Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pajakpajak  13-03-22, 17:54 Zgłoś
+ 642 -
Dodano: 2013-03-22, 17:54:36   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 642  Zgłoś nadużycie
185
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Męska solidarność
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-03-22 18:30:45
Urząd pracy jest po to żeby pomógł znaleźć osobie bezrobotnej pracę, a niestety w Polsce sprowadza się to tylko do podpisywania oświadczeń aby mieć ubezpieczenie zdrowotne.To że urząd pracy nikomu pracy nie szuka to ja wiem a do tego został powołany żadnemu z urzędników nie chce się ruszyć tyłka tylko bezmyślnie przewalają papierzyska nie sprawdzając czy w proponowanej pracy jest np. "prawdziwa umowa" czy tak zwana śmieciowa czy sprawdzenie warunków pracy osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności a to należy do ich obowiązków .

margoladuda
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-16 12:12:05
ja nie narzekam. Ubezpieczenie mam. Na kursy dofinnansowanie dostaje ( robie juz ktorys z kolei) stypendium za kursy dostaje, zwrot kosztów dojazdu dostaje. Nie jest tak źle z tym urzedem pracy

GaMeFaN1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 05:08:25
Ze świadczeń, dofinansowań do zakładania działalności, kursów na których płacą nawet stypendia każdy chętnie korzysta. Nic na to nie powiecie, bo to się wam po prostu należy? Jak ktoś chce pracować i nie ma problemów z myśleniem to sobie poradzi. Jeśli myślenie jest zbyt ciężkie to za granicę na zmywak! Prawdziwie polskie podejście.

monikaaa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-12 23:31:02
kur^$^$, jak pomyśle, że za 5 dni mam tam iść 15 raz i marnować czas.. Ma ktoś dla mnie jakąś prace?! :D

margoladuda
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-16 12:13:39
a kto ci karze być tam zarejestrowanym?

SsEeBbEeXx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 10:03:31
Dla mnie w tym urzędzie pracy jedno to nieporozumienie...podpis, dlaczego? otóż miałem sporo zajęcia na głowie, w szkole zaocznej mnóstwo egzaminów w dwa dni, przed tym cały tydzień pisania prac i referatów, zwyczajnie zapomniałem o tym, aby 8mego (czyli zaraz po szkole w weekend 6-7) pójść do podpisu, chyba stało się tak bo za dużo myślałem o tym, aby nie zapomnieć ;/ ale do rzeczy, będą w poniedziałek (8 kwiecień) na mieście w okolicach godziny 16 coś mi chodziło po głowie,ze o czymś zapomniałem...no i wyszło, zapomniałem iść do bezrobotnego! ale w czym rzecz? a no właśnie....

SsEeBbEeXx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 10:08:44
...w tym, że nasz kraj już w "pracy u podstaw" nakazuje nam KŁAMAĆ I OSZUKIWAĆ, dlaczego? aby mieć usprawiedliwienie musiałbym iść do lekarza będą zdrów jak przysłowiowa ryba i kłamać lekarza, że jestem chory, że coś mi dolega...zwyczajnie żaden człowiek nie może zapomnieć, jesteśmy robotami i mamy o wszystkim zawsze pamiętać, a jeśli zapomnisz - ZRÓB PRZEKRĘT, A BĘDZIE CI DANE! dla mnie to chore, że przychodzi człowiek dnia następnego i niestety jest bezradny i zmuszany do oszustwa aby dalej być zarejestrowany, właśnie mój zasiłek h*j strzelił, ale może to i lepiej....szybciej znajd

gangnam10
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-10 23:14:03
Ludzie Urzędy Pracy nie tworzą miejsc pracy. One pośredniczą i służą do rejestracji osób bezrobotnych a także organizują szkolenia i kursy dla tych osób. Skoro nie ma ofert pracy to Urząd ich nie wymyśli. Poczytajcie najpierw do czego one są powołane a potem piszcie bzdury. Pewnie ktoś się zapyta po co rejestrować osoby bezrobotne skoro nie ma dla nich pracy? Po to, żeby te osoby mogły zostać przeszkolone, objąć te osoby ubezpieczeniem i ochroną. Tyle w temacie. Dziękuję.

Maryjanna77
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-10 14:25:57
Ja pracuję w UP i dużo bym mogła powiedzieć od tej drugiej strony. Nie myślcie stereotypowo.

toudy666
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-10 11:53:53
Najbardziej śmieszy mnie to że nawet jak jakieś oferty się pojawiają to wiadomość trafia najpierw do pani Jadzi bo to sąsiadka itd. Potem pracodawcy narzekają na UP że przysyła im ludzi z kosmosu... otóż nie z kosmosu tylko takich co to UP-owi zależy na ich zatrudnieniu (bez kwalifikacji ale znających panią Bożenkę) a nie takich jakich poszukuje pracodawca. O poronionym systemie prowadzenia szkoleń już nie wspomnę wystarczy że musisz udowodnić że ktoś, gdzieś, cię przyjmie do roboty,bo inaczej nie ma szkolenia

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 10:22:22
Prawdą jest to że niektórzy ludzie myślą iż urząd załatwi za nich wszystko (pozostałość socjalizmu,lenistwo, brak zaradności). Prawdą jest też to że urzędy faktycznie są od przerzucania papierków, ale jest jeszcze drugie i głębsze dno. ZOZPIŻDZI@L w gospodarce. Ja osobiście nie dziwie się że ludzie zamieszczają takie trochę głupie, trochę roszczeniowe i nie logiczne absurdy. Nie dziwię się też że zwalają wszystko na rząd.

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 11:49:15
Pomyśl łopatologicznie do czego te urzędy są? Nazywają się Urząd Pracy i właśnie selekcjonowaniem ofert pracy powinny się zająć. Jak tego nie robią to dostają kasę za friko, robić i się nie narobić - czysty socjalizm więc nie wmawiaj mi że to społeczeństwo ciągle tęskni za komuną,UP jest idealnie niewydolny względem swoich zadań i w kapitalizmie nie miałby prawa istnieć a jednak ma się u nas dobrze.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-10 13:07:02
toudy UP jest faktycznie od selekcjonowania ofert pracy tylko że z pustego nie maleją( to jest to drugie dno i ewidentna wina rządu przez co ludzie są rozgoryczeni i mamy takie absurdy). Za komuną nikt nie tęskni ale przyznasz mi racją że jest odsetek ludzi którzy nic nie robią żeby swój los zmienić-oczekują pomocy. Gdyby gospodarka była sprawna to UP pracę by znalazł, teraz jej nie ma. Drugie i głębsze dno - przyczyna to rząd i terażniejsza polityka a skutki widać w UP. Pomyśl logicznie i samodzielnie, skrajności są zawsze złe.

toudy666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-12 12:51:35
Rząd sam z siebie nie tworzy miejsc pracy, chyba że w ministerstwie... ale tam również liczą się koneksje, ewentualnie jeśli nie mają nikogo do wrzucenia to może ci się poszczęści, jedyne co rząd może zmienić to prawo podatkowe, w takim układzie opłacałoby się inwestować w rozwój przedsiębiorstw itd. bo na chwilę obecną to nawet zagraniczni przedsiębiorcy się zastanawiają (poza Azjatami, ci mają duży kapitał i tanią siłę roboczą do sprowadzenia w razie ewentualnych problemów), niestety Tusk jest zajęty wprowadzaniem reform rodem z Euro-komuny bo planuje pracę w Brukseli jeśli przegra wybory

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 12:33:50
Widzisz jak się zamieni trzy zdania to można dojść do kompromisu. Tu się zgadzam z Tobą szczególnie z tą pracą w brukseli.

Inkwizytorzy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-10 09:12:29
urząd pracy najpierw załatwia prace swoim znajomym i bliskim z rodziny a potem łatanie pozostałych wolnych miejsc.

jakisktos
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 07:26:18
Moi drodzy. Urząd Pracy nie istniałby gdyby nie bezrobotni. On nie jest od dawania pracy. Dostają kasę właśnie dzięki osobom bez pracy. A pośrednik w agencji dostanie kasę dopiero gdy znajdzie Wam pracę, więc gdzie lepiej iść?

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 01:06:41
To już teraz wiemy dlaczego Ferdek Kiepski do pośredniaka się nie wybiera...

andrzejchmielarz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-09 21:43:50
Krążą pisma Panie Złoty od idioty do idioty.

cryboc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 22:02:40
Dostojewski :)

andrzejchmielarz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-10 21:20:54
komentarz usunięty przez użytkownika

PonuryUserr
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-09 21:32:32
A co takiego niby mają pracownicy urzędu robić? Chodzić po pracodawcach i prosić ich na kolanach o to by zgodzili się dać ogłoszenie o pracę? Jeśli nie ma pracy urząd jej nie stworzy. Prawda jest taka że jeśli ktoś szuka to sam znajdzie, pozostali liczą tylko na darmową opiekę lekarską i zaświadczenia do opieki. Chociaż faktem jest marnotrawienie pieniędzy na głupie i nic nie dające szkolenia

korebua
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-09 21:18:06
Dzięki Urzędowi Pracy znalazłam pracę najpierw w Elektromarkecie a teraz pracuję sobie spokojnie jako kasjer w największym na rynku sklepie budowlanym :) Praca przyjemna i dobrze płatna. Nie narzekam na UP. lepszy był kurs za parę zł. niż narzekanie na brak pracy i kasy.

Szymas1968
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 21:23:01
A ja Dostałem Pracę W MAk's Donalds

galka666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-09 21:15:06
pamietam jak zaczalem swoj pierwszy staz po studiach. beskitu, wizty w tym dziadostwie na prawde zmuszaly do intensywnego poszukiwania pracy, bo perspektywa kolejnej co miesiecznej wizyty celem podbicia zieloengo papierka, ze jestem ebzrobotny wiec laskawie moge stazowac, byla rozp****.

korebua
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 21:08:43
Nick-T_00 Zgadzam się z Tobą w 100% Ja powiem że korzystałam z pomocy Urzędu Pracy jak byłam zarejestrowana jeszcze. Posłali mnie na kurs obsługi Kasy fiskalnej z elementami socjotechnik sprzedaży, oraz skorzystałam z Klubu pracy. Pierwsze trwało tydzień dostałam około 400zł drugie 2 tygodnie i około 800zł Zaniżam bo było chyba więcej ale nie chcę ściemniać. Jak się chodzi i szuka to się znajdzie. Sama praca nie przychodzi! Ludzie to mają tendencję do siedzenia na tyłku i jęczenia że im źle... to zróbcie coś by było lepiej.

Nick-T_00
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-09 21:01:05
Dam niektórym z Was radę. To Wy szukajcie pracy i nie czekajcie, aż praca znajdzie was. Wysyłajcie CV, odwiedzajcie miejsca, w których chcialibyście pracować i pytajcie. Ograniczanie się do UP, gazet i internetu to błąd. Jeśli ukazuje się ogłoszenie, to jest już za późno.Wtedy będzie wielu kandydatów na miejsce. Przeprowadzałem się 4 razy (miasta od 15 000 do 500 000) i za każdym razem znajdywałem pracę sam, chodząc i oferując siebie. Nie zdarzyło mi się, bym szukał dłużej niż miesiąc, a nikogo nie znałem.

venom415
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 01:41:31
Popieram. Dodam jeszcze, że jest wielu pracodawców którzy szukają pracowników i nie korzystają z pośrednictwa UP, ogłoszeń w prasie ani internetu. Samemu trzeba ruszyć "cztery litery". Samo nie przyjdzie.

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 12:56:41
Brawo za radę tylko każdy średnio inteligentny człowiek zdaje sobie z tego sprawę...

malgonia281
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 14:36:15
Ja szukałam pracę sama, w urzędzie się zarejestrowałam dla ubezpieczenia i ewentualnego stażu. I co? Rozmowa o pracę z ostatniego tygodnia: "Ma pani męża, dzieci, narzeczonego?" "Planuje pani mieć dzieci?" A miałam pracować jako kosztorysantka. Na koniec zaproponowali umowę o dzieło i 1600 brutto. Katastrofa jakaś. Na szczęście mam pracę w Niemczech i to była tylko chwilowa próba zostania w Polsce. Przykre to bo jestem inż, dużo dodatkowych praktyk na studiach i pracuję jako pokojówka w Niemczech, tylko że zarabiam 3600 zł netto. Więc lepiej być pokojówką w Niemczech niż in

vector78q
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 20:29:56
A najśmieszniejsze jak mówią w tv, że przeznaczają kasę na szkolenia dla pracowników urzędów. Ale co po szkolenia jak w kraju przemysłu nie ma, a co jest to rozsprzedają. Potrzebne nowe miejsca pracy, a nie śmieszne szkolenia.

radek786
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-09 20:27:47
W MIEJSCE URZĘDÓW PRACY POWINNI BYĆ WPROWADZONE FIRMY REKRUTUJĄCE TAK JAK JEST NA ZACHODZIE.FIRMIE ZALEŻY ŻEBY ZNALEŹĆ PRACĘ OSOBIE SKŁADAJĄCEJ CV.URZĘDY PRACY POWINNI ZLIKWIDOWAĆ !

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 23:18:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Grafit00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 23:59:15
Masz chyba na myśli agencje pracy;) Niestety z doświadczenia wiem że to kiepskie rozwiązanie:/ 6 lat pracowałem w Holandii. Tamtejszy rynek pracy opanowany jest przez Uitzendbura (agencje pracy) w samej Hadze jest takich biur ponad 500. Agencje pracy to oczywiście prywatne firmy które nastawione są jak każda firma na zysk;) Koszą 50% twojej tygodniówki. Fakt że taka agencja załatwia za ciebie wszystkie formalności ale przez to jednocześnie stajesz się ich niewolnikiem;) Oj chłopie mógłbym pisać całe wypracowania o przekrętach jakie tam się wyprawiają;) Bóg zapłać za tradycyjne pośredniaki;)

StanleyRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 20:24:59
A Tusk coś Bredzi o Nigerii wTVN , jakby innych tematów nie było, Nasz plemiel nadal uważa że super zarządza ,,Zielonym bagnem,, gdzie nie da się żyć za 800 zł emerytury, przy cenach jak na zachodzie !!! bezrobocie 15 % , nowe podatki w drodze -śmieciowe, a on jakby nigdy nic - zadowolony że wszystko obraca w ruinę.

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 20:05:45
Heh jak ktoś chce po ogólniaku czy z wykształceniem gimnazjalnym zarabiać na starcie po 2tys. zł. to ja się nie dziwie że nie ma pracy ;p Ja na swój urząd pracy nie narzekam ;) Dziś dostałem 4 ciekawe oferty i całą stertę ulotek oferujących różne szkolenia. A nieroby niech narzekają że na Śląsku nie ma co robić ;p

malgonia281
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 14:28:10
Na Śląsku akurat na bezrobocie nie można narzekać, sama miałam zamiar wyjechać w tamte rejony. Ale dostałam pracę w Niemczech i nie mam zamiaru wracać do Polski.

Mordecai
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-09 20:03:09
Legenda głosi że kiedyś komuś znaleźli pracę :D

pajakpajak
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-04-09 20:18:00
W każdej legendzie jest ziarno prawdy ....

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-09 19:59:33
dam wam zatrudnienie, rejestrujcie się, ale nie na wiocha pl ;) hahahahaha.

sarna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-09 19:26:23
mi za każdym razem jak chodziłam na bezrobocie proponowali pracę albo w hospicjach albo w domach opieki dla starszych, więc praca jest tylko ludzie jej nie chcą brać bo wiadomo jaka to praca

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-09 20:13:11
myślałem że jesteś jak chuck norris i to ty zwalniasz pracę, a nie ona ciebie ;P przeczytałaś kiedyś, gdzieś, coś takiego elokwentnego? to było na poczekaniu ;)

rudek-a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 19:06:50
Zgorzelec?

khartvin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-09 19:01:09
Nikt normalny przecież z tego nie korzysta, tylko jakieś życiowe niedojdy. Normalni zaradni ludzie szukają na własną rękę. I znajdują.

mariusz-1103
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 18:39:00
Dobre i to ze jest praca dla ludzi tam zatrudnionych :) zmniejsza to bezrobocie :D

bazanted
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-09 18:40:17
serio?

raider667
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-09 18:27:50
Przestań jęczeć i znajdź samemu pracę! Nie ma w Twojej miejscowości pracy dla osób z Twoimi umiejętnościami? Spróbuj w innym mieście! Też nie ma? To masz dwie opcje: 1. zmienić umiejętności na te poszukiwane. 2. zmienić kraj, na taki gdzie Twoje zdolności są potrzebne. TO JEST KU..A KAPITALIZM NIE SOCJALIZM !!!!!!!!!!

samzi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-09 18:39:23
je*ać POLSKĘ wyjeżdżamy za granicę :)

raider667
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-09 18:41:43
No ... widzę już mnie socjalistyczne ści***o zminusowało :-) Mam nadzieję że pokolenie roszczeniowych bachorów szybko wymrze i będzie wreszcie NORMALNIE. Nie będzie ani ich ani zasranych urzędów w których siedzą takie same roszczeniowe ści***a!

Grafit00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 23:32:32
Maruderzy i życiowe niedojdy nigdy nie wymrą:/ Bo w Polsce jak ktoś narzeka że mu się nie wiedzie to ludzie się litują i pocieszają, ewentualnie zwalają winę na rząd. W Holandii dla przykładu nikt nie przyzna ci się że mu się nie wiedzie... czemu?? Bo tam cię od razu uznają za jakiegoś niedojde, osobę niezaradną itd. Tam nikt nie marudzi... nie ma takiego trendu. Każdy jest kowalem swojego losu i nikt nie zwala winy na rząd;) Puki nie upadnie kult maruderów póty nie będzie dobrze w tym kraju.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 12:02:02
Nie wiem jak wy ale ja nie zauważyłem żeby ktoś narzekał że poszedł do UP i go wygnali, po prostu ta instytucja jest nieskuteczna i skoro nie jest "zaradnym" potrzebna to wypadałoby ją zlikwidować w cholerę a nie płacić urzędnikom za picie kawki w godzinach pracy. Socjalizm w narodzie widzę jest nadal, tylko łatwiej wyzywać od biedaków, rumunów , niedojd niż to zauważyć. Cieszę się że nie musisz korzystać z usług UP. zobaczymy jak zmienisz nastawienie jak cie wypier... z roboty i będziesz potulnie stał w kolejce po ubezpieczenie

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-16 23:42:09
Spokojnie najpierw musi skończyć studia :) rodzice łożą na studia oraz imprezy i jest git :)

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 18:20:01
Nie cały rok temu , stałam w tej kolejce, dokładnie jak ta Pani w czarnej kurtce. Przyszłam pare minut po 7 rano, kolejka już była w uj, mimo, że otwierają o 8. Wzięłam numerek 160 któryś. Pani powiedziała że średnio 15 minut na klienta , byłam z koleżanką więc poszłyśmy na miasto połazić. Wróciłyśmy koło 13 był numerek 80 któryś, więc chyba nie bardzo im wyszło. Urząd był otwarty do 15, a przed 15 został wywołany numerek 110. O 15 zamkneli i zaprosili dnia następnego...

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-09 20:17:27
a miałaś wtedy chłopaka, przesłodka lucyno, czy nie? ;)

kriss92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 18:18:40
Głupie są te numerki bo dziennie wydawane jest 50 numerków jak te 50 osób będzie przede mną to mogę wracać do domu i kasa na paliwo wtopiona. Ostatnio byłem umówiony na spotkanie aktywizacyjne na konkretną godzinę,wchodzę i mówię,że byłem na spotkanie na tą godzinę umówiony a ona mi,że numerek mam wziąść.Mówię,że miałęm na ta godzinę spotkanie umówione to po co numerek? Ale musiałem wyjść i pobrać numerek...

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-09 18:21:20
50 numerków? To chyba nie w Warszawskim urzędzie pracy...

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 20:20:22
stawiasz gościa na pozycji przegranej, może też z wa-wy jest. powinnaś się integrować z lućmi, bo jeśli nie z wa-wy, to może z kociej-wiary, hahah.

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-09 18:15:05
Ja jestem w urzędzie zarejestrowany i nie narzekam,jest jakiś grosz na życie przedstawiają oferty pracy można zrobić kurs na coś za darmo. Jedyne co to w moim przypadku jest głupie to jechać do Urzędu 30km żeby tylko się podpisać. Oferty może nie są ciekawe ale zawsze coś.

Dune
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-09 18:03:05
Urząd pracy? Po co? Przecież odkąd rządzi PO wszędzie jest praca za godziwe pieniądze. Wszystkim żyje się lepiej, wręcz wspaniale - a za wszelkie złe rzeczy odpowiada PIS. Jak nie wierzycie to zapytajcie leminga Rafałka - on Wam prawdę powie.

utorra
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-25 17:38:17
pajakpajak wierzysz w cuda, wiec pewnie z PISu jesteś - to wywnioskowałło się po twoim komencie, bo liczenie, że z niczegoś powstanie coś tak wygląda, czyli jak nie ma fizycznie etatu to żaden pośrednik nic nie wskóra, jedynie może zmotywować by się nie poddawać. Jednak s..ram na tych hejterów co tylko zza ekranu piszą, a jak jakiś protest czy strajk antyrządowy to przy stopach swojej pani kartofle zażerają. Większość tego narodu to tchórze, bo do takiego dna jakie mamy wszyscy pozwolili, idioci co wierzą w TV.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-09 18:13:09
A koniecznie trzeba być z czegoś? Wiesz są ludzie którzy mają po prostu WŁASNE zdanie...

adamosow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 20:20:51
Kiedy w polskich urzędach nie będzie kolejek? Kompletny brak organizacji!

strucel82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-22 21:45:26
jak je zlikwudują

pajakpajak
    Ocena: 10 (glosow:20)
2013-03-22 23:10:26
Kolejki znikną jak urzędy pracy przestaną być "pośrednictwem w ubezpieczeniu zdrowotnym". 90 % procent ludzi tam po to przychodzi. Jak ktoś chce pracować to pracę znajdzie na legalu bądź na czarno , na nierobów i zawodowych bezrobotnych oraz "turystów" MOPS. urzędu jeszcze nikt nie wynalazł.

PonuryUserr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-09 21:37:54
Może zajmij się najpierw Strażą Miejską a potem pomyśl o UP

pajakpajak
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-09 22:16:12
Już się zająłem jakbyś nie zauważył.

utorra
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-03-22 18:15:31
Skończcie z tą roszczeniową postawą i przestańcie zwalać wszystko na urząd. W urzędzie pracy nikt nikomu nie szuka pracy, przedstawia jedynie tylko to co pracodawcy zgłoszą. A pracodawcy jak nie mogą znaleźć kogoś normalnie to do urzędu dają ochłapy za najniższą krajową. Naród jak widać w desperacji idzie po te ochłapy i często nic nie dostaje miejąc pretensje do urzędu... Rusz głową albo wal w mur, bo taka wiocha świadczy o braku wiedzy pewnych mechanizmów tego popiepszonego kraju i nie zazdrość tym pracownikom w urzędzie bo oni też za psi grosz męczą się z takimi pretensjonalnymi ludźmi.

pajakpajak
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-03-22 18:30:45
Urząd pracy jest po to żeby pomógł znaleźć osobie bezrobotnej pracę, a niestety w Polsce sprowadza się to tylko do podpisywania oświadczeń aby mieć ubezpieczenie zdrowotne.To że urząd pracy nikomu pracy nie szuka to ja wiem a do tego został powołany żadnemu z urzędników nie chce się ruszyć tyłka tylko bezmyślnie przewalają papierzyska nie sprawdzając czy w proponowanej pracy jest np. "prawdziwa umowa" czy tak zwana śmieciowa czy sprawdzenie warunków pracy osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności a to należy do ich obowiązków .

pajakpajak
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-03-22 18:36:22
Z Twojego komentarz wywnioskowałem że jesteś jednym z pracowników tego nikomu nie potrzebnej instytucji lub jest ktoś z twoich bliskich stąd to oburzenie. Uwierz mi że ludzie muszą pracować w dużo gorszych warunkach za niższe stawki i też mają do czynienia z pretensjonalnymi ludźmi, a w urzędzie "odbębni" się swoje 8 godzin i fajrant. Żadnej odpowiedzialności , wszystkie święta i soboty wolne wiec ochłoń z tą "męczarnią".

strucel82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-22 18:36:24
co ty wogóle piszesz to ty powinieneś palnąć w mur za takie bzdury,ludzie chodzą po ochłapy???czyli lepiej nie mieć pracy wcale i liczyc na to rzad pomoze...za psi grosz robia??? 2500 netto to nie sa juz ochłapy ....za przewalanie papierków.....

pajakpajak
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-03-22 18:38:07
*Tej instytucji.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-22 19:38:22
A ja proponuje sprawdzić czym naprawdę zajmuje się urzędy pracy, bo na pewno nie szukaniem pracy dla bezrobotnych. Pośrednictwo pracy jest jednym z zadań UP ale wcale nie najważniejszym.

michalng
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-22 19:47:25
A myślenie ze cokolwiek co na "Urząd" w nazwie powstało bu pomagać ludziom w czymkolwiek jest tak samo naiwne jak wiara w zębowa wróżkę czy jednorożce. ;-) Urzędy z definicji są elementami administracji publicznej i służą rządzeniu a nie pomaganiu ludziom.

asasyn2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-25 01:02:29
komentarz usunięty przez moderatora

PonuryUserr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-09 21:36:54
No nie mogę 2500 zł netto?:D Gdzie tak płacą to zaraz się tam przeniosę - jestem na stażu w UP i pracownicy tam zarabiają 1300zł i muszą użerać się często z menelami zarejestrowanymi tylko dla ubezpieczenia, opieki i dodatków


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400