Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ganksterx  13-04-02, 10:15 Zgłoś
+ 401 -
Dodano: 2013-04-02, 10:15:12   przez: ganksterx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 401  Zgłoś nadużycie
343
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Niech ktoś mi powie
  •  Wiara
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Teggs
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-04-05 22:38:40
Nie wiem co tu komentować. Koleś pije piwo nie ma prawa jazdy, jadą skradzionych samochodem na pace maja uchodźców z Azji.

HaliLali27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 22:55:33
wieś tańczy i śpiewa ;)

dudi7q
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 21:51:12
oj tam oj tam za młodych lat bardziej od*ierdalałem i jakoś żyje

RypuCypu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-11 08:43:27
wieśniaki i wieśniacka muzyka...

kulkaoolo
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-04-08 16:07:42
wiocha to muzyczka która leci w tle, kto słucha takiego badziewia??

matylda111
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-08 09:27:50
To nie jest istotne jakie to piwo bo tu chodzi o przekaz.Robienie z siebie błazna podczas jazdy nie jest niczym mądrym .Wystarczy chwila nieuwagi.....

sylwester18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-07 15:27:18
ale macie problem czy to piwo alk. czy nie, jakis pedal wrzuci filmik i reszta glabow sie zastanawia o co biega.nawet jak by czysta pil to co???

entyfarypatia1987
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-07 12:53:40
przecież wali małe bezalkoholowe a muza spoko przecież. nie zapier**la to gdzie ta wiocha?

rzegota
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-07 12:24:37
Nawet gdyby to było normalne 6% piwo, to robiąc np. po 2 łyki w równych odstępach 15min, to przy kontroli będzie miał 0,00. Jeśli to pierwsze piwo.

sylwester18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-07 11:41:44
tyskie bylo normalne a macie bezalkoholowe??? co niektorzy co kometuja to dopiero maja problem z banka.

sylwester18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-07 11:32:03
ci co pisza o wypadkach i takie tam musza na tasmie pracowac i nie maja zielonego poj.o jezdzie bo jak ktos robi ok 1000km dziennie to dla niego jazda z taka predkoscia jest smieszna,i moze odpierdalac w leb.

Szymon-placek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-07 03:00:01
chuj czy normalne czy bezalkocholowe ... sama muzyka starczy na wioche ;)

damian36
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-07 00:28:13
ja też pije bezalkoholowe. Wiec w czym rzecz?

boras2424
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 23:12:36
beka że hej lalala:) i ta muzyczka a chłopaki robią beke z tego co wrzucił tu ten filmik hahaha lalalla

olga1303
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-06 22:32:24
no no fajne ciacho:)

Harryendyourold1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 22:01:10
komentarz usunięty przez moderatora

abdul190
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 19:39:48
Wydaje mi się, że mógł mieć tam wlane cokolwiek innego, choćby zwykłą wodę mineralną, a filmik nagrany po prostu dla śmiechu.

tesar3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 10:33:00
a od kiedy woda mineralna sie tak pieni?

jaca_za
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 17:44:16
przykład głupoty i chęci zaistnieć w necie prawdziwa wiocha !!!!!!!!!

samzi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 17:36:08
łałłł ale wiocha pić bezalkoholowe piwo ... jeb.. idioci POLSKA kraj debili ...

hedonistka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 16:00:58
co wy piszecie za bzdury??:P tu nie chodzi o to ze koles pije sobie piwo bezalkocholowe podczas kierowanie autem. Wiochą tutaj jest ta mazuka i za pewne wstawiajacy ten filmik mial wlasnie na mysli tu nute piszac ze to szczyt debilizmu hehe

air_jordan_show
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 15:41:55
zwykłe cwele

radareq1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 15:36:33
co to za muzyka moze ma ktoś kasete z tego dostawczaka so so super

Matlinek1993
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 20:32:53
Effect - Będę kawalerem

Wanda007
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-06 15:05:22
Bardzo przystojny kierowca :)

danzby
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 14:56:55
no i bedziesz kawalerem...haha...

MBTVS
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 13:42:59
Do tej całej "hołoty" tutaj komentującej: "Nie patrz na nikogo z góry bo i Ciebie określą"

daniel0000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-06 13:42:20
bez alkoholowe tyskie bomba

Santo29
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-04-06 13:27:31
tu nie ma czego komentować... brak słów które opiszą to co ma w głowie ten za kierownica jak dla mnie to powinni wprowadzic za takie cos dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i 10 tyś kary a jak prywatne auto to konfiskatę pojazdu!!!!

gebels1971
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 12:58:11
No dokładnie jak brat mojej byłej...Maćko.

maro1981
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-06 12:43:25
może i film nakręcony dla beki ale to disco polo w tle tylko udowadnia poziom tych ludzi

truskawa83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 12:38:33
moze robione celowo dla beki ale cholernie slabe

zien89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 12:37:14
Myślalem ze chociaz będzie dzwon... :(

alladyn1606
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 12:30:12
Kierowca dostanie OSCARA za tą role...

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 12:07:34
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-06 12:06:09
disco polo i wszystko jasne. Buraki takie ,że przez ekran czuć melasą

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 12:03:25
komentarz usunięty przez użytkownika

kuszakasza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 11:57:18
pracuje w branży piwnej i nie ma czegos takiego jak tyskie bezalkoholowe.Pozdrawiam

morwa76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 11:27:41
bezalkoholowe a cena wyższa niż z ..... pozdrawiam

milinia1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 10:23:22
wiocha dla tych debili w tym aucie skąd mam wiedzieć że to bezalkoholowe???poza tym co ten filmik miał na celu? ani śmieszny nie był,ani pouczający,przygłupi jak ci kretyni za kółkiem....

kozak85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 09:59:35
a może ono bezalkoholowe było? kierowcy oczywiście a może rzeczywiście są tacy głupi żeby wrzucać to do sieci nie myśląc o konsekwencjach hym?

yngwie11
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 09:34:05
A potem...... panie prokuratorze, ja nie chcialem, dlaczego 9 lat? Co za neandertale.

piyrwqe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 08:35:04
komentarz usunięty przez moderatora

kosma1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 06:54:19
Jaka muza, takie "PANY".

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 02:20:28
Ale sie zagotowalo !!! Komisje sledcza powolajcie. Uderz w stol a wszystkie cymbaly sie oburza. Komentarze jak pod plama ze szczocha ,w ktorej oszolomy widza objawienie boskie. Nie ogladajcie filmow kryminalnych bo......tam naprawde morduja a przy kreceniu Krzyzakow to pol wojewodztwa zginelo.

pete78
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-06 01:12:19
to co? już się w aucie piwa nie można napić?Nawet pomijając fakt,że to bezalkoholowe to w polsce mamy limit 0,2 promila dla kierującego pojazdem jest to w zależności od organizmu od 1 do 4 piw,a ty naoglądałeś się tłumaczenia nawalonych kolesi w programie drogówka że te 3 promile to po piwie wczorajszym :D

robert34
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-06 06:42:23
kolego powodzenia jak po 1-4 piw będziesz mieć O,2 hahaha ciekawe czy prawko jeszcze będziesz miał

a1ednak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-06 08:02:09
farmazony prawisz pete78,,,0,2 to będzie miał ksiądz po mszy a nie ktoś tam po 4 browarach.

Tarboszek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 11:07:58
wypij 4 piwa i pojedz na komendę, żeby sprawdzić ile masz. Jeszcze im powiedz, że autem przyjechałeś. Sądzę że B1 to za 2 lata dopiero możesz robić skoro takie bzdury wypisujesz.

synboga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 00:58:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Marek-irl
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-06 00:44:32
komentarz usunięty przez użytkownika

mirek2
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-06 00:02:14
NIKT NIE ZAUWAŻYŁ,ŻE GOSCIU MA ZATANKOWANE DO PEŁNA AUTKO :) Respekt-w dzisiejszych czasach..

pete78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 01:14:02
a Ty tankujesz po 20zł codziennie? :D

piyrwqe
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-06 08:30:08
I to jescze na dodatek LPG :-)

rafwch
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-05 23:57:46
Później się dziwią że w Polsce najwięcej wypadków jest jak kierowcy się wygłupiają za kierownicą.

ANDRU
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-05 22:49:37
Ale wy jesteście wszyscy ciemni :) Wiocha bo bo koleś pije małe a nie duże :)

Teggs
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-04-05 22:38:40
Nie wiem co tu komentować. Koleś pije piwo nie ma prawa jazdy, jadą skradzionych samochodem na pace maja uchodźców z Azji.

emil4819
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-05 21:55:26
heeheheheh bezalkocholowe ale mi wiocha

jj-pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-05 21:55:24
Co chcecie przeciesz to polacy jada na budowe do niemiec. Picie alkocholu za kierownica nie jest karalne jezli sie nie przekroczy dopuszczalnej granicy.

MurzynPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-05 22:13:40
komentarz usunięty przez moderatora

MurzynPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-05 22:15:43
komentarz usunięty przez użytkownika

MurzynPL
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-05 22:17:00
Chuj, w dupie mam komentowanie jeśli w kraju wolnej wypowiedzi usuwa się moje komentarze bo moderatorowi się coś nie podoba :)

piterrossa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-05 21:45:04
żenada na tej super wiocha.pl, koleś se nawet mineralke pije a tu oczekiwanie na wielkie komantarze, nie róbta wiochy z WIOCHY !!!!!!!!!!!!

kargool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-05 21:27:58
HEhe... trasa katowicka w budowie. Dokładnie 401 kilometr kierunek Piotrków.

Szymas1968
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-05 21:19:40
Widać że to Autor Absurdu Jechał :p i Jego Ojciec Nagrywał !!!

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-05 21:16:15
komentarz usunięty przez użytkownika

gofa84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 08:53:56
woda sie tak nie pieni. To było piwo bezalkoholowe

guido1970
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-05 21:05:10
Według mojej oceny to jest faktycznie szczyt debilizmu,oczywiście mam na myśli słuchanie tego czegoś co niektórzy mają czelność nazwać muzyką.

gwk120
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-05 20:27:05
a nawet jak by mialo procecik to jesli jedzie busem to pewnie za granica, a jak np: fracncja 0.5 czy Luxemburg gdzie jest 0,7 promyka!!!!!!!!!!!!!

imiele
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-05 20:48:57
Hahaha "jeśli jedzie busem to pewnie za granica".

roger_money
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-05 20:18:20
A później niech sobie wsadzi ta butelkę w dup.... i zachrumka

daniel.toczyski
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-05 19:52:02
1 małe piwko jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)

wioch_men69
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-05 19:44:46
jak dla mnie ten bit jest wiochą

kbrowarek
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-05 19:37:59
DWA WIESNIAKI I ICH BURACKA MUZYKA

MINTOR
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-04-05 19:32:40
Kurna nie dość, że wieśniaki na maxa, powodują zagrożenie na drodze, to jeszcze się tym chwalą. Czemu w obecnych czasach głupota jest modna?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-05 19:39:35
Wszystko wpływ MTV

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-05 20:32:37
oraz srajbuka.

seba836
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-05 19:31:53
Na bibe jechali to sobie nastroj musieli zrobic co nie?

penetrator
    Ocena: 10 (glosow:28)
2013-04-05 19:27:47
Przecież to tyskie bez alkoholowe. Wiochmen to ktoś kto tutaj wrzuca tego typu filmiki i zdjęcia na których ktoś sobie celowo robi beke.

Informatyk007
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-05 22:14:26
Bezalkoholowe też ma alkohol.

malutki80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-05 19:25:22
nic dodać nic ując debilizm na maksa tylko idioci mają ubaw z picia za kółkiem

neurotyczny_jan
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-05 19:24:12
tutaj nie ma co komentować, po prostu potencjalny morderca.

bleeblee69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-05 19:19:23
A potem przez takich idiotów giną niewinni ludzie...

agnie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-05 19:17:02
kozy z Pacanowa

gregor400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-05 19:14:34
A później widoczne są tego skutki.NA CMENTARZACH. Brak słów na taki debilizm.

bazant88
    Ocena: 1 (glosow:23)
2013-04-05 19:01:41
A ch*ja sie wszyscy znacie! Kolesie widac ze luz jak cholera, urozmaicaja sobie droge, bawia sie, kręcą czopki, a wy ku*wa lamusy byście chcieli, żeby jechać i pacież odmawiac... Co za ryje... A disco polo to co? Gorsze od innych polskich "gwiazd" polskiej sceny? Buraki... Żeby wam na weselu grali te wasze ku*wa-gangnam style i inne wasze poematy... Tępe ch*je! ATAKOWAĆ!!

robolov
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 09:45:47
tej wypowiedzi nie będę komentował bo na 1 rzut oka wiadomo, że to debil. Ale zastanawia mnie jedno. Jak ta wypowiedź może mieć plusy? Przecież on pisząc "wszyscy" obraża wszystkich. Naprawdę tu jest aż tak niski poziom, że plują na was a wy się z tego cieszycie?

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 14:24:13
Jak widać jest. W dodatku jak widać, większość idiotów na tej stronie praktykuje chlanie za kółkiem i nie widzi w tym nic złego. O zgrozo...

bazant88
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-05 18:59:14
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-05 19:37:18
Taaak, świetne urozmaicanie sobie drogi, chlanie za kółkiem. Życzę ci żeby jakiś kierowca który "urozmaicał" sobie jazdę wyebał się w ciebie jak będziesz na przejściu. jednego debila mniej będzie. Bycie kierowcą to odpowiedzialność. Aha, jeszcze jedno. nie każdy słucha Gangam style. Nazwanie cię tępym ch#jem to komplement.

fernando71
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-05 18:59:08
Okrzyknięty przebój roku 2012, niczym nie odskakuje od tej muzyczki. Kto lansuje takie przeboje jak nie dzisiejsze pokolenie?

dahomej
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-05 18:51:46
Widać że buractwo ze wsi po muzyce.

rurabomber
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-05 18:46:21
Jaki rozum taka muzyka.

Valter76
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-05 18:44:30
szczyt debilizmu to wstawiac takie filmiki, gośc spija żywca bezalkoholowego. Co w tym dziwnego?

siara1995
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-02 12:24:12
Raczej piwko bezalkoholowe, świr paleta. Bez pasów.

marcinszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-02 11:28:08
debil butelka po piwie a w niej napoj


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500