie" i "dojrzałość"

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-17 18:58:30
Starszych ok ale o parę lat a nie (jeżeli wierzyć wrzucającemu) 18!!! Jakby się postarał to mogłaby być jego córką... zresztą co ona ma w głowie jak to jeszcze dziecko! Łyka jak bocian żaby wszystko co jej miłego powie... później obudzi się z ręką w nocniku...

gienek_knur
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-17 21:08:38
komentarz usunięty przez użytkownika

h4cker
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-08-17 22:49:20
Co ma wspólnego avatar na tak chu jowatym portalu do życia? Weź się knurze ogarnij...

h4cker
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-17 18:20:30
Ciekawe czy stracił już z nią dziewictwo czy trzyma do ślubu :D

KogosTuPonosi
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-08-17 17:53:16
Haha, oczywiście mój wcześniejszy komentarz musiały zminusować jakieś 15-16, bo prawda w oczy kole. Otóż moje drogie, jesteście jeszcze dziećmi i nie tylko w świetle prawa, tego nic nie zmieni. Nie róbcie z siebie na siłę dorosłych, bo tylko głupotą błyszczycie.

doniaaaa
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-08-17 17:25:24
ja jakoś mam 17 lat, mój chłopak ma 27 jesteśmy od roku i ani razu sexu nieuprawialiśmy. Więc miłość z różnicą wieku istnieje, choć co do nich bym sie zastanowiła

kabat411
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-08-17 19:12:07
27 letni facet będąc w związku widując się regularnienie z partnerką nie wytrzyma rok bez sexu chyba więc musi cie zdradzać:]

Astalavista
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-17 16:38:34
nic nie stoi na przeszkodzie ich miłości... no może tylko prokurator

barbarella00
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-17 16:25:14
To jest dziwne, ale to NIE JEST pedofilia!Wiek przyzwolenia wynosi 15, bo wcześniej dopiero kształtuje się seksualność młodego człowieka, i współżycie w tamtym czasie może powodować różne zaburzenia. Tych, którzy wymyślili to prawo, nie obchodzi to o czym 33-letni facet i 15-latka będą rozmawiać.

KrystiaN1995
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-17 16:17:39
Napewno uprawia z nia seks a przeciez to jeszcze dziecko, wg mnie to zwykly pedofil ktory omamil jeszcze glupiuutkie dziecko.

urling
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-17 16:06:24
Ze gosć sie nie boi prokuratury

lifelover88
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-08-17 16:58:51
Prokuratura to mu może naskoczyć, jeśli dziewczyna ma naprawdę 15 lat. Co nie zmienia faktu, że koleś ma mocno pedofilskie skłonności, a dziewczyna jest kretynką. No ale w świetle prawa mogą się bzykać ze sobą, aż mu fiut odpadnie.

urling
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-08-17 17:23:58
hmmm myślałem ze od 16 jest tartaczny..., ide pod gimnazjum :D

Thompsonn
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-17 16:05:50
Jesli oni faktycznie tyle lat maja to roznica pomiedzy nimi jest teraz zdecydowanie za duza tym bardziej ze ona nie jest nawet pelnoletnia jak ona bedzie miala za 3 lata 18 lat a on 36 lat to wtedy beda wygladac rownie smiesznie jak teraz poniewaz on bedzie wygladal jak jej ojciec a nie maz

Thompsonn
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 16:07:50
A tak dla przykladu jak ktos w 1993 roku mial 18 lat i zrobil sobie dziecko to jego dziecko bedzie mialo 18 lat w 2011r a on sam w 2011 roku bedzie mial 36 lat to tyle

marciato
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-17 16:05:05
Ciekawe o czym rozmawiają ;__;

HenioKobyla
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-17 15:37:31
4 razy po dwa razy 8 razy raz po raz, pewnie to sobie ten facet mysli...

GodOfWind
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-17 15:30:27
SILNY ;O ZOSTAW TO DZIECKO !

polimer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-17 15:23:47
komentarz usunięty przez moderatora

Navaj-Abhiraj
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-08-17 14:34:20
Nidy nie uwierzę, że "stary pryk" jest na poważnie zakochany w nastolatce. We łbie musi mieć nieźle nawalone. Młoda uwierzyła a ten psychol ją pewnie wykorzystuje.

Patus666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-20 16:22:05
Nie powiedziane że ją wykorzystuje. Rzeczywiście jest to trochę dziwne ale życie zaskakuje , miłość też !!!!!!!!!!!

jan0sik
    Ocena: -10 (glosow:24)
2012-08-17 14:12:57
No i spoko. Przynajmniej gimbus nie bedzie jej smęcił do ucha "JP i Peja the bast a wogóle to mała zabiłem 14 ludzi tylko to było w ameryce i spier....łem wpław zeby mnie nie dogonili." Obrońcy morlaności nos w dupe i wąchać. Niech każdy robi co chce.

aneczka_1993
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-08-17 14:04:15
Po prostu ma ją tylko do jednej rzeczy - do seksu. Smutne, i prawdziwe.

gienek_knur
    Ocena: -19 (glosow:27)
2012-08-17 15:06:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Ereszkigal
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-17 18:31:25
gienek_knur powtarzasz wszystko co w internecie przeczytasz? Czy może czasem zdarza ci się myśleć samodzielnie?

luban7
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-17 13:09:56
Szkoda że on by mógł być jej ojcem ...

RocKAlone
    Ocena: -12 (glosow:18)
2012-08-17 12:54:40
komentarz usunięty przez użytkownika

RocKAlone
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-08-17 13:00:21
I właściwie to że nie miałam tego roku więcej mnie uchroniło ;) Co do wiochy. W związku nie liczy się wiek. Liczy się uczucie. Nie wiem jak jest tu. Możliwe że koleś ją zwyczajnie wykorzystuje. Nie wnikam. Sama mam sąsiadów - ich różnica to 16 lat. Są ze sobą już kilka lat :)

rosomak86
    Ocena: 30 (glosow:48)
2012-08-17 12:30:10
Niestety, 15 lat to jeszcze dziecko. Myśli, rozumuje, zachowuje się jak dziecko i wiem, wiem, wiem - niektórzy są bardziej dojrzali, mądrzejsi. Zdaję sobie z tego sprawę. Nadal uważam, że to dziecko, znam dzieci w tym wieku. Ta jest w dodatku nad wyraz niemądra i naiwna. A jeśli chodzi o faceta, to

rosomak86
    Ocena: 30 (glosow:42)
2012-08-17 12:32:42
to albo jest intelektualnie na poziomie 15-latka (niewykluczone) ale zakładam wówczas, że jest imbecylem albo jest zboczeńcem-pedofilem. Tak, 33 lata to dorosły mężczyzna, a to, że dzieciak ma 15 lat, a nie 14 wcale nie czyni tego mniejszym nadużyciem, przynajmniej moralnie, prawo prawem.

rosomak86
    Ocena: 29 (glosow:43)
2012-08-17 12:35:06
Wiadomo, że facet chce z tym dzieckiem sypiać. To zwykła pedofilia wobec której prawo nic nie może zdziałać, swoją drogą prawo w takich przypadkach bardzo mnie dziwi. Dla mnie facet to zbok, zamiast szukać żony, to on stuka dzieci. Gadki o miłości mimo różnicy wieku to nie do mnie, za stary jestem n

rosomak86
    Ocena: 33 (glosow:47)
2012-08-17 12:37:56
na to. Gimnazjaliści może w to wierzą, bo sie im wydaje, że są tacy dorośli. Jakby mi ktoś powiedział, że mam patrzeć na 15 letniego dzieciaka jak na kobietę, na obiekt seksualny i uczuciowy, to by mi ciary po grzbiecie przeszły. To jest chore! Dziecko! Obudź się! Ten facet to psychol!

kika13
    Ocena: -11 (glosow:21)
2012-08-17 15:39:20
"Dziecko to, dziecko tamto.." 15 lat to już nie dziecko, lecz młodzież. Tak ten wiek, okres gimnazjalny to trudny etap- pierwszych miłości, zauroczeń. Dziewczyny są naiwne, łatwowierne, ufne. Owszem to co widze na tym foto nie jest okej. Facet powinien interesować się osobami w swoim wieku

kika13
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-08-17 15:42:21
Natomiast ta młoda kobieta (już nie dziecko) również ma uczucia. to że jest w niego zapatrzona jak w obrazek to przecież nie jej wina. Owinął sobie ją wokół palca. Młoda wierzy w każde jego słowo, każdy miły gest, nie wiedząc iz nie jest to całkiem bezinteresowne.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-17 20:42:04
OK, po tym co napisałaś już wiem, że nie masz więcej niż 15 lat. Jak podrośniesz, to zmienisz zdanie na temat tego czy 15-letnia dziewczynka to dziecko czy nie dziecko. Nie, dzieciak w takim wieku to nie młoda kobieta. Młoda kobieta to np. kobieta 25-letnia. Dorośniesz i zmienisz zdanie, narazie

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-17 20:44:03
czujesz się niezwykle dorosła, jak każda nastolatka. Rozumiem to. Jednak za jakieś 10 lat sama zobaczysz, że nawet nastoletnie dzieci to dzieci, koniec kropka.

gienek_knur
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-08-17 21:13:22
komentarz usunięty przez użytkownika

SteelMike
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-18 02:08:39
Wielki znawca się odezwał. Nawet nie wiesz kto to pedofil. Pedofil to osoba, którą podniecają dzieci przed okresem pokwitania lub na jego początku. 15 lat u dziewczyny, to praktycznie końcówka tego okresu, fizycznie jest już dojrzałą kobietą. Oczywiście z psychiką bywa różnie ;)

kika13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-18 11:19:24
Nie wiem na jakiej podstawie stwierdzasz w jakim jestem wieku ale OK. To są jedynie twoje domysły- błedne. To że podważam twoje zdanie w kwestii tego zdj nie oznacza iz jestem w wieku tej dziewczyny. Mam "troszke" więcej latek niż ci sie wydaje. Ale doskonale pamiętam moje lata gimnazjalne

Reasone
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-18 15:21:31
Przepraszam bardzo,ale 15 lat to jest dziecko.brzydzi mnie to. W każdym związku prędzej czy póżniej dochodzi do współżycia.szkoda że dzieci tego nie rozumieją mówie dzieci specjalnie bo uważam że jeżeli osoba która ma 15 lat i jest świadoma siebie nie ładuje się w takie rzeczy i nie nazywa miłoscią

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-18 19:29:03
SteelMike - pożyj jeszcze kilka lat i zobaczymy czy dalej będziesz mówił, że 15-latka to dorosła kobieta. Uważasz, że to, że ma cycki i miesiączkę czyni ją kobietą? Dzisiaj nawet 11-latki mają piersi i okres. To niestety nie czyni kobiety. To, że ktoś mówi o takim dzieciaku "młoda kobieta"

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-18 19:36:21
samo w sobie brzmi podejrzanie, dosłownie jak pedofilowi wyjęte z ust. Niestety 15 latka jest nadal w okresie dojrzewania, ale pomińmy to! Po prostu z perspektywy osoby dorosłej patrzenie na takie dziecko jak na kobietę, to nadużycie i jest to obrzydliwe. Chcesz wmówić mi, że jakby miała 14 lat, to

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-18 19:39:42
byłaby to pedofilia i byłoby to rażące, natomiast w momencie w którym ma 15, to już prawdziwie dojrzała, a zachowanie tego faceta jest zupełnie normalne? Kika13 - wiesz, za moich czasów jeszcze nie było czegoś takiego jak gimnazjum. Stawiam więc, że może masz z 18 lat, może kilka więcej, natomiast

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-18 19:42:31
jeśli masz więcej, to stawiam, że nie jesteś zbyt mądra, skoro nazywasz takie dziecko młodą kobietą, która ma swoje uczucia, to znaczy że nie dojrzałaś i nie zmądrzałaś za wiele od tamtej pory. Ja natomiast wiem, że gdyby moja córka za 10 lat przyprowadziłaby mi 33 letniego faceta do domu i powiedzi

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-18 19:46:10
powiedziała, że to jej ukochany, to nie ręczę za siebie. Jeśli Ty dałabyś błogosławieństwo swojej córce i ze wzruszeniem pozwoliła, żeby facet prawie w Twoim wieku obmacywał Ci dziecko, to GRATULUJĘ, pani dorosła!

kika13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-19 10:15:35
Wybacz ale kto tu mówi o jakimkolwiek błogosławieństwie etc.? Znowu mam odmienne zdanie niz Twoje i ponownie skupiasz się na ocenianiu mnie.. Wątpie zeby ta dyskusja miała jakiś większy sens. Więc ją zakończę.

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-19 13:39:02
Zwyczajnie dopytuję czy byłabyś też taka pełna zrozumienia. Wyobraź sobie siebie za 17 lat, Twoja córka przyprowadza Ci do domu kolesia w Twoim wieku, który tylko czeka, żeby z nią zostać sam na sam, żeby wsadzić jej łapska w majtki. Pełna naiwności powtarza Ci, że to wielka miłość. Co zrobisz?

kika13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-20 13:13:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ignacy1994
    Ocena: 10 (glosow:24)
2012-08-17 12:28:25
ta srata tata to podlega pod wpierdol i pedofilie !!!!! zero tolerancji!!!

Hesferas
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-08-17 14:12:58
Pod wpierdol owszem, powinien gustować w kobietach w swoim wieku, ale niestety nie pod pedofilię. Według zj*banego polskigo prawa 15-latka może legalnie uprawiać seks, o ile zakryje oczy, bo pornografia jest +18. Rodzice na pewno są z niej dumni...

gienek_knur
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-17 12:02:08
komentarz usunięty przez użytkownika

spanish22
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-08-17 11:59:49
co Wy tam wiecie- to się nazywa prawdziwa miłość:D

strusz-lewa
    Ocena: 17 (glosow:25)
2012-08-17 11:55:55
No a w ogóle to ja się zastanawiam - skąd wiadomo, po ile oni mają lat? To mogłeś napisać, że ona ma 12, a on 40. Byłyby większe emocje i więcej plusów powodowanych wzburzeniem. Po co tak piszesz, skoro nie wiesz?

Paolcia2486
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-17 13:48:58
A może właśnie wie. Nie musi być napisane na zdjęciu, mogłobyć napisane na profilu tych osób, albo mogą to być jego znajomi,

jan0sik
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-08-17 14:09:45
Nieprawda. Ona ma 7 a on 83. Znam ich tak samo jak kolo co zdjęcie wrzucał.

DobraMama
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-08-17 14:14:48
No to takim znajomym należy współczuć "znajomego". Zamiast zachować klasę i powiedzieć znajomym wprost, co o tym sądzi - wstawia ich zdjęcie na wiochę, niech się pół PL z nich śmieje. To dopiero jest dojrzałość, dorosłość... Żenada w takim razie. A może zwykłą zazdrość??

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-17 14:20:02
Wiesz, Paolcia2486 , może nie będę wychwalała pomysłu związku 15latki z dorosłym panem. Ale tak jak wyżej napisano - pewności nie ma. Mnie też zastanawia wątpliwa rzetelność informacji. A może to celowa prowokacja dla bycia na głównej z tym wiekiem? Wiadomo - im większa różnica, tym korzystniej.

Joanna20071991
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-08-17 11:48:03
ludzie on moglby byc jej ojcem na dobra sprawe.... jestem tolerancujna (a przynajmniej staram sie byc) ale czegos takiego zaakceptowac bym nie potrafila....

strusz-lewa
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-08-17 11:53:59
Może właśnie dlatego byś nie potrafiła, bo ci te starania nie wychodzą? Mnie to ani grzeje - ani ziębi. Znam dobrane małżeństwa, z dużą różnicą wieku, które trwają przy sobie już z 20 lat. A znam miłości koleżeństwa ze szkoły, którzy porozwodzili się po 2 latach. Mnie to nie rusza.

dupablada1989
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-17 11:37:47
skąd wiesz, że ma 15 lat?

damian2859
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-08-17 11:35:37
Dla mnie to pedofilstwo. Może gdyby dziewczyna miała ponad 20 wtedy byłoby ok ale ona ma dopiero 15 lat. Nawet gdyby ten chłopak miał 20 to i tak by sie nie zgadzało.

strusz-lewa
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-08-17 11:50:35
Na pewno "prdofilstwo", nie pedofilia? Czyli co - 5 lat różnicy to dla ciebie też już przepaść pokoleniowa? Tylko koleżanki z klasy, które obchodzą urodziny w tym miesiącu, co ty, tolerujesz? No nie przesadzaj. Może 18 to dużo - ale 5?

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-08-17 12:41:03
Co Ty tak bronisz tego typa? Nikt nie mówi o różnicy 5 lat, moja kobieta jest 5 lat młodsza. KOBIETA! To jest dziecko! Ma 15 lat! A to jest dorosły facet! Nie chwatasz w ogóle różnicy? 10 lat też byłoby spoko, ale nie gdy bierzemy pod uwagę DZIECKO! Może sama masz 15 lat i Ci się wydaje, że jesteś t

rosomak86
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-17 12:43:22
taka strasznie dorosła? Tu nie chodzą o samą różnicę, a o fakt, że ktoś wykorzystuje dzieci.

Blenia
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-08-17 11:33:33
Jakby nie było to jeszcze pedofilia

orson182
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-08-17 11:42:14
mylisz się w Polsce jak osoba ma 15 lat to prokurator nie zapuka

strusz-lewa
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-08-17 11:46:20
Jak by nie było - jesteś w błędzie. Poniżej 12 roku życia prokuratura ściga z urzędu jakom pedofilię. 12 - 14 lat - rozpatruje, czy to pedofilia, czy już nie. A 15 lat - żadna pedofilia. Zważywszy na fakt, że mamy trochę 15letnich matek w społeczeństwie. 15latki prokuratora nie obchodzą.

strusz-lewa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-17 11:48:01
literówka :/ ściga "jako pedofilię".

RudaQrwa
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-17 11:31:34
Rozumiem różnicę wieku do 7-8 lat. To mogę tolerować. Ale ta dziewczyna daje się mu molestować. On ją tylko wykorzysta ;)

mariom460
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-17 13:05:17
Może być różnica wieku nawet 30 lat, byle ona miała ponad 20.

KogosTuPonosi
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-17 11:16:49
Tu już nie chodzi o tą różnicę wieku, tylko o to że ona jest jeszcze dzieckiem. Obrzydzenie łapie mnie do kolesi, którzy tak wykorzystują takie naiwne małolaty...

TYGRYS-1984
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-08-17 11:05:01
to nie miłość, to sponsoring

DobraMama
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-08-17 11:03:21
Intryguje mnie tu tylko jedna rzecz. Skąd autor/ka absurdu ma tak dokładne informacje na temat wieku osób z tego zdjęcia?? Równie dobrze ona może mieć 18 - a on 25... No, chyba, że się jest dobrym kolegą/koleżanką i się znajomych na wiocha.pl wstawia...

DobraMama
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-08-17 11:08:48
A w kwestii samych związków - po 19 roku życia, czyli zazwyczaj po maturze, te różnice znacznie się zacierają, bo człowiek dorośleje, nabiera innych priorytetów życiowych, myśli już nie szkołą i klasówkami, ale pierwszą pracą i samodzielnością - więc te parę lat różnicy wieku nie przeszkadza.

rosomak86
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-08-18 19:50:43
"Oj tam pare lat nie przeszkadza" ... O losie, jeśli poważnie jesteś matką (po nicku wnioskując) to przerażenie ogarnia.

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-20 00:57:00
Zupełnie nie rozumiem, w związku z czym cię to przerażenie ogrania? Bo doprawdy nie rozumiem. Dlatego, że moja tolerancja jest nieco większa niż twoja? Czy dlatego, że twoje osobiste zahamowania pozbawiają cię możliwości postrzegania świata inaczej, niż przez pryzmat swoich kompleksów?

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-21 14:09:50
Ojejku, jejku, jaka mądra Pani! :) Cóż, wynika to stąd, że jeśli Twoje np.14-letnie dziecko przyprowadzi Ci do domu 33-latka, który jest prawie w Twoim wieku i powie Ci , że to jej chłopak, to Twoja wspaniałomyślna tolerancja sprawi, że pogratulujesz córce i z radością pójdą razem w stronę słońca.

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-21 14:13:42
Według Ciebie, dorosły, dojrzały facet, który bierze się za taką gówniarę i który zamiast patrzeć na dzieci jak na DZIECI, widzi w nich obiekt seksualny to żaden problem i "parę lat różnicy nie przeszkadza"? Gdyby ona miała już nawet te 20, to jeszcze zrozumiem, ale TO jest dziecko!

Renia_400
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-17 11:02:48
Przecież wiadomo o co mu chodzi. A ona myśli ze to wielka miłość. Ciekawe o czym ze sobą rozmawiają: Kochanie jak ci poszedł sprawdzian z matematyki? Chyba ze nie mają czasu rozmawiac :)

PozoryMyla19o8
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-17 11:00:56
wiek to tylko liczba.

Colgate
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-06-13 21:09:09
Ale tu jest aż 18 lat różnicy!!! :O

Colgate
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-06-13 21:07:56
Ale tu jest aż 18!!!! :O

Daritta
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-06-13 16:39:10
lol...

scaper
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-06-13 08:34:04
Tolerancja społeczna związków 8lat różnicy chyba było ;P

majatbg
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-12 23:10:19
miłosc bywa slepa.....

xsiwusia
    Ocena: -7 (glosow:31)
2011-06-12 22:46:29
i co z tego ze ona ma tyle a on tyle ... moj chłopak ma 26 lat a ja 16 i co z tego jestem z nim już prawie dwa lata . czy związek polega na wieku czy miłości ?? zastanówcie sie czasami okej ??

bacha89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-17 18:28:04
dorosły facet zwrócił uwagę na Ciebie uwagę gdy byłaś 14latką? To pewnie jak będziesz mieć z 20 lat to zostawi Cię dla jakiejś innej naiwnej 14tki

Ereszkigal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-17 18:35:58
Pewnie niedługo z tobą zerwie... powoli robisz się za stara.

jupers
    Ocena: -4 (glosow:28)
2011-06-12 21:22:30
I co? Ja mam 32 lata i co, nie wolno mi sie z 15 calowac jak ja bardzo kocham. No prosze was wezcie sie zastanowcie co piszecie.

Cream
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-07-06 16:11:17
Pedofil...

gienek_knur
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-17 11:52:36
komentarz usunięty przez użytkownika

przyjeb
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-06-12 20:42:01
a ta dziewczyna ma chociaż te 15 lat ??

claudia1512
    Ocena: -1 (glosow:19)
2011-06-12 17:07:37
Pedofil, mówię wam .

K126
    Ocena: 11 (glosow:23)
2011-06-12 16:14:12
Jestem w miarę tolerancyjną osobą, ale nie potrafię, po prostu nie potrafię, sobie wyobrazić związku tak młodej osoby z o wiele starszą. gdyby ona miała 20 lat, a on 40, wtedy można by to jeszcze zaakceptować, bo różnice się zacierają, ale tak, to jedno wymaga od związku czegoś i drugie czegoś inneg

gienek_knur
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-17 11:56:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Paolcia2486
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-17 13:54:44
gienek_knur, nie chodzi o glupotę, tylko o potrzeby. 33 letni mężczyzna ma inne potrzeby i priorytety. W tym wieku myśli się o mieszkaniu/pracy/samochodzie/żonie/dzieciach i seksie! A wiesz jakie ma potrzeby 15 latka? Kosmetyki, imprezy, ciuszki, jakaś książka, film, przyjaciele.

Paolcia2486
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-17 14:00:28
Kiedy jest to dwoje starszych ludzi np. 20 i 40 lat. Mimo 20 lat różnicy potrzeby stają się już mniej więcej takie same. 20 letnia osoba zaczyna myśleć o przyszłości, często idzie na studia rozpoczynając dorosłe zycie. 40 latek może zapewnić jej ostoję i stabilizację, a seks nie jest już tabu

gienek_knur
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-17 15:19:34
komentarz usunięty przez użytkownika

gienek_knur
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 15:35:16
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600