Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A tak biadolą, że nie mają pieniędzy na kasy fiskalne
bonifacq  13-03-19, 20:22 Zgłoś
+ 734 -
Dodano: 2013-03-19, 20:22:36   przez: bonifacq
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 734  Zgłoś nadużycie
280
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Wymuszenie
  •  Wyjaśniona poza
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(134)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bluecont
    Ocena: 18 (glosow:30)
2013-03-20 20:04:26
Jak zarabia w pełni uczciwie to ok, tylko ile razy człowiek chce się zarejestrować państwowo to proszę za pół roku, a jak prywatnie to na jaka Panu pasuje ? a najlepsze jest to że nie jednokrotnie podczas wizyty robi badania na państwowym sprzęcie a kasa leci jemu do kieszeni.

PawelJarosz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 14:14:54
sory wiekszosc lekarzy w szpitalach wojskowych to też oficerowie wojska Polskiego wiec nie tylko biora kase z NFZ-u

dupodopek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-03 15:48:34
czyżby to byli lekarze specjaliści? o.0

hadar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-24 22:35:03
W praktyce sprawa wygląda tak, że kasy fiskalne nic nie zmieniły w praktyce lekarskiej, tylko wprowadziły więcej biurokracji, co się przekłada na m.in dłuższy czas wizyty z powodu wystawiania rachunku. Strata finansowa w porównaniu z realnymi zarobkami lekarzy jest w tym wypadku minimalna. A co do słuszności zarabiania przez lekarzy, prawda jest taka, że zarabiają tylko Ci, którzy mają odpowiednią renomę, a renomę wyrabia się poprzez efektywne leczenie pacjentów. Więc tylko Ci najlepsi mogą sobie pozwolić na takie auta, reszta, zdecydowany procent lekarzy po specjalizacji zarabia 5-10 tys/mc.

gomash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-24 22:10:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Cichy11
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-23 22:25:07
Kiepska ,,wklejka''!

gregorybry
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-22 17:06:22
taryfiarz,fryzjerka kasa fiskalna a lekarz?

maverick2003
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-22 16:37:27
Trzeba było się uczyć tyle co oni a nie teraz kpić i szukać dziury w całym!!!

FrankEinstein
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-22 10:10:00
Biedacy! chyba muszą niebawem zastrajkować o podwyżki, bo nowy model Porshaka wyszedł

mihu_zone
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-22 09:44:31
A kto Wam zabronił uczyć się a później pracować na dyżurach 24h i spędzać wieczory w prywatnych gabinetach. Proszę bardzo- droga wolna. Uczcie się i pracujcie!!

mckrzysiek007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-22 16:36:24
Z twojego wpisu wynika, że prywatne gabinety lekarze mają w szpitalach, skoro pracują 24h czyli cały czas są w pracy. A tak serio to czemu nie wprowadzić kas dla lekarzy, szczególnie w ich prywatnych gabinetach. Taksówkarze, fryzjerzy, nawet niektórzy rolnicy kasę mają więc co za problem. Że ktoś się dłużej uczył to od razu ma mieć później lżej, skoro i tak nieźle zarabia?

MasterMapet
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-22 01:38:50
Cooo żal dupę ściska, że jak się nie ma pomysłu na życie a uczuć się też nie chciało tylko robi się jakieś zarządzanie albo inne pierdy gdzie leżysz jajami do góry przez 3 lata a nie jak na medycynie 6 czy tam teraz 5 lat masz głowę w książkach, to teraz nie ma kasy ;D Jak dla mnie płaca adekwatna do wykształcenia. A w komentarzach typowa polska zawiść ;) no tak za komuny żyło się lepiej gdzie Panem i władcą była osoba mająca sklep.... Głąby.

bonifacq
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-22 08:30:57
Tu nikt nie piszę o zazdrości , czytaj ze zrozumieniem matole , tylko i nierówności prawa i płacenie podatków . Dlaczego lekarze nie mają kasy fiskalnych a taksówkarze mają . Widziałeś kiedyś panamere na taksówce ?? Dlaczego leczą ludzi szpitalnym sprzętem a biorą za to kasę w prywatnych gabinetach ,??

mihu_zone
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-22 09:48:31
Wprowadzą kasy fiskalne= wzrosną ceny za wizyty... i tyle pożytku z tego będzie.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-23 22:57:45
Wg. Konstytucji służba zdrowia w Polsce jest bezpłatna. Gdyby państwo jej przestrzegało, nie byłoby popytu na gabinety prywatne. Jednak państwo nie wywiązuje się z konstytucyjnego obowiązku, ergo pieniądze zarobione niezgodnie z prawem.

estena
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-21 19:51:31
hahahaha.... a ja w tym szpitalu pracuję i nie są to auta lekarzy!!!! szkoda,że autor nie zajrzał na parking nr 3 tam to bryki świecą

bonifacq
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-21 20:11:38
Ja w tym szpitalu też pracuje i to są auta lekarzy nawet mogę ci nazwiska podać

cyfer10
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-21 18:42:12
Wiocha, ze ktoś dużo zarabia ? Czy po prostu zazdrość ?

bonifacq
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-21 20:14:17
Jak zaczekasz na specjalistę do 2023roku lub zapłacisz krocie za prywatne wizyty to zmienisz zdanie

mihu_zone
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-22 09:47:04
Zazdrość..... a to nie lekarze wyznaczają limity przyjęć, tylko NFZ i rząd ustalają ich pulę. Niektórzy ludzie jednak nie potrafią spojrzeć na problem całościowo i wypowiadają się o kolejkach do specjalisty na podstawie swoich niepełnych informacji

cyfer10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-06 11:50:49
"Jak zaczekasz na specjalistę do 2023roku lub zapłacisz krocie za prywatne wizyty to zmienisz zdanie " Jak zaczekam na specjalistę do 2023 roku, to umocni sie moje zdanie o NFZ i tym kraju - kpina nie służba zdrowia, ale nie zmieni to mojego zdania co do lekarza. NIE ZAZDROSZCZĘ MU SAMOCHODU Z POWODU TEGO, ŻE SĄ KOLEJKI I TERMINY Z KOSMOSU ! Rozumiem, ze mozesz miec pretesje do ksiedza, ze kupuje super samochody nie ze swojej kasy, tylko z tego co ludzie mu daja na kościół, ale lekarz zarabia, pracuje, uczły się pół życia - jeśli go stać TO NIECH SOBIE KUPI ! co wam przeszkadza że k

cyfer10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 11:52:43
*że ktoś ma zarobione pieniądze, mnie też nie stać na takie auto, ale nie jest to wiocha, ze on ma dobry samochód.

nevermore11
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-21 16:52:26
Mafia lekarska pilnuje, żeby limity przyjęć na medycynę były niskie i by lekarze mogli dowolnie dyktować ceny za swoje "cud" usługi. Ja bym chętnie sobie jakiś lek kupił, ale mafia pilnuje, żeby leki były tylko na receptę dostępne. Proponuję zwiększyć limity na medycynę i otworzyć rynek pracy dla lekarzy zza wschodniej granicy, bo tam ich jest aż nadmiar i pracy nie mają. Wolny rynek zrobi swoje.

legion77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 16:44:47
Wy tu o pierdołach a ja bym się chętnie dowiedział co to za bryki. Może bym sobie kupił

Ramuelek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 22:16:48
2x Porsche Panamera ( nowe, najtaniej około 300 tysięcy )1x volvo XC60 (coś koło 150 tys )

adolfoh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-03-21 16:17:05
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 15:08:20
Podatki same w sobie to nie złodziejstwo.Złodziejstwo jest gdy je zozdysponowują i je wydają, afery z przetargami są wszędzie nawet w szkołach a czego nie wiemy.Moim zdaniem 20% pieniędzy w budżecie ginie w przewałach, kradną je ludzie którzy zarabiają po 10tyś i więcej-czyli nie kupią więcej jedzenia, ubrań czy mebli bo wszystko mają.Mogą odłożyć na koncie lub wydać w Egipcie.Gdyby zostały w budżecie to zatrudniono by więcej pielęgniarek czy nauczycieli lub zrobili chodniki czy kupili tomograf. Bezrobocie maleję a konsumpcja, PKB zadowolenie z nowych dróg, szpitali i wpływy do budżetu rośną.

Michael.Petrucci
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 15:33:18
Więcej niż 20% wiem bo byłem świadkiem nie raz Kasa to jedno a życie ludzkie które jest 0-rem dla ordynatorów to druga sprawa.

paciki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 15:06:44
chcąc się dostać nawet PRYWATNIE do dobrego lekarza to niestety terminy także są kilkumiesięczne, ja mam wizytę prywatna umówioną na lipiec!!

m_p_123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 15:13:03
I właśnie dlatego tyle zarabiają.

mihu_zone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 09:52:17
i cieszmy się, że NFZ nie zakazał praktyk prywatnych, bo trzeba by było czekać nie miesiące a lata na wizytę

julekmeipster
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-21 14:16:43
A co kogo obchodzi, ile zarabia prywatna osoba? Lekarze zarabiają tyle z prywatnych praktyk, a nie z naszych podatków. Z resztą, ja wolałbym być operowany przez kogoś, kto jest zadowolony ze swoich zarobków, niż kogoś, kto wykonuje robotę "na odwal się" za najniższą krajową.

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-21 20:50:25
Osi specjalnie robią na odwal, żebyś prywatnie chodził.

mihu_zone
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-22 09:53:35
W medycynie nie robi się na odwal- to nie wypas owiec tylko sprawa zycia i śmierci.

Jarewa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-22 21:57:17
Robią robią sam doświadczyłem jak na NFZ to operacja. A jak prywatnie to już inne zdanie.

GTW48
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 12:21:13
I wszystko w lizingu :D

ulfe
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-21 11:50:49
g prawda - moja stara miala nawet tymczasowo ordynatora, troche ponad 4 dostala; to sa auta dyrektorow itp jesli juz, bo nic nie wskazuje na to ze naleza do pracownikow

StivO2005
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-21 13:06:14
komentarz usunięty przez użytkownika

ulfe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 06:09:50
@stivo2005 nie wiem z kim ty sie zadajesz, ale ja ze wzgledu na stara wlasnie tych ludzi widuje, jedyni ktorzy sie dobrze ustawili to chirurdzy, reszta g#$%o z tego ma, nie umieraja z glodu, ale brykami nowymi malo kto jezdzi

StivO2005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-24 09:44:07
komentarz usunięty przez użytkownika

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 10:49:20
raczej to nie są auta zwykłych lekarzy - dyrektor placówki (nawet do 100 tyś/msc), ordynatorzy dużych oddziałów (40+ tyś/msc)

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-21 10:24:28
Ich samochody mnie nie kują, zarobki też nie - uczyli się to mają. Wk@rwia mnie to że lekarze i prawnicy nie mają kas(w taksówce jest kasa) tylko do szuflady.Dużo badań też robią na państwowym sprzęcie i to fakt. Jak razem mamy trzymać ten bajzel to razem.

raider667
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 11:11:11
A mnie to nie wkurwia wiesz dlaczego? Dlatego że podatki w naszym zajebistym kraju to zwykłe złodziejstwo i cieszę się że są ludzie którzy leją i srają na system.

giaur500
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-21 10:14:23
Powiem tak. 100% uczciwy lekarz i taki, który nie ma "lekarskiej" rodzinki nie żyje aż tak dobrze jak myślicie. To znaczy - żyje dobrze, ale w granicach rozsądku. Ale takich jest mniejszość, niektórzy odwalają takie akcje że się w głowie nie mieści, np regułą jest praca na kilku etatach jednocześnie i to w tym samym czasie - rekordzista pracował na 8 etatach! A tak naprawdę przebywał w domu, dostępny "na telefon". Biorąc po uwagę 5-6 tys za jeden etat - żyć nie umierać.

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-21 10:09:50
A co Cie obchodzi jakie samochody maja ? Jestes zawistnym, malym, biednym glupkiem. Zazdroscisz to wez sie do pracy. Bedzie Cie stac. No ale taki len woli siedziec 40h udajac ze pracuje... Jaka praca taka placa.

Inkwizytorzy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 09:32:40
wszystko w kredyty

ponury997
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-21 09:11:24
Nie lekarzy tylko pielęgniarek ;)

gurool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 10:51:39
pielęgniarek często nie stać na jakikolwiek samochód. A zapierdziel mają porównywalny (tylko wiadomo - mniejsza odpowiedzialność - mniejsza płaca)

grim1986
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-21 09:08:34
A mnie to wali czym jeździ mój lekarz, dentysta itd. Byle był dobry, a chodzę i tak prywatnie bo z funduszu to i tak nic nie jest opłacane. A jak macie jakieś pretensje co do NFZ to może zaczniecie wydzierać ryja tam gdzie trzeba.

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-21 07:57:38
kompleks malego fiuta chyba a nie ze malo zarabiaja-cos moge o tym powiedziec: majac 20-30tys zl m-nie sami nie wiedza co zrobic z kasa....

leviticus_1
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-21 05:35:41
Powinno być krótko - jeżeli prywatna praktyka, to wtedy wymóg wyposażenia gabinetu we wszystkie niezbędne urządzenia przeznaczone dla konkretnej specjalizacji. Wtedy połowa by zmiękła bo na zakup prywatnego tomografu albo RTG za parę milionów nikogo nie było by stać. Ale po co skoro można "prywatnie" korzystać z państwowego i blokować kolejki do sprzętu dla plebsu. Potem słyszymy, że sprzęt ma swoje limity... Pewnie, że ma tylko, że 3/4 to wykorzystywanie dla prywatnych praktych

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-21 10:11:33
No i jaki problem ? Ekstra ubezpieczenie to cena obiadu na miesicie za jedna osobe. Ubezpieczysz sie i nie bedzie problemu. Ograniczac przedsiebiorczosci dla biedakow i nierobow nie mozna, bo to wlasnie ona jest dzwignia bogactwa krajow...

leviticus_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 15:57:10
Całę szczęście, że są tacy bogaci ludzie jak ty...

deosito
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-21 04:51:20
Lekarze w szpitalach wojskowych przeważnie zatrudnieni są na etatach wojskowych. Są to oficerowie, minimalnie ze stopniem kapitana (czyli ladnych kilka tysiecy żołdu) a do tego mają też praktykę prywatną. Dobrze mają, to fakt...

nevermore11
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-21 03:19:02
Socjalistyczna mafia.

homme_de_fer
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-21 03:06:29
trzeba było się uczyć czegoś sensownego, też taki byś miał, socjologia, politologia i zarządzanie to nie to samo co medycyna

zielonyelf
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 00:35:20
Kurde a ja nawet resoraków takich nie miałem :(

matty1000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-21 00:08:13
oni zarabiają krocie na wizytach prywatnych i nikt ich nie kontroluje, biorą pieniądze do kieszeni i następny pacjent, a handlowiec np. kioskarz spróbowałby nie wydać paragonu do gazety - kontrola, zgnojony i potraktowany jak przestępca i oszust państwa. jak handlowcy , taksówkarze itp to i dla lekarzy kasy fiskalne!!!

mpeer
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-03-20 23:48:57
Lekarze to największa inteligencji narodu. Studiują dużo dłuzej niż mgr, pracują ciężej. Sam niegdy nie byłbym w stani etak się poświęcić, żeby skończyc medycyne. Moim zdaniem bez wątpienia im się należy!!!

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 09:44:32
To że studia i praca są ciężkie nikt nie neguje. Oni nas ratują, leczą, w ich ręce składamy swoje zdrowie i życie. Ale to nie daje im prawa do wykorzystywania tego faktu. Zobacz co się dzieje w służbie zdrowia, w pogotowiu, z dzwoniącymi matkami szukającymi pomocy dla swoich dzieci.Parę lat temu moje dziecko trafiło do szpitala,a ja, żeby się czegoś dowiedzieć biegłam z jak sługus za tym lekarzem w szpitalnym korytarzu i prosiłam by mi coś powiedział. Pan doktor spieszył się do swojego gabinetu, bo kawka mu stygła... Dziś bym wrzasnęła żeby się raczył zatrzymać, kawka nie ucieknie.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 09:54:59
I porównanie,że lekarze pracują ciężej jest nie fair w stosunku do innych zawodów. Owszem,ich praca jest bardzo ciężka, odpowiadają za życie drugiego człowieka, przeprowadzają skomplikowane operacje, ale czy górnik też nie pracuje ciężej? Górnik ma mniejszy wkład w ogólną pracę,wyniki, nie jest zmęczony, nie ma stresów w pracy, nic mu w tej pracy nie grozi?

mpeer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 11:52:58
Ale górnik po 8h wraca do domu i bawi się z gołebiami na dachu, ale lekarz żeby mieć panamere musi pracować po kilkanaście godzin i być wybitnym specjalistą. Poza tym, nie ujmując górniką, praca cięzka ale górnikiem może byc cep po podstawówce. Lekarz zanim zacznie dobrze zarabiać musi mieć lata studiów i 2 razy tyle doświadczenia.

Judas6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-22 23:35:08
Największa inteligencja narodu? 80% lekarzy których znam to debile... DOBRYCH i faktycznie inteligentnych mogę zliczyć na palcach u jednej reki... to ze ktoś wykuje książkę na pamieć nie czyni go inteligentnym... poza tym spotkałem się z lekarzami pracującymi po ponad 24h, co powinno być zabronione bo swoim zmęczeniem( i pazernością) narażają życie pacjentów. Aha..i górnikiem możesz zostać dopiero po szkole górniczej, zawodówa i możesz machać już kilofem, chcesz więcej zarabiać tez musisz skończyć studia które nie są wcale łatwe...

dar45
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-20 23:40:46
Ale przyglądając się efektom na zdjęciach,to chyba nie jest tak źle.

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-20 23:30:54
Wyprzedaż w Porsche była czy co? :P jak ich stać to niech sobie kupują... co mnie to!

elwino
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-20 22:33:29
studia niestacjonarne różnią się od stacjonarnych jedynie tym że musisz za nie płacić, grupy z niestacjo mają zajęcia razem ze stacjo. aneta.buziaczek, podejrzewam że jesteś tępą dzidą po 'uczelni' typu wyspa, albo inny szajs gdzie za kilkaset złotych za semestr można uzyskać papier że jesteś światowej sławy politologiem. Szkoda tylko że w Polsce jest zapotrzebowanie na 4-5 politologów :) Jak się zapier*ala na studiach przez 6 lat, później rok stażu za najniższą krajową, to miło jest sobie odbić zarobki po tych kilku(nastu) latach. Naprawdę chcielibyście żeby leczyli was słabo opłacani lekarze

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-20 22:09:26
Lekarz wojskowy jest jak świnka morska. Ani lekarz, ani wojskowy

zbigis
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-20 22:07:38
Trzeba było się uczyć a nie w szkołę kamieniami rzucać!!!

dar45
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-20 22:01:14
Niezły jad wylewacie. No to przeczytajcie. Za to, że są kolejki do specjalistów odpowiada NFZ, a nie lekarze,którzy chetnie pracowaliby w 1 miejscu i zarabiali przyzwoicie. A więc żale do NFZ to jest firma odpowiadająca za ORGANIZACJĘ i kontarktowanie świadczeń! Jak nie było cukru w sklepach to był drogi, a że wiedza kosztuje, a specjalistów mało, to jest drogo. Jak Pan Kazik w firmie Tadzik i składzik kasuje bez faktury to ok,bo nie kupuje fajnej fury tylko piwo i tez jest ok. Na całym świecie lekarze zarabiaja dużo, a tylko w Polsce jest taki krzyk. Cóż zawsze możecie iść na medycynę. Do rob

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-20 22:04:59
Ale tylko wiedza reglamentowana przez państwo kosztuje tak dużo, że można kupić Porshe

ronimocz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-20 21:24:59
zmotywowales mnie tez zrobie zdjecie! u mmnie pod szpitalem: najnowsza honda, 2x X5, AUDI i 6 miesiecy czekania a pozniej gadanie, dlaczego pan tak pozno przyszedl:)

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-20 20:57:37
Bo te autka to na fakturkę na firmę ,ze niezbędne i odpisik bedzie na koniec roku ... No każdy orze jak może czasy cieżkie ;)

jakubek1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-20 20:53:04
a czy ktos widzial biednego lekarza???

Zibi_13
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-03-20 20:40:44
A co, osiołki tu miały stać? Jak potrafi to ma, bryka księdza jakoś ci nie przeszkadza

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-20 22:28:29
Mi przeszkadza bryka księdza, polonezem też przecież dojedzie. Lekarze oczywiście że potrafią, ale również potrafią wykorzystywać szpitalny sprzęt do prywatnych wizyt pacjentów, potrafią przyjmować koperty i prezenty. Z dzieckiem do specjalisty mam termin na październik, prywatnie za tydzień. Właśnie to najbardziej potrafią lekarze. Pokaż mi lekarza (nie stażystę,rezydenta czy uczącego się studenta),który mieszka w 45 metrowym mieszkaniu, jeździ zwykłym tanim autem i zarabia 1500zł.

giaur500
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-21 10:07:12
To kłamstwo. Ojciec Mateusz jeździ rowerem, wasz proboszcz nie?

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-20 20:31:49
I tak wieśniaki z golfów i 80-tek napiszą, że golfy III i audi z lat 90. są najlepsze. Co z tego, ze bite, krzywe, liczniki cofane, olej bierze, najważniejsze, że golf albo passat albo audi. He.

M1CLAY19
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-03-20 20:27:48
Lekarze wala w chooja-fakt.Wykorzystuja niedoskonalosc system-tworza sztuczne kolejki by przyjac pacjeta tego samego dnia u siebie w garazu zrobionym na gabinet-fakt.Morde dra i opierdalaya pigule jak ich obudzi w nocy bo pacjet nie skonsultowal godziny zejscia z lek dyzurnym-fakt.Miedzy dyzurami w rodzimym szpitalu lataja do Anglii kasujac 15000zl za dobowy dyzur-fakt.Moze byc po tym zmeczony-fakt.Zawsze znajdzie sie Polak/debil,ktory nie broni racji tylko jest przeciwny faktom-fakt.

seba836
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-03-20 20:23:57
Jak sie uczyl , poszedl na studia, to cos osiagnął !!!!

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-03-20 20:32:33
W Polsce 80% młodych ludzi jest po studiach, tu nie tyle liczy się papierek, co znajomośći, a najlepiej to być "skażonym genetycznie nazwiskiem" Tatuś lekarz to i córeczka mimo, że się nie nadaje, kształcona w tym kierunku, najczęściej na prywatnej uczelni.

zajcew26
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-03-20 21:02:42
aneta, studia zaoczne za 500 zł miesięcznie to można sobie w odbyt wsadzić. Medyczna szkoła jest dla mocnych głów.

qwertz123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-03-20 21:12:07
Aneta, jak nie masz żadnej wiedzy w danym temacie, to się lepiej nie wypowiadaj. Nie ma czegoś takiego jak prywatna uczelnia, po której można zostać lekarzem, w Polsce medycynę można studiować jedynie na państwowych uniwersytetach - w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym. Przy czym na studia niestacjonarne też trzeba się dostać i mieć w miarę dobry wynik, a chętnych jest wielu - mimo kosztu około 30 tys./rok.

aneta.buziaczek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-20 20:21:12
W Polsce jest wąska grupa lekarzy, reszta to banda niekompetentnych konowałów, którym nie powierzyłabym pod opiekę świnki morskiej.

Zamotasupuany
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-03-20 20:11:11
ch** was interesuje jakimi autami jeżdżą lekarze, podstawówkę mało który skończył, ale do komentowania pierwsi, może to dla was szok, ale wykładaniem towaru w TESCO nie ratujecie życia :D

JackCola
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-20 20:35:31
dla mnie nie. słyszałem nawet że można ratować życie papierem toaletowym, ale tylko tym z tesco po 9.99

bluecont
    Ocena: 18 (glosow:30)
2013-03-20 20:04:26
Jak zarabia w pełni uczciwie to ok, tylko ile razy człowiek chce się zarejestrować państwowo to proszę za pół roku, a jak prywatnie to na jaka Panu pasuje ? a najlepsze jest to że nie jednokrotnie podczas wizyty robi badania na państwowym sprzęcie a kasa leci jemu do kieszeni.

zgr3d666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-21 00:27:19
To nie wina lekarzy, że są kolejki. To wina limitów ustalanych przez NFZ. Możesz zajść do szpitala, powiedzieć że płacisz z własnej kieszeni i obsłużą Cię natychmiast. A sprzęt najczęściej jest podnajmowany od szpitala.

Asmodei
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 13:11:36
Dokładnie jak Zgr3d mówi ... na zabiegi ponadlimitowe kasy nie ma ... lekarz Ci nie wyłoży z własnej kieszeni ,ALE na utrzymanie armii darmozjadów z NFZ i premie dla nich to się wszystko znajdzie . Tu tkwi problem , że z pieniędzy które powinny być przeznaczone na leczenie utrzymuje się chmara darmozjadów , jeszcze jak na złość utrudniających prace lekarzom .

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-20 19:55:01
W każdej grupie społecznej znajdą się czarne owce.Ale jeśli chodzi o lekarzy i ich auta, to każdy ma takie na jakie go stać.Jeśli jest dobrym specjalistą, prowadzi swój prywatny gabinet, to na takie zarobi.Oczywiście, to że na wizytę u specjalisty czeka się latami i ludzie decydują się wydać dużo pieniędzy na wizytę prywatną, to już druga sprawa, ale to nie wina lekarzy, tylko chorego systemu opieki zdrowotnej.A w Polsce mamy wielu dobrych specjalistów i ja osobiście mam szacunek do tych ludzi, choćby za to, że fachowa wiedza i zdecydowane działanie jednego z nich uratowały życie mojej córce.

jagoda12345678910
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-03-20 19:41:02
no sorry ale sami zapracowali na to. troche musieli sie uczyc aby byc lekarzem. a co lekarze mają kupowac kasy fiskalne czy panstwo?

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-20 19:58:58
choć karniesz się moim oplem, będę twoim lekarzem specjalistą:) kto by chciał za kasą siedzieć;]

M1CLAY19
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-03-20 20:03:08
Jagoda. Tobie to powazny specjalista jest potrzebny,zaraz po pediatrze.

bluecont
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-20 20:06:03
Zgadza się, ale za kogo pieniądze ?

cielak12345
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-20 19:40:51
Photo shop? Dlaczego? A bo 2x widać że wyjeżdżano z obu miejsc. Ktoś kto to przerabiał nie wziął tego pod uwage... Po za tym 2 takie same samochody. Kto mądry to widzi że to fake.

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-20 19:53:39
Rzeczywiście, cielak jesteś do kwadratu.

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-20 22:48:32
Nawet jak nie fake, to są też ludzie, skoro ich stać niech sobie kupują. Jaki macie problem? Jak wam aż tak szkoda idzcie zdajcie rozszerzoną biologie,chemie,fizykę, matematykę na 96% i macie jakieś 50% szansy na dostanie się na takie studia by móc byc lekarzem... Gdzie jeszcze trzeba kuć w chu*.

MarioZed
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-03-20 19:33:08
Lekarze to banda łapowników i tyle w temacie.

MarioZed
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-20 19:43:45
Przykład z oddziału szpitalnego: ordynator pyta pacjenta, "panie Kowalski, kiedy pojawi się u mnie rodzina bo nie wiem czy rozpoczynać leczenie". Ktoś ma jeszcze jakieś pytania?

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-03-20 19:45:30
Jak rozumiem leczysz sie u miejscowego szamana, za darmochę? Bo przecież do paskudnego zarobkiewicza nie pójdziesz, miej swój honor!

stach1947
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-20 19:32:16
Na kasy fiskalne nie mają, bo forsę wydali na fury.

bonifacq
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-03-20 19:28:00
Wy chyba nie rozumiecie przesłania tego zdjęcia , JA im nie zazdroszczę tych samochodów tylko niech to będą uczciwie zarobione pieniądze a nie z łapówek , niech mają kasy fiskalne jak inni POlacy . Ja im nie wróg ale jak przyjdzie chora babcia na oddział bez 1000zł w kopercie to prędzej umrze na korytarzu niż ją przyjmą

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-03-20 19:33:55
Do łapówek to ludzie ich sami przyzwyczaili, jeszcze nie powiedział lekarzowi na co mamusia chora a już wciska kasę do kieszeni jego. Latami tak to sie odbywało. To nie oni się dopominali, często wbrew woli kończyli z kasa w kieszeni. Natomiast po leczeniu to można im i po 100000 dawać i to nie łapówka a okaz wdzięczności. Nigdy przed

zgr3d666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-21 00:30:34
Bez obrazy, ale pieprzysz jak połamany.

fragsite
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-20 19:27:19
Jak widać to szpital "wojskowy" Zwykli ludzie nigdy nie będą mieli możliwości się tam leczyć. Albowiem powiadam: niezła jest z tego kasa.

kilowatt
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-03-20 19:16:20
Masakra co za zazdrosny prostak , wrzuć tez zdjecia aut księży spod kurii w Legnicy ta, stoją lepsze auta

tub00sh
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-03-20 19:11:05
Autorze, żałosnyś. Lekarze właśnie po to dniami i nocami tłuką studia medyczne, przyswajając sobie wiedzę, z książek, z których ty zapewne nawet nie przeczytałbyś tytułu, bo za trudny, żeby trzepać na tym ciężki hajs. Ja sam podziwiam każdego, kto tyle życia poświęcił na ratowanie czyjegoś życia i zapewnienie sobie godziwej przyszłości. Kto jak kto, ale akurat lekarze na to zasługują.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-20 19:07:27
Trzeba był sie uczyć a nie tylko zazdrościć, jest wiele grup społecznych które maja za dużo ale lekarze ratują życie i mają to za ciężką prace i naukę której nie da sie ściągnąć od kolegi.

kermitttt
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-20 19:04:23
Było się uczyć jak oni i pracować tyle co oni. Ale ty wolisz siedzieć przed kompem i zazdrościć bardziej pracowitym od siebie.

raider667
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-03-20 19:01:16
Żenujące, zazdrosne, roszczeniowe, socjalistyczne ścierwo ... tylko takie coś mogło wrzucić ten obrazek ... Pewnie jakiś Pan pt. "Zarabiam od 10 lat 1200 zł na rękę! Jak żyć Panie Premierze ... jak żyć" ...

Monisia-sisia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-20 21:05:55
Dokładnie.

fcbarcelonafan123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-20 18:59:25
komentarz usunięty przez użytkownika

fcbarcelonafan123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-03-20 18:56:14
Dokładnie ty na ich miejscu pewnie byś sponsorował ze swojej wypłaty remonty szpitali, ONZ, i chore dzieci w Afryce. Widać że zazdrość zżera ci dupę bo daleko ci do ich pieniędzy które zarabiają przez to że przynajmniej chciało im się uczyć do tego trudnego zawodu, a znajduje się taki "bohater" który zarabia najniższą krajową i myśli że jest najmądrzejszy w dzisiejszym społeczeństwie dodając na wiochę zdjęcia samochodów lekarzy, poza tym nie wszystkich lekarzy na to stać więc nie porównuj ogółu do cząsteczek.

videosuty
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-20 18:40:41
Zal ci dupe sciska?? nie bez powodu tak ciezko sie na medycyne dostac ( po 90 % rozszerzenia bio i chem ) a propo w szpitalach publicznych nie ma kas fiskalnych. jak nie macie glowy do interesow a chcecie duzo zarabiac to uczcie sie i zostancie adwokatami lub lekarzami proste .

SzalonyMagazynier
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-20 18:36:10
Autor obrazka komunista czy jak? Co Cię bolą zarobki lekarzy??! Trzeba było się uczyć a nie na wagary chodzić. Jeszcze trochę i dzięki takim jak w/w autor dobiorą nam się do oszczędności jak na Cyprze.

matesz123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-03-20 18:33:47
Lekarz uczy się całe życie, ma prawo do znacznie większych zarobków - ratuje ci życie lub zdrowie jak się coś stanie. Masz prawo ich krytykować? Zajrzyj do kieszeni pracodawcy - ty zarabiasz 1500 a on jeździ nowym Mercedesem chociaż nic nie robi. Swoją drogą tylko garstkę lekarzy stać na takie cacko. Jedynie Profesorowie którzy odkryli nowe metody leczenia, szkolą ludzi i wykonują skomplikowane operacje mogą sobie na to pozwolić. Nie oceniaj, im się należy życie za więcej niż 1500zł/miesiąc.

shpack
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-03-20 18:26:26
Nie wiem jak inni, ale ja wole , zeby MOJ lekarz byl kompetenty i wyksztalcony. I niech za to zarabia konkretna kase, a nie przychodzil zmeczony do np. operacji bo dorabial polpoludniami. Tylko wiesniacy sa tacy zazdrosni....

sangre666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-20 18:24:36
kochany autorze, szpital wojskowy, lekarze tam pracujący rządzą się całkiem innymi prawami niż Publiczna Opieka Zdrowotna...

perlens21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-20 18:19:57
ty najwięcej zapłaciłeś za lekarską edukacje

sirbogdan
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-03-19 22:27:01
To nie zazdrość to hipokryzja konowałów a za te studia to sami zapłacili czy my podatnicy

zgr3d666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 00:34:30
Twoje podatki odrabiają podczas stażu i specjalizacji. Przestań płakać.

mariusz-1103
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-03-19 21:34:59
Ucz się kilka lat, zdobywaj praktyke prowadz skomplikowane operacje ratuj ludzim życie będziesz i ty takim jeżdził bo z siedzenia przed komputerem i krytykowaniem kazdego na taki nie zarobisz

bonifacq
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-19 20:57:19
Ludwik Dorn " pokaż lekarzu co masz w garażu" wtedy strasznie sie zbulwersowali

Asmodei
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-19 20:51:41
A co ma prywatna kieszeń lekarzy do finansów szpitali

traczek10
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-20 18:10:24
to że szpital zadłużony na grube miliony a kontrakty lekarzy nadal za kiladziesiąt tysiaków.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-20 19:53:30
To lepiej wysłać lekarzy na zachód , a u nas w szpitalach zatrudnić samozwańczych znachorów leczących placebo ... Co jak co prawnik pasożyt , urzędnicy i politycy pasożyty , ale lekarz powinien zarabiać . Bo dzień w dzień ma w reku życie człowieka , a to jest naprawdę spory stres

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-20 20:29:15
kiblonurek to ma dopiero stres, więc powinien zarabiać więcej od lekarza :-)

Monisia-sisia
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-20 21:04:26
Kiblonurek jak się pomyli to sam zginie a chirurg naczyniowy.... Pomyśl trochę, a potem pisz bzdury. Bardzo dobrze, że tyle zarabiają. Jak chcesz mieć tak jak oni to idź na medycynę. Nikt Ci przecież nie broni.

jw12
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-03-19 20:51:06
szkoda,ze numery zasłonili, skarbowka by zajrzala:)))

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-03-19 20:48:24
zazdrość straszna rzecz :)

bonifacq
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-03-19 20:59:20
TO nie zazdrość tylko stwierdzenie faktów , nie odprowadzają podatki jak wszyscy , a nie jak święte nietykalne krowy

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-03-19 22:01:35
takich uprzywilejowanych grup jest wiele. księża, politycy, prawnicy.. lekarze przynajmniej są użyteczni. inna sprawa, że nie do końca wierzę iż te fury należą do lekarzy. osobiście mam kilku znajomych którzy wykonują ten zawód. żyje im się nieżle, to fakt. ale na takie samochody ich nie stać.

bonifacq
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-20 07:50:33
Powiem ci tak , Ja pracuje w tym szpitalu ( nie jako lekarz ;( ) pierwsze auto od lewej jest pana kardiologa , to środkowe do chirurga naczyniowego , Volvo jest ordynatora :/

maran_hand
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-20 16:02:18
a jeśli pracowałbyś w tym szpitalu jako lekarz czy też byśwrzucił to zdjęcie na wiochę ? proszę o konkretną i szczerą odpowiedż.

zgr3d666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 00:37:40
Było lepiej się uczyć Bonifacq.

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 10:16:09
no i nie doczekałem się odpowiedzi.. mimo to jest ona oczywista. nie ! więc śmiało mogę wrócić do swojej pierwszej wypowiedzi. ZAZDROŚĆ STRASZNA RZECZ :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600