Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kończy się, gdy trzeba wnieść szafę na ósme piętro.
qanciastic  13-03-31, 12:19 Zgłoś
+ 461 -
Dodano: 2013-03-31, 12:19:33   przez: qanciastic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 461  Zgłoś nadużycie
100
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
asiek890
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-04-10 15:29:42
Semitae przecież to troll jest. W realu może ważyć 90kg przy wzroście 160cm i zjadać swoje gile. Anonimowość czyni go zajebistym...

Hej1016
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-14 15:48:38
Kobiety w Polsce sa dyskriminowane, podam Ci przyklad, obecnie osoby 50+ maja problemy ze znalezieniem pracy, 49% mezczyzn w tej grupie wiekowej jest zatrudnionych a zalednie 23% tylko kobiet. Ponizej 50 tki tez sa dosyc duze roznice, wiec nie wrzucaj takich fotek bo Islam traktuje kobiety jak przedmiot i jest poprostu nie religia a psychiczna sekta. Islamisci jako mezczyzni sa odrazajacy nie tyklko pod wzgledem mysleniowym o ile wogoile wystepuje u nich ale takze wygladu. Facet z islamu to owlosione prosie o ilorazie QI 1%.

przemek33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 10:43:25
Muzulmanski stig

Paolcia2486
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 23:23:52
Obrazek zupełnie nietrafiony. Pomijając ten cały feminizm i odnosząc do czegokolwiek- To, że ktoś inny ma gorzej, nie znaczy, że ja nie mogę mieć lepiej. Poza tym, facet też poleci do krawcowej zwężyć spodnie, jak mu dupa schudnie. Nikt nie jest dobry we wszystkim. Może jakaś femini-pakerka lubi sama wnosić szafy ;)

kazsu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-11 18:26:23
Araby to porąbani ludzie do potęgi n-tej. Dobry arab to martwy arab. Ratuje ich ropa, ale jak ropa się skończy to będą cienko piswzczeć. I dobrze

Rybcia123456
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 14:14:55
Równouprawnienie kończy się w momencie,kiedy trzeba wnieść lodówkę na czwarte piętro!

xmleczny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-11 11:32:28
I skąd mężczyźni mają wiedzieć czy to młoda kobieta czy stara? ładna czy nie za ładna? Sami siebie wkopują takim prawem debile

cienkibolek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 23:40:04
Nawet ładna :D

lambinka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 23:14:54
hidżab to stan umysłu, a nie religia...

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-10 21:56:07
Ale tak serio, niech jakaś feministka mi wytłumaczy o co walczy i co jej źle w tym kraju?

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 22:12:35
Bo w tym kraju kobiety tylko dzieci rodzą, a mężczyźni nie i to jest niesprawiedliwe.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 22:25:30
No tak, ale nikt kobiety do rodzenia dzieci nie zmusi :) Nie chce to nie rodzi :)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-11 07:14:35
Zapytajcie Kazi Szczuki ,ona Wam wytłumaczy wszystko dokładnie sepleniąc ;)

shark7
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-10 20:48:13
Polacy jak nie mają większych problemów to wtedy sami sobie je znajdują, cała ta dyskryminacja kobiet jak i związków gejowskich jest wyolbrzymiana..pewnie celowo aby coś osiągnąć.Dyskryminacja to była w Stanach i dotyczyła murzynów..choć nie przeczę że kible to są u nas oddzielne dla kobiet i mężczyzn.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-10 20:33:08
Ja tam bym nie potrzebowała faceta żeby na ósme piętro wniósł , bo jest coś takiego jak winda. Ale na czwarte to chętnie bym z pomocy skorzystała :)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 20:41:49
Windy złośliwie omijają czwarte piętra i to dlatego ? ;-)

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-10 20:53:58
Nie, mieszkam na czwartym w czteropiętrowym bloku i nie mam windy, ale mam takie fajne kręcone schody. A tak w ogóle feminizm jest do dupy. Kobieta to kobieta a męzczyzna to mężczyzna i całkowitej równość nie może być, musi zostać zarys jakiś między nami. Jak facet nie da feministce kwiatka na dzień kobiet, to focha strzeli, ale potem pójdzie na manifestację. Hipokryzja jak wszędzie.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-10 20:55:26
Poza tym feministki szukają nie wiadomo czego, nie wiem co im źle w naszym kraju. Nie widzę żadnej dyskryminacji...

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-10 21:10:49
Sfiksowały, bo chłopa dawno nie miały ;-) Popieram Lucy Twój zdroworozsądkowy punkt widzenia. Chłop ma być chłopem a kobita ma być kobitą i wtedy wszystko jest cacy. Zresztą większych różnic między nami nie ma bo, z tyłu wyglądamy tak samo a z przodu też wszystko pasuje ;D

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 21:13:41
Miło,że w tym temacie się zgadzamy D:

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 21:30:50
Co ty gadasz, Max. Widziałeś kiedyś kobietę z owłosioną dupą? :P

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 22:07:51
Miałem w podstawówce starą nauczycielkę z pokaźnym wąsem, bałbym się jednak sprawdzać stan jej zarostu w miejscach ukrytych przed wzrokiem zwykłych śmiertelników. wspomnieć też mógłbym o Ance Grodzkiej, ale to też nie potwierdzone.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 22:12:39
Pan Anna Grodzka nie jest kobietą, za pewne ma owłosiony zad ale nie liczy się :)

posterboy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-10 20:06:07
Chyba ktoś nie wie, że one się uważają za kobiety wyzwolone. Mówią, że nie są niewolnicami męskich spojrzeń itp. Polecam poczytać czy obejrzeć coś o muzułmanach w Europie.

Ash1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 19:16:02
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 20:39:49
To znaczy, że inne Polki sa pod okupacja ? Jakie to smutne.

cotca
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-10 17:48:02
Znów "argument" z wnoszeniem szafy na ósme piętro :/ Pokażcie mi faceta, który zrobi to bez pomocy. Tak się składa, że nie raz wnosiłam z pomocą koleżanek ciężkie rzeczy na piętro i poradziłam sobie. I proponuję sprawdzić termin "feminizm", bo u nas w Polsce znaczenie tego hasła zostało wypaczone.

INRI
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-10 18:31:14
Zaprawdę powiadam Wam z tą szafą to prawdziwa golgota. W krzyżu łamie niemiłosiernie natenczas, aż chce się zawołać: czemuś mnie opuścił, panie dostawco Heniu od Bodzia na parterze, ale błogosławieni Ci, którzy regał swój sami niosą wytrwale, albowiem, jak mówi prorok: "Do nich należą 4 żywce minimum i niewiasta nadobna w pościeli".

PAN_BOG
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-10 20:46:20
Synu, tu żeś zbłądził... Szukałem Cie nawet u Lucka a Ty na Wsi siedzisz. Wiedziałem że tworząc internet, zło czynię. Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze.

INRI
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 21:39:20
Wybacz tatuśku, albowiem czasami nie wiem, co czynię, a wszystko przez te problemy ze stawami, bo chociaż 4flex zużywam tonami, to karpie nadal mi zdychają i nie wiem co czynić. trybisz tato?

INRI
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 17:02:05
Nie wiem, czy feministki w Polsce są dyskryminowane, ale ta akurat może być podminowana.

adolfoh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 17:44:39
komentarz usunięty przez moderatora

Buahahahah
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-04-10 16:11:06
Feministka - typowe babsko, które nie miało wzięcia u jakiegokolwiek faceta.

gienek_knur
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-04-10 16:03:16
Jesteście gorsze pozbawione analitycznego myślenia i macie oddawać szacunek nam Panom!!! bo inaczej porozmawiamy

RSL-z
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-10 16:13:31
"ANALitycznego", bardzo sprytnie panie gienku_knurze. ;)

sedziadread
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-10 15:35:44
Znów o samo. k@wa zostawcie te bidne kobity w spokoju. ciekawe co byście r@chali gdyby nie kobity hahah no i jeszcze kwestia cyculeńków która decyduje w tej kwestii.

jebnijsmajlaxd
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-04-10 15:33:06
A propo opisu do absurdu, to jestem pewna, że dwie feministki lepiej dadzą sobie radę z zaniesieniem szafy na 8 piętro niż jakiś zarozumiały facet ;)

Sarabi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-10 14:58:55
Nie jestem feministką, bo uważam, że świat bez niektórych mężczyzn byłby smutny, szary i pozbawiony tego czegoś. Jednak nie podoba mi się to.. porównanie? Bo niby z jakiej racji... Jasne, mają tam gorzej, przez FACETÓW. ale nie powód aby robić coś takiego.

asiek890
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-10 15:28:15
Feminizm nie oznacza wymarcie gatunku męskiego. Cieszę się, że mogłam pomóc.

Mundzio84
    Ocena: -7 (glosow:19)
2013-04-10 15:49:38
Ludzie mamy tu feministkę.Możecie zadawać pytania - ja zadam pierwsze: Czy feminizm przewiduje wprowadzenie parytetów do kopalni węgla kamiennego i brunatnego?

asiek890
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-10 15:55:14
Gdzie ta feministka? Ja nie walczę o prawa dla kobiet, bo teraz już nie jest tak źle jak kiedyś. Walczę z hipokrytami bez względu na to jaką reprezentują płeć.

Listerioza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 16:00:43
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-04-10 16:03:28
To walczymy w tym samym celu.A feminizm jest właśnie takim rodzajem hipokryzji.Rozumiem, że działają tam przeciwko przemocy wobec kobiet, na rzecz dyskryminowaniu ich w pracy ze względu na to że są matkami - ok.Tyle, że jeśli chodzi o przemoc, jest wiele innych organizacji które z tym walczą i nie potrzeba do tego skrajnych poglądów.A jeżeli chodzi o pracę w pogodzeniu z byciem matką, to funkcjonują odpowiednie przepisy, które to regulują.A domaganie się parytetów w sejmie, pomijając parytety w każdej innej materii życia, która mogłaby okazać się niewygodna, jest właśnie hipokryzją.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-10 17:14:57
Mundzio, hipokryzja i skrajność to akurat Twoja domena...

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-04-10 17:38:14
O, cześć freedom.Jak mija dzionek?Strasznie paskudną mamy pogodę, prawda?

Anti-Religion
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-10 19:05:55
Cześć Mundzio. :-) Słoneczko, kilkanaście stopni, nie, ja uważam że fajną mamy pogodę. A co tam u Ciebie, wciąż stróżujesz plac proboszcza? :D

MarilynDead
    Ocena: -14 (glosow:26)
2013-04-10 14:23:52
komentarz usunięty przez moderatora

Semitae
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-10 15:13:23
A taki wieśniak, jak ty, to tylko do przerzucania gnoju stąd wniosek się nadaje. Powiedz to swojej mamie.

asiek890
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-04-10 15:29:42
Semitae przecież to troll jest. W realu może ważyć 90kg przy wzroście 160cm i zjadać swoje gile. Anonimowość czyni go zajebistym...

adolfoh
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-10 14:21:09
komentarz usunięty przez moderatora

meraja
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-04-10 14:18:50
A wy dalej swoje... Jeśli wg. was polskie feministki walczą to, żeby wnosić szafy na 8 piętro to gratuluje ignorancji- jest na prawdę wielka! Nikt oprócz feministek nie myśli o kobietach, które tracą pracę, tylko dlatego, że rodzą dzieci... A takich problemów jest więcej.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-10 15:14:40
Jakos tylko tej walki nie widac. Jak ja rozumiesz? Poprzez darcie mordy na manifie? Mamy przeciez feministki w parlamencie. Czy w jakikolwiek sposob dzialaja oprocz spuszczania sie nad prawem do aborcji?

meraja
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-10 15:32:47
Żebyś trochę poczytał wiedziałbyś, że istnieją różne organizacje, które pomagają kobietom. Fundacje na rzecz planowania rodziny i przeciwdziałania przemocy to się nazywa nic? Najlepiej napisać, że feministka to samotna kobieta pragnąca pracować w kopalni... Poszukaj trochę....

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-10 15:58:00
Zacznijmy od tego, ze nic takiego nie napisalem. Co do organizacji. Jasne, ze istnieja. I wcale nie musza miec czegokolwiek wspolnego z feminizmem, ale poruszylas kwestie utraty pracy. Pokaz mi jakis projekt ustawy, cokolwiek co pomogloby takim kobietom? Jest w sejmie przeciez chociazby pani Nowicka- wojujaca feministka.

meraja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 16:16:20
Pofatygowałam się i poszukałam takich projektów. Zajrzyj na stronę Ruchu Palikota, wejdź w zakładkę ,,projekty ustaw" i przejrzyj sobie projekt nr.4 i 12. Są to projekty na temat świadomego planowania rodziny i zawierają w sobie prawa jakie powinny przysługiwać kobietom jeśli chodzi o macierzyństwo. A organizacje o których wspomniałam są TYPOWO feministyczne.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-10 16:41:03
Taaaak, poczytalem troche o mordowaniu dzieci bez wzgledu na okolicznosci do 12 tygodnia ciazy, ale nic konkretnego. Nic co pomogloby kobietom, "ktore traca prace, tylko dlatego, ze rodza dzieci".

Wisiennka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-10 14:17:41
Ja feministką nie jestem, ale po co przechodzić w skrajności? Fakt, iż tam kobiety mają o wiele gorszą sytuację od mężczyzn wcale nie oznacza, że w Polsce jest w tym równowaga. To tak jakby powiedzieć, że 'w Polsce się dobrze wiedzie, bo w okresie stalinowskim było gorzej' - ta sama logika

asiek890
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-10 14:11:04
5 lat temu wynioslam z matką szafę do garażu. Moja babcia pracowała na kolei, moja przyjaciółka idzie do wojska. Połowa z was tego nie zrobiła nigdy gdyż byliście zbyt zajeci pykaniem w fife i assasins creed. Faceci od siedmiu bolesci.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-10 14:39:44
Ja ostatnio popykuję w Skyrima i jego najnowszy dodatek.Zajebisty -polecam.Szafę też wnosiłem, do tego kanapę, wersalkę, lodówkę i pralkę i to kilka razy.W wojsku też byłem.Jak widzisz jedno nie wyklucza drugiego.A tak ogólnie nie wiem skąd ci się wzięło takie porównanie.

MarilynDead
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-04-10 14:42:31
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-10 15:23:32
Dlatego napisałam połowa, a nie wszyscy;] Zdaję sobie sprawę z tego, że są faceci, którzy pracy fizycznej sie nie boją. Wzięło mi się to stąd,że faceci z feministek sie nabijają każąc wykonywać prace fizyczne do których sami się nie zabierają. Nie powiesz mi ze informatyk, ksiegowy, biznesmen pracuje fizycznie

Untraceable
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-10 15:31:53
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-10 15:37:25
komentarz usunięty przez moderatora

gienek_knur
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-10 15:52:36
"5 lat temu wynioslam z matką szafę do garażu" uuuaahahahhahhh ahahhah hahahahahhah hahahah hahahhah a uuuuuuuuuuuaaaaahahahahhahah hahahha haha hahah hahahhahha hahahahhahahhahah aaaaa hahahahhahhah ale się uśmiałem. Gratuluje.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-10 15:54:57
Untraceable, gdyby kobiety były leniwe, nie byłoby Ciebie i innych ludzi na świecie, bo to kobieta musi urodzić, wykarmić, przewijać, prać, gotować, sprzątać, dbać o dom, chodzić również do pracy. Zamienicie się?

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-10 15:55:40
Untraceable - w kościele od księdza się dowiedziałeś takich rzeczy na temat kobiet ?

asiek890
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-10 16:02:07
Untraceable w takim razie zostań z niemowlakiem sam na sam przez... miesiąc. Nie znajdziesz czasu nawet żeby kupę zrobić, taka jest prawda. Matka to praca 24h/dobę i powrót do pracy na te Twoje nędzne (8 12?) godzin byłoby dla Ciebie ukojeniem. Tak więc my jesteśmy silniejsze psychicznie bo wytrzymujemy więcej.

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-10 16:03:26
gienek dziękuję. Nawet nie wiesz jak ciężko było mi się zniżyć do waszego poziomu.

asiek890
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-10 16:08:15
gienek, wiem że 5 lat temu bo moja matka wtedy sie rozwiodła z facetem nierobem, alkoholikiem, złodziejem i ofermą życiową. W chwili obecnej koleś jest bezdomny, bo nie nadawał się nawet do budowlanki czy przenoszenia siana z jednej kupki na drugą.

gienek_knur
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-10 16:26:07
A no to już przynajmniej wiemy jaki jest twój psychologiczny problem współczuje ojca. ja myślałem że może jesteś tak brzydka jak na zdjęciu i o to ci chodzi. Niestety walczysz w złej sprawie bo większość jest normalna i szczęśliwa a podobne do ciebe chcą to po prostu zniszczyć i czasem się im to udaje. asiek890 na pewno nie tędy droga

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-10 16:33:29
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-10 16:38:06
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-10 16:42:00
komentarz usunięty przez moderatora

Talita
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-10 16:47:34
"wypindrzenie się, obejrzenie ulubionego serialu, drzemkę, kąpiel" Untra... ciebie chyba żona zdradzała, albo matka nie kochała, że takie rzeczy wypisujesz. Zarzucasz kobiecie, ze o sobie dba? znam masę pięknych, zadbanych matek, które oprócz tego, że pięknie wyglądają nie zaniedbują przy tym ani domu ani dziecka

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-10 16:50:39
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-04-10 16:51:47
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-10 16:57:55
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-10 17:25:28
Untraceable - nie pogrążaj się bardziej. A z tym Twoim rozumem, to świetny dowcip.

gienek_knur
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-10 17:31:43
assiek890 nie powinnaś obwiniać wszystkich mężczyzn o to że twoja matka wybrała na męża patologa\pijaka a na normalnych omijała szerokim łukiem.

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 18:00:02
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 18:03:06
A co ma tu religia do rzeczy bystrzaku ?

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 18:18:29
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-10 18:29:37
Ale pocieszny jesteś :) tacy jak Ty, zawsze poprawiają mi humor.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 19:31:19
Za to Ty Untra generalizujesz,i to bardzo. Piszesz ciągle: WY kobiety. Ja nie staję w obronie feminizmu,daleko mi do tego, jednak czytając komentarze, mam wrażenie,że nie lubisz kobiet ogólnie, prócz swojej Pani. Wyobraź sobie,że nie wszystkie kobiety pindrzą się,malują paznokcie, oglądają seriale,plotkują z przyjaciółką a kiedy mąż wraca z pracy na obiad jest tylko zupka z paczki. Kobieta Cię wykorzystywała,że masz o nas takie zdanie?

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-10 20:42:10
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-10 20:45:52
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 15:38:01
prawda, moja matka zastepcza jest słaba psychicznie. z patologii sie nie wywodze,zauwazylam jednak ze osoby ktore dostaly w kosc za mlodu bardzo dobrze sobie radza w zyciu doroslym. nazywanie mnie larwa swiadczy o tym jak emocjonalnie podchodzisz do wypowiedzi internetowych (słaba psychika,kolego)

tub00sh
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-10 13:53:23
Chyba jestem strasznym seksistowskim szowinistycznym bydlakiem, bo przepuszczam dziewczyny/kobiety w drzwiach i czasem ustępuje im miejsca siedzące. Cóż za niebywała dyskryminacja.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-10 13:59:39
Cham! Gdzies Ty sie wychowal? W oborze?

Mundzio84
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-04-10 14:04:26
A odsuniecie krzesła w restauracji i powiedzenie jako pierwszy "dzień dobry" na ulicy, jest ewidentnym przegięciem pały jeśli chodzi o dyskryminację kobiet, i powinny być na to paragrafy.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 14:13:24
Racja Mundziu. Dostalby taki 200 godzin robot publicznych to by sie oduczyl dyskryminowania kobiet! Chociaz i mi sie zdarzylo popenic taka gafe. Przepuscilem kiedys w kolejce w aptece ciezarna kobiete. Teraz juz wiem, ze jako prawdziwy mezczyzna powinieniem jej wyjechac z dyni.

asiek890
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-10 14:13:28
Ustepujesz miejsca siedzace kobietom? Jestes jedyny. Ja przez 9 miesiacy ciazy sie z czyms takim nie spotkałam. Najfajniej było 2 dni przed porodem kiedy stałam w pociagu 2h.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-10 14:58:41
Asiek..ja tam pierdzielilam..wpychalam sie w kolejkę swoim wielkim brzuchem. Jak ktoś coś do mnie burał ( a zawsze to byli faceci) to zmroziłam swoim wredym wzrokiem i nic więcej nie mówili. :)

Semitae
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 15:16:40
Ale powiedzcie mi panowie, czy przez zwariowaną mniejszość kobiet, wszystkie mamy być tak traktowane? Nie widzę nic złego w KULTURZE osobistej, aczkolwiek za taką samą pracę powinna być ta sama płaca - np. umysłową, wiadomo, że na budowie kobieta tyle nie da rady zrobić co mężczyzna.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 15:31:31
Faceci powinni urodzić chociaż jedno dziecko... Ale byłby płacz i zgrzytanie zębów. I to jeszcze przy bólach krzyżowych :D

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-10 16:09:41
Macie racje panowie Batmą i Mundzio. Koniec z dyskryminacją! Równość. Od dzisiaj każda babcia, która zbliży się do mnie - siedzącego spokojnie w tramwaju - dostaje w ryj na miejscu :P. A serio - rzadko ustępuję miejsca - bo rzadko jeżdżę. Na szczęście jednak większość młodych i starszych kobiet, w momencie otworzenia im (i sobie zarazem) drzwi wraz z przepuszczeniem ich przodem mówi po prostu "dziękuje" niekiedy z uśmiechem. Jeszcze od faszystowskich mohd i szowinistycznych skurvistynów żadna mnie nie zwyzywała. Może wiec nie jest tak źle z tym społeczeństwem?

Untraceable
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-10 17:57:48
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 18:07:27
To akurat stuprocentowa nieprawda:).

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-10 22:20:52
Kochanie ci jest? Jestem bardzo chory... a na co? Na katar !!!! hehehe... odporni na ból..dobre!!

Semitae
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-11 17:31:51
Bo facet nie choruje, tylko od razu umiera, nie wiedziałaś? ; > Byle katar i koniec świata!

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 15:44:49
Untraceable wolę czerpać wiedzę z książek niż z wikipedii gdzie każdy jeden przeciętny Bolek może dorzucić swoje 3 grosze wedle uznania. Wytlumacze ci to tak: dostałes kiedys kopa w krocze? Wyobraź wiec sobie ze ktoś ci je pociął i zaszył z powrotem na żywca.Szycie to przyjemniejsza czesc porodu.

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-10 13:08:26
No tak! Polskie kobiety mają przesrane, ale powinny się cieszyć, bo gdzieś tam jest jeszcze gorzej...

SIawek-153
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-10 12:17:23
Nie są dyskryminowane poprostu robia to co do nich należy

david.brian.35175
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-04-10 12:14:26
Proponuje wyslac polskie feministki na wakacje do Afganistanu

asiek890
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 14:14:47
Ty byłeś rozumiem?

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 18:39:42
komentarz usunięty przez użytkownika

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 18:41:11
A czy mezczyzna moze byc feministka?

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-10 12:06:07
Wytłumaczy mi ktoś jak są kobiety w Polsce dyskryminowane? Bo ja jakoś tego nie widzę...

Asmodei
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-04-10 12:13:12
Większość Polaków to straszni seksiści .. ustępują miejsca siedzące w autobusie .. otwierają drzwi i puszczają kobiety przodem .. a co odrobinę starsi to nawet w rękę pocałują .. na zachodzie takie zachowanie nie do pomyślenia !!

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-10 14:38:44
komentarz usunięty przez moderatora

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-10 21:32:11
Ile zarabiają piłkarki a ile piłkarze ? ;-)

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 23:19:48
Ale durne pytanie... Ile zarabiają mechanicy, a ile mechaniczki?

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 10:53:55
Jakby mi piłkarki zapłaciły to bym nie chciał oglądać ich meczu ... ot taka subtelna różnica . I to nie jest kwestia dyskryminacji ... To że grają w piłkę jest ok , ale zapłacić za widowisko na poziomie gry 4 ligi zakładowej ...

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 19:56:16
Więc piłkarki są w Polsce dyskryminowane bo zarabiają mniej niż ich męscy odpowiednicy. ;-) Co innego Stripteaserki ;-) one zarabiają więcej niż Stripteaseerzy ;-)

ferdal
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-04-10 11:57:24
Jeśli muzułmankom prawie nic nie wolno,to znaczy że w naszym świecie kobiety mają się zadowolić tym co mają,bez prawa do wyrażanie innych chęci?Myślę że bardzo nietrafna wiocha.

Mundzio84
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-10 12:50:05
No ale nikt tu nie mówi o pozbawieniu kobiet praw do wyrażania innych chęci, a kobieta nie musi być feministką, żeby je wyrażać.Nikt też w Polsce niczego kobietom nie zabrania.A co do feminizmu, to z pewnością wiesz jakie są jego bzdurne założenia, które krytykują też bardzo często kobiety.

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 15:10:34
Mundzio ja mówię o islamie,a Ty o feminizmie.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-10 11:18:44
Męskość kończy się wtedy kiedy trzeba wytrzeć niemowlakowi kupę :P

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-10 11:19:48
:D

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-10 11:37:25
Chyba twój mąż/partner tak ma :D

piter.piter
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-10 12:28:17
ja tam specjalnie nie mam problemu, żeby swojemu synowi zmienić pieluche, nie wiem jak to wygląda u ciebie, ale ja wycieram tyłek nie kupę :-)

rexsiik
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-10 12:45:55
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 14:45:29
I to jest właśnie to co faceci o nas mówią. Skoro są mężczyźni, którzy podetrą tyłek (nie kupę, bo się zakręciłam ;)) to i są kobiety, które potrafią wykonywać męskie czynności. Ja również mogłabym wtargać szafę, przestawić tapczan czy powbijać gwoździe, wystarczy trochę zawziętości.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-10 14:57:21
malgolina, pozwól im myśleć, że są niezastąpieni ;)

gienek_knur
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-10 15:31:54
żadna z was nie potrafi nawet młotka prawidłowo trzymać a co dopiero wynieść szafe bo jasteście głupie i niezaradne najprostsze czynności są dla was trudne i przez 15000 lat nic się nie zmieniło aż do dzisiaj a nawet można by powiedzieć że cofacie się w rozwoju

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 15:50:21
Gienek - knur. Napisałeś tak z czystej złośliwości i pokazałeś swój stosunek do własnej matki. Wczoraj wbijałam gwoździe w listwy w łóżku bo jest stare i się psuje.

gienek_knur
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-10 15:56:49
Brawo jestem pod wrażeniem, tak za 1000 lat może w końcu zrozumiecie spalonego a 100000000000000 lat zrozumiecie pojęcie mechaniki kwantowej Brawo

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-10 16:17:05
Co to spalony to akurat wiem, zresztą w internecie kobieta też się dobrze porusza, więc znajdzie to czego nie wie. Nie wyjeżdżaj o mechanice kwantowej bo są dziedziny, które zarówno mężczyzn jak i kobiet nie interesują. Zapytaj każdego spotkanego faceta co wie o tym i dopiero wtedy napisz ilu facetów interesuje się mechaniką kwantową.

gienek_knur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-10 16:32:20
Zapewne tylko ci inteligentni dzięki którym własnie masz internet. ciekawie się rozmawiało ale naprawdę rece opadają

trensor
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-10 11:16:42
komentarz usunięty przez moderatora

Rexik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-10 15:10:13
Tak? Zlałbyś się na widok nagieh kobiety...a o dymaniu możesz pomarzyć..

malamimimimi
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-10 11:09:07
BoaKrztusicielu - czytałaś kiedyś o tych kobietach? Widzisz... Póki nie doszło tam do przewrotu w 80którymś czy 79 roku to kobiety wcześniej mogły normalnie, bez niczego, na gaciach biegać... tylko, że nie chciały. Nie chciały bo one naprawdę wierzą w to, że powiny chodzić tak, są religijne. I nikt im nie zabroni. Tak samo jak Tobie nie zabroni latać w gaciach. Autorze - Jestem przeciwniczką feminizmu (i kobietą zarazem), ale z drugiej strony porównywanie ISLAMISTÓW do chrześcijanek...Nietrafione.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 12:25:11
Dlatego w Indyjskim "mam talent" po tym jak pewna muzułmanka wystąpiła ubrana "po europejsku" rodzice ją wydziedziczyli .. a motłoch jej twarz oszpecił ?? Chyba czytałaś jakąś literaturę wydaną przez europejskich pseudo muzułmanów , promujących to wyznanie , jako pokojowe i pełne miłości . Każda kobieta w Islamie pokazująca się bez zakrycia twarzy , czy obnażające swoje ciało jest automatycznie dziwką .. co czyni ze WSZYSTKICH europejskich pseudo muzułmanek k.r.y , niestety w tej religii nie ma żadnych kompromisów i nigdy nie było

piter.piter
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 12:30:33
malamimimi z całym szacunkiem ale pierdzielisz farmazony, islam to nie religia, tylko fanatyczna wojna z chrześcijaństwem.

malamimimimi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-10 14:23:53
Wy mówicie o nich TERAZ ja mówię o 79 roku, poczytajcie o rewolucji i zobaczcie jak się zmieniło zanim się nie zgodzicie.

Asmodei
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-10 15:36:33
A Ty dalej nie rozumiesz , że duża część baranów z europy idealizuje religie muzułmańską . Nie mam pojęcia jaki mają w tym interes , ale taka jest prawda . Nowo-muzułmańska część wyznawców z Europy nawet nie zdaje sobie sprawy , że wg. koranu są śmieciami . A to koran jest istotą tej religii (ustalająca rolę kobiety i mężczyzny) , a nie jakaś rewolucja ustrojowa , która przecież w koranie żadnych zmian nie wprowadziła ... bo i jak . Od czasów Chomeiniego islam rzeczywiście stał się bardziej radykalny i ekspansywny , ALE dotyczy to głównie relacji międzynarodowych !!

malamimimimi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-10 20:08:59
Ale mówimy w tym temacie o KOBIETACH tam a nie o relacjach międzynarodowych... Prawda?

malamimimimi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-11 14:43:02
W Koranie jest również o tym, aby kobiety traktować DOBRZE, jasne, że są mniej `wartościowe` i ważne niż facet, ale jest wyraźnie podkreślone aby traktować je z szacunkiem bo to stworzenia Abrahama. Np wiedziałeś, że Koran nie obarcza winą Ewy (jak Biblia) tylko Adama? Już nie wspomnę, że dużo jest poświęcone Marii, o której napisano same dobre rzeczy.

gienek_knur
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-10 11:00:11
Kobiety są traktowane jak przedmioty bo same siebie nie szanują, więc nikt ich też nie szanuje(w odróżnieniu od kobiet np. w Niemczech). Wystarczy porozmawiać z taką i widać jak na dłoni, że te 2 tys. które zarabia to zdecydowanie za dużo jak na jaj kompetencje.

grog
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-03-31 15:01:32
qanciastic dlaczego nie zamiescisz zdjecia malych glodujacych murzynkow z podpisem o panujacym w Polsce niedostatku, tepy ignorancie?

piter.piter
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-10 12:33:22
milcz przygłupie :D

BoaKrztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-03-31 14:45:03
Uwielbiam argument z szafą. Aż mam ochotę napisać, że Wy jesteście silniejsi fizycznie, a my psychicznie. Im taki los zgotowali faceci. Oczywiście można się zasłonić religią, która pozwala traktować kobiety jak przedmioty.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 12:04:05
Psychicznie?

piter.piter
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-10 12:32:22
skoro kobiety są silniejsze psychicznie, to dlaczego częściej uzależniają się od alkoholu i innych używek, częściej popełniają samobójstwa i wreszcie częściej popadają w stany depresyjne

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-10 12:38:58
Nie chcę generalizować, ale przyznajcie, że opis ma na celu umniejszyć kobietę. Wiadomo, faceci są drwalami, a kobiety dbają o ognisko. Natura sobie wymyśliła, że mamy się wzajemnie uzupełniać. Ja tam nie narzekam, bardziej mi przeszkadza lipna pogoda niż dyskryminacja;)

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-10 12:43:21
Z przykrością muszę stwierdzić że mężczyźni są więksi, szybsi, silniejsi, odporniejsi, inteligentniejsi. Co do psychiki, pojedz na wojnę, patrz na cierpienie, zabijaj ludzi, patrz jak twoi przyjaciele umierają na twoich rękach. Potem spróbuj nie ześwirować i powiedz mi czy faktycznie jesteś silniejsza psychicznie od mężczyzny :D

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-10 13:03:44
Kiedyś czytałam artykuł 'Chcesz mieć spokój, idź na wojnę' o Magdalenie Kozak. Lekarz cywilny z Afganistanu i pisarka sf. Spokojne życie zamieniła na korpus. Inspirująca babka. Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono. Nie wiem, może nie dałabym rady. Ale silna psychika nie ma płci, bo faceci też czasami wymiękają.

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-10 14:51:40
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-10 15:26:44
piter.piter a dane skąd zaczerpnąłeś? Wymyśliłeś? Idź pod najbliższy monopolowy, wróc i opowiedz nam ile widziałeś pijanych kobiet.

omen100
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-10 15:27:01
Czesciej od alkoholu i uzywek uzalezniaja sie mezczyzni. Wiecej samobojstw popelniaja mezczyzni. Sprawdz sobie. Litosci co za debil:)

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-10 20:15:08
Untraceable - nie trzeba żadnych wybitnych badań robić :P Przy(pie)rdol chłopowi z pięści w mordę, nagraj to i zrób to samo kobiecie, a później posłuchaj które mocniej jękło z bólu :D I wszystko będzie jasne. Żartuje, z tego co czytałem to u mężczyzny na centymetr kwadratowy działa 17 komórek nerwowych a u kobiety 2 razy tyle więc wynik jest prosty :P Omen wiesz dlaczego? Bo to wasza wina ^^
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Grażynka wysiada na przystanku
  •  Każdy plusik to 10gr do bomby
  •  Ja w sprawie Pracy!
  •  Kto by pomyślał


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400