Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak dla mnie to jest lekkie przegięcie
xx134xx  13-04-02, 11:56 Zgłoś
+ 761 -
Dodano: 2013-04-02, 11:56:51   przez: xx134xx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 761  Zgłoś nadużycie
60
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bettie.O
    Ocena: 83 (glosow:115)
2013-04-12 10:20:51
No kurde, zakładając konto i wystawiając przedmioty do sprzedaży zgadzasz się na zapłacenie prowizji i powinieneś brać ją pod uwagę ustalając cenę. Dają Ci możliwość sprzedaży i mają prawo na tym zarobić. Tylko niestety wszyscy chcieliby wszystko za darmo. Nie chcesz płacić prowizji to rozwieszaj ogłoszenia o sprzedaży na słupach.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 04:02:21
ebay amazon 10 % ciesz sie tylko placisz 5 %

damianr31
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-25 09:53:05
Możesz mi powiedzieć co ma min. finansów do Allegro? Bo chyba bez powodu nie zamieściłeś jego zdjęcia w dolnym prawym rogu....

Makaveli_ns
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-17 22:33:04
to i tak malo bo z tego co widze to ok 6% od ceny ebay kasuje 10% ceny a paypal 5% wiec 15% musisz oddac, wiec nie narzekać

smerfettka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-16 21:36:31
Bettie.O wiadomo , że oni muszą zarabiać , ale bez przesady ta ich prowizja jest z kosmosu .

andr27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 20:56:59
komentarz usunięty przez moderatora

andr27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 20:55:41
komentarz usunięty przez moderatora

Piiotreek_GDA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 14:36:09
komentarz usunięty przez moderatora

amarenq
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-14 12:39:33
pracuje w sklepie który sprzedaje na allegro. To złodzieje!! przykładowo sprzedając coś za 50 zł - kupujemy to za 38, zostaje 12 zł z czego allegro bierze 4 zł!! czyli 33% naszego zysku!! Nie wspominając o innych kosztach które zabiera allegro!!

klacska
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-13 20:01:41
Też się pytam za co? Ja wystawiając 3 rzeczy zmieściłbym się w 6 złotych:)aukcja typu kup teraz, jedno foto, 14 dni,reszta fotek na hostingu w opisie:)

CanisMajoris
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-13 16:43:20
komentarz usunięty przez moderatora

Pinki20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-13 06:15:57
Ja korzystam e-bay i jestem zadowolona.Jezeli ze sprzedazy zarobie do 700euro miesiecznie to nic nie place...

benex
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-13 02:28:32
głąbie to po co sie doprowadzasz do sprzedaży na allegro, ogłoś sie tylko a sprzedaż miedzy tobą a klientem prowadz poza allegro a aukcja niech sie kończy beż nabywcy, pacanie.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-13 02:06:46
spoko gamoniu, przecież i tak odbijesz to sobie na kupujących więc nie płacz, qrwa nienawidze polskich dorobkiewiczów, tylko kwiczą jacy to oni biedni, a to nas rżną w d.. ile wlezie!

marillion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 23:19:21
Najlepiej jakby charytatywnie sprzedawali tobie rzeczy, a ty byś dzięki ich marce tylko się wzbogacał

viesiu
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-04-12 23:11:10
Dla tych wszystkich oszołomów, którzy narzekają na prowizje: po pierwsze nikt nie zmusza was do sprzedawania. Po drugie tacy jak autor, którzy sprzedają i nie wiedzą że będzie rachunek - to dopiero wiocha! Po trzecie: jestem na Allegro jednym z największych sprzedawców w mojej branży. Powiem tyle: w dzisiejszych czasach świadomość, że klient nie dostanie towaru dopóki nie zapłaci to jest luksus - i za ten luksus chętnie płacę. Nie muszę się latami sądzić o swoje.

mariuszkot87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-12 22:57:03
fakt sprzedałem poza systemem allegro ale mała prowizja to mała prowizja:D

bambus1121
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-12 22:34:15
Handluję na allegro bardzo długo i wież mi da się płacićmniej za prowizję poza tym po prostu chcesz coś sprzedać za 100zł to płaicisz 8% prowizji a wystaw za 99 płacisz już 4% jest różnica? jest poza tym masz do wyboru kilka kategorji dla jednego przedmiotu wybierasz tą z mniejszą prowizją, zdjęcia umiweszczaj mniejsze i na zewnętrznym serwerze, kożystaj ze współpracy tablica z allegro. do ceny towaru dolicz prowizję a nie sprzedaj cenę netto a "podatek" płać przez swoją głupotę. Allegro nie jest organizacją harytatywną musi zarabiać po to zostało stworzone, sprzedaj coś na ebayu to

wilkowski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-13 00:32:35
mądrze napisane, ale aż oczy bolą....

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-13 08:48:20
bambus1121 mówisz tyle lat na Alleg..o a g.. wiesz. po co mniejsze zdjęcia ?! już ponad rok Alle..o nie bierze opłata za zmniejszenie zdjęcia.

nowik1975
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-12 21:52:09
Zawsze możesz sobie stanąć na rynku

karma1234
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-12 21:47:21
idioto pewnie dałeś to do kategorii "samochód" jedna z najdroższych kategorii...

house32
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 20:48:46
a co ma Rostowski do tego bo nie rozumiem?

evertos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 20:35:02
ja ostatnio sprzedalem poprzez licytacje tablet za ponad tysiaka nie zaplacilem nic. zadnej prowizji.masz leb i chu* to kombinuj a nie narzekasz

traczek10
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 20:30:35
trzeba było zapoznać się z tabelka z prowizjami

tapicer
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-04-12 19:14:18
Ale tam nie masz ŻADNYCH gwarancji,że kupisz to co licytujesz! A licytowany towar może wisieć całą wieczność! Możesz już kupić,dostać e-maila z danymi(tzn adresem),zajedziesz na miejsce i pocałujesz klamkę,bo sprzedawca się rozmyślił,gdyż w czasie którym do niego jechałeś,ktoś dał 50centów więcej. A co by było gdybyś wysłał przelew?

evertos
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 18:28:35
dwa komplety felg za 300zl sprzedales?to byly felgi do roweru?

kuku3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 18:13:07
Najlepiej wszystko za darmo! Jak nie chcesz tam sprzedawać to tego nie rób, proste! Czy 8 zł z 170 to aż tak dużo??? Uwaga obliczenia % od sprzedaży 170*x=8[zł] zatem x=8/170 czyli x=0,047 czyli 4,7% zobaczmy na drugim przykładzie 300*y=18 y=18/300 y=0,06 czyli 6% czy to tak wiele????

czarny7684
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 18:10:04
Kurdę to dla ciebie dużo ? Ja ostatnio na Ebay.uk sprzedałem samochód za 3000 funtów, po zakończeniu aukcji przyszedł do mnie rachunek że mam zapłacić dla nich 80 funtów.

DGTLJNK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 19:02:04
75 jak juz.. ja sprzedalem laptopa za 900funtow i rachunek 75 funtow..

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 17:48:59
Ej, sorry, co ma wspólnego Rostowski z Allegro? Autor go wkleił, bo chciał więcej łapek w górę?

tomasson55
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 17:47:31
zajmuja sie tym serwisem nalezy i,m sie chcesz za darmo masz tablica.pl

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 17:46:15
Wszędzie gdzie handluje się przedmiotami, tudzież dobrami użytkowymi jak np. mieszkania są prowizje. Tam gdzie jest handel, przepływ pieniądza i wszelkich dóbr, sa najczęściej pośrednicy, a pośrednicy swoje chcą dostać. A jeśli coś jest darmowe to wkrótce będzie płatne, tylko najpierw trzeba poczekać, aż się klientów przyciągnie do siebie.

kamyyczek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 17:27:51
Czemu wywaliłeś mój komentarz pajacu?

majka11826
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-12 17:26:27
allegro to takie gówno że sie w głowie nie mieści, miałam kiedyś problem ze sprzedającym zrobił mnie w ch*ja pisałam do allegro 5 razy i zgłaszałam strone sprzedającego i ani razu mi nie odpisali! straciłam kase a oni mi nie pomogli mają w dupie kogoś z kogo nic nie mają!

kamyyczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 17:14:43
A Ty sobie WYBIERZ słownik ortograficzny.Prowadzę działalność gospodarczą . Mam też sklep na Allegro i pobierają ode mnie aż 9%! prowizji od sprzedaży!przy tym towar też muszę mieć z obniżoną marżą.... Ale wiem,że tam sprzedam. Co zaś tyczy Tablica pl to raczej kręci się tam dużo różnych oszustów wśród sprzedających .

skynet7
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-12 16:46:36
jaka tu wiocha gosciu gon sie na szczaw, tak jak kolega powiedzial wszyscy by chcieli wszystko za darmoche, i nie tylko w polsce sie za wszystko placi tak propo, a allegro ma swoj serwis ktory dziala dlogo i teznie ma juz swoje zabezpieczenia tranzakcij typu platnosc payU i wogole wiec jak ktos nad tym czuwa zeby cie w h....uja nie zrobili to trzeba tez cos zaplacic i tyle. Nie uwazam tego za wioche a jak tu ktos powiedzial niech spada na bazar chandlowac burakami.

galka666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 16:45:32
uwielbiam takie gorzkie zale. do sprzedawcow tez piszesz dlaczego wysylka kosztuje np. 12 zl, skoro polecony z potwierdzeniem odbioru to koszt 5,75zl? ludzie, nie podoba wam sie to po prostu nie sprzedawajcie przez allegro. proste, prawda? :)

Ola10935
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-04-12 16:03:09
Allegro jest do d*** Ploniewarz około 1 miesiąc temu kupiłam tam książke one direction i do tej pory nie psysła !

pito
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-04-12 16:01:46
Mogłeś sprzedać poprzez reklamę np w TV Trwam!!!

timeofhonor
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-12 15:37:10
wiecie czemu wyszedl na ,,-'' ???? bo sprzedawal w serwisie a3learo

dajunek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 15:10:53
komentarz usunięty przez moderatora

dajunek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-12 15:08:16
TABLICA.PL TABLICA.PL I JUZ

mcebury
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-12 14:50:58
Ku(r)wa i znów lament.... Jak nie chcesz wystawiać przedmiotu którego może zobaczyć cała polska za jakąś śmieszną prowizję to bujaj się od domu do domu albo po bazarach...

wandii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 14:48:28
To dziwne skoro prowizja od sprzedaży powyżej 100 złotych to 5zł (stałe) + jakiś tam %

kondziula14
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 14:47:22
Jak ma ktoś problem to tablica.pl tam użytkownik xx134xx może umieścić za darmo ogłoszenie, no chyba że wyróżnione ogłoszenie by chciał jeszcze za darmo, ale to jest Polska i tu trzeba płacić za wszystko.....

Milena3072
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-12 14:45:33
komentarz usunięty przez użytkownika

wandii
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-12 14:51:02
Odróżniaj prowizję od kosztu wystawienia.

galka666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-12 17:36:12
ja tez zaluje, ze komornik nie wszedl takiej lajzie jak ty na pensje i dodatkowo nie obciazyl kosztami egzekucji komorniczej. za przeproszeniem, k****, przeczytalas regulamin? ba, przeciez jak tworzysz aukcje na biezaco masz wyswietlany koszt samej aukcji. pogratulowac, afera za 27zl.

xx134xx
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-12 14:36:06
jesteście smieszni, komentarze tego typu nie pasuje to sprzedawaj na bazarze itp, jak rząd wam nie pasuje to też nie zmieniajmy tego nie ulepszajmy tylko wyjechać za granice za chlebem, tępy leniwy narodzie, OBUDŹ SIĘ!!!!

atorafal
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-12 15:14:35
Kobieto, allegro to prywatna firma i nikt nikogo nie zmusza, żeby korzystać z ich usług. A jak już skorzystał, to wiedział za jakie pieniądze korzysta.

noigel
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-12 14:12:41
TO IDŹ NA TARG SPRZEDAWAC JAK NIE PASI !!!

xx134xx
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-12 13:57:22
jak masz żone kurwe to racja ze ci nie da, kup jej futerko to ci da

Piter102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-12 13:44:10
Sporo krytyki, ale kolega słusznie zwraca uwagę na drakońskie prowizje. Przecież my za to płacimy - wzrasta cena towaru. Utrzymanie kosztuje - fakt.Ale bez przesady. Już nc+ błaga o litość i przeprasza za nową "ofertę". W kupie siła:)Potrząsnąć można i allegro.

marky84
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-12 15:03:50
Potrząsnąć to majtkami swoimi możesz bo allegro ma więcej użytkowników niż siecie komórkowe, więc już widzę jak się przestraszy, szczególnie że działa na kilku rynkach nie tylko polskim. Jak się nie podoba prowizja to wypad na tablice.pl i inne badziewia

Piter102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-17 10:14:45
@marky84 ot i kolejny leming, który nie widzi choćby cienia szansy na to, że wspólnie można coś zdziałać...Więcej użytkowników niż sieci komórkowe - raczej wątpię.Ale idąc tokiem myślenia adwersarza (marky nie za trudne słowo?)- prowizja mi nie przeszkadza: sprzedaję = podnoszę koszty i płaci klient. Pasuje to ci? Jest ok. Prowizje są wysokie, ale to nic w porównaniu z opłatami za istore....z niecałych 30 zł/miech do 100...Klient znów w tyłek dostanie. Ale marky84 lubi dostawać w tyłek.

lukaszo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-12 13:38:49
nie dość, że prowizje od sprzedaży wysokie to jeszcze trafiają się "handlorze" co praktycznie sprzedają nowe produkty z minimalną marżą tym samym robiąc nieuczciwą konkurencję. 70% asortymentu sportowego na allegro jest w cenach gdzie normalny sklep nie jest w stanie się utrzymać, bo siedzi capek w mieszkaniu i wystawia aukcje i cieszy się, że na transakcji za 1 000 zł zarobił 10 zł... polskie realia. a klient, który widzi, że produkt już był 5 razy przeceniony i tak będzie dalej jęczał, że mu drogo... prowizje na allegro zdecydowanie za wysokie!

kamyyczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 17:22:18
komentarz usunięty przez moderatora

kamyyczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 17:43:57
To pieprznij marżę 100% . Jesteś śmieszny- znam takich co to po miesiącu takiego 'handlowania " kupowali sobie auto i czuli się "panami świata" tzw nowobogaccy.Ale już nie czay do takich cwaniaków. A handel bezpośredni polega niestety na niskich marżach. Niestety Polaków nigdy kultury sprzedaży nie nauczysz.

batmaj
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-04-12 13:37:47
Jakiś czas temu sprzedawałem samochód. Zdecydowałem się na wystawienie go na allegro (nie wiedząc o prowizji), zapłaciłem 29zł prowizji (poszło za 1 200) ALE NIE PŁAKAŁEM Z TEGO POWODU. ALLEGRO NIE JEST STRONĄ, GDZIE SPONSORUJĄ CI WYSTAWIENIE PRZEDMIOTÓW. ROCZNE UTRZYMANIE TAK ROZBUDOWANEJ STRONY TO JUŻ SPORY WYDATEK. Ponad to, za darmo to Ci nawet żona dupy nie da,

Polarunio
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-04-12 13:19:16
To jest podręcznikowy przykład ignoranta, który nie czyta regulaminów a następnie ma pretensję że drogo. Kategorie w allegro mają różne prowizje, motoryzacja jest chyba najdroższa.

koks-k13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-12 13:04:44
To sprzedawaj swoje klamoty w netto!

koks-k13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 13:02:42
To sprzedawaj swoje klamoty w netto!

abdulx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 13:01:14
no to wystawiaj sobie te przedmioty na bazarze, co za problem...

Dawidoff166
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-04-12 12:48:39
Wiesz co "wiocha" to jest to że ktoś taki ja ty wystawia taką fotkę. Zakładając konto na allegro zasady są jasne. Chciałeś zaświecić a wyszło tak że teraz każdy z ciebie ma polewe. Dobrze tylko że jesteś anonimowy he he :-)Na drugi raz zastanów się zanim dodasz foto na ten portal.

Mike100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 12:30:28
W Holandii taki serwis nie pobiera prawie zadnych opłat, jedynie za sprzedaz samochodu,domu itp. trzeba zaplacic za wystawienie ogloszenia.

jw12
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-12 12:09:07
Fakt, słuchajcie, wystawiłem auto na allegro wartości 13000, allegro skasowało 27,5 zeta, a serwis gratka, 8,14 , "mała" różnica ? Dlatego moi znajomi nazywają allegro "alegrogo" :) i to chyba lepiej pasuje

MoD88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-12 12:20:59
Skorzystaj z resztek śniegu i uzupełnij pustostan pod deklem... Zauważ jaką skuteczność ma gratka a jaką ma allegro. Dziennie na allegro podejrzewam "grasuje" kilkaset tysięcy ludzi a na gratce? To jest CENA POPULAROŚCI. Nie chcesz korzystać z serwisu, nikt Ci nie każe. Wszystkie zasady, tabelę prowizji itp itd masz na samym początku PRZED założeniem konta i skoro to zaakceptowałeś, to po co teraz płaczesz (tak samo jak xx134xx). NIE PASUJĄ ZASADY I WARUNKI, NIE KORZYSTAJ!

mariuszkot87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 12:08:10
Ja sprzedałem wzmacniacz za 200zeta i zapłaciłem ok 3zeta tylko trzeba umiec wystawiac i czytac ze zrozumieniem...

Migdal1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 12:35:03
ta popieram dorwie sie gimbaza do allegro wstawi 15 zdjec pokoju i wszystkie opcje lacznie z głowna na wiocha strona i sie dziwi ze mu naliczyli jest cennik ile co kosztuje motocykl wystawiałem za 7500 i 12 zeta płaciłem bo dodałem kilka zdjec wiecej niema prowizi sa stawki stałe

wandii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-12 14:53:31
Ciekawe jakim cudem skoro prowizja powużej 100zł wynosi 5zł (stała) + procent od kwoty końcowej. No chyba, że piszesz o koszcie wystawienia aukcji a nie prowizji od sprzedaży.

grechu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-12 11:53:47
Wiochą to jest twoje zachowanie. Co czułeś jak to czytałeś logując sie do serwisu: "Zalogowanie oznacza akceptację Regulaminu Allegro w aktualnym brzmieniu" ?

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-12 11:25:10
skoro jest drogo, to wynajmij sobie lokal, zaloz dzialalnosc, oplac zus i sprzedaj sobie w klasyczny sposob. To ze ludzie wstawiaja idiotyczne absurdy mnie nie dziwi, ale ze trafiaja na glowna to swiadczy o coraz watpliwszej inteligencji uzytkownikow tego portalu.

Neemiroff
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-12 11:19:26
Rzeczywiście Allegro przesadza już z wielkością prowizji, za dużo to kosztuje, Ja Przerzuciłem się juz na Tablica.pl i Gumtree.pl tam aukcje są darmowe:)

paula_red
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-12 13:02:00
Ale tylko Allegro ubezpiecza twoje transakcje...Ja bałabym się kupić coś z wysyłką na tych portalach.Kto mi zagwarantuje,że zamiast np. telefonu nie dostanę pustego pudełka?Jeżeli trafię na oszusta,Allegro gwarantuje mi pomoc prawną.

khartvin
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-12 11:04:11
Jesteś idiotą. Nie przeczytałeś regulaminu? Masz problem. My, ludzie inteligentni żyjemy z takich niedojd życiowych :)

SIawek-153
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-12 11:15:07
Racja. Chociaż ja mam takie szczęście że często daję sie wykiwać komuś.

ZiMi
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-12 11:02:45
Bo taka jest mentalność Polaka - jak to ja mam płacić? Przecież to mi powinni jeszcze zapłacić za to, że skorzystałem z portalu.

dratwa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-12 10:58:37
tak prowizje bardzo duże a jak nie spłacisz w terminie to cie komornikiem straszą

khartvin
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-04-12 11:06:03
A dlaczego mieliby tym komornikiem nie straszyć? Przecież to ich pieniądze. Nie opłać faktury za telefon albo rachunku za gaz i myślisz, że wezwania do zapłaty nie otrzymasz? Czas dorosnąć. Zobowiązania sie spłaca.

pawel1710
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 12:08:32
komentarz usunięty przez moderatora

atorafal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 15:19:12
Mentalność polaczka, wali w kulki z płatnościami i jeszcze się chwali jaki to on jest zdolny i przebiegły.

mir11
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 10:54:07
Prowizje allegro sa bardzo wysokie. Czy wicie ze w niektórych branżach prowizja hurtowni to tylko 2-3 % a trzeba otrzymać magazyn, ludzi, samochody i dac towar na odroczony termin płatności

khartvin
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 11:07:09
I co z tego? Skoro ludzie są gotowi tyle płacić (a gotowość tą wyrażają poprzez akceptację regulaminu), to dlaczego żądać mniejszych prowizji?

gorbaczow7
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-12 10:50:38
prowizje prowizjami ale nowy wygląd alledrogo zniszczy to w drobny pył

Agusia799
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 11:52:59
zgadzam się w 100% !! Jest beznadziejny...

wredna-malpa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 10:49:30
idź na targ i tam sprzedawaj, taniej ci wyjdzie hahahaha

kriss92
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-04-12 10:44:17
Jak Ci sie coś nie podoba to nie sprzedawaj na allegro tylko stań sobię przy drodze i po problemie. Ja na allegro nie narzekam,ale zawsze znajdzie się jakaś życiowa oferma,której ciągle w dupie źle!

bleblezuza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-12 10:42:41
Jak sprzedajesz na ebayu to dopiero są wysokie prowizje. Telefon, 2 komplety felg - aż 55zł? Ja proponuje następnym razem sprzedać coś bez pośrednictwa allegro czy czegokolwiek, gdzie trzeba płacić. Powodzenia!

gurool
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-12 10:26:56
pewnie właściciele tego portalu byli na szkleniu u wincenta

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 10:23:32
WZORUJA SIE DOKLADNIE NA NASZYM PSEUDO RZADZIE I SEJMIE !!!.

Bettie.O
    Ocena: 83 (glosow:115)
2013-04-12 10:20:51
No kurde, zakładając konto i wystawiając przedmioty do sprzedaży zgadzasz się na zapłacenie prowizji i powinieneś brać ją pod uwagę ustalając cenę. Dają Ci możliwość sprzedaży i mają prawo na tym zarobić. Tylko niestety wszyscy chcieliby wszystko za darmo. Nie chcesz płacić prowizji to rozwieszaj ogłoszenia o sprzedaży na słupach.

arczi.t
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-12 12:31:04
Chłopaku, ty chyba nie masz konta na allegro i nie wiesz, co się tam dzieje. Pobierali dotychczas prowizje od wystawienia przedmiotu. Ok, zgadzam się. Ale obecnie dopłacasz także słono za samą jego sprzedaż. Jest minimalna stawka przy danym progu oraz dodatkowo procent od wartości. To już przegięcie.

otut07
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-12 14:22:40
Są serwisy darmowe, a Allegro z tymi kosztami już przesadza!

Bettie.O
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 22:41:07
Po 1. nie jestem chłopakiem, a po 2. mam konto na allegro i sprzedałam już mnóstwo przedmiotów, za co bez problemu zapłaciłam prowizję, a wiesz dlaczego? Bo zapoznałam się z regulaminem i zaakceptowałam jego warunki. Nikt informacji o opłatach nie ukrywa. Jakie są, takie są, a jeśli nie odpowiada Ci naliczanie prowizji to nikt nie każe Ci korzystać z Allegro.

abdul190
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 17:24:00
Po co odrazu na słupach :) jest jeszcze takie coś jak tablica.pl :) sam tam sprzedałem więcej rzeczy niż na allegro ;)

lukasGo5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-12 10:17:45
Pożegnajcie allegro,wybieszcie Tablica.pl.

Bettie.O
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-12 10:22:40
pożegnaj internet, wybieRZ słownik

gonzo81
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-12 10:24:33
tablica nalezy do tej samej spolki, zamienisz siekierke na kijek

ironik
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-12 10:09:02
Zawsze możecie założyć własny portal aukcyjny i "zarabiać za nic nie robienie". Oczywiście bardzo się mylicie myśląc, że oni tam siedzą w serwerowni i odpalają papieroski.

ww2412
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-12 10:07:16
Ale czytałeś regulamin i info o prowizjach?

falko76
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-02 21:31:07
to sobie porównajcie prowizje z ebay'em - allegro i tak wychodzi prawie 2 razy taniej, chociaż też twierdzę że za tak naprawdę nic nie robienie za dużo zgarniają.

bobitextura
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-02 14:17:06
fotek żeś pewnie naj*bał, a za megabajty się płaci...

xx134xx
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-04-02 15:50:30
nie fotek nie nayebałem bo przy wystawieniu widze ile płace zawsze po 2zł, tylko mało kto wie ze od sprzedazy tel za 150zł potrącaja sobie 10zł!!

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 10:46:07
to i tak nieźle, na ebay uk płaci się 10% prowizji (lub max. 40funtów)

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-12 10:51:27
Zgadzam się że prowizje są duże ale wystawiasz za to przedmiot na najbardziej popularnym portalu w Polsce, masz praktycznie gwarancję że sprzedasz w ciągu paru dni. Masz też pośrednika w razie oszustwa, masz dowód. Przecież charytatywnie nie będą pracować. Zawsze możesz dać ogłoszenie w gazecie zamiast allegro..

bobitextura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-02 14:15:45
komentarz usunięty przez użytkownika

darecki46
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-02 13:32:11
z tym się zgodze straszne sa te prowizje.

Frytek.mf
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-02 13:31:47
Taka prawda allegro to syf

aligator1
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-02 12:09:54
Urzekła mnie Twoja historia..:-( żenada
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Obcokrajowiec wyrzucił śmieci z samochodu,
  •  Jeden do zera
  •  Damski bokser obrywa od przypadkowego przechodnia
  •  Nasz rząd" dostarcza wiele tematów


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600